Beheerder website beboet na beledigen moslims

naar boven

Berichtdoor naar boven » Zo Sep 07, 2008 11:23 pm

Scarlatti schreef:weet je wat ook door mijn hoofd blijft spoken?
Dat Paul de Leeuw een soort dood G. W. heeft geroepen kennelijk, zelf heb ik t niet gehoord, kan het ook nergens vinden op internet alleen dat ie boos is dat de belasting of de regering zich met de hoogte v zijn salaris zou willen bemoeien.. ik heb het dus niet kunnen verifiëren, maar dit zou toch niet mogen gebeuren en lijkt me strafbaar niet dan? geld heeft ie iig genoeg voor het mdi lijkt me zo.. ik zie ook niet of iemand een klacht heeft ingdiend of dat het mdi zèlf op hem is afgestapt.. typisch

P de L. zong een liedje: "vandaag ben ik zo vrolijk, zo vrolijk want Wilders is dood."
Hier meer over die artistieke uitspatting van De L.
RTFM

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Sep 07, 2008 11:24 pm

Hier kan je er meer over lezen Scarlatti.

BRON!!!!!!!!

Geert Wilders had een klacht moeten indienen, en dat heeft hij naar mijn idee niet gedaan. Wilders heeft de afgelopen jaren regelmatig geklaagd bij justitie over al dan niet vermeende doodsbedreigingen, zoals over de kunstenaar die een herdenkingsmonumentje maakte van hem, maar volgens mij hebben deze klachten weinig zoden aan de dijk gezet.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Zo Sep 07, 2008 11:30 pm

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Ma Sep 08, 2008 4:59 pm

HOE WEERZINWÈKKEND, ik ben er stìl van... ik keek al nooit naar deze engerd maar vorige week hoorde ik dit pas, wat is dit erg!
en je wéét gewoon dat ie zich niet in de islam/koran, verdiept kàn hebben want dan zou ie t lot vd homosexueel kennen.. de man is ZIEK en jàmmer dat er geen klacht is ingediend, ik zou t alsnòg doen als ik GW was, ik hoop dat heel veel mensen dit in t verkeerde keelgat is geschoten en dat ie t iig merkt in zijn portemonnee, en dat heeft 2 kinderen! wàt een voorbeeld! :shock:
dank jullie wel voor de links!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

RightWing

Berichtdoor RightWing » Wo Sep 10, 2008 9:03 am

Het precedent is geschapen en wel op een Marokkaanse tien tegen één manier. Dit terwijl haatzaaiers tegen het westen (maroc.nl) juist door de overheid gesponsored worden...Blijkbaar zijn wij tot een pleenatie geworden, we behoeven nog slechts doorgespoeld te worden.

Hoe kan de sterk oprukkende Islam een halt toegeroepen worden cq. in diskrediet gebracht worden? Op legale wijze, namelijk door de VVM. Actie van de NL-overheid: we pakken de VVM aan...

Hoe zijn de zaken op FFI gesitueerd, worden de IP-nummers gelogd, kunnen zij middels gerechtelijk bevel verstrekt worden, waar bevinden de servers zich? Het is fijn om te weten waar je aan toe bent, vooral als het de VVM betreft en je met een overheid moet dealen die de belangen van de autochtone bevolking schaadt, in plaats van ze te behartigen...

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Wo Sep 10, 2008 2:43 pm

RightWing schreef:Hoe zijn de zaken op FFI gesitueerd, worden de IP-nummers gelogd, kunnen zij middels gerechtelijk bevel verstrekt worden, waar bevinden de servers zich?

Volgens mij bevinden de servers van FFI zich in Amerika en is FFI (ook de Nederlandse afdeling) daardoor buiten bereik van de justitie en de censuur in Nederland.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Sep 10, 2008 3:02 pm

Pilgrim schreef:
RightWing schreef:Hoe zijn de zaken op FFI gesitueerd, worden de IP-nummers gelogd, kunnen zij middels gerechtelijk bevel verstrekt worden, waar bevinden de servers zich?

Volgens mij bevinden de servers van FFI zich in Amerika en is FFI (ook de Nederlandse afdeling) daardoor buiten bereik van de justitie en de censuur in Nederland.

Je hebt gelijk wat betreft de server van FFI Pilgrim, maar wat betreft de censuur in Nederland ben ik niet zo zeker. Volgens mij kunnen ze ons ook hier pakken.
Ze kunnen FFI niet sluiten vermoed ik.
Ik weet wel dat we heel voorzichtig zijn met het geven van IP adressen aan de overheid. Ik kan me zolang ik mod ben een of twee zaken herinneren van het geven van IP adressen aan de politie.
Dat was een keer in Canada , toen we een heuse terrorist op het forum hadden, ( we hebben toen zelf de politie gewaarschuwd ) en een stalking geval in Engeland.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Wo Sep 10, 2008 3:20 pm

Ariel schreef:Je hebt gelijk wat betreft de server van FFI Pilgrim, maar wat betreft de censuur in Nederland ben ik niet zo zeker. Volgens mij kunnen ze ons ook hier pakken.

Volgens mij is dat technisch gewoon niet mogelijk als de server in Amerika zit. Ze kunnen immers ook niet achter je adres komen. Als ze echt aktie willen ondernemen zullen ze hulp van de justitie in Amerika nodig hebben en die zal niet meewerken omdat de vrijheid van meningsuiting in Amerika veel verder gaat dan hier. :wink:

Terug naar “Nederland”