Geert Wilders en zijn PVV

Pilgrim

Re: Geert Wilders en zijn PVV

Berichtdoor Pilgrim » Vr Aug 30, 2019 2:01 am

Geert Wilders: “Justitie is corrupt in NL”

Afbeelding

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; Geert Wilders)
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

King George

Berichtdoor King George » Vr Aug 30, 2019 10:17 am

BRIEFJE VAN JAN – Aan het Openbaar Ministerie

Heb je dan als dienstdoende Officier van Justitie een gaatje in je hoofd of heb je dan geen gaatje in je hoofd?

Dames en heren,

Een vrouw bedreigt op 7 oktober 2017 Geert Wilders (PVV) met de dood.

En wat doet u?

U besluit bijna twee jaar later om haar niet te vervolgen.

Ik citeer letterlijk: “Er is een betere oplossing dan straf. Ik vind dat de verdachte anders moet worden bestraft dan met een boete, werkstraf of gevangenisstraf. De verdachte hoeft niet voor de rechter te komen. Maar ik heb wel een proeftijd met de verdachte afgesproken. Dit betekent dat zij 1 jaar niets mag doen wat strafbaar is.”

Wie Mark Rutte (VVD) bedreigt, krijgt veertig uur werkstraf.

Wie Alexander Pechtold (D66) bedreigt, krijgt vier weken gevangenisstraf.

Wie Lodewijk Asscher (PvdA) bedreigt, krijgt dertig uur werkstraf.

Wie Femke Halsema (GroenLinks) bedreigt, krijgt zeventien dagen celstraf en tachtig uur werkstraf.

Wie Sylvana Simons (BIJ1) bedreigt, krijgt veertig uur taakstraf.

Wie Tunahan Kuzu (DENK) bedreigt, krijgt zestig uur taakstraf.

Enzovoort, enzovoort, enzovoort.

En wat doet u met iemand die Geert Wilders (geen VVD, geen D66, geen PvdA, geen GroenLinks, geen BIJ1 en geen DENK) bedreigt?

Een foei-gesprek!

Heb je dan als dienstdoende Officier van Justitie (juist als CDA-minister Grapperhaus de straffen voor bedreiging wil verzwáren) een gaatje in je hoofd of heb je dan geen gaatje in je hoofd?

Spoiler: ja, dan heb je een gaatje in je hoofd.

Wat echt lachwekkend is, is trouwens de toon waarop u Wilders aanspreekt in de brief waarin u meldt dat de vrouw die hem bedreigde er met een foei-gesprek van afkwam.

Ik weet wel dat het een standaardbriefje is.

Maar: “U krijgt deze brief omdat u slachtoffer bent van een misdrijf, ongeluk of andere gebeurtenis. De politie heeft de zaak onderzocht en een rapport geschreven. Dit heet een proces-verbaal…”?

Serieus?

Is het écht nodig om iemand wiens veiligheids- en rechtvaardigheidsgevoel weer eens een knauw krijgt ook nog te behandelen als een volstrekte debíel?

Jullie moeten je doodschamen.

Groet,

JanD

https://tpo.nl/2019/08/30/briefje-van-jan-aan-het-openbaar-ministerie-2/
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Zo Sep 01, 2019 12:44 am

HELD!

Afbeelding

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Ma Sep 02, 2019 1:14 am

DAAROM PVV!

Afbeelding

Afbeelding

Geplaatst via: E.J. Bron (via Twitter; Richard Veldkamp)

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Za Sep 07, 2019 9:58 pm

Interview van CNBC met Geert Wilders over de EU en de Brexit
CNBC International TV - Gepubliceerd op 7 sep. 2019

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Za Sep 07, 2019 11:18 pm

Links Nederland en Geert Wilders

Geplaatst op 7 september 2019

Afbeelding

Links Nederland wil Wilders graag als een marginale Anton Mussert, Hendrik Koekoek en Hans Janmaat framen. Maar het ziet niet in dat hij in feite veel meer een Pieter Jelles Troelstra is:

– Anti elitair.
– Anti imperialistisch/globalistisch.
– Zich kerend tegen het narratief van de gevestigde macht.
– Voorstander van democratische vernieuwing.
– Voorstander van emancipatie en verheffing van het volk.
– En consequent door de gevestigde politiek buitengesloten.

Er loopt dus in veel opzichten een directe politieke en parlementair-historische lijn tussen de huidige PVV en de vooroorlogse SDAP. Sommige meer historisch onderlegde linksen weten dit ook wel. Maar ze schieten in een stuip wanneer je ze daar op wijst.

Door: “Taljaard”

https://ejbron.wordpress.com/2019/09/07 ... t-wilders/

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Vr Sep 13, 2019 1:36 am

Video - Martin Bosma sloopt de NPO in 6 minuten en 50 seconden
ThePostOnline TPO - Gepubliceerd op 11 sep. 2019

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Di Sep 17, 2019 12:19 am

16 september 2009

Kopvoddentaks (ook kopvoddentax) of hoofddoekjesbelasting is een door de Nederlandse politicus Geert Wilders (PVV) voorgestelde belasting op het dragen van een hoofddoek. Hij baseerde deze term op de door hem gebruikte pejoratieve term kopvod voor hoofddoek.

Wilders deed zijn voorstel tot het invoeren van een hoofddoekjesbelasting op 16 september 2009 tijdens de Algemene beschouwingen. Wie een hoofddoekje wilde dragen zou hiervoor een vergunning moeten aanvragen die duizend euro per jaar zou gaan kosten. Zo wilde Wilders het dragen van hoofddoekjes ontmoedigen. De opbrengst zou onder meer naar blijf-van-mijn-lijfhuizen gaan.

Afbeelding

Zelfs voor religieuze propaganda in de openbare ruimte is een vergunning nodig. Dus dat voorstel van Wilders was zo gek nog niet, eigenlijk heel attent van hem. Maar zoals met alles in Nederland houdt men rekening met de intolerantie van de Islam en zijn moslims. Moslims zijn nu eenmaal van het rechte spoor der logica afgedwaalde mensen die vanuit hun religieuze obsceniteit niets beters te doen hebben dan respect eisen van niet-moslims. Het probleem met moslim halve garen is dat zij nooit geleerd hebben respect te verdienen in een kennisbeschaving die voor hen onacceptabel is.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Ali Yas

Berichtdoor Ali Yas » Di Sep 17, 2019 8:08 pm

Hans v d Mortel sr schreef:Moslims zijn nu eenmaal van het rechte spoor der logica afgedwaalde mensen die vanuit hun religieuze obsceniteit niets beters te doen hebben dan respect eisen van niet-moslims. Het probleem met moslim halve garen is ...

... dat ze helemaal niet zo half gaar zijn als wij denken. Het is juist heel slim om intolerant te zijn en bedreigingen te uiten als anderen niet doen wat jij wilt: zo krijg je je zin. Tenzij die anderen ja dan komen halen natuurlijk, maar daar zijn we in dit land te aardig voor.
Truth sounds like hate to those who hate truth.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Wo Sep 18, 2019 4:33 pm

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Hans v d Mortel sr

Berichtdoor Hans v d Mortel sr » Do Sep 19, 2019 4:03 pm

Pilgrim schreef:
Trump heeft ondertussen niet Charles Kupperman – de ‘Reagan’ official die in de jaren ’80 zei dat hij 20 miljoen Amerikaanse doden wel aanvaardbaar vond om een kernoorlog met de Sovjet Unie te kunnen winnen- benoemd tot nieuwe Nationale Veiligheid Adviseur.

Vrijheid van meningsuiting noemen we dit. En dat moet vooral zo blijven, willen we in vrede en rechtvaardigheid met elkaar kunnen omgaan, en doorgaan door dezelfde deur van rechtvaardigheid, waarbij geen eisen vooraf gesteld mogen worden voor respect van het INDIVIDU.

Niemand zegt wat, dat bewezen kan worden als onoorbaar; geen mens scheldt, dat bewezen kan worden als beledigend. Het individu heeft het recht dingen te zeggen die 'niet door de 'beugel' kunnen of de toets van 'verdraagzaamheid' te tarten, zolang hij zelf vindt dat dit wel kan. Hij heeft ook het individuele recht te 'beledigen' zolang hij beweert dat hij niet beledigt. Het is altijd zijn JA tegen het NEE van de ander.

Afbeelding
Een dergelijk referendum kan de doodsteek zijn voor de democratie.
Dictators, fascisten - waaronder moslims - verwerpen onze vrijheid.

Ik herinner aan de avond in de Rode Hoed twee maanden geleden met een trio moslima's op het podium die weleens eventjes van zich lieten horen als 'aangepaste' feministische 'vrijheidsstrijders' in de Nederlandse samenleving. Ik was daar aanwezig. Sylvana Simons leidde dat tegenstrijdige theaterstuk 'Feminisme in de Islam'. Toen ik de vraag stelde over de Hadith boek 2:28, wat het forum dacht van de uitspraak van de profeet Mohammed die zei dat hij een kijkje had mogen nemen in het Hellevuur, en dat de meeste personen die zich daarin bevonden vrouwen waren, kreeg ik direct van Sylvana de wedervraag: "Wat is de intentie van uw vraag?"

Dit is een tactiek die gehanteerd wordt door personen die schrikken van de waarheid en vervolgens aanleiding zien daarover boos worden. Zij nam het dus op voor het trio moslima's. Ik was blij dat dat ik een knuppel in het hoenderhok van de islamitische leugen en hypocrisie kon gooien. Er waren geen boze reacties uit de zaal. De enige moslimvrouw op het podium, een bekeerde alleraardigste Surinaamse zonder hoofddoek, legde de zaak van de vervelende Hadith uit, die zoals zij toegaf, bij iedereen bekend was. Zij legde niks uit maar draaide er lang omheen met een goed afwijkend lang verhaal. Zij eindigde dan ook met toe te geven dat men er nog niet helemaal uit gekomen was voor wat de Hadith betreft. Een kopvod moslima op het podium regeerde nog wat verbolgen over het feit dat ik nu juist die Hadith had uitgekozen.

In Nederland zijn we al zover afgedaald in de sloppen van dictatuur en fascistische genoegens dat zelfs de retorische vraagstelling of mensen meer of minder Marokkanen willen, strafbaar wordt bevonden door een trio rechters.

Vanwaar die veroordeling? Omdat rechters vaak hypocriet en corrupt zijn wanneer de waarheid te heet onder hun voeten wordt. Het antwoord op de vraag van Wilders beviel hen niet omdat de meerderheid van een lachwekkende minderheid "Minder minder," scandeerde.

Hoe ontloop je een dergelijke fascistische benadering en veroordeling door de rechterlijke macht? Door het antwoord op de begrijpelijke vraag van Wilders voortaan discreet op een papiertje te noteren en opgevouwen en wel - ter voorkoming van lekken - in handen van de volksvertegenwoordiger van de grootste oppositiepartij te stellen. (lol) :roll:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Vr Sep 20, 2019 1:41 am

Het gelijk van Geert Wilders...

Afbeelding

Terug naar “Nederland”