Geert Wilders en zijn PVV

Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Pilgrim,

Zolang IK maar weet wat ik studeer. Kennelijk heeft deze man(Scarlatti of Numan) zijn droom, het worden van een journalist, nooit kunnen waarmaken. Arme ziel.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Dat moet je iets anders formuleren. Als beginnend journaliste zou je dat toch wel moeten weten. Je weet alleen dat je graag akkertje wil spelen. Die studie is maar vrijetijdsbesteding. Tot je een boer gevonden hebt die o.a. jou akker gaat ploegen. Dat zijn je eigen woorden, liefje.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Kiwiwoman
Berichten: 69
Lid geworden op: di aug 05, 2008 11:38 pm
Locatie: Nieuw-Zeeland

Bericht door Kiwiwoman »

Ik dacht, dat het hier over Wilders ging?

Hoepel op Chaimae, je hebt toch niks toe te voegen!
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Gelijk een chimera nee, gelijk een marokkaan, duikt Chaimae overal op waar ze niet gewenst is. Zoals in de humor lounge waar ze draden begon die daar duidelijk niet thuishoren.

Verbaas je niets, goede manieren hebben ze ook in Marokkaanse gezinnen. Over 635 jaar.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:Pilgrim,

Zolang IK maar weet wat ik studeer. Kennelijk heeft deze man(Scarlatti of Numan) zijn droom, het worden van een journalist, nooit kunnen waarmaken. Arme ziel.
Iedereen heeft zijn droom. Alleen een type zoals jij, behorende tot de ontoelaatbare en laakbare, oorlogszuchtige infantiele sekte islam, heeft, waar zoveel moslims naar snakken, uitsluitend natte dromen. En in jouw geval, verkrachting door pedofiel analfabeet Mohamed. En in het andere geval, tuinen overvloedig van wijn en ronddartelende maagdenvliesjes, klaar voor gebruik door naar geweld en verkrachting dorstende hun leven lang tekortgekomen mohammedanen.

God nog aan toe. Je zal maar moslim wezen! Met al die van bovenaf door machthebbers over mensen opgelegde regeltjes en rituelen ter ere van de heidense maangod ’allah’, die ooit in het leven is geroepen door de arabische kamelenkoerier van god via postduif Gabriël. Achterlijker kan een beschaving toch niet zijn? Nou ja, enige consideratie is wel op zijn plaats. Die analfabete achterlijke islamcultuur heeft niet voor niets een nauwelijks meer in te halen achterstand op de eigen verantwoordelijkheid en het zelfstandig denken van de moderne mens anno 2008.

”Godslastering is je als mens niet intollerant opstellen tegenover een door de mens zelf gecreëerde intollerante god.” (HvdM)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Herne
Berichten: 75
Lid geworden op: za mar 01, 2008 4:23 pm

Bericht door Herne »

Weet je,
Het gaat er steeds meer op uitzien dat de enige oplossing ligt in het aktief gaan ondersteunen van Wilders.
Wat bedoel ik daarmee?

Hoe je het ook went of keert . Elke Moslim gematigt of niet is bekend met de term Kafir!
En bij elk van hen verdient een Kafir waneer die actief dit beleidt de doodstraf.
Met een Kafir wordt zeker ongeveer 40 tot 60 procent van de Westerse samenleving bedoelt.
Dat houdt in dat de meeste Moslims in theorie de ideologie ondersteunen dat een groot gedeelte van de Westerse samenleving eigenlijk geen recht op leven hebben.
Ik beweer hier niet dat ze iedereen dus onmiddelijk willen doden ,maar zeker wel dat ze niet atief zouden demonstreren in gevallen dat dit zou gebeuren.
Denk hier maar aan landen als SA en iran waar mensen die als kafir bestempeld zijn actief vervogd worden.
Voor de Moslims in dit land is de keuze duidelijk Verwerp opelijk de term Kafir en het begrip of klaag niet meer over een tegen reactie.
Bij mijn mening is de pvv op dit moment de enige partij die dit aan de kaak stelt.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89717
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Bij mijn mening is de pvv op dit moment de enige partij die dit aan de kaak stelt.
En dat vind Ahmed Aboutaleb nou ook. Dat zal wel zijn omdat hij met angst in zijn hart ziet dat Wilders er met de stemmen vandoor gaat, waaronder ook de nodige PVDA stemmen. Dat zal zeer doen, want minder stemmen betekend minder macht. Ook voor Ahmed Aboutaleb.
Vandaar dat hij in dat gesprek ook maar even Mariëtte Hamer verheft tot voorvechtster van het bestrijden van het Marokkaans kwaad. Alleen doet zij het volgens Aboutaleb op een beschaafde manier, zonder theater te gebruiken. Vreemd dat bij niemand de woorden van Hamer zijn blijven hangen, maar dat bijna iedereen in Nederland de woorden van Wilders kan quoten.

'Gevestigde politiek mist het lef van Wilders'
donderdag 2 oktober 2008

De gevestigde politieke partijen moeten meer lef tonen als het gaat om actuele kwesties, zoals overlast door Marokkaanse jongeren. De actualiteit wordt nu te veel gekaapt door Geert Wilders, die dat heel knap doet.

Dat zei staatssecretaris Ahmed Aboutaleb (PvdA, Sociale Zaken) bij Pauw & Witteman.

Luisterend oor
'Als het gaat om zaken als Marokkaanse jongeren die voor veel overlast zorgen en de straat terroriseren, vindt de burger wel een luisterend oor bij Geert Wilders, maar niet bij de gevestigde politieke partijen,' aldus Aboutaleb.

De staatssecretaris sprak openhartig over integratiekwesties, die eigenlijk toebehoren aan PvdA-collega minister Ella Vogelaar (Integratie).

Straatterreur
Hij maakte zich boos over een Amsterdams echtpaar dat werd geterroriseerd door een Marokkaanse jongen. Hij 'baalde' van de oplossing die hij voor deze mensen had gevonden: zij zijn verhuisd, en de Marokkaanse relschopper bleef er gewoon wonen.


'Dat moet andersom, daar moeten wetswijzigingen voor worden gemaakt,' aldus de staatssecretaris, die daarmee toegeeft dat de huidige regelgeving tekort schiet.


Aboutaleb wil dat andere politici, ook zijn partijgenoten, zich bozer maken over dit soort kwesties. Nu kan de kiezer volgens hem alleen maar bij PVV-leider Wilders terecht.

Hamer
Wilders kaapt de actualiteit, en dat doet hij knap, zei Aboutaleb tegen de presentatoren van het televisieprogramma.

'Mariëtte Hamer hoorde ik tijdens de algemene beschouwingen sterke punten maken, maar er was geen theater bij.'

Theater die Aboutaleb wel bij Wilders ziet. 'Hij verkondigde een hoop onzin, maar hij slaagt er knap in de pijn bij de kiezer te verzachten.'
BRON!!!!!!!!
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

Kiwiwoman schreef:Ik dacht, dat het hier over Wilders ging?
Hoepel op Chaimae, je hebt toch niks toe te voegen!

H. Numan:
Gelijk een chimera nee, gelijk een marokkaan, duikt Chaimae overal op waar ze niet gewenst is. Zoals in de humor lounge waar ze draden begon die daar duidelijk niet thuishoren.
Verbaas je niets, goede manieren hebben ze ook in Marokkaanse gezinnen. Over 635 jaar.

Herne:
Weet je,
Het gaat er steeds meer op uitzien dat de enige oplossing ligt in het aktief gaan ondersteunen van Wilders.
Wat bedoel ik daarmee?

Hoe je het ook went of keert . Elke Moslim gematigt of niet is bekend met de term Kafir!
En bij elk van hen verdient een Kafir waneer die actief dit beleidt de doodstraf.
Met een Kafir wordt zeker ongeveer 40 tot 60 procent van de Westerse samenleving bedoelt.
Dat houdt in dat de meeste Moslims in theorie de ideologie ondersteunen dat een groot gedeelte van de Westerse samenleving eigenlijk geen recht op leven hebben.
Ik beweer hier niet dat ze iedereen dus onmiddelijk willen doden ,maar zeker wel dat ze niet atief zouden demonstreren in gevallen dat dit zou gebeuren.
Denk hier maar aan landen als SA en iran waar mensen die als kafir bestempeld zijn actief vervogd worden.
Voor de Moslims in dit land is de keuze duidelijk Verwerp opelijk de term Kafir en het begrip of klaag niet meer over een tegen reactie.
Bij mijn mening is de pvv op dit moment de enige partij die dit aan de kaak stelt.
HEAR HEAR! Hoogste tijd voor de REVOLUTIE!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

H.Numan schreef:Gelijk een chimera nee, gelijk een marokkaan, duikt Chaimae overal op waar ze niet gewenst is. Zoals in de humor lounge waar ze draden begon die daar duidelijk niet thuishoren.

Verbaas je niets, goede manieren hebben ze ook in Marokkaanse gezinnen. Over 635 jaar.
De Marokkaanse gezinnen kennen meer manieren dan een Nederlands gezin, daar kan jij nog wat van leren.

Gastvrijheid en gulheid is ver gezocht bij de Nederlanders, evenmin respect voor ouders. Dochters die schaamteloos in bikini naast de mannelijke familieleden liggen.. en een groot mond opstellen naar de ouders toe, en wanneer ze niks meer aan de ouders hebben in een tehuis dumpen.

Martine, een Hollandse dame uit Lochem is een dagje bij me over de vloer geweest en schrok van de hoeveelheid voedsel en gastvrijheid. Chaimae vond het raar toen ze zei: 'Jeetje, wat veel en lekker eten allemaal.' Mijn Marokkaanse vriendin en ik schoten beiden in de lach.

God, wat ben ik blij met mijn Marokkaanse komaf, ons warm cultuurtje, waar de Nederlandse cultuur niet aan kan tippen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
SDX
Berichten: 1815
Lid geworden op: ma feb 04, 2008 3:37 am
Locatie: Thuis

Bericht door SDX »

Chaimae schreef: ...blablabla...

God, wat ben ik blij met mijn Marokkaanse komaf, ons warm cultuurtje, waar de Nederlandse cultuur niet aan kan tippen.
Ik vraag me toch in alle oprechtheid af wat jullie (want zo denken de meeste 'moslim-allochtonen' blijkbaar) toch allemaal nog in Nederland doen!

Komt dat misscheen omdat ze 'jullie' zelfs in Marokko niet eens meer willen?
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Bericht door Pilgrim »

Chaimae schreef:Gastvrijheid en gulheid is ver gezocht bij de Nederlanders, evenmin respect voor ouders. Dochters die schaamteloos in bikini naast de mannelijke familieleden liggen.. en een groot mond opstellen naar de ouders toe, en wanneer ze niks meer aan de ouders hebben in een tehuis dumpen.
Nederlanders zijn juist erg gul! Er worden bij liefdadigheidsacties vaak recordbedragen opgehaald. Ook ik zelf heb geen enkele moeite om van mijn geringe inkomen soms flinke giften te doen. Dat van die bikini is onzin, we zijn niet preuts. Ik zet nooit een grote mond op tegen mijn ouders, maar het in huis nemen van je ouders op hun oude dag past om praktische redenen niet goed in onze cultuur.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Bericht door naar boven »

SDX schreef:Ik vraag me toch in alle oprechtheid af wat jullie (want zo denken de meeste 'moslim-allochtonen' blijkbaar) toch allemaal nog in Nederland doen!

Komt dat misscheen omdat ze 'jullie' zelfs in Marokko niet eens meer willen?
:D Hap!
RTFM
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Chaimae schreef:De Marokkaanse gezinnen kennen meer manieren dan een Nederlands gezin.
Qua gastvrijheid moet ik jou gelijk geven. Maar wat versta je onder manieren? Alle marokkanen moet geleerd worden om het vuil netjes buiten te zetten op gepaste tijden, geen rotzooi voor hun deur te laten slingeren, noch in het trapportaal of in de gang van de flat. Marokkanen doen maar wat van huis uit. Over manieren gesproken. Een nederlander past zich meestal in het buitenland aan. Een Marokkaan doet dat NOOIT. Aanpassen moeten wij maar doen aan hun achterlijke cultuur. Welke troela loopt er nu in godsnaam met een schaamlap om haar kop om god te dienen en ons eraan te herinneren dat er ook zoiets als de koran bestaat, een boek vol haat, discriminatie, agressieviteit en onmenselijk sadistische aanbevelingen? Dat doen toch Marokkaanse trutten? Zij hebben geen respect en vertonen onaangepast gedrag. Zij hebben vertonen in het geheel GEEN MANIEREN. Zij zijn primitief, woestijn barbaren en achterlijke naïeve idioten. Gastvrijheid? JA! Beter dan de Hollanders. Maar hersenfuncties, nadenken, gezond verstand gebruiken, eigen verantwoordelijkheid kennen? Onbekend bij de allahtoon en islamitisch geïndoctrineerde onzelfstandige woestijn primitieveling zonder enige vorm van beschaafde manieren.
Gastvrijheid en gulheid is ver gezocht bij de Nederlanders, evenmin respect voor ouders.
.
Als er een groep is die geen respect voor hun ouders heeft is het wel de Marokkaanse moslimjeugd. Dat is langzamerhand genoegzaam bekend. Ouders hebben dat ontspoorde Marokkaanse tuig met hun koran-structuren niet meer in de hand. Vele Marokkaanse ouders trekken zich de haren uit het hoofd. Hun kinderen hebben totaal geen ontzag en respect voor hun ouders. Waarom dat zo? Omdat die ouders NOOIT naar Nederland hadden mogen komen en hier kindertjes maken. Zij hadden dat in Marokko moeten doen. Dan was er niks aan de hand geweest. Nederland is een beschaafd land, maar een veel te tolerant land. Alles mag omdat men rekent op de eigen verantwoordelijkheid van het individu. Moslims hebben kennen geen eigen verantwoordelijkheid. Bij al die analfabeten uit Marokko geldt slechts een parool: DE WIL VAN ALLAH BESLIST. Zie hier in Nederland het resultaat van een ontspoorde cultuur met een diep geloof in het kunnen, reilen en zeilen van een overlevering uit de woestijn over een kamelenkeutelverzamelaar genaamd Mohamed die een engel gods tot hem hoorde spreken en vervolgens ’allah’ tot zijn kencht aanstelde. Geïnspireerd door de verhalen van joden en christenen.

Dit soort mensen wordt normaal opgesloten in een krankzinnigengesticht. Maar met moslims heeft onze regering blijkbaar een bovennatuurlijke consideratie. Zij zijn nu eenmaal met teveel om en masse opgesloten te worden in daarvoor bestemde ziekenhuizen. Met zo veel moslims en hun krankzinnige geestesafwijking had niemand rekening gehouden. Of het ooit nog goed komt? De tijd zal het leren. Liever deporteren en terugzenden. Of anders opsluiten in reservaten als toeristische attractie.

”Mijn wijn heeft een prachtig proza met een trage expressie en een aangenaam soepele attaque. Is kompleet van structuur en heeft ondefinieerbare, maar hoe dan ook sappige tannines in de finale, en met gratis Air Miles toe.” (HvdM)

Achterlijke agressieve moslims die alles beter weten zonder verstand. En dat niet alleen, maar nog brutaal ook! Opsodemieteren!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:De Marokkaanse gezinnen kennen meer manieren dan een Nederlands gezin, daar kan jij nog wat van leren.
Zekers. Alleen wil ik dat soort manieren niet leren. Als ik kinderen zou hebben, wil ik ze opvoeden met normen en waarden van een democratische samenleving. Ze leren anderen mensen te respecteren. Ieder in zijn waarde te laten. niet blind voetstoots toegeven aan de debiele eisen van nomaden die toevallig in mijn land wonen, en het uitplunderen.
Gastvrijheid en gulheid is ver gezocht bij de Nederlanders, evenmin respect voor ouders.
Complete onzin. Toon dit maar aan.
Dochters die schaamteloos in bikini naast de mannelijke familieleden liggen.. en een groot mond opstellen naar de ouders toe, en wanneer ze niks meer aan de ouders hebben in een tehuis dumpen.
Onze normen zijn de jouwe niet, dat moge duidelijk zijn. Nederlanders zijn bepaald niet van plan om jouw idioterie te gaan volgen.
Martine, een Hollandse dame uit Lochem is een dagje bij me over de vloer geweest en schrok van de hoeveelheid voedsel en gastvrijheid. Chaimae vond het raar toen ze zei: 'Jeetje, wat veel en lekker eten allemaal.' Mijn Marokkaanse vriendin en ik schoten beiden in de lach.
Anecdotisch argumentatie is geen argumentatie.
God, wat ben ik blij met mijn Marokkaanse komaf, ons warm cultuurtje, waar de Nederlandse cultuur niet aan kan tippen.
Fijn, wanneer ga je terug naar het paradijs? Of ben je bang dat je daar moet werken voor je geld? Dat je niet lekker kan niksen op kosten van die schraapzuchtige Nederlanders?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ketter
Berichten: 4218
Lid geworden op: do jun 22, 2006 9:06 am
Locatie: Vlaanderen

Bericht door Ketter »

Chaimae schreef:
H.Numan schreef:Gelijk een chimera nee, gelijk een marokkaan, duikt Chaimae overal op waar ze niet gewenst is. Zoals in de humor lounge waar ze draden begon die daar duidelijk niet thuishoren.

Verbaas je niets, goede manieren hebben ze ook in Marokkaanse gezinnen. Over 635 jaar.
De Marokkaanse gezinnen kennen meer manieren dan een Nederlands gezin, daar kan jij nog wat van leren.

Gastvrijheid en gulheid is ver gezocht bij de Nederlanders, evenmin respect voor ouders. Dochters die schaamteloos in bikini naast de mannelijke familieleden liggen.. en een groot mond opstellen naar de ouders toe, en wanneer ze niks meer aan de ouders hebben in een tehuis dumpen.

Martine, een Hollandse dame uit Lochem is een dagje bij me over de vloer geweest en schrok van de hoeveelheid voedsel en gastvrijheid. Chaimae vond het raar toen ze zei: 'Jeetje, wat veel en lekker eten allemaal.' Mijn Marokkaanse vriendin en ik schoten beiden in de lach.

God, wat ben ik blij met mijn Marokkaanse komaf, ons warm cultuurtje, waar de Nederlandse cultuur niet aan kan tippen.
Pfoe, je zult me niet snel betrappen op denigrerende praat. Niet over Nederlandse gezinnen, niet over Marokkaanse gezinnen. De mensheid is op het niveau van het gezin gewoon te mooi.

Maar wat me mateloos stoort, Chaimae, is het volgende: "Dochters die schaamteloos in bikini naast de mannelijke familieleden liggen."

Is je Godsbeeld nu echt zo victoriaans benepen dat God zich daaraan zou storen? Zijn primitieve stammen, waar vrouwen en mannen elkeaar elke dag naturistisch zien dan "decadent"? If so, dan had hij ons de vacht maar moeten laten houden in de evolutie, niet?

Overigens:
Chaimae vond het raar toen ze zei: 'Jeetje, wat veel en lekker eten allemaal.' Mijn Marokkaanse vriendin en ik schoten beiden in de lach.
Ik niet. Die vrouw is gewoon vriendelijk. Als er gasten zijn in Belgische gezinnen wordt er ook altijd voor wat overdaad gezorgd. En een goeie gast maakt daar een opmerking over.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

laat dat gedrocht toch in dr sop gaar koken, we weten wel beter toch! we kennen die stompzinnige verhalen van dat éne koekje nu onderhand wel, ik heb het nog nooit meegemaakt bij mijn Nederlandse vrienden en mensen die hier te gast zijn hebben t ook nooit meegemaakt.. t 'mens' is t niet eens waard om op te reageren, doodzwijgen, negeren is de beste remedie, die is niet te redden, ik wens haar een zeer marokkaans leven toe met dito echtgenoot :evil: :razz: leven in taqyiaah all life long, mijn Gòd, leve onze vrijheid! Te allen tijde te prefereren boven die moordlustige versjes!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Anneke
Berichten: 1174
Lid geworden op: vr jan 12, 2007 6:59 pm

Bericht door Anneke »

Chaimae schreef:De Marokkaanse gezinnen kennen meer manieren dan een Nederlands gezin, daar kan jij nog wat van leren.
De goede Marokkaanse gezinnen, bijvoorbeeld mijn buren, inderdaad. Daar kunnen veel Nederlandse gezinnen een puntje aan zuigen. Maar er zijn ook Marokkaanse gezinnen waarvan de ouders de touwtjes niet meer in handen heeft. Hoe verklaar je dat dan? In Marokko zijn ze (kennelijk) veel netter en minder vernielzuchtig dan hier.
Gastvrijheid en gulheid is ver gezocht bij de Nederlanders, evenmin respect voor ouders. Dochters die schaamteloos in bikini naast de mannelijke familieleden liggen.. en een groot mond opstellen naar de ouders toe, en wanneer ze niks meer aan de ouders hebben in een tehuis dumpen.


Met dat eerste ben ik het voor een groot deel eens; gastvrijheid en gulheid zie je vooral bij de allochtone gezinnen, en dan maakt het niet uit of het Chinezen of Irakezen zijn. Wat dat betreft mag Nederland zich aanpassen aan de rest van de wereld. Natuurlijk zijn er genoeg Nederlanders die hartstikke gul en vriendelijk zijn, maar ik mis toch vaak de spontaniteit naar onbekenden toe.
En dat over de ouders, dat heeft niet per se iets met cultuur te maken. Mijn ouders zouden het alles behalve erg vinden als zij in bejaardentehuizen terecht zouden komen (mijn vader liever niet in Nederland) omdat zij beseffen dat ikzelf ook nog een leven en carriere heb (of zal hebben). Dan is het nogal lastig te intervenieeren als bejaarde.

En voor de rest jongens, als jullie vinden dat Chaimae om aandacht schreeuwt, waarom reageren jullie dan nog? :roll:
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Lees: De ondergang van Nederland voor de verklaring van de gastvrijheid van mohammedanen. De verklaring die Chaimea onder geen prijs wil geven, omdat dit niet strookt met haar verzinseltjes.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Kiwiwoman
Berichten: 69
Lid geworden op: di aug 05, 2008 11:38 pm
Locatie: Nieuw-Zeeland

Bericht door Kiwiwoman »

Wat een fantastisch goed boek, H. Numan!

Ik heb er veel van geleerd!

Nu Chaimae nog!
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Kiwiwoman schreef:Wat een fantastisch goed boek, H. Numan!

Ik heb er veel van geleerd!

Nu Chaimae nog!
Vergeet het maar. Allahtone islamaanhangers willen niet leren. Zij beschikken immers als kritiekloze, niet zelfstandig kunnen denkende mens met een rechts extreem fascistische inslag, over het extreem rechts fascistische regelgeving boekje van de pedofiel analfabeet en zijn hulpeloze zwakzinnige knecht ’allah’, dat vol geweld en discriminatie staat tegenover de anders denkende mens.

”Door islam ontstaat geen betere mens, daarvoor is beschaving nodig.” (HvdM)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Chaimea leert niks. Die weet alles beter. Vooral dat Nederlanders domme, achterlijke en vooral overgeile barbaren (m/v) zijn. Ze neemt aanstoot aan dames die in bikini rondlopen, maar is merkwaardig stil over marokkaanse jochies die in zwembaden de beest uithangen. Volgens haar is dat niet de schuld van die lieve onschuldige marokkaanse knulletjes, maar uiteraard van die Hollandse hoeren.
Zo de waar(in) is vertrouwt hij zijn gasten.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

H.Numan schreef:Chaimea leert niks. Die weet alles beter. Vooral dat Nederlanders domme, achterlijke en vooral overgeile barbaren (m/v) zijn. Ze neemt aanstoot aan dames die in bikini rondlopen, maar is merkwaardig stil over marokkaanse jochies die in zwembaden de beest uithangen. Volgens haar is dat niet de schuld van die lieve onschuldige marokkaanse knulletjes, maar uiteraard van die Hollandse hoeren.
Zo de waar(in) is vertrouwt hij zijn gasten.
Marokkaanse vaders en hun jochies weten niet wat een hoer is. Ik zal het nog maar eens uitleggen. Een hoer is een vrouw die de betaalde liefde bedrijft. Zij laat zich voor het bedrijven van seks betalen. Of een vrouw in de zomer in een winterjas loopt of in bikini bepaalt niet of zij een hoer is. Ook al loopt zij geheel in burka dan nog kan zij een hoer zijn. indien zij zich laat betalen om seks te hebben met een man, net zoals dat bij islamitische vrouwen het geval is. DAT ZIJN PAS DE ECHTE HOEREN. Zoals een pooier of een hoerenmadam vrouwen in de aanbieding heeft, zo gaat het er precies aan toe in de islam: het is één groot bedrijf van betaalde seks. Wat doet een hoer namelijk? Die fingeert, speelt het liefdespel alsof ze ’trek’ heeft in de man die voor haar betaalt. In de islam wordt een lekkere jonge meid aan een vieze ouwe kerel verkocht. Daar moet flink voor betaald worden. Van liefde is totaal geen sprake. De vrouw is slechts een ordinaire hoer, een islamitische hoer vanwege de islam. Dat is het grootste hoerenbedrijf op aarde. Niks vrije keuze, niks zelfstandig denken. NIKS, NIKS en nogeens NIKS. De man betaalt voor de vrouw en de vrouw is voor de rest van haar leven een hoer. Zij moet doen wat de man wil. Daarom lopen de hoeren ook met schaamhaarlappen om. Weet u het nog? Een traditie uit het oude Soemerië waar de tempel prostituees een hoofddoek droegen als herkenning van hun vakuitoefening.

Ziet u een vrouw op straat met een schaamhaarlap om haar hoofd? Geen twijfel mogelijk. Dat is een islamitische hoer. En dat zijn er heel wat. In de islam is het ÉÉN GROOT FEEST VAN BETAALDE SEKS. Alleen de mannen doen het met elkaar voor de echt.

Ik maak Mohamed en de koran niet belachelijk. Die maken zichzelf belachelijk. (HvdM)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Chaimae schreef: Dochters die schaamteloos in bikini naast de mannelijke familieleden liggen..
Het is inderdaad schandalig dat vrouwen zomaar in het gezelschap van mannen kunnen zijn zonder bang te moeten zijn besprongen te worden.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bericht door hans van de mortel »

Monique schreef:
Chaimae schreef: Dochters die schaamteloos in bikini naast de mannelijke familieleden liggen..
Het is inderdaad schandalig dat vrouwen zomaar in het gezelschap van mannen kunnen zijn zonder bang te moeten zijn besprongen te worden.
Mohammedanen beschikken over wonderbaarlijke zelfkennis. Zij hebben blijkbaar teveel last van aandrang bij het zien van een vrouw, vandaar hun onbeheersbare geiligheid. Ja, dat is het! En dat is dan natuurlijk de schuld van een ander. Inplaats van hun debiele infantiele nutteloze ’allah’ ter verantwoording te roepen, geven zij de vrouw de schuld van alles. Achterlijke cultuur? Op zijn minst. Het is daarnaast ook nog eens een WALGELIJKE CULTUUR. WALGELIJK EN MISSELIJKMAKEND. SMERIGER KAN EEN MENS HET NIET VERZINNEN. WALGELIJK, MISSELIJKMAKEND EN SMERIG. Dat is dus die ISLAM waar mannen de baas spelen en vrouwen NIETS maar dan ook NIETS hebben in te brengen! Het zijn dan ook nog eens grote huichelaars waar zij hun oncontroleerbare aandrang in het geniep afreageren bij zichzelf of bij hun gelijke sekse. De islam ontkent en veroordeelt het eerste niet. Maar het is de mohammedaan wel expleciet verboden met zijn stijve leuter in zijn hand te spelen, als hij daarbij denkt aan een vrouw. Volgens mij mag het wel als hij slechts denkt aan een islamitische vrouw met schaamhaaplap om en niet aan een naakte Hollandse blonde vrouw.

ISLAM. Een verachtelijke levensgevaarlijke sekte die hier niet thuishoort in onze beschaving!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52151
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Bericht door Mahalingam »

http://www.volkskrant.nl/binnenland/art ... or_Wilders
Amerikaanse vrijheidsprijs voor Wilders
ANP
DEN HAAG - Een Amerikaanse organisatie die zich inzet voor de vrijheid van meningsuiting, heeft PVV-leider Geert Wilders een Freedom Award toegekend. Wilders zal de prijs ‘met veel trots’ in ontvangst nemen, zo liet hij donderdag weten.


De American Freedom Alliance reikt de onderscheiding elk jaar uit aan een individu of organisatie die met moed en toewijding de vrijheid in de wereld verdedigt. Eerder ging de prijs onder anderen naar Flemming Rose, de Deense journalist die de gewraakte cartoons over de profeet Mohammed publiceerde, en de Franse mediawaakhond Philippe Karsenty.

De uitreiking van de onderscheiding vindt volgend jaar mei plaats tijdens een diner in Simi Valley, een stad in de Amerikaanse staat Californië.
De Mission Statement van deze club is alsvolgt:
The American Freedom Alliance’s mission is to promote the free exchange of ideas, freedom of inquiry and freedom of conscience among the practitioners of the world’s religions. It seeks to build alliances between such communities and people of faith in order to protect and defend common values, principles and ideals. Its programs, publications and websites explore the means by which peoples of faith around the world can protect their ethical principles and moral values against the scourge of anti-Semitism, anti-Zionism, coercion, penalties for blasphemy and fascist ideologies.
http://www.americanfreedomalliance.org/Default.aspx
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie