Iets om over Na tedenken...

Plaats reactie
FakaMetJullie
Berichten: 1
Lid geworden op: vr mar 06, 2009 11:58 pm

Iets om over Na tedenken...

Bericht door FakaMetJullie »

Ik ben zelf iemand die niet in god gelooft om dat iedereen met een beetje verstand snapt dat een god niet kan bestaan.
God is gewoon de naam voor het onverklaarbare, alle BullShit er omheen gaat nergens over.
Maarja wat jullie doen is met oogkleppen op naar het nieuws kijken, Islam slecht dit, Islam slecht dat.
Kijk eens naar de goede dingen, En kijk vooral niet alleen naar de Islam.
De christenen zijn het ergste, ze doen folders door de bus dat we in god moeten gaan geloven, er komen jehova/getuigens langs die mij een geloof proberen op te dringen, DAT vind ik nergens overgaan.
Niet dat iemand van islam iets fout doet. Oke ik respecteer dat jullie tegen de Islam zijn dat is jullie mening. Maar discrimineren gaat gewoon te ver, als ze allemaal het land uit worden gezet draait dit land echt niet meer.
Verder zou ik niet voor Geert Wilders stemmen, probeer het een beetje minder radicaal, want wat voor goed plan heeft Geert Wilders nou. Hij wil alle alloctonen het alnd uitzetten, oke maar wat gebeurt er daarna, Hoe gaat hij de lege werkplekken opvullen, Hoe gaat hij de crisis aan pakken, volgens mij zou het helemaal verkeerd gaan als Geert aand e macht kwam.

Als je een andere mening dan mij hebt oke, onderbouw die met feiten en misshein haal je me ook over maar scheld me niet uit voor allemaal rare dingen.
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Re: Iets om over Na tedenken...

Bericht door Silly »

Geert Wilders heeft nooit, maar dan ook NOOIT gezegd dat alle allochtonen het land uit moeten!!

Ik ben zelf allochtoonse, en ik stem 100% zeker Geert Wilders.

Ik heb liever dat je eerst de feiten leert kennen voordat je hier post..

Verder: welkom :D
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: Iets om over Na tedenken...

Bericht door Links666 »

Welkom op het forum Faka.

Ben je ongelovig en Marokkaans/Turks?

Geert Wilders gebruikt wel populistische taal, maar hij kan zijn standpunten goed onderbouwen, net zoals wij op dit forum. Nederland wordt niet 'overgenomen door de Moslims', maar islamisering bestaat wel degelijk: faciliteren van een totalitaire/slechte/valse/onpopulaire/niet-Nederlanse religie-slash-ideologie. Geert Wilders is de enige die dit een halt toe zal roepen. Zijn aanhang is zeer divers en iedereen vindt er het zijne van, maar al die mensen zijn het er wel over eens dat er niet meer tegemoet gekomen moet worden aan de Islam en zijn aanhangers.

Net als jij ben ik ook geen fan van de christenen. Maar zij wonen hier al sinds Nederland bestaat, 'kennen hun plaats' (democratische, softe CU, eeuwige oppositie SGP) en bovenal: zijn vredelievend.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Iets om over Na tedenken...

Bericht door mercator »

FakaMetJullie schreef:
Verder zou ik niet voor Geert Wilders stemmen, probeer het een beetje minder radicaal, want wat voor goed plan heeft Geert Wilders nou. Hij wil alle alloctonen het alnd uitzetten, oke maar wat gebeurt er daarna, Hoe gaat hij de lege werkplekken opvullen,
De meerderheid van de Allah-tonen hier leeft van uitkeringen waarmee ze ook nog eens hun familie in zandland mee onderhouden dus wat nou lege werkplekken ? Als de uitkeringen hier niet zo gul werden uitgedeeld zouden onze eigen werklozen maar al te snel een baan zoeken en vinden.
Jou goed recht om voor de PvdAllah te stemmen, dat heet democratie. Maar ondertussen is de PVV wel de grootste partij in Nederland.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Iets om over Na tedenken...

Bericht door H.Numan »

Uk denk dat hij doelt op al die zielige uitkerings ambtenaren, sociale advocaten, welzijnswerkers, jeugd coaches, straat coaches, demografische onderzoekers, social opbouw werkers, buurt werkers, jongerenleiders en tafelvoetbal trainers die allemaal zonder werk komen te zitten.

Je kan moeiijk verwachten dat deze hoogwaardige arbeidskrachten naast doctorandussen in de kassen tomaten gaan plukken, wat? :sly:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Iets om over Na tedenken...

Bericht door Ariel »

FakaMetJullie schreef:Maarja wat jullie doen is met oogkleppen op naar het nieuws kijken, Islam slecht dit, Islam slecht dat.
Kijk eens naar de goede dingen, En kijk vooral niet alleen naar de Islam.
.
Welkom FakaMetJullie .

Jij je zin. Christenen zijn ook geen heilige. Helemaal met eens.
Maar kan jij ons vertellen wat er zo goed is aan Islam? Ik wil graag naar de goeie dingen kijken.
Het is trouwens moeilijk naar TV kijken met oogkleppen op. :smile: ( grapje. ) En als ik eerlijk moet zijn, hoor ik zelden iets slechts over Islam op TV. Kan jij voorbeelden geven?

Vriendelijke groet.
Ariel.

PS.. Vergeet ik helemaal te vragen. Op wie moeten we stemmen. geef eens wat stem advies.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Iets om over Na tedenken...

Bericht door Ariel »

Kijk eens FakaMetJullie . ( wat betekend FakaMetJullie nou eigenlijk? ) Dit is toch wel een goed plan van Geert niet waar? Of ben je het hier ook niet met eens.
'Maximaal helft van elke straat allochtoon'
ROTTERDAM - Geen straat of wijk mag in meerderheid uit allochtonen bestaan. Dat is de toekomst voor steden als Rotterdam en Den Haag als de PVV van Geert Wilders het er in de gemeenteraad voor het zeggen krijgt.

Wilders is van plan in een aantal grote steden mee te doen aan de gemeenteraadsverkiezingen van volgend jaar. ,,Mensen voelen zich helemaal niet meer thuis in hun stad,'' zegt Wilders.

Hoe de politicus zijn plannen voor de steden precies wil verwezenlijken, weet hij nog niet. Aan gedwongen verhuizing denkt hij niet. ,,Wij zijn niet voor deportaties.'' De PVV werkt aan de oprichting van lokale fracties in onder meer Rotterdam, Den Haag, Den Helder en Venlo.

http://www.ad.nl/rotterdam/3055851/Maxi ... htoon.html" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Iets om over Na tedenken...

Bericht door naar boven »

Ariel schreef:Kijk eens FakaMetJullie . ( wat betekend FakaMetJullie nou eigenlijk? )
Faka = "alles goed?" of: "hoe gaat het?"

Men leert elke dag weer iets bij.. :)
RTFM
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Iets om over Na tedenken...

Bericht door H.Numan »

FakaMetJullie schreef:Ik ben zelf iemand die niet in god gelooft om dat iedereen met een beetje verstand snapt dat een god niet kan bestaan.
Okay, zo ver ga ik met je mee.
God is gewoon de naam voor het onverklaarbare, alle BullShit er omheen gaat nergens over.
Helemaal mee eens.
Maarja wat jullie doen is met oogkleppen op naar het nieuws kijken, Islam slecht dit, Islam slecht dat.
Oh, dus het mohammedanisme is geen godsdienst?
Kijk eens naar de goede dingen, En kijk vooral niet alleen naar de Islam.
Zoals?
De christenen zijn het ergste, ze doen folders door de bus dat we in god moeten gaan geloven, er komen jehova/getuigens langs die mij een geloof proberen op te dringen, DAT vind ik nergens overgaan.
Ik heb liever 2 jehova's die zondags irritant vroeg aan de bel hangen dan een familie mohammedanen (al dan niet belijdend) in de straat. Daar heb je gewoon veel meer last van.
Niet dat iemand van islam iets fout doet. Oke ik respecteer dat jullie tegen de Islam zijn dat is jullie mening. Maar discrimineren gaat gewoon te ver, als ze allemaal het land uit worden gezet draait dit land echt niet meer.
Wie discrimineert hier? Zelfs ik ben daar tegen, en zelfs als het mohammedanen betreft. :shock: Het probleem is dat jullie alles als dicriminatie zien. Geen hoofddoek op bij 't gymmen? Discriminatie!
Ik denk dat jij waarschijnljk een beetje begon met jokken toen je schreef dat je niet in god geloofd... taqqiya?
Verder zou ik niet voor Geert Wilders stemmen, probeer het een beetje minder radicaal,
Beter op Bos te stemmen? Meer aandacht voor (Nederlandse) integratie in de (mohammedaanse) samenleving?
want wat voor goed plan heeft Geert Wilders nou.
  • Vrijheid van meningsuiting - lijkt me hard nodig
  • Strengere bestraffing van misdadigers - is dat verkeerd?
  • Betere economische politiek - kunnen we best gebruiken
  • Mohammedanisering van de samenleving aan banden - veel te laat, maar hard nodig
  • Minder leuke dingen voor de mensen die er alleen leuke dingen voor zichzelf mee doen - is dat verkeerd?
  • Alle schouders moeten de lasten dragen - dus minder geld voor leuke dingen zoals balletgroepen, halal loketten, of tafelvoetballen. Is dat slecht?
Hij wil alle alloctonen het alnd uitzetten,
Dat hoor ik wel vaker. Kan je dat zwart op wit aantonen? Misschien een beetje vervelend, maar de PVV heeft dat nooit gezegd.
oke maar wat gebeurt er daarna,
In het onwaarschijnljke geval dat alle allochtonen het land uitgezet zijn?
Wel, we hebben dan opeens drie kwart minder uitkeringstrekkers. Geen integratie projecten. Veel minder korte lontjes (dus minder politie nodig), geen hoer sissers, geen eermoorden. Op zich niks mis mee, wat?
Hoe gaat hij de lege werkplekken opvullen,
Alsof de allochtonen een belangrijk deel uitmaken van de groep werkende Nederlanders...
Die plaatsen zouden prima gevuld kunnen worden met bijv. Polen, Roemenen of Bosniers, toch?
Hoe gaat hij de crisis aan pakken, volgens mij zou het helemaal verkeerd gaan als Geert aand e macht kwam.
Anders dan dat Bos dat doet, dat moge duidelijk zijn. Is die aanpak succesvol, dan?
Als je een andere mening dan mij hebt oke, onderbouw die met feiten en misshein haal je me ook over maar scheld me niet uit voor allemaal rare dingen.
Bij deze.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Iets om over Na tedenken...

Bericht door Manon »

En toen werd het stil.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Iets om over Na tedenken...

Bericht door Ariel »

FakaMetJullie heeft zijn scheet gelaten , en rookt nu heel gelukkig en opgelucht zijn dagelijkse joint.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Iets om over Na tedenken...

Bericht door H.Numan »

Dat idee had ik al toen ik op reply klikte. Geen idee wat Faka exact betekend, maar als die knul ouder is dan 20 eet ik mijn ..... chocolade haas op.
Ja, ik zal daar gek wezen straks en m'n hoed op moeten eten! :rongue:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Silly
Berichten: 2256
Lid geworden op: do jan 11, 2007 12:01 pm

Re: Iets om over Na tedenken...

Bericht door Silly »

H.Numan schreef:Dat idee had ik al toen ik op reply klikte. Geen idee wat Faka exact betekend, maar als die knul ouder is dan 20 eet ik mijn ..... chocolade haas op.
Ja, ik zal daar gek wezen straks en m'n hoed op moeten eten! :rongue:
50/50 doen?
ik vind het ook maar een aparteling
And if you tolerate this, then your children will be next...
**{I WILL NEVER APOLOGIZE FOR BEING FREE!!}**
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Iets om over Na tedenken...

Bericht door Ariel »

H.Numan schreef: Geen idee wat Faka exact betekend, [/i]
Naughty Numan.... :razz:

Ik denk dat iedereen weet wat Faka betekend , :rongue: maar ik vermoed dat niemand op dit forum zin heeft in een potje Faka met FakaMetJullie.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Iets om over Na tedenken...

Bericht door Manon »

Ariel schreef:
H.Numan schreef: Geen idee wat Faka exact betekend, [/i]
Naughty Numan.... :razz:

Ik denk dat iedereen weet wat Faka betekend , :rongue: maar ik vermoed dat niemand op dit forum zin heeft in een potje Faka met FakaMetJullie.
Och... zoals in "meuken" dat in feite "maaien" moet zijn? :smile:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89909
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Iets om over Na tedenken...

Bericht door Ariel »

circe schreef:
Och... zoals in "meuken" dat in feite "maaien" moet zijn? :smile:
:smile: Zoiets. Ik vermoed dat het meer "zaaien" moet zijn. Zoals in. "Uw vrouwen zijn een akker voor u, zo komt dan tot uw akker zoals gij maar wilt.’
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
weda
Berichten: 948
Lid geworden op: wo feb 11, 2004 10:39 am
Locatie: haar
Contacteer:

Re: Iets om over Na tedenken...

Bericht door weda »

ik denk dat "fakametjullie" een type fout heeft gemaakt,

volgens mij moest het zijn: fawaka, wat "hoe gaat het" betekent. het is een surinaams/creools woord dat in suriname door alle bevolkingsgroepen gesproken wordt. zo begroeten de surinamers elkaar.\

deze persoon kan een surinaamse moslim zijn of een hypocriete hindoe. het laatste is gevaarlijker.

deze "hindoe" denkt dat geert wilders een rasist is. zijn beeld is: als geert dit tegen de moslim roept, dan kan hij ook tegen de hindoe roepen, en zo voelt de hindoe zich ook in de hoek gedrukt en komt op voor de moslim. hypocriet dus.

in mijn eigen familie bestaan deze hypocrieten ook. mensen zonder verstand, noem ik dat.
wat is allah toch geweldig: bij mij heeft ie de oren en ogen afgesloten en bij de moslims het verstand.
Mahalingam
Berichten: 52330
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Iets om over Na tedenken...

Bericht door Mahalingam »

Over de Hindoes in ons land lees en hoor je weinig. Af en toe iets over het hoge aantal zelfdodingen bij jonge meisjes.
En voor zover het huwelijken van Hindustanen betreft heb ik een hoge mate van racisme bemerkt bij partnerkeuze.
Of eigenlijk is het niet zo zeer racisme maar kaste-bewustzijn?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie