Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Gebruikersavatar
Pointer
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 4:10 am
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Pointer »

mercator schreef:
Pointer schreef: U geeft dus toe dat u totaal niets weet van Barack Obama en de Amerikaanse politiek.
Jij wel dan? Zit jij "s ochtends aan het ontbijt met die blanke neger of zwarte blanke daar dat je dat allemaal zo goed weet? En jij weet wat die allemaal van plan is? Knap hoor, mss kan je ons dat dan nu even vertellen zodat we weten waaraan we ons vanover de Grote Plas te verwachten hebben.
Op die troon in het Witte Huis hebben ze al achtereenvolgens een mislukte Hollywood acteur gehad, een sex -maniak, een alcoholist die uiteindelijk met God himself telefoneerde en nu dus een soort spiegelbeeld van Michaël Jackson, nl. een zwarte blanke. Als jij dat interessant vindt...ik vindt dat van dezelfde orde als de machtswisseling in Madagascar.
Het is echt niet nodig mijn door u aangehaalde taxatie zo nadrukkelijk en provocerend te bevestigen.
hier op reptide.com en hier op Pointer's Weekly en hier op blogspot kunt u gemakkelijk nagaan of ik met recht en reden mezelf als wel wat meer dan gemiddeld deskundig mag beschouwen wat uw racistisch gewauwel pittig veel tegenlicht geeft.
Integratie zonder assimilatie = infiltratie
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door hans van de mortel »

Pointer schreef:Minachting zou beter op z'n plaats zijn ten opzichte van hen die geen inspanning leveren . . .
En dat zijn dan voornamelijk de moslims die geen inspanning leveren. Een ieder weldenkend mens begrijpt nu toch langzamerhand wel dat Allah geen vaste woon- en verblijfplaats heeft. Dat Allah slechts de nutteloos gelanceerde en daarna geëxplodeerde knecht van analfabeet Mohammed is. Het lijkt wel of een moslim überhaupt niet in staat is om zelfstandig na te denken. Dat er zoiets als een God moet zijn, alla, dat is best te begrijpen. Maar dat binnen zo’n denkbeeld de meest verschrikkelijke achterlijke - achterlijker kan het niet - menselijke denkbeelden vanuit een flinterdun slecht geredigeerd koranboekje gelanceerd worden, moet toch ieder weldenkend mens tot het besef en inkeer doen komen dat die analfabete arabier niet anders was dan een zelfzuchtige heersende oorlogshitser. Flauwekul met een strik van wartaal en achtergestelde ontwikkeling van positief denken, kenniseconomie en daar naar kunnen handelen, dat is islam. Islam, achterlijker is niet denkbaar in deze tijd van vooruitgang en vernieuwing!

Het is moeilijk om jou tegen te spreken, Pointer, alhoewel ik daar ook geen reden voor zou kunen bedenken. Je bent goed bezig. :wink:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door mercator »

Pointer schreef: hier op reptide.com en hier op Pointer's Weekly en hier op blogspot kunt u gemakkelijk nagaan of ik met recht en reden mezelf als wel wat meer dan gemiddeld deskundig mag beschouwen
Als ik s tijd heb ga ik dat zeker s doen, ik moet dan eerst wel een soort mentale rituele wassing verrichten om alle geniale kennis en inzichten die ik daar ongetwijfeld ga tegenkomen te kunnen bevatten.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Scarlatti »

quote Pointer; Persoonlijk ben ik er erg tevreden over dat er in Europa goed naar hem geluisterd wordt. Als hij zoveel dommer zou zijn dan u, moet ik u verzoeken zich bij de Raad voor Europa te vervoegen om ons allemaal uit de brand te helpen. Dan zult u uw voorstellen wel moeten duidelijk maken en motiveren. Dat is op deze site nog niet gelukt, hè?

Ik begrijp uw frustratie dat u, die overal altijd met kop en schouders bovenuit stak, nochtans door de PvdA werd kort gehouden. Maar in tijd van nood treedt de ware leider, die het allemaal beter weet en kan, naar voren en omdat de nood zo hoog is, wordt er echt wel naar u geluisterd als dat zinnig is


Deze zinnen vond ik neerbuigend en arrogant op mij overkomen en vraag mij af waarom dat zo moet op die manier. Wij kunnen niet allemaal evenveel weten van elk onderwerp dat beschreven wordt. Ik geef toe dat ik 'weinig' weet en open sta om te leren maar dan is het toch niet nodig dat de 'toon' neerbuigend wordt, temeer daar ik naar mijn idee u op geen enkel onderwerp het idee heb gegeven dat ik meer zou weten dan u, integendeel zelfs.. en deze zinnen kwamen op mij naar mij toe, zo over.
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door mercator »

Pointer schreef: Wat de feiten betreft, is het wel handig als je over verschillende onderwerpen wat boeken gelezen hebt, zodat je een samenhangende ondergrond hebt,
O ja, dat zeggen de moslims ook, één boekje is zelfs al genoeg. Ik wed dat jij een op rust gestelde leraar middelbaar onderwijs bent, straks kom je nog met een literatuurlijst :D !

Ja ok, ik ben niet zo thuis in de de details van de Amerikaanse politiek, en weet je hoe dat komt Pointer? Omdat het mij nauwelijks interesseert, nu kan je dat dom of kortzichtig vinden(ongetwijfeld), maar ik zeg het je maar ineens dat je niet de onbedwingbare drang voelt om mij daar de les over beginnen te lezen.
Bij de moslims heb je die arrogante houding ook, zo van verdiep je maar eerst s goed in de koran voor je met een oordeel afkomt. Maar ik wil de koran helemaal niet kennen, wat ik er bij wijze van steekproef heb in gelezen is van zo'n dieptreurig en achterlijk niveau dat ik écht mijn tijd niet ga verdoen met dat allemaal na te vlooien hoor.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pointer
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 4:10 am
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Pointer »

hans van de mortel schreef:En dat zijn dan voornamelijk de moslims die geen inspanning leveren. Een ieder weldenkend mens begrijpt nu toch langzamerhand wel dat Allah geen vaste woon- en verblijfplaats heeft. Dat Allah slechts de nutteloos gelanceerde en daarna geëxplodeerde knecht van analfabeet Mohammed is. Het lijkt wel of een moslim überhaupt niet in staat is om zelfstandig na te denken.
Ik zou het woord "voornamelijk" maar weglaten, als ik u was. Maar inderdaad, het is ook mijn ervaring dat moslims weinig inspanning leveren om tot een zinvolle discussie over hun geloof en de consequenties daarvan te komen. Dat is wat meer begrijpelijk bij hen, dan bij mensen met een andere overtuiging, omdat het een onderdeel is van het islamitische denken, dat je niet moet discussiëren over het geloof met andersdenkenden. Dat leidt alleen maar tot oneerbiedige uitspraken van die andere kant en het geloof is iets dat Allah geeft of onthoudt aan mensen. Uitleggen is goed, oproepen tot het ware geloof ook, maar discussiëren en dus ook luisteren naar anderen is niet goed. De islam is, naar de meest gangbare opvatting, geen onderwerp van discussie.
Helaas tref ik dezelfde houding ook veel aan bij moslimhaters en dat verkleint natuurlijk de mogelijkheid van een onbekommerd samenleven, terwijl wat toeschietelijkheid (geen toegeeflijkheid) wellicht vruchtbaarder zou zijn. Moslims zijn namelijk in wezen toch gewone mensen en net zo gesteld op hun gemak als ieder ander, waardoor ze vaak toch wel eieren voor hun geld kiezen en zich aanpassen, als ze merken dat ze geaccepteerd worden, zodra ze geen last meer veroorzaken. Een strikte gelovige zou dat verval noemen, maar we leven niet meer in de eeuwen dat islam enigermate gelijkwaardige omstandigheden te bieden heeft en de verleiding om te verwestersen is dus groter dan ooit. Kijk, het maakt mij niets uit of iemand nu gek doet in een moskee, in een synagoge of in een kerk, als dat maar strikt een privé aangelegenheid blijft. Dan mogen ze wat mij betreft van en naar hun godshuis gaande, ook wel eens in de week rare kleren daarvoor aantrekken. Dat is een Hollandse traditie.

Dan zien we de moslims op vrijdag.
Dan zien we de joden op zaterdag.
Dan zien we de christenen op zondag.

Dat zou dus ook best allemaal om de beurt in één gebouw kunnen, nietwaar? Ze lopen mekaar niet voor de voeten.

Ik reed eens op de fiets door Nijmegen - het zal 1957 geweest zijn - toen ik merkte dat men mij daar eindelijk op waarde leerde te schatten. Overal waar ik kwam bogen de mensen eerbiedig het hoofd en gingen ze op de knieën. Dat ze allemaal kruisjes sloegen vond ik wel wat te ver gaan, maar goed, ze moesten er nog aan wennen natuurlijk. Pas toen ik op mijn bestemming aankwam, merkte ik dat er een priester achter me gefietst had, die, volgens mijn kennissen daar, wel een heilige hostie bij zich gehad zal hebben. Ik informeerde nog even wat dat zou kosten om zo'n knul inclusief hostie in te huren, want het is toch wel sjiek, maar daar kon geen sprake van zijn, begreep ik. Zo ging het dus een halve eeuw geleden nog in ons land en ik denk dat daar niet veel van over is.
hans van de mortel schreef:Dat er zoiets als een God moet zijn, alla, dat is best te begrijpen. Maar dat binnen zo’n denkbeeld de meest verschrikkelijke achterlijke - achterlijker kan het niet - menselijke denkbeelden vanuit een flinterdun slecht geredigeerd koranboekje gelanceerd worden, moet toch ieder weldenkend mens tot het besef en inkeer doen komen dat die analfabete arabier niet anders was dan een zelfzuchtige heersende oorlogshitser. Flauwekul met een strik van wartaal en achtergestelde ontwikkeling van positief denken, kenniseconomie en daar naar kunnen handelen, dat is islam. Islam, achterlijker is niet denkbaar in deze tijd van vooruitgang en vernieuwing!
Persoonlijk zou ik zover niet willen gaan het begrijpelijk te vinden dat er een god moet zijn. Is voetbal al niet genoeg gedoe? Vroeger toen we van toeten nog blazen wisten en er dezelfde indrukwekkende fenomenen ware met grote invloed op het leven was het begrijpelijker. Hoe achterlijker men is hoe begrijpelijker ik dat vind, maar ik kan er geen spoortje overtuiging bij opbrengen en die achterlijkheid moet dan ook verdwijnen. Nu bedoel ik niet dat je op scholen tegen de islam moet gaan preken, maar je kunt kinderen wijzer maken, zodat ze vanzelf toch anders tegen het geloof van hun ouders gaan aankijken. Geloven doen ze maar thuis en leren doe je op school. Indien je dus als leerling op school volhoudt, dat de aarde in zes dagen geschapen is, moet je domweg een dikke onvoldoende krijgen, omdat dat fout is. Wat ik daar in Nijmegen meemaakte als Arnhemmer van twee bruggen verder, was natuurlijk ook flink achterlijk. Dat was enkele jaren later totaal verdwenen. Mijn vriendinnen liet ik in het Radboudt ziekenhuis een sjiek pessarium aanmeten, omdat we te jong waren om van die fietsband condooms te mogen kopen en de Katholieke Universiteit Nijmegen werd van katholiek rood - ook eng, maar wel modern. Alles kon.

Daarom vind ik dat je elke afwijkende behandeling van moslims als groep moet afwijzen. Geen behandeling ten voordele van hen en geen behandeling ten nadele van hen. Doe gewoon net of ze christelijk gereformeerd zijn. Dat is ook heel eng, maar daar heb je als buitenstaander tegenwoordig evenmin last van al moet die SGP natuurlijk wel aangepakt worden. Geen toegeeflijkheid.
Laatst gewijzigd door Pointer op za mar 21, 2009 6:03 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Integratie zonder assimilatie = infiltratie
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Pilgrim »

Pointer schreef:Ik reed eens op de fiets door Nijmegen - het zal 1957 geweest zijn...
1957? Een aardig oude vent ben je dan al! Ben je al met pensioen? :neutral:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door hans van de mortel »

Pilgrim schreef:
Pointer schreef:Ik reed eens op de fiets door Nijmegen - het zal 1957 geweest zijn...
1957? Een aardig oude vent ben je dan al! Ben je al met pensioen? :neutral:
Wijsheid komt met de jaren. Dat geldt ook voor mij. :crying:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Bloodgod »

Pointer schreef
Nu bedoel ik niet dat je op scholen tegen de islam moet gaan preken, maar je kunt kinderen wijzer maken, zodat ze vanzelf toch anders tegen het geloof van hun ouders gaan aankijken. Geloven doen ze maar thuis en leren doe je op school.
Tegen islam preken zal inderdaad weinig of geen effect hebben, wat ik wel graag zou willen zien is dat er onderwezen wordt wat de ideologieën zoal drijft en hoe we dat naar de tegenwoordige tijd kunnen vertalen. Wat er eigenlijk zichtbaar is van die so called god. Laat ze lekker gruwelen als ware het sprookjes.
Een beetje duffe verhalen ophangen van god/allah -you name it- meent het goed heeft totaal geen impact. Slachtvelden, discriminatie, offeren doen het veel beter volgens mij.
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door hans van de mortel »

Pointer schreef:Moslims zijn namelijk in wezen toch gewone mensen . . .
Was dat maar waar, dan hadden we geen probleem. Helaas ontbreekt mij de fantasie om iemand die gelooft in een engel als een vliegende postduif van ’allah’, die de keel dichtkneep van een analfabete pedofiel, als een gewoon mens te beschouwen. Zo een mens is in mijn ogen knettergek. Knettergek in de betekenis van direct opsluiten in een inrichting vanwege dreigend gevaar voor de volksgezondheid.
. . . en net zo gesteld op hun gemak als ieder ander, . . .
Hun gemak is ons ongemak!
. . . waardoor ze vaak toch wel eieren voor hun geld kiezen en zich aanpassen, . . .
Aanpassen? Wanneer en waarom?
. . . als ze merken dat ze geaccepteerd worden, . . .
Waarom zullen we mensen accepteren die onze tolerantie beantwoorden met intolerantie?
. . . zodra ze geen last meer veroorzaken.
Aha! Nu begrijp ik pas uw humor.

Zolang een moslim zich moslim blijft noemen, is en blijft hij zich profileren als een uithangbord met de tekst: ik ben een aanhanger van islam. En islam betekent koranaanhanger. Kan de mens zich iets boosaardigers voorstellen als geloof in de koran als het regelrechte woord van God? Weten moslims dan niet waarin ze geloven? Zij stellen namelijk hun vertrouwen in de grootste satan, die duizend maal erger is dan Hitler, Stalin, Mao en ex-president Johnson van de VS bij elkaar. :twisted: ALLAH! :twisted:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Pointer
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 4:10 am
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Pointer »

mercator schreef:
Pointer schreef: Wat de feiten betreft, is het wel handig als je over verschillende onderwerpen wat boeken gelezen hebt, zodat je een samenhangende ondergrond hebt,
O ja, dat zeggen de moslims ook, één boekje is zelfs al genoeg. Ik wed dat jij een op rust gestelde leraar middelbaar onderwijs bent, straks kom je nog met een literatuurlijst :D !
Ik kan je aanraden alleen de eerste negen soera's te lezen waarvan de negende de belangrijkste is omdat het tevens de laatste is. AL-TAWBA (REPENTANCE, DISPENSATION) heet de negende en voor ons zijn de verzen 29 en 123 van het meeste belang. Als je zover bent heb je het wel gehad, want de rest is of achterhaald door latere soera's of het is een weer een zoveelste herhaling. De soera's staan niet van voor naar achteren in chronologische volgorde of andersom. Als je de Arabische tekst weglaat is het ongeveer 80 bladzijden, dus dat moet wel te doen zijn, dacht ik. Als je er geen studie van maakt - dat lijkt me ook nogal nutteloos - kun je de tekst het beste van internet plukken. Hier bijvoorbeeld in drie verschillende vertalingen.
mercator schreef:Ja ok, ik ben niet zo thuis in de de details van de Amerikaanse politiek, en weet je hoe dat komt Pointer? Omdat het mij nauwelijks interesseert, nu kan je dat dom of kortzichtig vinden(ongetwijfeld), maar ik zeg het je maar ineens dat je niet de onbedwingbare drang voelt om mij daar de les over beginnen te lezen.
Het is naar mijn bescheiden inzicht helemaal niet dom en kortzichtig om je niet voor Amerikaanse politiek te interesseren. Dan moet je er echter ook geen stellige dingen over zeggen en daar gaat het mij natuurlijk om. Als iemand mij vraagt om eens uit te leggen, wat nu de verandering is die President Obama zegt te brengen, dan kan ik dat best wel kernachtig geformuleerd duidelijk maken, maar dan is het niet netjes, dat ik door lieden die er niets van weten met domme opmerkingen wordt tegengesproken en mij persoonlijk ook nog wat beledigends wordt toegevoegd. Ik word er niet heet of koud van, maar dan ga ik wel klappen geven om de orde te bewaren. Overigens ben ik in mijn loopbaan slechts één jaar docent aan een middelbare school geweest, maar ik kon elders hetzelfde verdienen met het halve aantal uren, dus als je hoofdtaak eigenlijk buiten het algemeen vormend onderwijs ligt, doe je dat en geef je alleen les in je eigen vak op het hoogste niveau.
mercator schreef:Bij de moslims heb je die arrogante houding ook, zo van verdiep je maar eerst s goed in de koran voor je met een oordeel afkomt. Maar ik wil de koran helemaal niet kennen, wat ik er bij wijze van steekproef heb in gelezen is van zo'n dieptreurig en achterlijk niveau dat ik écht mijn tijd niet ga verdoen met dat allemaal na te vlooien hoor.
Als je geen pauselijke encycliek leest en de Drie Formulieren van Enigheid niet kent, hoef je de Koran en de Hadith ook niet te kennen. In feite zijn de beide verzen van de koran die ik genoemd heb ook al genoeg en laat je niet van de wijs brengen, doordat je te horen krijgt dat je die teksten uit het verband hebt gerukt, want er zit domweg geen verband in, waardoor je anders over de tekst kunt denken. Het is geen boek voor intellectuelen.
Van veel groter belang is de informatie die je vindt via Wikipedia - daar heb je Pointer weer - over de "profeet en zijn volgelingen". Er zijn grote vraagtekens te zetten achter de islamitische visie over het ontstaan van hun geloof en het bestaan van Mohammed, als weergegeven in de islamitische traditie. Als opgravingen, vondsten en oude geschiedschrijving een heel ander verhaal vertellen, zal discussie met gelovige moslims over de koran al helemaal weinig nut hebben. Volgens mij heeft er wel iemand als Mohammed bestaan, maar is de man domweg op een rijdende trein gesprongen en is toen voor machinist gaan spelen, terwijl het willekeurig verstellen van de wissels toevallig in zijn voordeel uitviel.
De rest is mistige mythe uit de eerste eeuwen daarna, net als bij het jodendom en het christendom.
Als je de echte geschiedenis met de koran gaat vergelijken, wordt het pas leuk.
Integratie zonder assimilatie = infiltratie
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door hans van de mortel »

Pointer schreef:Volgens mij heeft er wel iemand als Mohammed bestaan, maar is de man domweg op een rijdende trein gesprongen en is toen voor machinist gaan spelen, terwijl het willekeurig verstellen van de wissels toevallig in zijn voordeel uitviel.
Mijn complimenten. Heel kernachtig en humorvol beschreven.
De rest is mistige mythe uit de eerste eeuwen daarna, net als bij het jodendom en het christendom.
Ik cursiveer. Een kind kan al die onzinnige was doen. Voor mij bestaat er geen God. Logisch, want hij is door mensen bedacht. En wie toch in een God wil geloven, wil ik een ernstige waarschuwing meegeven. LAAT HEM MET RUST VOORDAT HIJ ECHT BOOS WODT. KWAADAARDIG IS HIJ SOWIESO AL.

Ja maar . . . al die wonderen der natuur dan? Waarom moet dat perse van God afkomen als een conditio sine qua non? Omdat de ene mens de andere mens simpelweg napraat zonder ook maar een ogenblik zelf na te denken? DOMMER IS TOCH NIET DENKBAAR! :oops:

De waarheid verblindt, evenals het licht. De leugen daarentegen is een fraaie avondschemer die elk voorwerp goed doet uitkomen (A. Camus)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Pointer
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 4:10 am
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Pointer »

Bloodgod schreef: Tegen islam preken zal inderdaad weinig of geen effect hebben, wat ik wel graag zou willen zien is dat er onderwezen wordt wat de ideologieën zoal drijft en hoe we dat naar de tegenwoordige tijd kunnen vertalen. Wat er eigenlijk zichtbaar is van die so called god. Laat ze lekker gruwelen als ware het sprookjes.
Een beetje duffe verhalen ophangen van god/allah -you name it- meent het goed heeft totaal geen impact. Slachtvelden, discriminatie, offeren doen het veel beter volgens mij.
Zoals ik tegen godsdienstonderwijs op gesubsidieerde scholen ben, ben ik ook tegen onderwijs in ideologieën, behalve als dat van pas komt bij het geschiedenisonderwijs. Dergelijke zaken moeten functioneel zijn voor het begrip van onze huidige publieke samenleving: wat was de situatie vroeger en wat is er gebeurd om te komen tot de situatie nu (met jaartallen!). Het gesubsidieerde onderwijs dient los te staan van religie en ideologie. Het gaat uitsluitend om kennis en vaardigheden en als het daarbij blijft en dat wordt goed gedaan door kundige leerkrachten, gaan kinderen dolgraag naar school.
Als ouders iets anders willen regelen en betalen, doen ze dat maar buiten de gesubsidieerde uren om in hun eigen clublokalen. Dat ik belasting moet betalen om jongetjes te laten leren dat ze mijn dochter wel mogen verkrachten vind ik niet zo'n goed idee.
Integratie zonder assimilatie = infiltratie
Gebruikersavatar
Pointer
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 4:10 am
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Pointer »

hans van de mortel schreef:Zolang een moslim zich moslim blijft noemen, is en blijft hij zich profileren als een uithangbord met de tekst: ik ben een aanhanger van islam. En islam betekent koranaanhanger. Kan de mens zich iets boosaardigers voorstellen als geloof in de koran als het regelrechte woord van God? Weten moslims dan niet waarin ze geloven? Zij stellen namelijk hun vertrouwen in de grootste satan, die duizend maal erger is dan Hitler, Stalin, Mao en ex-president Johnson van de VS bij elkaar. :twisted: ALLAH! :twisted:
Ik denk niet dat het een wedstrijd is in boosaardigheid, maar mocht dat zo zijn, dan zie ik een close finish van Judaïsme, Christendom en Islam. Deze godsdiensten zijn alle drie gevestigd en uitgebreid met massamoord en doodslag. In Nederland hebben we Judaïsme en Christendom, in alle smaken, waarvan de mainstream zich behoorlijk heeft aangepast. Moslims zijn er nog maar net en die moeten dat nog leren. Daar moeten ze dus belang bij hebben en dat zien ze wel, als ze merken, dat ze het echt verdomd lastig krijgen als ze onaangepast (onwettig) gedrag vertonen. Dat zijn geen andere eisen dan aan andere groepen worden gesteld en als dat niet helpt, nou ja, dan komt die cursus valschermspringen dus hartstikke goed van pas. Foute Antillianen kun je toch ook wel droppen boven Afrika? Daar hebben we hun voorouders ook vandaan gehaald.
Kijk, wij leven hier niet in de islamitische wereld en de islamisering van Europa gaat ook echt niet door.
Van een feitelijke islamitische macht is (nog) geen sprake.
Maar voordat we nu al beginnen met alle moslims tot de status van een bedreigde diersoort te reduceren, lijkt het mij, dat ze de kans moeten krijgen om dezelfde ontwikkeling door te maken als wij, waardoor we een clubje redelijk nette democratieën zijn geworden met gelijke rechten en plichten voor iedereen. Ook als moslims die zich aanpassen of van hun geloof vallen, worden lastig gevallen door andere moslims, dan moeten die eersten beschermd worden en de lastposten moeten worden vervolgd. Wat duidelijk moet zijn, is, dat de wet van hun god niet belangrijker of hoger is dan de Nederlandse wet. Wie het daarmee niet eens kan zijn, kan maar beter meteen op eigen gelegenheid weggaan naar een land waar de wet anders luidt. Die regel moet gelden voor iedere inwoner van ons land en dat betekent, dat er voor ons wat dat betreft niets verandert. De wetten moeten alleen wat strikter toe gepast worden.
Discriminatie is het allerslechtste om nu weer in te voeren, want dan bouwen we zelf aan de islamisering van ons land.
Als de situatie dan normaal is geworden, hoor ik graag dat mensen die nog gelovig zijn daar nog steeds rustig voor kunnen uitkomen, ook moslims.
Altijd fijn om met mensen te spotten om wat ze geloven.
Integratie zonder assimilatie = infiltratie
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door H.Numan »

Pointer schreef:Ik denk niet dat het een wedstrijd is in boosaardigheid, maar mocht dat zo zijn, dan zie ik een close finish van Judaïsme, Christendom en Islam. Deze godsdiensten zijn alle drie gevestigd en uitgebreid met massamoord en doodslag.
Onzin. Alle heilige boeken staan vol met die haatpraat. Daar heb je gelijk in. En zou de schijnheilige vader de kans krijgen: dan roken de brandstapels van de inquisitie weer heftig. Maar dat zal dus niet gebeuren. Wij zijn dat stadium voorbij. Alleen door mee te liften op de intolerantie van mohammedanen maken taliban gristenen (al dan niet van het houtje) een heel klein kansje. Tot er shariah recht is, uiteraard.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Pointer
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 4:10 am
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Pointer »

Scarlatti schreef:
Pointer schreef: Persoonlijk ben ik er erg tevreden over dat er in Europa goed naar hem geluisterd wordt. Als hij zoveel dommer zou zijn dan u, moet ik u verzoeken zich bij de Raad voor Europa te vervoegen om ons allemaal uit de brand te helpen. Dan zult u uw voorstellen wel moeten duidelijk maken en motiveren. Dat is op deze site nog niet gelukt, hè?
Ik begrijp uw frustratie dat u, die overal altijd met kop en schouders bovenuit stak, nochtans door de PvdA werd kort gehouden. Maar in tijd van nood treedt de ware leider, die het allemaal beter weet en kan, naar voren en omdat de nood zo hoog is, wordt er echt wel naar u geluisterd als dat zinnig is
Deze zinnen vond ik neerbuigend en arrogant op mij overkomen en vraag mij af waarom dat zo moet op die manier. Wij kunnen niet allemaal evenveel weten van elk onderwerp dat beschreven wordt. Ik geef toe dat ik 'weinig' weet en open sta om te leren maar dan is het toch niet nodig dat de 'toon' neerbuigend wordt, temeer daar ik naar mijn idee u op geen enkel onderwerp het idee heb gegeven dat ik meer zou weten dan u, integendeel zelfs.. en deze zinnen kwamen op mij naar mij toe, zo over.
Nee, dat is mijn manier van iemand die het verdient, klappen te geven. De reputatie van Wouter Bos werd geheel ten onrechte door het slijk gesleurd en als het object mijner tuchtiging wat lichter van postuur is, moet ik me ietsje buigen.

De dichter Armando zegt dan:

Toen bleek dat mijn kaakslag
geen liefkozing was geweest


Heel andere stijl, hè?
Integratie zonder assimilatie = infiltratie
Gebruikersavatar
Pointer
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 4:10 am
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Pointer »

H.Numan schreef:
Pointer schreef:Ik denk niet dat het een wedstrijd is in boosaardigheid, maar mocht dat zo zijn, dan zie ik een close finish van Judaïsme, Christendom en Islam. Deze godsdiensten zijn alle drie gevestigd en uitgebreid met massamoord en doodslag.
Onzin. Alle heilige boeken staan vol met die haatpraat. Daar heb je gelijk in. En zou de schijnheilige vader de kans krijgen: dan roken de brandstapels van de inquisitie weer heftig. Maar dat zal dus niet gebeuren. Wij zijn dat stadium voorbij. Alleen door mee te liften op de intolerantie van mohammedanen maken taliban gristenen (al dan niet van het houtje) een heel klein kansje. Tot er shariah recht is, uiteraard.
Momenteel inspecteert de heilige vader zijn killing fields in Afrika. Geen condooms, wie neukt moet maar dood.
Integratie zonder assimilatie = infiltratie
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door H.Numan »

Deze absurde middeleeuwse en ronduit barbaarse houding van de schijnheilige vader is uitsluitend mogelijk omdat religie veel meer respect krijgt dan het verdient. Waarom krijgt religie opeens zoveel respect? Omdat een niet nader te noemen religie dat gewoon afdwingt. De rest snoept een vorkje mee. Respect hoef je niet te verdienen. Je kan het ook afdwingen. De laatste 40 jaar zijn daar een mooi voorbeeld van.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door mercator »

Pointer schreef:
Momenteel inspecteert de heilige vader zijn killing fields in Afrika. Geen condooms, wie neukt moet maar dood.
deleted
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door mercator »

Pointer schreef:Als iemand mij vraagt om eens uit te leggen, wat nu de verandering is die President Obama zegt te brengen, dan kan ik dat best wel kernachtig geformuleerd duidelijk maken,
Hoe kan JIJ nou weten wat Obama gaat doen? Op basis van die belachelijke feel good boekjes die die zogezegd geschreven heeft die nu overal in de boekhandels opduiken? Wat hij nu alleszins al aan het doen is , is hetzelfde brokken lijmen als om het even welke politicus moet doen, geld pompen in failliete banken en autofabrieken bijv., de totale negatie van de free market waar de VS en Obama zogezegd voor staan.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door mercator »

Pointer schreef: Nee, dat is mijn manier van iemand die het verdient, klappen te geven. De reputatie van Wouter Bos werd geheel ten onrechte door het slijk gesleurd en als het object mijner tuchtiging wat lichter van postuur is, moet ik me ietsje buigen.
Ach jongen, ben jij mss opgevoed in een Islamschool dat jij zo maar ff over klappen geven begint? Ik moet echt lachen met je verontwaardiging aangaande die arme door het slijk gesleurde Wouter Bos, je had m daar moeten zien lopen in Amsterdam aan het hoofd van een meute Hollandse Arabieren die de dood van alle Joden eisten( ik was daar toevallig aanwezig op die dag), achteraf draait die zijn kont dan wel, natuurlijk, want het ging maar over een paar heethoofden die dat deden weetjewel. Ofwel staat die kerel achter dat gedachtengoed en moet hij daar maar openlijk voor uitkomen, ofwel is die oliedom dat die niet weet wat er leeft in de door Jodenhaat getekende breinen van zijn geliefde moslims. Of is het puur opportunisme en heeft de PvdAchmed gewoon de stemmen van de Allahtonen nodig. Of een combinatie van die 3 motieven. Maar jij mag het me zeggen, want je weet toch alles.
Als je perfect weet wat er in de kop van de president van de VS omgaat moet het koud kunstje zijn om ons in te lichten over de drijfveren van Woutertje Bos, die toch wel wat lichter van postuur is. Buig maar alvast wat, zoals Bos en de PvdAallah dat doen voor de moslims.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door mercator »

haha, ik realiseer me nu dat het niet Woutertje Bos maar handige Harry van Bommel was die daar zo vrolijk Intifada! liep te roepen!
k zeg het maar voordat Pointer zijn rooie viltstift oppakt en mij een nul geeft omdat ik niet genoeg naar Wikipedia heb gekeken.

Maar ik heb wél een duidelijk beeld van Bos voor ogen met een kopvod geval naast hem op het laatste PvdAllah congres, komt eigenlijk op het zelfde neer want alles wat een kopvod draagt wil alle Joden dood.
Maar de vraag blijft, en ik ben benieuwd welk antwoord jullie daarop kunnen bedenken, want IK ben er nog niet helemaal uit: hoe komt het nou in Allah's naam toch dat alles wat zich progressief en tolerant noemt zo in aanbidding ligt voor een achterlijke ideologie die absoluut reactionnair en intolerant is ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door hans van de mortel »

Ik wil bij deze mijn waardering uitspreken voor Pointer. Ik vind hem echt goed. En niet alleen goed, maar ook humoristisch en forum-vermakend. Kortom, een welkome aangename aanwinst die we niet moeten sarcasmeseren. Trouwens, Pointer is al langer een deelgenoot van ons. En ik herinner mij dat ik hem destijds ook al waarachtig goed vond. 8)
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Pointer
Berichten: 117
Lid geworden op: wo sep 26, 2007 4:10 am
Locatie: NL
Contacteer:

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Pointer »

H.Numan schreef:Deze absurde middeleeuwse en ronduit barbaarse houding van de schijnheilige vader is uitsluitend mogelijk omdat religie veel meer respect krijgt dan het verdient. Waarom krijgt religie opeens zoveel respect? Omdat een niet nader te noemen religie dat gewoon afdwingt. De rest snoept een vorkje mee. Respect hoef je niet te verdienen. Je kan het ook afdwingen. De laatste 40 jaar zijn daar een mooi voorbeeld van.
Kop op, atheïsme is ook groeiende. De schijnbare opleving van religiositeit is een reactie op de kwezeltjes van New Age. Daarmee vergeleken hebben de religies uit de oude doos meer body door hun lang bestaande tradities, maar dat maakt religie niet minder achterhaald. Als ik nu op strikt Calvinistische websites kijkt zie ik daar uitingen, waarvoor je dertig jaar geleden zonder meer uit hun kerk geknikkerd werd, "in de buitenste duisternis, waar het geween is en het geknars der tanden". Alle eieren van Barneveldse kippen worden op de markt gebracht, ook die welke op zondag gelegd zijn. Toen zo'n kippenboer dertig jaar geleden eens opmerkte, dat Jezus dat vast wel goed gevonden zou hebben, zei een ouderling dat Jezus veel te vrijzinnig was. Dat werd een harde strijd. Tegenwoordig hoor je daar niemand meer over. Ik heb sterk de indruk dat katholieken weer massaal hun kerk uitrennen vanwege deze pauselijke kuisheidsmaniak.
Integratie zonder assimilatie = infiltratie
Bloodgod
Berichten: 528
Lid geworden op: ma feb 23, 2009 1:29 am

Re: Wilders heeft geen kans tegen doorsnee moslim

Bericht door Bloodgod »

Je kunt de Paus moeilijk ongelijk geven in de mening dat het condoom een verwerpelijk genotsmiddel is. Gezien dit een oproep aan Christenen betreft, lijkt het me logisch dat dit meer een boodschap van "Gaat heen en vermenigvuldigd U" is. Niet iedereen is homosexueel of SOA. dragend. Als de Paus het in z'n kop haalt heel dwingend: "ga neuken als de ratten" te blèren, kun je er vergif op innemen dat dat door andere neukende ratten als een oorlogsverklaring in de oren klinkt.
Living on enemy ground, I will not obey your law.
Gesloten