Geert Wilders en zijn PVV

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

MEULDIJK

Geplaatst op 6 maart 2017

Afbeelding

Ik heb op de kandidatenlijst gestaan bij de laatste verkiezingen voor de Provinciale Staten voor de PVV en stem daar zeer zeker op.

Mijn vader is door de Duitsers ter dood veroordeeld voor illegaal werk, na hen te hebben bestreden op de Grebbeberg. Een van mijn ooms is gefusilleerd, twee anderen zijn blijvend verminkt. Mijn schoonvader heeft als echte Amsterdamse Jood Auschwitz overleefd.

Ik wil niet door iemand die van toeten noch blazen weet als nazi betiteld worden. Als er een actie tegen dit stuk onbenul komt, doe ik graag mee.

Door: D.C.van Eibergen Santhagens, Soest
[email protected]

(Webmaster: geplaatst met toestemming van de auteur!)

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/06/meuldijk/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Geert Wilders in Story: ‘Ik heb eigenlijk alleen een enorme hekel aan Tunahan Kuzu’

Redactie, 07-03-2017

Afbeelding

'Maar al mijn tegenstanders zijn slappelingen'

Wie ziet Geert Wilders als zijn grootste rivalen in de Tweede Kamer? “Als je mij vraagt wie mijn ergste tegenstanders in de Tweede Kamer zijn is het lood om oud ijzer. Aan niemand van die slappelingen heb ik echt een hekel, behalve aan die Kuzu. Aan hem heb ik zelfs een enórme hekel.” Tunahan Kuzu is de lijsttrekker van de politieke partij DENK. Dat zegt Wilders in een interview met weekblad Story.

Wilders praat in het interview vooral over zijn privéleven, en de wissel die alle beveiliging trekt op hem en zijn Hongaarse echtgenote Krisztina, met wie hij al bijna 25 jaar is getrouwd. “Zij weet dat ik moet doen wat ik nu doe. Dus zal ze mij nooit vragen ermee op te houden”, aldus Wilders. “Zonder haar had ik nooit mijn missie kunnen vervullen. Ze moet wel ongelooflijk van me houden. Anders was ze twaalf jaar geleden al weggeweest.” Wilders wordt al sinds 2004 beveiligd.

Wilders is blij dat hij en zijn vrouw ooit hebben besloten geen kinderen te nemen. Die zouden door alle beveiliging waar hij mee te maken heeft geen leven hebben. De twee besloten al voordat Wilders beveiliging kreeg om geen gezin te stichten, omdat ze zich allebei op hun carrière wilden richten. “Ik vond niet dat zij thuis moest blijven zitten”, zegt de PVV-leider. “Maar stel je toch voor dat we nu kinderen zouden hebben! Die hadden geen leven gehad, met al die beveiliging om ons heen. Alleen daarom al zijn Krisztina en ik blij dat we geen kinderen hebben.”

Story is niet het enige blad dat deze week met Wilders uitpakt. De PVV-leider sprak ook met Story-concurrent Privé. Beide bladen liggen woensdag in de winkel.

ANP

http://politiek.tpo.nl/2017/03/07/geert ... ahan-kuzu/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2524
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pizzaman »

In de Libelle ook.... de revolutie begint via de vrouwen!

http://www.libelletv.nl/serie/ebru-tikt ... lders-pvv/
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24966
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door King George »

Ebru is dan ook een toppertje. Kijken!

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Met nog een week te gaan voorspel ik 19 zetels.
Is er iemand die een andere uitslag durft te voorspellen?
Mahalingam
Berichten: 52322
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Mahalingam »

Bij Hart van Nederland hebben ze een peiling die mij bevalt:
Voor welke lijsttrekker/partij kies jij?
Klik op de partij waar jij voor kiest en zie waarvoor de rest van Nederland kiest!
en dat geeft dan heden:
Afbeelding
En dan moet ik mijn zakjapanner pakken om dat te vertalen in aantallen zetels.
Aantekening: er kijkt heel ander publiek naar dit programma dan naar Pauw en Jinek.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Maar je durft zelf geen voorspelling te doen?
Dat is gewoon een geheel getal, ondergrens nul, bovengrens 150.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89907
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Teva Teff schreef:Maar je durft zelf geen voorspelling te doen?
Dat is gewoon een geheel getal, ondergrens nul, bovengrens 150.
Ik hou me niet vast aan één getal, maar ik vermoed ergens tussen 25 en 30 zetels.

En dan ben ik erg teleurgesteld.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef:Maar je durft zelf geen voorspelling te doen?
Dat is gewoon een geheel getal, ondergrens nul, bovengrens 150.
Ik hou me niet vast aan één getal, maar ik vermoed ergens tussen 25 en 30 zetels.

En dan ben ik erg teleurgesteld.
Niet zo bangig, Ariel. Doe eens een gokje. Wie weet gok je precies het juiste getal, daarmee verdien je dan eeuwige roem op FFI
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2524
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:
Teva Teff schreef:Maar je durft zelf geen voorspelling te doen?
Dat is gewoon een geheel getal, ondergrens nul, bovengrens 150.
Ik hou me niet vast aan één getal, maar ik vermoed ergens tussen 25 en 30 zetels.

En dan ben ik erg teleurgesteld.
32 denk ik. :greeting2:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Ik ga uit van 45 zetels en dan ben ik nog teleurgesteld.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

3 doorgewinterde gokkers met de 3 voorspellingen 19, 32 en 45.
Dat staat genoteerd.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2524
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pizzaman »

Teva Teff schreef:3 doorgewinterde gokkers met de 3 voorspellingen 19, 32 en 45.
Dat staat genoteerd.
Eigenlijk ben ik uitgesloten van deelneming, vanwege 'inside knowledge'. :cry:
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Geert Wilders haalt uit naar Pauw en Jinek: “Ze vertegenwoordigen de linkse haatmedia!”

Door Michael van der Galien, 13 maart 2017

Afbeelding

PVV-leider Geert Wilders zal nooit en te nimmer langskomen bij programma’s als Pauw & Jinek “of Jinek en Pauw... of hoe het gerommel ook maar heet.”

In gesprek met De Telegraaf haalt Geert Wilders vandaag keihard uit naar politiekcorrecte, linkse kulprogramma’s als Pauw & Jinek. Gevraagd waarom hij nooit langskomt bij programma’s als Nieuwsuur (ook van de ultralinkse NPO) antwoordt de PVV-leider kordaat:

“In die programma’s zul je me nooit zien. Jinek en Pauw of Pauw en Jinek of hoe het gerommel ook maar heet; ze vragen me al jaren en ik zeg al jaren nee. Ik vind het verschrikkelijke programma’s omdat ze bevooroordeeld zijn. Ze vertegenwoordigen de linkse haatmedia.

Bam, die zit!

Daarna haalt hij ook even uit naar RTL Nieuws dat een nepdebat organiseerde:

“En dan die RTL-debatten! Debatteren is niet met acht man op een rij gaan staan, 45 seconden iets uitkramen en daarna niet de kans krijgen om je verhaal af te maken.”

Vervolgens stelt De Telegraaf dat de PVV in de peilingen “ineens hard naar beneden gaat.” Wilders: “Dat is niet waar. Dat is een leugen!” Maar, zegt de krant, “[h]et gaat ons om de trend, die al weken naar beneden gaat. We hebben hier ook gezeten toen u op 35 zetels stond. Daar bent u er ineens meer dan tien van kwijt in de peilingen.”

Wilders is daar niet van onder de indruk, en terecht natuurlijk:

Wacht maar af wat we aanstaande woensdag halen. Ik voer mijn eigen campagne. Ik was afgelopen week in Breda. Het regende verschrikkelijk, maar honderden mensen waren daar superenthousiast. Dat heb ik in eerdere verkiezingen niet in die mate meegemaakt.

Als gezegd, peilingen zijn palingen. In de ene peiling gaat die partij aan de leiding, in een andere peiling gaan VVD, PVV en CDA min of meer gelijk op, en in weer een andere peiling is de SP opeens in opkomst. Er valt werkelijk geen pijl op te trekken; de peilers maken er een puinhoop van. Het is dan ook niet zo gek dat Wilders de peilingen met een enorme korrel zout neemt. Dat doe ik ook. Je kunt ze gewoon totaal niet vertrouwen, daarvoor verschillen ze onderling te veel van elkaar.

Vervolgens zegt Wilders dat hoewel verschillende partijen hebben laten weten nooit met de PVV te willen regeren hij ervan uitgaat dat ze zich na de verkiezingen bedenken:

“Ik zie mezelf nooit met Denk regeren. Er zijn ook weinig kansen met D66 of de PvdA. Maar ik ga niemand uitsluiten. Ik hoop en verwacht eerlijk gezegd dat ook die anderen een toontje lager zullen zingen na de verkiezingen. Ons uitsluiten zou een belediging zijn naar heel veel kiezers.

Zelfs De Telegraaf, dat de afgelopen weken zwaar anti-Wilders was en continu Mark Rutte en zijn VVD helpt, kan daar natuurlijk niets tegen in brengen. Het is een enorme belediging voor de Nederlandse kiezer als de PVV de verkiezingen wint (door de grootste te worden óf door veel zetels extra te winnen ten opzichte van de huidige situatie) maar niet mee mag doen. Het betekent gewoon dat de politiek die kiezers — misschien wel anderhalf of twee miljoen mensen! — de middelvinger geeft. Dat is totaal onacceptabel.

Als afsluiter maakt Wilders nog maar eens duidelijk dat hij geen greintje respect meer heeft voor het mediakartel; de oude media die er al jaren alles aan doen om zijn partij te ondermijnen. In het interview probeert De Telegraaf iedere uitspraak van Trump Wilders in de schoenen te schuiven. Die is a) niet bereid om mee te spelen maar geeft ook b) aan dat Trump wel degelijk een punt heeft als hij zegt dat de media tegen hem zijn. In Nederland is immers precies hetzelfde aan de gang: de PVV moet het steeds weer ontgelden.

“De Nederlandse media zijn, net als in Amerika, verschrikkelijk.”

Zijn ze dan fake, die kartelmedia? Wilders:

“Ik vind wel dat ze vaak bevooroordeeld, elitair, politiek correct en linksig zijn. Daarom heb ik ook een gruwelijk wantrouwen en hekel aan hen. Het woord fake news zal ik niet gebruiken, maar in ieder geval wel ‘dik vet bevooroordeeld nieuws’.”

Dahaag, linkse propagandisten van het mediakartel. Stick that where the sun doesn’t shine. Jullie zijn al jaren een hetze aan het voeren tegen alles wat rechts is en anders dan die zwakke huichelaar Mark Rutte heeft Wilders gewoon de moed om dat hardop te zeggen.

Kusje!

http://www.dagelijksestandaard.nl/2017/ ... haatmedia/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Pilgrim »

Steeds meer buitenlanders stemmen op Geert Wilders

Geplaatst op 15 maart 2017

Afbeelding

Vlak voor de verkiezingen voorspellen statistici een sensationeel resultaat voor rechtse partijen, wat ook past bij de ontwikkelingen in andere Europese landen. Eén statistiek is echter verrassend, waaruit blijkt dat ook steeds meer immigranten hun stem zullen geven aan partijen zoals de PVV, de partij van Geert Wilders. De reden is simpel en dekt vermoedelijk ook de motivering van de Nederlanders: meer immigratie moet verhinderd worden.

Het aantal migranten dat nu de voorkeur geeft aan het rechtse spectrum van het politieke landschap steeg van 1,8% (2012) naar 7% (2017). Er werden 1800 immigranten geënquêteerd. Ook de stemming van enkele migranten, die al langer in Nederland wonen, tegenover nieuwe immigranten is zeer onderkoeld. Zo zei een jonge Afrikaan tegenover het Duitse dagblad “Welt” het volgende: “En wat doen die mensen die nu aankomen? Ze hebben deels vijf tot zes kinderen, die ze niet eens goed kunnen verzorgen. En die leven allemaal van de staat. Wij gedragen ons toch ook normaal. Dat zouden zij ook kunnen, maar dat willen ze niet.”

Nu al is een fenomeen waar te nemen dat kort voor verkiezingen ook in Oostenrijk en Duitsland optreedt – massamedia voorspellen voor de steeds sterker wordende rechtse partijen een verkiezingsnederlaag om potentiële stemmer onzeker te maken. De waarheid zal echter niet eeuwig te ontkennen zijn.

Bron: http://unser-mitteleuropa.com

Vertaald uit het Duits door: E.J. Bron

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/15 ... t-wilders/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Teva Teff

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Teva Teff »

Teva Teff schreef:Met nog een week te gaan voorspel ik 19 zetels.
Is er iemand die een andere uitslag durft te voorspellen?
Gisteren laat op de avond dacht ik nog: "die zit!".
Was toch nog even een lichte teleurstelling vanmorgen. Maar het kan nog!
Dus de verkiezingen zijn eigenlijk nog steeds spannend voor mij!
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door mercator »

Teva Teff schreef:Gisteren laat op de avond dacht ik nog: "die zit!".
Was toch nog even een lichte teleurstelling vanmorgen. Maar het kan nog!
Dus de verkiezingen zijn eigenlijk nog steeds spannend voor mij!
Ik had ook zoiets voorspeld. Het maakte ook niet uit of Wilders nu 20 of 49 zetels ging halen. Ik zou alle Nederlandse dames aanraden alvast nu een hoofddoek te kopen EN te dragen nu het vrijwillig nog kan, dat is toch nog beter dan door zweepslagen gedwongen binnen 10 jaar. Dat kan geen moeite kosten want ze hebben daar zelf voor gekozen. Er komen oranje modelletjes op de markt in de HEMA.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
manfred
Berichten: 117
Lid geworden op: di okt 30, 2012 11:24 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door manfred »

Het is heel gek, hoe de Nederlandse verkiezingen resultaten worden gerapporteerd in het Verenigd Koninkrijk.

"De verkeerde populisme 'is volledig verslagen, wordt ons verteld, en de PVV is " aan het einde "....

Laatste keer dat ik keek, de PVV heeft 8 zetels gewonnen, en Rutte verloor 10 ...

Niet zo goed als velen dachten, maar nauwelijks een verpletterende nederlaag.

En wat is de "partij voor de dieren" ??
Hebben de katten en honden een stem in Nederland?
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door xplosive »

manfred schreef:Het is heel gek, hoe de Nederlandse verkiezingen resultaten worden gerapporteerd in het Verenigd Koninkrijk.

"De verkeerde populisme 'is volledig verslagen, wordt ons verteld, en de PVV is " aan het einde "....

Laatste keer dat ik keek, de PVV heeft 8 zetels gewonnen, en Rutte verloor 10 ...

Niet zo goed als velen dachten, maar nauwelijks een verpletterende nederlaag.
De VVD lijkt uiteindelijk 8 zetels te gaan verliezen, terwijl de PVV 5 zetels wint. Een andere anti-islam-partij, Forum voor Democratie, is nieuw met 2 zetels in het parlement gekomen.
manfred schreef:En wat is de "partij voor de dieren" ??
Hebben de katten en honden een stem in Nederland?
De Partij voor de Dieren maakt zich sterk tegen dierenmishandeling (zoals bijvoorbeeld halalslachten) en wil de veeteelt sterk terugdringen aangezien de wereldwijde veeteelt de grootste wereldwijde milieuramp is voor onze planeet.

Zie Livestock's Long Shadow en Livestock and Climate Change.

De Partij voor de Dieren is "the party of the utmost enironmentalism thinkable" met diervriendelijkheid en van daaruit door minder veeteelt ook mensvriendelijkheid. Dit in tegenstelling tot de islam dat mensvijandig is.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door mercator »

xplosive schreef:aangezien de wereldwijde veeteelt de grootste wereldwijde milieuramp is voor onze planeet.
De wereldwijde teelt van zwarten en moslims is de milieuramp. En daar wil de Dierenpartij helemaal niks tegen doen. Dus je had beter PVV gestemd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door xplosive »

mercator schreef:
xplosive schreef:aangezien de wereldwijde veeteelt de grootste wereldwijde milieuramp is voor onze planeet.
De wereldwijde teelt van zwarten en moslims is de milieuramp. En daar wil de Dierenpartij helemaal niks tegen doen. Dus je had beter PVV gestemd.
Het is aangetoond dat minder armoede zorgt voor kleinere gezinnen. Zie Less Poverty = Less Overpopulation. Minder veeteelt betekent minder kaalslag en dus minder armoede. Dus door minder veeteelt minder moslims. Daar komt het dan op neer. Als je de veeteelt afschaft dan zal de bevolking van Afrika niet van 1 miljard naar 4 miljard groeien deze eeuw.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door mercator »

xplosive schreef:Het is aangetoond dat minder armoede zorgt voor kleinere gezinnen.
In sommige omstandigheden, zeker niet altijd. De Congolese zwarten in Brussel hebben evenveel jonkies als die zijn achtergebleven in Afrika bijv. En in Brussel kunnen ze toch bezwaarlijk aan veeteelt doen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door xplosive »

Ik lees hier :
Het vruchtbaarheidscijfer van buitenlandse vrouwen in België (2,32) ligt duidelijk hoger dan dat van Belgische vrouwen.
En hier lees ik :
Democratic Republic of the Congo Total fertility rate

Total fertility rate: 4.53 children born/woman (2016 est.)
Daar zit toch nogal een verschil tussen. Dus de armoede in Congo indirect voor een groot deel veroorzaakt door rampzalig grootschalige wereldwijde veeteelt (in het geval van moslims ook nog met halalslacht) blijkt dan wel degelijk een verschil te maken.

Als ze door armoede nog meer moslims fokken dan ze sowieso al vanuit de islam doen, dan komen straks nog grotere hordes aan de poort van Europa kloppen en zal het ons dan nog veel meer moeite en geld kosten om die van ons af te houden.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89907
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Pilgrim schreef:
Steeds meer buitenlanders stemmen op Geert Wilders
Al deze arikelen hoe waar ze ook mogen zijn, zijn op moment waardeloos en te laat.

Wilders is niet de grootste partij geworden, dus heeft het geen nut om kwijlend te lezen dat meer buitenlanders op Geert Wilders stemmen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89907
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Bericht door Ariel »

Veel ongeruste burgers bang voor de PVV’

In Nederland zijn er veel bezorgde burgers die verandering willen, maar de PVV vinden ze te extreem. Dat zegt commentator Wierd Duk in Goedemorgen Nederland.

Duk is voor WNL het land doorgegaan om te praten met de Nederlanders. Tijdens die tocht kwam hij naar eigen zeggen veel boze burgers, maar ook veel betrokken burgers tegen, die actief waren in de verenigingen en de lokale politiek.

“Die mensen willen wel verandering, maar zijn toch een beetje bang voor de PVV”, aldus Duk. Hij denkt dat veel van die mensen toch kiezen voor het CDA, dat een deel van de PVV-retoriek heeft overgenomen, en Mark Rutte, die zich tijdens de Turkije-rel een stabiel staatsman toonde.

“Er is een grote kloof tussen de Randstad en de provincie”, aldus Duk. “Die mensen kijken naar de grote steden, waar DENK en de PVV groot worden, en denken: dat willen wij niet.”

Door: Tim Berbers
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie