Het demoniseren van Geert Wilders.

Mahalingam

Re: Het demoniseren van Geert Wilders.

Berichtdoor Mahalingam » Zo Aug 15, 2010 2:53 pm

Toen de PKN ontstond door een samensmelting van vele kerken, waren er een paar kerken die niet mee deden vanwege onoverbrugbare verschillen. En ik bedenk nu dat 1 van de punten was de kijk op wat zij noemen het Mohammedanisme en wat de PKN noemt "ilslam'.
"Een kwaadaardige ideologie is het, gemaakt door de Duivel. " Ga als Christenmens maar aantonen dat dit onjuist is. Lukt niet binnen de geloofsruimte van het protestantisme. Wel de Paus als anti-Christ zien maar niet de Islam als Duivels.
Heel veel dominee-volk loopt op rode geitenwollen sokken. Is al van de kansel de klimaat-opwarming verkondigd?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Zo Aug 15, 2010 10:40 pm

Deja vu.
Even terug spoelen naar het jaar 2007. Wilders in de Volkskrant 21-03-2007
''Vandaag is het mijn echtgenote, morgen mijn tante of mijn oma. Het moet niet veel gekker worden. Wat ik in de Tweede Kamer bepleit – afschaffing van de dubbele nationaliteit – geldt voor iedereen. Ik maak dus geen enkel onderscheid. De Partij voor de Vrijheid is niet met een dubbele agenda bezig.''
''Pechtold is voor mij totaal onbelangrijk. Hij mag vragen wat hij wil. Ik mag antwoorden wat ik wil. ''

http://frontpage.fok.nl/nieuws/207871/1/1/50/wilders-zegt-niks-over-zijn-vrouw.html
Nu doen wij een fast-forward naar 06-08-2010
Pechtold: opheldering over paspoort vrouw Wilders
D66-leider Alexander Pechtold vindt dat Geert Wilders (PVV) moet bekendmaken of diens vrouw twee paspoorten heeft. Dat zegt Pechtold in de Volkskrant.
Geen opheldering
De echtgenote van Wilders komt uit Hongarije, maar de PVV-leider heeft al enkele keren geweigerd opheldering te verschaffen. Pechtold: "Wilders speelt op de persoon. Dat moeten wij dan ook niet schuwen, en de inconsequenties van zijn handelen aan de orde stellen."

Minder loyaal
De PVV van Wilders vindt dat de dubbele nationaliteit moet worden afgeschaft. Een miljoen Nederlanders hebben twee paspoorten. Wilders denkt dat mensen met twee paspoorten mogelijk minder loyaal aan Nederland zijn.

http://www.rtl.nl/%28/actueel/rtlnieuws/%29/components/actueel/rtlnieuws/2007/03_maart/21/binnenland/0321_0800_wilders_pechtold.xml
Nu zijn twee dingen mogelijk: of Pechtold krijgt Alzheimer of de RTL niewsmakers hebben dat oude artikel uit de Volkskrant 'geactualiseerd'. De webpage van RTL heeft tijdstempel " 2010/08/06 09:44:37, RTL Nederland Digital Media " In de Volkskrant krijg ik geen treffers naar een recent verhaal van Pechtold, alleen verwijzingen naar dat artikel uit 2007.

birdie

Berichtdoor birdie » Di Aug 17, 2010 12:41 am

De laatste weken zijn er een aantal CDA prominenten weer opgedoken, die het uiteraard allemaal beter weten dan het klootjesvolk!

Vandaag is er iemand ontsnapt uit een geriatrische afdeling van een tehuis in het zuiden van het land!

Deze held heeft in het verleden geweldige dingen gedaan voor volk en vaderland. Een ware christen!
Deze geweldenaar steunt inmiddels de HAMAS, en wenst een elite-regering om dit geweldige multi-culti land in het gareel te krijgen...
Als 'rechtgeaard christen' is deze man uit zijn gevangenis gestapt om het land en vooral de politiek wakker te schudden!

Hij was al die gekken helemaal zat, op die geriatrische afdeling. Hij vindt half Nederland inmiddels GERIATRISCH! Was hij nu echt de enige die nog bij zijn volle verstand was? Hij had het helemaal gehad met de geraniums, de koffie, en vooral die JODENKOEKEN die elke dag hem maar weer voorgeschoteld werden.
Hij stapte met met grote passen zijn afdeling af, om in de wereld zijn 'vrije woord en democratie' te verkondigen.

Zie ook even het optreden van deze heer bij Knevel en van den Brink van vanavond.
't Was weer indrukwekkend :shock: Of weerzinwekkend :oops: Ik zeg maar niks meer!!! :yuk:

VAN AGT: CDA STOP HET ONDERHANDELEN MET DE PVV!

maandag 16 augustus 2010 07:52

Voormalig CDA-premier Dries van Agt roept zijn partijgenoten op om ervoor te zorgen dat de Kamerfractie zich terugtrekt uit de regeringsonderhandelingen met VVD en PVV. 'Sommige eisen van de PVV zijn onaanvaardbaar, zij mogen ook niet gedeeltelijk ingewilligd worden,' aldus Van Agt.

Dries van Agt is pertinent tegen regeren met de PVV Dries van Agt is pertinent tegen regeren met de PVV

De oud-premier (1977- 1982) schrijft dit in een ingezonden brief in de Volkskrant.

De CDA'er verwacht niet dat de meest radicale standpunten van Wilders zoals een verbod op de Koran en een hoofddoekbelasting in het regeer- of gedoogakkoord zullen komen, maar is bang dat de VVD en het CDA wel tegemoet zullen komen aan de immigratiestop voor mensen uit islamitische landen en het beperken van het recht op een uitkering. Volgens Van Agt is dit 'onaanvaardbaar'.

Andere mogelijkheden
Volgens Van Agt zijn er ondanks dat de onderhandelingen over Paars-plus op niets zijn uitgelopen en PvdA-leider Job Cohen een middenkabinet blokkeert nog genoeg mogelijkheden om zonder de PVV te regeren.

De prominente CDA'er noemt een minderheidskabinet van VVD, CDA en D66 dat afwisselend met de PVV of de linkse partijen een meerderheid vormt, of een middenkabinet aangevuld met D66 en eventueel GroenLinks.

Elitekabinet
Een andere mogelijkheid die Van Agt ziet is het 'elitekabinet' met 'personen van onbetwist gezag, een rijke ervaring en een vertrouwenswekkende signatuur.'

De CDA'er denkt dan aan Alexander Rinnooy Kan (D66), Pieter Winsemius (VVD), Herman Wijffels (CDA) en Jacques Wallage (PvdA). 'Zulk een equipe zou zo imponerend zijn dat parlementaire fracties ervoor zouden huiveren het om te brengen, beducht voor de afstraffing die zij hiervoor van het electoraat zouden krijgen,' schrijft Van Agt.

Actie
Eerder begonnen CDA’ers een handtekeningenactie tegen samenwerking met de PVV.

Een actief lid van het CDJA is daarop ook een actie begonnen die CDA’ers juist oproept vertrouwen in onderhandelaar Maxime Verhagen te hebben. Volgens een peiling van Maurice de Hond staat bijna 80 procent van de CDA-kiezers achter een rechts kabinet.

Door Marlou Visser

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/273286/Van-Agt-CDA-stop-het-onderhandelen-met-de-PVV.htm
† 14 september 2012.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Aug 17, 2010 12:51 am

Nog even en dan graven sommige CDA leden wat overleden CDA-ers op om Geert Wilders de les te lezen.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Di Aug 17, 2010 12:51 am

ja ik zit net wèèr te kijken en te gieren vd lach ! Prima, iedere zichzelf respecterende cda'er zal niet met deze geriatrische patient geassocieerd willen worden!

Een duidelijk gevalletje van boomerang effect van wat er beoogd was hahaha werkelijk wat een trieste man, neem nog een slokje zeg, hehe weer een paar meer stemmen voor de PVV !!!!
'die belt mij ook nooit' oohhhhh hij doet veel stoutere dingen.....

o o o die is echt niet meer van deze wereld neee hij huilt snikt en bromt niet in een hoekje, hij huilt snikt en bromt en plein public! woehahaha!!!

de arrogantie, zo groot dat ie zich niet eens op wat dan ook maar heeft voorbereid, heerlijk!! net als de mossels heeft ie zijn hand overspeeld en laat ie zien wat er precies met t ventje ad hand is....
over 14 dagen zit ie naw met een etensbakje tegen de tralies van een psychiatrische inrichting te rammelen, hopelijk samen met gretta en van bommel,
wat een zielige man, je zult dat iedere dag in huis hebben...
en dan zijn woordenbreierij.... t lukt m niet meer, neem nog een slokje!! :roll2:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Aug 17, 2010 12:54 am

Ik wil niet kijken, :no1: Slecht voor mijn bloeddruk.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

birdie

Berichtdoor birdie » Di Aug 17, 2010 12:59 am

Ariel schreef:Nog even en dan graven sommige CDA leden wat overleden CDA-ers op om Geert Wilders de les te lezen.

Ariel, ze hoeven niet opgegraven te worden... Of we het nu leuk vinden of niet, ZE STAAN UIT ZICHZELF WEL OP! Daar hoeft niemand iets voor te doen. :roll2: :roll2:
† 14 september 2012.

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Di Aug 17, 2010 1:01 am

ja te hard lachen is ook niet ongevaarlijk voor je bloeddruk :laugh1:
er is niet EEN zinnig woord uit t ventje gekomen, het was een zeer tenenkrommende genante vertoning van iemand die zonder toezicht ontsnapt was en men daar pas te laat achter kwam.... nee zou je geen kwaad hebben gedaan Ariel, hij raaskalde maar wat en probeerde zelfs zijn heil weer te zoeken in trucjes met 'moeilijke' woorden... als zijn vrouw nog leeft hoop ik voor haar dat zij op een lijn zit met hem.... en anders woont ie naw allang alleen! :turban:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

birdie

Berichtdoor birdie » Di Aug 17, 2010 1:07 am

Scarlatti schreef:ja ik zit net wèèr te kijken en te gieren vd lach ! Prima, iedere zichzelf respecterende cda'er zal niet met deze geriatrische patient geassocieerd willen worden!

over 14 dagen zit ie naw met een etensbakje tegen de tralies van een psychiatrische inrichting te rammelen, hopelijk samen met gretta en van bommel,
wat een zielige man, je zult dat iedere dag in huis hebben...
en dan zijn woordenbreierij.... t lukt m niet meer, neem nog een slokje!! :roll2:

Scarlatti, verdomme, gun ze gewoon ook nog een paar JODENKOEKEN :rock:
† 14 september 2012.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Aug 17, 2010 1:55 am

Nou, ik heb even naar zijn optreden gekeken. Het was inderdaad te zielig om te zien. Dit was weer geen goede reclame voor de CDA.
Deze ouwe man kan beter zijn mond houden. Voor hem beter, en ook beter voor zijn familie die zich morgen niet fatsoenlijk op hun werk kunnen laten zien.
:shock: Eugenie, waarom heb jij gisteren opa toestemming gegeven om zich zo belachelijk te maken bij Knevel?
Uhhhh, hij was ontsnapt...Sorry hoor....

Scarlatti

Berichtdoor Scarlatti » Di Aug 17, 2010 2:12 am

Ariel schreef:Nou, ik heb even naar zijn optreden gekeken. Het was inderdaad te zielig om te zien. Dit was weer geen goede reclame voor de CDA.
Deze ouwe man kan beter zijn mond houden. Voor hem beter, en ook beter voor zijn familie die zich morgen niet fatsoenlijk op hun werk kunnen laten zien.
:shock: Eugenie, waarom heb jij gisteren opa toestemming gegeven om zich zo belachelijk te maken bij Knevel?
Uhhhh, hij was ontsnapt...Sorry hoor....

Woehahahahahaha heerlijk!!! Geen hònd wil zich nog laten zien met deze looneytuney woehahaha ik denk dat 'Eugenie' nu ook zo haar bedenkingen heeft, hoewel.... ik zie ineens een soort 'Fabiola type' voor me.... zo'n fijne blauwige wollige jurk aan lekker gristelijk..ik heb t gelijk aan Geertie gestuurd hehe en m een gezellige lachavond gewenst!

erg erg erg.... nog een paar van dit kaliber... lodders euh lubbers.. tjeenkwilnix en dan trix nog fftjes ook met dr zoontje prinspils en t pampaprinsesje met 'er IS geen Nederlandse cultuur' ggrrr en de PPV kan dadelijk in dr eentje ad slag!!! joepieee!!!! wie hebben we nog meer uit de geriatrie? bolkensteijn??? :roll2:

en jaaa birdie.... wat een goor stel hè ik wil t niet herhalen wat je zei maar reken maar dat zij dat wèl willen herhalen.... :yuk: ja die horen in een dwangbuisje in een hamas gevangenis grot erker whistling:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Ma Aug 23, 2010 4:49 pm

De Anne Frank Stichting zit in zak en as. Veel treurnis.
Hun boom is omgewaaid. Alle reddingspogingen zijn voor niets geweest.
Souvenierjagers moeten tegen gehouden worden. Stukken boom worden al op Marktplaats aangeboden.
Ook Diederik Samson (van: iedereen telt mee behalve de PVV) is droef maar weet van de nood een deugd te maken (ofwel elk nadeel heeft zijn voordeel). Dit twittert die:
Anne Frank kastanjeboom omgewaaid.
Juist nu we iconen van vrijheid en verdraagzaamheid zo hard nodig hebben.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Aug 23, 2010 5:23 pm

Het heeft 50.000 euro gekost om dit icoon van vrijheid en verdraagzaamheid een jaar langer te laten leven.
Nou ja, er wordt wel meer geld weggesmeten in Amsterdam. Het is jammer dat ze Geert Wilders niet de schuld kunnen geven van het omwaaien van de boom.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Ma Aug 23, 2010 8:07 pm

Nou, dat zou ik niet zo zeker willen stellen over de schuld van Wilders. want ik lees:
Heertje vindt omvallen boom ‘reuze jammer'
Arnold Heertje vindt het ‘reuze jammer’ dat de Anne Frankboom is omgevallen. Dat zei het bestuurslid van de stichting Support Anne Frank Tree en emeritus hoogleraar economie maandag. [...]
Bovendien is de kastanje volgens hem waarschijnlijk door verschillende oorzaken omgevallen. Een daarvan is de harde wind. ‘Zonder de wind was het in ieder geval niet gebeurd.’

Ik denk dat die niet doelt op een andere mede-oorzaak: de zwaartekracht.
Wilders zit nog niet eens mee te regeren of er is al een symbool aan splinters.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/article1411823.ece/Heertje_vindt_omvallen_boom_reuze_jammer

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Aug 25, 2010 5:34 pm

Het wordt vevelend, maar we kijken er niet meer van op. Eigenlijk begin ik te wennen aan dit soort berichten en doet het me weinig meer.

Duitse minister haalt uit naar Wilders
woensdag 25 augustus 2010

BERLIJN (ANP) - De Duitse minister van Financiën, Wolfgang Schäuble, heeft felle kritiek geleverd op Geert Wilders. In een gesprek met buitenlandse journalisten woensdagmiddag noemde hij diens politiek ,,de totaal verkeerde weg voor de wereld in de 21e eeuw''.

De bewindsman beloofde dat Duitsland zo goed mogelijk zal samenwerken met een nieuwe Nederlandse regering, ook als die afhankelijk is van steun van de PVV. Maar, zo voegde hij eraan toe: ,,Of het nou een Duitser of een ander is, we moeten iedere aanzet tot xenofobie bestrijden.''

Europese sancties tegen Nederland sloot hij uit. Stappen zoals die in het verleden tegen Oostenrijk werden genomen, waar de rechtspopulische partij van Jörg Haider in de regering kwam, vindt Schäuble onjuist.

De christen-democraat Schaüble, die als een van de invloedrijkste politici in de Duitse regering geldt, ziet in de opkomst van Wilders een bewijs dat racisme een probleem is van alle landen. ,,Tien jaar geleden had niemand zo'n verkiezingsuitslag in Nederland voor mogelijk gehouden.''

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... ilders.htm

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Wo Aug 25, 2010 9:16 pm

Afbeelding

Wolfgang Schäuble heeft ook een boek geschreven. "Braucht unsere Gesellschaft Religion?"
En net zoals met onze Balkenende is het antwoord een volmondig 'ja'. Hoe meer religie hoe beter. Zonder kan een mens niet leven.
Hij vertelt hoe we de Islam zullen moeten integreren. Want anders krijgen we een maatschappij zoals vroeger met de 30-jarige oorlog.
"Which is why we must ensure that above all Muslims who have come to us as immigrants or live here in the second, third or perhaps even fourth generation feel safe and at home here. Muslims will never want to integrate into a Europe where they do not feel at home or even feel excluded."

Hij ziet de toekomst zonnnig in: die Mohammedanen draaien wel bij. Nu is het nog even lastig, maar daar moeten we aan wennen. Even de tanden op elkaar voor de komende 30 jaar, dan is het ergste voorbij.
http://www.qantara.de/webcom/show_article.php/_c-478/_nr-956/i.html

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Wo Aug 25, 2010 11:36 pm

"Which is why we must ensure that above all Muslims who have come to us as immigrants or live here in the second, third or perhaps even fourth generation feel safe and at home here

Achterlijk! Die moslims waar jij het over hebt zijn volwaardige burgers met alle rechten. En als een groot groep, bv Nederlanders, zich om wat van reden dan ook van andere Nederlanders wil afwenden, eigengebieden, dan is dat hun goedrecht. Zo werkt democratie. En geloof me ze zullen zich hier niet eerder safe and at home voelen tot ze uitsluitend onder mekaar zijn.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

mercator

Berichtdoor mercator » Do Aug 26, 2010 9:37 am

Mahalingam schreef:De Anne Frank Stichting zit in zak en as. Veel treurnis.
Hun boom is omgewaaid.

Tja die boom eventjes verbranden gaat natuurlijk niet.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Ma Aug 30, 2010 11:38 am

Al die Godwins, die kennen we zo langzaamaan wel. Vergelijkingen met Hitler, Goebbels enz. zijn inmiddels gesneden koek.
Deze oud-europarlementariër is Arie Oostlander van het CDA.

Afbeelding

Zo'n fossiel dus die niet achter wil blijven bij de andere CDA-dodo's. Maar hij heeft een origineel idee. Zo zie je maar, schrijf de oudjes niet af!
'Wilders gedraagt zich als Karadzic'
,Die twee hanteren dezelfde methodes. Ze zetten mensen tegen elkaar op met bangmakerij en anderen zullen daarin een legitimatie zien voor geweld. Dat was zo in Bosnië en dat kan bij ons ook. Beschaving is maar een dun laagje. Bosnië stond, net als Nederland, door de eeuwen heen bekend om zijn tolerantie. En kijk wat er is gebeurd. Het is niet voor niets dat alle belangrijke Europese landen zich grote zorgen maken over de formatie in Nederland'', aldus Oostlander.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Binnenland/article/detail/508557/2010/08/30/Wilders-gedraagt-zich-als-Karadzic.dhtml
Reactie:
    Wilders zelf vindt de suggestie van Oostlander grote onzin: ,,Ik ben tegen elke vorm van geweld en ophitsing, dus elke vergelijking is totaal ziek.''

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Aug 30, 2010 11:52 am

Als ik Wilders was zou ik de vergelijking met Karadzic als een eretitel opvatten. De Servische patriot kroop niet als een bange muis in een hol of stak zijn kop niet in het zand maar kwam uit zijn veilige dokterspraktijk om zijn volksgenoten te helpen en te beschermen tegen de moslim-invasie, en niet met woorden maar met daden.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Manon

Berichtdoor Manon » Ma Aug 30, 2010 12:02 pm

Pals vindt het onaanvaardbaar dat PVV-leider Geert Wilders mag blijven zeggen dat de islam een kwaadaardige ideologie is.

dus is het wèl aanvaardbaar om te blijven zeggen dat joden en christenen hun kelen moeten worden doorgesneden en hun vingertoppen afgehakt, dat homoseksuelen van de hoogste minaret moeten worden geworpen (o ja, dat vind die mijnheer Pals vast wèl aanvaardbaar), dat ze geen vrienden mogen worden met mijnheer Pals en zijn geloofsgenoten etc.. etc...

Wilders doet het volledig fout man! hij zou gewoon ZIJN VERSIE van de koran moeten gaan verkondigen! Dàt is nl. wèl aanvaardbaar!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Aug 31, 2010 8:12 pm

De politie is je beste vriend of vriendin......behalve als je op de PVV stemt.

Twitterende politiechef op vingers getikt

ASSEN - Districtschef Gerda Dijksman van de politie Zuidwest Drenthe is door burgemeester Sicko Heldoorn van de gemeente Assen op de vingers getikt over haar twittergedrag. De chef twitterde 'Politiek is nu goed wakker en buitelt over elkaar als het gaat om terechte zorg over fascistische PVV'. Dergelijke teksten passen niet bij een dergelijke functie, meende Heldoorn dinsdag.

In een telefoongesprek met Heldoorn liet Dijksman weten het met de burgemeester eens te zijn dat deze actie erg onhandig van haar was. Heldoorn liet het daarbij. Het gewraakte bericht is niet door Dijksman verwijderd.

Afbeelding

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7521 ... buitenland

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Wo Sep 01, 2010 1:02 pm

Er is een boek (politieke biografie) geschreven met als titel "Geert Wilders, Tovenaarsleerling" door Meindert Fennema die politicoloog is aan de univ. Amsterdam. Vroeger bezield lid van de Communistische Partij.( Bij een zoek op dit forum blijkt die al vaker hier gespot te zijn.)
Dus dan kunnen we een boek vol agitprop verwachten. Hier is een indicatie van het niveau van dat boek:
Geert Wilders neukte regelmatig buiten de deur. Dat onthult Meindert Fennema die een biografie schreef over de politicus. Het boek 'Geert Wilders, Tovenaarsleerling' komt vandaag uit.
Wilders heeft meerdere buitenechtelijke relaties gehad, aldus Fennema, of affairettes zoals de schrijver het noemt. Toch heeft mevrouw Wilders haar man altijd gesteund. Fennema sluit niet uit dat ook zij wel eens vreemdgaat. Fennema heeft Wilders overigens nooit zelf gesproken. Hij baseert zich op vele interviews en gesprekken met andere mensen.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/402812/1/1/100/geert-wilders-neukte-buiten-de-deur.html
Dus roddel en achterklap.

Monique

Berichtdoor Monique » Do Sep 02, 2010 9:44 pm

Mahalingam schreef:
Geert Wilders neukte regelmatig buiten de deur. Dat onthult Meindert Fennema die een biografie schreef over de politicus. Het boek 'Geert Wilders, Tovenaarsleerling' komt vandaag uit.
Wilders heeft meerdere buitenechtelijke relaties gehad, aldus Fennema, of affairettes zoals de schrijver het noemt. Toch heeft mevrouw Wilders haar man altijd gesteund. Fennema sluit niet uit dat ook zij wel eens vreemdgaat. Fennema heeft Wilders overigens nooit zelf gesproken. Hij baseert zich op vele interviews en gesprekken met andere mensen.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/402812/1/1/100/geert-wilders-neukte-buiten-de-deur.html
Dus roddel en achterklap.

Ok, nu gaan ze dus op die toer.
Inhoudelijk kunnen ze hem niet aan dus gaan ze hem kapotroddelen.
Hoe laag kunnen ze nog zinken?
Amorele atheistische nitwit

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Do Sep 02, 2010 11:03 pm

Inhoudelijk kunnen ze hem niet aan dus gaan ze hem kapotroddelen.
Hoe laag kunnen ze nog zinken?

Ze zetten zichzelf gelukkig gruwelijk voor aap.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Terug naar “Nederland”