Yes we Cohen!!!!!

Ariel

Yes we Cohen!!!!!

Berichtdoor Ariel » Ma Mar 15, 2010 12:58 pm

Koning Cohen is regent van de oude stempel
maandag 15 maart 2010

De politieke heiligverklaring van Job Cohen is een feit. Sint Job zal ons land redden. Hij is de verzoener.

Maar wat moet hij met elkaar verzoenen? Is hier sprake van een etnisch conflict? Moet hij strijdende partijen nader tot elkaar brengen? Gaat hij een eind maken aan de politieke polarisatie?

Wie een eind maakt aan de politieke polarisatie, heft daarmee ook de democratie en zelfs de politiek op.

Absorberen
Maar kan hij de polarisatie beëindigen? Is hij van plan om de Wildersaanhang te verzoenen met de PvdA? Nee.
Dat laatste is niet het geval. Hij zal de polarisatie juist verder verdiepen, door een front te vormen tegen de ontevreden burgers.
Hij zal pas succesvol zijn als hij een machtsblok kan vormen dat tot uitsluiting van de ontevreden burgers leidt. Maar zal hij deze burgers niet kunnen absorberen? Nee.

Toeverlaat
De ontevreden burgers laten zich niet absorberen zolang hun zorg en bezwaren niet worden overgenomen. Dat is Job Cohen geenszins van plan om te doen. Hij wil moslims zelfs via de islam laten integreren. Ook was hij de steun en toeverlaat van oud-minister Ella Vogelaar.

Dus luidt de conclusie dat Job Cohen geen aardse, laat staan hemelse verzoener is. In 2003, na het debacle met LPF, stemden veel burgers op PvdA. Omdat de nieuwe leider na openbare en democratische competitie was verkozen. Ook ging deze nieuwe leider naar de burgers toe om hun zorgen aan te horen.

Wouter Bos presenteerde zich in 2003 als tegenpool van twee elementen die ook Pim Fortuyn had bestreden: de regentencultuur en de vernedering van de burgers.

Charme
Bos was een zoekende politicus. Dat is ook zijn charme. Hij was geen multicultifiguur. Dat is Cohen wel.

Wat gebeurt er nu in de PvdA? De sociaaldemocraten gaan terug in de tijd. De nieuwe leider werd op een monarchale wijze geïnstalleerd. De democratische openheid en competitie in de PvdA wordt daarmee teruggedraaid.

De multiculturele ideologie wordt opnieuw de heersende opvatting. Ik wil hier mijn sociaaldemocratische vrienden condoleren met deze historische achteruitgang. De modernisering van de sociaaldemocratie is helaas mislukt. De oude regenten zijn terug. Job Cohen is een regent van de oude stempel.

Benoemd
Waarom zou door Cohen de polarisatie toenemen? Cohen is door niemand gekozen, maar werd als monarch benoemd.

Koning Cohen moet in de eerste plaats rekening houden met de belangen van degenen die hem hebben benoemd. Dat zijn niet de burgers maar de regenten.

Wat willen de regenten? Zij willen aan de macht komen en de macht van de ontevreden burgers beperken. Daarvoor is Job Cohen aangesteld. En dit leidt uiteraard tot verdere verscherping van de polarisatie. Cohen zelf zal in de komende maanden het symbool van de polarisatie worden. Daarbij zal hij datgene vertegenwoordigen, wat juist een doorn in de ogen van de ontevreden burgers is.

Debatteren
Job Cohen was nooit parlementariër (in de Tweede Kamer). Debatteren kan hij niet. Dat kunnen overigens de meeste regenten niet.
Besturen? Tja, we kunnen hier een lange lijst presenteren van tragische toestanden die Cohen in Amsterdam heeft veroorzaakt.
De monarchale wijze waarop Cohen aan de macht is gekomen, laat zien hoe hij wil gaan regeren: geen democratische verantwoordelijkheid.

Vriendelijk advies
Toch nog een vriendelijke advies aan Sint Job: begin in godsnaam je toespraken niet meer met 'mijn moeder', 'mijn vader' et cetera. Dit soort wollige termen werken niet meer in een radicaal gedemocratiseerde wereld.

Cohen moet vertellen waarom juist hij de geschikte persoon is om twee grote crises te bestrijden: de economische crisis en de crisis van de multiculturele samenleving. Dat en niets anders willen we als burger horen van Cohen.

Afshin Ellian

http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshi ... tempel.htm
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Manon

Re: Koning Cohen is regent van de oude stempel

Berichtdoor Manon » Ma Mar 15, 2010 1:13 pm

Waarom o waarom maken ze van Elian niet de president van Europa? ik stem zo op hem.... allez, als we ooit op een Europese president MOGEN stemmen natuurlijk.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Mar 15, 2010 3:24 pm

Yes we Cohen!

Afbeelding

DEN HAAG - Op internet heeft de keuze voor burgemeester Job Cohen als waarschijnlijke nieuwe PvdA-lijsttrekker voor veel enthousiasme gezorgd. 'Yes we Cohen', klinkt het op Facebook.

Op de netwerksites Facebook en Hyves zijn spontaan websites ontstaan rond de leus 'Yes we Cohen'. Nog dit weekend waren de eerste T-shirts, paraplu's en rompertjes met deze opdruk verkrijgbaar.

Op de Yes we Cohenwebsite van Facebook staat de teller al op 7500 leden. Het regent er juichkreten over Cohen, zoals 'Joepie voor Job'. De verwijzing naar Barack Obama is duidelijk. 'Hope and change: YES WE COHEN!' Of: 'Van de Stopera naar het torentje: yes we can!'

Cees Mulder uit Hoofddorp hoorde vrijdag de leus 'Yes we Cohen' en bedacht meteen dat die het goed zou doen op een T-shirt. En dat klopt: ''Binnen een uur had ik tweeduizend clicks.'' Hij heeft nog niet gekeken of er veel bestellingen zijn op yeswecohendo.spreadshirt.nl. Daar verwacht hij ook niet veel van. ''Of er nou veel mensen in zo'n T-shirt gaan lopen... ik weet het niet.''

Hij doet het ook niet om geld te verdienen, zegt hij. Bij het Duitse bedrijf dat de shirts levert - en waar je in een oogwenk je eigen webwinkel kunt beginnen - heeft hij zijn eigen winstmarge op nul gesteld. Hij vindt het gewoon leuk om dergelijke inhakers op de actualiteit te verzinnen, zoals hij eerder deed bij zijn weblog hersenscheet.com.

Het is dan ook niet overlegd met de PvdA, al heeft hij wel sympathie voor de nieuwe lijsttrekker Cohen. ''Als het iemand zou zijn met wie ik niets heb, zou ik het niet doen.'' (BART VAN ZOELEN)

http://www.parool.nl/parool/nl/38/MEDIA ... ohen.dhtml
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Mar 15, 2010 5:28 pm

'Marokkanen kiezen voor Cohen'

„De eerste generatie Marokkanen in Nederland zal eerder geneigd zijn PvdA te stemmen met Job Cohen aan het roer dan met Wouter Bos als leider.” Dat zei Farid Azarkan, voorzitter van het Samenwerkingsverband van Marokkanen in Nederland (SMN), maandag.

Volgens Azarkan is Cohen in de ogen van de eerste generatie Marokkanen veel meer een staatsman en Vader des Vaderlands dan Bos. „In deze groep is er behoefte aan een man met de statuur van Kok en Den Uyl.”

Azarkan denkt ook dat Cohen voor meer binding zal zorgen. „Cohen is minder zakelijk dan Bos en brengt bovendien zijn ervaring van de straat mee.”

De voorzitter van het SMN denkt dat het een spannende verkiezingsstrijd zal worden op 9 juni. „Ik verwacht dat veel mensen een strategische stem zullen uitbrengen op een partij die fatsoenlijk met mensen omgaat. Misschien dat mensen die D66 en GroenLinks wilden stemmen door Cohen toch overstappen naar de PvdA”, aldus Azarkan.

Nadia Bouras, onderzoekster, zegt dat de Marokkaanse gemeenschap het vertrek van Cohen uit Amsterdam betreurt. Zij onderzoekt voor haar proefschrift de migratie van Marokkanen naar Nederland. Bouras is tegelijkertijd blij dat Cohen naar Den Haag gaat zodat hij voor het hele land veel kan gaan betekenen. „Zijn toon en voorkomen worden geprezen, hij is een verademing in het politieke geweld.”

In haar omgeving wordt Eberhard Van der Laan gezien als een goede opvolger van Cohen, zegt Bouras. „Ik hoor zijn naam vaak dezer dagen. Gezien zijn achtergrond wordt hij door veel Marokkanen gezien als een goede opvolger.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6291 ... en___.html

Ariel

Re: Yes we Cohen!!!!!

Berichtdoor Ariel » Ma Mar 15, 2010 5:45 pm

Job Cohen levert de allochtonen uit aan de conservatieve islam

Door Carel Brendel

Door een van de stadsdelen in het westen van Amsterdam was eind 2008 een feestelijke bijeenkomst georganiseerd. Een stuk of tachtig mannen en vrouwen ontvingen een diploma, omdat ze hadden meegedaan aan een project voor sociaal wijkbeheer. Aan het begin van de bijeenkomst begon een kleine minderheid van de aanwezigen heisa te maken. Ze maakten luidruchtig bezwaar tegen het feit dat mannen en vrouwen tijdens deze uitreiking in één ruimte zouden verkeren. Dat was volgens hun geloof niet toegestaan. Om de lieve vrede te bewaren maakte de aanwezige dagelijks bestuurder van dit stadsdeel een knieval voor de orthodoxe islam. Mannen en vrouwen werden in de raadzaal van elkaar gescheiden.

Een kleine gebeurtenis uit het Amsterdam, dat door Job Cohen wordt achtergelaten nu hij tot het hogere is geroepen door zichzelf, door Wouter Bos, door spindoctor Dig Istha (sinds kort weer lid van het landelijk partijbestuur) of wie weet wel door alle drie tegelijk.

Hopelijk was het gedoe in die raadzaal ergens in West een incident. Maar ik ben er niet gerust op. De nieuwe partijleider van de PvdA is een voorstander van ‘integratie via de moskee’. Het resultaat van dit mooie streven is helaas niet integratie maar isolatie met bijverschijnselen als seksuele apartheid en achterstelling van vrouwen.

Dezer dagen wemelt het in de media van de hagiografiën, waarin de heilige Job Cohen wordt opgehemeld omdat hij de boel zo goed bij elkaar weet te houden. Zelden vraagt iemand zich af wie of wat de heilige Job toch zo goed bij elkaar houdt.

De burgemeester introduceerde een omgekeerd wij-zij-denken door de verspreiding van een lesbrief, die de Amsterdamse scholieren waarschuwde voor ophitsende politici. In dit lesmateriaal werden blanke Nederlanders weggezet als racistische ’tokkies’. Cohen was de hoofdverantwoordelijke voor deze lesbrief, maar door handig manoeuvreren bleef hij buiten schot en sneuvelde de politieke carrière van de ongelukkige wethouder Hennah Buyne (PvdA).

Cohens omgekeerde wij-zij-denken kwam in oktober 2009 weer eens aan de oppervlakte in een interview met de Volkskrant. Daarin stelde hij zelfgenoegzaam vast dat Amsterdammers ‘minder overtrokken’ op de immigratie reageren dan elders in het land. “Eerlijkheidshalve zeg ik er wel onmiddellijk bij dat het deel van de bevolking dat weinig moet hebben van vreemdelingen, uit Amsterdam is vertrokken. Veel Amsterdammers uit de lagere middenklasse wonen tegenwoordig in Almere, Zaanstad, Purmerend. In die groep zit, denk ik, de kern van de rancune.”

Cohen lijkt er niet mee te zitten. Hij heeft de onvrede naar Almere geëxporteerd en laat zich vervolgens fêteren als de man, die zo fantastisch binden kan. De ‘gedroomde premier’ heeft de blanke onderklasse, ooit een belangrijk deel van het PvdA-electoraat, voorgoed afgeschreven.

Het meest cynische van Cohens beleid vind ik echter dat hij ook de allochtonen in de steek laat. Integratie via de moskee betekent namelijk dat de handenweigeraars, hoofddoekbrigades en voorstanders van seksuele apartheid hun zin krijgen. Seculiere en vooruitstrevende Turken en Marokkanen hebben niets te verwachten van premier Cohen.

Om te laten zien dat hij geen 'softie' is wil Cohen zijn beschermeling Ahmed Marcouch meenemen naar Den Haag. Cohen toont daarmee aan dat hij inderdaad geen 'softie' is. De kandidaat-premier laat zien dat hij keihard doorgaat met het bevorderen van de islam. Marcouch, voorstander van koranonderwijs op de openbare school, propagandist van hoofddoeken bij de politie, de man die in Slotervaart de rode loper uitlegde voor de Moslimbroederschap, blijft het integratieboegbeeld van de PvdA.

Honderd jaar geleden bevorderde de sociaaldemocratie de emancipatie van de arbeiders, door hen uit de greep te halen van de conservatieve krachten in de kerk en de synagoge. De sociaaldemocratische voorman van 2010 dwarsboomt de emancipatie door zijn achterban uit te leveren aan de conservatieve krachten in de moskee.

Geplaatst op 15 maart 2010

Homepage: www.hetverraadvanlinks.nl

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Ma Mar 15, 2010 7:43 pm

Cohen streeft naar een progressief kabinet. Dus zo links mogelijk. Laat dat kabinet er maar komen. Ik heb al vaker gezegd dat ook Wilders niet de problemen die in veertig jaar veroorzaakt zijn in vier of acht jaar kan oplossen. Misschien slaat ie zelfs wel een flaterfiguur. Daarom laat links, die een totaal verkeerde diagnose stelt, er is niks mis met de islam, maar regeren. En als ze problemen niet in vier jaar groot genoeg kunnen maken, geef ze dan weer vier jaar. En om mijn part daarna nog eens. De strijd tegen de islam is eén van lange adem. Op dit moment zijn de problemen blijkbaar niet groot genoeg om een heel volk te mobiliseren. Komt Wilders aan de macht dan blijft het wat dobberen. Een kennis van mij repareerde altijd mijn videorecorder of tv. Soms had ik defecten die er soms wel waren en dan weer niet. Hij zei dan altijd dat ie liever had dat ie goed kapot was dan dit. Als de klachten vaag zijn kan het van alles zijn.

Daarom laat Cohen en consorten Nederland zover naar de verdoemis helpen dat het volk, ook zonder Wilders, gaat inzien wat het werkelijke probleem is. Puur strategisch zou men nu het best links kunnen stemmen! Het gaat alleen tegen mijn geweten in om niet op Wilders te stemmen.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Mar 15, 2010 8:01 pm

Zwartmeer schreef:En als ze problemen niet in vier jaar groot genoeg kunnen maken, geef ze dan weer vier jaar. En om mijn part daarna nog eens.

MMh, 12j.
Dan blijft er waarschijnlijk niet veel anders over dan met wapens teruggrijpen wat via misleiding ontnomen is.
Als de boel over 12 j al niet geëxplodeerd is.Letterlijk dan, en diegenen van ons die overschieten en kunnen in Polen of Denemarken zitten om van daar uit te kijken hoe we de boel terug kunnen overnemen en Europa Islamvrij maken.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Ma Mar 15, 2010 9:41 pm

BFA schreef:
Zwartmeer schreef:En als ze problemen niet in vier jaar groot genoeg kunnen maken, geef ze dan weer vier jaar. En om mijn part daarna nog eens.

MMh, 12j.
Dan blijft er waarschijnlijk niet veel anders over dan met wapens teruggrijpen wat via misleiding ontnomen is.

Dat denk ik ook. Men moet eerst voelen voor men gelooft. Ik zelf ben een roker, weet welke ziekten ik er van krijgen kan, en toch stop ik niet. Moet eerst voelen. Zo gaat het met veel mensen en misschien met een volk ook. Zolang het dagelijkse leven gewoon doorgaat, en het salaris elke maand op tijd is, zullen niet veel mensen zich erg druk om dingen maken. Zien we dan wel.

BFA schreef:[Als de boel over 12 j al niet geëxplodeerd is. Letterlijk dan, en diegenen van ons die overschieten en kunnen in Polen of Denemarken zitten om van daar uit te kijken hoe we de boel terug kunnen overnemen en Europa Islamvrij maken.

Wilders zegt dat het vijf voor twaalf is. Als politicus en optimist moet hij dat ook zeggen. Maar volgens mij is het al na twaalven. Wat er nu zit krijg je niet meer weg, de biologische bom is geplant. De enige vraag is nog wanneer hij tot volle bloei zal komen. Over 20 jaar? Of over 75 jaar? Of 150 jaar? De tijd staat aan hun kant. Wat ook nog eens meespeelt is dat iets wat ergens lang is als inheems beschouwd gaat worden. Komende generaties zullen niet meer opkijken van hoofddoekjes, en misschien zelfs van burkas erewraak en uithuwelijking niet.

Ik ben ook een optimist maar nog meer een realist. De zaak is zeker niet verloren en winnen zullen we altijd! Maar dat er een burgeroorlog komt met rivers of blood dat staat voor mij vast. Dit is het probleem voor volgende generaties. Misschien moeten we hoop putten uit dat een land als Zweden in versneld tempo geïslamiseerd raakt. Het eerste Europese land waar het helemaal mis gaat zal bij anderen de ogen openen. Dat hoop ik dan maar...

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Mar 15, 2010 10:23 pm

Zwartmeer schreef:Komende generaties zullen niet meer opkijken van hoofddoekjes, en misschien zelfs van burkas erewraak en uithuwelijking niet.

De wreedheid van de Moren zat de Spanjaarden ook zo diep ingebakken dat ze de instelling van de inquisitie met haar wreedheid heel normaal vonden.

Terug krijgen we ze niet meer. Het zijn er te veel.
Wat moet lukken is die ideologie buiten krijgen.
Daarvoor denk ik dat het niet slecht zou zijn dat Wilders nu verkozen wordt. Het beleid is gesteld. Meer dan de eerste stappen om dit te veranderen kan Wilders niet zetten in de eerstvolgende 4j.
Als hij er immigratiestop doorkrijgt, makkelijker terugsturen ook na haat oproepen uit de Moskee.en strengere reacties op criminaliteit. Verbod op minaretten en moskees aan strenge banden of dicht.
De bouw beginnen voor dat de logistiek aanwezig raakt om massaler terug te kunnen sturen als reactie op rellen of zo. (Die logistiek is er niet, zonder dit mag je willen terugsturen maar kan je niet).
De eerste stappen van zulk een beleid zijn dan ook aan het lopen, moest Wilders na 4 j verliezen en niet zo snel terug te draaien.

De Mohammedanen hebben reeds zo veel pretentie dat elke restrictie die hun opgelegd wordt voor rel zal zorgen. Ergens zie ik dit als een voordeel. Men zal het pogen aan Wilders te wijten. De mensen zien meer en meer door die vewijten heen.
In het ergste geval doet het de oorlog § of 8 j sneller beginnen. Of dit ook zo erg is weet ik niet. De schade zal uiteindelijk minder zijn.

Dat die oorlog komt, ligt niet aan wilders. Ook niet aan het gros van de aanwezige Mohammedanen. aan de mensen van links die hun waardenstelsel op zijn kop hebben gezet om de salafisten (=terroristen) terwille te zijn en deze salafisten (=terroristen) aan machtsposities hebben geholpen.

Als alles voorbij is, hebben we de tekst van het UN-charter op genocide mee om allen die verantwoordelijk zijn voor de intocht te veroordelen.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Ma Mar 15, 2010 10:50 pm

BFA schreef:Als alles voorbij is, hebben we de tekst van het UN-charter op genocide mee om allen die verantwoordelijk zijn voor de intocht te veroordelen.

Hier zit ik ook al een tijdje aan te denken. Als ik een nieuwe politieke partij zou oprichten (doe ik misschien) zal het straffen van politici, die verantwoordelijk zijn voor de massa-immigratie van moslims, een belangrijk programmapunt zijn. Ik wil ze veroordeeld zien wegens HOOGVERRAAD. Ik geloof dat zelfs in de huidige EU de doodstraf voor hoogverraad nog altijd mogelijk is.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Di Mar 16, 2010 12:45 am

Pilgrim schreef:
BFA schreef:Als alles voorbij is, hebben we de tekst van het UN-charter op genocide mee om allen die verantwoordelijk zijn voor de intocht te veroordelen.

Hier zit ik ook al een tijdje aan te denken. Als ik een nieuwe politieke partij zou oprichten (doe ik misschien) zal het straffen van politici, die verantwoordelijk zijn voor de massa-immigratie van moslims, een belangrijk programmapunt zijn. Ik wil ze veroordeeld zien wegens HOOGVERRAAD. Ik geloof dat zelfs in de huidige EU de doodstraf voor hoogverraad nog altijd mogelijk is.

Inderdaad, politici die met aantoonbare leugens twee groepen mensen bij elkaar zet, met elk een totaal verschillend wereldbeeld, en politieke visie over hoe die maatschappij moeten worden ingericht, moeten uiteindelijk voor het gerecht verschijnen. Wir habben es nicht gewust zal net zoals tijdens de Neurenbergse processen niet geaccepteerd worden. In die zin kunnen we moslims niet eens verwijten wat ze hier allemaal doen. Maar onze politici wel!

De islam bestaat al 1400 jaar. Elk land heeft inlichtingendiensten en wetenschappelijke instituten om de wereld om hen heen beter te begrijpen. Universiteiten doen er nog aan mee. Zodat naties niet voor verrassingen komen te staan. En wat gebeurt er? De islam, de sadistische leer van een zevende eeuwse warloard, glipt er zo tussendoor. Al de genoemde instituten geven groenlicht!
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op Di Mar 16, 2010 7:28 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Di Mar 16, 2010 1:26 am

http://contradicere1.wordpress.com/2010/03/15/cohen-begint-nu-al-met-vriendjespolitiek/
Cohen begint nu al met vriendjespolitiek
DEN HAAG – Job Cohen, amper geïnstalleerd als lijsttrekker en partijleider van de PvdA Tweede Kamerfractie begint nu al trekken van nepotisme te vertonen en baantjes uit te delen aan vriendjes.

Alsof het om een kostbare speler in zijn voetbalteam gaat wil hij Ahmed Marcouch, PvdA Slotervaart te Amsterdam West, naar Den Haag halen. Marcouch voelt echter goed aan dat hij dan de boel belazerd.
Marcouch is immers nog maar net door 12.000 voorkeurstemmen rechtstreeks de Amsterdamse gemeenteraad in gelanceerd terwijl hij in principe op een onverkiesbare 29ste plek stond op de kieslijst van Nieuw West. Kiezersbedrog noemen we dat.

De voornaamste reden is waarschijnlijk het feit dat Marcouch niet in aanmerking komt voor een positie als wethouder, zoals Marcouch ambieert. Cohen wil Marcouch vrijwel zeker op deze manier toch aan een lucratieve en eervolle positie helpen.
En zoals dat gaat in de politiek van tegenwoordig was de ene de andere hand. Cohen gebruikt Marcouch, die om wat voor reden dan ook bekend staat als ‘hardliner’ en ‘liberaal’ om zijn imago wat af te stoffen als zijnde een softe multiculti dweper.
Marcouch stond echter aan de wieg van tal van onzalige plannen en luchtballonnetjes. Zo wilde hij een moslimwijk stichten, koranles op openbare scholen introduceren en stond hij achter de zogenaamde gesubsidieerde ‘gematigde’ poldermoskee die radicale bleek te zijn dan menige radicale moskee.

Marcouch moet voor woensdag 10.00 uur beslissen of hij gaat voor de functie van raadslid voor de Tweede Kamer. Marcouch wil echter op twee paarden wedden. Kan hij wethouder worden in Amsterdam dan gaat hij daarvoor. Zo niet dan wil hij wel raadslid in de Tweede Kamer worden.

Dat is ook het idee van zijn mede-PvdA’ers. De banencarrousel van de PvdA werkt namelijk twee kanten op en zelfs opstijgen blijkt een optie te zijn als het voetvolk niet mee wil denken.

Dat bleek vorig jaar nog toen Marcouch verstoten werd van zijn eerste plek als stadsdeelvoorzitter door de openlijk conservatieve Achmed Baâdoud en de lokale partijtop via chantage probeerde dit te verhinderen.
Nu dat dit niet gelukt is en een Amsterdams wethouderschap geen vanzelfsprekendheid blijkt te zijn, is Cohen de beroerdste niet en wil op deze wijze Marcouch de landelijke politiek in parachuteren.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Vrijdenker

Berichtdoor Vrijdenker » Di Mar 16, 2010 3:28 am

Manon

Berichtdoor Manon » Di Mar 16, 2010 11:42 am

Het vervelende is dat de hoofdverantwoordelijken nooit gestraft zullen worden.

Eén van de hoofdarchitecten van de stichting van Eurabia was de Antwerpse CVP'er Tijl Declercq. Misschien wel dé hoofdarchitect.

Zelf heeft hij niet mogen "genieten" van zijn brave new multicultureel islamitische eurabees sprookje: hij is morsdood!
Ik hoop dat zijn kleindochters door een paar eurabische verrijkers verkracht worden, zodat ze toch nog eens aan hun grootvader kunnen denken.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Mar 16, 2010 1:18 pm

Cohenkoorts slaat hard toe bij de media
dinsdag 16 maart 2010

Verschillende media lijken de komst van Job Cohen als leider van de PvdA te zien als een ware verlossing. De Volkskrant spreekt zelfs van een 'Cohenmania', die vergelijkbaar zou zijn met de hype rond Barack Obama toen hij president van Amerika werd.

‘Cohenmania lijkt Nederland in zijn greep te krijgen. Het is een politieke koorts die zich vooral op internet verspreidt,’ aldus de Volkskrant in het artikel, dat de slogan ‘Yes we Cohen’ als kop heeft, een verwijzing naar Obama’s ‘Yes we can’.

'Verlosser'
Journalist Jan Hoedeman, schrijver van dit artikel en bekend van de Iraakse martelprimeur die niet waar bleek te zijn, gaat nog even door: ‘Het is een geestesgesteldheid van gelovigen die denken dat kandidaat voor het lijsttrekkerschap van de PvdA Job Cohen als een verlosser alle polderproblemen aanpakt.’

'Het wemelt op internet van de Job-affiches,' aldus de krant. Zijn Facebook heeft een paar duizend fans, wat eigenlijk niet bepaald indrukwekkend is.

Cohenmania
‘In het verlengde van de Amerikaanse Obamania, de collectieve opwinding rond de kandidatuur van Barack Obama voor het Amerikaanse presidentschap, ontstaat twee jaar later aan de andere kant van de oceaan een Cohenmania.’

Vervolgens wordt PvdA-Kamerlid John Leerdam erbij gehaald, door de Volkskrant bestempeld als de ‘Nederlandse verpersoonlijking van de Obamania’.

Cohen wordt nu door Leerdam op één lijn gezet met Obama. De hype van toen is vergelijkbaar met die van nu rond Cohen, aldus het PvdA-Kamerlid.

Afghanistan
‘Cohen is erg van de inhoud, maar verkiezingen gaan ook over marketing. Er moet een hype komen, ook met producten, waarin zijn boodschap gaat landen. De campagneorganisatie van de PvdA moet snel ingrijpen en de productie van dat soort artikelen zelf stroomlijnen.’

Diezelfde PvdA liet op 20 februari 2010 het kabinet vallen omdat de partij wil dat Nederland weggaat uit Uruzgan, ondanks herhaaldelijke verzoeken van Amerika aan Nederland om langer te blijven. Toen bleek de PvdA helemaal niet zo’n Obama-fan te zijn.

Door Robin van der Kloor

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... -media.htm

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Di Mar 16, 2010 2:16 pm

Obama presteert het om binnen een enkel jaar een grotere schuld te creëren dan Bush in acht.
Guantanamo Bay is gewoon in functie.
Terroristen hebben en krijgen geen krijgsgevangene status.
Waterboarding gaat gewoon door.
De strijd in Afghanistan en Irak gaan gewoon door.
Er is helemaal niets verandert, hooguit dat Obama de economie verramponeert.
Dat is dus socialisme. En dat staat ons ook te wachten.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Mar 16, 2010 2:39 pm

Ja, en we weten hoe de Amerikanen nu over Obama denken. Veel van zijn stemmers trekken nu de haren uit hun hoofd omdat ze zo stom geweest zijn om op hem te stemmen. Dat gebeurd straks met Cohen ook, maar voorlopig zitten de Amerikanen nog 3 jaar vast aan hun "wonderkind", en die toestand krijgen wij straks ook hier. Cohen duwt het land nog meer in de stront als hij aan de macht komt, en wij zitten dan ook voor een bepaalde tijd aan hem vast.
Ik begrijp mensen niet. Men gaat voor het poppetje, maar niet voor het programma. Het lijkt verdorie of we ons net zo gedragen als de Duitsers in de tijd van Hitler. Massa psychose. Ik dacht dat we dat gedrag achter ons hadden gelaten. Het soort mensen die dit soort "leiders" verheerlijken gedragen zich als onvolwassen pubers die achter een of andere idool aan rennen. Ik heb dit nooit kunnen begrijpen. Ook in mijn jeugd niet.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Di Mar 16, 2010 4:24 pm

Creatief photoshoppen bij Geen Stijl:

Afbeelding

Waar je mee om gaat daar wordt je mee besmet.
Misschien daarom dat de Mohammedanen knuffelaars ook niet vies zijn van een beetje kidnappen? Van Loesje bijvoorbeeld?
http://www.pen.nl/politiek/pvda/verkiezingen.htm

Afbeelding

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Di Mar 16, 2010 9:04 pm

Het culturele afbraakbeleid van Job Cohen
De landelijke media heeft er al jaren de mond vol van: Wilders zou funest zijn voor onze reputatie in het buitenland. Goed, dat zal dan wel zo zijn, maar laten we vriend Cohen eens langs deze meetlat leggen. De trieste staat van dienst van de voormalig Amsterdamse burgervader reikt namelijk tot eenzame hoogte als het op reputatieschade in het buitenland aankomt. Waarom dan wel? Een woord: cultuurbeleid.

U bent vast bekend met het feit dat Amsterdam niet de beste reputatie heeft in het buitenland. Drugs en dronken Ieren zijn er aan de orde van de dag, en dat het initiatief van BNN om gisteren tot Nationale Hoerendag uit te roepen hout snijdt, is een jammerlijke realiteit die Amsterdam trots in haar vaandel draagt. Er zijn daar namelijk nogal wat prostituees te vinden. Maar naast dat toonbeeld van wansmaak en gebrek aan publieke moraal zou Amsterdam ook de hoofdstad kunnen zijn van alles wat schoon en mooi is aan de Nederlandse cultuur. De Gouden Eeuw heeft Nederland, en met name Amsterdam, voorzien van een lading kunst die door menig buitenlands toerist hoog op het verlanglijstje wordt geplaatst. Om niet te spreken van al het moois dat meer recent uit Nederlandse kunstenaarshanden is gekomen. En toch blijft dat toeristenlijstje al jaren onafgevinkt.

Onder de bezielende leiding van Job Cohen heeft Amsterdam het gepresteerd om de musea die de Nederlandse kunst een internationale allure geven allemaal tegelijkertijd te verbouwen. Het is regel één van kunstbeleid: zorg ervoor dat altijd iets overblijft voor de kunstliefhebber om te bekijken. Deze regel heeft Cohen nadrukkelijk overtreden. Het Rijks, het Stedelijk, het Scheepvaart, allemaal dicht. Triest gevolg? De toerist die komt voor kunst, treft dat niet in Amsterdam.

Enkel de hoeren, drugs en dronken Ieren blijven dan over om een blijvende indruk op hem of haar na te laten.
http://www.dagelijksestandaard.nl/2010/03/16/het-culturele-afbraakbeleid-van-job-cohen/

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Di Mar 16, 2010 9:14 pm

Mahalingam schreef:
Enkel de hoeren, drugs en dronken Ieren blijven dan over om een blijvende indruk op hem of haar na te laten.

En vergeet niet het aantal hoofddoekjes in Amsterdam!!!
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

stropke

Berichtdoor stropke » Wo Mar 17, 2010 1:45 am

Hoop echt dat die pipo geen premier wordt met zijn theeleuterij. Dat pamperbeleid moet eens gedaan zijn. En criminelen hard aanpakken allatoon en autochtoon.
Waarom zeg ik dit. Maar aanleiding van het trieste nieuws dat de vermiste Milly dood is gevonden in de tuin van de overbuurman, een moord in Dutroux stijl.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6305 ... lly__.html

Politie heeft via NOS journaal 10min geleden het officieel bevestigd.
Mijn diep medeleven aan de familie.... :crying: :crying: :crying:

Zal net zo slecht slapen als de mensen in Dordrect.
Gedaan met pamperen van allatonen, TBS-ers, pedos en dergelijk figuren. Zero tolerance en Geert for premier.
Cohen ga aub bij het UWV je uitkering vragen, doet ge beter aan.
We willen je niet. :yuk: :nono1:
Mo is dood. Jezus is de Opgestane Heer, das het wezenlijk verschil !!
Wat heb je aan een dode profeet? Nopes !

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Mar 17, 2010 2:00 am

De dader is een politie agent Strop.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Wo Mar 17, 2010 2:23 am

Man, man man....Cohen is springlevend maar deze Haci Karacaer heeft nu al zijn obituary geschreven. Leuk voor Cohen om zo opgehemeld te worden door een grijze wolf.

Cohen is ons zonnetje in Nederland
Haci Karacaer

Ik ga met Job Cohen naar de hel als het nodig is. Maar met Wilders ga ik niet eens naar een hemel met zeventig maagden!
Wouter Bos heeft lef getoond toen hij in 2002 leider van PvdA werd. Op het juiste moment is hij naar voren getreden om partijleider te worden. De PvdA was in 2002 helemaal in de war, in een shocktoestand.

Lef
Acht jaar later toont Wouter Bos weer lef. Hij heeft gesproken! En hij heeft juist gesproken! Juist voor hem, juist voor zijn vrouw en kinderen, juist voor de PvdA en juist voor het land.
Zijn timing en wijze van zijn opvolger direct kenbaar maken was ook juist. Hij heeft de PvdA, op tijd, een nieuwe kans gegeven.

Job Cohen is de meest geschikte kandidaat om de PvdA te leiden in de gegeven omstandigheden. Hij is het type leider die we komende tijd veel nodig zullen hebben. (Wouter Bos noemde dat bindende leiderschap). We leven in een tijd dat internationale mobiliteit alleen maar verder zal toenemen. De bevolking samenstelling van landen, vooral die van de Europese landen, zal met de dag diverser worden. Bovendien is Europa een continent dat zonder mensen van buitenaf niet meer kan voortleven.

Geen kennis
Job Cohen wordt verweten dat hij geen kennis heeft van de economie. Geen kennis heeft van dit en dat. Job Cohen solliciteert naar de functie van premier en niet naar de functie van top ambtenaar die over de economie gaat. Iedereen verwijst naar de komende bezuinigingen, grote vragen, enzovoort. Nu kan ik zeggen dat we de huidige shit, vergeef me mijn taalgebruik, te danken hebben aan de snelle jongens die alles van de economie wisten. Succesvolle politici in de geschiedenis waren juist geen specialisten maar leiders die zich wisten te omringen door de beste mensen. Dat is nou precies de kracht van Cohen.

Azijnpissers
Een ander verwijt is dat hij geen sterke inhoud of boodschap heeft. Als je deze azijnpissers de slogan van Obama ‘Yes, we can’ had voorgelegd (voordat het de lading kreeg van nu), hadden ze ook gezegd: nou, het zegt niets. Het is een lege kreet. Maar het blijkt maar weer. Het gaat niet alleen om de boodschap maar ook om de boodschapper. Obama is in staat geweest van een simpele slogan, een inspiratiebron te maken voor niet alleen de Amerikanen maar voor de hele wereld.

Het enige gevaar wat voor Job Cohen dreigt, is dat hij naar deze geluiden gaat luisteren

Zijn succes was juist tegen de stroom van kritiek in zichzelf te blijven. Hij is niet alleen zichzelf gebleven, hij is ook zijn boodschap trouw gebleven.

Verleiden
Job Cohen is in staat om nieuwe groepen te verleiden naar de hoofdstroom. Hij is in staat de Periferie aandeelhouder te maken van het Centrum. Cohen is als geen ander in staat om bruggen te slaan tussen het centrum en de periferie. Hij tracht verschillende perspectieven ruimte te geven en consensus te bewerkstelligen in plaats van zijn eigen wil op te leggen. Cohen haalt het beste in de nieuwe bewoners van ons land naar boven.

Hij doet appel op hun verantwoordelijkheidsgevoel maar vooral op hun hoofd en hart. Hij gelooft en vertrouwt ze.
Daarom zullen de komende verkiezingen gaan tussen Cohen en Wilders. Omdat beide een duidelijke politiek voorstaan. Cohen staat voor een politiek van hoop en vrede. Wilders staat voor een politiek van polarisatie, botsing, angst, oorlog.

Jarenlang heb ik me verzet tegen de zogenaamde tolerantie of de droom van een probleemloze multiculturele samenleving. Maar ik ben voor een rechtvaardige, open en consequente houding. Dat betekent dat migranten gestimuleerd worden om zich helemaal te integreren in het land waar zij zich vestigen, dat ze zich ook de cultuur en de waarden eigen maken. Maar tegelijkertijd moet de ontvangende samenleving die nieuwkomers hun culturele waardigheid gunnen.

Kunnen leven
Met andere woorden: iedereen moet kunnen leven zonder dat hij zijn of haar naam, identiteit, gezicht, kleur of taal moet verbergen. Mensen moeten niet alleen de mogelijkheid hebben de taal te leren van hun nieuwe land, ze moeten evengoed de mogelijkheid hebben de taal van hun voorouders te behouden, te cultiveren en door te geven aan hun kinderen.

Mijn moeder heeft me een keer het verhaal verteld van de zon en de wind. De zon en de wind maken ruzie over wie de sterkste is. Ze wedden erom, wie als eerste Hassan de jas doet uittrekken. De wind blaast zeer hevig, maar bereikt precies het tegenovergesteld effect: Hassan trekt de jas steviger om zich heen. Het is de zon, die er met haar warme stralen voor zorgt, dat Hasan zijn jas losknoopt. Cohen is ons zonnetje in Nederland.

Ik ga met Job Cohen naar de hel als het nodig is. Maar met Wilders ga ik niet eens naar een hemel met zeventig maagden!

Eigenaar van Flextreme, Kleurrijk Talent & Advies en Training,
Voormalige directeur van Milli Gorus Nederland

http://extra.volkskrant.nl/opinie/artik ... _Nederland

mercator

Berichtdoor mercator » Wo Mar 17, 2010 8:40 am

Eliabe schreef:
Mahalingam schreef:

En vergeet niet het aantal hoofddoekjes in Amsterdam!!!

Dat komt overeen want oorspronkelijk was de hoofddoek een herkenningssymbool voor de tempelprostitués.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Wo Mar 17, 2010 7:48 pm

Ik citeerde op 6 maart (zie een eindje terug hier:
Job Cohen, amper geïnstalleerd als lijsttrekker en partijleider van de PvdA Tweede Kamerfractie begint nu al trekken van nepotisme te vertonen en baantjes uit te delen aan vriendjes.
Alsof het om een kostbare speler in zijn voetbalteam gaat wil hij Ahmed Marcouch, PvdA Slotervaart te Amsterdam West, naar Den Haag halen. Marcouch voelt echter goed aan dat hij dan de boel belazerd.

Kennelijk heeft die met zijn broeders van de Ikhwan gepraat want opeens is dat kiezerbedrog en die voorkeurstemmen van geen belang want hij zet gewoon twee petten op:
Marcouch wil op lijst PvdA
Ahmed Marcouch heeft zich kandidaat gesteld voor een plek op de kieslijst van de PvdA voor de Tweede Kamerverkiezingen. [...]
Marcouch wil een plek in de Tweede Kamer combineren met zijn lidmaatschap van de Amsterdamse gemeenteraad.[...]
De PvdA'er zegt dat hij „fulltime politicus" wil zijn, „met een dubbel mandaat voor zowel Kamerlid als raadslid". Raadsleden werken slechts parttime. [...]
„Wat Job Cohen en ik bereikt hebben in Slotervaart, zie ik graag gebeuren in alle wijken die worstelen met criminaliteit, overlast, verloedering en verwaarlozing. Het komt er nu op aan voor Nederland. De PvdA heeft zichzelf de opdracht opgelegd de lokale problemen te verbinden met de landelijke politiek."

http://www.nrc.nl/binnenland/article2505522.ece/Marcouch_wil_op_lijst_PvdA
Buiten het obligate zichzelf op de borst slaan, doet die alsof die wat PVV standpunten overneemt:
Ook vindt hij dat alle medewerkers van instellingen die met jongeren te maken hebben, weer moeten gaan doen waar ze het beste in zijn, en zich niet allemaal „als welzijnswerkers" moeten gedragen. Zo moet de politie criminelen proberen op te sporen en moeten jongerenwerkers jongeren begeleiden.

http://www.nrc.nl/binnenland/article2505522.ece/Marcouch_wil_op_lijst_PvdA

Terug naar “Nederland”