Marcouch in opspraak door contacten met radicale sjeik

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Za Dec 20, 2008 4:00 pm

Hmmm, da's ook mooie cash: bemiddelingsbureau voor geconverteerde kaaskoppen. Als je van je kipje wilt scheiden zetten we sjeik Fawazzie in: ik wil scheiden, ik wil scheiden, ik wil scheiden. Bruidsschat is daarom niet langer nodig, daarvoor hebben we de sociale dienst.

Wie heeft het nummer van sjeik Fawaz?

Da's lief van je, en bewijst maar weer eens dat je toch een greintje liefheid in je hebt. Mocht ik trouwen, dan stap ik wel op mijn vader af.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Manon

Berichtdoor Manon » Za Dec 20, 2008 4:09 pm

Chaimae schreef:Polleke,

Een scheiding is bij God een afschuwelijke daad. Het behoort tot één van de grootste zonden in het geloof.

Daarom al zou ik nooit scheiden, en zeker niet wanneer er kinderen in het spel zijn. Het belang van de kinderen gaat voor alles. Als zij gelukkig zijn, dan ben ik het ook.

chaimae meissie: volgens islam is het helemaal niet jouw recht om te scheiden. Daarvoor hoef je je man VRAGEN om je aub te verstoten! (zo tussen twee aframmelbeurten door bijvoorbeeld).

Als Allah echtscheiding zo dramatisch had gevonden, had hij geen supersimpele bezweringsformule als "taleq taleq taleq" uitgevonden hé! Vergeten dat er een paar jaar geleden in India een vrouw "per ongeluk" was verstoten omdat mijnheer in zijn slaap taleq taleq taleq had geroepen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Links666

Berichtdoor Links666 » Za Dec 20, 2008 4:11 pm

sjajma schreef:bovendien vind ik Hollandse mannen niet aantrekkelijk. Het zijn geen echte mannen.

ik word nog liever transseksueel (AUW!) dan jouw man! hahah!
Very few of us lie awake at night, worrying about the Amish. This is not an accident. They are not likely to hijack aircraft and fly them into buildings. That all religions have these extremists is bullshit. Some religions have never had these extremists.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Za Dec 20, 2008 4:20 pm

Links,

Wat is er toch met je? Alsof je schijn van kans bij me maakt..

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.

Polleke

Berichtdoor Polleke » Za Dec 20, 2008 4:34 pm

Een scheiding is bij God een afschuwelijke daad. Het behoort tot één van de grootste zonden in het geloof.

Daarom al zou ik nooit scheiden, en zeker niet wanneer er kinderen in het spel zijn. Het belang van de kinderen gaat voor alles. Als zij gelukkig zijn, dan ben ik het ook.

Jeetje, 67% van alle importhuwelijken eindigt in een echtscheiding! Zoals Bukhari al schreef, de hel zit vol met hypocriete vrouwen!

Dus alle Marokkaanse vrouwen opgelet! Niet trouwen; 67% kans op enkele reis naar de hel (volgens de grote geleerde Bukhari dan he).

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Dec 20, 2008 4:49 pm

Jouw kinderen zijn pas gelukkig als het huwelijk van hun ouders gelukkig is.
Denk jij dat jouw kinderen het leuk zouden vinden als moeder als deurmat gebruikt wordt, of als het huis de gehele dag stijf staat van de ruzie?
Jij kan zo overstappen naar de gereformeerde bond Chaimae. Die hanteren ook van dit soort regeltjes.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Manon

Berichtdoor Manon » Za Dec 20, 2008 5:23 pm

wat bedoel je in feite met: als moeder als deurmat gebruikt wordt?

mercator

Berichtdoor mercator » Za Dec 20, 2008 9:41 pm

Chaimae schreef:
Een scheiding is bij God een afschuwelijke daad.

Voor de mosselman niet hoor. T Is genoeg om het even aan de imam voor te leggen en hij schopt je zo met de groeten van Allah de straat op. De mosselvrouw zelf mag niet scheiden.

Tja, als jij door jonge moslims te gaan kweken wil meewerken aan de vestiging van de ummah is dat-helaas zou ik zeggen-je goed recht.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Za Dec 20, 2008 11:02 pm

Polleke schreef:
Mocht je een niet-msolim huwen, dan zal daar niks van komen..

Precies, da's kiezen voor hartstocht en passie; dan heb je geen tijd voor alle regeltjes en cyberimamadviezen. En, most of all, elkaar in de gaten houden natuurlijk. Lekker weetjes uitwisselen! :cool:

Hmmm, zou best goeie business zijn! het Haraam detective bureau: wie bidt er op tijd? Wie gaat er vreemd? Een soort kaaskoppenvariant van de religieuze politie, die je overal kan vinden.

Of een top-500 vrome moslims. Of de uitverkiezing van de slechtst geklede moslima van het jaar. Kijk, dan heb je nog eens een flink aantal kandidaten! Hee Ariel, heb jij nog een oude foto van Chaimea in het archief?

Ja, we gaan eens lekker geld verdienen! 8)

Hoe vaak wil ik het niet zeggen: islam is een in en intens achterlijke sekte van heidense afgoderij en aanbidding! En achterlijker is haast niet voor te stellen. Geen hersens, niet willen nadenken. Laat staan zelfstandig te kunnen nadenken. Kortom: onnadenkende onaneerders op hun afgod Mohamed, de perfecte bevoorrechte neuker van een meisje van negen jaar. Walgelijk? Welnee! Anderhalf miljard moslims kwijlen hiervan. Als het ultieme deelgenot in de sadistische zaak van Allah, de zelfbedachte lulgod en knecht en meeloper van Mohamed de verschrikkelijke autoritaire misselijkmakende woestijnalfabeet met een mensonterend inzicht van minder dan een hond!

Niemand kan mij tegenspreken in deze. Want ik, ja IK ben geen analfabeet zoals die klootzak van een Mohamed. Ik heb duizendmaal zoveel boeken gelezen als die achterlijke analfabete nietsnut! En ik ben in het bezit van de koran, het meest lullige boekje dat de mensheid ooit heeft voortgebracht. Typisch een verschijnsel vanuit een achterlijke, oer achterlijke cultuur. De koran is een samenraapsel van losse flodderteksten waar de honden geen brood van lusten. En wat zeggen alle moslims die in armoede en ellende leven? Alaah, Allah, Allah. Dat zijn zo wat de enige woorden die ze uit kunnen kramen in het arabisch. Nadenken en hersens gebruiken is de moslim ten enemale volkomen vreemd. Achterlijkheid viert hoogtij in het islamtisch bolwerk van achterlijkheid en omgekeerd woestijn defaitisme. Want islam is dom, achterlijk, loopt achter de feiten aan en is misselijkmakend en agressief oorlogszuchtig middeleeuws en tegelijk religieus huichelachtig door al het goede van het ongelovige anti-islamwesten met open armen en religieuze geiligheid te omarmen. TV, internet, sateliet, mobiele telefonie en ga zo maar door. Niets, maar dan ook niets hiervan is tot stand gekomen via de hersens van ook maar één enkele moslim! De achterlijkheid in samenwerking met Allah laat niets te wensen over.

Achterlijkheid zij met de profeet, zijn aanhangers en met zijn lulhannes Allah!

Geen walgelijke misselijkmakende huichelachtige sekte in het geloof is denkbaar dan de sekte van die wanstaltige mesonterende woestijnsekte van Mohamed-aanhangers die zich moslim noemt.
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Za Dec 20, 2008 11:40 pm

Ariel schreef:

Jouw kinderen zijn pas gelukkig als het huwelijk van hun ouders gelukkig is.
Denk jij dat jouw kinderen het leuk zouden vinden als moeder als deurmat gebruikt wordt, of als het huis de gehele dag stijf staat van de ruzie?
Jij kan zo overstappen naar de gereformeerde bond Chaimae. Die hanteren ook van dit soort regeltjes.

Je kan best in vrede met je man leven, ondanks de ruzie.

Van een scheiding worden de kinderen de dupe, wat de reden is waarom het bij God een afschuwelijk daad is.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Za Dec 20, 2008 11:44 pm

Polleke schreef:

Jeetje, 67% van alle importhuwelijken eindigt in een echtscheiding! Zoals Bukhari al schreef, de hel zit vol met hypocriete vrouwen!

Dus alle Marokkaanse vrouwen opgelet! Niet trouwen; 67% kans op enkele reis naar de hel (volgens de grote geleerde Bukhari dan he).
Waar baseer je dit op?

Mijn nicht, modern en hoogopgeleid, heeft een man uit Marokko gehaald en leeft nu een geweldig.

Sterker nog, de mannen uit Marokko zijn moderner in het doen en laten dan de Nederlandse-Marokkaanse mannen.

PS. Het is van groot belang dat mijn aanstaande kinderen het Darija (Marokkaans) meekrijgen en ook vloeiend kunnen spreken. Met een Marokkaanse man uit Nederland zie je dit niet gauw gebeuren. Nog een voordeel om een man uit Marokko te huwen. Bovendien zijn ze knapper.

mercator

Berichtdoor mercator » Za Dec 20, 2008 11:54 pm

Chaimae schreef:
PS. Het is van groot belang dat mijn aanstaande kinderen het Darija (Marokkaans) meekrijgen en ook vloeiend kunnen spreken. Met een Marokkaanse man uit Nederland zie je dit niet gauw gebeuren. Nog een voordeel om een man uit Marokko te huwen. Bovendien zijn ze knapper.

Nergens zie je zoveel muilen vol met rotte tanden als in Marokko.Zal door dat stuk hout komen waarmee ze hun tanden poetsen. Maar de rest zal dan wel ok zijn hoor ik.

Verder heb je helemaal gelijk je kinderen geen Nederlands te leren, kunnen ze rustig in het werklozen-profitariaat opgroeien, raken ze niet geïntegreerd zodat de roep van de Ongelovigen steeds sterker zal worden om jullie hele gezinnetje terug naar het Marokkaans zandparadijs te repatriëren.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Zo Dec 21, 2008 12:26 am

Mercator,

Het is niet het één of het ander, maar en. De kinderen leren Nederlands en Marokkaans.

Het is me opgevallen dat je vaak vanuit een vals dilemma rederneert. Doen alsof je een uitputtend reeks mogelijkheden noemt, terwijl er meer zijn.

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Dec 21, 2008 12:46 am

Chaimae schreef:Het is me opgevallen dat je vaak vanuit een vals dilemma rederneert. Doen alsof je een uitputtend reeks mogelijkheden noemt, terwijl er meer zijn.

Neenee, ik bedoel precies wat er staat. Ik ben TEGEN alles wat integratie van moslims in Europa kan bevorderen. Ik zou ze zelfs de toegang tot onze scholen willen ontzeggen. Ook internet bijv. zou voor moslims niet toegankelijk mogen zijn.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Zo Dec 21, 2008 12:01 pm

mercator schreef:
Chaimae schreef:Het is me opgevallen dat je vaak vanuit een vals dilemma rederneert. Doen alsof je een uitputtend reeks mogelijkheden noemt, terwijl er meer zijn.

Neenee, ik bedoel precies wat er staat. Ik ben TEGEN alles wat integratie van moslims in Europa kan bevorderen. Ik zou ze zelfs de toegang tot onze scholen willen ontzeggen. Ook internet bijv. zou voor moslims niet toegankelijk mogen zijn.

Logisch! Want integreren staat gelijk met het begrip VIJFDE COLONNE! Nederland is christenvrij. Nu nog moslimvrij, voordat de onbarmachtige mensonterende cult van door mensen opgelegde rechts extreem fascistische godsaanbidding zoals met het voormalige christendom hier het geval was, weer vaste voet aan de grond krijgt. Noem je zelf dan ook NOOIT christen of moslim, maar gewoon MENS. God als onderwerp van gesprek hoeft nooit een taboe te zijn. Als het maar niet komt uit de koker van voorgeprogrammeerde onzin van anderen. Napraten laten we liever aan moslims over. Die weten niet beter en zullen waarschijnlijk ook wel nooit anders willen. Luiheid, geloofsangst en het gemak van het daarom niet zelfstandig hoeven denken, dient de moslim, denk ik maar al te vaak.

Denk voor jezelf, heb een eigen mening en ga eens een boek lezen, wil ik als advies meegeven aan welwillende moslims die afkeuren dat 1400 jaar geleden een analfabete op hol geslagen woestijn arabier bovenop een meisje van negen kroop om aan zijn zelfzuchtige smerige trekken te komen. Een moslim die dit soort zaken met de mantel der liefde bedekt deugt niet. Of denkt de uit de pas marcherende Anne Frank Stichting misschien dat dit nu juist thuishoort in een multi culturele samenleving waarbij de waanzin als een hoog goed van wederzijds begrip moet leiden tot een harmonieuze samenleveing. OPROTTEN met die Anne Frank Stchting of wie dan ook die op de loer liggen om ons de mond te snoeren, teneinde moslims alle ruimte te geven hun waanzinnige verering van die hedendaagse pedofiel te kunnen etaleren. Ik ben daar niet van gediend. Met dat soort mensen wil je toch niet je paspoort, je nationaliteit, je indentiteit delen? BELACHELIJK, VULGAIR en thuishorend in de afvalbak van de beschaving!
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Dec 21, 2008 2:13 pm

hans van de mortel schreef:Logisch! Want integreren staat gelijk met het begrip VIJFDE COLONNE!

Moest iemand voorstellen om de moslims een of ander uiterlijk kenteken te doen dragen om zich te onderscheiden van de Ongelovige bevolking zou iedereen moord en brand schreeuwen en zou er verwezen worden naar gele sterren en vernietigingskampen.
Maar als de moslims zélf rondlopen in zwarte vodden, met kopvodden, in soepjurken en met lange vieze pluisbaarden is dat een aan te moedigen uiting van hun "culturele identiteit". Ik ben daar absoluut voor, hoe grotesker hun aanwezigheid in het straatbeeld hoe duidelijker herkenbaar ze zijn als ongewenste en schadelijke elementen.

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Zo Dec 21, 2008 3:49 pm

mercator schreef:

Dus wanneer een kind het Marokkaans achter de kiezen heeft dan is niet het geintegreerd? Volgens jouw redenering, waar kop noch staart te vinden is, ben ik niet geintegreerd. Frappant, dat ik van docenten en studenten wat anders hoor.

Hollanders staat vaak met arguskoken te kijken wanneer ik ze vertel dat ik Marokkaanse van orgine ben. Recent in de trein had ik een behaaglijk gesprek met een vrouw op leeftijd. Ze vroeg me naar mijn afkomst en toen ik haar vertelde dat mijn ouders oorspronkelijk uit Marokko komen was ze verbaasd. ''Maar meid, je spreekt vloeiend en hartstike accentloos Nederlands.'' Dit hoort gewoonte en geen uitzondering te zijn.

Er zijn een aantal leden die weten hoe ik spreek. Ook wat niet-moslims, voor de goede orde, want die zijn niet inferieur aan moslims.

PS. Ik heb een licht Twents accent. Ben ik nu een Tukker?

Manon

Berichtdoor Manon » Zo Dec 21, 2008 4:19 pm

Ze vroeg me naar mijn afkomst en toen ik haar vertelde dat mijn ouders oorspronkelijk uit Marokko komen was ze verbaasd. ''Maar meid, je spreekt vloeiend en hartstike accentloos Nederlands.'' Dit hoort gewoonte en geen uitzondering te zijn.

Het lijkt me niet meer dan normaal dat iemand die in een bepaald land is geboren, daar school heeft gelopen, er uiteindelijk in slaagt om de omgangstaal van dat land perfect te spreken.

Enkel franstalige belgen slagen daar dus niet in! :cool:

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Zo Dec 21, 2008 4:28 pm

Correct.

Vind het ook nooit leuk wanneer iemand na een gesprek in de trein vraagt wat mijn afkomst is, en dat men van een buitenlandse uitgaat dat het minder goed Nederlands spreekt.

Ik ben gewoon Nederlandse.
Laatst gewijzigd door Chaimae op Zo Dec 21, 2008 4:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

SDX

Berichtdoor SDX » Zo Dec 21, 2008 4:29 pm

Hollanders staat vaak met arguskoken te kijken wanneer ik ze vertel dat ik Marokkaanse van orgine ben.

Jup, dit is inderdaad een *perfect* Nederlandse zin...jij bent 100 % geïntegreerd, Proficiat!
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]

Chaimae

Berichtdoor Chaimae » Zo Dec 21, 2008 4:31 pm

SDX schreef:
Hollanders staat vaak met arguskoken te kijken wanneer ik ze vertel dat ik Marokkaanse van orgine ben.

Jup, dit is inderdaad een *perfect* Nederlandse zin...jij bent 100 % geïntegreerd, Proficiat!

Nee, dat ben ik niet volgens de logische redenering van jouw vriendje mercator.

SDX

Berichtdoor SDX » Zo Dec 21, 2008 4:37 pm

Ben je ook niet! Zal je ook nooit zijn!

Wist je trouwens dat schizofrenen ook zulk woordgebruik bezigen - quasi- moeilijke woorden, maar dan verkeerd uitspreken of verkeerd spellen - met de bedoeling om zichzelf heel erg belangrijk en geleerd te laten overkomen...en dan nog vaak in een verkeerde context plaatsen maw. het woord heeft totaal niks vandoen met de hele zin - ook dat doe jij vaak.
"Joew hef toe tôk toe mie wiz RIESPEK, aaj em moesliem en aaj em bedder den joew!" [Some average muslim]

stropke

Berichtdoor stropke » Zo Dec 21, 2008 4:43 pm

SDX schreef:

:roll: En de vervoegvorm van werkwoord "staan" dan?
Niet - staat- , maar "hollanders staan"
Dus????

Tja nederlands is in Vlaanderen grammaticaal beter onder de knie dan hier. En niet enkel Chaimae maar autochtone Nederlanders zijn vaak een ramp in spelling.
Kijk eens naar het spel "Tien voor taal" meestal Vlaanderen dat wint, s :oops: rry.
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !

SDX

Berichtdoor SDX » Zo Dec 21, 2008 5:03 pm

Dat was cynisch bedoeld Stropke :D

mercator

Berichtdoor mercator » Zo Dec 21, 2008 5:33 pm

Chaimae schreef:Nee, dat ben ik niet volgens de logische redenering van jouw vriendje mercator.

Je mag s aan je dhimmie-docenten vragen of er niet mss nog andere criteria van integratie dan alleen taal zouden zijn. Volgens jouw loftuigingen aan de baardapen van de Taliban en je hoop dat er nog vele Nederlandse militairen in dat apenland mogen gaan sneuvelen ben jij helemààl niet geïntegreerd, en ook niet waard om je Nederlandse te noemen. Eerder een landverraadster ben jij. En verdient om die reden op staande voet uitgewezen te worden.

Dat bedoel ik net met mijn redenering: hoe achterlijker en grotesker jullie rondlopen hoe liever ik het heb, dan is het gevaar dat van jullie uitgaat tenminste te herkennen.

Jij kan je pas "geïntegreerd" noemen als je luid en duidelijk zegt dat het belachelijke moordboekje de Geilige Qu'oraan dat jullie als papegaaien napraten nog best een functie als WC-papier zou krijgen.

Terug naar “Nederland”