Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door Chaimae »

Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de Marokkaanse regering in de levens van Nederlandse burgers en vindt dat daar een einde aan moet komen.

"Nederlanders van Marokkaanse afkomst die hard werken en goed meedoen in ons land worden nog steeds lastiggevallen door de Marokkaanse overheid. Van aanzetten om te spioneren tot lijsten met door Marokko goedgekeurde namen, van problemen bij echtscheiding tot het opdringen van de nationaliteit. De Marokkaanse regering probeert overal invloed op te houden en dat dwarsboomt een goede integratie van Nederlanders met een Marokkaanse afkomst.

Dit is een zeer kwalijke zaak en daar moet een einde aan komen. Het kan niet zo zijn dat een buitenlandse overheid Nederlandse burgers regels en wetten oplegt." Verdonk wil dat het de Marokkaanse overheid duidelijk wordt gemaakt dat de inmenging in Nederland afgelopen moet zijn. Zij stelt daarom het volgende voor:

"Kinderbijslag naar Marokko wordt stopgezet. De diplomatieke betrekkingen met Marokko worden verbroken. We sluiten onze ambassade en sturen de Marokkaanse ambassadeur terug naar Rabat. De boodschap is duidelijk, wij dulden geen enkele inmenging in de zaken van Nederlandse burgers door de Marokkaanse overheid."

http://www.nieuwsbank.nl/inp/2009/06/18/R125.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door Monique »

"Kinderbijslag naar Marokko wordt stopgezet.
Inderdaad, volkomen belachelijk die kinderbijslag naar het buitenland.

En, zowiezo de kinderbijslag afschaffen ofwel terugbrengen naar 1 kind.
Het moet maar eens afgelopen zijn met die fokpremie.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door H.Numan »

Misschien kunnen we het oorspronkelijke konijnen kruis weer invoeren? Lijkt me stuk goedkoper. Of is een konijn een onrein dier? :roll:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
moslimm
Berichten: 41
Lid geworden op: wo feb 18, 2009 1:57 pm

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door moslimm »

toevallig ben ik een hardwerkende Nederlander met een Marokkaans achtergrond, 1 paspoort ( ik zou de marokkaanse aan kunnen vragen maar vind eentje wel genoeg) ben vook voor het stoppen van gelden voor over de grens en heb geen last met de marokkaanse inmenging. d.w.z. dat men dat zelf opzoekt. en vraag me nou niet waarom want ik begrijp ook niet waarom mensen zo willen leven net zo goed als dat ik ook niet begrijp dat er een hoop kansen/ opleidingen laten schieten geen baan hebben en willen/kunnen leven van een uitkering, in een stinkhok wonen, een auto rijden die op is en hun kinderen niets kunnen bieden.

maar wat zijn het nou eigenlijk?
nederlandse burgers of marokkaanse nederlanders of nederlanders met een marokkaans paspoort of allochtonen of moslims?
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door H.Numan »

Wat mij betreft zijn het allemaal marokkaans staatsburgers met een extra paspoort, om spionage en fraude wat te vereenvoudigen. Of Turkse staatsburgers, zo je wilt.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
moslimm
Berichten: 41
Lid geworden op: wo feb 18, 2009 1:57 pm

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door moslimm »

haha ik had geen andere reactie van je verwacht Numan, je vergeet dit keer alleen te vermelden dat ze nog op kunnen rotten naar de zandbak waar ze vandaan komen. trouwens velen zou ik ook als kiespijn kunnen missen.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door Ruth »

moslimm schreef:haha ik had geen andere reactie van je verwacht Numan, je vergeet dit keer alleen te vermelden dat ze nog op kunnen rotten naar de zandbak waar ze vandaan komen. trouwens velen zou ik ook als kiespijn kunnen missen.
Beste Moslimm, ik begrijp je sarcasme. 't Is niet leuk om aldoor op een hoop gegooid te worden met Marokkanen die dr een grote zooi van maken (en dat zijn er nogal wat)
Ik hoop dat er nog eens een tijd komt dat de misdaadstatistieken niet meer worden aangevoerd door o.a. Marokkanen maar eerlijk gezegd heb ik daar een hard hoofd in.
We kunnen onze slappe regering bedanken, het kwaad is geschied. We hadden Wilders 15 jaar geleden al nodig gehad maar we hebben met zn allen liggen slapen en nu betalen we de prijs.
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door naar boven »

Ruth schreef:...
We kunnen onze slappe regering bedanken, het kwaad is geschied. We hadden Wilders 15 jaar geleden al nodig gehad maar we hebben met zn allen liggen slapen en nu betalen we de prijs.
Vijftien jaren geleden (slechts) waren ze nog druk bezig om de opvolger van de Centrumpartij, de Nationale Volkspartij/CP'86 juridisch te vloeren. Overigens met succes (en mijn instemming, want ik vond het maar een bende domkoppen). Dus het klimaat voor een Wilders en een PVV was toen niet bepaald gunstig. Nu eigenlijk nog niet, want demoniseringscampagnes werken nog steeds.
RTFM
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door mercator »

Monique schreef:Inderdaad, volkomen belachelijk die kinderbijslag naar het buitenland.

En, zowiezo de kinderbijslag afschaffen ofwel terugbrengen naar 1 kind.
Het moet maar eens afgelopen zijn met die fokpremie.
Zou al een goed begin zijn, maar dat gaat onze moslims er NOG niet van afhouden om te kweken als ratten hoor. In hun achterlijke thuislanden bestaat er niks sociale zekerheid en daar halen ze moeiteloos geboortecijfers van 6 stuks per vrouw en meer.
Je denkt toch niet dat Achmed en Fatima Bontkraag voorbehoedsmiddelen gaat gebruiken als de kinderbijslag wordt afgeschaft? Zo rationeel denkt een moslim niet.

Wees maar zeker dat al die uitkeringen en kinderbijslagen voor onze Allahtonen een soort afpersingsgeld zijn. Neem ze dat af en ze moeten uitsluitend van diefstal, zwendel en zwartwerk gaan leven hier, en dus voor nog onnoemelijk méér overlast zorgen dan ze nu al doen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door mercator »

moslimm schreef: maar wat zijn het nou eigenlijk?
nederlandse burgers of marokkaanse nederlanders of nederlanders met een marokkaans paspoort of allochtonen of moslims?
Met Marokkaan, Papoea of Rus is niks mis mee. Maar iemand die in een moderne kennismaatschappij in Europa leeft en niet in een stinkende grot in Pakistan of Marokko heeft geen enkel excuus meer om zich nog een aanbidder van de pedofiel en moordenaar Mohammed te noemen,moslim dus, en zo ja verdient die een enkeltje richting zandland waar het Grote Voorbeeld en zijn verzinsel Allah in alle rust en tevredenheid mag/kan aanbeden worden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door Chaimae »

moslimm schreef:toevallig ben ik een hardwerkende Nederlander met een Marokkaans achtergrond, 1 paspoort ( ik zou de marokkaanse aan kunnen vragen maar vind eentje wel genoeg) ben vook voor het stoppen van gelden voor over de grens en heb geen last met de marokkaanse inmenging. d.w.z. dat men dat zelf opzoekt. en vraag me nou niet waarom want ik begrijp ook niet waarom mensen zo willen leven net zo goed als dat ik ook niet begrijp dat er een hoop kansen/ opleidingen laten schieten geen baan hebben en willen/kunnen leven van een uitkering, in een stinkhok wonen, een auto rijden die op is en hun kinderen niets kunnen bieden.

maar wat zijn het nou eigenlijk?
nederlandse burgers of marokkaanse nederlanders of nederlanders met een marokkaans paspoort of allochtonen of moslims?
Jij hebt gewoon een Marokkaanse nationaliteit, juridisch gezien. Alleen heb jij geen Marokkaanse carte nationale aangevraagd. Je vader heeft je, als het goed is, bij geboorte gewoon ingeschreven bij het Marokkaanse consulaat. Je valt dus ook gewoon onder de hoede van Marokko. Enne, het is niet iets ergs hoor. Ik heb ook twee 'paspoorten,' en daar ben ik verdomd fier op. Waarom zou ik me constant moeten verantwoorden naar de Nederlanders toe? Als ze wat te klagen hebben, doen ze dat maar bij de Marokkaanse koning en het land. Die willen ons immers niet 'loslaten.'
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door Chaimae »

H.Numan schreef:Wat mij betreft zijn het allemaal marokkaans staatsburgers met een extra paspoort, om spionage en fraude wat te vereenvoudigen. Of Turkse staatsburgers, zo je wilt.
Hoe kleingeestig zeg. Weet je dan niet dat de Nederlandse Marokkanen er helemaal niks aan kunnen doen dat zij over twee nationaliteiten beschikken? Ik ben dus, als we jouw loze kreet moeten geloven, of een spion, of een fraudeer.
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door BFA »

Weet je dan niet dat de Nederlandse Marokkanen er helemaal niks aan kunnen doen dat zij over twee nationaliteiten beschikken?
Onze fout. We hadden jullie nooit zo makkelijk de Nederlandse moeten geven.
Vroeger deed je daar 40j over. Onbegrijpelijk dat jullie die op 4 weken kregen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door Chaimae »

BFA schreef:
Weet je dan niet dat de Nederlandse Marokkanen er helemaal niks aan kunnen doen dat zij over twee nationaliteiten beschikken?
Onze fout. We hadden jullie nooit zo makkelijk de Nederlandse moeten geven.
Vroeger deed je daar 40j over. Onbegrijpelijk dat jullie die op 4 weken kregen.
Ik ben in Nederland geboren... :roll:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door BFA »

Ik ben in Nederland geboren...
Buiten enkele ogenblikken uit opportunisme zie je, jezelf niet als Nederlander. Dit maakt je bewering waardeloos.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
moslimm
Berichten: 41
Lid geworden op: wo feb 18, 2009 1:57 pm

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door moslimm »

ik snap echt wel dat ik op dit forum niet met de gemiddelde autochtoon te maken heb maar met een groep rechtse zionistische islamhaters. tegen hun zou ik willen zeggen : De Islam en de Koran hebben altijd vijanden gehad dus niets nieuws voor ons, het maakt ons juist sterker daarnaast heeft alles wat jullie uitkotsen een averechts effect; als jullie zeggen geen moskeeen meer, komen er juist meer bij als jullie zeggen paspoort afpakken dan gaan we dat de volgende dag aanvragen en omdat we weten dat we toch niet voor NLders worden aangezien met een islamitisch geloof is dat paspoort voor ons nog minder waard dan een hondendrol maar ja het maakt het reizen wat makkelijker.

dan Wilders, die zal jullie niets anders brengen dan ellende alhoewel ik geloof niet dat het ooit wat zal worden, velen zijn hem voorgegaan.. de een kapot de ander om voor de amerikanen te mogen werken

ondertussen groeien wij, wij gaan door met waar we mee bezig zijn en beschouwen jullie (de rechtse minderheid) als varkensstront en zeggen ook tegen jullie: WEN ER MAAR AAN DAT JULLIE OVERGENOMEN WORDEN.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door BFA »

WEN ER MAAR AAN DAT JULLIE OVERGENOMEN WORDEN.
In zijn 1400 jarig bestaan heeft Islam nog niets goeds voor de mensheid kunnen voortbrengen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door Monique »

moslimm schreef:ik snap echt wel dat ik op dit forum niet met de gemiddelde autochtoon te maken heb maar met een groep rechtse zionistische islamhaters. tegen hun zou ik willen zeggen : De Islam en de Koran hebben altijd vijanden gehad dus niets nieuws voor ons, het maakt ons juist sterker daarnaast heeft alles wat jullie uitkotsen een averechts effect; als jullie zeggen geen moskeeen meer, komen er juist meer bij als jullie zeggen paspoort afpakken dan gaan we dat de volgende dag aanvragen en omdat we weten dat we toch niet voor NLders worden aangezien met een islamitisch geloof is dat paspoort voor ons nog minder waard dan een hondendrol maar ja het maakt het reizen wat makkelijker.

dan Wilders, die zal jullie niets anders brengen dan ellende alhoewel ik geloof niet dat het ooit wat zal worden, velen zijn hem voorgegaan.. de een kapot de ander om voor de amerikanen te mogen werken

ondertussen groeien wij, wij gaan door met waar we mee bezig zijn en beschouwen jullie (de rechtse minderheid) als varkensstront en zeggen ook tegen jullie: WEN ER MAAR AAN DAT JULLIE OVERGENOMEN WORDEN.
Ziehier de reden voor de groei van Wilders.
En het bewijs dat Wilders gewoon gelijk heeft.
Moslims (niet allemaal) zijn hier enkel om zichzelf te verrijken, zielig te doen en hun ticket voor het paradijs te verdienen door ofwel iedereen moslim te maken ofwel kafir af te slachten.

Een islamitische oppotunist en uitvreter.
En jij vindt het raar dat islam altijd vijanden heeft gehad?
En jij vindt het raar dat Wilders groeit?

Jammer alleen dat de linkse oogkleppen nog zo goed werken.
Jij bent dus een voorbeeldje van de sujetten die Wilders uitgezet wil zien.

Ik ben bereid daar extra belasting voor te betalen..... met 1 "eis" ; dat iedere uitgezette moslim een chip ingespoten krijgt waarbij deze ontploft zodra onderhavig monster zich binnen een straal van 100 meter van de Nederlandse grens bevindt.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door Manon »

Ik ben bereid daar extra belasting voor te betalen..... met 1 "eis" ; dat iedere uitgezette moslim een chip ingespoten krijgt waarbij deze ontploft zodra onderhavig monster zich binnen een straal van 100 meter van de Nederlandse grens bevindt.
dan moeten we met bufferzones gaan werken waar die moslimontploffers kunnen worden samengeveegd of zo? :evil:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door Manon »

Chaimae schreef:
BFA schreef:
Weet je dan niet dat de Nederlandse Marokkanen er helemaal niks aan kunnen doen dat zij over twee nationaliteiten beschikken?
Onze fout. We hadden jullie nooit zo makkelijk de Nederlandse moeten geven.
Vroeger deed je daar 40j over. Onbegrijpelijk dat jullie die op 4 weken kregen.
Ik ben in Nederland geboren... :roll:
het is niet omdat een kat in een viswinkel wordt geboren dat het een vis wordt natuurlijk.

Maar kom, ik stel eerder voor dat men de vroegere nationaliteitsvereisten terug in voege brengt: ik geloof dat het minstens een verblijf van 25 jaar was, volledige taalkennis, AFSTAND DOEN VAN VORIGE NATIONALITEIT, en uiteraard ondertekenen van assimilatiecontract.
Het aantal "belgen" en "nederlanders" zou vast drastisch dalen!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89886
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door Ariel »

moslimm schreef:
ondertussen groeien wij, wij gaan door met waar we mee bezig zijn en beschouwen jullie (de rechtse minderheid) als varkensstront en zeggen ook tegen jullie: WEN ER MAAR AAN DAT JULLIE OVERGENOMEN WORDEN.
En ik maar denken dat we hier met een gematigde Moslim te maken hebben. :smile:
Zo zie je maar weer dat het voor ons heel moeilijk is om een Moslim te vertrouwen.
We weten nu waar je loyaliteit ligt. Duidelijk NIET bij Nederland.
BTW. Wat gaan jullie met ons doen als we overgenomen worden?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door mercator »

moslimm schreef:
ondertussen groeien wij, wij gaan door met waar we mee bezig zijn en beschouwen jullie (de rechtse minderheid) als varkensstront en zeggen ook tegen jullie: WEN ER MAAR AAN DAT JULLIE OVERGENOMEN WORDEN.
Juist ja, ik neem aan dat je met dat "groeien" het om het jaar bevruchten van jullie wijfjes bedoelt? Want Islam heeft nog nooit iets van groei gekend, alleen intellectuele stagnatie en sociale ellende. Voor alles, maar dan ook ALLES zijn jullie als hulpeloze kinderen afhankelijk van wat wij gepresteerd hebben.
Het is ONZE fout dat we zo lankmoedig zijn tov jullie slag, dat ben ik met je eens. Want jullie kunnen er natuurlijk niets aan doen dat jullie moslim zijn, door een eeuwenlange combinatie van armoede, analfabetisme en achterlijkheid door inteelt.(We zullen straks het IQ van de kindjes van de moeftie van Rotterdam, incest-Aboe, s meten :knorrie: ).
Als een boer een open zak met graan in zijn schuur laat staan moet die alleen maar kwaad zijn op zichzelf, niet op de muizen die het graan opvreten.
Zo moeten wij ook s dringend werk gaan maken van het oplossen van onze Europese moslimplaag, en dat kan alleen nog maar door een massale en gedwongen deportatie van moslims, van gematigd tot salafist.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Zo moeten wij ook s dringend werk gaan maken van het oplossen van onze Europese moslimplaag, en dat kan alleen nog maar door een massale en gedwongen deportatie van moslims, van gematigd tot salafist.
Sorry, maar ik wordt hier soms niet helemaal goed van. :question: :no1:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door mercator »

Pilgrim schreef:
mercator schreef:Zo moeten wij ook s dringend werk gaan maken van het oplossen van onze Europese moslimplaag, en dat kan alleen nog maar door een massale en gedwongen deportatie van moslims, van gematigd tot salafist.
Sorry, maar ik wordt hier soms niet helemaal goed van. :question: :no1:
Oh ja, wat stel JIJ dan voor om de islamisering van Europa tegen te gaan? Behalve zelf moslim te worden natuurlijk.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Rita Verdonk heeft genoeg van de ongewenste inmenging van de

Bericht door Pilgrim »

mercator schreef:Oh ja, wat stel JIJ dan voor om de islamisering van Europa tegen te gaan? Behalve zelf moslim te worden natuurlijk.
Een immigratiestop voor moslims en uitzetting van criminele moslims en moslims die er actief naar streven om hier een islamitische staat in te voeren. Er zijn immers ook genoeg culturele moslims die van de jihad en de sharia niets moeten weten. Ook Wilders gaat niet zo ver als jij!! :mad:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie