Grijze wolven

Gebruikersavatar
Annemarie
Berichten: 41
Lid geworden op: di sep 30, 2008 10:29 pm

Grijze wolven

Bericht door Annemarie »

Mijn Turkse buurman zit volgens mijn nederlandse vrienden bij de grijze wolven wie kan mij vertellen wat dat is.
Toen ik dat aan mijn turkse vrienden vertelden zeiden zij:Pas op wat je zegt of doet!!!!
Wil dat zeggen dat ik mij in mijn eigen vaderland waar ik geboren ben en getogen bang moet gaan voelen.

Ik ben daar niet veel wijzer van geworden.
Zeg mij wie u vrienden zijn .Dan zal ik zeggen wie u bent.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Lekkere buren heb jij. :shock:
Dat is geen lekkere beweging. Natuurlijk zitten ze goed in Nederland. Er wordt ze geen strobreed in de weggelegd.
In sommige landen is het een verboden organisatie maar in Nederland zijn ze van harte welkom.

Je moet maar eens op de grijze wolven googelen.

De Grijze Wolven (is een extreemrechtse organisatie, verbonden aan de Turkse Partij van Nationalistische Beweging.
De organisatie deed in Nederland veel stof opwaaien door vermeende relaties met de Turkse maffia en hand- en spandiensten ten behoeve van de Turkse geheime dienst. In diverse Europese landen zou de organisatie reeds geïnfiltreerd zijn in diverse politieke partijen en belangrijke maatschappelijke organisaties en zo proberen een pro-Turkse agenda door te drukken.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Grijze_Wolven

Dit moet je ook even lezen.

http://www.gebladerte.nl/10678f40.htm
http://www.nieuwsuitamsterdam.nl/2008/0 ... wolven.htm
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

En ik zit bij de islamitische partij Hamas. Lekkere buurmeisje hebben mijn buren.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Absoluut Chaimae.
Als jij mijn buurmeisje was, dan zou bij mij dagelijkse in de voor en achtertuin de Israëlische vlag wapperen.

Ik ben trouwens van mening dat jij voor een jaar naar Palestina moet verhuizen. Dan kan je Hamas nog meer steunen.
Laatst gewijzigd door Ariel op za okt 11, 2008 10:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Wist je dat de profeet de moslims op de hart drukte goed te zijn jegens de buren? De buren hebben in de islaam een vooraanstaande plaats.

Mohammed vroeg een keer aan AbduAllah ibn Omar of de buurman al een gedeelte van het vlees heeft gekregen. De engel Djibriel gaf namelijk Mohammed altijd het advies om goedheid te betrachten ten opzichte van buren zelfs in die mate dat ik dacht dat ze onze erfgenamen zouden worden.

Mocht ik je buurmeisje zijn, dan zou ik je dagelijks verwennen met allerlei lekkere hapjes..en je helpen in het huishouden bij ziekte of bezoek. Helaas, Ariel.
Laatst gewijzigd door Chaimae op za okt 11, 2008 3:25 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Chaimae schreef:

Mocht ik je buurmeisje zijn, dan zou ik je dagelijks verwennen met allerlei lekkere hapjes..en je helpen in het huishouden bij ziekte of bezoek. Helaas, Ariel.
Nou, dat is inderdaad jammer. :( Dat moet ik nu allemaal missen.
ik had het erg leuk gevonden als jij me zou verwennen met lekkere hapjes, en me zou helpen in het huishouden. Mijn kinderen doen dat namelijk niet. Ik moet hun verwennen met gebakken vis en erwtensoep. :(
Ik zal mijn post een beetje afzwakken. Als jij mijn buurmeisje zou zijn dan zou ik de Israëlische vlag halfstok laten wapperen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Bericht door BFA »

De Grijze Wolven (is een extreemrechtse organisatie, verbonden aan de Turkse Partij van Nationalistische Beweging.
De organisatie deed in Nederland veel stof opwaaien door vermeende relaties met de Turkse maffia en hand- en spandiensten ten behoeve van de Turkse geheime dienst. In diverse Europese landen zou de organisatie reeds geïnfiltreerd zijn in diverse politieke partijen en belangrijke maatschappelijke organisaties en zo proberen een pro-Turkse agenda door te drukken.
In Vlaanderen zitten in de SP Grijze Wolven.
Grijze Wolven zijn de seculiere imperialistische tak van Turkije.
Een imperialisme dat naar alle windrichtingen uitstraalt.
Het grote probleem is dat verschillende van onze politieke partijen zich laten gebruiken door deze Grijze Wolven.
Dit terwijl deze grijze Wolven best bruikbaar zouden zijn om verdeeldheid in het MO te brengen. Buiten West-Europa dromen deze Grijze Wolven van het vroegere Ottomaanse rijk terug te brengen.
In Iran steunen zij hiervoor de Azeris met wapens en gelden, tegen het regime van de Ayatollah's. Zij hebben verder hun netwerken over heel het MO.

Via de Grijze Wolven middelen en wapens te voorzien voor het tot stand brengen van de droom van het oude Ottomaanse rijk, kan men Turkije uitspelen als buffer tegen Iran. De zelfdestructie van het MO makkelijker lostriggeren.
Hetgeen een voor ons veel vruchtbaarder politiek zou zijn.

Als buffer tegen Iran hebben de GW geen energie meer om hun Europese netwerken te onderhouden. Turkije gaat samen met het MO mee ten onder.
Indien niet, wordt het een zwakke partner waar makkelijk mee af te rekenen valt.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Ariel schreef:
Nou, dat is inderdaad jammer. :( Dat moet ik nu allemaal missen.
ik had het erg leuk gevonden als jij me zou verwennen met lekkere hapjes, en me zou helpen in het huishouden. Mijn kinderen doen dat namelijk niet. Ik moet hun verwennen met gebakken vis en erwtensoep. :(
Ik zal mijn post een beetje afzwakken. Als jij mijn buurmeisje zou zijn dan zou ik de Israëlische vlag halfstok laten wapperen.
Meen je dit nou? Helpen je kinderen je daadwerkelijk niet? De kinderen heb je heel je leven verwend, het is nu aan hen om de ouders, en dan vooral de moeder te verwennen.

Wellicht dat dit het ze een duwtje in de rug geeft: http://www.moslimedia.com/movie6.html
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Wist je dat de profeet de moslims op de hart drukte goed te zijn jegens de buren? De buren hebben in de islaam een vooraanstaande plaats.
Klopt inderdaad. Zolang het maar mohammedaanse buren zijn. De hemel spare je als je dat niet bent.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Bericht door Ariel »

Ik hoop dat mijn kinderen nooit zullen lezen wat ik geschreven heb. :shock: Ik doe ze onrecht aan.
Ik heb twee zonen Chaimae. Ik denk dat ik gejokt heb. Als mijn computer stuk is, dan komt JW mijn oudste zoon onmiddellijk naar me toe om me te helpen. Heeft mijn man onze zonen nodig om een zwaar klusje te doen, dan komen ze ook helpen.
Een poos geleden werd mijn man onverwachts opgenomen in het ziekenhuis. Ik had geen pyjama’s voor hem, want wij slapen altijd in ons blootje, en toen is mijn zoon onmiddellijk ( vanaf zijn werk) naar de winkel gegaan pyjama’s te kopen en waren ze allebei binnen het uur in het ziekenhuis.

Het "probleem" is dat we bijna nooit ziek zijn, en zelden hulp vragen, dus hoeven ze niet te helpen.

Maar mij helpen met de huishouding doen ze nooit, en ze brengen ook bijna nooit hapjes. ( behalve op oudejaarsdag, want dan komt JW appelflappen brengen)

Ik vermoed dat het leuk is om een dochter te hebben. Maar helaas. Ik heb geen dochter. Mijn zus en ik helpen mijn moeder wel met het huishouden en met andere klusjes. Maar mijn moeder is al oud. 86 jaar, en dan kan je wel wat hulp gebruiken.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Wel, fijn om te horen dat je zoons wel wat voor hun moeder doen.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

H.Numan schreef:
Chaimae schreef:Wist je dat de profeet de moslims op de hart drukte goed te zijn jegens de buren? De buren hebben in de islaam een vooraanstaande plaats.
Klopt inderdaad. Zolang het maar mohammedaanse buren zijn. De hemel spare je als je dat niet bent.
Of het nou christenen of joden zijn, buren zijn buren. En buren dien je goed te behandelen. Maak daarom ook geen onderscheid tussen een moslim en niet-moslim. Beiden ontvangen mijn respect, het zou namelijk niet rechtvaardig zijn wanneer ik de niet-moslim minder respecteer omwille van een religie. De islam leert me de morele eigenschap waardoor ik met een innerlijke vanzelfsprekenheid aan anderen geven of laten waar zij recht (respect, vriendelijkheid, et cetera) op hebben.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

Chaimae schreef:
H.Numan schreef:
Chaimae schreef:Wist je dat de profeet de moslims op de hart drukte goed te zijn jegens de buren? De buren hebben in de islaam een vooraanstaande plaats.
Klopt inderdaad. Zolang het maar mohammedaanse buren zijn. De hemel spare je als je dat niet bent.
Of het nou christenen of joden zijn, buren zijn buren. En buren dien je goed te behandelen. Maak daarom ook geen onderscheid tussen een moslim en niet-moslim. Beiden ontvangen mijn respect, het zou namelijk niet rechtvaardig zijn wanneer ik de niet-moslim minder respecteer omwille van een religie. De islam leert me de morele eigenschap waardoor ik met een innerlijke vanzelfsprekenheid aan anderen geven of laten waar zij recht (respect, vriendelijkheid, et cetera) op hebben.

ja hoor, WIJ zijn wakker hier hoor, jij kennelijk niet of denkt ons nog steeds slapend aan te treffen...
jammer dat niet iedereen 'jouw' versie naleeft..
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

Chaimae schreef:Of het nou christenen of joden zijn, buren zijn buren. En buren dien je goed te behandelen.
Nee, die negeer je.
Behalve natuurlijk als die joden er als joden uitzien, als er twee mannen of twee vrouwen samenwonen dan wel gehuwd zijn. Dan treiter je ze weg.

Neem een ander in de veiling, schat. Maar niet mij. Ik kom uit een buurt waar je nu meer schotels ziet dan Boerenbont in productie heeft.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Grijze wolven

Bericht door H.Numan »

Annemarie schreef:Mijn Turkse buurman zit volgens mijn nederlandse vrienden bij de grijze wolven wie kan mij vertellen wat dat is.
Toen ik dat aan mijn turkse vrienden vertelden zeiden zij:Pas op wat je zegt of doet!!!!
Wil dat zeggen dat ik mij in mijn eigen vaderland waar ik geboren ben en getogen bang moet gaan voelen.

Ik ben daar niet veel wijzer van geworden.
Daar ben je lekker mee. De Grijze Wolven zijn Neo Nazi's, maar dan gebaseerd op Mo. Ze financieren zich door criminele activiteiten, zoals bijvoorbeeld drugshandel. Vrijwel de gehele heroine aanvoer gaat via Ankara en Istanboel. Voor de grijze Wolven liggen de grenzen van Turkije net iets onder Wenen. En ze volgen ons korps Mariniers motto graag: "Qua patet orbis" - zo wijd de wereld strekt.

Google maar even. Wordt je niet vrolijk van.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

Numan,

Merkwaardig, in de overlevering betreft buren wordt namelijk met geen woord over niet-moslims gesproken. Buren zijn buren. Je mocht willen dat je mij als buurmeisje had. Mijn moeder kookte elke zondag couscous voor onze buren (huishouden van vier personen), en dat jaren lang, tot ze naar het hoge noorden vertrokken. :wink: We hadden zelfs hun huissleutels, en de tweeling sliepen hier redelijk vaak, aangezien ze vriendin was mijn zusje.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Annemarie
Berichten: 41
Lid geworden op: di sep 30, 2008 10:29 pm

Bericht door Annemarie »

Chaimae is het niet toevallig zo dat moslims de koran lezen zoals het hen uit komt.
Al zou ik aan de G honger liggen mijn buren doen niets.Zij denken de dienst uit te kunnen maken hier in nederland.dat stelletje klip geiten.

Maar ik ga mij eens even verdiepen in de grijzen wolven want dat maakt mij wel duidelijk hoe mijn werkschuwe buurman aan zo een mooie dure auto komt,en een huis in turkije.
Let wel ik heb niets tegen buitenlanders hoor maar tegen dat soort hun gedrag wel.
Mijn mening is terug naar het land van herkomst.
Zeg mij wie u vrienden zijn .Dan zal ik zeggen wie u bent.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Bericht door H.Numan »

[quote="Chaimae"]Merkwaardig, in de overlevering betreft buren wordt namelijk met geen woord over niet-moslims gesproken.[/hint quote]
Er lijkt dan een groot verschil tussen de theorie en de praktijk te bestaan.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Lasteraar
Berichten: 181
Lid geworden op: ma mei 26, 2008 9:48 pm

Bericht door Lasteraar »

Wat zegt de koran ervan?
9:123. O, gij die gelooft, bestrijdt de ongelovigen die in uw nabijheid(dus ook buren!!!) zijn en laat hen hardheid in u vinden en weet, dat Allah met de godvruchtigen is.

48:29. Mohammed is de boodschapper van Allah. En zij, die met hem zijn, zijn hard tegen de ongelovigen en zachtmoedig onder elkander....
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

I rest my case!

Ik zou willen overigens dat er vélen in hùn case zouden rusten maar dan voor eeuwig en DIEP onder in de grond! Komt er toch nog ìets vruchtbaars uit voort :evil:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Bericht door Chaimae »

H.Numan zei:
Er lijkt dan een groot verschil tussen de theorie en de praktijk te bestaan.
Tsjah. Dat ligt dan aan de mensen, en niet aan het geloof. Er zijn echter genoeg moslim die zich wel aan dat gebod (het respecteren van de buren) houden.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Vrijdenker
Berichten: 1746
Lid geworden op: do jul 15, 2004 10:07 pm
Contacteer:

Bericht door Vrijdenker »

http://www.luxetlibertas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Vrijdenker
Berichten: 1746
Lid geworden op: do jul 15, 2004 10:07 pm
Contacteer:

Bericht door Vrijdenker »

Kijk eens, hoe *kuch* schattig *kuch*:

Afbeelding
Bron: http://www.xs4all.nl/~afa/comite/artike ... el154.html

Wacht eens even. Zoiets dergelijks heb ik toch wel eens vaker gezien.....

Afbeelding
Hitlerjugend, een voorloper van DWARS
http://www.luxetlibertas.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Roelof
Berichten: 1718
Lid geworden op: vr jul 11, 2003 2:38 am

Bericht door Roelof »

Chaimae schreef:Er zijn echter genoeg moslim die zich wel aan dat gebod (het respecteren van de buren) houden.
Waar kan ik dat gebod vinden Chaimae?
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Bericht door Scarlatti »

grote stilte weer...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Plaats reactie