Experimentje: Reageer op propagandistisch blog!
-
Experimentje: Reageer op propagandistisch blog!
Johanna Nouri is een bekende propagandiste voor de islam op het VK-blog. De linkse meute daar wil haar nog wel eens bijvallen.
Dit is haar laatste blog: http://www.vkblog.nl/bericht/298842/%27 ... _moslim%27" onclick="window.open(this.href);return false;
Het komt er op neer dat islamitisch terrorisme volstrekt verwaarloosbaar is.
Als experiment wil ik jullie uitnodigen onder haar blog te reageren.
Je kunt dat eventueel onder een schuilnaam doen en je hoeft je niet eerst te registreren.
Dit is haar laatste blog: http://www.vkblog.nl/bericht/298842/%27 ... _moslim%27" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kunt dat eventueel onder een schuilnaam doen en je hoeft je niet eerst te registreren.
Uit naam van de Verlichting: Red moslims van de orthodoxe islam!
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" - Seneca (5 BC - 65 AD)
"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" - Seneca (5 BC - 65 AD)
Re: Experimentje: Reageer op propagandistisch blog!
Ik zal us even kieken.Peter Louter schreef:Johanna Nouri is een bekende propagandiste voor de islam op het VK-blog. De linkse meute daar wil haar nog wel eens bijvallen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Het staat er!
Zwartmeer 30-01-2010 18:22
Misschien hebben de inlichtingen diensten de moslims wel onder controle en komen ze vaak niet verder dan een mislukte poging. Als je de 1109 aanslagen in ogenschouw neemt dan kwamen daar in een paar minuten 3000 mensen bij om het leven. Dat is het dubbele aantal slachtoffers van het hele noord Ierse conflict.
Sinds de 1109 aanslagen hebben de aanhangers van de religie der vrede een 15000 bomaanslagen gepleegd op volkomen onschuldige en weerloze mensen. De meeste van die slachtoffers waren trouwens moslim. Omdat er nooit moslims zijn die zich daar druk om maken doe ik dat ook maar niet.
Het zijn ook alleen mensen die in god geloven, in Allah om precies te zijn, die zich, bijvoorbeeld in vliegtuigen, willen opblazen. Er is geen criminele groep die z’n leden zo gek krijgt.
Ik begrijp eigenlijk moslims niet die terreur afwijzen. Ik snap wel dat ze zich naar de buitenwereld toe anders willen voordoen. Aanslagen op willekeurige mensen zijn natuurlijk ook schandalig. Maar toch, als Mohammed je inspiratie en voorbeeld is heeft terrorisme het predicaat halal:
Allah's Apostle said, "... I have been made victorious with terror ...
al-Bukhari Vol. 4, Bk 52, No. 220.
-
Prima Zwartmeer!
Het is daar inmiddels een lande draad aan het worden met alle bekende beschermers en critici van de islam. Ik heb meegedaan onder een schuilnaam die ik liever voor me houd
Het is daar inmiddels een lande draad aan het worden met alle bekende beschermers en critici van de islam. Ik heb meegedaan onder een schuilnaam die ik liever voor me houd
-
Overigens kreeg je dit als antwoord:
@ Zwartmeer 30-01-2010 18:22
In tegenstelling tot wat jij stelt, is het niet zo dat in de Koran staat dat je terroristische acties moet plegen. Integendeel. Wil je daar meer over weten, lees dan bijvoorbeeld mijn eerdere blog 'Fatw: terrorisme haram', vkblog.nl/bericht/291219/Fatwa...
Net als jij keuren de meeste moslims terrorisme en geweld af, en ze beroepen zich daarbij op de Koran. Die moslims keuren echter ook de buitenlandse inmenging in hun land, waar tienduizenden doden bij zijn gevallen in de afgelopen jaren af. Zie verder mijn reactie aan Satuka
en daar gaat ze de fout in.Peter Louter schreef:Overigens kreeg je dit als antwoord:@ Zwartmeer 30-01-2010 18:22
In tegenstelling tot wat jij stelt, is het niet zo dat in de Koran staat dat je terroristische acties moet plegen. Integendeel.
Jij hebt het niet over de koran gehad.
Jij hebt slechts een stukje uit een boek van Bukhari geciteerd.......
Kortom: ze weet niet eens waar ze het over eens.
Context???
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Uitleg???
Ik lees wat er staat ...en er staat wat ik lees!!!!
Peter Louter schreef:Prima Zwartmeer!
Ik ben ook doorgegaan!
Hallo johanna_nouri. Je zegt dat de meeste moslims geweld afkeuren. Dat kan waar zijn. Maar het kan ook al taqiya zijn. Er staan zoveel gewelddadige opdrachten in de koran, en de hadith, dat geweld afwijzen gelijk is aan deze boeken afwijzen. Eigenlijk wijs je dan de hele islam af.
Wat van deze hadith te denken waarin de profeet van de islam zichzelf een terrorist noemt. Of doet ie dat niet?
Allah's Apostle said, "... I have been made victorious with terror ...
al-Bukhari Vol. 4, Bk 52, No. 220.
Je hebt het over dat moslims buitenlandse inmenging afkeuren. Ik weet niet precies waar je nu op doelt. In het jaar 634 bezetten de Arabieren, de compagnons van de profeet, het land waar jullie zelf van zeggen dat het het land van de Palestijnen is. En daarna zijn ze Afrika Azië en Europa binnengevallen. Bij de poging India te veroveren hebben 100 miljoen Hindoes het leven gelaten. Ik beperk me nu even tot Europa. Precies 100 jaar na de dood van Mohammed, in 732, zijn de moslims in noord-frankrijk tot staan gebracht en uiteindelijk dat land uitgeknikkerd. Zo agressief waren dus de eerste moslims al! Spanje heeft toen 750 jaar oorlog moeten voeren om de moslims, de bezetters, hun land uit te krijgen. Dit is de langste oorlog uit de menselijke geschiedenis geweest trouwens. Die oorlog heet de Reconquista. Google maar effe. Daarna kwamen de Turken onze wereld verblijden met hun bezettingsrooftochten. Het conflict in Joegoslavië is daar nog een kindje van. En zo is er nog veel en veel meer.
Kijk ik nu naar de toestand van de islamitische wereld dan zie ik dat er 1400 jaar helemaal niets veranderd is. Het is allemaal oorlog. Alleen zijn moslims nu niet meer instaat, zie Israel, landen te veroveren. Hooguit met list en bedrog en immigratie lukt dat nog.
De hedentijdse buitenlandse inmenging in de islamitische wereld wordt vooral begaan door moslimlanden. Zo viel Irak Iran en Koeweit binnen. Syrië deed dat ook met Libanon en bezette het deels. En Pakistan oorloogt weer met India. Vrijwel wel alle islamitische landen zijn in een of andere staat van oorlog met elkaar. Er is altijd spanning. Als islam vrede betekent dan vraag ik mij af waar en wanneer precies het vrede heeft gebracht. Ik vind er in de praktijk weinig, zeg maar niets, van terug. Zo is het ook met de claim dat de islam perfect is. Alles wat maar enigszins controleerbaar is doet het geloof door de mandvallen. Alleen oncontroleerbare beweringen zoals over het hiernamaals houden stand.
De islam is een oorlogsreligie. Dat is niet alleen mijn eigen constatering. Zelfs de volgens velen grootste moslim van de vorige eeuw, Ayatollah Khomeinie, zei dit. De islam moedigt soldaten aan te vechten. Moslims zijn soldaten. Met geld goud en vrouwen worden zij verleid. Dat is hun buit. En mocht de soldaat onverhoeds sterven dan wacht hem een nog betere beloning: 72 maagden en de eeuwigheid!
En dan is er nog het gegeven dat geen moslim, wat voor voorbeeldig leven hij ook geleid heeft, zeker weet of hij het paradijs zal betreden. Die onzekerheid kan hij oplossen door tijdens een jihadactie te sterven. Wat z’n zonden ook zijn, Allah belooft dan directe toegang. Voor een gelovig moslim is sterven tijdens de jihad daarom de allerbelangrijkste opdracht van de islam. Er is niks dat zoveel oplevert. Of weet jij johanna_nouri toch nog iets beters? Dan kom ik weer terug bij het geweld en de terreur van de islam dat hiermee verklaard is.
Je had het over dat moslims buitenlandse inmenging afkeuren. Waarom keuren moslims toch zoveel dingen af, en beschuldigen ze anderen, zoals de Joden in Israel, van zaken die ze zelf in overmaat begaan?
Groeten Zwartmeer
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op za jan 30, 2010 11:23 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een onzin die reacties.
Die van jou waren OK Awartmeer.
Ik kan het niet opbrengen daar te reageren.
Ik zal een ultra-Nazi ijn.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Ik denk dat ze dat heel bewust doet. Anders moet ze op die hadith met Mohammed reageren. Daarom heb ik hem nog een keer herk=haald.Thomas schreef:en daar gaat ze de fout in.Peter Louter schreef:Overigens kreeg je dit als antwoord:@ Zwartmeer 30-01-2010 18:22
In tegenstelling tot wat jij stelt, is het niet zo dat in de Koran staat dat je terroristische acties moet plegen. Integendeel.
Jij hebt het niet over de koran gehad.
Jij hebt slechts een stukje uit een boek van Bukhari geciteerd.......
Kortom: ze weet niet eens waar ze het over eens.
Ik speel het heel scherp in de zin dat ik ze gelijk met de mond vol tanden wil zetten. Hier op het forum doe ik dat niet want anders loopt die persoon gelijk weg. Maar dit is haar eigen forum en ze kan zich dat gezichtsverlies niet perimenteren. :D
Echt hele goede reacties Zwartmeer! Mijn complimenten. 

De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Reageren moet je op een persoon doen en de rest links laten liggen. Pak er maar een zwakke uit!BFA schreef:Wat een onzin die reacties.
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op za jan 30, 2010 11:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Thx!Pilgrim schreef:Echt hele goede reacties Zwartmeer! Mijn complimenten.
Kon het effe niet laten die lading waar maar geen eind aan komt er weer eens bij te pakken. http://www.ex-moslims.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; bedankt!
Hallo johanna_nouri, je zei de koran niet tot terrorisme aanzet. Je schreef letterlijk: “
@ Zwartmeer 30-01-2010 18:22 In tegenstelling tot wat jij stelt, is het niet zo dat in de Koran staat dat je terroristische acties moet plegen. Integendeel."
Oke, maar dan hoe zit het met deze koranteksten? Bij elkaar gezet kun je een goed algeheel beeld krijgen. Voor mij zijn ze de bron van het islamitisch terrorisme. Wat overzie ik?
Spoiler! :
Gepost:
U gaat aan de essentie van het probleem voorbij, want u probeert het probleem te bagatelliseren met cijfertjes.
Separatisten willen zich afscheiden van een land. Ze willen de samenleving niet hervormen volgens hun ideaal.
Rechts extremisme bestaat nauwelijks.
Links extremisme bestaat nog steeds maar verliest veld. Grotendeels omdat het communisme na de val van de Muur haar geloofwaardigheid heeft verloren.
Het mohammedanisme streeft naar wereldheerschappij, net zo openlijk als Hitler dat destijds deed.
Het aantal aanslagen is mogelijk gering, maar ze hebben enorme invloed. De aanslag op New York was slechts 1 aanslag. Er vielen wel rond de 4000 doden.
Een heel groot deel van mohammedaans terrorisme wordt weggepoetst als zijnde 'jongeren met een probleem'. Die terreur telt dus niet mee. Een andere vorm van terreur is het eisen van religieuze rechten via onze rechtbanken. Dat is ook terreur, maar dat zal je in de cijfers niet aantreffen.
Er is dus geen sprake van een mythe, maar realiteit.
Ik snap niet wat het experiment nou precies is maar doe het maar vaker.Peter Louter schreef: Als experiment wil ik jullie uitnodigen onder haar blog te reageren.
-
@Zwartmeer, het leek me een experiment om gemiddeld veel beter geïnformeerden dan de gemiddelde VK-blogger hierop te laten reageren. Wat mij betreft is dat redelijk gelukt, al is het door de onverwacht lange draad niet zo zichtbaar. Omgekeerd leek het me ook niet zonder belang om mensen van hier kennis te laten maken met 'de tegenstanders'. Wie de islam een deuk wil bezorgen moet in Nederland ook neo-marxistisch links en progressieve christenen verslaan.
In voorkomende gevallen zal ik hier vaker een uitnodiging doen om te reageren.
In voorkomende gevallen zal ik hier vaker een uitnodiging doen om te reageren.
Ja door de hoeveelheid sneeuwt alles wat onder. Geeft niet.Peter Louter schreef: Wat mij betreft is dat redelijk gelukt, al is het door de onverwacht lange draad niet zo zichtbaar.
Goeie zaak! Ik vind ook wel leuk om te doen.Peter Louter schreef:In voorkomende gevallen zal ik hier vaker een uitnodiging doen om te reageren.
-
- Contacteer:
Een aardig experiment, maar het zal waarschijnlijk slechts tot resultaat hebben dat bepaalde volkskrantblogs (blogs die te veel ongewenst weerwoord krijgen) eerder zullen verdwijnen.Peter Louter schreef:In voorkomende gevallen zal ik hier vaker een uitnodiging doen om te reageren.
Een VK-blogger kan op elk gewenst moment de stekker eruit trekken en dan is alles verdwenen. Ook - of beter gezegd: juist - de tegenwerpingen van goed geïnformeerde reageerders.
RTFM
Dat de tegenwerpingen van goed geïnformeerde reageerders verdwijnen is jammer, maar het heeft wel een voordeel als zo’n blog verdwijnt.naar boven schreef:
Een VK-blogger kan op elk gewenst moment de stekker eruit trekken en dan is alles verdwenen. Ook - of beter gezegd: juist - de tegenwerpingen van goed geïnformeerde reageerders.
Weer een blog minder waar mensen wat betreft Islam op het verkeerde been gezet worden.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Ik zal zo eens kijken daar. Als het blog verdwijnt door ons toedoen is de missie geslaagd lijkt me.Ariel schreef:Dat de tegenwerpingen van goed geïnformeerde reageerders verdwijnen is jammer, maar het heeft wel een voordeel als zo’n blog verdwijnt.naar boven schreef:
Weer een blog minder waar mensen wat betreft Islam op het verkeerde been gezet worden.
-
Het gebeurt maar zelden dat iemand de stekker uit zijn blog trekt.
Na 24 uur verdwijnt het blog wel uit het overzicht van recente blogs. Het is dan nog wel terug te vinden onder de tab 'meeste reacties' waarvan je het periode- overzicht op langer dan een dag kunt instellen.
Na 24 uur verdwijnt het blog wel uit het overzicht van recente blogs. Het is dan nog wel terug te vinden onder de tab 'meeste reacties' waarvan je het periode- overzicht op langer dan een dag kunt instellen.
Ik krijg het niet voor elkaar om iets te schrijven, krijg steeds het bericht: Het antispam-woord is niet juist ingevuld.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Je moet het van achter naar voor typen. ;-)Eliabe schreef:Ik krijg het niet voor elkaar om iets te schrijven, krijg steeds het bericht: Het antispam-woord is niet juist ingevuld.
sunshine schreef:
Je moet het van achter naar voor typen. ;-)

God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?