Geert Wilders en zijn PVV

Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door King George »

Inbreng Geert Wilders APB 2014

Vz, precies twee maanden geleden, op 17 juli, overkwam honderden families in ons land het meest afschuwelijke wat mensen kan overkomen: het verlies van 1 of meer geliefden. Heel Nederland deelde in dit verdriet. Wij zullen de slachtoffers nooit vergeten. De zomer van 2014 zal steeds de zomer van MH17 blijven.
:applause: :applause:
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52286
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Mahalingam »

Daarom moet iedereen met een paspoort van een islamitisch land een anti-Sharia-verklaring ondertekenen. Dat betekent: zich uitspreken tegen de sharia. En zich uitspreken tegen de moorddadige verzen uit de koran. Met een eed. Op papier. Een anti-sharia-verklaring. Wie kan daar op tegen zijn?
Nou de PvdA is tegen. Als echt draaikont partijlid verklaarde Asscher in febr 2013:
Minister Asscher van Sociale Zaken wil dat immigranten een contract gaan ondertekenen waarin ze de Nederlandse grondrechten en de rechtsstaat erkennen. In de Volkskrant zegt hij vandaag dat iedereen die zich inschrijft in een gemeente voortaan een dergelijk ‘participatiecontract’ moet tekenen
http://www.nrc.nl/nieuws/2013/02/20/nie ... ertekenen/
Het verschil?
1. het ene voorstel komt van Wilders en is dus fout, het andere van de PvdA en is dus goed.
2. als je pro-sharia bent dan ben je anti-seculiere staat. En omgekeerd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door King George »

KRO Brandpunt: "Wilders heeft gelijk"

Ontluisterende reportage op de NPO gisteravond. Net nu Mark Rutte die gemene meneer Wilders eindelijk eens een flinke tik op de vingers heeft gegeven om diens islamofobe praatjes, komt KRO Brandpunt onhandig stunten met een gierkar vol kerosine in Veenbrand Nederland. Fons de Poel boekte handenwrijvend bij reisbureau NPO een retourtje Berlijn om prof. Ruud Koopmans eens aan de tand te voelen over zijn onderzoek (driekwart van de moslims vindt Nederland kudt) dat door Wilders in zijn spreekbeurt voor de APB meermalen werd aangehaald. Koopmans is hoogleraar Migration, Integration, Transnationalization bij de Von Humboldt Uni in Berlijn, en dan ben je iemand. Helaas pindakaas pakte het bezoek aan die mad professor voor De Poel desastreus uit. Hoogleraar Koopmans verklaarde dat Geert Wilders gewoon gelijk had. Oké, de cijfertjes waren op de PVV-bühne ietwat opgeleukt. Maar in essentie komt het erop neer dat we in Nederland een omvangrijke vijfde colonne hebben die spuugt op onze grondwet en juicht bij de sharia. Tests bewijzen het. KRO Brandpunt zegt het, dus is het waar. Een hevig teleurgestelde Fons bestelde nog een calvados en een bittergarnituur op een gezellig terrasje te Prenzlauer Berg, en vroeg om het bonnetje.
Pritt Stift | 22-09-14 | 09:50 | Link | 143 reacties | 329 121
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door King George »

Een ongemakkelijke boodschap
Reportage uit Uitzending Brandpunt 21 september 2014

Opnieuw clashte het deze week in de Tweede Kamer tussen Geert Wilders en Diederik Samsom. Over, hoe kan het ook anders, moslims. In het Kamerdebat beriep Wilders zich op onderzoeken, die zouden aantonen dat er in de moslimgemeenschap brede steun is voor het jihadisme. Klopt dat beeld? Is fundamentalisme en radicalisme wijd verbreid onder moslims in West Europa, ook in Nederland? Fons de Poel spreekt met professor Ruud Koopmans die er een groot onderzoek naar deed. En die heeft een ongemakkelijke boodschap.


http://brandpunt.incontxt.nl/seizoenen/ ... -boodschap
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door King George »

Fons de Poel was als presentator not amused, geloof ik. Tsja, de waarheid is hard voor hen die deze vrezen. En zoiets past natuurlijk niet in de verpolitiekte verslaglegging, waar politiek correcte tere zieltjes en lange tenen niet bestand zijn tegen de hardheid van de waarheid.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geert Wilders

Bericht door mercator »

King George schreef:Fons de Poel was als presentator not amused, geloof ik. Tsja, de waarheid is hard voor hen die deze vrezen. En zoiets past natuurlijk niet in de verpolitiekte verslaglegging, waar politiek correcte tere zieltjes en lange tenen niet bestand zijn tegen de hardheid van de waarheid.
Een geleerde professor die 40 jaar te laat een onderzoekje doet waarvan wij hier op FFI al jaren de resultaten kennen, gekker moet het niet worden.
Ik heb met herhaalde walg dat stukje gehoord waarin Rutte uitbraakt hoe oneindig veel meer respect hij heeft voor de moslims "die actief zijn in de moskee" dan voor Wilders.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Ariel »

Gutte gut.... Boze woorden in de krant omdat Wilders voor ouderen opkomt. Minister Jeroen Dijsselbloem van Financiën is donderdag in een debat in de Tweede Kamer flink uit zijn slof geschoten in de richting van de PVV. Dijsselbloem noemde het PVV-verhaal dat onze ouderen in verpleeghuizen op straat komen te staan door de toestroom van asielzoekers „een grove schande”.
De minister wond zich duidelijk op in het interruptiedebatje met PVV-Kamerlid Tony van Dijck en SP-Kamerlid Arnold Merkies. Vooral de link die de PVV legt tussen ouderen en asielzoekers steekt hem. „Ik vind dat dat weersproken moet worden, ik vind het geen stijl. Het is pertinente onzin.”

Dijsselbloem zei te hopen dat veel van de „totaal verouderde verpleeghuizen in Nederland met meerpersoonskamers, verschrikkelijk versleten sanitair waar de stank je tegemoet komt”, zo snel mogelijk worden gesloopt en worden vervangen door modernere gebouwen met privékamers.

Hij haalde ook zijn eigen vader aan, die gisteren vanuit een oud bejaardentehuis verhuisd is naar „prachtige” nieuwbouw in Eindhoven. Daar komen wooncontainers voor asielzoekers vrij die eerder dienden als tijdelijk onderkomen voor bejaarden. Elders mogen asielzoekers blij zijn dat ze „in onze ouwe meuk mogen zitten” in gesloten maar nog niet gesloopte bejaardentehuizen, aldus een cynische Dijsselbloem in de richting van Van Dijck van de PVV.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Niet Geert Wilders, maar Dijsselbloem belazert de boel.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

In het verpleegtehuis van Cordaan in Amsterdam Slotervaart is het een regelrecht drama.

Ik bezoek regelmatig een goede vriend (ruim over de zeventig) die een kleine tia (kleine hersenbloeding) heeft gehad en klaagt over het voedsel. En terecht. Een boterham en een plakje kaas, want meer geld is er niet, geeft de PVV hardstikke gelijk. Het avondeten is ook al zo'n ramp. Maar tsja, zoals we weten brengt de waarheid voor leugenaars onaangenaamheden met zich mee.

Er is geklaagd door de mensen. De directeur verontschuldigde zich dat er geen geld genoeg is, maar hij zal kijken wat hij kan doen voor de patiënten. Dit allemaal pas NA ONTVANGEN KLACHTEN OP ZIJN BORD MET DIK GESTAPELD BELEG !

Volgende week vrijdag mag mijn vriend eruit.

Dagelijkse Therapie
Ik was er gisteren nog om half twaalf. Hij zat al in de therapie zaal. Ik mocht ook meedoen. De therapie duurde een half uur. Vijf oudere vrouwen in een rolstoel, waarvan twee Chinese, een Surinaamse en een Hindoestaanse. Nummer 5 werd 15 minuten te laat binnen gebracht. Het gezicht van een van de Chinese vrouwen zat helemaal scheef en veranderde niet van richting gedurende de gehele sessie. Ze bleef mij maar aanstaren met een wezenloze blik in haar ogen. Haar mede Chinese patiënt moest alles in het Chinees aan haar uitleggen. Een enkele keer nam ik een glimlach op haar gezicht waar. Ik kon echter geen verband leggen tussen de uit te voeren oefening en eventueel daaraan verbonden humor. Mijn vriend was de enige man. Met mijn persoon erbij was de verhouding 5:2.

De oefeningen
De vrouw van de therapie gaf normaliter creatieve lessen en deed de therapie les er als extra bij. We moesten beginnen met een paar keer over de knie te wrijven. Verder een paar keer vanuit je buik door de neus in ademen en door de mond uit ademen. Als een konijn met je neus een snuffel beweging maken. Schouder rechts heen en weer bewegen en weer terug. Hetzelfde met de linker. Met je nek in de rondte draaien (Jezus, wat kraakte dat bij mij). Met je hakken op de grond duwen en nog meer. Drie vrouwen, merkte ik op, deden zo goed als niks. Mijn vriend was heel geconcentreerd. Ik probeerde tussendoor nog wat te praten en grapjes tegen de therapeut te maken. Het klikte wel tussen ons. Maar mijn vriend bezwoer mij met zijn vinger op zijn mond mij stil te houden, waar ik maar gevolg aan gaf. Ik was tenslotte zijn gast.

Ik heb drie moslima's kunnen tellen. Eentje met een witte jas. Jong vlot type. De twee andere gehoofddoekte, in vodden geklede vrouwen, betrof het bezoek. Voor de rest verkeren de patiënten dagelijks in een regelmatige rot herrie. Men is al maanden aan het renoveren. Het Cordaan verpleegtehuis ligt tegenover het Slotervaart ziekenhuis.

Niet minder maar méér
Ik ben om de zes weken in Slotervaart bij mijn fysiotherapeut voor regelmatig onderhoud van de nek en ik moet zeggen, de hoofddoeken die ik in Slotervaart zie zijn er in al die jaren niet minder op geworden, maar vermenigvuldigd. Vooral bij de jonge schoolgaande meiden. Ik rij ook altijd langs een school omstreeks 15.00 uur. De helft van de leerlingen is gehoofddoekt. Islam wordt zeker nooit besproken op school. Te lastig onderwerp en te ver van mijn bed show. Heel erg wat ISIS doet, maar die zijn dan ook de slechte moslims. Hoe zit het dan met de christelijke geloofsovertuiging? Wordt daar dan nooit eens massaal moordend opgetreden tegen onwelgevalligen binnen het geloof? Raar toch! Hoe kan dat nou? Zijn moslims dan beter in het geloof?

Kinderen leren op school wat ze voorgekauwd wordt. Dat wordt vervolgens onthouden. Zelf nadenken hoeft niet meer. Over wat er in de wereld gebeurt. De rest van de tijd wordt besteed aan het spelen met de I-Phone.

Het schijnt overigens zo te zijn dat in de grote steden in Marokko in verhouding met Amsterdam, Den Haag, etc. minder hoofddoeken te bespeuren zijn dan bij ons. :thinking:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders

Bericht door Pilgrim »

Stop met ontkennen van wat voor de hand ligt: De islam is een probleem

Geplaatst op 28 september 2014

Om IS te verslaan zouden we meer moeten doen dan alleen maar zijn bolwerken in het Midden-Oosten bombarderen; we moeten niet langer onze ogen sluiten voor het gewelddadige karakter van de islam. We moeten eisen dat degenen die zich in onze landen vestigen waarden die onverenigbaar zijn met de onze aan de kant schuiven. Er is een groot probleem – ook in onze landen – dat veroorzaakt wordt door de hevige geweldsuitbarstingen van de islam. Pas als we deze waarheid onder ogen zien, zullen we in staat zijn om deze oorlog waarin we ons bevinden, te winnen.

Hoewel de meerderheid van de moslims gematigd is, zijn duizenden onschuldige burgers in heel het Westen het slachtoffer geworden van terroristen die geïnspireerd worden door de islam. IS heeft aangekondigd dat iedere burger in het Westen een doelwit is.

70% van de Nederlandse moslims vindt de religieuze regels van de islam belangrijker dan de seculiere wetten van het land waarin zij wonen. Overzicht, december 2013, door Prof Ruud Koopmans, Humbolt Universiteit, Berlijn.

Een militaire alliantie, geleid door de Verenigde Staten, bombardeert op dit moment de strijdkrachten van de Islamitische Staat [IS] in Irak en in Syrië. Veel Europese landen, zoals het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Nederland en anderen, nemen deel aan dit offensief. IS is echter niet alleen een bedreiging voor het Midden-Oosten, maar ook voor onze eigen landen. De aanwezigheid in de IS-gelederen van honderden moslims die in het Westen geboren zijn, die in het bezit zijn van westerse paspoorten, vormt een enorm binnenlands veiligheidsrisico. Of we het nu leuk vinden of niet, de oorlog is ook in onze straten aangekomen.

En of we het nu leuk vinden of niet, de islam heeft er alles mee te maken. “Geen religie gedoogt het doden van onschuldigen”, zei president Obama onlangs. David Cameron heeft hier over de IS-terroristen aan toegevoegd: “Zij zeggen dat ze dit doen uit naam van de islam, maar dat is onzin. De islam is een religie van de vrede. Zij zijn geen moslims, maar monsters”.

Het trieste is dat, terwijl ze inderdaad monsters zijn, zij ook moslims zijn. Het maakt niet uit wat Obama en Cameron zeggen, IS en andere terroristische groeperingen laten zich inspireren door koranverzen, zoals soera 47: 4: “En wanneer jullie hen die ongelovig zijn (in de strijd) ontmoeten, slaat hen dan dood, maar wanneer jullie dan een bloedbad onder hen hebt veroorzaakt, boeit hen dan stevig vast”.

Hoewel de meerderheid van de moslims gematigd is, zijn duizenden onschuldige burgers in heel het Westen het slachtoffer geworden van terroristen die geïnspireerd zijn door de islam. Op 11 september 2001 lieten Mohamed Atta en zijn handlangers vliegtuigen in de Twin Towers in New York vliegen. In maart 2004 bombardeerden Jamal Zougam, een in Marokko geboren Spaanse burger, en zijn vrienden vier forensentreinen in Madrid. In november 2004 sneed Mohammed Bouyeri, een Nederlander van Marokkaanse afkomst, de keel door van de islamcriticus Theo van Gogh in Amsterdam. In juli 2005 vermoordden Hasib Hussain en drie andere zelfmoordterroristen, die in Groot-Brittannië werden geboren en getogen, 52 burgers die in Londen met het openbaar vervoer reisden. In maart 2012 maaide Mohammed Merah, een Fransman van Algerijnse afkomst, een rabbijn en drie kinderen neer voor een school in Toulouse. In april 2013 doodden de Tsjetsjeense broers Tamerlan en Dzhokhar Tsarnaev drie toeschouwers bij de marathon van Boston met snelkookpanbommen. In mei 2013 onthoofdde Michael Adebolayo, een Brits staatsburger van Nigeriaanse afkomst, de soldaat Lee Rigby in de straten van Londen. Afgelopen mei vermoordde Mehdi Nemmouche, een Franse staatsburger van Algerijnse afkomst, vier mensen in het Joods Museum in Brussel.

Atta, Zougam, Bouyeri, Hussain, Merah, Tsarnaev, Adebolayo, Nemmouche waren allen moslims, de meesten van hen hadden westerse paspoorten. Het is gevaarlijk om de wekelijkheid te ontkennen, omdat die ongemakkelijk is. De IS in Syrië en Irak bombarderen en ondertussen weigeren de problemen thuis te zien, zal desastreuze gevolgen hebben.

Er is veel discussie over de steun onder de moslimbevolking in het Westen voor IS en vergelijkbare organisaties, die de Jihad voeren en de bedoeling hebben de islamitische sharia aan onze samenleving op te leggen. Uit een enquête, die in juli vorig jaar werd uitgevoerd door ICM Research, bleek dat 16% van alle inwoners van Frankrijk en 7% van de inwoners van het Verenigd Koninkrijk een positief standpunt innemen over de IS. In mei 2013 bleek uit een onderzoek door Ahmed Ait Moha van Motivaction, een Amsterdams onderzoeksinstituut, dat 73% van de Nederlandse moslims andere Nederlandse moslims die in Syrië vechten als helden beschouwt, dat geldt slechts voor 3% van de autochtone Nederlanders. In december vorig jaar bleek uit een onderzoek door professor Ruud Koopmans aan de Humboldt Universiteit in Berlijn dat meer dan 45% van de Duitse moslims en 70% van de Nederlandse moslims de religieuze regels van de islam belangrijker vinden dan de seculiere wetten van het land waarin zij wonen.

Elke dag kan ik de kille schaduw van de islam voelen. In november zal ik precies tien jaar onder permanente politiebescherming leven. Waar ik ook naartoe ga, daar gaan gewapende politieagenten met mij mee om me te beschermen tegen islamitische groeperingen die hebben gezworen om me te vermoorden, omdat zij het niet eens zijn met mijn opvatting dat de islam geen religie van de vrede is. Vandaag, tien jaar later, heeft IS aangekondigd dat iedere burger in het Westen een doelwit is.

Om IS te verslaan, zouden we meer moeten doen dan alleen maar zijn bolwerken in het Midden-Oosten bombarderen; we moeten niet langer onze ogen sluiten voor het gewelddadige karakter van de islam. We moeten eisen dat degenen die zich in onze landen vestigen, waarden die onverenigbaar zijn met de onze aan de kant schuiven.

Vorige week heb ik in het Nederlandse parlement voorgesteld dat wij van alle mensen uit islamitische landen, die deel willen uitmaken van onze samenleving, vragen dat zij een eed afleggen. In die eed moeten zij zich nadrukkelijk distantiëren van de sharia en de gewelddadige verzen in de Koran. Degenen die de eed niet willen afleggen, zijn niet langer welkom. Ze moeten ons land onmiddellijk verlaten. Deze maatregel dwingt ons om de werkelijkheid onder ogen te zien, die Obama, Cameron en andere westerse leiders weigeren te zien: er is een groot probleem – ook in onze landen – als gevolg van de hevige geweldsuitbarstingen van de islam.

Pas als we deze waarheid onder ogen zien, zullen we in staat zijn om de oorlog waarin we ons bevinden, te winnen.

Geert Wilders MP is de leider van de Partij voor de Vrijheid (PVV) in Nederland. In een recente peiling is de PVV momenteel de grootste Nederlandse partij. De heer Wilders is de auteur van ‘Marked for Death: Islam’s War Against the West and Me’ (Regnery, Washington DC).

Bron: www.gatestoneinstitute.org

Auteur: Geert Wilders

Vertaald uit het Engels door: Wachteres & Henk V.

http://ejbron.wordpress.com/2014/09/28/ ... more-71773
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Ariel »

Afbeelding
De Nederlandse jihadganger in Syrië, Muhajiri Sháám, heeft PVV-leider Geert Wilders vrijdag via Twitter bedreigd. Sháám wenst dat er een einde komt aan de „nationalistische volkswolf en misdadiger Wilders” en dat hij in handen valt van de „mujahideen”.

In een tweede tweet schrijft hij: „Eens kijken of hij zich dan nog op zulke grove manieren durft uit te laten over de Profeet. Schuil nu t nog kan achter je vrijheid”.

Wilders gaat bij de politie aangifte doen van de dreigtweets, zei hij tegen persbureau ANP. „Ik zal nooit wijken voor dreigementen”, voegde hij eraan toe. „Maar vreselijk is het wel.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Eliabe »

Denk dat Sháám eerder een kogel voor de kop krijgt dan Geert.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Ariel »

Eliabe schreef:Denk dat Sháám eerder een kogel voor de kop krijgt dan Geert.
Ik maak me wel eens zorgen als Geert op straat loopt. Er hoeft maar één mohammedaan een pistool vanuit een raam op hem af te schieten, en het is gebeurd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Eliabe »

Ariel schreef:
Eliabe schreef:Denk dat Sháám eerder een kogel voor de kop krijgt dan Geert.
Ik maak me wel eens zorgen als Geert op straat loopt. Er hoeft maar één mohammedaan een pistool vanuit een raam op hem af te schieten, en het is gebeurd.
Denk dat de beveiliging van Geert ook niet altijd zichtbaar is als je begrijp wat ik bedoel. Mocht het toch gebeuren, dan weten de moslims dat ze heel snel hun spullen moeten gaan pakken en zorgen dat ze NL uitkomen. Denk dat dan de pleuris gaat uitbreken.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door King George »

Nog geen duidelijkheid over vervolging Wilders om 'minder Marokkanen'

Het Openbaar Ministerie in Den Haag weet nog niet wanneer het beslist over vervolging van PVV-leider Geert Wilders. Het OM heeft duizenden aangiften tegen de PVV-voorman in behandeling over uitlatingen die hij 20 maart deed tijdens een verkiezingsbijeenkomst. Hij vroeg toen aan zijn aanhangers in Den Haag of ze meer of minder Marokkanen in die stad en in Nederland willen. 'Minder, minder, minder', scandeerde de zaal. 'Dan gaan we dat regelen', reageerde de PVV-leider.

Bewerkt door: Redactie 23 september 2014, 10:40 Bron: ANP 10


Justitie onderzoekt nog steeds of er grond is om Wilders om deze uitspraak voor de strafrechter te brengen voor het aanzetten tot discriminatie en haat. Ook bekijkt het OM een aanvullende aangifte van een aantal organisaties, waaronder het Landelijk Beraad Marokkanen. Daarin staat dat Wilders in hun ogen een gewoonte van dit soort uitingen heeft gemaakt.

De bij de aangifte betrokken advocaten hebben onlangs bij het OM aangedrongen op een snel besluit. In een brief aan de Haagse hoofdofficier van justitie Henk Korvinus vragen zij zich af waarom het onderzoek zo lang moet duren. De voortdurende onduidelijkheid leidt tot spanningen, vinden de raadslieden Tamara Buruma en Göran Sluiter. Zij citeren met instemming koning Willem-Alexander, die in de jongste troonrede opmerkte dat haatzaaien, dreigen met geweld of discriminatie van bevolkingsgroepen 'onder geen enkele omstandigheid' wordt getolereerd.

Advocaat Sluiter noemde de kans op vervolging en veroordeling van Wilders eerder kansrijk, omdat die zijn pijlen deze keer heeft gericht op een specifieke bevolkingsgroep. Daarin verschilt de huidige zaak van die van de vorige, waarin Wilders de dans ontsprong.


de Volkskrant
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89853
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door Ariel »

Wilders: demon of verlosser?

Is Geert Wilders een demon, een verlosser, een slachtoffer, een strateeg of een leuke oom? Het Persmuseum in Amsterdam wijdt vanaf vrijdag een tentoonstelling aan de 51-jarige PVV-leider. De expositie laat aan de hand van politieke spotprenten, foto's, filmpjes, krantenartikelen, columns en tweets zien hoe Wilders sinds zijn afscheiding van de VVD 10 jaar geleden 'een mediafenomeen' is.

Volgens het museum kan geen enkele andere politicus de media zo goed bespelen. „De pers rent achter hem aan, of Wilders vindt iets uit waardoor de pers wel achter hem aan móet rennen”, zegt museumdirecteur Niels Beugeling. Met de tentoonstelling wil hij laten zien hoe de journalistiek functioneert rond de spraakmakende politicus, zonder een standpunt in te nemen. „Het is geen Wilders-bashing-expo en ook geen Wilders-ophemel-tentoonstelling.”

Het museum toont de verschillende hokjes waarin de media de politicus plaatsen. Zoals die van slachtoffer, waarbij „zijn harde en soms kwetsende opmerkingen over andersdenkenden en de islam hun tol eisen” en Wilders dag en nacht bewaakt moet worden. Te zien is hoe cartoonisten en columnisten van leer trekken tegen de PVV-leider. De Duitse krant Die tageszeitung beeldde Wilders in 2010 af met Hitler-snorretje en een onflatteuze foto van Wilders die een pen in zijn neus steekt, is al vele malen gepubliceerd.

Anderen zien Wilders als een verlosser. „Voor veel mensen is hij een held”, constateert het museum. Een foto toont een man met 'Wilders Akbar' achterop zijn shirt, arabisch voor 'Wilders is de Grootste'. Lokale media portretteren hem bijvoorbeeld als een suikeroom die stroopwafels bakt, kinderen knuffelt of waarmee mensen een selfie maken.

Er hangt een rechtbanktekening uit 2011, toen Wilders verdacht werd van haatzaaien en discriminatie. Ernaast kan eventueel nog een nieuwe tekening komen te hangen, voor de mogelijke vervolging voor zijn uitspraken over Marokkanen. De politicus zal in ieder geval niet present zijn op de opening vrijdag. Beugeling: „We hebben hem uitgenodigd, maar er kwam geen reactie. Maar hij mag altijd langskomen, ook als we gesloten zijn.”

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door King George »

Eliabe schreef:
Ariel schreef:
Eliabe schreef:Denk dat Sháám eerder een kogel voor de kop krijgt dan Geert.
Ik maak me wel eens zorgen als Geert op straat loopt. Er hoeft maar één mohammedaan een pistool vanuit een raam op hem af te schieten, en het is gebeurd.
Denk dat de beveiliging van Geert ook niet altijd zichtbaar is als je begrijp wat ik bedoel. Mocht het toch gebeuren, dan weten de moslims dat ze heel snel hun spullen moeten gaan pakken en zorgen dat ze NL uitkomen. Denk dat dan de pleuris gaat uitbreken.
In een normaal land breekt dan wel de pleuris uit. Maar in Nederland zijn we gevoelig voor blame the victim. Dader wordt slachtoffer en slachtoffer wordt dader. Ons wordt dan voorgewend dat je de Moslims niet beledigen mag. Toen Theo van Gogh ritueel werd geslacht, meende minister Donner van Justitie het nodig te vinden de wet op de godslastering verder aan te scherpen. Een soort godsdienstige meningsjuridisering dus. Om die Islamitische relioten te behagen. In plaats van zich pal achter onze vrije en democratische kernwaarden van de vrijheid van meningsuiting op te stellen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders

Bericht door Pilgrim »

Portret van Geert Wilders (oktober 2014)

Gepubliceerd op 11 okt. 2014

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders

Bericht door King George »

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Eindelijk een politicus die als Churchill durft te waarschuw

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mensen hebben moeite met Wilders omdat ze laffe huichelachtige eigen-belang-eerst ego trippers zijn.
Ik kan niet genoeg verwijzen naar de volslagen achterlijke fratsen van vredesduif Chemberlain destijds.

Tolerantie tegenover intolerantie was zijn succes die tot de ondergang leidde

Mensen in die tijd hadden totaal geen moeite met die geweldige socialistische hervormer Adolf Eichman Hitler. Tot het moment dat hij Nederland binnenviel. De hongerwinter was er een gevolg van. Ik wil niet zeggen 'NET GOED!', maar eerder 'BEZINT EER GIJ BEGINT'. Niet beginnen met Wilders onsympathiek te vinden en te veroordelen. Veroordeel liever de oorzaak van de meeste rotzooi in onze samenleving, namelijk MOSLIMS! Zij zijn het die de verderfelijke weerzinwekkende sadistische perverse religie islam aanhangen. Alsof onze politici nooit van Jezus Christus gehoord hebben. Lees toch godverdomme eens de Koran, stelletje luie gemakzuchtige flikkers! En oordeel pas dan over wie haat zaait, moslims die de Koran goed praten of Wilders die de Koran - net zoals wij - een weerzinwekkend smerig fascistisch onmenselijk boek vindt dat tegen elke vorm van multiculturele samenleving samenzweert.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders

Bericht door Pilgrim »

Daarom...

Geplaatst op 17 oktober 2014

Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst door: E.J. Bron

http://ejbron.wordpress.com/2014/10/17/daarom/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders

Bericht door Pilgrim »

Zes vragen aan Geert Wilders

Geplaatst op 22 oktober 2014

Afbeelding

Geert Wilders is op dit moment in Amerika en heeft een interview gegeven aan de “American Spectator”, waarin het gaat om de islam, het civilisatieconflict en wat men moet doen opdat het Westen vrij blijft.

Spectator: Hoe groot is de bedreiging voor het Westen door de islamitische civilisatorische Jihad? Zien we wellicht, als we ons focussen op het terrorisme, geniepiger middelen over het hoofd?

Geert Wilders: De islam is een totalitaire ideologie, die gericht is op de beheersing van de wereld. Hij wil een wereldwijd kalifaat stichten, waarin het shariarecht heerst, dat ondemocratisch, intolerant, barbaars en onmenselijk is.

Terreur en geweld zijn echter slechts middelen, die ervoor gebruikt worden om dit doel te bereiken. Er bestaan nog andere methodes, zoals de verovering door immigratie (Hijra). Mohammed zelf heeft het voorbeeld van de Hijra zelf voorgedaan toen hij Medina veroverd. Deze stad, die oorspronkelijk een tolerante en deels joodse oase was, werd islamitisch, nadat Mohammed en zijn aanhangers zich daar gevestigd hadden en de oase overnamen.

De westerse politici concentreren zich alleen maar op het terrorisme, maar ze verzuimen het het doel te zien waartoe het terrorisme dient: de islamitische beheersing van de wereld. Ze zouden zich erop moeten concentreren om de globale imperialistische plannen van de islam te bestrijden en het terrorisme te behandelen als slechts een van zijn middelen om dit doel te bereiken.

Spectator: Hoe zou u de Nederlandse inspanningen omschrijven om moslims te assimileren?

Geert Wilders: Het is Nederland niet gelukt om de islam te assimileren. Net zomin als de andere Europese landen.

West-Europa zit vast in de greep van een cultuurrelativisme. Men gelooft niet meer in de superioriteit van de eigen westerse joods-christelijke en humanistische waarden. Deze westerse waarden hebben Europa vrede, welvaart, vrijheid en democratie gebracht. Maar helaas schijnen de Europese politici dat niet neer te begrijpen.

De nieuwelingen wordt niet verzocht zich te assimileren. Integendeel, de Europeanen zeggen tegen de nieuwelingen dat ze zich hier net zo moeten installeren als in hun landen van herkomst: “Het staat jullie vrij onze normen en waarden te schenden, omdat jullie cultuur zo goed, zelfs beter is dan de onze.” De moslims mogen enclaves op Europees grondgebied oprichten, waarin de westerse waarden veracht en gehaat worden.

De islamisering van Europa is hiervan een rechtstreeks resultaat. De Europese naties hebben de islam niet geassimileerd, integendeel, ze hebben de mensen ondersteund in hun inspanningen zo te leven zoals hun cultuur dit vereist, die intolerant, minderwaardig en volledig onverenigbaar met de Europese cultuur en beschaving is.

Spectator: Hoe wilt u de traditionele westerse cultuur weer nieuw leven inblazen gezien de belemmeringen die we op dit moment zien? Of is Europa onherstelbaar verloren?

Geert Wilders: De Europese naties moeten hun identiteit opnieuw ontdekken en bevestigen. Als het Europa niet lukt om haar eigen cultuur en identiteit te verdedigen, dan zal het islamitisch worden. De tijd verstrijkt. De islam is bepalend en agressief. Europa zou bepalend moeten zijn in haar verzet tegen de islam. Europa moet het blad van de islamisering wenden en een de-islamiseringsproces starten.

Deze vijf maatregelen zouden moeten worden uitgevoerd:

1) Europa moet haar grenzen voor alle migranten uit islamitische landen sluiten.
2) Ze moet een vrijwillige remigratie ondersteunen.
3) ... en ze zou alle criminelen met een dubbel paspoort het land moeten uitzetten naar het land van een andere nationaliteit.
4) Europa zou moeten eisen dat iedereen met een paspoort uit een islamitisch land die in Europa wil leven een verklaring ondertekent waarin hij of zij zich distantieert van het shariarecht en de gewelddadige soera´s in de koran.
5) Diegenen die zich aansluiten bij de Jihad moeten uitgezet worden, ook als ze slechts één nationaliteit hebben. Ze kunnen dan in een islamitisch land leven en horen hier niet meer thuis.

Spectator: Welke boodschap kunt u de Amerikanen geven met betrekking tot de bedreiging die de islam belichaamt en de inspanningen om de vrijheid van meningsuiting over de islam te beperken?

Geert Wilders: De Amerikanen zijn patriottischer dan de Europeanen. Dat is goed. Europa zou er veel beter voor staan als ze patriottisch zou zijn. De Amerikanen zouden hun trots op het feit dat ze Amerikaan zijn moeten onderhouden. Ze zouden er op moeten staan dat een ieder die zich in Amerika vestigt de waarden accepteert die gebaseerd zijn op het erfgoed van zijn westerse joods-christelijke wortels.

Amerika zou zijn grenzen moeten sluiten voor migranten uit islamitische landen. In veel Europese landen worden mensen, die de islam bekritiseren, vervolgd. Als je de waarheid over de islam zegt, wordt je als beledigend gekwalificeerd, omdat de islam zich beledigd voelt. Maar de waarheid kan nooit beledigend zijn en de mensen zouden zich er nooit van moeten laten weerhouden haar uit te spreken.

Amerika zou IS als tak van de islam moeten erkennen. Wat IS doet, is datgene wat de islam beveelt. De koran staat vol bevelen, zoals soera 47, vers 4: “Wanneer gij de ongelovigen ontmoet, treft dan hun nek en wanneer gij overwinnaar zijt, bindt hen dan vast.” Als Obama, John Kerry, de Britse minister-president David Cameron en anderen zeggen dat “IS niets met de islam heeft te maken”, dan praten ze politiek correcte onzin.

Spectator: Is de openbare mening in Holland dusdanig dat zij actief tegen de islamistische bedreiging is, of maakt het uw landgenoten in principe niets uit? Is dit een situatie waarin de politieke klasse de zorgen van haar burgers negeert, net zoals zij een maatschappelijke bedreiging van het land negeert?

Geert Wilders: Ik gebruik het woord “islamist” niet, er bestaat slechts die ene islam: De islam van de koran en van Mohammed.

Een toenemend aantal mensen in Nederland is zich ervan bewust dat de islam hier niet hoort, omdat de islamitische waarden onverenigbaar zijn met die van ons. Uit een peiling van afgelopen juni blijkt dat twee derde deel van de Nederlanders zegt dat de islamitische cultuur niet in Nederland thuishoort. Maar de politieke klasse interesseert zich niet voor de zorgen van de burgers. Dit fenomeen kun je overal in Europa zien. Dat is de reden waarom de traditionele partijen zo snel hun ondersteuning verliezen in de bevolking.

Spectator: Zijn er hervormingen ter bewaking van de vrijheid van meningsuiting in Nederland en in andere delen van Europa nodig om de vervolging van islamcritici te vermijden? Is zo´n hervorming mogelijk?

Geert Wilders: De islam is op dit moment de grootste bedreiging voor het overleven van onze beschavingen. Mensen die hiervoor waarschuwen, zoals ik, worden zowel door de moslims bedreigd, die ons willen vermoorden omdat we de waarheid over de islam uitspreken, als tegelijkertijd door de Europese autoriteiten vervolgd, die hen tot zwijgen willen brengen omdat ze de waarheid over de islam uitspreken. Dat is belachelijk. De mensen moeten de waarheid mogen zeggen over het grootste gevaar dat op dit moment het overleven van de westerse beschaving en toekomstige welvaart en de vrijheid van onze kinderen bedreigt.

Bron: http://europenews.dk/de/node/85292

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

http://ejbron.wordpress.com/2014/10/22/ ... more-73598
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders

Bericht door Pilgrim »

Geert Wilders over “De strijd van het Westen voor vrijheid.” (21-10-2014)

Gepubliceerd op 21 okt. 2014

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Vertaling. Slordig.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:
Zes vragen aan Geert Wilders
Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron
De vertaling is rijkelijk slordig! Daar houd ik niet van.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders

Bericht door Pilgrim »

Toespraak van Geert Wilders op 21 oktober 2014 in Nashville, Tenessee, Verenigde Staten

Geplaatst op 23 oktober 2014

Beste vrienden,

Dank u voor het bijwonen van deze zeer belangrijke vergadering. Het is geweldig om terug te zijn in Tennessee, de Volunteer State [vrijwilliger staat]. Ik ben op reis van Los Angeles naar DC, maar stond erop naar Tennessee te komen, om een zeer goede reden. Twee eeuwen geleden kreeg generaal Andrew Jackson de opdracht een leger op de been te brengen om New Orleans te bevrijden. Toen hij de oproep naar Tennessee had laten uitgaan, kwamen uit uw staat vijf keer zoveel vrijwilligers opdagen dan er werden verwacht. De Tennessean Volunteers [vrijwilligers van Tennessee] stonden bekend om hun moed in de strijd. Veel dingen veranderen in twee eeuwen, maar de geestesgesteldheid van de vrijwilliger en de heldenmoed van Tennessee is niet veranderd. Dat is de reden waarom ik hier vanavond ben. Ik ga er niet omheen draaien. Ik heb uw hulp nodig. We hebben hier vandaag een rendez-vous met de geschiedenis. Buiten is een oorlog aan de gang. Aan ons is de oorlog verklaard. De situatie is veel erger dan u zich kunt voorstellen.


Al meer dan een decennium heb ik gewaarschuwd tegen de islam. Deze wrede, totalitaire ideologie wil van de hele wereld een islamitisch kalifaat maken, dat zal worden geregeerd door de sharia. Wat dit betekent is momenteel te zien in de Islamitische Staat in Syrië en Irak. Er worden daar mensen onthoofd en vrouwen en kinderen worden als slaven verkocht, op dezelfde manier als Mohammed, de stichter van de islam, dat in de 7e eeuw deed. Amerika en haar bondgenoten bombarderen momenteel de Islamitische Staat in Syrië en Irak. Nederlandse F16-vliegtuigen maken deel uit van dit offensief. Mijn partij steunt dit van harte. Wij steunen de Verenigde Staten. Maar er moet meer worden gedaan.

De vrije wereld is in gevaar. Onze joods-christelijke beschaving staat op het spel. De islam is een bedreiging voor onze thuislanden. Dus moeten we meer doen dan de duistere krachten van de Islamitische Staat in het Midden-Oosten met wortel en tak uitroeien. In feite is onze eerste taak om onze naties, onze vrijheid, onze kinderen, onze beschaving, hier thuis, te beschermen. Dat moet onze hoogste prioriteit hebben. De islam is een dodelijke bedreiging voor het christendom, het Jodendom, voor de hele mensheid. De islam is onverenigbaar met democratie en vrijheid. Wat er vandaag in Syrië en Irak gebeurt, daar zullen wij in de toekomst onder lijden, als we ons niet bewust worden van het gevaar. We hebben in onze landen en steden een steeds groeiend aantal mensen verwelkomd van wie de islamitische waarden totaal onverenigbaar zijn met die van ons.

Nu al zijn er grote islamitische populaties in elke grote stad in West-Europa. En ook in veel steden in Australië, Canada en de Verenigde Staten. De islam neemt de Europese samenlevingen over. In mijn eigen land, Nederland, is Mohammed de meest populaire naam die aan pasgeboren jongens wordt gegeven in de grote steden zoals Amsterdam, Rotterdam en Den Haag. Dit is ook het geval in de Belgische hoofdstad Brussel, de Noorse hoofdstad Oslo, de Britse hoofdstad Londen en in feite zelfs in heel Groot-Brittannië.

Natuurlijk zijn er veel gematigde moslims. Maar het zou verkeerd zijn om te stellen dat de niet-gematigden maar een kleine minderheid zijn. Dat is niet zo. Recente opiniepeilingen geven aan dat meer dan twee derde van de islamitische bevolking in Nederland de religieuze regels van de islam belangrijker vindt dan onze Nederlandse democratische wetten. En bijna driekwart van alle moslims in Nederland ziet de Nederlandse moslims die in Syrië vechten als helden. Driekwart! Dat is een enorm aantal en het is een groot gevaar voor onze nationale veiligheid. Peilingen in andere landen leveren dezelfde verontrustende resultaten op. In Frankrijk, het land met de grootste islamitische aanwezigheid in West-Europa, heeft 16% van de bevolking – dit zijn maar liefst 10 miljoen mensen – een gunstig oordeel over ISIS.

De afgelopen zomer waren er demonstraties van ISIS-sympathisanten in mijn eigen woonplaats, Den Haag, de zetel van de Nederlandse regering en het parlement. De demonstranten droegen hakenkruisen en ISIS-vlaggen. Ze schreeuwden “Dood aan de Joden!”. Deze scènes brachten ons terug naar de jaren 1940, naar het nazitijdperk, de donkerste periode in onze geschiedenis – toen er gebeurtenissen plaatsvonden waarvan we plechtig hadden beloofd dat we nooit zouden toestaan dat die ooit weer zouden gebeuren. Maar de politie greep niet in. De autoriteiten willen de krachten van de islam niet uitlokken. Ze zijn zwak. Ze hebben zich een politiek van ‘appeasement’ [verzoening door concessies] eigen gemaakt.

Duizenden terroristen die het Europese burgerschap bezitten, strijden voor de Islamitische Staat. Deze criminelen snijden mensen in Syrië en Irak het hoofd af. Een islamitische Britse staatsburger onthoofdt Amerikaanse gevangenen en mede Britse burgers. Onlangs poseerde een islamitische Nederlandse burger op Facebook trots met het hoofd van een van zijn slachtoffers. Het is gruwelijk. In Groot-Brittannië, Australië en Canada zijn soldaten die hun uniform in het openbaar dragen, aangevallen en zelfs door Jihadisten vermoord. Als soldaten niet veilig zijn, dan zijn burgers zeker ook niet veilig. In Duitsland vrezen de autoriteiten voor een islamitische ‘heilige oorlog’ in de straten van de Duitse steden. Eerder deze maand werden Koerden aangevallen door ISIS- sympathisanten in Hamburg, Bremen, Hannover en andere Duitse steden.

In België is een niet-moslim winkelier bedreigd met onthoofding als hij geen € 50,000 betaalde aan de Syrië-strijders. Amerikaanse inlichtingendiensten vrezen dat ISIS-terroristen zullen proberen om Europa als asielzoeker binnen te komen. De antiterrorismecoördinator van de Europese Unie zegt dat er minstens 4.000 burgers uit West-Europa in Syrië en Irak voor de Islamitische Staat vechten.

Boris Johnson, de burgemeester van Londen, heeft de vorige week te kennen gegeven dat deze cijfers slechts het topje van de ijsberg zijn. Volgens Johnson houdt de Britse politie alleen al in Londen duizenden potentiële terroristen in de gaten. Intussen heeft de Londense locoburgemeester alarm geslagen over basisschoolkinderen die worden geïndoctrineerd door hun islamitische families en – ik citeer – “worden opgeleid tot jonge Jihadisten”.

Het hoofd van de Nederlandse geheime dienst zei vorige maand dat het aantal potentiële terroristen dat bereid is om bomaanslagen te plegen, zoals die op het treinstation van Madrid in 2004 en in de Londense metro in 2005, nu veel groter is dan dat tien jaar geleden het geval was. De inlichtingendiensten weten hoe gevaarlijk de situatie is. ISIS heeft een beroep op de moslims in Europa, Australië en Amerika gedaan om burgers te vermoorden. Joden zijn natuurlijk allereerst het doelwit. In de grote Nederlandse steden staan de Joodse instellingen onder permanente politiebescherming.

Helaas steken onze regeringen hun koppen in het zand. Drie weken geleden heeft de Nederlandse minister van Justitie aangekondigd dat de politie de paspoorten van 41 islamitische Nederlandse burgers in beslag heeft genomen om te voorkomen dat zij zich aansluiten bij ISIS in Syrië. Zij werden echter niet gearresteerd. Vandaar dat deze Jihadisten nu vrij rondlopen in onze straten in plaats van dat zij in Syrië met bommen worden bestookt. Vorige week liet een Nederlandse rechter een terreurverdachte vrij, omdat hij jonge kinderen had. Zelfs onze rechters laten het na om de mensen te beschermen.

En onze politieke leiders zijn niet beter. Ze doen niets, behalve het voortdurend herhalen van de ziekmakende mantra dat de islam een religie van vrede is. Wanneer een gruweldaad is gepleegd uit naam van de islam haasten Barack Obama, David Cameron, de Nederlandse premier Mark Rutte en hun collega’s zich om te verklaren dat die helemaal niets met de islam te maken heeft.

Na de onthoofding medio september van de Britse hulpverlener David Haines door ISIS legde de Britse minister van Binnenlandse Zaken, Theresa May, over ISIS de volgende verklaring af – ik citeer: “Hun acties hebben absoluut geen basis in wat er ook maar geschreven is in de koran.” Einde citaat. Ze is ofwel blind of dom of oneerlijk De koran staat vol met opdrachten, zoals soera 47 vers 4: “Wanneer gij de ongelovigen ontmoet, sla dan in op hun nekken [onthoofd/dood hen] en veroorzaak een bloedbad onder hen”. Alle wreedheden die door ISIS, Boko Haram, Hamas, Al Qaida, Al Nusra, de Taliban, Hezbollah, Khorasan zijn begaan – vinden hun inspiratie in de koran. Ze tonen het ware gezicht van de islam.

Vrienden, mijn boodschap is onaangenaam, maar we kunnen er niet voor wegrennen. De taak om onze thuislanden tegen de islam te verdedigen rust nu op onze schouders. Op mijn schouders. Op uw schouders. Het is nu een van de meest cruciale momenten in onze geschiedenis. Dit moment, of we het nu leuk vinden of niet, roept op tot het vervullen van onze plicht. Als we ons onttrekken aan onze verantwoordelijkheid zullen onze kinderen omkomen en wij zullen de rest van ons leven in schaamte leven. Het is niet genoeg om in Syrië en Irak tegen ISIS te vechten; we moeten ervoor zorgen dat de islam zich niet hier, in ons eigen land, verbreidt. Hoe minder islam, des te beter. Zo eenvoudig is het. De gewone mensen weten het heel goed. Volgens een opiniepeiling is twee derde van de Nederlanders van mening dat de islamitische cultuur niet bij Nederland hoort. Maar onze leiders willen er niet van weten. Ze proberen iedereen die de waarheid over de islam spreekt het zwijgen op te leggen.

Gedurende de afgelopen tien jaar heb ik onder voortdurende politiebescherming geleefd, omdat islamitische terroristen mij willen vermoorden. Ik ben bedreigd door Al-Qaeda, de Pakistaanse Taliban, Jihadisten in Syrië en anderen. Ik woon in een safehouse, politieagenten begeleiden me, waar ik ook heen ga. Maar het lijkt alsof het Nederlands Openbaar Ministerie me net zo het zwijgen op probeert te leggen als de Jihadisten dat doen. Drie jaar geleden stond ik terecht op beschuldiging van verspreiding van haat. Na een slopende rechtszaak, die bijna twee jaar duurde, werd ik volledig vrijgesproken. Nu gaat de Nederlandse justitie me opnieuw vervolgen. Er wordt beweerd dat ik een bevolkingsgroep zou hebben beledigd, omdat ik mensen gevraagd heb of ze meer of minder Marokkanen in Nederland willen. De Marokkanen vormen de grootste islamitische groepering in Nederland. Ze zijn oververtegenwoordigd in de criminaliteit en in de statistieken van de sociale dienst/bijstand. 65% van de Marokkanen tussen de 12 en 23 jaar wordt verdacht van een misdrijf. Van de Nederlanders die naar Syrië vertrekken om aan de Jihad deel te nemen, zijn de Marokkanen goed voor 75%. Niemand wil meer Marokkanen in Nederland.

Mijn partij, die, tussen twee haakjes, de grootste of in ieder geval de tweede grootste partij in de peilingen is, wil het aantal Marokkanen op drie manieren beperken: door de immigratie uit islamitische landen stop te zetten, door alle veroordeelde Marokkaanse criminelen naar hun land van oorsprong terug te sturen en door vrijwillige remigratie te stimuleren. Zij zijn van plan om me weer te vervolgen. Ze willen dat ik ophoud met het vertellen van de waarheid over de islam. Ik zal echter nooit tot zwijgen worden gebracht. Niet door Jihadisten, niet door politieke tegenstanders, door niemand. “Leef in vrijheid of sterf”, is mijn motto. Vrienden, ik reken op u. We moeten de westerse wereld bevrijden van de islam. De islam vormt een bedreiging voor de hele wereld. We moeten samen optrekken. Amerika, Europa, Australië, Canada en zeker ook de staat Israël.

Israël is de bakermat van onze beschaving. Als we Israël verdedigen, verdedigen we onszelf. We moeten onze vriend en bondgenoot Israël steunen. Israël hoort bij ons. In de afgelopen jaren heb ik de wereld rondgereisd. Ik ben naar verschillende Europese landen geweest, naar Israël, de Verenigde Staten, Canada en Australië om mensen te stimuleren zich teweer te stellen tegen de islam. Maar er moet meer worden gedaan. De tijd is gekomen om onze krachten te bundelen. Ik heb het initiatief genomen om een internationale organisatie op te richten – de ‘International Freedom Alliance’, IFA. Het doel is om onze krachten te bundelen, om de waarheid over de islam te verspreiden, om onze vrijheid te bewaren en de islamisering van onze samenlevingen een halt toe te roepen. IFA heeft tot doel een netwerk van verzetsstrijders te zijn in alle landen die worden bedreigd door de islam. We moeten wereldwijd onze krachten bundelen, omdat het spook van de islam in de hele wereld rondwaart.

Ik zei u in het begin dat we hier vandaag een rendez-vous met de geschiedenis hebben. Op onze generatie rust een enorme taak: het verdedigen van onze vrijheid en het verslaan van de islam. Ik zeg het zonder overdrijving: de toekomst van de menselijke beschaving hangt van ons af. Het hangt van u en mij af. De tijd is nu rijp dat een ieder zijn plicht moet doen voor de zaak van de vrijheid. Help me om de islam te bestrijden. We moeten onze kinderen redden van eeuwen van duisternis die over hen zullen komen als we nu tekort schieten in het vervullen van onze plicht.

De islam moet weten dat wij, de vrije mensen van het Westen, ons nooit zullen verontschuldigen voor het feit dat wij vrije mensen zijn. Wij zullen nooit in de richting van Mekka buigen. Wij zullen ons nooit overgeven. Vrijheid is het geboorterecht van ieder mens. Uw grote republiek is gebouwd op dit principe. Help me om dit geboorterecht over de hele wereld te verdedigen. Help mij om dit heilige principe te verdedigen. Help mij om voor de toekomstige generaties de vrijheid veilig te stellen.

Dank u.

Geert Wilders

Afbeelding

Bron oorspronkelijk artikel: www.pvv.nl

Vertaald uit het Engels door: Wachteres & Henk V.

http://ejbron.wordpress.com/2014/10/23/ ... more-73657
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Jezus versus Mohammed. Bijbel versus Koran

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Natuurlijk is het - zoals we van hem gewend zijn - een goede speech van Wilders. Dat de speech te vergelijken is met hoe Goebbels te werk ging, bedoel ik echter niet denigrerend of afkeurend. Integendeel. Het gaat om de techniek. En de techniek beheerste Goebbels als geen ander. Zo deed ook Wilders. Ik heb op zijn speech dan ook niets aan te merken. Nou ja, behalve dan dat de tekst weliswaar prima is, maar inhoudelijk hier en daar tekort schoot. Wilders weet dondersgoed dat de meeste Amerikanen trouwe kerkgangers zijn. Dus waarom maakte hij daarvan geen gebruik? Hij had moeten uitleggen WAAROM moslims zo zijn. God zij dank vermeldde hij mijn favoriete sura - dat weer wel, maar het is altijd goed met tegenstellingen te werken. Geef de mensen bovendien hoop en kracht! Dat verzaakte hij. Het woord Jezus heb ik niet vernomen. Ik had willen lezen dat hij had gezegd:
Jezus is het grote voorbeeld voor alle vredelievende Amerikanen. Zelfs voor atheïsten. Ook uw president heeft een eed afgelegd op de bijbel waarin de grootste rol is weggelegd voor Jezus. Jezus was een prediker van tolerantie, liefde en vrede. Het christendom heeft ons grote vooruitgang gebracht waarvan ook alle moslims hebben geprofiteerd. Kunnen wij ons een moslim voorstellen zonder auto, vliegtuig, TV, computer, of I-Phone? Maar de islam wil niet. De islam is boos op ons. Omdat wij het allemaal zo goed doen. Omdat wij Jezus hebben en het christendom en het jodendom overal in de wereld vertegenwoordigd zijn in een democratische kennisbeschaving. En wat zien we verder om ons heen? Moslims die in islamitische landen leven waarvan bijna alle landen dictatuur staten zijn die geregeerd worden door propagandisten van de Koran. Daarom is er haat. Haat die de opmaat is in de Koran. In de bijbel lezen we nergens dat God mensen eeuwig zal folteren in een vuuroven, de Koran staat er vol mee. Zodoende kunnen we begrijpen waarom er zo veel geweld is in de wereld door islam.

Laat Jezus uw inspiratiebron zijn voor vrijheid en democratie en vergeet daarbij nooit dat islam precies het tegenovergestelde beoogt, namelijk U DE MOND SNOEREN, U DE VRIJHEID ONTNEMEN. DENK AUB AAN UW KINDEREN. DENK AAN HUN TOEKOMST!

Ik geef u alle liefdevolle en wijze woorden van Jezus mee. Volg hem in zijn daden. Wees echter waakzaam voor het onheil in de Koran dat over u wordt afgeroepen namens de allereerste Arabische terroristenleider Mohammed! Ik wens u allen voorspoed en vrede - Hans van de Mortel Geert Wilders
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie