Geert Wilders en zijn PVV

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

VLAAMSE LESSEN VOOR GEERT WILDERS EN DE PVV

18 maart 2017 / Door GASTAUTEUR Tijl

Afbeelding

(De auteur is journalist in Vlaanderen en durft gezien angst voor baanverlies alleen anoniem te reageren.)

Wilders: gewonnen en toch verloren. Rutte: verloren en toch gewonnen. Zo zou je het wat onverwachte resultaat van de Nederlandse verkiezingen rudimentair kunnen samenvatten. In EU-kringen, mainstreammedia en het politieke establishment in binnen- en buitenland klinken luide triomfkreten en wordt weer opgelucht adem gehaald. De gevreesde ‘patriottische lente’ of ‘populistische revolutie’ blijft nog even uit. En dus moeten Wilders – en zijn politieke vrienden in Europa – zich dringend bezinnen. Over hun standpunten, hun strategie, hun communicatie.

Lees verder>>>
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Donatie PVV-Groningen

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

In Rotterdam wil PVV strijd aangaan met DENK

Elif Isitman, 1 apr 2017

De PVV gaat volgend jaar meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen in Rotterdam. Dat heeft PVV-leider Geert Wilders zaterdag laten weten.

‘Rotterdam heeft behoefte aan eindelijk weer een keihard geluid. Tegen de islamisering van de stad, tegen DENK. Alleen de PVV kan dat,’ schreef Wilders zaterdag op Twitter.
Geert Wilders
@geertwilderspvv

Rotterdam heeft behoefte aan eindelijk weer een keihard geluid.
Tegen de islamisering van de stad, tegen Denk.
Alleen de PVV kan dat.
12:00 PM - 1 Apr 2017
Bij de Tweede Kamerverkiezingen werd de PVV in maart nog tweede in Rotterdam, achter de VVD. In de gemeenteraad is Leefbaar Rotterdam – waar de partij van Wilders een geduchte concurrent voor is – de grootste met veertien zetels, gevolgd door de PVV met acht zetels.

De PVV wil volgend jaar ook in een aantal andere gemeenten meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen. In Urk en in de Twentse gemeenten Enschede, Almelo en Twenterand wil de partij meedoen.

PVV-leider Geert Wilders zegt vrijdagavond: ‘We hebben inderdaad de wens en intentie daar mee te doen en als we voldoende kandidaten hebben gaan we er ook meedoen.’

Veel sollicitaties
Langzaam wordt zo duidelijk in welke plaatsen de PVV wil proberen in de gemeenteraad te komen. In december gaf Wilders al aan dat zijn partij in 2018 in zoveel mogelijk gemeenten wil gaan meedoen. Binnen een paar uur nadat hij een oproep deed voor nieuwe raadsleden, ontving hij al 100 sollicitaties.

‘We moeten een nieuwe stap zetten. Ik krijg vaak de vraag: waar is de PVV in mijn gemeente? Vooral rond die discussie over asielzoekerscentra,’ zei Wilders in december. ‘Ik merk dat er behoefte aan is, van Volendam tot Venlo, van Zeeland tot Groningen.’

Aanhang is groot
Op dit moment zit de PVV alleen in Den Haag en Almere in de gemeenteraad. In de plaatsen waar de PVV volgend jaar wil meedoen is een relatief grote PVV-aanhang.

Tijdens de Tweede Kamerverkiezingen kreeg de partij in Urk, waar de SGP dominant is, 11 procent van de stemmen. In Almelo werd de partij met 18 procent de grootste. In zowel Enschede als Twenterand werd de PVV de tweede partij.

http://www.elsevier.nl/nederland/achter ... &utm_mediu
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Nieuw spotje van de PVV
Gepubliceerd op 4 apr. 2017

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12627
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door sjun »

Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

:razz: icon_thumbup.gif

Geert Wilders op bezoek in het Brabantse St. Willebrord, Rucphen . Alsof de koninklijke familie of een of andere popster arriveert.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Boudewijn Abma
Berichten: 596
Lid geworden op: do jan 19, 2017 5:01 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Boudewijn Abma »

Geert Wilders is wereldberoemd in Rucphen.

:rolleyes:
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Geert Wilders: “Verdedig onze vrijheid!”
Gepubliceerd op 21 apr. 2017

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

PVV-leider Geert Wilders wordt sinds de moord op Theo van Gogh zwaar beveiligd

Geplaatst op 22 april 2017

Afbeelding

’Kom ik ooit van dodenlijst af?’

Het is een triest jubileum dat PVV-leider Geert Wilders deze maand viert. 12,5 jaar wordt hij nu zwaar beveiligd, zonder uitzicht op verbetering. In een exclusief interview vertelt de PVV-voorman openhartig over zijn leven als gekooid politicus. In november 2004 werd Nederland opgeschrikt door de moord op de publicist Theo van Gogh. Het was de eerste terroristische aanslag door een moslimextremist binnen onze grenzen. Maar enkele weken daarvoor waren er ook al extra beveiligingsmaatregelen gekomen voor Geert Wilders. Er waren dreigmails gestuurd en filmpjes verschenen waarin hij met de dood werd bedreigd. Door zijn vertrek uit de VVD in september kwam de PVV’er bovendien nog eens extra in de belangstelling te staan.


Wilders: „In de loop van oktober zeiden de veiligheidsdiensten: we gaan u nu beveiligen, want dit is dreigend. Sindsdien brachten beveiligers mij naar mijn werk in Den Haag. Tegen het weekend werd ik dan weer in Venlo afgezet.”

En toen werd Van Gogh vermoord. Op een dinsdag. Maar pas die donderdag werd uw beveiliging verder opgevoerd. Hoe zat dat?

„Mohammed B. had een brief voor Ayaan Hirsi Ali in Van Gogh geprikt. Maar het duurde even voor ze zo’n zelfde brief voor mij op zijn computer vonden. Later hoorde ik dat er bovendien mensen in mijn wijk in Venlo waren gesignaleerd die daar eigenlijk niet hadden moeten zijn. Er waren dus verschillende redenen om me op dat moment onmiddellijk uit huis te halen. Ik kreeg vijf minuten om mijn tandenborstel, een onderbroek en een schoon shirt te pakken.”

Is het niet raar dat u niet meteen al de dinsdag van de moord zwaarder werd beveiligd?

„Er was veel meer raar. Het was de eerste keer dat in Nederland een moslim op straat op deze wijze een terreurdaad pleegde. Daar hadden we geen ervaring mee. Zelf had ik dus ook pas net beveiliging gekregen met gepantserde auto’s en al. Ik had daardoor helemaal niet het idee dat ik misschien onvoldoende beveiligd werd.”

Had u daarvoor ooit gedacht dat uw uitspraken over de islam dit tot gevolg konden hebben?

„Nee, dat heb ik me nooit gerealiseerd. En als het dan eenmaal gebeurt, is er ook geen weg terug. Ayaan´s beveiliging was al langer strenger, maar ik dacht altijd: ja, maar die is kwetsbaar. Zij is een afvallige moslima. Dat was ik allemaal niet. Ik herinner me nog wel de eerste dreigmail die was verzonden vanuit een bibliotheek, zoals nu zoveel politici vrijwel dagelijks krijgen. Dat was toen opening krant. Nederland was nog anders.”

De PVV-leider werd die donderdag na de moord op Van Gogh naar een kazerne in Ossendrecht gebracht. Hirsi Ali was er al, Wilders’ vrouw arriveerde enkele uren later. In de periode daarop volgde nog een aantal overplaatsingen, in afwachting tot er een safe house gereed was. Want dat had Nederland nog niet.

Hoe ervoer u die periode?

„Je liep niet trillend rond van angst of zo, want je werd goed beveiligd. Maar eng was het wel. Ik had immers net gehoord van die brief over mij en dat de Hofstadgroep achter mij aan zat. De hele situatie zorgde voor gigantische adrenaline. Grote vragen over wat me te wachten stond, gingen door mijn hoofd. Tot heel simpele zaken: wie zorgt er voor onze katten?”

Wanneer drong tot u door dat dit alles geen tijdelijke situatie zou zijn?

„Dat ging geleidelijk. Nadat ik van de VVD was afgescheiden, won ik negen zetels bij de verkiezingen. Van de islam maakte ik een belangrijk thema. Vanaf die tijd verscheen mijn naam op internationale dodenlijsten zoals van de Taliban en Al-Qaida. Sommigen op zo’n lijst waren al vermoord, anderen niet. Toen begreep ik wel dat dit nog heel lang kon gaan duren.”

Word je daardoor een ander mens? Iemand die altijd om zich heen kijkt?

„Ik ga niet gestrest door het leven hoor. Maar ik ben wel een expert in beveiliging geworden. De mensen van de Dienst Bewaken en Beveiligen weten ook: mij maken ze niets wijs. Dat is niet lullig bedoeld, ze doen het geweldig en ik heb geen kritiek. Maar ja, je zit toch 12,5 jaar op de achterbank. Je weet ook dat er altijd een kans blijft dat iemand die iets wil doen, dat ook kan doen. Ik zou zelf weten hoe ik het zou doen. Ik ga het natuurlijk niet zeggen, maar ik weet wat de zwakke kanten zijn van de beveiliging. En dat kunnen anderen dus ook weten. Daarom is het ook wel even schrikken als, zoals afgelopen februari, er vragen rijzen over de beveiligingsmensen. Gelukkig is dat achteraf meegevallen. Maar het zijn wel mensen die alles weten van de procedures. Dáár zit de kwetsbaarheid natuurlijk.”

Uw grootste risico is uw eigen beveiliging?

„Het zijn helden. Zij zetten ook hun leven op het spel. Dat is nogal wat hoor. Maar het ging in februari over iemand die in mijn persoonlijke team zat en iemand van het team dat de wijk scant voordat je daar zelf aankomt. Zij weten wanneer de brievenbus wordt geleegd, waar de buurman is, wanneer de bakker langskomt... Dingen die van belang kunnen zijn. Dus ja, ik schrok. Absoluut.”

U ging ook tijdelijk minder op straat campagne voeren. Heeft u dat zetels gekost?

„Ja, dat weet ik niet. Het kan best invloed hebben gehad. Maar of het nou zetels... dat is overdreven. Minister Stef Blok van Justitie vond trouwens dat ik wel campagne kon voeren, maar ik vond dat zelf niet verantwoord. Het ging wel over míj en de mensen die in mijn woning waren, in mijn straat. Ik denk dat het niet onredelijk is om dan te zeggen: check eens eerst wat die persoon met al zijn kennis heeft gedaan.”

Sowieso zijn de momenten dat u op straat campagne voert vrij bizar. Een mensenmassa, veel politie op de been, opgeschoten jongeren. Dat alleen al lijkt me behoorlijk spannend.

„Ja, maar je moet het toch doen. Ik denk wel een of twee keer per week: ik ben blij dat ik nog leef. Zeker als ik op campagne ben geweest. Je weet dat het iedere dag kan gebeuren dat iemand je vermoordt.”

Dus als u na zo’n campagne thuiskomt, is het echt even opgelucht ademhalen?

„Je hebt altijd het zweet létterlijk op je rug staan door het kogelvrije vest. Dat is zo warm. Je kunt het shirt dat je eronder draagt na afloop echt uitwringen. In die zin ben je altijd uitgeput na zo’n optreden.”

U droeg dat vest ook tijdens het debat tegen VVD-leider Mark Rutte, op de Erasmus Universiteit.

„Ja. Ik vraag altijd of het moet, soms hoop ik dat het niet hoeft. Maar dat bepaal ik niet zelf.”

Staat u door dat warme, zware vest niet al bij voorbaat 1-0 achter in zo’n debat?

„Nou, ik heb het liever níet aan. Maar nee, zo erg is het ook niet. Een debat win je niet zonder vest en je verliest het daar ook niet om.”

De verkiezingsuitslag was minder goed dan de peilingen eerder voorspelden. Ervaart u dat als extra wrang, gezien de offers die u voor uw werk brengt?

„Nee. Natuurlijk ben je even teleurgesteld dat het niet de eerste plek is, maar daarna ben je ook wel ontzettend blij en trots. Er zijn zoveel andere partijen die tientallen jaren langer bestaan en nooit de tweede partij van Nederland zijn geworden.”

Kijkt u jaloers naar andere politici die nog wel kunnen gaan en staan waar ze willen?

„Ik weet niet of jaloers het goede woord is, want ik gun hen die vrijheid natuurlijk. Maar ja, als ik hen over het Binnenhof zie lopen of soms op de fiets zie gaan... Of ik hoor hen zeggen dat ze op het terras gaan zitten of wanneer ze op vakantie gaan... Kijk, zij stappen in hun Peugeot en rijden naar Zuid-Frankrijk. Dat soort dingen mis je. Je mist autorijden, je mist je brievenbus legen – dat vond ik vroeger heel leuk – en je mist boodschappen doen. In het buitenland is het eerste wat ik doe: de supermarkt in, een pak melk kopen.”

Heeft u weleens fantasieën dat u er gewoon vandoor gaat naar een eiland heel ver weg en daar verder uw eigen feestje bouwt?

„Nou, ik doe dat soms ook! Twee jaar geleden ben ik bijvoorbeeld eens naar Miami gegaan. De beveiliging liet me een auto huren en reed daar zelf met twee auto’s achteraan. Toen reed ik even iets te snel een straat in zodat ze me kwijt waren. Pas een uur en duizend telefoontjes later heb ik toen verteld in welke parkeergarage ik me bevond. Totaal onverantwoord natuurlijk. Maar het was ver weg, laat me een keer. Een geintje. Dat heb ik misschien een of twee keer gedaan in 12,5 jaar tijd, dus het valt mee.”

Heeft u de hoop dat vrijheid er voor u ooit nog in zit?

„Misschien als ik naar Tonga verhuis en daar visser word. Maar ik wil nog heel lang in de politiek blijven. Inmiddels staat ook eigenlijk iedereen op een dodenlijst. Dat maakt de situatie alleen maar serieuzer en pregnanter. Of ik er ooit zelf vanaf kom: ik hoop het, misschien nooit.”

Bron: www.telegraaf.nl (Premium artikel)

https://ejbron.wordpress.com/2017/04/22 ... beveiligd/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Maarten »

Ariel schreef::razz: icon_thumbup.gif

Geert Wilders op bezoek in het Brabantse St. Willebrord, Rucphen . Alsof de koninklijke familie of een of andere popster arriveert.

Afbeelding
Juist en dan durft Pinokkio Rutte nog beweren dat de VVD de verkiezingen gewonnen heeft [icon_lol.gif] Deze massa krijgt Mark, of is het ondertussen marx (?), niet op de been...
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door King George »

Boudewijn Abma schreef:Geert Wilders is wereldberoemd in Rucphen.

:rolleyes:
Zeehond schreef:
Batman schreef:En terwijl Alexander Pechtold (D66) continu de mond vol heeft over 'internationaliseren', 'globale oriëntatie' en 'over de grenzen heen kijken', trekt deze grootste droplul aller tijden zich in de praktijk schielijk terug achter de dijken. In het buitenland zien ze dat Lulletje Rozenwater helemaal niet staan met zijn afgelebberde doorsnee meninkjes.

Nee, dan Geert Wilders (PVV), die door Pechtold wordt weggezet als de leider van een xenofobe partij die alleen maar zit te navelstaren. Wilders wordt wereldwijd gevraagd om zijn visie en mening uit te dragen over allerlei globale politieke ontwikkelingen, die ertoe doen. Hij is een inspiratiebron voor velen. Zo heeft hij al in de VS gesproken, in Canada, in Australië, in Duitsland, in Denemarken, in Engeland, noem maar op. En nu weer in Zwitserland. Wilders is een gevierd en gerespecteerd gastspreker all over the world. De intellectuele lilliputter Pechtold kan niet in de schaduw staan van de charismatische gigant Wilders. En dat steekt hem.
Wilders trekt wereldwijd volle zalen. Zijn naam is overal een begrip. Van Pechtold heeft geen sterveling ooit gehoord. Hij spreekt wel eens in Wageningen voor een halve man en een paardenkop, maar dan heb je´t ook wel gehad.
Goed dat je dit punt eens agendeert, Batman.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door King George op za apr 22, 2017 10:31 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ali Yas »

Maarten schreef:Juist en dan durft Pinokkio Rutte nog beweren dat de VVD de verkiezingen gewonnen heeft [icon_lol.gif] Deze massa krijgt Mark, of is het ondertussen marx (?), niet op de been...
Als minst kleine partij uit de bus komen is toch ook een soort "winnen"? Maar je hebt gelijk natuurlijk. Stemmers op Rutte hebben dat voor een deel misschien knarsetandend gedaan. We missen in dit land een echte rechtse partij (de PVV is in geen enkel opzicht rechts - Wilders is alleen tegen de islam en de EU, maar dat zou elke partij moeten zijn die de democratie een warm hart toedraagt).
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Bonusquote – PVV: Stuur Turkse ambassadeur terug naar Turkije

11-05-2017

Afbeelding

'Terug naar zijn droomdictatuur'

Geert Wilders las dit bericht en stelde donderdag enkele vragen aan het kabinet.

“Deelt u de mening dat een vertegenwoordiger van de islamitische dictatuur Turkije, dat meerdere genocides op haar naam heeft, wereldkampioen is in het opsluiten van journalisten en iedereen met een anti-Erdoganluchtje ontslaat of opsluit, ons land niet als xenofoob hoort weg te zetten? Zo nee, waarom niet? Bent u bereid de ambassadeur van Turkije vanwege deze schoffering terug te sturen naar zijn droomdictatuur? Zo nee, waarom niet?”

http://politiek.tpo.nl/2017/05/11/bonus ... r-turkije/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

‘Kabinet speelt Russische roulette met illegalen’

Bauke Schram, 11 mei 2017

Afbeelding

Staatssecretaris Klaas Dijkhoff (VVD) speelt ‘Russische roulette’ met afgewezen asielzoekers, is het oordeel van PVV-Kamerlid Sietse Fritsma. Dijkhoff kreeg vandaag kritische Kamervragen over het asielbeleid van het kabinet.

Het bericht dat vorig jaar 8.000 afgewezen asielzoekers zonder begeleiding zijn ‘losgelaten op de samenleving’, zorgt voor verontwaardiging onder Kamerleden. De PVV pleit ervoor illegalen zo veel mogelijk vast te zetten als ze niet begeleid het land kunnen worden uitgezet.

Criminaliteit
In heel 2016 zouden 8.000 migranten ‘zonder toezicht zijn vertrokken’. In de eerste twee maanden van 2017 waren het er 2.000. Waar die migranten zijn gebleven, is onbekend. Het gros van de migranten die in Nederland blijven, komt terecht in de illegaliteit, zeggen hulporganisaties.

Dijkhoff ruziet al jaren met landen als Marokko en Algerije, die in veel gevallen weigeren om afgewezen asielzoekers terug te nemen. Noord-Afrikaanse landen gebruiken asielzoekers volgens critici als chantagemiddel om Europese landen geld af te troggelen als ze af willen van afgewezen asielzoekers.

Ter Apel en Groningen hebben al maanden te kampen met problemen door honderden, vaak criminele, afgewezen asielzoekers.

‘Russische roulette’
Fritsma legt de schuld bij het beleid van de VVD. ‘Duizenden illegalen laat u los op de samenleving. Dat is een politieke keuze van de VVD,’ zegt de PVV’er. ‘Als internationale regels u belemmeren om een strenger beleid te voeren, dan moeten die regels worden aangepast.’

Volgens Fritsma bewijzen de aanslagen in Stockholm en Londen – vermoedelijk gepleegd door afgewezen asielzoekers – dat het kabinet ‘Russische roulette’ speelt met illegalen die niet worden uitgezet.

‘Rekening houden met de rechtsstaat’
Dijkhoff legt uit dat hij inderdaad juridisch te weinig ruimte heeft om vreemdelingen in bewaring te stellen. Het beleid is gericht op uitzetten, aldus de staatssecretaris. ‘Als wij daarin worden belemmerd, komt dat vaak door de interpretatie van Europese rechters. Op Europees niveau heb ik gepleit om de regels omtrent het in bewaring stellen van vreemdelingen, duidelijker te maken.’

‘We moeten ruimte hebben om mensen vast te zetten in afwachting van uitzetting. Maar als de rechter mij terugfluit, houd ik wel rekening met de rechtsstaat,’ verklaart Dijkhoff.
11 mei 2017

http://www.elsevier.nl/nederland/achter ... mail&utm_t
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

PVV-vragen over de Nederlandse financiering van mobiele (sharia) rechtbanken in Somalië

Geplaatst op 13 mei 2017

Afbeelding

Vragen van het lid De Roon (PVV) aan de Minister van Buitenlandse Zaken over de Nederlandse financiering van mobiele (sharia) rechtbanken in Somalië:

1.) Kunt u bevestigen dat het demissionaire kabinet een cheque heeft uitgeschreven aan Somalië van 2 miljoen euro voor onder meer het ondersteunen van mobiele rechtbanken (*)?

2.) Klopt het dat in de Somalische grondwet staat dat het shariarecht de basis is van al het recht in Somalië en dat alle wetten en regels met het shariarecht in overeenstemming moeten zijn? (**) Zo nee waarom niet?

3.) Klopt het dat mobiele rechtbanken zich bij uitstek lenen voor lokale geschillenbeslechting, en dat juist bij lokale geschillenbeslechting in Somalië het shariarecht in volle hevigheid wordt toegepast?

4.) Kunt u nog wel garanderen dat geen cent Nederlands belastinggeld wordt gestoken in rechtbanken waar shariarecht wordt toegepast, of erkent u dat Nederland indirect rechtspraktijken van de donkere middeleeuwen financiert?

5.) Waarom blijft Nederland de Somalische autoriteiten financieel steunen om de juridische sector op te bouwen, terwijl diezelfde autoriteiten het al jaren nalaten om piraterij strafbaar te stellen?

6.) Bent u bereid de cheque van 2 miljoen euro aan Somalië in te trekken aangezien alle signalen dat dit geld goed besteed wordt op rood staan?

(*) www.telegraaf.nl
(** ) www.loc.gov

Geplaatst door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/05/13 ... n-somalie/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Wilders’ Amerikaanse volgelingen zien Europa als hun voorland

Romana Abels – 22 mei 2017

Afbeelding

“Als we niets doen, worden we overgenomen”. Geert Wilders sprak zondag op een bijeenkomst in Los Angeles zijn Amerikaanse fans toe, zoals hij al veel vaker deed. De vervolgde politicus is een attractie voor de ultraconservatieven.

Het is even wat anders dan een Kamer-speech. Als Geert Wilders spreekt bij het jaarlijkse diner van de American Freedom Alliance, dan loopt er niemand weg, kijkt niemand net zo lang naar zijn telefoon tot het voorbij is. Dan staren driehonderd paar ogen vol ontzag naar hun vedette, hun vooruitgeschoven post in Europa, waar de islamisering zó dramatisch schijnt te zijn. Dan wordt er gejuicht en gejoeld, dan is er soms opeens een staande ovatie, midden in zijn verhaal. Of luid gejoel.

Wilders: 'We must fight political correctness'
Zaal: 'Yoohoo!'

Lees verder>>>
De term ultraconservatieven is kennelijk een term die door Trouw bedacht is... :thinking:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Speech Geert Wilders bij de American Freedom Alliance
Gepubliceerd op 22 mei 2017

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Geert Wilders neemt PVV-zetel Europees Parlement niet in

Redactie, 26-05-2017

Afbeelding

Moet bedanken, omdat dubbel mandaat niet mogelijk is

Geert Wilders neemt geen zitting in het Europees Parlement. De Kiesraad benoemde de PVV-leider deze week tot lid van het EU-parlement, maar daar zal hij voor bedanken, laat een partijwoordvoerder vrijdag desgevraagd weten.


Er is een plek vrijgekomen omdat Vicky Maeijer onlangs plaatsnam in de Tweede Kamer. Aangezien een dubbelmandaat niet is toegestaan, moest ze haar lidmaatschap van het Europees Parlement opzeggen. Wilders heeft recht op de zetel omdat hij bij de Europese verkiezingen van 2014 als lijstduwer de meeste voorkeurstemmen kreeg. Hij heeft al twee keer eerder bedankt.

Zoals gepland zal het Haagse raadslid André Elissen (57), een oud-politieman die eerder in de Tweede Kamer zat, de vrijgekomen positie in de Europese PVV-fractie binnenkort innemen. Die telt dan weer vier leden.
Geert Wilders
@geertwilderspvv


Gefeliciteerd @AndreElissen met je zetel in het Europees Parlement als opvolger van @VickyMaeijer geef ze allemaal flink van katoen daar!!
16:04 - 26 May 2017
Wilders vindt overigens dat een dubbelmandaat mogelijk moet zijn. Een kort geding hierover dat hij in 2014 aanspande bij het Europees Hof van Justitie liep echter op niets uit.

ANP

http://politiek.tpo.nl/2017/05/26/geert ... parlement/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Het Openbaar Ministerie in Den Haag gaat opnieuw uitspraken van Geert Wilders onderzoeken. Na een rechtshulpverzoek van justitie in Oostenrijk bekijkt het uitlatingen die de PVV-leider in 2015 in Wenen heeft gedaan.

Dit op verzoek van één of andere uit Syrie afkomstige mohammedaanse baardman Tarafa Baghajati .

Afbeelding
Wilders zei twee jaar geleden tijdens een speech in Wenen onder meer dat de islam een ‘ideologie van oorlog en haat’ is. De PVV-leider zei ook: ,,De islam roept mensen op terroristen te zijn, de Koran laat daar geen twijfel over bestaan.’’

Wilders sprak in 2015 op uitnodiging van de Oostenrijkse zusterpartij FPÖ. Een dag later deed Tarafa Baghajati al aangifte tegen hem. ,,Wilders wekte de indruk dat alle moslims hier zijn om oorlog te voeren tegen Europeanen,’’ aldus Baghajati. ,,Het deed me in alles denken aan de nazi-retoriek uit de jaren dertig.’’
Wilders noemt het onderzoek onbegrijpelijk. ,,Laat ze boeven en terroristen vangen ipv een politicus vervolgen voor het spreken van de waarheid over de islam. #legaljihad", schrijft hij op Twitter.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Geert Wilders voor “Breitbart”: Door aanzwellende demografische verandering dreigt de Europese bevolking vervangen te worden

Geplaatst op 2 juni 2017

Afbeelding

Voor de regerende elites van West-Europa is het beschermen van de rechten van zogenaamde asielzoekers belangrijker dan het beschermen van hun eigen burgers.

Onlangs zagen we daar in Duitsland een schrikbarend voorbeeld van. Een immigrant uit Oeganda verkrachtte een vrouw, maar de Duitse autoriteiten weigerden hem uit te zetten omdat de verkrachter claimde homo te zijn en homoseksuelen worden vervolgd in zijn thuisland.

De elites weigeren ook hun eigen identiteit te verdedigen, waar we in de Nederlandse kranten vandaag ook een voorbeeld van zagen. Een protestantse kerk stelt voor dat de officiële feestdag op pinkstermaandag wordt vervangen door een officiële feestdag op het islamitische Suikerfeest.


Met dit voorstel wil de Christelijke groep “recht doen aan diversiteit in de religie.” Maar als er één cultuur op aarde is die geen enkele diversiteit in religie toelaat, is het de islam. Kijk maar naar Saoedi-Arabië dat de bouw van geen enkele kerk toelaat. Ik heb deze twee voorbeelden gekozen omdat ze betrekking hebben op de twee belangrijkste problemen waarmee Europa momenteel geconfronteerd wordt: massa-immigratie en de groei van de islam. Als we niet weggevaagd willen worden, onze bevolking niet vervangen willen zien worden en onze cultuur niet vernietigd, is het van vitaal belang dat we krachtig en moedig beginnen onze burgers en onze beschaving te beschermen.

Massa-immigratie is de eerste belangrijke kwestie die we moeten aanpakken. Degenen die denken dat sinds 2015 het ergste achter ons ligt, hebben het fout. De Afrikaanse bevolking zal tegen het eind van de eeuw verviervoudigen van de huidige 1 miljard mensen naar 4 miljard mensen. In de komende 30 jaar zal het aantal Afrikanen groeien met meer dan een miljard mensen. Dat is twee keer de bevolking van de gehele Europese Unie. In feite is Afrika’s huidige jaarlijkse groei van meer dan 30 miljoen mensen per jaar groter dan de bevolking van 22 van de 28 lidstaten van de EU.

De demografische druk wordt enorm groot. Een derde van de Afrikanen wil emigreren, en velen willen naar Europa komen. Vorig jaar kwamen er meer dan 180.000 mensen in gammele boten uit Libië. En dat is nog maar het begin. Volgens EU-commissaris Avramopoulos staan op dit moment 3 miljoen migranten klaar om naar Europa te komen. Hoeveel terroristen, verkrachters, ISIS-sympathisanten en bijstandstrekkers zitten daartussen?

Michael Moller, de directeur van het kantoor van de Verenigde Naties in Genève, waarschuwt dat het migratieproces “gewoon gaat versnellen. Jongeren hebben allemaal een mobiele telefoon en ze kunnen zien wat er gebeurt in andere delen van de wereld, en dat fungeert als een magneet”, zegt hij. Inderdaad kunnen ze op hun telefoons zien dat, terwijl minder dan 3% van de migranten vorig jaar legitieme vluchtelingen waren die oorlogszones ontvluchtten, bijna niemand wordt teruggestuurd. In plaats daarvan worden zij verwelkomd met royale uitkeringen, gesubsidieerde woningen en gratis zorgregelingen!

En dus luidt de noodklok voor Europa. Als West-Europa verder gaat met zijn huidige open-deurbeleid, wordt de bevolking van ons continent gewoon vervangen. De potentiële aankomst van eventueel 1 miljard Afrikanen zal de 700.000 miljoen inheemse Europeanen gewoon domineren. Bovendien zijn veel van de immigranten islamitisch, wat ons bij het tweede grote probleem brengt waarmee we geconfronteerd worden.

Het Pew Forum heeft onlangs aangetoond dat de wereld steeds islamitischer wordt. Tussen vandaag en 2060 groeit het aantal moslims wereldwijd met 70 procent. Dat is ruim twee keer sneller dan christenen, drie keer sneller dan hindoes, en bijna vijf keer sneller dan joden. In 2060 zal de islam bijna net zo veel aanhangers hebben als het christendom. En kort daarna wordt het waarschijnlijk het grootste geloofssysteem op aarde. Als we niets doen wordt de hele wereld een reusachtige islamitische staat. West-Europa zal een van de eerste dominostenen zijn die aan de uitbreiding van de islam ten prooi te valt. In verscheidene Europese landen groeien populaties alleen als gevolg van immigratie. Mohammed is nu al de populairste naam bij pasgeborenen in grote steden in Groot-Brittannië, Frankrijk, Nederland, België en elders.

In Nederland zagen we in 2016 de grootste bevolkingsgroei in 15 jaar. Dit was echter geheel door immigratie veroorzaakt. In februari berekende Elsevier Magazine wat de gevolgen van immigratie voor ons land zouden zijn. Stijgende kosten zullen leiden tot de totale ineenstorting van de welvaartsstaat. Als immigratie onbeperkt blijft, zullen we de Nederlandse islamitische bevolking zien groeien van 6% tot 31% tegen 2060! In het geval van een beperkt, maar toch ‘royaal’ immigratiebeleid, zou de islamitische bevolking in Nederland groeien tot ‘slechts’ 19%. Bij voortzetting op het huidige niveau zou het 14% zijn. En zelfs al zou alle immigratie met onmiddellijke ingang worden beperkt, wat betekent dat we nú onze grenzen sluiten, zal het nog steeds verdubbelen tot 12%.

De geschiedenis laat zien dat hoe meer islamitisch een samenleving wordt, hoe gewelddadiger en onverdraaglijk het wordt voor niet-moslims. De islam is geen vredelievende religie, maar een totalitaire ideologie die erop gericht is iedereen aan de islamitische wet te onderwerpen. De grootste bedreiging voor de wereld is niet de opwarming van de aarde, maar de wereldwijde islam. Hoe meer islamitisch ons land wordt, hoe minder veilig het voor ons zal zijn. Niet minder dan twee derde van de moslims in Nederland vindt islamitische regels belangrijker dan onze seculiere democratische wetten. Onderzoek van de Universiteit van Amsterdam laat zien dat 11 procent van de Nederlandse moslims het acceptabel vindt om geweld in de naam van de islam te gebruiken. Dat zijn meer dan 100.000 moslims in Nederland. Twee keer het aantal soldaten in ons Nederlands leger.

Ronald Reagan zei ooit dat het “de belangrijkste taak van de overheid is om de mensen te beschermen.” Peilingen geven aan dat mensen in heel Europa goed weten dat islamitische immigratie een bedreiging voor ons continent vormt. Een aanzienlijke meerderheid in elk van de 28 EU-landen is het daarover eens. Het is een race tegen de klok. Helaas negeren de politieke elites van de meeste Europese landen de wil van de mensen totaal. Zoals bijvoorbeeld de Nederlandse premier Mark Rutte, zijn ze laf en zwak. Dat kunnen we niet accepteren. Ons bestaan staat op het spel. Als we als vrije naties en vrije volkeren willen overleven en voorkomen dat we worden vervangen, moeten we nu handelen.

Bron: www.pvv.nl

Bron oorspronkelijk artikel: www.breitbart.com

Auteur: Geert Wilders

https://ejbron.wordpress.com/2017/06/02 ... te-worden/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Geert Wilders: “Globale islam gevaarlijker dan globale opwarming”

Geplaatst op 2 juni 2017

De islamitische terreuraanslag in Manchester is bijna alweer vergeten. En “terreurdeskundigen” vonden onaangedaan: aan “incidenten” zoals dit zou men moeten wennen.

De rechtse Nederlandse politicus en parlementariër Geert Wilders viel daarop de EU-elites vanwege hun onverschilligheid frontaal aan: In plaats van de waarheid serveren ze ons krokodillentranen en hete, politiek correcte lucht. Wat we hier meemaken, is zuivere islamitische praktijk. Het is de koran, die ertoe oproept: “Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: ´Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af´.” (Koran, soera 8, vers 12). Geen enkele westerse EU-politicus zou dat rechtstreeks durven uitspreken, raasde Wilders in een openbare toespraak.

“Twee maanden geleden rouwden we om de slachtoffers van Stockholm. Vorig jaar december om die uit Berlijn. En daarvoor waren het door de radicale islamieten vermoorde mensen in Nice, Brussel, Parijs, Kopenhagen,... de lijst is lang, terwijl de rouw steeds korter duurt”, zei Wilders. De oorzaak voor al het bloedvergieten zou de islam zijn. Hij zou onze vrijheid misbruiken. Hij zou onze democratische waarden en ons rechtssysteem ondermijnen om iedere kritiek in de kiem te smoren.

Na 2060: Islam de grootste geloofsgemeenschap van de wereld
Niet de globale opwarming, maar de globale islam zou onze wereld bedreigen, zei Wilders, en citeerde daarbij cijfers van het Pew Forum: tot 2060 zal het aantal moslims met 70% toenemen. Tweemaal zo snel als christenen, driemaal zo snel als Hindoes en bijna vijfmaal zo snel als Joden.

Na 2060 zou de islam de grootste geloofsgemeenschap ter wereld zijn. In veel westerse landen zou de bevolking alleen maar groeien wegens de immigranten. Velen van hen zijn moslims. Mohammed is nu al de meest populaire naam voor baby´s in veel Europese steden. De islam maakt gebruik van alle wapens die hij te pakken kan krijgen: geweren en bommen, messen, auto´s en vliegtuigen. Maar ook geboortetoename en immigratie.

Wilders eist de-islamisering
Wilders eist daarom een de-islamisering van de landen: geen immigratie meer uit zulke landen. De moslims die er al zijn, kunnen blijven “als ze onze waarden en wetten respecteren”, zei hij. En Wilders eist een einde van de politieke correctheid: men zou geen rechten kunnen geven aan een totalitaire ideologie, die daarna onze rechten vernietigt.

Vanwege zijn islam-kritische houding en herhaaldelijke doodsbedreigingen tegen hem,. Wordt Wilders 24 uur per dag bewaakt. Zijn patriottische en EU-kritische “Partij voor de Vrijheid” (PVV) is de op één na grootste politieke partij in Nederland.

Bron: www.wochenblick.at

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/06/02 ... opwarming/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Justitie onderzoekt opnieuw Wilders om ‘islam is haatideologie’ uitspraak

Xander, 03-06-2017

Afbeelding
Waren dit de jaren ’30 geweest, was Wilders de enige politicus geweest die had gewaarschuwd voor de opkomst van de Nazi ideologie.

Nederlandse Remonstrantse kerk wil 2e pinksterdag inruilen voor islamitisch suikerfeest – Wilders: ‘Nooit tolerant zijn voor de intoleranten, anders zullen zij spoedig de wereld overheersen’ – In 2060 één op de drie Nederlanders moslim: ‘We moeten nu handelen als we als bevolking niet willen worden vervangen’

Dat de islam feitelijk de officieuze staatsreligie van Nederland aan het worden is, vinden veel mensen (nog) een te overdreven uitspraak. Wat dan te denken van het nieuwe onderzoek dat het Openbaar Ministerie heeft geopend naar PVV leider Geert Wilders, enkel omdat hij de islam een ‘ideologie van haat en oorlog’ heeft genoemd. Over het christendom mag je in dit land echt alles zeggen, de grofste beledigingen van gelovigen en hun God en Messias, maar enkel het geven van je kritische mening over de islam kan je inmiddels op een officiële aanklacht komen te staan.

Wilders had bij een toespraak in Oostenrijk in maart 2015 de islam een ‘ideologie van oorlog en haat’ genoemd. ‘De Koran laat er geen twijfel over bestaan en roept mensen op terroristen te zijn. Het Westen zal de islam echter overwinnen, net als in de 16e en 17e eeuw gebeurde met de Turken bij Wenen.’

De Vereniging van Oostenrijkse Moslima’s diende vervolgens een officiële klacht tegen Wilders in. Die Oostenrijkse Justitie heeft nu de hulp van de Nederlandse collega’s ingeroepen. Het O.M. in Den Haag weet overigens nog niet of Wilders daadwerkelijk (opnieuw) zal worden vervolgd, mogelijk omdat Wilders in eigen land al honderden vergelijkbare uitspraken heeft gedaan.

‘Gerechtelijk jihad tegen mij vanwege ‘ongekende liefde van elite voor islam’’
‘Onbegrijpelijk,’ reageerde Wilders op Twitter. ‘Laat ze boeven en terroristen vangen i.p.v. een politicus voor het spreken van de waarheid over de islam.’ (2)

‘Onvoorstelbaar dat ik voor de derde keer in een paar jaar vervolgd kan worden voor het zeggen van dingen die de elite niet wil horen. Dit is gerechtelijke jihad, en dat terwijl de elite verantwoordelijk is voor de existentiële crisis waar we ons in bevinden.’

Nederlandse kerk wil 2e pinksterdag opgeven voor islamistisch suikerfeest
Gisteren had de PVV leider in een ingezonden artikel voor het Gatestone Institute geen goed woord over voor een Nederlandse protestantse kerk, de Remonstranten, die heeft voorgesteld om 2e pinksterdag – al sinds 1815 een vrije dag – in te ruilen voor Eid-al-Fitr, het islamitische suikerfeest, als het einde van de Ramadan –die traditioneel gepaard gaat met nog meer criminaliteit, gewelddadige incidenten en terreuraanslagen- wordt gevierd. De vrijzinnige splinterkerk wil daarmee ‘recht doen aan de religieuze diversiteit’.

Wilders: ‘Stel dat christenen nadat ze op Pinksteren uit de kerk komen allerlei zaken beginnen te vernielen, auto’s in brand steken, de politie aanvallen en stenen naar de ruiten van hun buren gooien, en de politie deze christelijke feestperiodes op de kalender zet als dagen met verhoogde spanningen. Zouden we ons dan niet gaan afvragen of er iets mis is met het christendom?’

‘Tolerant zijn voor de intoleranten kost ons onze vrijheid’
‘We moeten nooit tolerant voor intolerantie zijn, omdat zodra tolerantie een slang wordt die in zijn eigen staart bijt, er spoedig geen vrijheid meer over is, en de intoleranten de wereld zullen overheersen. We zijn trouwens al bijna op dat punt beland.’ Daarbij wijst Wilders op de strenge beveiliging die hij al jaren heeft, omdat hij op tal van doodslijsten staat van groepen en gelovigen van de zogenaamde ‘religie van vrede’.

‘Als we een vrije en tolerante samenleving willen blijven, wat we ooit waren, moeten we ons realiseren dat het Westen een concrete identiteit heeft. En die is niet islamistisch, maar gebaseerd op het Judaïsme, het christendom en het humanisme. Onze vrijheden komen van deze identiteit. Door de islam te beroven van de middelen om onze identiteit te vernietigen, schenden we die vrijheid niet, maar bewaren en garanderen die juist.’

‘Elite geeft onze vrijheid weg voor totalitaire islam’
‘De verschrikkelijke situatie van vandaag is veroorzaakt door onze tolerantie voor het kwaad. We zijn te tolerant voor intolerantie, te tolerant voor de islam. We denken dat als we vrijheid geven aan de vijanden van vrijheid, we de wereld bewijzen dat wij voor vrijheid staan. In werkelijkheid geven we onze vrijheid weg, omdat ze weigeren grenzen te stellen aan onze tolerantie.’

‘Met hun open-grenzen, hun ongekende liefde voor de islam en hun culturele relativisme laat de elite al onze idealen compleet varen, en zet onze veiligheid en vrijheid op het spel. Ze hebben het erfgoed van Spinoza losgelaten, en in onze landen het totalitarisme van het mohammedanisme geïntroduceerd. Ik zeg: niet langer. Het is tijd onze plicht te doen en onze vrijheid en die van onze kinderen te verdedigen.’ (3)

‘Europeanen lopen groot gevaar te worden vervangen’
Voor Breitbart voegde Wilders daar nog een extra waarschuwing voor de massale immigratie van moslims aan toe. Als er niets gebeurd, zal ons werelddeel door miljoenen moslims worden overspoeld, en zal in 2060 één op de drie Nederlanders moslim zijn.

‘Peilingen geven aan dat mensen in heel Europa goed weten dat islamitische immigratie een bedreiging voor ons continent vormt. Een aanzienlijke meerderheid in elk van de 28 EU-landen is het daarover eens. Het is een race tegen de klok.’

‘Helaas negeren de politieke elites van de meeste Europese landen de wil van de mensen totaal. Zoals bijvoorbeeld de Nederlandse premier Mark Rutte, zijn ze laf en zwak. Dat kunnen we niet accepteren. Ons bestaan staat op het spel. Als we als vrije naties en vrije volkeren willen overleven en voorkomen dat we worden vervangen, moeten we nu handelen.’ (4)

Xander

(1) Epoch Times
(2) NOS
(3) Gatestone Institute
(4) Breitbart

http://xandernieuws.punt.nl/content/201 ... -uitspraak
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie