drie uur durend exclusief interview met PVV-politicus Geert

Ariel

Berichtdoor Ariel » Do Apr 03, 2008 12:10 am

Muntz, de man die zo ontzettend boos was dat Geert Wilders een klein stukje interview van hem gebruikt had in zijn fitna film, is niet meer boos. Hij heeft een plannetje bedacht....

wie heeft vragen voor Geert Wilders?

AMSTERDAM - Programmamaker Robbie Muntz heeft begin volgende week een drie uur durend exclusief interview met PVV-politicus Geert Wilders. Dat is de conclusie van overleg dat beide mannen woensdag hadden naar aanleiding van Wilders film Fitna. Muntz heeft dat woensdag laten weten

Het overleg kwam voort uit onvrede van Muntz omdat Wilders in zijn film Fitna zonder contact of toestemming een audiofragment heeft gebruikt van Muntz die Theo van Gogh interviewde. Muntz was daar boos over. Maandag hebben Wilders en de programmamaker daarover gesproken.

„Ik laat mijn schadeclaim vallen. Zo'n interview is natuurlijk geweldig. We gaan nog kijken wie het interview wil kopen. We gaan uit van de hoogste bieder, maar het kan best zijn dat niemand het wil hebben wegens censuur enzo.”

Volgens Muntz hebben hij en Wilders woensdag anderhalf uur zitten babbelen en was de politicus, een dag na het Tweede Kamerdebat, in een opperbest humeur. „Hij wil trouwens heel graag in contact komen met de Deense illustrator die ook boos is wegens het gebruik van diens cartoon in de film.”

Muntz doet het interview samen met zijn compagnon Paul Jan van de Wint. Hij roept een ieder op die vragen heeft aan Geert Wilders, die te mailen aan [email protected].

http://www.telegraaf.nl/binnenland/3699 ... s____.html
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Apr 06, 2008 9:21 pm

Ik gebruik Wilders en hij gebruikt mij. Niks mis mee’
Door LAURA ROMANILLOS

Omdat Geert Wilders ongevraagd een fragment van hem gebruikte in Fitna, dreigde radio- en televisiemaker Rob Muntz (foto) Wilders voor het gerecht te slepen.
Voordat het zover was, kwamen de twee echter tot een akkoord: Muntz mag Geert Wilders vrijdag drie uur lang interviewen. Vijf vragen aan radio- en televisiemaker Rob Muntz.

1 De vragen stromen binnen, op hoeveel staat de teller?

,,Ik krijg ongeveer elke minuut een mailtje binnen.’’

2 Wat willen de mensen weten van Wilders?

,,Echt van alles. Sommige vragen gaan over privézaken: hoe hij zich voelt, hoe het is om met bewaking te leven, dat soort dingen. Andere vragen gaan over moslims en Fitna.’’

3 Het interview gaat drie uur duren, is er ruimte voor al die vragen?

,,Nee, mijn collega Paul van de Wint en ik gaan een selectie maken. We hebben natuurlijk zelf ook vragen. We reserveren een hoekje van de uitzending voor kijkersvragen.’’

4 Drie uur Wilders, Paul van de Wint en Rob Muntz. Wat kunnen we verwachten?

,,Dat ga ik nog niet direct zeggen. We hebben niet zo heel veel vrijheid want het interview wordt opgenomen in het gebouw van de Tweede Kamer. We kunnen dus niet lekker met Wilders gaan wandelen of zo. Vooralsnog zetten we het op de website, maar we hebben ook al aanbiedingen gehad, van Netwerk, en van verschillende kranten die het op hun website willen zetten.’

5 Profiteert u ervan dat Wilders uw fragment ongevraagd gebruikt heeft?

,,Ja natuurlijk. Maar daar is niks mis mee. Hij heeft eerst van mij geprofiteerd, want door mijn fragment kon hij zijn verhaal sterker maken. Daardoor is het balletje gaan rollen.’’

BRON!!!!!!!!
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Apr 13, 2008 2:42 pm

'Geert zei: 'Je gaat er toch geen mediacircus van maken hè?', grinnikt tv- en radiomaker Rob Muntz, vlak voor het opgenomen tv-interview met PVV-politicus Geert Wilders. Muntz en zijn maatje Paul Jan van de Wint spraken drie uur met Wilders over zijn leven als opgejaagd politicus, pikante privé-zaken en vroegen hem of hij het telefoonboek van Venlo wilde verscheuren.

'Over de inhoud zeg ik verder niks. Ik kan wel verklappen we de Koran en het telefoonboek mee hebben genomen naar het interview', grijnst Muntz. Muntz en Van de Wint konden vrijdag lang met Wilders spreken, omdat deze de stem van Muntz (in een gesprek met Theo van Gogh) zonder toestemming had gebruikt in zijn Fitna-film. Muntz eiste aanvankelijk een schadevergoeding, maar zag daar van af in ruil voor een drie uur durend onderhoud met Wilders.

Zenuwachtig
'Geert heeft het nu al bijna gehad met ons, omdat wij in De Pers hebben gezegd dat hij zenuwachtig zou zijn. Hij staat op het punt om de heleboel af te blazen. Hij vreest dat we er een hype van gaan maken. We hebben tegen Geert gezegd: 'Nee, dat doen we niet.' Muntz lacht. Dagblad De Pers zal het interview aanstaande dinsdag publiceren. Op de www.depers.nl zullen vanaf zondagavond al enkele fragmenten van het gesprek te zien zijn.

Muntz, je bent verschrikkelijk'

Exclusief interview PVV-leider

PVV-leider Geert Wilders heeft vrijdag in een interview met tv-makers Rob Muntz en Paul Jan van de Wint stevig van zich afgebeten. "Muntz, je bent een verschrikkelijke man. Laat me nou uitspreken!" In het twee uur durende gesprek op het Binnenhof in Den Haag presenteerde Wilders “radicale oplossingen tegen het moslimextremisme”, vertelde Muntz direct na het interview.

Het geduld van Geert Wilders is vrijdag stevig op de proef gesteld door Muntz en Van de Wint.

Ingeklemd op een stoel tussen Van de Wint en Muntz werd de PVV-leider het vuur aan de schenen gelegd. “Laat me nou uitspreken!”, reageerde Wilders vaker.

Afbeelding
Wilders liet op zijn beurt aan Muntz fijntjes weten geen plek te hebben voor hem in zijn partij. “Omdat je Rob Muntz bent. Jij mag nooit lid worden.” Het interview verschijnt volgende week exclusief op DePers.nl.

Muntz en Van de Wint hebben de opgejaagde politicus onder meer gevraagd naar zijn pikante privéleven, het onderhoud van zijn waterstofperoxidekapsel, het leven in een zwaar beveiligde kooi, de ophef rond Fitna en of hij vroeger een moslimvriendinnetje had. Aanvankelijk weigerde Wilders privévragen te beantwoorden, maar in het urenlange vragenvuur ontdooide de PVV-leider.

Boos
Wilders stemde in met een langdurig interview met de tv-makers omdat hij ongevraagd een fragment van Muntz had gebruikt in zijn anti-koranfilm. Muntz was boos omdat Wilders in Fitna een fragment uit een gesprek tussen Muntz en de vermoorde cineast Theo van Gogh had gebruikt. Aanvankelijk wilde Muntz een geldschikking. Maar zijn collega Paul Jan van de Wint kwam op het idee van het interview.

http://www.depers.nl/algemeen/191372/Wi ... ssing.html

Anneke

Berichtdoor Anneke » Zo Apr 13, 2008 6:01 pm

Ach, die arme man! Alsof hij nog geen genoeg problemen heeft, wordt hij ook nog eens geinterviewd door twee clowns. Hij kijkt ook zo triest op die foto :(
Ben wel beniewd naar wat hij allemaal heeft losgelaten.

David

Berichtdoor David » Zo Apr 13, 2008 8:23 pm

Anneke schreef:Ach, die arme man! Alsof hij nog geen genoeg problemen heeft, wordt hij ook nog eens geinterviewd door twee clowns. Hij kijkt ook zo triest op die foto :(
Ben wel beniewd naar wat hij allemaal heeft losgelaten.

Geert Wilders kan heel goed z'n mannetje staan. Zelfs door 2 clowns lukt het hem niet om onderuit gehaald te worden. :evil:
"If in other sciences we should arrive at certainty without doubt and truth without error, it behooves us to place the foundations of knowledge in mathematics."
- Roger Bacon

naar boven

Berichtdoor naar boven » Di Apr 15, 2008 11:00 pm

Ariel schreef:Muntz, je bent verschrikkelijk'
Exclusief interview PVV-leider
Afbeelding

Het interview schijnt online te zien te zijn bij NOVA: Wilders geeft interview als goedmakertje
RTFM

sprot

Berichtdoor sprot » Di Apr 15, 2008 11:06 pm

Muntz heeft altijd gelachen met ALLE godsdiensten ... Zoek nog maar eens in DIT forum op MUNTZ ....
en
http://nl.wikipedia.org/wiki/God_bestaat_niet
Soms denk ik juist,soms denk ik fout,maar ik dénk tenminste
Dubitando ad Veritatem pervenimus (Cicero)
Sapere aude!
In het 'Huis van de Vrede' is het steeds Oorlog.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Apr 16, 2008 1:08 am

naar boven schreef:Het interview schijnt online te zien te zijn bij NOVA: Wilders geeft interview als goedmakertje

Bedankt voor de link naar boven. Daarnet kon ik naar de site, maar het opladen duurde zo lang dat ik maar gewacht heb tot nu. alleen ligt de site er nu uit.

Jammer. Mischien morgen.

Het interview is ook op deze link te vinden. Alleen duurt het verbinding maken weer te lang. Te druk waarschijnlijk.

http://www.fan.tv/depers/totaal.html

naar boven

Berichtdoor naar boven » Wo Apr 16, 2008 1:18 am

Ariel schreef:Bedankt voor de link naar boven. Daarnet kon ik naar de site, maar het opladen duurde zo lang dat ik maar gewacht heb tot nu. alleen ligt de site er nu uit.

Jammer. Mischien morgen.

Die link verwijst nu inderdaad naar iets wat niet werkt.
Maar via de gewone site van NOVA is het 'Wilders maakt het goed' item (nog) wel te bereiken.

Alternatief bij: De Pers
RTFM

Terug naar “Nederland”