Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door Manon »

De koe horen loeien en niet weten waar de uier hangt?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door H.Numan »

machmoed elchalid schreef:Een nationaliteit opgeven is op dit moment onmogelijk ondanks dat velen dit zouden willen.

Helen Keller deed het onmogelijk.
Jullie? Zitten op de poef en genieten van alles wat jullie wordt aangereikt.

Als Abou of die Albi voor de keuze komen te staan: OF jullie leveren je paspoort in/sturen het via de post op en blijven in functie, OF jullie vliegen a la minuut de laan uit. Hoe lang denk je dat Abou nodig heeft om de aangetekende enveloppe met paspoort dicht te beffen?
Maar waarom zouden ze? Dat is toch nergens nodig voor? Albi heeft aanzienlijk minder excuus dan Abou. Want zij kan wel degelijk haar Turkse nationaliteit op geven, maar ze wil het niet.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door machmoed elchalid »

@Numan,

jij schreef: Jullie? Zitten op de poef en genieten van alles wat jullie wordt aangereikt.

Als dit zo was, had ik niet 21 mensen (waarvan 16 nl-ers) onder mijn leiding en hoefde ik ze niet aan te sturen. Dus dat op de poef zitten en genieten wat er wordt aangereikt, is voor jou helaas niet op mij van toepassing. De meeste mensen die mij kennen en dan heb ik het voornamelijk over Nederlanders, schamen zich soms voor hun eigen mensen en vragen zich dan af: hoe kan het dat een allochtoon die weliswaar hier is opgegroeid, meer ontwikkeld is dan de gemiddelde Europeaan, die de nederlandse taal beter beheerst dan de meeste autochtonen en hoe komt het dat hij redelijk aan de top staat van een commerciele organisatie en daarbij bestuursvoorzitter van een zelfdoe organisatie en als dat nog niet genoeg is ook nog in een gemeenteraad zit ergens in den lande en in bezit van 2 academische titels. Hoe het komt? simpel....iedereen met een beetje verstand zou het kunnen als die er in gelooft en er naar handelt, maar dat terzijde. Ik voel me dus totaal niet aangesproken Numan en zie me ook niet als allochtoon maar als medelander die bouwt aan de toekomst van Nederland waarbij wederzijds respect en kanzen zijn voor iedereen. Dat gezever over religie moet maar eens ophouden vind je niet? religie hoort binnen de 4 muren waarin je woont en slaapt en niet daarbuiten. Mijn gedachtengang en zal wel komen doordat ik haast alleen Nederlandse vrienden en kenissen heb sluit niet aan bij de orthodoxe visie dat islam de waarheid is of dat die mensen superieur zouden zijn of dat God er uberhaupt iets mee te maken had en geloof dat netzoals het christendom en jodendom menselijk is en inderdaad verzonnen. Ik reken mezelf dus niet tot de islamitische gemeenschap of tot de gemeenschap die deze mensen (moslims) niet ziet zitten. Voor mij is het wetboek heilig en dat zou voor iedereen moeten zijn die hier woont en leeft. Een ieder ander ideologie moet men maar daar doen waar het wordt gewaardeerd en dat is niet in Europa. Ben je het hier mee eens Numan?
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door machmoed elchalid »

Naar boven schreef: Iemand die voortdurend de islam uit de wind zit te houden met veralgemeniseringen ("aangezien alle religies onzin zijn, hoort iedereen hier alle religies zwart te maken en niet alleen de islam"), jij-bakken en ad hominems, is dan misschien geen islamiet maar gedraagt zich wel als een islamiet.
Nu zul je het verschil merken zien tussen een islamiet en mij...ik ben nu effe islamiet naar boven.

yoe haf toe toelk toe mie wis ripek, caz iam betterr than yoe. Yoe are less than a dogg so know whom yoe tolkin toe. All the kafirs must die, caz they are filty and pigs are better. Iam good man caz iam moeslim en joe are bad caz yoe are pig....whenever i see joer writings, i think toe myself, why doe me listen to pig. Iam noet allowed toe talk toe kafiers like yoe are, so toelk toe sometwo else who is a pig alsoo.....oke pig and yoe have toe know that muslims will prevale all oever the infidels caz in aboet 50 jears the moesliem population will be greater than any other population, so kneel before me and see iam yoer master en yoe have to pay the jizah to recodgnijze the islam is the beest.......ik hou het niet meer naar boven...we lachen ons vierkant in de rondte..lol:).
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door H.Numan »

machmoed elchalid schreef:Als dit zo was....
Waarom verander je van onderwerp?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door naar boven »

machmoed elchalid schreef:
Naar boven schreef: Iemand die voortdurend de islam uit de wind zit te houden met veralgemeniseringen ("aangezien alle religies onzin zijn, hoort iedereen hier alle religies zwart te maken en niet alleen de islam"), jij-bakken en ad hominems, is dan misschien geen islamiet maar gedraagt zich wel als een islamiet.
Nu zul je het verschil merken zien tussen een islamiet en mij...ik ben nu effe islamiet naar boven.

yoe haf toe toelk toe mie wis ripek, caz iam betterr than yoe. Yoe are less than a dogg so know whom yoe tolkin toe. All the kafirs must die, caz they are filty and pigs are better. Iam good man caz iam moeslim en joe are bad caz yoe are pig....whenever i see joer writings, i think toe myself, why doe me listen to pig. Iam noet allowed toe talk toe kafiers like yoe are, so toelk toe sometwo else who is a pig alsoo.....oke pig and yoe have toe know that muslims will prevale all oever the infidels caz in aboet 50 jears the moesliem population will be greater than any other population, so kneel before me and see iam yoer master en yoe have to pay the jizah to recodgnijze the islam is the beest.......ik hou het niet meer naar boven...we lachen ons vierkant in de rondte..lol:).
Islamieten en humor. Het blijft een lastige combinatie. Zelfbevrediging dient bij voorkeur in de privésfeer beoefend te worden. Anders is het exhibitionisme.

Maar dat is waarschijnlijk te veel gevraagd van een 'bestuursvoorzitter van een zelfdoe organisatie'..
RTFM
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door machmoed elchalid »

@Numan,

Hoezo ander onderwerp. Jij had het over jullie waarbij je mij ook mee bedoelt en ik heb je laten zien dat ik me niet in hokjes laat plaatsen als moslim of jullie dat en jullie dit. Ik ben slechts verantwoordelijk voor mijn eigen daden. Volgens mij ben je erachter gekomen dat er bij mij niet veel valt te halen. Ik ben een mens en ik zie iedereen als mensen en niet als islamiet, mohammedaan of wat dan ook. Religieuzen zijn bij mij zowieso bij het de verkeerde adres. Ik heb er geen boodschap aan of iemand moslim is of niet...de wet daar gaat het om. Voor mij is iedereen crimineel als die de wet bewust overtreedt. De hand willen schudden met een rubberen handschoen? wie zegt uberhaupt dat ik je de hand wil schudden en waarvoor?
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door machmoed elchalid »

@naar boven,

wie zit er hier te janken naar boven...ik lach me echt een breuk om sommigen. Islamieten en humor? Vind je het dan niet humoristisch dat ze anderen inferieur beschouwen (beschouwd vanuit religie) en vindt je het niet humoristisch dat ze meerdere vrouwen mogen hebben, zelfs zo erg dat Europeanen dit in het verleden ook wilden en daarvoor zelfs een eigen kerk stichten, de anglicaanse kerk. Ik vind het anders behoorlijk komisch en nog komischer dat er mensen zijn die dit geloven en er naar handelen....werkelijk krankzinnig komisch. Je zou meer moeten lachen net als ik...ik vind de hele wereld een groot poppenkast. We zijn gewoon te ver doorgeschoten dieren die een paar truukjes en vaardigheden kunnen leren en daardoor denken dat we het zijn maar het draait slechts om overleven. Wat dat betreft is het Darwinisme helder en duidelijk!
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door H.Numan »

machmoed elchalid schreef: Ik ben slechts verantwoordelijk voor mijn eigen daden. Volgens mij ben je erachter gekomen dat er bij mij niet veel valt te halen.
Halen? Ik wil helemaal niets van je halen.
Ik ben een mens en ik zie iedereen als mensen en niet als islamiet, mohammedaan of wat dan ook. Religieuzen zijn bij mij zowieso bij het de verkeerde adres. Ik heb er geen boodschap aan of iemand moslim is of niet...de wet daar gaat het om. Voor mij is iedereen crimineel als die de wet bewust overtreedt. De hand willen schudden met een rubberen handschoen? wie zegt uberhaupt dat ik je de hand wil schudden en waarvoor?
Gelukkig maar. Dan kan ik me de moeite besparen een rubber handschoen te zoeken. :smile:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door naar boven »

machmoed elchalid schreef:@naar boven,

wie zit er hier te janken naar boven...ik lach me echt een breuk om sommigen. Islamieten en humor? Vind je het dan niet humoristisch dat ze anderen inferieur beschouwen (beschouwd vanuit religie) en vindt je het niet humoristisch dat ze meerdere vrouwen mogen hebben, zelfs zo erg dat Europeanen dit in het verleden ook wilden en daarvoor zelfs een eigen kerk stichten, de anglicaanse kerk. Ik vind het anders behoorlijk komisch en nog komischer dat er mensen zijn die dit geloven en er naar handelen....werkelijk krankzinnig komisch. Je zou meer moeten lachen net als ik...ik vind de hele wereld een groot poppenkast.
Alle onderwerpen als een giechelende gek weglachen is één manier om nergens op in te hoeven gaan.
We zijn gewoon te ver doorgeschoten dieren die een paar truukjes en vaardigheden kunnen leren en daardoor denken dat we het zijn maar het draait slechts om overleven. Wat dat betreft is het Darwinisme helder en duidelijk!
Alles semi-filosofisch kapotrelativeren is een andere..
RTFM
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door machmoed elchalid »

naar boven schreef: Alle onderwerpen als een giechelende gek weglachen is één manier om nergens op in te hoeven gaan.
ja man...hahahahaha!
Alle problemen in de wereld toeschrijven aan de islam/moslims is een manier om niet naar jezelf te kijken. Amerikanen zijn daar subliem in. Altijd wijzen naar een ander opdat je eigen ellende niet ziet. Is de zwarte bevolking (ook mexicanen etc.)van VS ook islamitisch, dat VS deze mensen als inferieur beschouwde en soms nog steeds beschouwd!

Waren de zwarten in Zuid afrika voor Mandela minderwaardig dat ze zo beschouwd werden en soms nog steeds zo beschouwd worden.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door H.Numan »

Ze doen goed hun best. De eerste blanke Zuid Afrikaan heeft inmiddels politiek asiel in Canada gekregen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door naar boven »

machmoed elchalid schreef:naar boven schreef: Alle onderwerpen als een giechelende gek weglachen is één manier om nergens op in te hoeven gaan.
ja man...hahahahaha!
Briljante reactie. Zelf verzonnen?
Alle problemen in de wereld toeschrijven aan de islam/moslims is een manier om niet naar jezelf te kijken.
Dat is een stroman argument.
Niet alle problemen in de wereld worden toegeschreven aan de islam/moslims.
Amerikanen zijn daar subliem in. Altijd wijzen naar een ander opdat je eigen ellende niet ziet.
De zoveelste jij-bak.
Is de zwarte bevolking (ook mexicanen etc.)van VS ook islamitisch, dat VS deze mensen als inferieur beschouwde en soms nog steeds beschouwd!
:shock: Begrijp je je eigen vraag wel?

De Amerikanen zijn in ieder geval niet de uitvinders van de 'koosnaam' raisin head (rozijnenhoofd)..
"You should listen to and obey your ruler even if he was an Ethiopian (black) slave whose head looks like a raisin." (Bukhari v.9, b.89, No.256)
Waren de zwarten in Zuid afrika voor Mandela minderwaardig dat ze zo beschouwd werden en soms nog steeds zo beschouwd worden.
Nee. En?
RTFM
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door machmoed elchalid »

Numan schreef: Ze doen goed hun best. De eerste blanke Zuid Afrikaan heeft inmiddels politiek asiel in Canada gekregen.
Gek he! het is gewoon karma! wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, verwacht ik.
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door machmoed elchalid »

@naar boven,
Briljante reactie. Zelf verzonnen?
Ja dank je naar boven, ik voel me gevleid en nee zoiets is voorbehouden aan briljante mensen. Ik ben gewoon een sterveling net als jij bent.
Jij schreef: Nee. En
?

Waarom doen die blanken dat dan. Het is gewoon uitschot naar boven...eigenlijk erger of minstens gelijk aan die orthodoxe moslims. De blanke mens heeft door de geschiedenis heen bewezen dat het gewoon parasieten zijn.....en de moslims wilden dit ook en hebben het truukje overgenomen (bekeren of het zwaard) en naar hun zeggen verbeterd en volgens mij is het hun gelukt ook. maar zoals ik al zei...ja man!

Trouwens wie is Bukhari? en wat zijn de hadieth? sprookjes?...jammer dat je hans en grietje niet aanhaalt.
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door naar boven »

machmoed elchalid schreef:@naar boven,
Briljante reactie. Zelf verzonnen?

Ja dank je naar boven, ik voel me gevleid en nee zoiets is voorbehouden aan briljante mensen. Ik ben gewoon een sterveling net als jij bent.

Jij schreef: Nee. En?

Waarom doen die blanken dat dan. Het is gewoon uitschot naar boven...eigenlijk erger of minstens gelijk aan die orthodoxe moslims. De blanke mens heeft door de geschiedenis heen bewezen dat het gewoon parasieten zijn.....en de moslims wilden dit ook en hebben het truukje overgenomen (bekeren of het zwaard) en naar hun zeggen verbeterd en volgens mij is het hun gelukt ook. maar zoals ik al zei...ja man!
Ja. En? Maken de wandaden van de blanken de gruwelijkheden van de islam minder misdadig? In de Westerse wereld heeft men - ik heb het al eerder geschreven - schuld bekend, spijt betuigd en gecompenseerd. De islam heeft dat nooit gedaan en zal het ook nooit doen. Dat is het verschil tussen de uitwassen van een ideologie en een ideologie die voor het plegen van criminaliteit is uitgevonden.
Trouwens wie is Bukhari? en wat zijn de hadieth? sprookjes?...jammer dat je hans en grietje niet aanhaalt.
Hier ga je mis.
Als de hadieth door islamieten als sprookjes beschouwd werden zouden ze inderdaad niet van belang zijn.
De hadieth worden door de islamieten als echter een van de fundamenten van hun ideologie beschouwd. En helaas handelen ze er naar..
RTFM
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door BFA »

Waarom doen die blanken dat dan. Het is gewoon uitschot naar boven...eigenlijk erger of minstens gelijk aan die orthodoxe moslims. De blanke mens heeft door de geschiedenis heen bewezen dat het gewoon parasieten zijn.....en de moslims wilden dit ook en hebben het truukje overgenomen (bekeren of het zwaard) en naar hun zeggen verbeterd en volgens mij is het hun gelukt ook. maar zoals ik al zei...ja man!
Alle racisme ontspruit bij het kaukasisch ras? Mij dunkt is dit zwaar bevooroordeeld bekeken. Er is niets dat het blanke (kaukasisch) ras, gedaan heeft dat anderen niet gedaan zouden hebben en waarschijnlijk veel en veel erger, indien ze de mogelijkheid hadden.
Het blanke ras heeft deze mogelijkheden volledig zelf ontworpen. Net zoals zijn beschaving die, indien toegelaten over de hele wereld te verspreiden voor heel deze wereld voor betere levensomstandigheden kan zorgen. Het feit is gewoon dat dit niet in één keer kan gebeuren. Het is vooral dit dat het blanke ras kwalijk wordt genomen.
Niet alles is OK wat gebeurd is in vroegere kolonisaties. Azië (waar het IQ hoger is dan in Europa) heeft de erfenis van deze kolonisaties in zijn eigen voordeel weten te hervormen. In Afrika (waar het IQ lager is) is dit problematisch en loopt alle ontwikkeling vast op een tribale mentaliteit. Een tribale mentaliteit die op zich vijandig is tov alles buiten de stam, je kan het ook racistisch noemen. De Islamterritoria (waar het IQ het laagst is) heeft alles wat ze positief zouden kunnen aanwenden verworpen en blijft gewild zitten in het stenen tijdperk. Is zelfs hard gemotiveerd om dit stenen tijdperk over de hele wereld uit te voeren.

Ontwikkeling en betere levensomstandigheden over de hele wereld brengen kan enkel in de beweging van concentrische cirkels, zoals na een steen in het water gegooid. Wil je echt ontwikkeling over de wereld krijgen, zul je hetgeen deze uitdijing negatief beïnvloed moeten weren.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door machmoed elchalid »

Naar boven schreef: Ja. En? Maken de wandaden van de blanken de gruwelijkheden van de islam minder misdadig? In de Westerse wereld heeft men - ik heb het al eerder geschreven - schuld bekend, spijt betuigd en gecompenseerd. De islam heeft dat nooit gedaan en zal het ook nooit doen. Dat is het verschil tussen de uitwassen van een ideologie en een ideologie die voor het plegen van criminaliteit is uitgevonden.
Vertel dat maar aan de slachtoffers...schuld bekent, spijt betuigt (wanneer 100-den/duizenden jaren later?..yeah wright en daar is alles mee opgelost.
Jij schreef: Hier ga je mis.
Als de hadieth door islamieten als sprookjes beschouwd werden zouden ze inderdaad niet van belang zijn.
De hadieth worden door de islamieten als echter een van de fundamenten van hun ideologie beschouwd. En helaas handelen ze er naar..
Ik zeg hier ga jij mis....wat interesseert mij het nou wat islamieten geloven of christenen of joden...ik vind het een pot nat. Ik had het over mezelf en dan zit je toch totaal mis...ik geloof niet in goden en engelen en dat soort onzin. Hadieth veeg ik mijn reet mee af. Gek dat je dat niet doorhad, terwijl velen hier dit wel al doorhadden.

De hele discussie naar boven gaat werkelijk nergens om. Jij vindt dat alle moslims de boosdoeners zijn en dat de ideologie van islam bestreden moet worden. Ik vind dat uitwassen van de islam (wie zei dat ook alweer...Wilders?) waarbij intolerantie en dwang vanuit religie gerechtvaardigt wordt, wel bestreden moet worden en komen we weer aan waar ik het de hele tijd over heb en dat is het wetboek. Een rechtstaat erkent maar een (heilig) boek en dat is het wetboek. Bij mij kun je het beter niet hebben over hadieth. Ik weet dat dit verzonnen is en zou je peilers moeten richten op diegenen die hier wel in geloven. Laat me weten wanneer het kwartje is gevallen!
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door machmoed elchalid »

BFA schreef: Ontwikkeling en betere levensomstandigheden over de hele wereld brengen kan enkel in de beweging van concentrische cirkels, zoals na een steen in het water gegooid. Wil je echt ontwikkeling over de wereld krijgen, zul je hetgeen deze uitdijing negatief beïnvloed moeten weren.
Over het geheel genomen ben ik het met je eens, maar zoals jij de ontwikkeling over de wereld ziet en het negatieve dat je daarin ziet, is geen mondiaal gegeven. De helft van de wereld denkt zoals jij en ik, maar de andere helft dienen wij te overtuigen dat wanneer je de existentiele zekerheid in de wereld wilt borgen, er geen plaats is voor orthodoxe gedachten en/of religies. Gelukkig verliezen orthodoxen veel terrein zoals de taliban...op de dag dat dit soort extremistische groeperingen uitgeroeid zijn dient er een feestdag te komen om zulke barbaren nooit meer te vergeten ala Hitler zeg maar.

Maar ik begrijp je volkomen BFA.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door H.Numan »

machmoed elchalid schreef:
Numan schreef: Ze doen goed hun best. De eerste blanke Zuid Afrikaan heeft inmiddels politiek asiel in Canada gekregen.
Gek he! het is gewoon karma! wie de bal kaatst kan hem terug verwachten, verwacht ik.
Ik had geen andere reactie van een mohammedaan jouw verwacht.
Bedankt voor het bevestigen van vooroordelen. :smile:

Dus je vind het vast niet erg als we jouw straks ook op de trein zetten? Wie kaatst...
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door naar boven »

machmoed elchalid schreef:
Naar boven schreef: Ja. En? Maken de wandaden van de blanken de gruwelijkheden van de islam minder misdadig? In de Westerse wereld heeft men - ik heb het al eerder geschreven - schuld bekend, spijt betuigd en gecompenseerd. De islam heeft dat nooit gedaan en zal het ook nooit doen. Dat is het verschil tussen de uitwassen van een ideologie en een ideologie die voor het plegen van criminaliteit is uitgevonden.
Vertel dat maar aan de slachtoffers...schuld bekent, spijt betuigt (wanneer 100-den/duizenden jaren later?..yeah wright en daar is alles mee opgelost.
Dat is een fractie beter dan nooit schuld bekennen, nooit spijt betuigen, nooit compenseren en er prat op gaan, niet?
Jij schreef: Hier ga je mis.
Als de hadieth door islamieten als sprookjes beschouwd werden zouden ze inderdaad niet van belang zijn.
De hadieth worden door de islamieten als echter een van de fundamenten van hun ideologie beschouwd. En helaas handelen ze er naar..
Ik zeg hier ga jij mis....wat interesseert mij het nou wat islamieten geloven of christenen of joden...ik vind het een pot nat. Ik had het over mezelf en dan zit je toch totaal mis...ik geloof niet in goden en engelen en dat soort onzin. Hadieth veeg ik mijn reet mee af. Gek dat je dat niet doorhad, terwijl velen hier dit wel al doorhadden.
Wat jou niet interesseert, interesseert me niet. Ridiculisering als voorwendsel om iets buiten de discussie te houden is een drogreden.
De hele discussie naar boven gaat werkelijk nergens om. Jij vindt dat alle moslims de boosdoeners zijn en dat de ideologie van islam bestreden moet worden. Ik vind dat uitwassen van de islam (wie zei dat ook alweer...Wilders?) waarbij intolerantie en dwang vanuit religie gerechtvaardigt wordt, wel bestreden moet worden en komen we weer aan waar ik het de hele tijd over heb en dat is het wetboek. Een rechtstaat erkent maar een (heilig) boek en dat is het wetboek. Bij mij kun je het beter niet hebben over hadieth. Ik weet dat dit verzonnen is en zou je peilers moeten richten op diegenen die hier wel in geloven. Laat me weten wanneer het kwartje is gevallen!
Welke discussie? De aaneenschakeling van veralgemeniseringen, uitvluchten, drogredenen, ridiculiseringen en ad hominems die je produceert, met maar één doel: de islam uit de wind te houden, is geen discussie. Het is propaganda..
RTFM
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door machmoed elchalid »

Numan schreef: Ik had geen andere reactie van (een mohammedaan) jouw verwacht. Machmoed zegt: Sure you didn't....vooruitziend?

Numan schreef: Bedankt voor het bevestigen van vooroordelen. Machmoed zegt: You too and you're welcome!

Numan schreef: Dus je vind het vast niet erg als we jouw straks ook op de trein zetten? Wie kaatst... Machmoed zegt: zou het niet eerder andersom zijn?

Zolang je maar niet gaat verkondigen dat je een profeet bent, vind ik alles best Numan.
machmoed elchalid
Berichten: 116
Lid geworden op: vr aug 21, 2009 9:45 am

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door machmoed elchalid »

Naar boven schreef: Welke discussie? De aaneenschakeling van veralgemeniseringen, uitvluchten, drogredenen, ridiculiseringen en ad hominems die je produceert, met maar één doel: de islam uit de wind te houden, is geen discussie. Het is propaganda..
Nee, jij zet zoden aan de dijk!...waar heb je eigenlijk over?
naar boven
Berichten: 5046
Lid geworden op: do nov 16, 2006 10:14 pm
Contacteer:

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door naar boven »

machmoed elchalid schreef:Naar boven schreef: Welke discussie? De aaneenschakeling van veralgemeniseringen, uitvluchten, drogredenen, ridiculiseringen en ad hominems die je produceert, met maar één doel: de islam uit de wind te houden, is geen discussie. Het is propaganda..

Nee, jij zet zoden aan de dijk!...waar heb je eigenlijk over?
Voeg 'geveinsd onbegrip' maar aan het rijtje toe..
RTFM
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Vaak lichter vergrijp Marokkaanse jeugd

Bericht door H.Numan »

machmoed elchalid schreef:Numan schreef: Ik had geen andere reactie van (een mohammedaan) jouw verwacht. Machmoed zegt: Sure you didn't....vooruitziend?
Nee hoor. Noem het maar levenservaring.
Ik ben tot de rare conclusie gekomen dat wanneer het kwaakt als een eend, loopt als een eend het vermoedelijk wel een eend zal zijn.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Plaats reactie