Gretta Duisenberg: 'Joden domineren de Nederlandse overheid'

Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Gretta Duisenberg: 'Joden domineren de Nederlandse overheid'

Bericht door Scarlatti »

Zou zij nu ook tbs advies krijgen net als dat waxine licht gooiertje? Die overigens al een jaar nu opgesloten dus zit??? omdat ie graag dna vd kannegin wilt zien....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Gretta Duisenberg: 'Joden domineren de Nederlandse overheid'

Bericht door Mahalingam »

Wat weet de Wikipedia over Gretta en haar obsessie met Joodse restaurants te vertellen?
Op 12 november 2005 was Duisenberg de hoofdgast in het televisieprogramma 'Het Zwarte Schaap'. Nog vóór de uitzending – het programma was opgenomen – ontstond een relletje over haar uitspraken.

In dat programma deed zij uitspraken over Joodse medebewoners van haar wijk Amsterdam-Zuid. Ze gaf aan dat als ze in een restaurant wil eten, ‘Joodse dames’ als ze haar zagen zitten achter het raam, een middelvinger naar haar opstaken. Ook verklaarde zij dat sommigen van hen restauranteigenaars onder druk zetten om haar de toegang te weigeren. In dit verband zei Duisenberg: "Ze annexeren niet alleen de Palestijnse gebieden, maar ook de Zuidse restaurants."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Gretta_Duisenberg
Kennelijk is Gretta nooit ergens geweigerd dus is er noodzaak om daar dan maar zelf actief aan te werken.
En het is uitermate irritant om bij mensen te zitten die de hele tijd toetsjes van hun mobieltje indrukken terwijl ze het geluid aan hebben staan: "bliep, piep, tjiep, .."
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
stropke
Berichten: 3409
Lid geworden op: zo nov 06, 2005 12:25 am
Locatie: Limburg

Re: Gretta Duisenberg: 'Joden domineren de Nederlandse overheid'

Bericht door stropke »

Pilgrim schreef:Inderdaad een echte antisemiet!! :sly:
Volgend jaar oppakken en opsluiten. Of beter: die gestoorde feeks nu al in een inrichting zetten, op tijd haar pilleke geven. Dat mens is krankzinnig. :drool:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Gretta Duisenberg, erger dan Hamas.

Bericht door hans van de mortel »

stropke schreef:
Pilgrim schreef:Inderdaad een echte antisemiet!! :sly:
Volgend jaar oppakken en opsluiten. Of beter: die gestoorde feeks nu al in een inrichting zetten, op tijd haar pilleke geven. Dat mens is krankzinnig. :drool:
Gretta is bij haar volle verstand. Ze kan het alleen niet uitstaan dat ze geen gelijk krijgt. Tsja . . . het is tenslotte toch haar eigen keuze geweest, nietwaar? Voor veel mensen is het nu eenmaal moeilijk om je ongelijk toe te geven en op je schreden terug te keren naar de realiteit van het bestaan om in harmonie met je buren in leven te blijven.
:laugh1:
Gretta is een gedreven persoonlijkheid. Helaas gedreven door verkeerde gedachten. Zij is als een valse gevaarlijke pittbull die bijt en niet meer los wil laten. Normaal wodt zo'n beest afgemaakt. Maar Gretta is een mens die mag blijven leven en verder bijten. Overigens niks op tegen. Als zij maar genoeg tegengas krijgt van liefdevol verzorgde pittbulls die blijven blaffen, niet vals zijn en niet zullen bijten.
:wink2:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gretta Duisenberg: 'Joden domineren de Nederlandse overheid'

Bericht door Ariel »

Naar eigen zeggen is Duisenberg per ongeluk te vroeg gaan praten en dacht ze dat de twee minuten al voorbij waren. „Ik heb niet op mijn horloge gekeken, maar zag dat er mensen die voor de ceremonie waren opgestaan, gingen zitten. Ik zei toen dat ik het fantastisch vond dat iemand dit had aangegeven om het zo te doen.” Duisenberg sprak woensdagavond van een „schande. Ik ben niet welkom, terwijl ik niets doe”. Duisenberg wil aangifte doen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9696 ... binnenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Gretta Duisenberg: 'Joden domineren de Nederlandse overheid'

Bericht door H.Numan »

Aangezien ze zich schuldig maakte aan lokaal-vredebreuk lijkt het niet vreemd dat ze staat te liegen als een mohammedaan imam nazi Gretta.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gretta Duisenberg: 'Joden domineren de Nederlandse overheid'

Bericht door Ariel »

Verbijstering over gedrag Gretta Duisenberg tijdens Dodenherdenking

donderdag 5 mei 2011

Het gedrag van Gretta Duisenberg in een Amsterdams restaurant tijdens de Nationale Dodenherdenking heeft voor verbijstering gezorgd. De eigenares van restaurant l’ Entrecôte et les Dames is enkele uren na het incident nog steeds kwaad over het gedrag van de voorvechtster van de Palestijnse zaak.

'Gretta Duisenberg is geen groot denker. Dat hoeft in haar wereld ook niet. Zij is evenmin een mensenrechtenactivist. Ook dat is van geen belang in de kringen waarin zij verkeert. Gretta is een Hamas-aanhanger.'

Duisenberg veroorzaakte woensdag een scene door tijdens de twee minuten stilte van de Dodenherdenking te blijven bellen. Dat zorgde voor ergernis bij de gasten van het Amsterdamse restaurant waar ze zich op dat moment bevond.

Praten
‘Hoe durft iemand zoiets in haar hoofd te halen,’ aldus eigenares Wilmar te Winkel woensdag tegen De Telegraaf.

Nadat een minuut van de twee minuten stilte voorbij was, begon Duisenberg kritiek te leveren op de herdenking. '“Is het nou nog niet voorbij en waarom duurt het zo lang?” hoorde ik haar zeggen. Na een minuut viel er een stoel om. Mevrouw Duisenberg lag erop. Het kwam haar op een venijnig applaus te staan,' aldus Te Winkel.

Palestijnse zaak
Duisenberg werd tevergeefs gevraagd te vertrekken. In plaats daarvan ging ze bij alle tafels langs om een pleidooi te houden voor de Palestijnse zaak. Veel gasten ergerden zich aan het gedrag.

De ook in het restaurant aanwezige oud-topman van Heineken Karel Vuursteen vroeg uiteindelijk om de politie te bellen. Die kwam vrij snel daarna.

Door Arne Hanke

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... enking.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Gretta Duisenberg: 'Joden domineren de Nederlandse overheid'

Bericht door Schepsel »

Het komt allemaal nogal ziekelijk over, alsof ze niet gewoon een paar malle ideeën heeft, maar ze écht niet helemaal meer op een rijtje heeft. Hopelijk gaan degenen rondom haar zich steeds meer voor haar schamen, totdat ze uiteindelijk misschien wakkergeschud wordt.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Gretta Duisenberg: 'Joden domineren de Nederlandse overheid'

Bericht door Monique »

Dat mens is of constant dronken of volledig geschift....of beide.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gretta Duisenberg: 'Joden domineren de Nederlandse overheid'

Bericht door Ariel »

De uiterst politiek correcte Remco van Mulligen, Historicus Vrije Universiteit, rooms-katholiek blogger, en fractielid ChristenUnie te Amersfoort , een waarachtige "ChristenUnie-fanboy " zoals geen Stijl hem noemt komt voor Gretta op.
Hij was op het Gretta moment niet aanwezig in het restaurant, maar toch weet hij hoe de vork werkelijk in de steel zit.
Hier is zijn verhaal.

Ik denk dat iedereen ze wel had, op school: buitenbeentjes die nooit iets goed konden doen en waarvan je soms pas vele jaren later beseft dat het allemaal wel meeviel met wat ze zeiden en deden. Ze werden door een gekleurde bril bekeken en in een rol gedwongen. Dergelijke patronen van onvolwassenheid zie ik ook bij de manier waarop velen Gretta Duisenberg benaderen.

Vandaag was weer een nieuwe episode. Schijnbaar zat Duisenberg met dodenherdenking met familie in een restaurant. Na de eerste van de twee minuten stilte heeft ze volgens getuigen voor “rumoer” gezorgd, waarna ze door de politie uit het restaurant is verwijderd. Een twitteraar,Joop.nl en de Volkskrant deden de rest: een echte authentieke Grettarel was geboren. Tot mijn verbijstering zie ik, als het om deze vrouw gaat, bij elk nieuwsfeitje de meest nette mensen terugvallen tot de wet van het schoolplein. Zie je wel, de antisemiet! Kruisig haar!

De ene versie van het verhaal is, dat ze na nog geen minuut zei “nu is het wel weer mooi” of “is het nu nog niet voorbij”, waarna ze expres van haar stoel viel en gasten die bezwaar maakten uitmaakte voor “zionisten”. De bron? Een omstander en de eigenares van het restaurant. Is dat een zinnige bron voor een kwaliteitskrant als de Volkskrant? Ik zou voorzichtiger zijn. Op Nu.nl staat de volgende reactie, ook van een directe getuige:

Wij zaten in het restaurant, vlakbij Duisenberg, toen het gebeurde [...]. Een een of andere slimmerd had tijdens de 2 min stilte zijn telefoon niet op ‘stil’ gezet en na een dikke minuut ging zijn ringtone. Veel gasten, waaronder Duisenberg, dachten dat het de muziek van het restaurant was, waarop mensen begonnen te praten. Duisenberg en ook anderen vroegen zich hardop af of de twee minuten al om waren. Vervolgens viel Duisenberg van haar stoel. Tot onze verbazing werd luid geapplaudisseerd door een groep mensen in het restaurant (achteraf bleek de eigenaresse met gevolg) en werd zij gewoon uitgescholden. Schandalig. Wij liet de obers weten dat zij wat tegen die gasten moesten zeggen, dat dat toch niet kon. [...] Dit is duidelijk een smerige publiciteitsstunt. Los van de politieke ideeen van Duisenberg, ga je zo niet met mensen om.

Dat Duisenberg omstreden dingen heeft gezegd is mijns inziens een feit. Dat ze door haar excentriciteit aandacht trekt ook. Als je mij zou vragen: sympathiseer je met haar, dan zou ik zeggen: nee. Maar haar imago of mening ontslaat de media toch niet van de verantwoordelijkheid om haar recht te doen? Van een site als Joop verwacht ik rellerigheid, maar van de Volkskrant stelt dit me teleur. Waarom niet even Duisenberg horen, zoals Nu.nl wel deed? Zij zelf verklaarde:

Ik heb niet op mijn horloge gekeken, maar zag dat er mensen die voor de ceremonie waren opgestaan, gingen zitten. Ik zei toen dat ik het fantastisch vond dat iemand dit had aangegeven om het zo te doen.

Dus waarom afgaan op wat één persoon heeft gehoord? Ze kan “nu is het wel weer mooi” hebben gezegd, maar voor hetzelfde geld was het “dit vind ik wel weer mooi, [dat ze hier meedoen aan twee minuten stilte]” en heeft men haar verkeerd verstaan. Zelfde geldt voor “is het nu nog niet voorbij”. Dat kan een geërgerde kreet zijn, maar ook de verbaasde uitroep van iemand die ontdekt dat ze te vroeg is gaan praten. Juist bij Duisenberg is het risico levensgroot dat iemands vooroordeel sturend is bij wat hij hoort en hoe het gehoorde wordt geïnterpreteerd. Ook haar verwijdering door de politie kan twee kanten hebben: enerzijds kan ze werkelijk een querulant zijn, maar anderzijds, als bovenstaand lang citaat klopt, zou ik zelf denk ik ook niet vrijwillig het restaurant hebben verlaten.

Voor de helderheid: ik zeg niet dát ze onschuldig is of dat er niks kwalijks is gebeurd. Dat is op basis van wat we nu weten niet vast te stellen, dus vind ik het ethisch onverantwoord om enige conclusie te trekken. Het stelt me teleur dat de journalistiek geen kritische vragen stelt. Te gretig heeft men het meest sappige ooggetuigeverslag aangegrepen om te gaan rellen.

Het verbijstert me hoe makkelijk beschaafde mensen, ook christenen, vervolgens klakkeloos uitgaan van wat een minimaal aantal verder onbekende getuigen gehoord meent te hebben. Dit keer viel de stroom aan reacties vanuit de hoek van orthodoxe christenen (SGP-ers, CU-ers) nog relatief mee, maar voorgaande keren heb ik echt met open mond de ene na de andere tweet gelezen. Variërend van verwensingen en beschimpingen tot een arrogant ontmenselijken, soms in taal die verre van beschaafd was en met vergelijkingen (bv met de weduwe Rost van Tonningen) die te duiden zijn als karaktermoord. Ik neem daar aanstoot aan en vind dat men zich in een fatsoenlijke, christelijke partij altijd als een gentleman moet gedragen. Ook richting Gretta Duisenberg.

http://opunie.nl/opinie/grettagate-of-ordinaire-roddel/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Gretta Duisenberg: 'Joden domineren de Nederlandse overheid'

Bericht door Manon »

Monique schreef:Dat mens is of constant dronken of volledig geschift....of beide.
als ze van haar stoel begint te vallen is het eerste alvast zeer waarsc hijnlijk.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Gretta Duisenberg: 'Joden domineren de Nederlandse overheid'

Bericht door Schepsel »

En oei, ''gretta duisenberg'' Googlen bij Google Images gaat je niet in de koude kleren zitten! Wat een heks! Niet dat dat on topic is, maar toch... [hypocrite.gif]
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Gretta Duisenberg: 'Joden domineren de Nederlandse overheid'

Bericht door Mahalingam »

circe schreef:
Monique schreef:Dat mens is of constant dronken of volledig geschift....of beide.
als ze van haar stoel begint te vallen is het eerste alvast zeer waarschijnlijk.
Ik las nog een detail hierop inhakend.
Ze was in gezelschap van o.a. haar schoondochter die zich zichtbaar ontzettend geneerde voor Gretta haar gedoe en probeerde haar naar buiten te krijgen.
Met woorden van de strekking; "Kom Gretta we gaan ergens een biertje drinken." , wat haar uiteindelijk over de drempel hielp.
Politie melding was: 20:47:05 04-05-11 Prio:2 Lokaalvredebreuk Van Baerlestraat 47 1071AP AMSTERDAM

'Vaker overlast door Gretta Duisenberg' Interview restaurant eigenaresse. Video:
http://www.zie.nl/video/ingezonden/Vake ... gz4dff1psg
Getoond wordt de tafel en ook de stoel waar ze vanaf viel. Als ze de andere kant op gekiept zou zijn, dan had ze heel wat botten gebroken (op zijn minst). Ze had dan een doodsmak kunnen maken.

Politie en Gretta in discussie (binnen)
http://yfrog.com/h3u3brlj
Afbeelding
(de zwart geklede vrouw is inderdaad onze Zwarte Weduwe.)
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Gretta Duisenberg: "Ik ben die ik ben."

Bericht door hans van de mortel »

Een ding is zeker. Gretta geeft niet op. Daar kan ze ook niks aan doen. Dat zit nu eenmaal in haar karakter. :drool:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gretta Duisenberg: 'Joden domineren de Nederlandse overheid'

Bericht door Ariel »

VVD'er Van Baalen: Duisenberg is moreel failliet

vrijdag 6 mei 2011

VVD-Europarlementariër Hans van Baalen noemt Gretta Duisenberg, die woensdag voor rumoer zorgde door de twee minuten stilte tijdens de Dodenherdenking te verstoren, moreel failliet.

Van Baalen is verbijsterd over het gedrag van Duisenberg. 'Wie geen respect voor onze doden uit de Tweede Wereldoorlog kan opbrengen, is niet aanspreekbaar. Heel triest,' aldus Van Baalen vrijdag in De Telegraaf.

Hetze
Duisenberg laat vrijdag in een persverklaring weten zich niet te herkennen in het door de media geschetste beeld van het incident in het Amsterdamse restaurant l'Entrecôte et les Dames.

Zij zegt dat de berichtgeving over het incident 'het karakter van een hetze' heeft gekregen.


Opgedrongen
Volgens Duisenberg was ze bij het binnenkomen van het restaurant niet op de hoogte gesteld van 'de daar kennelijk gebruikelijke procedure rond het in acht nemen van de twee minuten stilte'. Toen mensen gingen zitten, kreeg Duisenberg de indruk dat de twee minuten voorbij waren en begon zij te spreken.

Duisenberg ontkent zich te hebben opgedrongen aan andere gasten, maar stelt gevraagd te zijn aan te schuiven aan andere tafels voor een kopje koffie. Wel bevestigt ze van haar stoel te zijn gevallen.

Opgehitst
Volgens Duisenberg werd de eigenaresse van het restaurant opgehitst door een van de gasten om de politie te bellen. Dat ze geen gehoor gaf aan het eerdere verzoek het restaurant te verlaten, had te maken met een reflex tegen 'dergelijke Israëlische intimidatie in de illegaal bezette Palestijnse Gebieden'.

Duisenberg verzet zich als politiek activiste al jarenlang fel tegen de Israëlische aanwezigheid in de Palestijnse Gebieden. In haar verklaring benadrukt ze verder dat er geen proces-verbaal is opgemaakt door de politie.

Door Arne Hankel
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... illiet.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Gretta Duisenberg: 'Joden domineren de Nederlandse overheid'

Bericht door Mahalingam »

Cognitieve dissociatie of een agit-prop lul-smoes?

"Dat ze geen gehoor gaf aan het eerdere verzoek het restaurant te verlaten, had te maken met een reflex tegen 'dergelijke Israëlische intimidatie in de illegaal bezette Palestijnse Gebieden'."

Dat restaurant zit vol Joden en is dus illegaal bezet gebied waar ze zich te weer stelde tegen Israëlische intimidatie. En zie! De politie koos de kant van de zionisten! Ze mag het land eethuis niet meer in. Q.E. D.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Gretta Duisenberg. Waarom ontbreekt de hoofdoek bij haar?

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
Van Baalen is verbijsterd over het gedrag van Duisenberg. 'Wie geen respect voor onze doden uit de Tweede Wereldoorlog kan opbrengen, is niet aanspreekbaar. Heel triest,' aldus Van Baalen vrijdag in De Telegraaf.

Dit slaat natuurlijk nergens op. Het gaat hier slechts om respect voor een schijnbaar moreel in het leven geroepen halfslachtige traditie die ons via de overheid door de strot is gedrukt. Dezelfde overheid die zo smerig huichelachtig te werk is gegaan door de vrije dag op 5 mei af te schaffen. Die mag nog maar 1 x in de vijf jaar met een vrije dag gevierd worden. Sodemieter nou toch gauw op, circus komedianten!

We moeten zeker in deze tijd geen respect hebben voor de doden, maar voor de levenden. Want de doden zijn zich van niks bewust. Men lult maar wat zoals het de heren en dames politici en andere domme figuren het beste voor de wind gaat.

De historische onmenselijke roverhoofdman Mohammed is zo dood als een pier. Anderhalf miljard moslims gedenken deze merkwaardige analfabete van niets wetende woestijndwaas nog elke dag. En o wee je gebeente als je in hun ogen iets verkeerds zegt over deze geestelijk mismaakte woestijndwaas.

Waar het nu om gaat is de tegenwoordige tijd, niet het verleden:

http://www.dumpert.nl/mediabase/1467241 ... s_uit.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Zolang dit soort zaken de norm van acceptatie is in ONZE kennisbeschaving, heeft 4 en 5 mei vieren totaal geen zin. Van het verleden zouden we wat kunnen leren. Die doden kunnen mij gestolen worden. Wat heb ik aan rottende lijken die alleen maar onnodig ruimte in beslag nemen? Wie niet leert van de geschiedenis heeft geen toekomst. En ONZE kennisbeschaving schijnt helemaal niets te willen leren van de geschiedenis. Die kennisbeschaving is niet echt goed bezig met onze toekomst. Hoe dit zo komt? Ik zal het aan BFA vragen. :wink2:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Gretta Duisenberg. Waarom ontbreekt de hoofdoek bij haar?

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef:
We moeten zeker in deze tijd geen respect hebben voor de doden, maar voor de levenden.
Doden herdenken heeft geen enkele zin. In Pakistan en andere moslimbroedplaatsen herdenken ze nu hun groot Lichtend Voorbeeld Mohammed-pardon Osama- Bin Laden. Ik zou me ook nog geneigd voelen om tijdens zo een huichelachtige "herdenking" te roepen zeg schamen jullie je niet om die arme dooien te gebruiken voor politieke spelletjes?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89866
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Gretta Duisenberg: 'Joden domineren de Nederlandse overheid'

Bericht door Ariel »

Verklaring Gretta Duisenberg


6-5-2011
Op 4 mei heeft zich een incident voorgedaan in het Amsterdamse restaurant l'Entrecôte et les dames. De berichtgeving in de media kreeg het karakter van een hetze. Daarom wilde ik op 4 mei, dodenherdenking, en 5 mei, bevrijdingsdag, uit respect voor de gevallenen en voor het feest, daar geen bijdrage aan leveren en mijn feitenrelaas tot nu opschorten.

In de ochtend van 4 mei werd mijn schoudertas door een passerende scooterbereider weggerukt, waarvan ik aangifte heb gedaan bij de politie. Daardoor was ik in het restaurant niet meer in het bezit van, onder meer, mijn mobiele telefoon. Ik kon dus zelf niet bellen, noch gebeld worden.

De in de media genoemde 'gastheer' Alexander Bakkes is mij onbekend en heb ik bij mijn weten nooit ontmoet.

Bij het binnenkomen van het restaurant werd mijn gezelschap - in tegenstelling tot berichten in de media - niet op de hoogte gesteld van de daar kennelijk gebruikelijke procedure rond het in acht nemen van de twee minuten stilte. Toen het klinken tegen een drinkglas - ten teken dat de twee minuten waren begonnen - gehoord werd, vond ik dit een waardige gang van zaken. Daarvan heb ik ook van mijn waardering blijk willen geven. Gasten gingen na verloop van tijd zitten, de indruk wekkend dat de twee minuten stilte voorbij waren. Mijn woorden van waardering werden echter opgevat als gegeven tijdens die twee minuten en misbruikt.

In de media werd bij monde van de heer Bakkes iets bijzonders gemeld: Ik viel van mijn stoel. Dat is een juiste constatering. Ik verloor bij het opstaan bij onze tafel even mijn evenwicht en werd door een heer achter mij opgevangen. Ook de kwaliteitsmedia meldden dit wereldschokkende bericht.

Hoewel aan sommige tafels de opwinding opliep, werd ik aan verschillende andere tafels uitgenodigd voor een kopje koffie. Ik zou zodoende van de ontstane commotie kunnen bekomen.

De dame, die later de eigenaresse bleek te zijn, was niet bereid tot een gesprek en werd opgehitst door een van de gasten om de politie te bellen om mij te verwijderen. Aanvankelijk wilde zij dat niet, maar zwichtte voor zijn aandrang. Mijn dochter en schoondochter drongen erop aan dat wij zouden vertrekken. Ik ben, waar ik niets heb misdaan, gewend aan dergelijke Israëlische intimidatie in de illegaal bezette Palestijnse gebieden weerstand te bieden. Kennelijk was mijn reflex onder gelijke omstandigheden in een restaurant in Amsterdam dezelfde. De beide opgeroepen dames van het Politiecorps Amstelland deden keurig hun werk. Ik werd het restaurant uit begeleid. Het heeft niet geleid tot een bekeuring, een proces verbaal of een andere correctieve maatregel.

Tenslotte, mijn man en ik kregen van de joodse gemeenschap in Amsterdam Oud-Zuid, een concentratiegebied van welgestelde zionistische families, regelmatig agressie te verduren. In 2009 werd ik 60x gemolesteerd (uitgescholden in restaurants, supermarkten en modewinkels, expres bijna aangereden op parkeerplaatsen, gevaarlijk gehinderd in het verkeer, enz.). Dat zijn evenveel op één persoon gerichte incidenten als, aldus het CIDI, de gehele joodse bevolking van Amsterdam in die periode te verduren kreeg.

Ik beschouw dit incident als één in een grote reeks.

Gretta Duisenberg

Amsterdam

6 mei 2011

http://www.stopdebezetting.com/artikele ... nberg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
In de ochtend van 4 mei werd mijn schoudertas door een passerende scooterbereider weggerukt,
:shock: Wat moet ik me hier bij voorstellen? Een scooterbereider ?
Is dat een Marokkaan die scooters kookt of bakt?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Gretta D.: "Zeg Kutmarokkaan, geef jij mijn tassie even teru

Bericht door hans van de mortel »

Ariel schreef:
In de ochtend van 4 mei werd mijn schoudertas door een passerende scooterbereider weggerukt,
:shock: Wat moet ik me hier bij voorstellen? Een scooterbereider ?
Is dat een Marokkaan die scooters kookt of bakt?
Een scooterbereider is doorgaans een islamitische Marokkaanse, aan ONZE kennisbeschaving verkeerd aangepaste multicul-dwaas jongen, geboren uit de hoge hoed van met moslims thee drinkende Job Cohen, die andere streng islamitisch opgevoede Marokkaanse jongeren het vak bijbrengt van tasjesrover door middel van het gebruik van het meest populaire voertuig vandaag de dag uit ONZE kennisbeschaving: de SCOOTER!
:wink2:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Plaats reactie