Nieuws uit Rotterdam.

Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door Mahalingam »

In het kader van 'meer groen in de stad' zullen de obstakels wel zo gecamoufleerd worden:

Afbeelding

Is dit nu een gevolg van het Open Grenzen beleid?

Ook voor kunstenmakers zal er wat te schnabbelen zijn:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door Pilgrim »

Leden Leefbaar Rotterdam stappen op na ruzie over AZC in Rotterdamse wijk

Geplaatst op 18 oktober 2017

Afbeelding

Twee voormalige bestuurders van Leefbaar Rotterdam in het Rotterdamse stadsdeel IJsselmonde stappen uit de partij en gaan op eigen titel door tot aan de gemeenteraadsverkiezingen in maart. Dat meldt De Telegraaf.

Norbert Swaneveld en Marjan Gonsalvez werden eerder op non-actief gesteld na een ruzie over de komst van een asielzoekerscentrum in de wijk De Beverwaard in IJsselmonde. In ‘goed overleg’ hebben ze nu hun lidmaatschap van Leefbaar Rotterdam opgezegd.

“We zijn opgekomen voor onze bewoners, die geen AZC in de buurt wilden. Maar doordat de partij op het pluche wilde blijven zijn wij opgeofferd”, zegt Gonsalvez tegen De Telegraaf.

Swaneveld en Gonsalvez gaan volgens geruchten in maart mogelijk meedoen aan de verkiezingen voor de PVV. Leefbaar Rotterdam zit op dit moment in de Rotterdamse coalitie met D66 en het CDA.

Bron: https://wnl.tv

https://ejbron.wordpress.com/2017/10/18 ... amse-wijk/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door King George »

En wat gaan na het hoofddoekje in plaats van de politiepet de volgende eisen worden?

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door King George »

Agenten met een vergiet op hun hoofd zie ik nog niet zo gauw gebeuren. Hoezo geen gelijke monniken, gelijke kappen..?

Afbeelding

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door Ariel »

Dit is het standbeeld van de zeeheld Piet Hein. Zijn naam is klein, maar zijn daden bennen groot. Hij heeft gewonnen de zilveren vloot van Spanje.....

Een foute man dus, want hij heeft een VOC-verleden. : nono3:
Afbeelding
Eerdmans past tekst standbeeld Piet Hein aan: toch niet zo’n held

Dat heeft wethouder Joost Eerdmans bekend gemaakt. De mohammedaanse partij NIDA had om een visie gevraagd van het stadsbestuur naar de vernoeming van publieke gebouwen, straten en beelden naar controversiële personen. Het liefst moeten die worden aangepast of gewijzigd.

Daar ziet het stadsbestuur geen brood in, maar ’wij zullen op het standbeeld van Piet Hein in Delfshaven een verklarende tekst laten aanbrengen’, stelt Eerdmans. Dat, terwijl ’het college er geen voorstander van is de geschiedenis weg te poetsen door straatnamen te wijzigen of standbeelden te verwijderen’.

Hein is bij het grote publiek bekend van de verovering van de Spaanse zilvervloot. Toch is hij niet onomstreden door zijn VOC-verleden. Het besluit betekent niet dat alle historische vernoemingen aangepast gaan worden, want daarvan zijn er veel te veel volgens het stadsbestuur.

„Het college acht het zinvoller de straatnamen te behouden en zo de geschiedenis zichtbaar en levend te houden. Sinds enige jaren worden verklarende onderschriften toegevoegd op straatnaamborden”, stelt Eerdmans. Maar dat komt voor het eerst bij een standbeeld.

Raadslid Tanya Hoogwerf van Leefbaar Rotterdam zegt in een reactie stellig dat het ’niet gaat gebeuren’, tenzij juist zijn goede daden extra worden belicht.
Foei Eerdmans, dat je buigt voor de islampartij Nida . Fout, heel fout.

En Syp Wynia twittert...
De islamitische partij NIDA in R'd heeft bezwaar tegen standbeeld Piet Heyn. Omdat hij tegen Spanje vocht? Omdat hij slaven bevrijdde?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pizzaman
Berichten: 2487
Lid geworden op: do apr 14, 2016 8:43 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door Pizzaman »

Ariel schreef:......

Foei Eerdmans, dat je buigt voor de islampartij Nida . Fout, heel fout.

En Syp Wynia twittert...
De islamitische partij NIDA in R'd heeft bezwaar tegen standbeeld Piet Heyn. Omdat hij tegen Spanje vocht? Omdat hij slaven bevrijdde?
Juist - en daarom gaat FvD wel met de Leefbaren samen, en de PVV niet.
Sorry Joost, het mag echt wel wat harder en minder toegeeflijk.
Zalig zijn de onnozelen en simpelen van geest, want zij zullen er in lopen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door Mahalingam »

Al enige tijd geleden entameerde D666 in Rotterdam het opleuken van de anti-parkeer plantenbakken. Dat werd dit:

Afbeelding

In de Witte de Withstraat zijn terrasbeschermers geplaatst (tegen auto's van verwarde mannen).
Ook weer grote plantenbakken in een grauw-bruine kleur.
Die vragen er dus om om ook opgeleukt te worden. Aldus gebeurt nu.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door Ariel »

Rel in gemeenteraad Rotterdam om Nederlandse vlaggetjes

In de Rotterdamse raadsvergadering ontstond donderdagmorgen een rel over de Nederlandse vlag.

Raadsleden van Leefbaar Rotterdam, de grootste partij in de raad, hadden op hun tafeltjes een Nederlands vlaggetje geplaatst. Met name linkse politieke partijen toonden zich daar verbolgen over.

Recent besliste de gemeenteraad in de Maasstad dat er geen Nederlandse vlag in de raadszaal komt te hangen.

Na een schorsing besliste burgemeester Aboutaleb donderdag dat de vlaggetjes van de tafeltjes verwijderd moesten worden. Ook ander vlaggen, zoals een banner van de onder moslims populaire partij NIDA, moesten worden verwijderd.

Aboutaleb memomeerde dat hij in het verleden enig vlagvertoon „oogluikend” toestond. Bijvoorbeeld in verband met een discussie over Zwarte Piet. De burgemeester zei voortaan echter de touwtjes strakker aan te trekken.

Linkse politici omschreven de vlaggenactie van Leefbaar Rotterdam als „een campagnestunt.”

Voorman El Ouali van NIDA sprak van „huili-huili-politiek” van Leefbaar Rotterdam.

Voorman Buijt van Leefbaar Rotterdam zei dat de Nederlandse vlag kennelijk weerzin oproept. „De vlaggetjes doen het linker deel van deze raadszaal ontploffen.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door Mahalingam »

Volgende escalatie: beginnen met een klein vlaggetje op de kleding.
Indachtig dat op scholen vlaggetjes op kleding en rugzakjes verboden zijn.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door Mahalingam »

De islam-uitspraken van Aboutaleb leggen de scheidslijnen in Rotterdam bloot
De oproep van burgemeester Ahmed Aboutaleb van Rotterdam dat moslims ‘geduld’ moeten hebben, zegt vooral veel over de verkiezingsstrijd in Rotterdam.

In het jaar waarin al veel politici aandacht vroegen voor de zorgen van de ‘gewone Nederlander’, is de oproep van de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb (PvdA) toch nog opvallend. Aboutaleb zei vrijdag in Trouw dat de islam ‘geduld’ moet hebben als relatief nieuwe godsdienst. Moslims moeten er rekening mee houden dat ‘de meeste Nederlanders nog niet zo ver zijn’ dat de islam in de openbare ruimte zichtbaarder mag worden.

Aboutaleb zet daarmee het debat over integratie verder op scherp omdat hij niet alleen spreekt over integratie, maar ook over de rol van de islam. Die mag volgens hem net als elke godsdienst zichtbaar zijn in de openbare ruimte, maar pas op de langere termijn. De islam kan volgens hem nu nog niet dezelfde rechten claimen als het christendom, dat een eeuwenlange traditie heeft in Nederland.

Voor landelijke politieke ophef zorgden de uitspraken niet: vanuit Den Haag kwam alleen van Geert Wilders een reactie. De PVV-leider noemde Aboutaleb ‘knettergek’. Dat sloeg vooral op het andere deel van de oproep van Aboutaleb, om het ‘debat over de islam nu even te laten rusten’.
Spoiler! :
Binnen zijn eigen PvdA ligt de boodschap van Aboutaleb nauwelijks gevoelig meer. Die boodschap past in elk geval bij de lijn die de partij kiest over integratie: het gaat niet alleen om rechten van nieuwkomers, het moet van twee kanten komen. “Streng maar liefdevol”, noemt PvdA-partijleider Lodewijk Assscher het uitgangspunt. Asscher was gisteren niet bereikbaar voor commentaar.
Rimpelingen

Concrete voorbeelden die Aboutaleb noemde, zoals de hoofddoek bij de politie en vrijaf voor het Suikerfeest, spelen vooral in het maatschappelijk debat. Er zijn in de Tweede Kamer geen concrete plannen. Alleen de partij Denk heeft voorgesteld dat moslims in beide zaken meer rechten moeten krijgen.

In Rotterdam veroorzaakt de oproep van Aboutaleb meer rimpelingen. In de stad van Aboutaleb worden de stellingen inmiddels ingenomen voor een harde campagne richting de raadsverkiezingen van maart.

Ook Denk en de PVV zullen aan die verkiezingen meedoen. Die partijen zullen vooral concurreren met de gevestigde partijen Leefbaar Rotterdam en het islamitisch geïnspireerde Nida. Waar Rotterdam voorheen een tweestrijd kende tussen Leefbaar en Aboutalebs PvdA, zetten tot dusver vooral de rechts-populistische en de islamgeïnspireerde partijen zich tegen elkaar af.

De nummer 2 van de lijst van Leefbaar, Tanya Hoogwerf, voelt niets voor de oproep van de burgemeester. Discussies als die over de hoofddoek bij de politie zijn volgens haar ‘wezenlijke debatten over de onafhankelijkheid van de overheid’. Die kunnen volgens haar beter direct en stevig gevoerd worden.

Ze kan zich ook niet vinden in Aboutalebs mening dat religie zichtbaarder moet zijn in de openbare ruimte. “Religie hoort achter de voordeur. Leefbaar strijdt tegen de voor homo’s en vrouwen onderdrukkende aspecten van religie.”
Nourdin el Ouali van Nida zegt zich in veel onderdelen van Aboutalebs verhaal te kunnen herkennen. Volgens hem is religie in de samenleving in de verdrukking, zeker de islam. Maar de oproep om het debat tijdelijk te bevriezen, vindt El Ouali ‘een zwaktebod’. “Aboutaleb heeft het vaak over een vreedzame samenleving. Maar dat is iets anders dan een samenleving zonder wrijving of polarisatie. Alleen een rechtvaardige samenleving is vreedzaam.”
En voor een beroepsmoslim is de enige rechtvaardige maatschappij waar vrede heerst die waar de sharia is ingevoerd. En verder:
Spoiler! :
Dus, zegt de Nida-lijsttrekker, moet een groep die zich onrechtvaardig behandeld voelt die ongelijkheid constant aankaarten. Zoals moslims nu, zegt hij.

“Hadden Nelson Mandela, Mahatma Gandhi of de feministen zich bij een oproep neergelegd om hun strijd in de koelkast te zetten? Ik denk het niet. Progressie komt met democratische strijd.”

El Ouali - een van de belangrijkste critici van Aboutaleb in de raad - voelt zich persoonlijk door hem aangesproken als een van de politici die ‘met stoom en kokend water’ veranderingen willen afdwingen.
Krachtig

Mohamed Ajouaou, docent islam aan de Vrije Universiteit van Amsterdam, vindt niet dat het debat over de islam gestopt moet worden, wel dat het genuanceerder moet worden gevoerd. “Juist als maatschappelijke discussies heet zijn, moet je ze niet wegstoppen. Dat gaat niet lukken en niet helpen.”

Aboutaleb werkt met zijn uitlatingen over de hoofddoek en het Suikerfeest volgens hem de suggestie dat alle moslims een hoofddoek dragen en een baard, en vrij willen op het Suikerfeest. “Waarom doet hij mee aan zo’n eenzijdig beeld? We moet het hebben over de redelijkheid van claims. En over de participatie van moslims bij de politie, en in andere sectoren de samenleving.”

De directeur van de Essalammoskee in Rotterdam, Jacob van der Blom, is het oneens met Aboutaleb dat het nog te vroeg is voor moslims om te ijveren voor een vrije dag op het Suikerfeest, of het dragen van een hoofddoek. Hij denkt dat de samenleving krachtig genoeg is voor een feestdag als het Suikerfeest. Al denkt hij dat het in het huidige klimaat niet lukt. “Eerst moeten deze onderwerpen uit de gepolariseerde sfeer worden gehaald, pas dan kun je erover praten.” Als de burgemeester dat bedoelde, dan is Van der Blom het helemaal met hem eens.
https://www.trouw.nl/samenleving/de-isl ... ~a91b541e/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik dacht dat Aboutaleb zijn leven had gebeterd [...]

Domme naïeve klootzak die ik ben. Een moslim is NOOIT te vertrouwen. Hij denkt zeker dat we al aan hem gewend zijn, want hij gaat zich nu meer en meer als Erdogan profileren. Weliswaar is dit nog het beginstadium, maar de voortekenen verklaren niet veel goeds. Weg met die man in de afvalbak van minder Marokkanen. Want bijna alle Marokkanen zijn moslim. Een zeer bedenkelijke zaak die uitsluiting van moslims in onze samenleving rechtvaardigt. Ik vind dat een mens het recht heeft zich duidelijk over anderen uit te spreken. Dat doet Aboutaleb - dat doe ik dus ook.

Twee jaren geleden moesten moslims nog oprotten van Aboutaleb. Want welke moslim ziet het hier zitten in onze beschaving die de vieze vuile gore smerige pedofiele sadist en terroristische oorlogsprofeet Mohammed boven alles stelt? NIET EEN MOSLIM! Zij parasiteren als arrogante exclusieve achterlijken in onze kenniseconomie en beschaving. En dat is iets anders dan het wel met onze beschaving zien zitten.

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Hans v d Mortel sr schreef:Ik dacht dat Aboutaleb zijn leven had gebeterd [...]

Domme naïeve klootzak die ik ben. Een moslim is NOOIT te vertrouwen. Hij denkt zeker dat we al aan hem gewend zijn, want hij gaat zich nu meer en meer als Erdogan profileren. Weliswaar is dit nog het beginstadium, maar de voortekenen verklaren niet veel goeds. Weg met die man in de afvalbak van minder Marokkanen. Want bijna alle Marokkanen zijn moslim. Een zeer bedenkelijke zaak die uitsluiting van moslims in onze samenleving rechtvaardigt. Ik vind dat een mens het recht heeft zich duidelijk over anderen uit te spreken. Dat doet Aboutaleb - dat doe ik dus ook.

Twee jaren geleden moesten moslims nog oprotten van Aboutaleb. Want welke moslim ziet het hier zitten in onze beschaving die de vieze vuile gore smerige pedofiele sadist en terroristische oorlogsprofeet Mohammed boven alles stelt? NIET EEN MOSLIM! Zij parasiteren als arrogante exclusieve achterlijken op onze kenniseconomie en beschaving. En dat is iets anders dan het wel met onze beschaving zien zitten.

P.S.: Jihadisten zijn de moslims die de Koran opvolgen. Welke moslim wil dat niet? Niet één. Maar het merendeel is hypocriet en te laf en achterbaks kleinzielig miserabel om de daad aan de Koran te koppelen. Zie hier de mislukte mensensoort moslims.

Is Aboutaleb nu plotsklaps van gedachten veranderd?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24957
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door King George »

Mahalingam schreef:
In het jaar waarin al veel politici aandacht vroegen voor de zorgen van de ‘gewone Nederlander’, is de oproep van de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb (PvdA) toch nog opvallend. Aboutaleb zei vrijdag in Trouw dat de islam ‘geduld’ moet hebben als relatief nieuwe godsdienst. Moslims moeten er rekening mee houden dat ‘de meeste Nederlanders nog niet zo ver zijn’ dat de islam in de openbare ruimte zichtbaarder mag worden.

Aboutaleb zet daarmee het debat over integratie verder op scherp omdat hij niet alleen spreekt over integratie, maar ook over de rol van de islam. Die mag volgens hem net als elke godsdienst zichtbaar zijn in de openbare ruimte, maar pas op de langere termijn. De islam kan volgens hem nu nog niet dezelfde rechten claimen als het christendom, dat een eeuwenlange traditie heeft in Nederland.
Dat klinkt meer als een oproep dat nog even geduld te hebben omdat de tijd nog niet rijp is voor een algehele inname van het land. Dat het nog even tijd gaat innemen voordat het sluipende gif de Islam heel Nederland totaal heeft verziekt.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door Ariel »

Wie vertrouwd deze man nog? :thinking: Aboutaleb: Ik ben een salafist Wat erg, wat deze man allemaal uitbraakt. Levensgevaarlijk.
Burgemeester Ahmed Aboutaleb maakt zich geen zorgen om het salafisme. Dat laat hij weten in een uitgebreid interview over persoonlijk geloof en de rol van religie in de samenleving in het programma Dit is de Dag. "Elke moslim is een beetje salafist."

"Ik heb ook wel eens gezegd: ik ben een jihadist," vertelt Ahmed Aboutaleb. "Ik sta elke dag om 07:00 op om het goede te doen voor een stad in Nederland. Dat is de jihad in zijn puurste vorm." De gewapende strijd of gewapende 'jihad' is een van de uitingen het salafisme, een fundamentalistische stroming binnen de islam. De AIVD heeft de pogingen om het salafisme te verspreiden, bestempelt als 'onwenselijk' vanwege de 'onverdraagzame, isolationistische en antidemocratische boodschap'.

"In de kern maak ik me om het salafisme geen zorgen," stelt Ahmed Aboutaleb echter. "Salafisten vind je ook onder christenen, als je het taalkundig benadert. ‘Salaf’ is voorganger, en een salafist is iemand die op zijn voorganger, Mohammed of Christus, wil lijken. In alle religies kom je dat tegen. Je beleid inrichten tegen salafisme, zou je beleid richten zijn tegen 1,7 miljard moslims in de wereld."

Het salafisme verbieden is wel geprobeerd in het vorige kabinet van de VVD en de PvdA. "Ik vond het dom om salafisme te verbieden," zegt Aboutaleb. "Ik ben daar geen voorstander van, dat weet Ahmed Marcouch - toenmalig PvdA Tweede Kamerlid - ook van mij. Als er in de kring van salafisten mensen zijn die de overtuiging hebben om geweld in te zetten tegen anderen, daar ligt de grens en dat is een overzichtelijke groep. Die moet je opsporen en isoleren."


Ahmed Aboutaleb is in zijn rol als burgervader van de stad Rotterdam terughoudend om over zijn geloof te praten. "Mijn geloof is heel belangrijk voor mij. Ik bid vijf keer per dag. Maar wat ik niet wil is dat mensen mij beoordelen op mijn geloof." Aboutaleb wil vooral een verbinder zijn.

Ondanks dat hij moslim is, heeft Aboutaleb wel degelijk iets met kerst. "Ik heb niets met kerstboom. Maar ik heb wel heel veel met de geboorte van Jezus Christus. De koran heeft ook twee hoofdstukken over de geboorte van Christus waar je 3,5 uur mee bezig kan zijn."

Het maatschappelijk debat over de islam in Nederland is erg gespannen, stelt Aboutaleb. "Het is een ongelijke strijd voor moslims in Nederland. Als je kijkt naar hoe het islamdebat in Nederland wordt gevoerd zie je dat er stevige kritiek is op moslims zonder stevige tegenspraak."

Ook in zijn eigen stad Rotterdam ziet Aboutaleb een ‘ongelijke strijd’ tussen moslims en niet moslims. "Als je kijkt wie dat debat voeren... Meneer Nourdin El Ouali van de door de islam geinspireerde partij Nida, heeft wel enig weerwoord. En daarna is er niet zoveel meer. Ik stel vast dat er onvoldoende weerwoord wordt geboden. Dat komt omdat een islamitische elite ontbreekt in Nederland. Ik ben wel jaloers op de VS waar ze een andere migratiegeschiedenis hebben. Daar zijn ook veel hoogopgeleide moslims."

Aboutaleb heeft wel begrip voor de kritiek op zijn religie. "Ik verwijt niemand dat islam een thema is met ongelooflijk veel kritiek. Ik snap veel ook wel. Maar wat ik graag zou willen is dat je het debat over ingewikkelde vraagstukken voert op het moment dat het ook kan. Alles is nu zo gespannen."

De hoofddoek bij de politie, de mogelijkheid voor een oproep tot gebed, een islamitische vrije dag… Aboutaleb vindt het allemaal heel begrijpelijke wensen. "Ik zou niet zeggen dat ik niet sta voor die wensen, maar proberen die nu te beslechten heeft geen zin. Het maatschappelijk klimaat is buitengewoon negatief. Je brengt geen verandering."

Volgens Aboutaleb moeten voorstanders van zaken als de hoofddoek bij de politie eerst draagvlak creëren. Maar, zo wil hij wel benadrukken: "Dat ontlast meerderheden mijns inziens er niet van om minderheden ook iets te willen gunnen. Het is geen plicht, maar een eer. Het moet een eer zijn, en ik herhaal dit, het moet een eer zijn voor meerderheden om minderheden iets te gunnen. Zonder dat er voor gevochten moet worden."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:Wie vertrouwd deze man nog? :thinking: Aboutaleb: Ik ben een salafist Wat erg, wat deze man allemaal uitbraakt. Levensgevaarlijk.
Aboutaleb is geen terrorist, maar elke terrorist is wel moslim.

Ondanks zijn voorheen altijd sympathieke uitstraling hoefde hij nooit bang in Nederland te zijn voor Christenen of Joden, maar wel voor zijn islamitische Marokkaanse landgenoten, herinneren we ons. En nu komt die hoogst arrogante ellendeling uit de kast. Omdat hij de islamitische tijd rijp acht, in de overtuiging dat hij geïntegreerd is, de wijsheid in pacht heeft . . . nou ja, ik heb hem al vanaf het begin in de hoek geplaatst van de hypocrieten en meest onbetrouwbare sujetten. Ariel slaat de spijker op zijn kop. Dit soort mensen in hun zelfgenoegzame overtuigen zijn levensgevaarlijk. Hij is nog nooit eerder zo frivool en openhartig uit de kast gekomen. Waarom niet? OMDAT HIJ DE TIJD NOG NIET RIJP ACHTTE.

Zijn weerzinwekkende op het Islamvirus agestemde hersenen verklappen ons het volgende.
"Elke moslim is een beetje salafist."
Had hij gezegd "Elke mens is een beetje slecht mens," dan had ik hiertegen niks in kunnen brengen. Maar nu maakt hij duidelijk propaganda voor het rioolreligie virus Islam waarvan hij een vooraanstaande besmette drager is
"Ik heb ook wel eens gezegd: ik ben een jihadist," vertelt Ahmed Aboutaleb. "Ik sta elke dag om 07:00 op om het goede te doen voor een stad in Nederland. Dat is de jihad in zijn puurste vorm."
Als ik dit lees gaat mijn bloed koken, dan stokt mijn reactievermogen en hap ik naar lucht.
"‘Salaf’ is voorganger, en een salafist is iemand die op zijn voorganger, Mohammed of Christus, wil lijken."
Mooi! Met andere woorden, er bestaat geen verschil tussen Mohammed en Christus. Ik ga er tenminste vanuit dat Achmed A. de Arabische pedofiele profeet niet aan het strafhof in Den Haag wil uitleveren als Mohammed nog in leven zou zijn. Aboutaleb was toch analfabeet toen hij in Nederland als 16-jarige binnenkwam? Heeft hij zich dan nooit verder geestelijk ontwikkeld? Is er dan nergens iemand van de radio of de tv die hem hierover durft te attaqueren en hem op het verschil tussen de leer van Jezus en Mohammed wijst?
"In alle religies kom je dat tegen. Je beleid inrichten tegen salafisme, zou je beleid richten zijn tegen 1,7 miljard moslims in de wereld."
Dit is nu precies wat je bijna altijd van moslims te horen krijgt: "Wij zijn in de meerderheid."
"Mijn geloof is heel belangrijk voor mij. Ik bid vijf keer per dag."
De islamitische rioolrat, drager van het Islamvirus, heeft zich hiermee ingedekt en verzekerd van vrijwaring van aanslagen. Welke (Marokkaanse) moslim bidt in Nederland vijf keer per dag? Die kun je op de vingers van je hand natellen. Aboutaleb is onbetrouwbaar. Dat zijn trouwens inderdaad al die 1,7 miljard moslims.
Aboutaleb wil vooral een verbinder zijn.
Levensgevaarlijk. Om je te laten besmetten met het ondraaglijk naar rottingsproces stinkende Islamvirus.
"Ik heb niets met kerstboom. Maar ik heb wel heel veel met de geboorte van Jezus Christus."
Ik heb juist wel wat met de kerstboom. Daar kan ik tegen praten. Ik zie hem. Maar dat is niet het geval met Jezus nog aan toe.
Als je kijkt naar hoe het islamdebat in Nederland wordt gevoerd zie je dat er stevige kritiek is op moslims zonder stevige tegenspraak."
Islamdebat? Er valt niets te debatteren. Vraag moslims waarom ze een historische vieze gore vuile Arabische pedofiele sadist, psychopaat, laffe hond en oorlogscriminele Mohammed, die Allah tot zijn adjudant maakte, verheffen tot een rottend kadaver dat in de ogen van moslims alsnog voor de Nobelprijs van de vrede voorgedragen moet worden.
Meneer Nourdin El Ouali van de door de islam geinspireerde partij Nida, heeft wel enig weerwoord.
Wanneer mijn vriend weer terug is uit Marokko, zal ik vragen wat hij over deze figuur weet. Ze dragen allebei dezelfde naam.
Ik ben wel jaloers op de VS waar ze een andere migratiegeschiedenis hebben. Daar zijn ook veel hoogopgeleide moslims."
Die zijn dan beslist niet naar een school met Islamitisch onderwijs geweest.
"Alles is nu zo gespannen."
Misschien kan die spanning weggenomen worden met een beleid van 'Minder minder minder Marokkanen'.
'Het maatschappelijk klimaat is buitengewoon negatief. Je brengt geen verandering."
Zeker wel. Alle moslims Europa uit. Moslims zijn parasieten op onze kenniseconomie en beschaving waar zij middels hun achterlijke Koranboekje leren om niet-gelovigen te haten en waar mogelijk om zeep te helpen. Dat maar weinig van de 1,7 miljard moslims dit niet doen, komt omdat de anderen best wel aardig zijn. Maar de mens is onberekenbaar. Een lucifer in het kruitvat Islam en BOEM, de wereld staat in brand. Wat dat betreft zit niemend er ver naast door Hitler met de profeet Mohammed te vergelijken. Hitler is al weer 72 jaren dood en we zijn hem zo goed als vergeteen. Het heden telt. Maar daar heeft de achterlijke mislukte mensensoort moslikms geen boodschap aan. Nog steeds steeds steekt de profeet Mohammed met kop en schouders ver uit boven Hitler. Omdat Mohammed een sadist was en Hitler niet. Die had nog iets van menselijkheid in zich.
"Het moet een eer zijn, en ik herhaal dit, het moet een eer zijn voor meerderheden om minderheden iets te gunnen.
Ik ga ook iets herhalen. Je kunt een bijzondere dure fles wijn hebben. Maar voeg een paar druppels azijn toe (islamitische minderheden) en de wijn is in een keer waardeloos geworden. NIET OM TE CONSUMEREN! Islamitische minderheden zijn en blijven parasieten op onze beschaving.
"Zonder dat er voor gevochten moet worden."
De Koran leert moslims de strijdbijl te hanteren. Want moslims zullen de wereld moeten overheersen via hun religie.
Koran 48:28 - Hij is het, die Zijn Boodschapper heeft uitgezonden met de rechte leiding en de wezenlijke godsdienst om haar de overhand te geven over alle godsdienst. En Allah is voldoende als getuige.
Achmed Aboutaleb komt uit de kast als een gevaarlijke psychopaat. Het wordt verdomme tijd dat we een gekozen burgemeester krijgen.

Weg met die islamitische gevaarlijke valse Marokkaanse hond die buiten het Islamvirus ook nog eens besmet is met islamitische rabiës!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door Mahalingam »

Drie verdachten zijn 21, 30 en 23 jaar oud en komen uit Vlaardingen, Delft en Gouda. En dan is er ook nog een 29-jarige Zweed die net was komen invliegen.
En ik vraag mij af: "Zouden het soms salafisten zijn? ".
Vier mannen in centrum Rotterdam aangehouden voor verdenking terrorisme
De vierde verdachte is een 29-jarige Zweed. Hij kwam die middag aan met een vlucht uit Stockholm. Informatie van een buitenlandse politiedienst over zijn mogelijke betrokkenheid bij terrorisme leidde tot een onderzoek in Nederland.

Na de aanhouding zijn twee woningen doorzocht in Vlaardingen, en een in Delft en een in Gouda. Wel zijn computers en mobiele telefoons in beslag genomen die verder worden onderzocht. Er zijn geen wapens of explosieven aangetroffen.

Geen risico
Het OM laat weten dat er geen concrete aanwijzingen zijn voor een aanslag. In het voorkomen van een terroristische aanslag nemen het OM en de politie geen enkel risico. Een aanwijzing kan voldoende zijn om in te grijpen. De verdachten zitten vast en worden verhoord door de politie.
https://www.ad.nl/binnenland/vier-manne ... ~aefbd66a/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Drie verdachten zijn 21, 30 en 23 jaar oud en komen uit Vlaardingen, Delft en Gouda. En dan is er ook nog een 29-jarige Zweed die net was komen invliegen.
En ik vraag mij af: "Zouden het soms salafisten zijn? ".
Nee hoor. Vier mannen. Drie Nederlanders en Olle de Zweed. Heeft echt niks met Islam te maken. :no1:

Fake news .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door Hans v d Mortel sr »

De twee gezichten van Ahmed Aboutaleb

Een van de meest opvallende kenmerken bij moslims is hun hypocrisie en volkomen onbetrouwbaarheid. Zie de video hierboven uit 2015! Een angstaanjagende belevenis die helaas waar is.

Aboutaleb bidt wel 20 x per dag. Tel uit je winst Nederland!

Als moslimparasiet op onze kenniseconomie en beschaving gooit Aboutaleb er een schepje bovenop. Blijkbaar was het tijd om te provoceren. Hij wil blijkbaar nog steeds niet weten dat Allah de knecht was van de vieze gore pedofiele historische Arabische sadist, heidense komkommerprofeet en Arabische oorlogsmisdadiger Mohammed.

Islam is een fascistische rioolreligie met achterlijke woestijn instructies. Islam is de enige religie die alcoholische versnaperingen verbiedt. Afvalligen moeten volgens de instructie van de naar de profeet stinkende schaamhaar lappenreligie vermoord worden. Ook daarin is Islam enig in zijn soort als fascistische baggerreligie.

Ik vraag mij af waar wanneer en hoe de onbetrouwbare heidense hypocriet Aboutaleb, heler van de door de plagiaatprofeet Mohammed gestolen Joodse en Christelijke religie, vijfmaal per dag tot de knecht van Mohammed bidt. Op de grond met zijn achterwerk omhoog naar Allah en zijn positie in de richting van het Islamitische heidense bolwerk Mekka? Nu blijkt dat hij ook nog tot twaalf keer per dag, nee wel 15 keer, extra tot het vieze gore smerige sadistische bedenksel van hondenprofeet Mohammed bidt. De Islam kent duizenden voorschriften, net zoals die van de smerige rooms-katholieke kerk. Maar daar heeft geen mens allang geen last meer van. Behalve soms kwetsbare kleine adonissen.

Aboutaleb is in hart, nieren en geloofsovertuiging, een religieuze fascist. Zo’n soort burgemeester is een stad als Rotterdam onwaardig. Die verdient geen moslim parasieten. Een verstandig landsbestuur stelt de gekozen burgemeester in. Dat voorkomt islamitische hypocrieten als aanhangers van de vieze gore smerige historische Arabische pedofiel, sadist, oorlogscrimineel Mohammed. Een religie die wereldkundig heeft gemaakt dat de profeet niet alleen een pedofiel is, maar als bewijs dat de profeet te vertrouwen is, vertelt dat hij zijn bruid Aisha van zes pas ging neuken toen zij negen was. Deze achterlijke bende die zich moslim noemt bestaat uit 1,7 miljard geestelijk gestoorde weerzinwekende mensen die met recht gerekend moeten worden tot de mislukte mensensoort MOSLIMS. Aboutaleb liet ons met ongepaste trots weten dat hij een van hen is.

Lijkt het FFI-forum dit een gepaste tekst die ik aan de Gemeenteraad van Rotterdam kan opsturen? Dan ga ik dat regelen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door Ariel »

Hans v d Mortel sr schreef:
Lijkt het FFI-forum dit een gepaste tekst die ik aan de Gemeenteraad van Rotterdam kan opsturen? Dan ga ik dat regelen.
Ik zou hem niet sturen Hans. Te hard en te confronterend. Waarschijnlijk zijn veel mensen het wel met je eens, en ook de gemeenteraad is het niet met Abou eens. Leefbaar Rotterdam wil burgemeester Aboutaleb aan de tand voelen over zijn ‘salafisten-uitspraken’. ,,Dit is de tweede uitglijder in een week tijd’,, zegt Leefbaar-raadslid Tanya Hoogwerf. Het debat hierover in de gemeenteraad zal op 10 januari plaatsvinden.

Nou is Abou een keer, of eigenlijk twee keer eerlijk, en nou is het weer niet goed. Ik heb liever dat hij deze dingen gewoon hardop zegt, dan dat hij ze denkt , en straks onverwachts in de aanval gaat.

Anyway...Abou's uitspraken zijn vast heel positief voor de PVV wat betreft komende gemeenteraad verkiezingen.
De grootste coalitiepartij in de Maasstad was direct al zeer kritisch op de uitlatingen van Aboutaleb. ,,We vinden het in deze tijd typisch dat de burgemeester hiermee komt’’, reageert ze. ,,Mensen hebben geen behoefte aan een definitie van salafisme en jihadisme. Ze willen gewoon dat ze veilig zijn. We moeten waken over de veiligheid van de Rotterdammers.’’

Ook andere partijen in de gemeenteraad zijn verbaasd over het interview dat Rotterdams eerste burger had met NPO Radio 1. CDA-fractievoorzitter Christine Eskes noemt het ‘wat naïef’ van Aboutaleb. ,,Ik snap dat hij zich zorgen maakt over de verharding van het debat als het over moslims gaat’’, zegt ze, ,,maar om dan het salafisme erbij te betrekken, terwijl je weet dat dit een voedingsbodem is van extremisme, dat vind ik een brug te ver.’’

Voorman Nourdin el Ouali van het islamitisch geïnspireerde Nida plaatst eveneens vraagtekens. Hij denkt dat de burgemeester ‘voorsorteert op de nieuwe verhoudingen in de stad’. ,,Hij neemt hiermee afstand van een duidelijk door Leefbaar Rotterdam gedomineerd college’’, luidt zijn uitleg. Rotterdam lijkt af te stevenen op het snippercollege, gedragen door veel partijen. ,,Hij gaat alvast een beetje in het midden zitten. Is duidelijk aan het schipperen.’’

Steun voor een debat in de raad komt van de VVD. Raadslid Jan-Willem Verheij zit vol met vragen: ,,Wat beoogt de burgemeester hier nou mee? Wat wil hij bereiken? Helpen die specifieke woordkeuzes hem daarbij?’’ De lokale liberaal heeft bijvoorbeeld geen trek om de discussie over hoofddoekjes bij de politie nog eens over te doen. ,,De politie heeft hierover een besluit genomen. Hartstikke helder. Ik zit niet te wachten op een burgemeester die deze discussie opnieuw wil voeren.’’

'Helder beeld'
PvdA-fractievoorzitter Leo Bruijn vindt dat de boodschap van Aboutaleb een ‘helder beeld’ schetst en zit niet te wachten op een debat, waar Leefbaar Rotterdam op aandringt. ,,Misschien moeten ze eens goed luisteren naar het interview’’, meldt hij. ,,Ze zien een paar woorden, en slaan meteen op tilt. Maar als je het niet wenst te begrijpen, dan krijg je dit soort reacties.’’
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Hans v d Mortel sr schreef:
Lijkt het FFI-forum dit een gepaste tekst die ik aan de Gemeenteraad van Rotterdam kan opsturen? Dan ga ik dat regelen.
Ik zou hem niet sturen Hans. Te hard en te confronterend.
Duidelijk en een oprecht eerlijk antwoord.

Ariel zal het niet doen. Maar ik ga dat wel doen als rasechte Amsterdammer die zijn buik vol heeft van het arrogante hypocriete respect opeisende fascistische moslimgezag. Mijn mening doet er niet aan toe. Is derhalve ook niet hard. Dat we onze politici mogen confronteren met de waarheid - daar kan toch niet één democratisch gekozen politicus zich een buil aan vallen. Ik heb gesproken. Ook al is het met een droevige tong. Want dat ik dit nu moet doen typeert de zwakheid van ons wankel democratisch bestel vol list, bedrog en besmet met de leugens van de mislukte mensensoort moslims.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door Mahalingam »

Ik kan mij herinneren dat Abou Taleb ooit vertelde dat hij zijn dochters niet zou uithuwelijken maar dat hij wel hoopte dat ze met een Marokkaan aan zouden komen zetten. En zou het geen Marokkaan zijn dan in ieder geval een Moslim. Anders was het nee, nee nee.

viewtopic.php?f=25&t=13795&p=266439&hil ... 2A#p266439

En als je 5 keer per dag de standaard gebaren maakt met bijbehorenden mantra's dan ben echt heel erg Moslim. Dan zit dat gedoe de hele dag in je hoofd. Daar is niks gematigd aan.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door Ariel »

Dit wordt het nieuwe woord van 2018. Mark my words. 'Afrofobie' . Wat is 'afrofobie' ? 'Afrofobie' is een niet-reële of reële angst voor zwarte afro negers.

Zoals onderstaande. Die benne wel heul zwart. :shock: Om bang van te worden. Nou, dat is dus 'Afrofobie'

Afbeelding

Om 'Afrofobie' te bestrijden gaan deze enge zwarte mensen waar ik bang voor ben :ohmy2: een partij oprichten . De Partij tegen 'afrofobie' , en ze doen mee met de raadsverkiezingen in Rotterdam.
Partij tegen 'afrofobie' meldt zich voor raadsverkiezingen Rotterdam

In Rotterdam heeft de nieuwe partij U-buntu Connected Front zich ingeschreven voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018. De UCF mikt op mensen met een Afrikaanse of Caraïbische achtergrond.

De partij wil strijden tegen racisme en "afrofobie". Ook wil die de kansen van Afrikaanse Rotterdammers vergroten en mensen bewust maken van het "slavernijdossier".

Motor achter UCF is politicus Iwan Leeuwin; hij is nu voorzitter van de fractie Iwan Leeuwin in het stadsdeel Amsterdam Zuidoost. Tot 2015 was hij aangesloten bij GroenLinks.

Papiamentu
De partij wil dat alle tradities met racistische elementen worden verboden, net als verwijzingen hiernaar op straat. Ook zet het U-buntu Connected Front zich in voor het invoeren van Papiamento en Sranantongo als keuzetalen op school.

De coördinatie in Rotterdam komt in handen van Deborah Babel, docent op een vmbo. Ze erkent dat de partij op een complexe groep mikt die de stembus slecht weet te vinden. "We gaan naar de plekken waar deze mensen leven, feest vieren, relaties aangaan", zegt ze tegen RTV Rijnmond.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door Ariel »

Even een leuk weetje over de zwarte groenlinkser Dhr Iwan Leeuwin die achter bovenstaande nieuwe partij zit. Iwan vindt het woord "Picnik" racistisch.

Want... fasten your seatbelts....De oud-fractievoorzitter van GroenLinks in Zuidoost Iwan Leeuwin meent dat de naam ‘picnic’ racistisch is omdat deze is afgeleid van ‘pick a nigger’, een term die bedacht zou zijn door de Klu Klux Klan. .

Laten we eens kijken of de goeie man gelijk heeft.
Picknick is afkomstig van het Franse 'Pique nique', en wordt al sinds de 17e eeuw gebruikt. Lang voor er in de latere VS slaven op kantoenplantages werkten.

Een 'pique nique' was oorspronkelijk een etentje waarbij alle gasten zelf iets te eten meenamen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door Pilgrim »

Rotterdam akbar!

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17465
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Rotterdam en de burgemeester Ahmed Aboutaleb

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Pilgrim schreef:Rotterdam akbar!

Afbeelding
Aboutaleb zei kort geleden in een interview: "Ik ben ook een beetje Salafist en Jihadist."
Ik ben blij dat de man zo eerlijk voor zijn geloof uitkomt. Is hij daardoor minder gevaarlijk? Ja. Want gekken zijn doorgaans niet echt gevaarlijk.
Het probleem met deze intelligente man is zoals bij zoveel andere Marokkaanse moslims. Hun ouders en meestal ook zijzelf zijn van analfabete komaf en met de vieze paplepel van Islam grootgebracht. Nou ja, in ieder geval doet de wetenschap dat je van achterlijke afkomst bent geen goed. Dat doet pijn die NOOIT meer overgaat.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie