Geert Wilders en zijn PVV

Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef:Zijn overdreven sympathie voor deze schoftendespoot is best wel opmerkelijk. Kan je Geert Wilders nog wel een democraat noemen?
Verhuis naar Frankrijk Teva, of naar Zweden. Daar ben jij beter op je plaats.
Heb je nog speldjes?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89875
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Heb je nog speldjes?
Natuurlijk. Wil jij er één?

AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Ik heb er nog meer hoor. Dus wees niet te bescheiden als je er nog meer nodig hebt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Exclusief interview van Geert Wilders met RT
DutchBoy 2018 - Gepubliceerd op 3 mrt. 2018

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

VRIJHEIDSSTRIJDER!

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door King George »

Ariel schreef:
Pilgrim schreef:En daar zit Wilders toch maar weer even aan het hoofd van de tafel het woord te voeren, tussen al die gezaghebbende en belangrijke figuren. Dit is een vent waar je wat aan hebt! icon_thumbup.gif
Wilders wordt in buitenland beter gewaardeerd dan in Nederland.
En terwijl Alexander Pechtold (D66) continu de mond vol heeft over ‘internationaliseren’, ‘globale oriëntatie’ en ‘over de grenzen heen kijken’, trekt deze grootste droplul allertijden zich in de praktijk schielijk terug achter de dijken. In het buitenland zien ze dat Lulletje Rozenwater helemaal niet staan met zijn afgelebberde doorsnee meninkjes.

Nee, dan Geert Wilders (PVV), die door Pechtold wordt weggezet als de leider van een xenofobe partij die alleen maar zit te navelstaren. Wilders wordt wereldwijd gevraagd om zijn visie en mening uit te dragen over allerlei globale politieke ontwikkelingen, die ertoe doen. Hij is een inspiratiebron voor velen. Zo heeft hij al in de VS gesproken, in Canada, in Australië, in Duitsland, in Denemarken, in Engeland, in Zwitserland en noem maar op. En nu weer in Rusland. Wilders is een gevierd en gerespecteerd gastspreker all over the world. De intellectuele lilliputter Pechtold kan niet in de schaduw staan van de charismatische gigant Wilders. En dat steekt hem.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Geert Wilders: “Meer Nederland, minder islam”

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Geert Wilders op bezoek op Urk
PVVpers - Gepubliceerd op 5 mrt. 2018



Wilders in Urk: Opkomen voor christelijke waarden
Reformatorisch Dagblad - Gepubliceerd op 5 mrt. 2018



Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

RTL Nieuws was ook op Urk.
Hoeveel zetels heeft Wilders bij de laatste Tweede Kamer verkiezingen binnengehaald?
Ik ben bang dat de PVV door dit soort domme solo-acties de volgende kamervekiezingen meer dan halveert en waarschijnlijk onder de 10 zal uitkomen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89875
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:RTL Nieuws was ook op Urk.
Hoeveel zetels heeft Wilders bij de laatste Tweede Kamer verkiezingen binnengehaald?
Ik ben bang dat de PVV door dit soort domme solo-acties de volgende kamervekiezingen meer dan halveert en waarschijnlijk onder de 10 zal uitkomen.
Kan je uitleggen waarom het een domme actie van Wilders was om naar Urk te gaan? Laat ik je even helpen

Zijn Urkers domme minderwaardige mensen ?

Is het omdat Urkers Christenen zijn waar hij zich niet mee moet vereenzelvige?

Is het omdat Urkers domme visserslui zijn?

Is het omdat andere kamerleden zich niet bemoeien met Gemeenteraadsverkiezingen?

Anders?

Graag zo snel mogelijk antwoord.
vriendelijk dank
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door King George »

Nog een aanvullende vraag:

Is het omdat Urkers een hoge arbeidsmoraal hebben en er nagenoeg niemand op een uitkering zit?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef:RTL Nieuws was ook op Urk.
Hoeveel zetels heeft Wilders bij de laatste Tweede Kamer verkiezingen binnengehaald?
Ik ben bang dat de PVV door dit soort domme solo-acties de volgende kamervekiezingen meer dan halveert en waarschijnlijk onder de 10 zal uitkomen.
Kan je uitleggen waarom het een domme actie van Wilders was om naar Urk te gaan? Laat ik je even helpen

Zijn Urkers domme minderwaardige mensen ?

Is het omdat Urkers Christenen zijn waar hij zich niet mee moet vereenzelvige?

Is het omdat Urkers domme visserslui zijn?

Is het omdat andere kamerleden zich niet bemoeien met Gemeenteraadsverkiezingen?

Anders?

Graag zo snel mogelijk antwoord.
vriendelijk dank
Misverstandje.
Ik denk groter. De reis naar Rusland is een domme solo-actie van Geert Wilders.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89875
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Misverstandje.
Ik denk groter. De reis naar Rusland is een domme solo-actie van Geert Wilders.

WOW , WOW, WOW...... Wat een antwoord, en zo snel.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Misverstandje.
Ik denk groter. De reis naar Rusland is een domme solo-actie van Geert Wilders.

WOW , WOW, WOW...... Wat een antwoord, en zo snel.

Afbeelding
Wat een lullige reactie.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89875
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Wat een lullige reactie.
Een lullig antwoord verdiend een lullige reactie Teva.

Wees blij. Ik heb me ingehouden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Wat een lullige reactie.
Een lullig antwoord verdiend een lullige reactie Teva.

Wees blij. Ik heb me ingehouden.
Jij mag ook blij wezen. Ik heb mij ook ingehouden.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89875
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Jij mag ook blij wezen. Ik heb mij ook ingehouden.
Vooruit dan maar. Ik geef je nu toestemming om voluit op jouw orgel te gaan.

Komt u maar Teva.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Teva Teff schreef:RTL Nieuws was ook op Urk.
Hoeveel zetels heeft Wilders bij de laatste Tweede Kamer verkiezingen binnengehaald?
Ik ben bang dat de PVV door dit soort domme solo-acties de volgende kamervekiezingen meer dan halveert en waarschijnlijk onder de 10 zal uitkomen.
Rare 'vergissing' van TT. Deze reactie stond direct onder mijn post over het bezoek van Wilders op Urk en lijkt dus daar betrekking op te hebben en niet op het bezoek van Wilders aan Moskou. :thinking:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89875
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef: Rare 'vergissing' van TT. Deze reactie stond direct onder mijn post over het bezoek van Wilders op Urk en lijkt dus daar betrekking op te hebben en niet op het bezoek van Wilders aan Moskou. :thinking:
Vandaar dat het geen vergissing is. Teva wilde iets roepen, alleen om het roepen. Trol gedrag dus.

Teva is ook al door het orgel gezakt. Best zielig.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Pilgrim schreef:
Teva Teff schreef:RTL Nieuws was ook op Urk.
Hoeveel zetels heeft Wilders bij de laatste Tweede Kamer verkiezingen binnengehaald?
Ik ben bang dat de PVV door dit soort domme solo-acties de volgende kamervekiezingen meer dan halveert en waarschijnlijk onder de 10 zal uitkomen.
Rare 'vergissing' van TT. Deze reactie stond direct onder mijn post over het bezoek van Wilders op Urk en lijkt dus daar betrekking op te hebben en niet op het bezoek van Wilders aan Moskou. :thinking:
Schattig, het meeloopventje komt Ariel te hulp.
Weliswaar met een in de haast verzonnen leugen, maar het gaat om het idee.
Nog maar een keer dan.
Voor het meeloopventje Pilgrim dat zijn baasje te hulp schiet: Misverstandje!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89875
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Kijk. Dit is misschien de reden dat Teva het bezoek naar Urk een domme actie van Wilders vond . Kuzu en zijn croonies zijn niet gecharmeerd van de Israëlische vlag die aan een muur in Urk hangt. Waarschijnlijk zal door de domme actie van Wilders om voor die vlag te geen staan , er veel minder Turken , Marokkanen en andere mohamedanen op de PVV van Wilders stemmen.

Daar heeft Teva toch een punt. icon_thumbup.gif
Een beetje sneu: Tunahan Kuzu valt Wilders aan vanwege foto met Israëlische vlag
Afbeelding
Tunahan Kuzu (DENK) heeft vanmiddag op Facebook zijn collega-partijleider Geert Wilders geprobeerd uit de tent te lokken door een foto die Wilders een paar uur eerder op Facebook plaatste, te imiteren. Op het origineel van Wilders was te zien hoe de PVV-leider op bezoek ging bij een Urks vissersbedrijf, en daar breed lachend op de foto gaat met personeel van de firma. Op de achtergrond zijn een PVV-campagneposter, een kaart van Nederland en een Israëlische vlag te ontwaren.

Uiteraard kon dat niet onweersproken blijven bij DENK, want bij die partij hebben ze een hekel aan Israël. En dus besloot Kuzu om de foto na te doen. Ditmaal geen Urkse vissers, maar mede-DENK-Kamerleden Selçuk Öztürk en Farid Azarkan. En de Israëlische vlag werd vervangen door de Nederlandse. “Zoek de verschillen,” aldus de fractievoorzitter van de op één na kleinste fractie in de Tweede Kamer.

Dat klinkt natuurlijk wel aandoenlijk: raadspelletje met Tweede Kamerleden, die van gekkigheid niet meer weten wat ze in campagnetijd allemaal moeten doen. Maar vergeet niet wat er achtersteekt: het zoveelste moment waarop Tunahan Kuzu en zijn medestrijders van DENK het (voort)bestaan van de staat Israël ter discussie stellen. Terwijl het één van detrouwste bondgenoten van Nederland is, en er dus niks mis mee is om een vlag van deze democratische staat in je vistoko op te hangen, laat Kuzu “subtiel” weten dat het éigenlijk niet hoort, wat hem betreft. Gewoon de Nederlandse vlag, en anders…
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Ik zal om verdere misverstanden mijn reactie even verbeteren.
.
RTL Nieuws was ook op Urk.
Hoeveel zetels heeft Wilders bij de laatste Tweede Kamer verkiezingen binnengehaald?
Ik ben bang dat de PVV door dit soort domme solo-acties, zoals zijn recnte bezoek aan de Russische Federatie, de volgende kamervekiezingen meer dan halveert en waarschijnlijk onder de 10 zal uitkomen.
.
Iedereen weer blij?
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:Kijk. Dit is misschien de reden dat Teva het bezoek naar Urk een domme actie van Wilders vond .
Dat is het misschien wel, maar dat bedoelde ik dus niet.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89875
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef: Schattig, het meeloopventje komt Ariel te hulp.
Weliswaar met een in de haast verzonnen leugen, maar het gaat om het idee.
Nog maar een keer dan.
Voor het meeloopventje Pilgrim dat zijn baasje te hulp schiet: Misverstandje!

Nou dat vol op het orgel gaan van Teva valt gelukkig mee. Pfffffff....Leugen, baasje, meeloopventje... :thinking:
Ik moet nog even nadenken over deze " lullige belediging" :unsure:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89875
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:
Ariel schreef:Kijk. Dit is misschien de reden dat Teva het bezoek naar Urk een domme actie van Wilders vond .
Dat is het misschien wel, maar dat bedoelde ik dus niet.
Wat is het dan wel schat. Vertel het dan tegen me. Ik wil graag naar je luisteren en van je leren.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef: Schattig, het meeloopventje komt Ariel te hulp.
Weliswaar met een in de haast verzonnen leugen, maar het gaat om het idee.
Nog maar een keer dan.
Voor het meeloopventje Pilgrim dat zijn baasje te hulp schiet: Misverstandje!

Nou dat vol op het orgel gaan van Teva valt gelukkig mee. Pfffffff....Leugen, baasje, meeloopventje... :thinking:
Ik moet nog even nadenken over deze " lullige belediging" :unsure:
Gauw de moderatorpet opzetten en dan kan dit potje selectieve verontwaardiging opengetrokken worden. Dan is het feest weer compleet.
Het Urkse interview wel gezien, Ariel? Het zou mij verbazen.
Plaats reactie