U wordt voorgelogen

Plaats reactie
H.Numan

U wordt voorgelogen

Bericht door H.Numan »

Minder hartaanvallen door rookverbod

Door de invoering van het rookverbod is het aantal hartaanvallen met 17 procent gedaald in Schotland. Dat blijkt uit onderzoek van de universiteit van Glasgow.

In Schotland werd het rookverbod in 2006 ingevoerd. Vooral de niet-rokers blijken baat te hebben bij het rookverbod. Volgens de onderzoekers daalde het aantal hartaanvallen in die groep met 21 procent. Het aantal hartaanvallen onder de gestopte rokers was 19 procent gedaald. En onder de rokers 14 procent.

Uit het onderzoek blijkt ook dat het aantal hartaanvallen onder rokende vrouwen daalde met 19 procent. Bij de mannen daalde het aantal hartaanvallen minder, maar toch nog met 11 procent. Bij de niet-rokers was het verschil 23 procent onder vrouwen, tegen 18 procent voor mannen.

Ook vóór het rookverbod daalde het aantal hartaanvallen in Schotland, maar met slecht 3 procent per jaar. Het Schotse onderzoek is het eerste grote onderzoek in de wereld naar de effecten van een algemeen rookverbod.
Bron

Ik denk dat zelfs Wahlers een beetje moeite zal hebben met de logica. Als het aantal hartaanvallen veroorzaakt door meeroken met 21% daalt binnen twee jaar kunnen spreken van een bijna miraculeuze wetgeving of een miraculeus onderzoek.

Het Schotse onderzoek is dan ook niets anders in mijn ogen dan een WC Eend onderzoek.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Ketter

Bericht door Ketter »

Ik ben een fervent anti-roker. Deels omdat ik er stikallergisch aan ben natuurlijk.

Maar H. Numan heeft in deze wel gelijk. Ik zou echt wel de conclusie en de methodologie van het onderzoek van die universiteit in Glasgow lezen voor ik dit geloof, want ik heb grondige twijfels over de wetenschappelijkheid van de door de pers gepubliceerde conclusies.
Zonder (ji)haat straat.

Wat is er zo moeilijk te begrijpen aan het feit dat ik niet kan geloven in een God die zo duidelijk kwaadaardig is?
Manon

Bericht door Manon »

Uit het onderzoek blijkt ook dat het
aantal hartaanvallen onder rokende vrouwen daalde met 19 procent.
Bij de mannen daalde het aantal hartaanvallen minder, maar toch nog met 11 procent.
Bij de niet-rokers was het verschil 23 procent onder vrouwen,
tegen 18 procent voor mannen.
conclusie: vooral de vrouwen gaan op café! :smile:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Edith

Bericht door Edith »

Manon schreef:
conclusie: vooral de vrouwen gaan op café! :smile:
Tja gezelligheid kent geen tijd :razz:
Kunnen we ons nog afvragen waarom vooral vrouwen in het café zitten.
Als ik moet, dan ga ik wel naar de WC.
Plaats reactie