ex moslim worden

achmed1986
Berichten: 3
Lid geworden op: di aug 25, 2009 10:43 am

ex moslim worden

Bericht door achmed1986 »

hallo ik ben op zoek naar mensen die mij kunnen helpen. ik heb een vervelend jaar achter de rug. een groepje laaghartige regenwormen een groep achterbakse mensen in de moskee stichting al- soena in denhaag . hebben een jaar lang achter mij rug een hetze tegen mij opgezet hun geroddel heeft er toe geleid dat ik anders ben gaan kijken naar het geloof en ik wil graag me geloof gedag zeggen en nieuwe leven beginnen werken aan een nieuwe toekomst. alleen is het nog wel moeilijk ik heb het van jongs af aan met een pap lepel naar binnen gekregen. mijn eerste vraag is zijn er mensen die mij kunnen helpen of zijn er instantie te vinden waar ik terecht kan als steunpunt. want nu zit ik in een face waarin ik nu zeg ik wil niet niet geloven in ben ongelovig en vervolgens 5 min later ben ik aan het bidden. het is niet zo makkelijk hoor ik doe me best maar steeds is er iets wat mij weer drie stappen achteruit zet daarom vraag ik of ik ergens naar toe kan voor anti radicalisering islamisering ect ect. en ook hebben vele zogenaamde vrienden afstand van mij genomen maar als ik stop met geloven en hiervoor uit kom wordt het natuurlijk alleen moeilijker denk maar aan familie etc ect.

mijn tweede vraag is ze hebben mijn internet verbinding gehackt ze zien blijkbaar op een of een andere manier wat ik doe tijdens mij surfgedrag. en vervolgens zetten ze het online op al-yaqeen om mij belachelijk te maken. hoe moet ik dit probleem aan pakken kan je ergens aangifte doen en hoe bewijs je het. ik heb ze hierover onlangs over ge-mailt en ze ontkennen het zijn echte bedriegers.

mijn derde vraag is
is er een manier om ze terug te pakken bijvoorbeeld door contact op te zoeken met de media ik wil mijn verhaal kwijt en mensen waarschuwen voor deze misbaksel die beweren de juiste waarden en normen te hebben en zelf denken dat er onder hun mensen zijn die beter en hoger zijn dan de engelen. ik doe dit niet als vergelding maar ik wil hun manier van werken blootstellen zodat iedereen kan zien wat voor bedriegers het zijn. deze mensen misbruiken hun preekstoel om hun doel te bereiken blijkbaar kunnen ze niet genoeg informatie of inspiratie, voorbeelden halen uit de soena en de koraan waardoor ze andere onschuldige mensen gebruiken.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: ex moslim worden

Bericht door Ariel »

Hallo Achmed. Welkom op het forum.

Daar vraag je me wat. Het is inderdaad heel wat om afvallige te worden. Dat is een heel proces.
Sommige ex-moslims hebben er jaren over gedaan om hun geloof te laten vallen. Het is inderdaad waar dat je van kinds af aan een hersenspoeling gehad hebt, en Islam zit diep in je poriën.
Je bent waarschijnlijk nog heel bang voor Allah en zijn straf.
Ik kan je vertellen dat de hel niet bestaat en dat Allah eigenlijk een god is uit het pre islamitische tijdperk, maar dat zal je misschien nu nog niet eens willen geloven.
http://www.sign2god.com/folders/ILL/Bab ... Islam.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Een afvallige moslim is moedig en is op onderzoek uit gegaan. . Hij/zij is intelligent , gebruikt zijn hersens, en heeft door het onderzoeken van Islam zelf uitgedokterd dat islam een religie van haat is, en niet van liefde. Zoals je weet betekent Islam geen liefde, maar onderwerping.

Ik weet niet of er een steunpunt of een instantie te vinden is waar jij een anti radicalisering programma kan doorgaan. Misschien kunnen ex-moslims je een handje helpen, maar dan zal dat niet via direct contact gebeuren. Ik vermoed dat jij wel begrijpt waarom dat niet kan.

Je kan op dit forum alle steun verwachten die je nodig hebt. Er zijn op dit forum meer afvallige moslims , maar die zullen ook graag anoniem willen blijven.

Wat betreft je computer. Ik neem aan dat je weet dat je elke virus van je computer kan verwijderen. Als ze je volgen via de computer, dan moet er een programma op je computer geïnstalleerd zijn waardoor ze je in de gaten kunnen houden, maar via een goede virus scanner moet dat programma op te sporen zijn. Maar misschien kunnen andere leden je hier meer over vertellen, want ik ben maar een leek op dit gebied.

Wat betreft dat jij je verhaal aan een krant kwijt wil, dat is niet moeilijk.
Je kan bijvoorbeeld contact opnemen met de volkskrant.
Twee verslaggeefsters Janny Groen, Annieke Kranenberg zullen waarschijnlijk met alle plezier zich in jouw probleem willen verdiepen, en daar een artikel over schrijven.
[email protected]
Deze dames hebben ook de zaak Samir A en andere zaken gevolgd.
http://www.volkskrant.nl/achtergrond/bi ... errorisme/" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik weet niet of je wat aan deze antwoorden hebt, maar nogmaals, als je werkelijk meer van de andere ( zwarte ) kant van Islam wil weten, en vragen over Islam hebt, dan kan je hier terecht. We zullen je met raad en daad bijstaan.

Vriendelijke groet.
Ariel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: ex moslim worden

Bericht door BFA »

mijn eerste vraag is zijn er mensen die mij kunnen helpen of zijn er instantie te vinden waar ik terecht kan als steunpunt.
Dit is heel moeilijk. Bijna geen enkele Mohammedaan durft openlijk zijn ongeloof te erkennen. Het Nederlands comité van ex-Moslims is opgedoekt. Je kan misschien eens via de stichter Ehsan Jami informeren of er nog iets ondergronds bestaat. Ik heb geen contactgegevens.
Je kan ook altijd vragen stellen op dit forum. Of dingen gewoon van je af schrijven. Er zijn genoeg onderverdelingen om te plaatsen.
want nu zit ik in een face waarin ik nu zeg ik wil niet niet geloven in ben ongelovig en vervolgens 5 min later ben ik aan het bidden. het is niet zo makkelijk hoor ik doe me best maar steeds is er iets wat mij weer drie stappen achteruit zet
Ik geloof je gerust dat dit niet makkelijk is. Er is niets verkeerd in de behoefte aan een God. Er is iets verkeerd aan een God die voorwaarden stelt voor het verkrijgen van zijn liefde. En de voorwaarden die Allah stelt zijn niet van de minste.
Maak eens vergeljkingen op.
Deze site heeft teksten van zowat alle religies die op aarde bestaan. Het zijn er honderden.

http://www.sacred-texts.com/" onclick="window.open(this.href);return false;

Je kan ook steeds je problemen verwoorden hier op dit forum.
ook hebben vele zogenaamde vrienden afstand van mij genomen maar als ik stop met geloven en hiervoor uit kom wordt het natuurlijk alleen moeilijker denk maar aan familie etc ect.
Vrienden kan je nieuwe maken. Echte vrienden vind je maar 2 of 3 tijdens een heel leven.
Familie is moeilijker. Ben je nog afhankelijk van thuis voor studie enz... zal je nog een tijdje moeten toneel spelen om de vrede te bewaren. Eens je afzonderlijk kan wonen wordt het makkelijker. Om je familie te behouden zal nog lang een beetje comedie nodig blijven.
ze hebben mijn internet verbinding gehackt
Met een goede virusscanner krijg je normaal de problemen weg. Spywarescan ook niet vergeten.
Avast is een goede virusscanner met real-time bescherming en aan Ad-Aware anniversy edition, heb je een goede spyware, ook met real-time bescherming.
Webbrowser van Mozilla: Firefox, met de gratis add-on NoScript aangeplakt snijdt heel veel miserie van de webpaginas weg en is ook een extra-veiligheid tegen er iets door de andere schilden glipt. Wil je het extra-veilig, werk dan met een Demo-versie voor een toekomstige Firefox. Mijn desktop haalt minder Spyware binnen met een Demo-versie dan mijn laptop met de gewone. De desktop surft het meest. Die demo-versies kennen dan andere bugs.
E-mail hou je veiliger met Thunderbird van Mozilla.
Minstens 1X per week computer scannen.

Helpt niets, volledige clean install.

3de vraag heeft Ariel reeds beantwoordt.

Veel sterkte.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: ex moslim worden

Bericht door Chaimae »

Heel veel sterkte, Achmed.

Mare, hoe komt het dat de Soenah-moskee van de ene op de andere dag een hetze tegen je begint? Daar moet toch aanleiding voor zijn geweest?
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
achmed1986
Berichten: 3
Lid geworden op: di aug 25, 2009 10:43 am

Re: ex moslim worden

Bericht door achmed1986 »

waarom ze een hetze hebben gestart ze denken dat ik een homo ben ? dat ik mijn moeder heb geslagen dat ik alchol drink dat ik fatwa´s heb gegeven en eentje die een bidá is niet conform met de shariah zeg maar. ook zeggen ze zeg dat ik door en door slecht ben een slieuwe vos .

grappig is allemaal verzonen alleen en zina gepleegd en dit bericht-roddel klopt
toen ik erachter kwam over gerodel waren we 5.6 maanden verder en had het ook geen zin meer om erachter te gaan inmiddels is het een nieuwe hype daarso om over mij te roddelen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: ex moslim worden

Bericht door Ariel »

Maar hoe denk je nu echt over Islam Achmed? Daar ben ik nieuwsgierig naar.
Vertel eens, en zeg eerlijk wat je voelt.

Want weet je Achmed. Er zijn meer moskees in Den Haag. Ben je daar wel eens geweest?
Je zit toch niet vast aan de Al Soenah-moskee ?

Ik begrijp dat je heel boos bent op die lui uit de Al Soenah-moskee , maar als jij deze dingen niet geaan hebt, dan moet je boven deze mannen staan, en door je gedrag het tegendeel bewijzen.
Haat en vergelding lossen niks op jongen. Liefde wel.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
achmed1986
Berichten: 3
Lid geworden op: di aug 25, 2009 10:43 am

Re: ex moslim worden

Bericht door achmed1986 »

ik hou van islam en van de profeet maar ik kan de moslims niet uit staan vooral met die lange baarden en dikke buiken deze zijn het ergst. deze mensen hebben mij zo gekwest dat ik ontzettende woede aanvallen heb alleen al als ik aan ze denk of langs zie lopen. ik wil gewoon niks met hun te maken hebben al zekker niet schouder aan schouder voet aan voet in gebed staan en samen buigen en bidden. dit is teveel van het goede.

de overige moskeeèn in den haag zijn bijna allemaal gerelateerd aan deze mensen zo zul je somigge predikanten aantreffen in de haagse moskeen. je kan natuurlijk naar een turkse of pakistaanse moskee die een soenitische madhab volgen maar daar heb ik geen trek in.

verder waarom zou ik iemand het tegendeel bewijzen het is alsof je hun bepaalde autoriteit geeft. soort van jullie gaan over goed en kwaad en zijn bevoegd om over mij te oordelen. ik wil hun ook geen aandacht geven ik heb echt geprobeerd om zo ver mogelijk weg te blijven van zulke types in de hoop met rust gelaten te worden en ik heb me ook niet gemengd in deze trieste geval ik kijk alleen langs de zijlijn toe hoe ik door bepaalde types zwart wordt gemaakt. helaas ben ik tot de dag vandaag een hot item.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: ex moslim worden

Bericht door Amazigh »

achmed1986 schreef:waarom ze een hetze hebben gestart ze denken dat ik een homo ben ? dat ik mijn moeder heb geslagen dat ik alchol drink dat ik fatwa´s heb gegeven en eentje die een bidá is niet conform met de shariah zeg maar. ook zeggen ze zeg dat ik door en door slecht ben een slieuwe vos .

grappig is allemaal verzonen alleen en zina gepleegd en dit bericht-roddel klopt
toen ik erachter kwam over gerodel waren we 5.6 maanden verder en had het ook geen zin meer om erachter te gaan inmiddels is het een nieuwe hype daarso om over mij te roddelen.

Ja jonge marokkanen :rongue:
In kanaleneiland hebben wij ook zo een jongen maar die is letterlijk en figuurlijk de weg kwijt :lol:
Pas nog gearresteerd omdat hij met een speelgoed AK-47 richting een van de camera''s wees:P

Maar guess what im trying to say het zijn marokkanen niks van aantrekken :smile:
A proud amazigh!
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: ex moslim worden

Bericht door mercator »

achmed1986 schreef: ik kan de moslims niet uit staan vooral met die lange baarden en dikke buiken deze zijn het ergst. deze mensen hebben mij zo gekwest dat ik ontzettende woede aanvallen heb alleen al als ik aan ze denk of langs zie lopen. .
Wel, ik heb dat ook, die woedeaanvallen als ik kuddes moslims zie lopen, al hun achterlijkheid trots manifesterend in een moderne maatschappij. Je zou haast denken dat ze een wedstrijd in potsierlijke achterlijkheid aan het houden zijn.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Chaimae
Berichten: 10447
Lid geworden op: ma okt 16, 2006 9:43 pm

Re: ex moslim worden

Bericht door Chaimae »

mercator schreef:
achmed1986 schreef: ik kan de moslims niet uit staan vooral met die lange baarden en dikke buiken deze zijn het ergst. deze mensen hebben mij zo gekwest dat ik ontzettende woede aanvallen heb alleen al als ik aan ze denk of langs zie lopen. .
Wel, ik heb dat ook, die woedeaanvallen als ik kuddes moslims zie lopen, al hun achterlijkheid trots manifesterend in een moderne maatschappij. Je zou haast denken dat ze een wedstrijd in potsierlijke achterlijkheid aan het houden zijn.
Zou jij een woedeaanval krijgen wanneer je mij door de straten zou zien lopen? Mercator, als het nodig is spring ik voor je in de bres, en zou ik je heus wel reamineren. Al is het niet conform de islamitische regels. :crying:
"Our patience will achieve more than our force."

Elk boek is een gevaar dat de ziel in wil. Wie de ziel in wil, moet door de omgekeerde wereld heen, door de leegte, dor de angst, door het niets.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: ex moslim worden

Bericht door Ariel »

Lieve Achmed. Het is niet goed om zo lang boos te blijven. De lange baarden en dikke buiken moslims lachen om jouw boosheid. Je hebt ze er niet mee. De enige die last heeft van deze boosheid ben jij zelf. Het verpest je leven, en het leidt namelijk vaak alleen maar tot nog meer frustratie.
Wat werkelijk belangrijk voor je is, zijn de waarden, doelen, de manier waarop je in het leven wilt staan. Wat belangrijk is , is hoe mensen die van je houden tegen je aan kijken. Ik vermoed dat je ook deze mensen met je boosheid verdriet doet. Die zullen je waarschijnlijk niet terug kennen. In een toestand van boosheid worden we negatief, egoïstisch en agressief. Dat is niet leuk voor je omgeving.

Accepteer dus wat je niet kunt veranderen, heb de moed om te veranderen wat je kunt, en ontwikkel de wijsheid om het verschil te kunnen zien tussen mensen waar jij wel een goede band mee hebt en die van je houden, en deze oervervelende lange baarden en dikke buiken moslims .

Ik begrijp dat jouw ego gekwetst is, maar de enige oplossing die ik voor je zie is om deze mannen links te laten liggen. Ga niet in op hun pesterijen, en laat zien wat voor kerel je bent. Laat zien dat je een goed mens bent , en dan zal je deze kerels een lesje kunnen leren, en dan zullen ze beschaamd zijn.

Moeilijk, maar probeer het eens. je zal zien dat jouw leven dan ook veel prettiger wordt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
pinkelpap
Berichten: 105
Lid geworden op: di apr 21, 2009 11:00 am

Re: ex moslim worden

Bericht door pinkelpap »

Lees de Bijbel eens die was er eerder dan de Koran.
Koran overgeschreven toen de boekdrukunst noch niet bestond.
Vermengt met middeleeuwse duistere geschiedenis.
Het is meer een militair handboek lijkt mij.
Bengazi
Berichten: 293
Lid geworden op: do mei 29, 2003 10:17 am
Contacteer:

Re: ex moslim worden

Bericht door Bengazi »

1. Wat betreft dat (mogelijke) hacken. Verander je wachtwoord van hotmail e.d.. Neem een abonnement op McAffee (ik weet ook niet wat de beste keuze is, of een virusscanner op een cd uit een computerzaak ) zodat je je computer kan laten scannen.

2. Bidden is geen enkel probleem als je ex-moslim bent. "Religie" is voor een belangrijk deel immers ook cultureel.

3. Dat ex-moslim zo'n lang proces moet zijn begrijp ik niet. Neem nu alleen al de ramadan. Weet je dat tijdens de zomermaanden bij de noordpool het sowieso al onmogelijk is om een hele dag (duurt daar dan 3 maanden) niet te eten laat staan niet te drinken. Dat had Allah (als het geen verzinsel van Mohammed was) toch wel moeten weten ?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89905
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: ex moslim worden

Bericht door Ariel »

Bengazi schreef:

3. Dat ex-moslim zo'n lang proces moet zijn begrijp ik niet. ?
En toch is dat waar. Ik hoor het vaak van afvallige moslims op FFI internationaal. Sommige doen er jaren over. Ali Sina de oprichter van deze site heeft er ook vier jaar over gedaan voordat hij de stap kon nemen. Maar hij zegt wel, dat als eenmaal de twijfel van afvalligheid in je hart gezaaid is, je nooit meer een goede moslim kan zijn.

Hier geeft hij een afvallige Moslima antwoord op haar vraag of ze haar ouders gelijk hebben en of Islam werkelijk het ware geloof is.
http://www.faithfreedom.org/2009/01/01/ ... -to-islam/" onclick="window.open(this.href);return false;
First let me tell you that you cannot go back. Believe me; I tried it for two years. I struggled with myself and with my thoughts, I prayed, I read religious books, I stopped reading religious books and did whatever I could to regain my faith to no avail. I have written about this experience in my article
http://www.faithfreedom.org/Articles/si ... belief.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Afvalligheid van Islam is een heel aangrijpende stap, maar als ze dan eenmaal zeker van hun zaak zijn, dan wordt dat als een bevrijding ervaart.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: ex moslim worden

Bericht door Pilgrim »

Ariel schreef:En toch is dat waar. Ik hoor het vaak van afvallige moslims op FFI internationaal. Sommige doen er jaren over. Ali Sina de oprichter van deze site heeft er ook vier jaar over gedaan voordat hij de stap kon nemen. Maar hij zegt wel, dat als eenmaal de twijfel van afvalligheid in je hart gezaaid is, je nooit meer een goede moslim kan zijn.
Je ziet het ook aan Chaimae. Bij tijd en wijle valt ze weer terug in de Islam, maar het voldoet kennelijk niet. Dat ze ook theologie wil studeren vind ik ook een beetje verdacht. :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: ex moslim worden

Bericht door H.Numan »

Laten we realistisch blijven. We zijn mensen. Vrijwel iedereen wordt van baby af aan geleerd dat er een god is, en in ieder geval een soort van leven na de dood. Voor verreweg de meeste mensen is dit de 'default position' waarin ze geprogrammeerd worden. De hele samenleving is er op gebaseerd. Elke samenleving. Men accepteerd onrecht, omdat hoe dan ook er een moment komt van afrekening. Of dat nu door een god of wat anders is. (Denk aan wedergeboorte.) Het kost iedereen heel veel moeite om daar overheen te stappen. Het kostte mij vele jaren van heel diep nadenken, twijfel, rondkijken, meer twijfel voor je volledig overtuigd bent.

Voor mij, en veel christenen, is het relatief simpel. Voor mohammedanen is het tenminste 100x zo moeilijk.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Bevrijd worden van onnodige angst

Bericht door hans van de mortel »

achmed1986 schreef:hallo ik ben op zoek naar mensen die mij kunnen helpen.
Hallo die Achmed! Welkom bij de ’wetenschappers’ op het gebied van religie, afgoderij, politiek, manipulatie, maar vooral vechters tegen onrechtvaardigheid.

Ik zal mij even voorstellen. Mijn naam is Hans van de Mortel.

Mijn eerste tip aan jou: ga voetballen. Of zoek een andere teamsport. Toon belangstelling voor je omgeving, voor normale mensen. Zoek contact. Vooral met NIET-Marokkanen. Want Marokkanen ken je al genoeg. En maak anders eens een afspraakje met Chaimae. Zij heeft het pluspunt dat zij geen schaamhaarlap om haar hoofd draagt.

Mijn tweede tip: probeer je te verlossen van je angst. Je angst voor het onbekende. Je hoeft niet bang te zijn voor iets dat er misschien wel is, maar nooit van zich laat horen. Angst is altijd een slechte raadgever. Ik ben nu coach/trainer van een jeugdelftal. Een laag elftal weliswaar. Maar dat vind ik juist een uitdaging. Ajax kampioen maken, daar zal ik als trainer mijn hand niet voor omdraaien. Ik leer die kinderen zichzelf te zijn. Dat zij vertrouwen krijgen in wat zij denken en doen. En vooral: NOOIT ANGST VOOR EEN STERKE TEGENSTANDER TONEN.

Zelfs voor een god hoef je niet bang te zijn. Dat is een kwestie van logisch denken. Als iemand mij zou uitschelden voor klootzak dan word ik niet boos. A - misschien heeft die persoon wel gelijk op dat moment. En B - wanneer hij niet gelijk heeft is hij een stuk onbenul die mijn aandacht niet waardig is. Zou dan een almachtige god die ik uitscheld voor waardeloze plurk en nietsnut boos op mij worden? Waarom zou hij? Staat hij niet ver boven mij verheven en zou hij niet in staat zijn mijn boosheid te begrijpen en met de mantel der liefde te bedekken?

Als je de bijbel kritisch en onbevangen leest, zonder angst, dan kom je erachter dat in het eerste gedeelte van dat boek dezelfde afschuwelijke beelden van het karakter van de God van Abraham voorkomen, als in de koran. Maar de koran stemt niet overeen. Want de God van Abraham in de bijbel is nooit zo’n walgelijke God geweest als de koran jou doet geloven. Dood gaan we allemaal, Achmed. Dus laten we vrolijk en positief wezen. Maar een God die jou na je dood weer levend gaat maken en vervolgens in het vuur gooit zodat je daar zal verbranden, is dat niet een wrede God? Inderdaad. Dat verbranden in het vuur is verschrikkelijk. Mensen die in een auto of in hun huis verbranden - dat is een verschrikkelijke dood. Maar nogmaals, dood gaan we allemaal. Liefst op een prettige manier.

Dat soort dingen deed de God van Abraham. Nou ja, wat te denken van al die pijn door oorlogsgeweld toegebracht? De mens bedenkt niet anders. Maar wat de mens niet kan en wat de God van Abraham ook nooit gedaan heeft is iets wat de door Moahmmed verzonnen Allah wel doet: hij laat mensen niet vanzelf doodgaan in het vuur. Nee, hij blust het weer af met water zodat ze net niet doodgaan. Het vuur stookt hij weer op en hij blust het weer af. Kun je je het gegil van die mensen voorstellen? Denk nou toch eens na beste Achmed. Zoiets is toch kompleet onvoorstelbaar waanzinnig? Die mensen in het vuur schreeuwen om hun dood. Maar Allah laat die mensen niet waardig sterven. Zo zit Allah, het zelfbedachte monster van de analfabeet Mohammed namelijk niet in elkaar. Mohammed was ook geen lieve jongen, hij was zelf een onbetrouwbare sadist. Vandaar. De pijn in het vuur is ondraaglijk, maar bij Allah gaat het maar door. Dag en nacht, week na week, maand na maand, jaar in jaar uit. Het zal volgens de verderfelijke leerstellingen van islam eeuwig doorgaan.

Beste Achmed. Je moet nu stoppen met islam. Ga nooit meer naar de moskee. Je moet nu boos worden. Boos op Allah zoals ik. Allah is voor mij de grootste plurk en sadist, de smerigste onder de bedenksels van de mens. En wie heeft dit bedacht? Dat is Abraham niet geweest. Dat is Mozes niet geweest. Het is nog veel leuker. Zelfs de God van Abraham heeft dit niet bedacht. MOHAMMED DE WOESTIJN ROVERHOOFDMAN heeft dit allemaal bedacht. Daarmee kon hij macht uitoefenen over dat angstige zooitje primitieve woestijn barbaren waarmee hij aan de lopende band karavanen overviel en leeg plunderde.

Mijn derde TIP: ga naar de bibliotheek, de plank met boeken over filosofie. En ga die boeken lezen. Ga lezen. Veel lezen mijn beste. Vooral over filosofie. Er gaat een wereld voor je open waarover nog nooit door één ayatolla, moefti, imam, kalief, mahdi of moellah is gesproken. Want in één jaar tijd zijn in Spanje net zoveel boeken vertaald als in DUIZEND jaar arabische geschiedenis. Begin je het een beetje te snappen?

Ik herhaal: ook al zou er een God bestaan, die God staat zo hoog verheven boven jou en mij dat je hem best een gore klootzak kunt noemen. Het is niet voor niets dat moslims in de wereld het altijd moeten opnemen voor hun door mohammed bedachte Allahtje en als hysterische door wespen gestoken zielepoten zich afreageren op andersdenkenden omdat de zelfverzonnen god van Mohammed nooit iets van zich laat horen.

Denk na Achmed. Daar zijn onze hersens voor. Maar bovenal, gebruik je kritische verstand. Onderzoek dingen en aanvaard nooit iets klakkeloos.

Ik wens jou een lang leven toe zonder de door de analfabeet Mohammed opgelegde angst. Wij hier op dit forum hebben geen angst. Ik zou het fijn vinden als dit ook met jou gebeurd.

Weleens ooit van geweld gehoord, toegepast door Jehovah’s Getuigen tegen andersdenkenden? NEEN! NOOIT! Zoiets is alleen voorbehouden voor de meest walgelijke religie op aarde en zijn volgelingen: ISLAM

Beste Achmed, onderzoek alle dingen en behoud het goede!

Enne . . . o ja, ik was twaalf jaar lang een Getuige van Jehovah. Toch weleens van gehoord? Je weet wel, dat is de God van Abraham en Mozes.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: ex moslim worden

Bericht door Pilgrim »

H.Numan schreef:Vrijwel iedereen wordt van baby af aan geleerd dat er een god is, en in ieder geval een soort van leven na de dood. Voor verreweg de meeste mensen is dit de 'default position' waarin ze geprogrammeerd worden. De hele samenleving is er op gebaseerd. Elke samenleving.
Merkwaardig dat de natuur onze geest met een dergelijke 'default position' geprogrammeerd heeft. :idea: :wink:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: ex moslim worden

Bericht door H.Numan »

Klopt, maar ik stel het wel vast.
Een baby gelooft niks. Dat wordt hem bijgebracht door de ouders. Vrijwel iedereen, op een zeer klein aantal atheistische ouders na doet dat. Maakt niet uit in wel geloof, of waar. Buiten dat leeft iedereen, zonder uitzondering, in een samenleving die minimaal zwaar beinvloed is door geloof.

Ik heb nooit tegen mijn oude moeder durven zeggen dat ik atheist ben. Dat zou haar hart gebroken hebben. Natuurlijk wist ze best wel dat ik nooit meer naar de kerk ging. Of dat ik altijd werkte op feestdagen. (Ben natuurlijk niet gek. 300% toeslag voor feestdagen steek ik graag in m'n zak.) Voor haar was geloof alles. Ze zou liever hebben dat ik een maniakale bijlmoordenaar was geworden die kinderen misbruikte, maar in ieder geval correct naar de kerk ging om te biechten dan dat ik atheist was.

Als het al zo moeilijk is in een relatief gematigde omgeving, hoe moeilijk is het dan voor een mohammedaan?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Re: ex moslim worden

Bericht door hans van de mortel »

H.Numan schreef:Klopt, maar ik stel het wel vast.
Een baby gelooft niks. Dat wordt hem bijgebracht door de ouders.
Een mens zal ook nooit in staat zijn om te praten uit zichzelf als hem dat niet geleerd is. Het enige dat hij voortbrengt zijn wat onverstaanbare klanken. Arabisch misschien? Dit zal ik nog even plaatsen op de topic fouten van Allah. :laugh1:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: ex moslim worden

Bericht door mercator »

Het zou een interessant experiment zijn om kinderen te laten opgroeien in een omgeving waar alle verwijzingen naar godsdienst verwijderd zijn en dan s te kijken of ze vanzelf tot een "geloof" komen. Is eigenlijk het enig mogelijke "godsbewijs" als je er even bij stilstaat.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: ex moslim worden

Bericht door H.Numan »

Volgens de mohammedanen (die rondom mekka wonen, waar anders?) gaan mensen die zonder spraak opgevoed worden automatisch arabisch praten. Zij die zonder geloof opgevoed worden worden automatisch mohammedaan. Dat is het mooie van het mohammedanisme: het is volkomen natuurlijk. :laugh1:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: ex moslim worden

Bericht door BFA »

Het is volkomen natuurlijk bij roofdieren.
Mohammedanisme is volkomen natuurlijk bij roofdieren.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
pinkelpap
Berichten: 105
Lid geworden op: di apr 21, 2009 11:00 am

Re: ex moslim worden

Bericht door pinkelpap »

Sjonge jonge jonge ...na alles gelezen te hebben denk ik dat ik maar echte-moslim wordt dan sta ik in ieder geval in de warme belangstelling.
Laatst gewijzigd door pinkelpap op ma aug 31, 2009 1:19 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
pinkelpap
Berichten: 105
Lid geworden op: di apr 21, 2009 11:00 am

Re: ex moslim worden

Bericht door pinkelpap »

mercator schreef:Het zou een interessant experiment zijn om kinderen te laten opgroeien in een omgeving waar alle verwijzingen naar godsdienst verwijderd zijn en dan s te kijken of ze vanzelf tot een "geloof" komen. Is eigenlijk het enig mogelijke "godsbewijs" als je er even bij stilstaat.
Dat kennen we al namelijk het communisme. oud nieuws dus
enzovoorts .........................communisme is ook een geloof namelijk de linkse kerk.
Plaats reactie