Fractievoorzitters dinsdag in debat over Fitna

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Fractievoorzitters dinsdag in debat over Fitna

Bericht door Ariel »

Ik hoop dat dit debat op TV te zien is. Arme Geert. Hij zal alleen staan tegen over troep wolven . Ik hoop dat ze hem niet gaan verscheuren,
Ik heb respect voor Van der Vlies van het SGP. Ik hoop dat hij de wolven in bedwang zal houden, en ik hoop ook dat Rita hem zal helpen.
Fractievoorzitters dinsdag in debat over Fitna

maandag 31 maart 2008 16:34

De fractievoorzitters van de politieke partijen in de Tweede Kamer gaan morgen met premier Jan Peter Balkenende (CDA) in debat over het standpunt van het kabinet ten aanzien van Geert Wilders' Fitna.

Het Kamerdebat is aangevraagd door coalitiepartijen CDA, ChristenUnie en PvdA. Hoofdrolspeler Geert Wilders (PVV) zal aanwezig zijn, net als Rita Verdonk (Trots op Nederland).

Het debat met Balkenende zal vooral gaan over de reactie van het kabinet op Fitna: kort na plaatsing van het filmpje op internet donderdag nam de regering afstand van Fitna.

'Stomverbaasd'
Mogelijk komen ook de reacties van de fractieleiders - waar sommige kabinetsleden moeite mee blijken te hebben - zelf nog aan de orde. Zo liet vicepremier Wouter Bos (PvdA) vrijdag weten dat hij 'stomverbaasd' is over de reactie van SGP-fractievoorzitter Bas van der Vlies.

Van der Vlies verklaarde donderdagavond dat een groot deel van de beelden uit Fitna al bekend is en dat Wilders in zijn anti-islamfilm zorgvuldigheid betracht. Ook verklaarde de SGP'er dat Wilders 'niet bewust probeert te kwetsen' en dat hij hoopt op een 'beheerst en bedaard debat'.

Afwezig
Bos - die vrijdagmiddag steun kreeg van zijn collega André Rouvoet (ChristenUnie) - is 'diep teleurgesteld' door deze 'positieve reactie', zo schreef hij vrijdag in een open brief op de PvdA-site aan Van der Vlies.

'Hoe zou je reactie zijn geweest als deze film over het christendom en de bijbel zou zijn gegaan?'

Van der Vlies wijst de kritiek in een antwoord van de hand. Een woordvoerder van de SGP stelt tegen elsevier.nl dat het bovendien vreemd is dat een lid van het kabinet een parlementariër zo op de vingers tikt: normaal gesproken is het juist de Tweede Kamer die de regering controleert.

Door Robbert de Witt
http://www.elsevier.nl/nieuws/politiek/ ... index.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Dit zijn de brieven van Bos en Van der Vlies. Let even op hoe ijdele Wouter zijn brief tekent met PvdA leider.


Vrijdag 28 maart: Open brief aan Bas van der Vlies
28.03.2008


Beste Bas,



Vandaag las ik je reactie op Fitna. Ik was stomverbaasd. Je vond dat Wilders zorgvuldigheid had betracht, je vond de film een prikkelende inzet voor het debat en je meende dat hij niet bewust probeerde te kwetsen.



Hoe zou je reactie zijn geweest als deze film over het christendom en de bijbel zou zijn gegaan?

Bas, je staat bij vriend en vijand bekend als de gezaghebbende nestor van het parlement. Jou wordt niet onterecht de nodige wijsheid en in ieder geval ervaring toegedicht en in je optredens krijg je in het algemeen waardering voor de zuivere manier en verstandige toon waarop jij je van je taak kwijt.

Juist van iemand met zo’n reputatie had ik deze reactie op Fitna niet verwacht. Juist van iemand die in ons parlement in het algemeen bindend te werk gaat en met een groot gevoel voor de positie en belangen van minderheden in de samenleving politiek bedrijft verwacht je niet dat hij op Fitna zo ongeveer de meest positieve reactie geeft van iedereen.

Jij vertegenwoordigt in het parlement een partij die een op religieuze basis afgebakende minderheid vertegenwoordigt. Jij vraagt met het oog daarop regelmatig begrip voor de positie van minderheden, de ruimte die hen geboden moet worden, het belang van hun godsdienstovertuiging, de noodzaak van begrip en respect.

Dat je al die uitgangspunten kennelijk minder belangrijk vindt nu het om een andere levensbeschouwing dan de jouwe gaat, vind ik niet democratisch en stelt me diep teleur.

Met onverminderd vriendelijke groet,

Wouter Bos

PvdA leider


Reactie Van der Vlies

Beste Wouter,

Dank voor je lovende woorden. “Gezaghebbende nestor”, wijsheid en ervaring”, “zuivere manier en verstandige toon” en ga zo maar door. ’t Is dat ik al een dagje ouder ben, anders zou ik er bijna van gaan blozen.

Na dit zoet volgt evenwel het zuur. Dat zit ‘m met name in jouw waarneming dat ik op de film van PVV-leider Wilders “zo ongeveer de meest positieve reactie geef van iedereen.”

Ter toelichting op mijn reactie het volgende. Toen ik gisteravond door ettelijke journalisten gebeld ben met de vraag wat ik van de film vond, heb ik een paar dingen gezegd.

Het eerste was dat de film eigenlijk geen nieuws bevatte. Zo staat het ook op onze website. De film was conform verwachting: aan elkaar gemonteerde beelden van gruweldaden die door moslimterroristen zijn aangericht. Daarmee heeft de heer Wilders de volle schijnwerpers gezet op de donkere kanten die aan de islam (kunnen) zitten.

Vrij algemeen is het oordeel, ook uit kringen van de Nederlandse moslims, dat de film eigenlijk wel meevalt. Dit wordt nog eens onderstreept door het unieke en toch ook wel heugelijke feit dat vandaag zowel Geert Wilders als de minister-president de Nederlandse moslims uitvoerig gecomplimenteerd hebben. Ik ben zo vrij hieruit, ook achteraf, te concluderen dat de Nederlandse moslims helemaal niet zo gekwetst zijn. Hun incasseringsvermogen verdraagt dit kennelijk, en dat is winst.

Wat ik gisteren ook gezegd heb en onder andere door het Radio-1 journaal is uitgezonden, is dat ik als SGP'er zo’n film nooit op die manier gemaakt zou hebben. Je weet dat ik in de Kamer al jaren een punt maak van waardigheid en respectvolle omgang met elkaar. Daarbij passen geen generalisaties, als zouden alle moslims terroristen zijn. Uit mijn mond zul je dat dus ook nooit horen.

Tenslotte je vraag hoe ik het zou vinden als een dergelijke film over het christendom en de bijbel zou gaan. Met die vraag kan ik niets beginnen. Om de eenvoudige reden dat zo’n film niet te maken is.

Met vriendelijke groet,

Bas van der Vlies
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Bericht door Ruth »

Tenslotte je vraag hoe ik het zou vinden als een dergelijke film over het christendom en de bijbel zou gaan. Met die vraag kan ik niets beginnen. Om de eenvoudige reden dat zo’n film niet te maken is.
BINGO, die zit !! :lol:
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
David
Berichten: 39
Lid geworden op: wo mar 26, 2008 3:18 pm

Bericht door David »

Ruth schreef:
Tenslotte je vraag hoe ik het zou vinden als een dergelijke film over het christendom en de bijbel zou gaan. Met die vraag kan ik niets beginnen. Om de eenvoudige reden dat zo’n film niet te maken is.
BINGO, die zit !! :lol:
Precies, dat heeft Bas van der Vlies wel heel goed verwoord.

Ik had het ook niet verwacht, mede omdat ik ooit 2 weken geleden heb ergens gehoord, dat de gereformeerde kerk ook een negatieve uitlating heeft gemaakt richting Wilders.

De positieve reactie van Bas van der Vlies, het feit dat het ook een verrassing is, doet mij heel erg goed. reg:
"If in other sciences we should arrive at certainty without doubt and truth without error, it behooves us to place the foundations of knowledge in mathematics."
- Roger Bacon
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Spoeddebat over Fitna live op tv

DEN HAAG - De NOS doet dinsdag rechtstreeks verslag van het spoeddebat in de Tweede Kamer naar aanleiding van het verschijnen van de film Fitna van Geert Wilders.

Het debat is aangevraagd door het CDA en gaat in de eerste plaats over de verklaring die premier Balkenende afgelopen donderdagavond aflegde.

Het debat is vanaf 15.30 uur te volgen op Nederland 1. (ANP)
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

interview / ’Het wordt tijd dat Wilders nu eens antwoord geeft’

Cyntha van Gorp

CDA-Kamerlid Sybrand van Haersma Buma wil het debat met premier Balkenende over de anti-Koranfilm aangrijpen om Wilders aan de tand te voelen. „Het wordt tijd dat hij het debat in de Kamer aangaat.”

U wil vanmiddag met de premier debatteren over zijn verklaring naar aanleiding van Wilders’ film Fitna?

„Ja, ik wil informatie over de stand van zaken. We zijn blij met de hoopvolle reacties van moslimorganisaties, maar we moeten wel alert blijven. Ik wil weten hoe het kabinet deze situatie beoordeelt en wat we nu moeten doen. Daarnaast is dit natuurlijk een kans om met Wilders zelf over zijn film te spreken. Tot nu toe heeft hij die discussie steeds ontweken.”

Dus het is een verkapte manier om met Wilders in debat te kunnen?

„Het is een manier om met Wilders in debat te kunnen ja, want dat wordt wel eens tijd. Maar daar is niets verkapts aan. Formeel gezien debatteert de Kamer over stukken die ze heeft ontvangen van bewindspersonen. Het enige stuk dat naar ons is gestuurd, is de verklaring van de premier. Wilders heeft niets gestuurd en is dus ook niet verplicht om mee te debatteren of om antwoord te geven op onze vragen. Daar houd ik rekening mee, tenslotte was hij afgelopen zondag ook niet bij een debatbijeenkomst die naar aanleiding van de film was georganiseerd in het Amsterdamse Slotervaart.”

Wilders staat niet bekend om zijn opbouwende kritiek. Verwacht u dit keer wel inhoudelijke argumenten?

„Ik hoop dat hij niet alleen stellingen de wereld in zal gooien of andere mensen de schuld zal geven. En ik hoop dat hij antwoord geeft op onze vragen, want die zijn er genoeg. Wat hij beoogt met zijn film bijvoorbeeld, wat hij ermee wil bereiken.”

De door Balkenende gevreesde crisis bleef afgelopen weekeinde uit. Waarom negeert u de film niet in plaats van hem nu weer in de schijnwerpers te zetten?

„Negeren? Die optie had ik nog niet gehoord. Bij zoiets als dit kan dat natuurlijk ook niet. Nog voor er überhaupt reacties waren, was de film al de opening van alle actualiteitenrubrieken en kranten.”

Hoe gaat u voorkomen dat het beeld ontstaat dat de ’gevestigde politiek’ Wilders weer in een hoek zet?

„Ik kan niet vooruitlopen op hoe het debat zal verlopen, dat merken we vanzelf. Ik hoop dat het er volwassen aan toe zal gaan in plaats van dat hij voortdurend de bal naar anderen kaatst. Dat zou ik zonde vinden, al is het geen reden om het debat niet te voeren.”
BRON!!!!!!!!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Toon van het debat met PVV-leider is lastig te doorbreken

Van onze redactie politiek

De Kamer worstelt al anderhalf jaar met de vraag hoe om te gaan met PVV-Kamerlid Geert Wilders. Vandaag krijgt de toeschouwer een nieuwe aflevering van die worsteling voorgeschoteld

Dat de Kamer dat debat opnieuw zoekt, is niet meer dan logisch. De afgelopen maanden werd tot vervelens toe over zijn film, de mogelijke inhoud en de eventuele gevolgen gesproken: door Kamerleden, door ministers en, prominent, door de minister-president.

Het debat vandaag, dat vanaf 15.30 uur live te volgen is op Nederland 1, is een gelegenheid voor met name het kabinet zich te verantwoorden voor wat er in de weken voorafgaand aan ’Fitna’ in gang is gezet. Zo voerde de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding, Tjibbe Joustra, onder politieke verantwoordelijkheid van minister Hirsch Ballin (justitie) gesprekken met Wilders om hem voor mogelijke effecten te waarschuwen.

Hirsch Ballin zelf wees Wilders eerder op mogelijke strafrechtelijke consequenties van wat hij in de film te berde zou willen brengen. Minister Ter Horst (binnenlandse zaken) betrok de burgemeesters op voorhand bij de crisisbeheersing door hen per brief te wijzen op mogelijke gevolgen. Hetzelfde deed minister Verhagen (buitenlandse zaken) in een brief aan de Nederlandse ambassadeurs in den vreemde.

Het hoogtepunt was de verklaring die premier Balkenende op 29 februari na de ministerraad voorlas. Het kabinet verwierp op voorhand de boodschap van Wilders’ film en hield wereld voor dat hij alleen staat in zijn afwijzing van de islam.

Toch is verantwoording door het kabinet voor de initiatiefnemer van het debat, CDA’er Van Haersma Buma, niet de belangrijkste, zij het wel de officiële, aanleiding voor het debat. Van Haersma Buma vindt nú het moment met Wilders in debat te gaan. Eerdere pogingen daartoe zijn in de afgelopen anderhalf jaar mislukt. De PVV-leider weigerde consequent met de rest van de Kamer in debat te gaan. Hij poneerde zijn stellingen en liet het daar bij.

Dat begon al bij het debat over de regeringsverklaring van het net aangetreden vierde kabinet-Balkenende. Wilders gebruikte zijn termijn met name om de benoeming van twee staatssecretarissen met een dubbele nationaliteit te laken. De premier verweerde zich niet al te krachtig en de toon voor de maanden daarna was gezet.

Het belangrijkste argument van andere fracties tegen Wilders’ stellingen vormde de afgelopen dagen ook de voornaamste kritiek op zijn film. En dat zal vandaag ook weer prominent naar voren komen. De PVV-leider scheert de hele islam en alle moslims over één kam. De verschrikkelijke voorbeelden uit zijn film, meent Wilders, zijn geen uitwassen van extremisme, maar zijn inherent aan de islamitische ideologie. De Kamer zal daar ook vandaag niet doorheen breken.
BRON!!!!!!!!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Rita heeft een prachtig excuus om het debat niet bij te zitten.
Zo kan ze zich mooi distantiëren van Geert Wilders.
Ik vind het slap.
Verdonk niet bij debat over Fitna
DEN HAAG - Rita Verdonk doet dinsdagmiddag niet mee aan het Tweede Kamerdebat over de film Fitna van PVV-leider Geert Wilders. Volgens haar woordvoerster heeft Verdonk nog te veel last van het spierscheurtje dat ze vorige week opliep bij een val in haar woning.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

minipaxifist schreef:Tussen PvdA en leider moet nog een streepje staan. :roll:
Nee hoor. Het is een germanisme..

"Wir sagen: 'Führer'.."
"Wij zeggen: 'leider'.."
"Wir auch.."
Laatst gewijzigd door naar boven op di apr 01, 2008 3:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
RTFM
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

Vanavond na 10 h. op Nova gaan ze een samenvatting geven van het debat.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Bericht door Zwartmeer »

circe schreef:Vanavond na 10 h. op Nova gaan ze een samenvatting geven van het debat.
Het is nu live te zien op: http://www.nos.nl/politiek24/
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

Vandaag, 21.24 uur.

Om je rot te lachen.......
Hirsch Ballin wordt beticht van leugens.

Dit Kabinet gaat vallen

Alle Ingredieënten zijn weer aanwezig, vorige keer was het een lullig paspoort, ik hoop zo.........

Volg het debat op 24 uur politiek
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

22.35 het vervolg


zo spannend zeg! :lol:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Heb ik veel gemist? Ik ben vanavond weggeweest .
Ik vond het wel balen dat net toen Geert Wilders aan het woord mocht de uitzending afgebroken werd.

Ik heb wel onder het eten op de laptop gekeken naar zijn debat, maar ik vermoed dat er teveel mensen ingelogd hadden, want de verbinding was heel slecht.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

'Wilders wilde pagina's uit koran verbranden'

Geert Wilders was aanvankelijk van plan om in zijn antikoranfilm een aantal pagina's uit de koran te scheuren en te verbranden. Dat blijkt uit de aantekeningen van een gesprek dat Wilders in november heeft gevoerd met minister van Justitie Ernst Hirsch Ballin (CDA) en minister van Binnenlandse Zaken Guusje ter Horst (PvdA).

Hirsch Ballin maakte de aantekeningen dinsdagavond openbaar. Alleen het aandeel van Hirsch Ballin en Ter Horst is vastgelegd. Wat Wilders heeft gezegd, blijkt niet uit het verslag. Wilders beticht het kabinet van leugens. 'Ik word belazerd. Ik zie nergens dat ik iets over de inhoud van de film heb gezet. Het kabinet veegt haar eigen straatje schoon.'
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Heb ik veel gemist? Ik ben vanavond weggeweest .
Ik vond het wel balen dat net toen Geert Wilders aan het woord mocht de uitzending afgebroken werd.

Ik heb wel onder het eten op de laptop gekeken naar zijn debat, maar ik vermoed dat er teveel mensen ingelogd hadden, want de verbinding was heel slecht.
Het is nu live te zien op: http://www.nos.nl/politiek24/
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik zit te kijken Zwartmeer.
Ik ben benieuwd hoe dit afloopt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Bericht door Manon »

moeilijk.

als Wilders liegt, waarom wou hij dan excuses van Balky?

zelf herinner ik me (maar niet meer waar ik het gehoord heb) dat Wilders wèl had gezegd dat hij koranverzen ging nemen en die documenteren met de betreffende beeelden; de film zelf was dus geen verrassing voor me: dit wist ik al (hans jansen had dit dus ook gehoord/gelezen).

maar dat verbranden van de koran heb ik niet gehoord.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Bericht door Zwartmeer »

Het is spanned! :?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Voor zover ik weet heb ik hem ooit in een interview horen zeggen dat er op het eind van zijn fielm *iets* met de koran zou gebeuren, maar hij verklapte nog niet wat. OOk heeft hij ooit beweerd (eerder) dat die gewelddadige bladzijden uit de koran zouden moeten gescheurd worden en verbrand, maar in dát interview heb ik hem nooit horen zeggen dat HIJ dat ook daadwerkelijk zou gaan doen...misschien leggen ze verband tussen die 2 verschillende interviews...
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik heb hem horen zeggen dat hij aan het eind van de film iets met Mohammed zou doen.
Ik weet nog dat we hebben zitten speculeren wat hij met Mohammed zou kunnen doen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Ja, ook dat herinner ik me...maar ook met de koran, want ik dacht toen meteen *zou hij dat boek, of die bladzijden echt in brand durven steken*...dat was eigenlijk het enige waarop ik zat te wachten, of hij dat ging doen of niet, ik hoopte van niet...omdat ik toen al vond dat het aan moslims zelf is om hun religie eens wat beter onder de loupe te nemen en op te kuisen...ben ook blij dat hij het niet gedaan heeft...stel je voor...ze maken er nu al zo'n heisa over...
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Bericht door Joannes »

Partij voor de dieren:

:lol: Wij zijn tegen vissen!!!!!!!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89854
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik heb met Wilders te doen. Niemand geloofd hem. Hij heeft een motie van wantrouwen ingediend tegen de gehele kamer, maar ik denk niet dat dat hem een stap verder zal brengen.
Ik zie net dat de motie verworpen is.

Ik hoop dat Wilders de waarheid boven water kan brengen, want dan staat de regering echt voor joker. Jammer dat dit gesprek over wat hij met de koran zou doen, niet op film opgenomen is.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Wat een vreselijke avond. Die arme Geert. De enige die de waarheid sprak. Heb nu totaal geen vertrouwen in het kabinet. Ik had gehoop dat het zou vallen, maar de kwestie van de vervalste documenten is simpelweg in de doofpot gestopt. En nee, natuurlijk laat je geen ambtenaar getuigen. Ongetwijfeld links of moslim, en die weten de waarheid altijd wel te verdraaien.

Balkenende heeft weer 7 kleuren gescheten, Hamer is een ondoenlijk, naief en walgelijk mens. Hirsh Ballin liegt de boel bij elkaar en geeft geen antwoorden. Wat is dit nou voor regering? Wordt er moedeloos van :( Had de sioe nu zo graag willen steunen vrijdag :(
Plaats reactie