Geert Wilders en zijn PVV

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Wilders haalt hard uit naar partijkartel en mediakartel vanwege idiote oproep Abou Hafs om spoor- en snelwegen te blokkeren

Door Michael van der Galien, 19 maart 2018

Afbeelding

Gek dat nu niemand aangifte doet hè?

Als Geert Wilders iets zegt, heeft hij onmiddellijk een aangifte aan zijn broek. Daar kun je het mee eens of oneens zijn, maar feit is dat er meteen opgetreden wordt tegen hem. Er wordt geroepen dat hij discrimineert en mensen tegen elkaar opzet.

Maar dan zegt haatimam Abou Hafs (foto) tegen moslims dat ze zich moeten opstellen “in de frontlinie” en dat ze spoor- en snelwegen moeten blokkeren, en je hoort niets dan the sound of silence. Let wel, deze ‘prediker’ wil het land onveilig maken en in chaos storten.

Geen wonder dus dat Wilders het nogal merkwaardig vindt dat Abou Hafs door niemand aangepakt wordt:
Geert Wilders
@geertwilderspvv

Heeft Rutte al gereageerd?
Al iemand aangifte gedaan?
Op NOS-journaal geweest? https://twitter.com/ddstandaard/status/ ... 6756416512
09:30 - 19 mrt. 2018
“Heeft Rutte al gereageerd?” vraagt Wilders cynisch op Twitter. “Al iemand aangifte gedaan? Op NOS-journaal geweest?” Het antwoord is natuurlijk drie keer hetzelfde: neen.

En ja, dat is best een beetje gek. Als Wilders vervolgd wordt voor elke harde uitspraak die hij doet, waarom geldt dat dan niet voor Abou Hafs en zijn soortgenoten?

http://www.dagelijksestandaard.nl/2018/ ... blokkeren/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pizzaman »

Hans v d Mortel sr schreef:...
Ik vind dat filmpje simpel - inderdaad - maar juist daarom STEENGOED! Geen franjes, maar straight to the point. Met stuk voor stuk waarheden die voor onaangenaamheden zorgen en met daardoor met angst door de Europese politici niet onder ogen worden gezien.
Heeft ie een handje van. Ik herinner me nog een in elkaar geknutselde powerpoint presentatie.
waarvan alleen al de aankondiging tpt resultaat had dat we duidelijk konden zien wie de reet van de moefti likte.
Terwijl zowaar tekenaars in noordelijker landen werden beschermd, werden ze hier van hun bed gelicht.

Dat had voldoende moeten zijn voor een kabinet Wilders 1. Maar helaas. :nietverstaan:
Hans v d Mortel sr schreef:VRAAGJE. Is dat filmpje ook uitgezonden in de uitzending op de tv voor politieke partijen? :thinking:
Voor zover ik heb begrepen wel. :victory:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Mahalingam »

Ik kan plechtig naar waarheid vertellen dat ik het thuis op mijn eigen analoge TV heb gezien.
In de politieke partijen uitzending vlak voor het 18:00 StaatsJournaal.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Daarom... PVV!

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door King George »

Nieuwsbericht over verkiezingsdebat:

"PVV-leider Wilders verwijt D66 dat Nederlanders tweederangs burgers zijn geworden.
Tegen D66-leider Pechtold zei Wilders dat asielzoekers gratis zorg krijgen en dat in de bijstand vooral niet-westerse allochtonen zitten.
Pechtold reageerde dat de verwijten van Wilders hem niet meer raken.Hij zei er trots op te zijn dat gemeenteraden in 2015 ondanks verzet van de PVV hebben meegewerkt aan opvang van asielzoekers.
"En nu zien de mensen dat dat gewoon gezinnen zijn",aldus Pechtold.
Wilders verweet Pechtold ook nog dat hij een graaier is omdat hij van een vriend een appartement heeft gekregen".


Reactie:

Tja, "En nu zien de mensen dat dat gewoon gezinnen zijn", aldus Pechtold.
"Terwijl de mensen dat ten gevolge van een en ander zelf in veel gevallen niet meer zijn", had eraan toegevoegd moeten worden.
Die mensen zelf zijn namelijk in veel gevallen in de stress komen te zitten doordat er eerstens nóg weer meer vreemdelingen in hun woonplaats erbij zijn gekomen, waardoor de gemeenschap daar nóg weer meer van zichzelf vervreemd is en "de mensen" nóg weer minder zichzelf kunnen zijn, terwijl menigen ook nog 'ns dat soort buren heeft gekregen en daardoor nog veel intenser geconfronteerd wordt met de in wezen vijandige instelling die met name Islamieten alleen al op grond van hun heilige boek koesteren tegenover alles wat niet Islamitisch is.

Zeker doet dat soort vreemdelingen zich hier voor de buitenwereld voor als "gewone gezinnen"; zij hebben er immers alle belang bij dat "de mensen" niet in de gaten krijgen waarvoor ze hier eigenlijk naar toe zijn gekomen. Die aap gaat namelijk pas goed uit de mouw komen wanneer ze hier voldoende strategisch belangrijke posities hebben weten te bemachtigen.
Maar ze werken ook meteen al met zachte aandrang in de door hen gewenste richting; geen gereserveerde houding van erkentelijkheid dat ze hier als vluchteling uit 'n land met veel te veel geboortes nog terecht konden, neen meteen al bepaalde trekjes waaruit blijkt dat ze op weg zijn om hier binnen afzienbare tijd de Islamitische overheersers te worden en te blijven, waar mogelijk door middel van het geweld waartoe de Koran hen aanspoort ten opzichte van niet-Islamieten, (ook al hebben die hen als vluchteling of eigenlijk meer als immigrant uit een vluchtelingenkamp naast hen gedoogd).

Nou zullen er in bepaalde Scheveningse kwartieren wel weinig bijstand-trekkende asielzoekers gehuisvest zijn, zodat bepaalde D66-politici die daar wel woonachtig zijn dit alles geenszins zullen herkennen, maar ook zij zullen inmiddels toch wel vernomen hebben hoe ernstig de dreiging is die voor het vrije westen uitgaat van de alsmaar verder oprukkende Islam.
Wie zich daar nu nog altijd niet van bewust is, die moet vooralsnog geacht worden niet naar behoren de belangen te kunnen behartigen van de Nederlandse "mensen"; zeker ook niet op lokaal niveau.

Dit moet trouwens ook gesteld ten aanzien van andere partijen die nog altijd blijk geven zich niet bewust te zijn van het reële gevaar waaraan 'n land als Nederland in alsmaar grotere mate wordt blootgesteld doordat politici van zulke partijen ofwel denken humaan te zijn wanneer ze zich hier inzetten voor vreemdelingen, ofwel dit doen om op die manier zelf alweer zoveel minder vreemdeling te worden.
Sorry voor alle goede programmapunten die ze erop na houden en tevens sorry voor het feit dat de andere partijen ook niet in alle opzichten ideaal genoemd kunnen worden, maar voor "de mensen" in Nederland geldt hoe dan ook dat het beter is in 'n niet perfect bestuurd land te leven, dan in helemaal geen land.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door xplosive »

De PVV stemde vóór de sleepwet :

Zie PVV kan ‘Vrijheid’ in zijn partijnaam doorstrepen – tekende vóór de Sleepwet.

De pakkans voor jihadisten wordt met deze sleepwet groter, zo lijkt het. Dat zal de reden zijn waarom de PVV vóór heeft gestemd.

Het Forum voor Democratie van Thierry Baudet is tégen de sleepwet. Dat is een reden voor veel PVV-stemmers om over te lopen naar het FvD.

Zelfs weet ik nog steeds niet hoe ik ga stemmen over de sleepwet. Het irriteert mij mateloos dat veel jihad-schoften vrijuit gaan doordat de overheid beperkt is in haar onderzoeksmogelijkheden. Maar er zit ook een privacy-keerzijde aan de sleepwet. Ik neig desondanks nu toch naar een stem vóór, want er kunnen mogelijk jihad-slachtoffers mee voorkomen worden.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door xplosive »

Wat vinden jullie : voor of tegen de sleepwet stemmen?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door King George »

Na een aanslag hoor je zo vaak geluiden als "Maar de inlichtingendiensten zaten er boven op." en zo. Ik denk dat de middelen al toereikend genoeg zijn, maar dat men er gewoon te weinig mee doet. Of het is een capaciteitsprobleem of het ligt misschien wel weer "te gevoelig" om redenen van politieke correctheid. In ieder geval wordt er onvoldoende consequentie aan verbonden. Ik ga hoe dan ook mijn stembriefje inleveren om het opkomstpercentage bij dit referendum te verhogen. En ik neig naar tegen stemmen. Een overheid die een referendum als een soort kantklossen ziet geeft aan niet naar de burgers te willen luisteren, terwijl deze maar wat graag de burgers steeds meer en meer wil afluisteren.
Laatst gewijzigd door King George op wo mar 21, 2018 2:05 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door xplosive »

OK, King George, bedankt voor je toelichting. Misschien ga ik dan toch maar tegen de sleepwet stemmen. De huidige regering vertrouw ik niet. Maar zelfs al hadden we een betrouwbare regering dan kan die ooit onbetrouwbaar worden. Misschien een goed argument om tegen te stemmen. Vooral als je in het achterhoofd houdt dat de informatiezoekers er mogelijk op uit zijn om islamcritici de mond te snoeren.

Ik ga met mijn stem dan wel dwars tegen de PVV in.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door King George »

Een referendum is daarom ook bij uitstek een aanvullend democratisch handvat, welke de manco's van een particratie (metersdikke regeerakkoorden van waterige wijn, achterkamertjesoverleg, beklemmende fractiediscipline) teniet kan doen. Juist wanneer in een (vitale) kwestie de vraagstelling binair (ja of nee) is.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

xplosive schreef:Wat vinden jullie : voor of tegen de sleepwet stemmen?
Ik heb tegen gestemd. Jouw argumenten zijn goed, maar ook ik vertrouw de regering niet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door King George »

En hoe veilig zijn de gegevens? In het kader van diversiteitsbeleid zullen er dan ook wel Moslims moeten worden aangenomen, want anders discriminatie. En die kan je nou juist beter niet bij onze gegevens hebben. Je neemt toch ook geen Paki in dienst bij een nucleair instituut (Urenco bijvoorbeeld)? Wees een keer de Gekke Henkie en doe het wel en zie de gevolgen! Hoe veilig zijn al die gegevens waarvan deze geacht worden ons te beschermen tegen lekken en hacken en hoe ernstig kunnen de gevolgen daarvan zijn?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52280
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Mahalingam »

De onruststokers van de Raad van Marokkaanse Moskeeën Nederland laten weer van zich horen. Want heel boos over het "Islam is..."filmpje.
Raad van Moskeeën na PVV-video: ‘Doe aangifte tegen Wilders’
,,De stelselmatige campagne van haat en demonisering van moslims door Wilders heeft er zonder meer toe geleid dat discriminatie, geweld en vernedering van moslims steeds meer wordt genormaliseerd”, zegt RMMN-woordvoerder Saïd Bouharrou. ,,Dat de NPO dit walgelijke filmpje heeft uitgezonden, en de Tweede Kamer geen reden zag hier een spoeddebat over te houden, bewijst de normalisatie.”

'Onzekerheid en angst'
Volgens Bouharrou is ‘maatschappelijke verontwaardiging uitgebleven’. ,,De islamitische gemeenschap leeft in onzekerheid en angst. Wilders dient te worden aangepakt door het recht en keihard te worden gestraft voor zijn aanzetten tot haat, geweld en discriminatie.”

De Raad roept daarom iedereen op – in het bijzonder moslims – om aangifte te doen tegen de PVV-leider en de NPO, dat het campagnespotje uitzond. ,,Ook roepen wij moslims dringend op gebruik te maken van hun stemrecht aanstaande woensdag.”

Weerstand
De Haagse partij Islam Democraten vond het spotje ook al aanzetten tot haat en geweld en kondigde aan dit weekend aangifte te doen van moslimhaat en de verspreiding daarvan door de PVV. De stap van Islam Democraten wordt gesteund door NIDA Den Haag, de Partij van de Eenheid en diverse moskeeën verenigd in de Federatie Islamitische Organisaties.
https://www.ad.nl/politiek/raad-van-mos ... ~a88e0eb8/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2510
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pizzaman »

xplosive schreef:Wat vinden jullie : voor of tegen de sleepwet stemmen?
Ik stem er tegen. De redenen van de Haagse PVV fractie zijn jou bekend, idd de akbar-retour-invasie.
Echter ik zie dat er al veel bekend zijn, daar doet men geen bal mee. Justitiële faal.
Halal-trut hier wordt teruggehaald, akbar-boem daar wordt teruggehaald. En krijgen therapie!
Bekende terroristen-kwakbollen worden ook geknuffeld. Al staan ze wijd en zijd bekend.

Laten ze daar eerst maar eens wat aan doen en dan zien we verder.
Meer gegevens heeft geen enkel nut, want het heeft geen gevolgen.
Voor mij (en veel PVV-ers) dus een dikke NEE.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door King George »

Laatst gewijzigd door King George op do mar 22, 2018 12:04 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

HELD!...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

BEDANKT!

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89848
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Wilders: ’Dubbele nationaliteit, stem kwijt’

Geert Wilders wil dat mensen die geen afstand nemen van hun dubbele nationaliteit het kiesrecht verliezen. Wie niet uitsluitend een Nederlands paspoort bezit, mag wat hem betreft ook niet langer verkiesbaar zijn.

„Nederland is ons land. Het moet door Nederlanders worden bestuurd, die door Nederlanders gekozen worden. Door Nederlanders die niet eens de schijn van dubbele loyaliteit hebben”, zegt hij in een interview met De Telegraaf.

De PVV-leider ziet door de toenemende migratiestromen van mensen met een niet-westerse achtergrond een loyaliteitsprobleem ontstaan voor het bestuur van Nederland. Hij noemt de opkomst van de partijen Denk en Nida, maar eveneens D66’ers met een Turkse achtergrond die van onverkiesbare plaatsen bij de lokale verkiezingen ineens met voorkeursstemmen gekozen werden.

„Kijk eens naar de namen van de gekozenen in de vier grote steden. Je ziet nu al dat ongeveer een kwart van al die gekozenen geen Nederlandse naam heeft, een naam die niet-westers allochtoon lijkt. Dat zegt nog niks, dan heb ik het alleen over de naam”, aldus de PVV-leider. Hij komt met een wetsvoorstel en wil bovendien de Grondwet veranderen naar Australisch voorbeeld.

In Nederland zijn volgens de laatste telling in 2014 circa 1,3 miljoen mensen met een dubbele nationaliteit.
Spoiler! :
Wilders: ’Hardvochtig? Het gaat om overleven’


Er waren relatief meer kandidaten bij de PVV waar het mis mee ging. In uw eigen fractie werd er gesproken van ’debielen’.

„Ik heb niemand hen debielen horen noemen.”

Dat durven ze niet tegen u te zeggen, maar wel tegen ons.

„Ik heb het niemand ’on the record’ horen zeggen. Het zijn helden.”

Nu komt het er voor de lokale afdelingen op aan om zich in de raadzalen te laten gelden. Mogen ze hun eigen koers varen?

„Ja natuurlijk, volgens hun eigen lokale verkiezingsprogramma en de partijlijn. Ik maak me er niet druk om. Maar vraag me het over een half jaar nog eens hahaha.”

In Amsterdam en Rotterdam wonnen islamitische en migrantenpartijen terrein. Er wordt ook wel gezegd dat zij de tegenhangers zijn van waar de PVV voor staat.

„Ze zien ons als een soort natuurlijke vijand.”

Denkt u bij hun winst: zo werkt democratie? Of vindt u het een verkeerde ontwikkeling?

„Allebei. Zo werkt dus nu onze democratie, maar ik vind het een hele verkeerde ontwikkeling. Het raakt onze existentie. Er zijn veel mensen gekozen die op zijn minst de schijn van een dubbele loyaliteit hebben. Dan gaat het om Denk en Nida, maar bijvoorbeeld ook om D66 in Dordrecht. Daar werden de nummer negen en de nummer dértig met voorkeurstemmen gekozen vanwege etnische reden. Daarmee zijn ze niet per saldo zelf fout, maar ze zijn gekozen vanwege hun naam of hun Turkse achtergrond.”

Dat is democratie. Wat vindt u daar zo verkeerd aan?

„We zien zo nu ook de eerste stappen, in bestuurlijke zin, dat we ons land aan het kwijtraken zijn. Ik ben ervan overtuigd dat een partij als Denk in onze samenleving geen prominente plek zou moeten hebben. Ik denk dat de mensen die op hen stemmen meer loyaliteit aan een ander land hebben, dan aan Nederland. Maar Nederland is ons land. Het moet door Nederlanders worden bestuurd, die door Nederlanders gekozen worden. Door Nederlanders die niet eens de schijn van dubbele loyaliteit hebben.”

Hoe denkt u dat te kunnen bereiken?

„Ik wil dat alleen mensen met enkel een Nederlandse nationaliteit nog mogen stemmen. Ik wil ook dat er alleen op Nederlanders met een enkelvoudige nationaliteit gestemd mag worden. Ik ben geïnspireerd door de Grondwet van Australië. Daarin staat vermeld dat je geen volksvertegenwoordiger mag zijn als je naast een Australische nationaliteit ook nog een andere hebt. We moeten aan onze Grondwet ook zo’n artikel toevoegen.”

Dat is nogal ingrijpend. Welk probleem wordt erdoor opgelost?

„Dat mensen die een dubbele nationaliteit hebben niet meer mogen stemmen. Het gaat nu, als je het hebt over bijvoorbeeld Turken en Marokkanen, van wie het overgrote deel een dubbele nationaliteit heeft, om beide groepen van circa 400.000 mensen. Maar ik wil meer dan alleen een grondwetswijziging, want dat duurt lang. Ik wil ook in de tussentijd via een initiatiefwet proberen te bereiken dat de dubbele nationaliteit ook voor bestaande gevallen wordt afgeschaft. Wij willen alle wettelijke uitzonderingen die er nu zijn schrappen. Ik denk dat de tijd er rijp voor is.”

Uw voorstel treft vooral veel Turkse en Marokkaanse Nederlanders. Geldt uw voorstel voor alle dubbele nationaliteiten?

„Ja. Het geldt bijvoorbeeld ook voor Zweden.”

Wat betekent dat voor de koningin, die ook nog Argentijnse is? Uw tweede voorstel gaat over het afschaffen van de dubbele nationaliteit van bestaande gevallen. Dus geldt dat ook voor haar.

„Ik zou er geen probleem mee hebben als zij ook de Argentijnse nationaliteit zou moeten kwijtraken. Ik ga in de initiatiefwet geen uitzondering maken voor het Koninklijk Huis.”

Sommige mensen kunnen niet van hun dubbele nationaliteit af.

„Juist. Bijvoorbeeld die 3 à 400.000 Marokkanen in Nederland. Die zouden dan met z’n allen bijvoorbeeld een keer naar Marokko moeten gaan en daar moeten lobbyen bij de Marokkaanse wetgever om die wet te veranderen. Het kan niet zo zijn dat wij onze mogelijkheden tot wetgeving laten vetoën door een derde land.”

De kans dat dat gebeurt lijkt ons niet heel erg groot.

„Maar dat ligt dan aan de Marokkaanse wet.”

Het onmiddellijke effect van uw voorstel zou zijn dat mensen zo, buiten hun eigen kunnen en buiten hun eigen wil, hun kiesrecht kwijtraken.

„Dan zouden ze in mijn voorstel inderdaad hun Nederlandse nationaliteit kwijtraken en hun kiesrecht.”

Ook op het moment dat men een tweede nationaliteit niet kán inleveren?

„Ja, altijd. Ik zeg niet dat die mensen schuld hebben. Maar ik zeg dat wij onze wetgeving niet afhankelijk moeten maken van een veto van een derde land.”

Dus als Marokko niet meewerkt, zijn de Marokkaanse Nederlanders geen Nederlanders meer?

„En alle andere groepen waar dat voor geldt. Ik voorspel u: er zullen de komende decennia nog uit half Afrika meer landen en meer nationaliteiten bijkomen die dezelfde regels hebben als Marokko nu.”

U heeft het net over de Grondwet. Als je een dubbele nationaliteit hebt, ben je ook Nederlander. Het is niet zo dat je minder Nederlandse rechten hebt omdat je ook een andere nationaliteit hebt. Met uw voorstel behandelt u dus Nederlanders ongelijk.

„Nee, want je zegt in de wet dat iedereen maar één nationaliteit heeft. In Oostenrijk speelt dat ook. Dat is een fatsoenlijk land waar dat nu wordt toegepast. Op dit moment bestaat de helft van de jeugd in de grote steden uit niet-westerse allochtonen. Het lijkt nu een hardvochtig voorstel, maar het is het overleven van Nederland. Overleven van de Nederlandse cultuur en zorgen dat we zelf de baas worden. Over ons land, onze cultuur, onze wetten.”

U zegt nu toch eigenlijk tegen honderdduizenden Nederlanders: ’jullie hebben een dubbele nationaliteit, we vertrouwen jullie niet helemaal’?

„Nee, het is de schijn van dubbele loyaliteit. Kijk eens naar de namen van de gekozenen in de vier grote steden. Je ziet nu al dat ongeveer een kwart van al die gekozenen geen Nederlandse naam heeft, een naam die niet-westers-allochtoon lijkt. Dat zegt nog niks, dan heb ik het alleen over de naam.”

Is het niet erg gevaarlijk om hen op basis van hun naam te gaan beoordelen op hun loyaliteit aan Nederland?

„Nee, maar dat doe ik ook niet.”

U noemt het zelf als voorbeeld.

„Nee, ik beoordeel ze niet op basis van hun naam. Maar wat ik zeg is geen sprookje. De invloed van mensen uit een totaal andere cultuur en waarschijnlijk, maar dat kan ik niet aan de naam aflezen, ook met een andere nationaliteit, daarmee is het veel verder dan wij nu denken.”

Verzint u niet steeds gekkere dingen om maar in de publiciteit te blijven?

„Dit is toch geen gek voorstel? Als wij zeggen dat je alleen Nederlander moet zijn om te stemmen en gekozen te worden; ik denk dat driekwart van uw lezers het met mij eens is.”

We zitten hier niet om mensen naar de mond te praten, we stellen vragen. U komt met een ingrijpend voorstel, u wilt nota bene de Grondwet veranderen. Daar horen kritische vragen bij.

„U mag alle kritische vragen stellen, maar ik mag ook antwoorden hoe ik wil. We raken ons land echt kwijt. Dat is een existentieel probleem.”

Bent u niet gewoon harder op de trom aan het slaan omdat de concurrentie groeit?

„Nee, ik ben wat dat betreft de anti-populist.”

Die hadden we niet zien aankomen.

„Ik ben de anti-populist. Van mij mag het de kop worden. De PVV roept al twaalf jaar, van dag één tot vandaag, op die onderwerpen ongeveer precies hetzelfde. Het is niet zo dat wij verder radicaliseren of gekkere voorstellen doen. In de tussentijd is de situatie wel verslechterd. Dus zullen ook onze voorstellen navenant worden aangepast.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door King George »

Men moet sowiezo al aan niet-integreerbaren een Nederlands paspoort geven als ware het vreemde paspoort een soort volgeplakt zegeltjesboekje om dit fel begeerde document met alle toegang tot burgerrechten en sociale voorzieningen te kunnen verkrijgen zonder van meerwaarde te hoeven zijn en zich te assimileren.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

LONGREAD: Algemene Europese Beschouwingen

Geplaatst op 10 april 2018

Afbeelding

Betoog van Marjolein Faber (PVV) betreffende de Algemene Europese Beschouwingen in de Eerste Kamer

Voorzitter,

“Grenzen zijn de slechtste uitvinding ooit gemaakt door politici.” Tot u sprak Jean-Claude Juncker, de voorzitter van de Europese Commissie. Als de voorzitter van de Europese Commissie een dergelijke uitspraak doet, is dat de opmaat voor het verder afbreken van de natiestaten en de onteigening van Europa.


Eén van de uitgangspunten voor de EU was een vrije Europese interne markt zonder grenzen. Maar de eens bewierookte douane-unie knelt. Nederland kan niet optimaal profiteren van opkomende markten door het gemeenschappelijk handelsbeleid en binnen de EU wordt Nederland gedwongen om in eerste instantie Europese producten te kopen. Iedereen zou binnen de EU gelijk zijn, men heeft het over gelijk speelveld dat goed is voor de concurrentie en innovatie. Echter is de praktijk weerbarstiger. Nederlandse vissers worden keihard teruggefloten, omdat zij investeerden in hun vissersschepen. De pulskor visserij moest bakzeil halen, omdat andere vissers, zoals de Franse, te lamlendig zijn om te investeren en te innoveren. Waarom zouden zij ook? Met politieke machtsspelletjes, Europese subsidie en staatssteun wordt de concurrentieslag voor de Fransen een makkie. En Nederland is het braafste jongetje uit de klas én de grootste nettobetaler die haar eigen concurrenten spekt. Het is van de gekke!
Spoiler! :
Ondertussen wordt het Europees defensie fonds opgetuigd. Doel volgens zeggen: innovatie en samenwerking op het gebied van de defensie-industrie. Echter zet dit fonds de deur open voor staatssteun, hetgeen weer de Europese aanbesteding voor defensie en veiligheid ondermijnt, die juist kleine landen meer kans moet geven op de Europese markt. Kortom, op listige wijze wordt een wirwar van regels opgetuigd om via allerlei muizengaatjes, geitenpaadjes e.d. de Frans-Duitse as de kans te geven om de eigen nationale industrie op voorsprong te zetten.

Voorzitter, dit is slecht voor de concurrentie, slecht voor de innovatie en zet de deur open voor middelmatigheid.

Voorzitter, als wij de economie willen laten groeien en een serieuze speler willen zijn op het wereldtoneel, moeten wij gewoon beter zijn dan de rest. Dat is een beter uitgangspunt dan lankmoedig te gaan voor economische groei van het Bruto Nationaal Product die vrijwel uitsluitend wordt veroorzaakt door toename van de bevolking middels niet-westerse gelukzoekers, waarvan een groot deel linea recta de bijstand instroomt. Daarnaast is een krimpende bevolking voor de burgers zelf helemaal niet zo desastreus als de politiek ons voorspiegelt. Beter een kleine goed opgeleide bevolking met arbeidsethos dan een grote groep profiterende kolonisten binnen te halen, waarvan een groot deel enkel consumeert en alles gratis krijgt. Want voorzitter, het rondpompen van subsidies aan deze groepen vergroot weliswaar het Bruto Nationaal Product, maar verarmt de Nederlandse huishoudens.

En als klap op de vuurpijl verhoogt het óók nog de afdracht aan Brussel, dat diezelfde huishoudens óók op moeten hoesten. En voorzitter, u gelooft toch niet dat Rutte en zijn trawanten daar verandering in gaan brengen? Nederland heeft niet voor niets de Europese titel: grootste nettobetaler van deze eeuw.

Voorzitter, ondertussen laat Mario in Frankfurt de geldpersen overuren draaien, hetgeen ons spaargeld en onze pensioenen uitholt. En met de plannen voor een Europees Pensioenstelsel moeten we er niet gek van opkijken dat wij nog langer moeten door ploeteren tot….tja tot wanneer? Waarschijnlijk tot wij er bij neervallen. Voorzitter, vanaf maart 2015 brengt Mario per maand € 60 miljard extra in omloop. Sinds afgelopen januari tracht men af te kicken met € 30 miljard per maand. De vraag is wanneer de cold turkey van € 2570 miljard ter tafel komt. En wie gaat er in het vlees snijden? De superminister van Financiën, die Macron en Juncker zo vurig wensen? En in welk vlees wordt er gesneden? Voorzitter, u moet niet vreemd opkijken als de rekening voor een deel weer op het bordje terecht komt van de Nederlandse belasting betaler.

Terwijl de huidige Mario ons zuurverdiende geld met het grootste gemak laat stromen naar de probleemlanden en óók nog goedkope leningen verstrekt aan de grote bedrijven, is het de bedoeling dat de superminister nog verder gaat. Naast dat deze Super Mario voorzitter zou worden van de Eurogroep en vicevoorzitter van de Europese Commissie, wil men hem ook de opdracht geven het Europees Noodfonds ESM uit te bouwen tot een Europees Monetair Fonds. Zodat hij de hele wereld kan voorzien van goedkope leningen! Denkt Super Mario hiermee de Afrikaanse hordes af te kunnen kopen? Wat een illusie!

Voorzitter, mijn vraag aan de minister is dan ook: gaat dit kabinet het laten gebeuren dat wij Afrika en mogelijk de rest van de wereld gaan sponsoren via het op te richten Europees Monetair Fonds? Of gaat dit kabinet eindelijk eens gebruik maken van het vetorecht?

Voorzitter, nadat Mutti Merkel de grenzen wagenwijd heeft opengezet, moet alleen Duitsland al, de economische motor van Europa, € 21 miljard per jaar ophoesten voor de recente migrantengolf. Onder het mom van het multiculturalisme, in essentie de vijand van de westerse beschaving, schrapt de Europese elite steeds meer van onze vrijheid en gelijkheid. Zo geschiedde het dat de tweede vrouw met bijbehorende kinderen van een Syrische asielzoeker ook in aanmerking kwam voor gezinshereniging . Tja als er één schaap over dam is volgen er meer…. In Zweden zijn ze al helemaal los en zijn er in dat land, volgens de Zweedse krant Dagens Juridik, al 307 polygamisten en 38 polygame huwelijken officieel geregistreerd.

Maar ja, wat kun je verwachten als Merkel verklaart dat “de islam bij Duitsland hoort en Duitsland bij de islam”. Wellicht was dit een verwijzing naar de Handschar divisie, een Waffen SS divisie die was samengesteld uit moslimvrijwilligers, die gruwelijk heeft huisgehouden op de Balkan.

Voorzitter, in Macron vindt Merkel haar bondgenoot. Ook hij ziet de islam als een onderdeel van Frankrijk en werkt dan ook enthousiast samen met de Franse Moslimbroederschap. Zo biedt Macron handvatten om de islam in Frankrijk te financieren, d.m.v. halal-taks en als “partner in crime” roept de Moslimbroederschap alle moslims op om op Macron te stemmen. Ondertussen vangt de Franse Moslimbroederschap al inkomsten uit halal-certificering. Zo kan het Trojaanse paard zichzelf vetmesten.

In Frankrijk ziet men dat de groeiende moslimpopulatie zich steeds meer ontpopt als al een binnenlandse factor om rekening mee te houden. Dit geldt ook voor het buitenlands beleid. Na de Brexit domineert de kernmacht Frankrijk, die ook permanent lid is van de VN-veiligheidsraad, steeds meer het Europees Buitenlands- en Veiligheidsbeleid. Dit gesteund door Federica Mogherini, hoge vertegenwoordiger voor het Europees Buitenlands en Veiligheidsbeleid. Ook zij geeft aan dat de islam tot Europa behoort. Net als de minister van Buitenlandse Handel, mevrouw Kaag, is zij fan van wijlen Yasser Arafat en ook zij gaat gesluierd bij de ayatollahs op bezoek. Dit terwijl de Iraanse vrouwen op straat strijd voeren tegen deze vorm van vrouwenonderdrukking. In plaats dat de dames Kaag en Mogherini solidair zijn met deze vrouwen, onderwerpen zij zich liever aan de ayatollahs. In feite laten zij deze dappere Iraanse vrouwen keihard vallen. Of is dit regeringsbeleid? Graag een reactie van de Minister. Kortom, het Europees buitenlands beleid is pro-Arabisch en zet de verhouding Israël-EU verder op scherp. Waarmee de afkeer van democratie ontsluierd wordt.

Voorzitter, terwijl wetshandhaving instanties juist onze westerse normen en waarden moeten beschermen, glijden ook zij langzaam af in het multiculturele moeras.

Een voorbeeld: Aan de Berlin Spandau politieacademie heeft dertig procent van de cadetten een migrantenachtergrond. Leraren luidden de noodklok over de gang van zaken aan deze academie. Intimidatie, gebrek aan beroepsethiek en neerbuigend gedrag jegens vrouwen zijn aan de orde van de dag.

Een leraar vertelt, ik citeer : “Vandaag gaf ik les op de politieacademie. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt. Het klaslokaal leek op een zwijnenstal. De helft van de klas bestaat uit Arabieren en Turken, ze waren zeer onbeschoft. Collega’s vertelden dat ze waren bedreigd, zowel verbaal als fysiek. Sommige studenten spreken vrijwel geen Duits. Ik ben geschokt en was bang voor ze. Dit zijn niet onze collega’s, dit is de vijand onder ons. Ik heb nog nooit zo’n haat gevoeld in de klaslokalen. Ze dreigden met hun vuisten – je kunt je dat niet voorstellen. ” Einde citaat.

Voorzitter, stelt u zich eens voor hoe het is voor een vrouw om aangifte te doen over misbruik bij één van deze toekomstige agenten.

En voorzitter, u moet niet denken dat deze situatie niet bekend is. Zowel de politiecommandanten als de Berlijnse Senaat zijn op de hoogte van deze wantoestanden. Zij kijken niet alleen weg, maar zetten ook leraren, die hun ervaringen willen vertellen aan volksvertegenwoordigers, onder druk om vooral hun mond te houden. Voorzitter, gewoon ordinaire intimidatie!

Voorzitter, er wordt geen methode geschuwd om het multiculturele Europa van Juncker en zijn kameraden tot volle wasdom te laten komen. Censuur, indoctrinatie, maatschappelijke pressie, financiële chantage.

Voorzitter, dictatoriale regimes hadden al goed door: wie de jeugd heeft, heeft de toekomst. Zo moet het politiek correcte denken opgedrongen worden, te beginnen in het onderwijs. Nadat je als kind tijdens een verplicht moskeebezoek op de knieën bent gedwongen, is nadere kritische bestudering van de Koran ongewenst. Zo mag je bijv. voor het vak academische vaardigheden aan de Radboud Universiteit geen Koran-verzen citeren in een essay over het hoofddoekverbod. Een student die geen Arabisch spreekt, zou de verzen niet goed kunnen interpreteren. Hieruit kun je concluderen dat enkel Arabisch sprekenden het voorrecht hebben om een kritische discussie te voeren over de Koran. Hiermee ontneem je vrijwel alle westerlingen het academisch recht, de vrijheid van meningsuiting. Dergelijke praktijken komen niet alleen voor in Nederland, maar ook op andere westerse universiteiten.

Voorzitter, na de school kan de jeugd, om werkervaring op te doen in het buitenland, zich aanmelden bij het Europese solidariteitskorps. Nadat je je hebt onderworpen aan de regels van de Europese heilstaat kun je, tegen een kleine vergoeding, ingezet worden binnen de EU op sociaal-maatschappelijk vlak. Uiteraard is het uitdragen van de zegeningen van de Europese heilstaat verplicht.

Voorzitter, dienen bij de Juncker Jeugd is een pré en na je diensttijd zwaaien de deuren voor een baan bij de overheid makkelijker open. Nu betreft het nog de deuren bij de overheid, maar wat gaat er nog meer volgen? Hoe vrijblijvend blijft het? In hoeverre gaat deelname aan de Juncker Jeugd opgelegd worden? Graag een reactie van de minister.

Opvallend is dat jonge Turken van buiten de EU ook welkom zijn binnen het korps. Koren op de molen van Erdoğan, die onvermoeibaar bezig is om zijn vijfde colonne op te bouwen binnen de Europese grenzen. Grenzen die hij voor €3 miljard mag bewaken. Maar waarom mag Griekenland de grens niet bewaken? Griekenland heeft immers veel geïnvesteerd in het leger. Pikant detail: hier heeft Duitsland het meest van geprofiteerd. Liefst 15% van het aangekochte wapentuig is Duits, gevolgd met 10% afkomstig uit Frankrijk. De wapencontracten zouden zelfs een voorwaarde zijn geweest voor Duitse en Franse steun aan het Europese financiële reddingspakket voor Griekenland.

Mijn vraag aan de minister is dan ook, is dat zo? En waarom laten wij de Grieken niet die grens met Turkije bewaken? Een grens heeft toch twee kanten? Graag een reactie van de minister. En hoe zit het met de steun aan Griekenland die dit jaar afloopt? Loopt deze echt af? Graag een reactie van de minister.

Voorzitter, Eleanor Roosevelt zei eens: “Niemand kan jou kwetsen zonder jouw toestemming.” M.a.w. leer om te gaan met kritiek. Maar socialisme houdt van zwakke mensen en daarom kiest de politiek correcte elite ervoor om kritische geluiden te smoren. Te beginnen in het Europese Parlement. Als een Europarlementariër zich eens kritisch uitlaat en de voorzitter interpreteert dit als racistisch of belasterend, kan de voorzitter de livestream stoppen en de omstreden delen van de toespraak verwijderen uit het verslag.

Ook zitten ambtenaren op de stoel van de parlementariër. Als een parlementariër schriftelijke vragen indient voor een Europese commissaris weigeren ambtenaren de schriftelijke vragen door te zetten als er vermeende beledigende taal in zou staan. Zo mag je bijvoorbeeld het woord pendelbootjes niet gebruiken in relatie tot Frontex. Zou de minister-president dan toch nog eens een keer gelijk hebben? Hij heeft in deze kamer eens gezegd dat het Europese Parlement niet een echt Parlement is. Volgens van Dale is een ander woord voor onecht: nep.

Voorzitter, deze censuur kan zo maar leiden tot willekeur, want wat is belasterend, beledigend of racistisch? Hoe mies het allemaal is, blijkt uit het feit dat een ruime meerderheid van het Europees Parlement stemde voor een maatregel om Marine Le Pen haar onschendbaarheid af te nemen, nadat ze foto’s over IS via Twitter had verspreid, terwijl wel de geloofsbelijdenis van staatsvijand numero uno de islam van de minaret getetterd mag worden.

Een Duitse parlementariër kreeg een storm van kritiek over zich heen toen zij via Twitter reageerde op de door de politie in Keulen verstrekte informatie over de oudejaarsviering. Deze informatie werd verstrekt in meerdere talen, o.a. het Arabisch. Zij twitterde, ik citeer: “Wat is er in ons land in hemelsnaam aan de hand? Denkt u die barbaarse, islamitische, groepsverkrachtende mannen-horde zo tot bedaren te brengen?” Einde citaat.

Voorzitter, bestond de groep op de beruchte oudejaarsavond van 2015 dan niet voor een deel uit barbaren? Uit islamieten? Uit groepsverkrachters? Uit mannen? Die groep bestond daar voor een deel wel uit. Kortom, de waarheid mag niet gezegd worden, omdat dit even niet uitkomt.

Voorzitter, de tweet werd verwijderd. In Duitsland is via de wet geregeld dat sociale mediabedrijven binnen 24 uur vermeende ontoelaatbare uitingen van hun sites moeten verwijderen. Doen zij dat niet, dan lopen zij het risico een boete opgelegd te krijgen van tientallen miljoenen.

Voorzitter, u begrijpt dat er maar weinig bedrijven bereid zijn een risico te willen lopen voor een dergelijke torenhoge boete. Conclusie: de commercie bepaalt de mate van de vrijheid van meningsuiting. Zonder tussenkomst van de rechter. Ondertussen worden politiek correcte clubjes rijkelijk voorzien van subsidies en zullen als hongerige wolven jagen op vermeende ongewenste kritiek. En wellicht worden de welpen van de Juncker Jeugd ook nog in stelling gebracht. Staat misschien goed op de CV! Kortom commerciële bedrijven worden op de stoel van de rechter gezet. Een ongewenste ontwikkeling. Voorzitter, mijn vraag aan de minister is dan ook: deelt de regering de stelling dat het ongewenst is dat commerciële bedrijven op de stoel van de rechter gaan zitten?

Voorzitter, meestal hebben commerciële jongens en meisjes het motto “voor wat, hoort wat”. Zouden zij wat terugkrijgen voor het doorgeven van gegevens en het censureren? Wellicht een leuke belastingkorting?

Voorzitter, de uitbreidingsdrang van de EU kent geen grenzen. Door uitbreiding van je territorium breid je je macht uit. Vroeger deed men dat met de tank, nu met de bank. Onder het mom van economische voorspoed worden burgers misleid met de voorgenomen toetreding tot de unie van 6 Balkan-landen in 2025: Servië, Montenegro, Bosnië, Macedonië, Kosovo en Albanië.

Voorzitter, met toetreding van deze Balkan-landen wordt er een kruitvat geïmporteerd. Het is niet voor niets dat de Europese Commissie een veiligheidsklep wil inbouwen voor de westelijke Balkan d.m.v. garanties, zodat nieuwe lidstaten de toetreding van een buurland in de Westelijke Balkan niet kunnen blokkeren. Dit zegt iets over de onderlinge verhoudingen. Dit staat in schril contrast met de Kopenhagen criteria waaraan een Europees land moet voldoen voor toetreding tot de EU. Daarin staat o.a. dat het betreffende land de democratie en rechtstaat moet onderschrijven.

Voorzitter, is dit niet in strijd met de grondbeginselen van de EU? Is dit niet een vorm van ongelijke behandeling in uw Unie? Graag een reactie van de minister.

En voorzitter, in hoeverre kan een land voldoen aan deze voorwaarden als het lid is van de Organisation of Islamic Cooperation, het OIC? Kan je als land lid zijn van de OIC én tegelijkertijd lid zijn van de EU? Graag een reactie van de minister.


Voorzitter, ik vraag dit, omdat Albanië sinds 1992 lid is van het OIC, die club die het wereldkalifaat wil uitrollen compleet met de sharia. Toetreding van Albanië, als eerste islamitisch land, zal de drempel verlagen voor Europese toetreding van Turkije, een land dat je zeker buiten de deur moet houden. Voor alle duidelijkheid: de PVV is sowieso tegen alle vormen van uitbreiding.

Voorzitter, Oost-Europese landen, eens geleden onder Ottomaanse terreur, houden hun landsgrenzen gesloten. De Eurocommissaris Gunther Oettinger tracht dit verzet te breken door de Europese fondsen op het strijdtoneel te voeren. “Geen hervormingen, dan geen geld.”

Stefan Lorenzmeier, een deskundige op het gebied van Europees recht en verbonden aan de juridische faculteit in Augsburg, doet er nog een schep bovenop en stelt fijntjes vast dat het EU-recht toestaat dat de EU haar eisen invordert. Het Europees Gerechtshof kan dan beslag leggen op buitenlands vermogen van een land en tot executie overgaan van percelen grond of gebouwen op EU-territorium. Doodeng, zeker gezien het feit dat de besluitvorming rond Europese regels gruwelijk ingewikkeld is gemaakt en verre van transparant. Schimmig is de rol van de regeringsleiders en zo ook die van minister-president Rutte. Zo wordt er bijv. niet vrijgegeven hoe er gestemd wordt binnen de Europese Raad van ministers. Hierdoor kunnen regeringsleiders, en dus óók minister-president Rutte, in Brussel A zeggen en in Den Haag B. Geen parlementariër die het kan het controleren. Voorzitter, je kan je afvragen: waarom is dat? Waarom wordt er geen openheid gegeven? En ondersteunt deze regering het sanctiebeleid van de EU? Graag een reactie van de minister.

Voorzitter, ondertussen gaat de uitbreiding van supranationale instellingen verder. Hierdoor worden nationale parlementen en dus ook burgers verder buitenspel gezet. En als je een beetje goed ligt in het incestueuze netwerk, en je bent lid van de juiste politieke partij, kun je zomaar een mooi baantje krijgen zonder de ongemakken van de volkssoevereiniteit. Een win-win situatie!

Voorzitter, om de schijn van democratie nog enigszins op te houden, mag het rondreizend circus tussen Straatsburg en Brussel, het Europees Parlement, af en toe ja zeggen tegen de voorgekauwde voorstellen. Stilletjes raken zij gewend aan het rijke Brusselse leven en speelt het leeuwendeel van het parlement het spel mee, óp naar een federaal Europa. Met als middelpunt de Frans-Duitse as, geflankeerd door de islam, die ons zomaar kan voorzien van onze toekomstige beulen. Een machtig blok, dat nog sterker wordt door het nieuwe verdrag dat Duitsland en Frankrijk gaan sluiten om de onderlinge samenwerking te versterken en vooral hun gezamenlijke machtspositie te versterken, zodat zij nog meer de dienst uit kunnen maken binnen Europa.

De Tocqueville gaf al aan: in federaties gebeuren altijd twee dingen: de machtigste van de verenigde volken neemt het gezag over en gaat heersen over de andere volken. Of de federale staat wordt aan zijn lot overgelaten, wat leidt tot anarchie en machteloosheid. In de EU zijn beide ontwikkelingen gaande.

Voorzitter,de eigenzinnige Britten kiezen eieren voor hun geld, willen hun soevereiniteit terug en gaan voor de Brexit. Om de andere lidstaten niet op exit gedachten te brengen, wordt alles uit de kast getrokken om het de Britten zo moeilijk mogelijk te maken. Het is een ordinaire vechtscheiding! Blijkbaar is men doodsbang voor een domino-effect. Als je censuur, indoctrinatie, maatschappelijke pressie en financiële chantage nodig hebt om de boel bij elkaar te houden, heb je als EU niet het beste te bieden maar het slechtste.

Voorzitter, ik rond af. Het wordt de hoogste tijd dat ook wij ons bevrijden van de Europese DDR in wording, voordat wij helemaal verstrikt raken in de Europese fuik.
  • Zodat wij weer zelf gaan over de handel buiten de EU-grenzen.
  • Zodat wij optimaal profijt hebben van onze investeringen en innovatie.
  • Zodat onze bedrijven, zoals onze boeren en onze vissers, bevrijd worden van de EU-beperkingen.
  • Zodat wij weer zelf over ons geld gaan.
  • Zodat wij onze verzorgingsstaat kunnen houden.
  • Zodat wij baas blijven over onze eigen pensioenen.
  • Zodat wij zelf over onze grenzen gaan.
  • Zodat wij onze vrijheid houden.
  • Zodat wij kunnen de-islamiseren.
En voorzitter, het Europese leger mogen zij ook houden. Want wie zegt dat het Europees leger én het Europees Openbaar Ministerie niet ingezet worden om politieke afspraken of gerechtelijke uitspraken op EU-niveau af te dwingen? Of om de Europese burgers in bedwang te houden? Want waar is dat Europese leger voor nodig als de NAVO ons al 75 jaar vrede heeft gebracht in Europa?

Voorzitter, zou dan na de bank toch weer de tank komen?

Door: Marjolein Faber (lid van de Eerste Kamer voor de PVV)
https://ejbron.wordpress.com/2018/04/10 ... houwingen/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Tweet van Geert

Afbeelding

Geplaatst door: E.J. Bron (via Twitter; Geert Wilders)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Wilders woedend over vluchtelingen die “massaal in de bijstand zitten”: we hadden dit aan “onze eigen mensen kunnen besteden!”

Door Michael van der Galien, 17 april 2018

Afbeelding

Kosten: miljarden €€€ per jaar.

Geert Wilders is helemaal klaar met de massa-immigratie van vluchtelingen uit het Midden-Oosten en Afrika naar Nederland. Nou wisten we dat al, maar hij heeft zijn buik er écht vol van nu hij het rapport van het CBS, over de torenhoge werkloosheid onder vluchtelingen, ook gelezen heeft. Zijn reactie liegt er niet om:
Geert Wilders
@geertwilderspvv

Massaal in de bijstand.
Kosten: miljarden €€€ per jaar.
Geld dat we ook aan zorg, pensioenen of belastingverlaging voor onze eigen mensen hadden kunnen besteden. #waanzin https://twitter.com/telegraaf/status/98609217015425843
07:44 - 17 apr. 2018
Heel veel mensen zullen het hier natuurlijk mee eens zijn. Het is te grof voor woorden dat de staat geen geld zegt te hebben voor onze eigen ouderen, maar dat er wel miljarden worden weggegooid aan ‘nieuwkomers’ die het er lekker van nemen in de bijstand (wat ten opzichte van hun oude leventje een aanzienlijke verbetering is).

http://www.dagelijksestandaard.nl/2018/ ... -besteden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie