Is Nederland nog veilig ?

Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door H.Numan »

Het plaatsen een een pikante foto van een 14 jarig meisje wordt over het algemeen - als je ABN spreekt, in NL geboren bent, en over 1 paspoort beschikt - als een bijzonder zwaar misdrijf gezien. Ongeacht de leeftijd. Dus die knapen mogen ook dat naar hartelust doen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:Echt handig en slim om onze allochtone achtergestelde zielige medelanders gratis kickboks lessen te geven. Dan kunnen ze zich tenminste verweren tegen hollandse hoerige blonde meisjes. De politie liet echter woensdagmiddag nog weten dat de zaak geen topprioriteit heeft.
En gelijk hebben ze, want dat zal die hollandse meiden leren dat ze niet met turken en marokkanen om moeten gaan.
Je ironische ondertoontje is volkomen terecht natuurlijk, alleen vraag ik me dus af of de hermandad hiermee nou niet precies bereikt wat de politiek zegt niet te willen bereiken, namelijk afkeer van allochtonen in het algemeen en van Turken en Marokkanen in het bijzonder. Als de politie hard optrad tegen dit soort jongens, juist omdat ze uit allochtone groepen komen, dan zou dat twee voordelen hebben: 1) de groepen in kwestie zouden braver worden en 2) de rest van de Nederlanders zouden het gevoel krijgen dat er recht is gedaan, zodat er geen collectieve wrok ontstaat.

Effe anders: weet iemand of er in Nederland al eens een moslim terecht heeft gestaan vanwege aanzetten tot haat en/of groepsbelediging?
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Ariel »

Ali Yas schreef:
Effe anders: weet iemand of er in Nederland al eens een moslim terecht heeft gestaan vanwege aanzetten tot haat en/of groepsbelediging?
Sharia4Belgium heeft of moet nog terecht staan. Verder weer ik het niet.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Ariel »

Wat een misselijke streek van dit licht getinte ettertje. Dit soort dingen doen ze niet bij hun eigen soort.
Tachtigjarige vrouw krijgt hartaanval na brute overval

zaterdag 25 augustus 2012

Een tachtigjarige vrouw uit Geldrop heeft een hartaanval gekregen nadat ze door een man op laffe wijze van haar fiets was beroofd.

Dat heeft de politie zaterdag bekendgemaakt. Het incident had vrijdag plaats.

Hartaanval
Toen de vrouw rond 17.30 uur over straat fietste, werd ze omver geduwd door een licht getinte jongen van ongeveer 23 jaar. De dader liet zijn eigen fiets achter en ging er vandoor op het nieuwere model van de vrouw.

Het slachtoffer ging op eigen kracht naar het ziekenhuis. Daar kreeg ze, vermoedelijk door de spanning, een lichte hartaanval. Ze werd meteen opgenomen.

Sparta
De jongen is ongeveer 1.70 meter lang en gekleed in een spijkerbroek met een blauw-grijs shirt. De fiets van het slachtoffer is er een van het merk Sparta. Op de fiets zitten grijze fietstassen waar ook de portemonnee van het slachtoffer in zit.

De politie spreekt van 'een uitermate laffe beroving'.

Door Jeroen Langelaar

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... verval.htm
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Nederland is overgeleverd aan politieke klootzakken!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ali Yas schreef: Als de politie hard optrad tegen dit soort jongens, juist omdat ze uit allochtone groepen komen, dan zou dat twee voordelen hebben: 1) de groepen in kwestie zouden braver worden en 2) de rest van de Nederlanders zouden het gevoel krijgen dat er recht is gedaan, zodat er geen collectieve wrok ontstaat.
jij denkt zo, en ik ook. Ik mag jou wel. Heel intelligent - nee - super slim bedacht volgens de logica van een en een is twee. Ik begrijp dit net zoals jij. Iedereen met een gezond weldenkend helder actief werkend verstand in de hoogste IQ-versnelling zal dit kunnen begrijpen.

Alleen dat zooitje ontregelde uiterst smerige ontkennende in zichzelf gekeerde wansmakelijke onappetijtelijke huichelachtige persoonlijkheden die je gemiddeld in de politieke wandelgangen tegenkomt begrijpen dit niet.

Omdat het KLOOTZAKKEN zijn. Omdat ze geen verantwoordelijkheid willen dragen.

Ik kots op dit soort mensen! ik vind ze ronduit walgelijke wezens waar ik nooit wat mee te maken wil hebben.

WALGELIJKE ONMENSEN DIE POLITICI!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door King George »

Ariel schreef:Wat een misselijke streek van dit licht getinte ettertje. Dit soort dingen doen ze niet bij hun eigen soort.
Dat ontgaat mij ook niet. Zou de "schaamtecultuur" een rol spelen bij dit soort pareltjes voor de samenleving?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door King George »

Het afrukken van kettingen schijnt in Den Haag ook al mode te worden...


Vrouw (51) beroofd van ketting

Een 51-jarige vrouw is donderdag in Den Haag aan het eind van de middag beroofd van haar gouden ketting. De vrouw liep over straat toen een man op een scooter langsreed. Tijdens het passeren trok hij de ketting van haar nek.
De scooterrijder ging er vervolgens in onbekende richting vandoor. De beroving gebeurde rond 17.40 uur op de Hobbemastraat, zo meldt Omroep West.


De dader zou een getinte man zijn tussen de 25 en 30 jaar oud. De politie is op zoek naar getuigen en in het bijzonder naar de bestuurder van een zwarte Jeep die op het moment van de beroving langsreed.

Het stelen van kettingen is populair in Den Haag. De afgelopen twee maanden sloegen 'kettingrukkers' al 23 keer toe in de hofstad.


AD
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door King George »

Een man in een rolstoel is gistermiddag in Den Haag van zijn ketting beroofd. De straatrover sloeg zijn slag in de Goudenregenstraat. Het slachtoffer, een 56-jarige Hagenaar, kon zich amper verzetten.
De man werd om 17.15 uur beroofd. De dader liep weg in de richting van de Sneeuwklokjesstraat en is nog niet gepakt, zo meldt Omroep West.

De politie is op zoek naar getuigen. De dader is een man met een getint uiterlijk, rond de 25 jaar oud, met kort opgeschoren haar.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opnieuw is in Den Haag een man in een rolstoel beroofd van zijn ketting. Gisteravond werd een 59-jarige invalide man overvallen. De Hagenaar zat voor zijn woning toen een jongen een ketting van zijn nek rukte en zijn rolstoel omduwde.
De dader ging er daarna vandoor, meldt Omroep West.

Maandag werd in Den Haag ook een man in een rolstoel beroofd van zijn ketting. Volgens de politie is er geen verband tussen beide berovingen.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Pilgrim »

Altijd een getint uiterlijk. icon_yawn.gif
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door King George »

En bijna altijd Nederlandse slachtoffers. Je zou bijna aan hate crimes gaan denken. Politiek correct en multiculturatelistisch Nederland zie je nu niet in tranen. Als Henk of Ingrid een allochtoon slaan, schreeuwen ze gelijk moord en brand over racisme.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door King George »

Het volgende bericht kan ook toegevoegd worden aan het MOE-lander meldpunt inzake criminaliteit, overlast en verdringing van arbeid (uitbuiting), waar politiek correct Nederland zo moord en brand over schreeuwde.


Tiener zwaargewond na door twee Polen te zijn neergestoken

AMERSFOORT - Een 17-jarige jongen is vannacht in Amersfoort zwaargewond geraakt nadat hij door twee Polen meerdere malen was gestoken.


Het slachtoffer stond bij de pinautomaat op de Utrechtsestraat en kreeg ruzie met de twee mannen. Die staken vervolgens in op de tiener.

Surveilleerde agenten waren in de buurt en met hulp van omstanders konden de twee verdachten van 25 en 23 jaar oud snel worden opgepakt.

Het slachtoffer is naar het ziekenhuis gebracht. Hij is inmiddels buiten levensgevaar. Waarom de drie ruzie kregen, is nog niet bekend. De politie doet daar onderzoek naar.


RTV Utrecht
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door King George »

In het Noordhollands Dagblad wordt de herkomst van de daders angstvallig gecensureerd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52311
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Op wo aug 15, 2012 9:34 pm schreef ik in deze draad over het veilig maken van pinautomaten door middel van een grote gele vlek.
De hier vermelde steekpartij vond plaats bij een pinautomaat zonder criminelen werende gele vlek. Zo zie je maar.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Nederland rolstoelland

Bericht door Hans v d Mortel sr »

King George schreef:Een man in een rolstoel is gistermiddag in Den Haag van zijn ketting beroofd. De straatrover sloeg zijn slag in de Goudenregenstraat. Het slachtoffer, een 56-jarige Hagenaar, kon zich amper verzetten.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Opnieuw is in Den Haag een man in een rolstoel beroofd van zijn ketting. Gisteravond werd een 59-jarige invalide man overvallen.

Maandag werd in Den Haag ook een man in een rolstoel beroofd van zijn ketting. Volgens de politie is er geen verband tussen beide berovingen.
Den Haag is een rolstoel paradijs!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52311
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Wat zijn dat voor soort rolstoelers die behangen met gouden kettingen door onze straten paraderen?
Tokkie inboorlingen? Suri's? Antillianen? Marokkanen?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Ali Yas »

Ga dus nooit van huis zonder een reserveketting. Kost maar een paar euro bij uw plaatselijke fietsenwinkel.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Mahalingam
Berichten: 52311
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

Ook sneeuwkettingen zijn niet meer zo duur als vroeger.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Nederland onveiliger. Nederland heeft de islam leren kennen.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:Ook sneeuwkettingen zijn niet meer zo duur als vroeger.
Ook handig: een mini kettingzaag in je karretje in je laadbakkie voorop.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52311
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Mahalingam »

" Maar dat afschuwelijke zooitje linkse Gutmensch fanaten gaat er nu eenmaal vanuit dat straffen niet helpt."
Waarom niet alle straffen afgeschaft? Daar hoor ik ze nooit over. Want hoe kan je het smerig-rechtse gedachtengoed bestrijden zonder te straffen? Zou het straffen van neo-nazi's een uitzondering op de regel zijn? Helpt het daar opeens wel?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door King George »

Angst om aangifte te doen tegen dieven

WINKELIERS DOODSBANG

Gewelddadige winkeldieven hebben bijna vrij spel. Hun agressie tegen winkeliers en personeel als ze worden gesnapt, is zo groot geworden dat middenstanders uit angst voor represailles geen aangifte durven te doen.

Bovendien is ook het aantal geweldsincidenten tegen winkeliers en hun medewerkers sterk gestegen. Uit politiecijfers blijkt dat ten opzichte van 2007 zelfs sprake is van een verdrievoudiging van incidenten.

„Het is een alarmerende tendens en we pleiten dan ook voor extra maatregelen om deze geweldspiraal te doorbreken. De cijfers die nu naar buiten komen, zijn nog maar het topje van de ijsberg”, zegt Sander van Golberdinge, secretaris Winkelcriminaliteit van Detailhandel Nederland.

’Wat flik je me nou’

„Was het vroeger nog zo dat winkeldieven enorm schrokken als ze ontmaskerd werden, nu worden ze direct agressief en hebben een houding van ’wat flik je me nou’ en beginnen er direct op los te slaan. Niet zelden opereren ze ook in groepen en heb je gewoon te maken met georganiseerde criminele bendes”, meent de zegsman.

Volgens een slachtofferonderzoek, de Monitor Criminaliteit Bedrijfsleven, doet circa 40 procent van de winkels geen melding van een geweldsmisdrijf. De bereidheid om een winkeldiefstal te melden is nog veel minder, zo rond de 10 procent.

HET GEWELD NEEMT TOE

De angst zit er bij de winkeliers goed in, zo stelt Van Golberdinge secretaris bij Detailhandel Nederland.

„Officieel heet het dat de politie in 2007 nog 320 keer moest optreden omdat een aangehouden winkeldief voor stampij zorgde en om zich heen sloeg, schopte of ander geweld gebruikte. Vorig jaar was dat opgelopen tot 910 interventies. Niet alleen het geweld neemt toe, maar ook het totaal aantal winkeldieven dat aangehouden wordt is opgelopen. Namelijk van 36.635 vier jaar terug naar 42.005 in 2011. Schokkende cijfers, helemaal wanneer je weet dat veel ondernemers de politie niet inschakelen.”

Detailhandel Nederland raadt alle 110.000 winkeliers dringend aan om altijd politie in te schakelen. „De verantwoordelijken mogen hun straf niet ontlopen”, aldus de winkeliersorganisatie, die daarbij aangeeft dat „het zou helpen als winkeliers zeker weten dat zij bij een winkeldiefstal die dreigt te escaleren 1-1-2 kunnen bellen. Snel en handelend optreden van de autoriteiten is dan wel cruciaal.”

„Het beste is dat de winkelier preventief optreedt door de ’klant’ direct aan te spreken, zodra van een poging tot diefstal of van afwijkend gedrag sprake is.”

http://telegraaf-i.telegraaf.nl/telegra ... 08/30/001/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Ariel »

King George schreef:Angst om aangifte te doen tegen dieven
Dit onderzoek was een gewild item in alle nieuws uitzendingen die ik vanavond gezien heb. Wat me opviel was dat de nieuwsreporters naar een allochtone supermarkt ging, en dat men daar en blanke man artikelen van de plank liet stelen. Wat een politiek correct gedoe. icon_wtf.gif Daar ergerde ik me enorm aan, en ik vraag me af of ik nou de enige ben die over dit soort dingen zeurt.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: 'Nederland is veiliger'

Bericht door Ali Yas »

Ariel schreef:
King George schreef:Angst om aangifte te doen tegen dieven
Dit onderzoek was een gewild item in alle nieuws uitzendingen die ik vanavond gezien heb. Wat me opviel was dat de nieuwsreporters naar een allochtone supermarkt ging, en dat men daar en blanke man artikelen van de plank liet stelen. Wat een politiek correct gedoe. icon_wtf.gif Daar ergerde ik me enorm aan, en ik vraag me af of ik nou de enige ben die over dit soort dingen zeurt.
Natuurlijk. Want de schrik om voor racist uitgemaakt te worden zit er óók goed in.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Marokko is stukken veiliger!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

In Marokko komt volgens mij nog geen tiende van onze criminaliteit voor.

De politie daar gaat net zolang door met zoeken tot ze de dader te pakken heeft, verzekerde mij mijn Marokkaanse atheïstische vriend. Hij noemt de moslioma's met hoofddoekjes ook hoeren omdat je die in Marokko nauwelijks ziet. Vandaar zijn terecht begrijpelijke opmerking van hoeren.

Politiemensen vind ik klootzakken. Maar dat weet iedereen van mij zo langzamerhand wel. Ik zal dat echter niet gauw durven zeggen over Marokkaanse politiemensen. Die weten ook waar ze voor staan. Om orde en gezag te handhaven. Vandaar dat ik nogmaals herhaal: Het Nederlandse politiecorps bestaat voornamelijk uit klootzakken, slapjanussen, achterbakse lafhartige domme figuren die nergens anders geschikt voor zijn. Dat kan ook niet anders omdat het hoofd van de politie de burgemeester is. En dat zijn nu meestal de grootste KLOOTZAKKEN. Ze zijn namelijk meestal links en dus vanzelfsprekend KLOOTZAK.

Heb ik gelijk? Maar natuurlijk. Het staat allemaal op deze topic vermeld. En dat is nog maar het topje van de ijsberg.

Ik stel daarom voor om politiemensen uit Marokko de Nederlandse klootzakken, die je tocxh moeilijk hun collega's kunt noemen, voor een jaartje te vervangen.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Marokko is stukken veiliger!

Bericht door H.Numan »

'Hans van de Mortel' schreef:Politiemensen vind ik klootzakken. Maar dat weet iedereen van mij zo langzamerhand wel. Ik zal dat echter niet gauw durven zeggen over Marokkaanse politiemensen.
over = tegen icon_thumbup.gif

Het is een noodzakelijk beroep. Achteraf ben ik blij dat ik het niet meer hoef te doen. Ik ben veel te rechtlijnig in mijn denken en heb een aversie tegen mensen die aantoonbaar liegen. Hetgeen nogal eens erg veel voorkomt onder verdachten. Is overigens veel verstandiger om niet tegen politieagenten in hun gezicht te zeggen dat je ze klootzakken vindt. Achter hun rug om, dus over, is geen enkel probleem. Gebeurt tocht wel. Ik heb bij de blauwe SS gediend, met een kalkpotje met een blauw lijntje. Dat lijntje gaf aan tot hoever je ze onder water mag duwen. icon_e_biggrin.gif
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Marokko is stukken veiliger!

Bericht door Hans v d Mortel sr »

H.Numan schreef:
Het is een noodzakelijk beroep.
Natuurlijk! Dat begrijpt iedereen. Ook ik begrijp dat. Ik zou ze dan ook niet willen missen. Ik chargeer graag en ben duidelijk gefrustreerd door hun slappe gedoe en voet likkende onderdanigheid aan hun superieuren. Ik hou van stevige potige smerissen die van aanpakken weten en zich in de confrontatie niet laten beledigen. Je mag niet generaliseren. Er zijn ook prima kerels met een pet op.
Achteraf ben ik blij dat ik het niet meer hoef te doen. Ik ben veel te rechtlijnig in mijn denken en heb een aversie tegen mensen die aantoonbaar liegen. Hetgeen nogal eens erg veel voorkomt onder verdachten.
We kunnen elkaar dan ook een hand geven.
Is overigens veel verstandiger om niet tegen politieagenten in hun gezicht te zeggen dat je ze klootzakken vindt.
Klootzak betekent sukkel. Ik gedraag me altijd heel aardig, dom, onderdanig en berouwvol tegenover een politieagent. Ik ga toch niet zeggen dat hij een klootzak is. Als er een klootzak bestaat dan ben ik het. Maar wel eentje die z'n gezonde verstand af en toe weet te gebruiken op de juiste toonhoogte. icon_thumbup.gif
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie