Is Nederland nog veilig ?

Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Mahalingam »

Het animo om naast of boven een flappentap te wonen is niet zo groot. Waarom? Daarom !
Afbeelding
Veel schade na plofkraak bij Primera in Nieuwkoop
NIEUWKOOP - Een plofkraak heeft zaterdagochtend vroeg voor veel schade gezorgd in Nieuwkoop. Doelwit was een geldautomaat in de Primera aan het Kennedyplein.

Het winkelcentrum werd afgesloten in verband met ontploffingsgevaar en onderzoek door de politie. Diverse winkelgevels raakten zwaar beschadigd. De pinautomaat was door de kracht van de explosie uit de gevel geslagen.

Een getuige heeft zeker drie man op een motorscooter weg zien vluchten in de richting van Aarlanderveen. Deze getuige zou de daders ook geld van de straat hebben zien oprapen.

De politie roept eventuele andere getuigen op zich bij hen te melden.
http://www.leidschdagblad.nl/regionaal/ ... lref=vptop
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Mahalingam »

Ik lees dat bij een man twee vingers zijn afgehakt door een man met een machette. Dan denk je "Een Afrikaan?" Maar nee, een Irakees. Zou het soms iets met islam te maken hebben? Die gelovigen hebben korte lontjes en lange tenen.
Man in Drachten hakt plots vingers feestganger af
Wat een gezellige avond op de Geelgorsstraat in Drachten had moeten zijn, ontaardde in een korte tijd in een vechtpartij waarbij een schep en een machete zijn gebruikt. Dat schrijft de plaatselijke website Waldnet.

Uit de reacties op de website van de regionale nieuwssite is op te maken dat het zou gaan om een mogelijk Irakese buurman die - volgens getuigen - uit het niets boos werd en naar huis ging om wapens te halen. Bij terugkomst zou de man onder meer een hakmes bij zich hebben gehad waarmee hij op het slachtoffer in sloeg. Volgens 'Savannah', de schoonmoeder van het slachtoffer 'flipte de buurman ineens', ,,en sloeg mijn schoonzoon er zo pink en ringvinger af, toen hij met zijn hand zijn gezicht probeerde af te weren.''

De politie wil verder geen uitspraken doen over de zaak, maar volgens Savannah uit Drachten zit de verdachte vast en wordt hij woensdag voorgeleid. ,,Man bleek een heel wapenarsenaal in huis te hebben: kruisbogen, machete, enz.'' Volgens de schoonmoeder van het slachtoffer 'stond zijn vriendin/vrouw erbij toen hij mijn schoonzoon z'n vingers er af sloeg.''
http://www.ad.nl/nieuws/man-in-drachten ... ~ac957be1/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Ariel »

Mahalingam schreef:Ik lees dat bij een man twee vingers zijn afgehakt door een man met een machette. Dan denk je "Een Afrikaan?" Maar nee, een Irakees. Zou het soms iets met islam te maken hebben? Die gelovigen hebben korte lontjes en lange tenen.
Hij was nog niet klaar... :emm2: Wij lezen in 8:12. Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Zwartmeer »

Duitse banken in actie tegen plofkraakbendes uit Nederland
http://nos.nl/artikel/2125889-duitse-ba ... rland.html

Duitse banken zijn hun geldautomaten in het grensgebied met Nederland met spoed extra aan het beveiligen. Aanleiding is de aanhoudende golf plofkraken, voor een groot deel gepleegd door Nederlandse daders.

"Dit is hét grote veiligheidsprobleem van dit moment", zegt een woordvoerder van het Rheinische Sparkassen- und Giroverband, een bankenkoepel die al tientallen keren is getroffen door een plofkraak. "Daarom nemen we een hele reeks maatregelen. We sluiten 's avonds de foyers af waar geldautomaten staan, doen er minder geld in en stoppen inktpatronen in geldcassettes, in de hoop dat de plofkraken hier stoppen."

Een andere koepelorganisatie, Bankenverband Noordrijn-Westfalen, neemt vergelijkbare maatregelen. Vooral in geldautomaten in landelijk gebied en in de buurt van uitvalswegen wordt minder geld gestopt.

Sinds het aantal plofkraken in Nederland afneemt, stijgt het aantal in Duitsland. Vooral de deelstaten langs de grens, Noordrijn-Westfalen en Nedersaksen, worden geteisterd. Alleen in deze twee deelstaten staan al 11.000 geldautomaten, meer dan in Nederland.
De Audi-bende bestaat uit 150 tot 200 verdachten, vaak van Marokkaanse afkomst. Een aanzienlijk deel zou uit Amsterdam en de regio Utrecht komen. De naam Audi-bende is wat misleidend, omdat ze niet één bende vormen. Het zijn losse groepjes die in wisselende samenstelling werken en hun kennis delen. Er zitten professionele plofkrakers tussen, die snel werken en precies weten welke middelen ze nodig hebben. Aan de andere kant zijn er beginners, die vaak veel schade aanrichten en amper buit maken.
De Duitse politie heeft grote moeite om de plofkrakers op te pakken. "Ze zijn snel en tijdens het vluchten nietsontziend", merkt chef Thomas Jungbluth van de politie in Noordrijn-Westfalen. "We kunnen ook niet van tevoren voorspellen waar en wanneer ze toeslaan."

Tot nu toe zijn zestien mensen voor plofkraken gearresteerd, van wie twaalf Nederlanders. Op dit moment loopt een rechtszaak tegen een Utrechter, verdacht van plofkraken in dorpjes bij Aken en Frankfurt. Woensdag wordt bekend welke straf het Duitse Openbaar Ministerie tegen hem eist.

In februari en maart verongelukten Nederlandse criminelen, die met extreem hoge snelheid terugreden na misdrijven in Duitsland. Een van de overlevenden is in Duitsland veroordeeld tot vier jaar cel voor een plofkraak net over de grens bij Emmen.

Hoewel de meeste daders vermoedelijk in Nederland wonen, heeft dat hier nog niet tot aanhoudingen geleid. Een woordvoerder van de Nederlandse politie zegt dat er verschillende onderzoeken lopen, waar naar verwachting nog arrestaties uit zullen volgen. De Duitse en Nederlandse politie werken nauw samen om de plofkraken te onderzoeken. Ze delen onder andere informatie over verdachten en hun werkwijze.
Bij een plofkraak laten de daders een gasmengsel in de geldautomaat lopen. Met behulp van een ontsteker blazen ze de automaat op, waarna ze bij de geldcassettes kunnen. Zeker de helft van de plofkraken mislukt, maar ze veroorzaken wel voor miljoenen euro's schade. Soms worden complete gevels uit panden geblazen. Als de plofkraak wel slaagt, is de buit groot: vaak rond de 100.000 euro.

Plofkrakers passen hun werkwijze voortdurend aan. Veel automaten hebben tegenwoordig bijvoorbeeld gasdetectoren. De laatste tijd was de 'thermische lans' in trek, een lasapparaat waarmee de geldautomaat van binnenuit werd gesmolten. Inmiddels hebben de banken ook hier aanpassingen op verricht.
Nederlandse banken hebben de afgelopen jaren veel extra veiligheidsmaatregelen genomen. Met succes. Toch lijkt het aantal plofkraken de laatste maanden ook in Nederland weer toe te nemen. De Nederlandse Vereniging van Banken maakt volgende week de nieuwste cijfers bekend.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Pilgrim »

Op dit moment loopt een rechtszaak tegen een Utrechter, verdacht van plofkraken in dorpjes bij Aken en Frankfurt. Woensdag wordt bekend welke straf het Duitse Openbaar Ministerie tegen hem eist.
Dat is dus vier jaar en drie maanden cel geworden.
Lid 'Audi-bende' krijgt dik vier jaar cel voor plofkraken

17 augustus 2016

De Nederlander Mohammed Al B. is door de rechtbank in het Duitse Aken veroordeeld tot vier jaar en drie maanden cel voor het plegen van twee plofkraken in de Duitse plaatsen Alsdorf en Flörsdorf. Samen met andere bendeleden maakte Al B. volgens de Duitse justitie zo'n 220.000 euro buit.

Al B. is een vermeend lid van een groep van zo'n 250 Nederlanders van Marokkaanse afkomst, de 'Audi-bende'. De mannen, die bijna allemaal in Amsterdam of Utrecht wonen, worden verdacht van tientallen plof- en ramkraken in Duitsland. Na hun daad vluchten ze in gestolen voertuigen met hoge snelheid richting Nederland.

Hogere straf geëist
De Duitse justitie had zeven jaar celstraf geëist voor Al B.'s betrokkenheid bij de plofkraken. Hij ontkende alle betrokkenheid. Volgens de rechter in Aken is duidelijk dat er meer daders zijn geweest, zei een woordvoerster. ''Maar hij heeft daar niets over willen verklaren.'' Hij gaf wel toe dat hij een Audi had gestolen en doorverkocht. Maar de politie vond ook dna van hem op buitgemaakte geldcassettes.

Daders overleden tijdens vlucht
Soms loopt een vlucht met een supersnelle Audi verkeerd af en vallen er doden. In februari van dit jaar kwamen twee Nederlandse inbrekers om het leven op de snelweg richting Venlo. Ze hadden kort ervoor ingebroken in een telefoonwinkel. Hun Audi raakte op hoge snelheid van de Duitse snelweg.

In maart overleed een Utrechter en raakten twee anderen ernstig gewond door een ongeval tijdens de vlucht na een plofkraak over de grens in Meppen. In hun auto vond de politie een zak met geld.

http://www.rtlnieuws.nl/nederland/lid-a ... plofkraken
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Mahalingam »

Wat mij betreft: een grote kluif voor die speurhond.
Hij/zij vond dit:
Afbeelding
Zo ziet dus 1,3 miljoen euro er uit.
Speurhond vindt 1,3 miljoen euro in auto Borneolaan
Twee mannen en een vrouw uit Albanië zijn onlangs aangehouden in Amsterdam voor witwassen en handel in harddrugs.

Hierbij nam de politie onder meer 13 kilo cocaïne en ruim 1,3 miljoen euro in beslag. Het geld werd vorige week vrijdag aangetroffen in een auto aan de Borneolaan in Amsterdam-Oost. Een speurhond kwam eraan te pas om de stapels met papiergeld te vinden.

Het geld was door middel van een ingenieus systeem verborgen in een ruimte onder het reservewiel in de kofferbak. De 32-jarige bestuurder is aangehouden.

Bij een doorzoeking van een woning aan het Alpert van Metzhof vond de recherche 13 kilo cocaïne, een vuurwapen, een boksbeugel, twee messen en 40.000 euro aan contant geld. In deze woning hield de politie een 36-jarige man en een 20-jarige vrouw aan.
http://www.parool.nl/amsterdam/speurhon ... ~a4360719/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Mahalingam »

Er werden twee schietklare AK47's gevonden in een klikobak te Rotterdam.
Hoe kwam dat tot stand?
De actie speelde zich af op dinsdag 10 mei, maar de beelden werden vandaag pas online gezet.

Gewapende mannen hielden toen volgens de politie één of meerdere personen onder schot in de Chinese Tuin in Rotterdam. Getuigen belden de politie, maar de verdachten en mogelijke slachtoffers waren al verdwenen voor de politie arriveerde. Na de melding werden twee AK47 (automatische vuurwapens) aangetroffen. De politie is nog bezig met het onderzoek.
http://www.ad.nl/rotterdam/spectaculair ... ~a6d7e834/ (met video)
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Zwartmeer »

Vijf arrestaties na grote vechtpartij in Tikibad Duinrell
http://www.nu.nl/binnenland/4313280/vij ... nrell.html

In het Tikibad in attractiepark Duinrell in Wassenaar is zaterdag aan het begin van de avond een grote vechtpartij uitgebroken waarbij vijftien mensen betrokken waren. De politie heeft vijf arrestaties verricht.

De ruzie ontstond rond 18.00 uur toen een groep probeerde voor te dringen bij de kassa van het zwembad.

Een man die daar iets van zei, werd gelijk belaagd. De beveiligers van Duinrell ontzegden de agressieve wachtenden daarop de toegang tot het Tikibad.

Dat viel niet goed, waarna een vechtpartij uitbrak tussen de groep en de beveiligers. In eerste instantie kwamen een paar agenten te hulp schieten. Maar toen de groep niet kalmeerde, werden extra eenheden opgeroepen, aldus een woordvoerder van de politie Den Haag.

In totaal gingen er acht politieauto's ter plaatse. Een aantal beveiligers is lichtgewond geraakt bij de schermutselingen.
Geweldpleging

De politie heeft van de agressieve groep vier mensen aangehouden vanwege mishandeling en openlijke geweldpleging. Een vijfde persoon werd aangehouden toen deze bij de ontruiming van het zwembad geen gehoor gaf aan een opdracht van de politie.

De gasten die nog in de rij stonden, zijn naar huis gestuurd. Het zwembad gaat zaterdagavond niet meer open.
Hier ben ik zo weer mijn vooroordelen over...
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef: Hier ben ik zo weer mijn vooroordelen over...
Ik ook. Vergeef me als ik het mis heb, maar ik zie in gedachten licht getinte opgeschoren koppen
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:
Zwartmeer schreef: Hier ben ik zo weer mijn vooroordelen over...
Ik ook. Vergeef me als ik het mis heb, maar ik zie in gedachten licht getinte opgeschoren koppen
Dit nieuws staat nu in alle kranten. Iemand die in Tikibad Duinrell gewerkt heeft schreef dat vrijwel alle problemen daar met groepjes, problemen zijn met die groepjes, waar Wilders straks voor de rechter voor moet verschijnen omdat ie er minder van wil.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Mahalingam »

Ik las het cijfer vijf (5) in het bericht en toen dacht ik gelijk: "het zal toch niet...?".
En jawel, aanhangers van de religie met de vijf zuilen.
Er was zeker een buslading agenten ingezet. Het mag wat kosten die verrijking.
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Mahalingam »

De drie voortvluchtige RAF-leden die in ons land hun oude dag zouden uitzitten.
Afbeelding
Je zal er maar op lijken, met zijn drieën zijn en Duits praten.
Iemand drukt de paniekknop in.
Er was een melding binnengekomen dat het uiterlijk van de toeristen leek op het signalement dat van de voortvluchtige terroristen was verspreid. Eerder werd bekend dat de Duitse justitie er rekening mee houdt dat drie ex-RAF-leden in Nederland verblijven.

De politie rukte daarom groot uit naar de Vooroever, waar in totaal drie verdachten waren gezien, met onder meer een helikopter en verschillende politieauto's. Ook werd het gebied ruim afgezet.

De drie - twee mannen en een vrouw - gingen naar een vakantiehuisje in de buurt. Toen twee van hen de woning weer verlieten, greep de politie in. Een arrestatieteam hield het duo aan bij een supermarkt aan de Overleek in Medemblik.

De politie laat donderdag aan persbureau ANP weten nog steeds achter het grootschalige optreden te staan, maar betreurt het dat de drie onschuldige toeristen slachtoffer zijn geworden van het misverstand. Ze is nog met de Duitsers in gesprek.
http://www.volkskrant.nl/binnenland/ons ... ~a4368524/
Ik vraag mij af of zo'n supermarkt niet contra-indicatief is als plek voor zo'n terroristenarrestatie. (omstanders)
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Ariel »

Is Nederland veilig? Nee zegt de VN. Het artikel staat achter een paywall.
Rapportje van de Verenigde Naties: Nederland is het onveiligste land van Europa. Ik laat dat even op u inwerken met de mededeling dat het veiligste land ter wereld Qatar is, gevolgd door Malta en Saoedi-Arabië.

Sterker nog: zelfs Syrië staat qua veiligheid hoger op deze lijst dan Nederland. In het ’World Risk Report’ van de VN wordt dan ook aangegeven welke landen het kwetsbaarst zijn als het louter om natuurrampen gaat. En dus niet om terrorisme en criminaliteit.

Nederland is kwetsbaar – u raadt het al - vanwege het eeuwige gevecht tegen het wassende water en dat eeuwige leven onder de zeespiegel. Maar dat is het hem nu juist: wij léven al eeuwen onder die zeespiegel! Om ons dan meteen als onveiligste land van Europa te betitelen?

Die onveiligheid is ook nog eens gebaseerd op een voorspelling, namelijk dat de zeespiegel de komende eeuw een halve meter of meer kan stijgen. Om een voormalige premier uit Zeeland te parafraseren: alsof wij dat met onze goeie ouwe poldermentaliteit niet zouden aankunnen.
Wat een flutrapport. icon_thumbdown.gif
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Mahalingam »

Weer zo'n cultureel misverstand.
Een meisje komt nieuw op school. Een week later spreekt de directeur haar aan vanwege grof taalgebruik. Vervolgens komt pappa verhaal halen bij de directeur.
Die blijkt niet zozeer grof te zijn in zijn taalgebruik (dat is miniem) maar wel in geweld.
Vader van leerlinge deelt klappen uit aan afdelingsdirecteur van school in Tilburg
Enkele leerlingen en collega’s van de man waren getuige van de mishandeling. De afdelingsdirecteur kwam net terug van een introductiekamp. “Het kind van de vader was aangesproken op grof taalgebruik en daar bleef het ook bij. Rond halfvijf stond haar vader voor de deur. Hij wilde de afdelingsdirecteur spreken”, aldus Brans.

'Onacceptabel'
Tot een gesprek kwam het niet. “De man sloeg onze collega twee keer. Wij hebben toen meteen de politie ingeschakeld. Dit is onacceptabel.”

De vader is op de parkeerplaats van de school aangehouden. De school heeft meteen aangifte gedaan en de man heeft een locatieverbod voor een jaar gekregen. Zijn kind is voorlopig ook niet welkom.

“De leerlinge zat net een week op onze school. We hebben contact met haar moeder gehad. Eerst nemen we de tijd om rustig te bekijken hoe het verder moet”, vertelt Brans.

Weer aan het werk
Met de afdelingsdirecteur gaat het naar omstandigheden goed. Hij houdt geen blijvende verwondingen over aan de mishandeling en is woensdag weer op school aanwezig. Voor leerlingen die het voorval hebben gezien, staat een vertrouwenspersoon klaar als ze daar behoefte aan hebben.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/25471 ... lburg.aspx
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Mahalingam »

Is het wel pluis in Spijkenisse?
Ik lees dat burgemeester Mirjam Salet (PvdA) bezig is om een samenscholingsverbod te regelen met typische PvdA laksheid.
Is het er dan zo erg? Als je bedenkt dat de snackbar van een Chinese familie vuurwerkbommen naar binnen kreeg en geen granaten en ook niet uitbranddde, dan valt het wel mee.Maar nu er publiciteit over de situatie komt zal er wel snel daadkrachtig een samenscholingsverbod komen. Je ziet hoe snel dat in Zaandam kan als de nood aan de man regent is (d.i. publiciteit).
'Het lijkt wel oorlog in Spijkenisse, ik sta nog te trillen'
e was zich rot geschrokken, vertelt een omwonende van het winkelcentrum Akkerhof. Afgelopen vrijdag hoorde ze om 01.45 uur 's nachts enorme knallen. Toen ze ging kijken, bleken de ruiten van de snackbar met stenen te zijn ingegooid. De daders hadden bovendien vuurwerkbommen naar binnen gegooid.

Bewoners boven de snackbar kregen ook een vuurwerkbom op hun balkon en moesten worden geëvacueerd. ,,Het leek wel oorlog. Ik sta nog te trillen. Mijn buurvrouw heeft met kleren aan geslapen, zodat ze kon vluchten.''

Het is niet het enige incident de laatste dagen. Ook bij de nabijgelegen Action worden de ruiten ingegooid. Bovendien teistert een inbrekersbende de wijk al een tijdje. En onlangs is een jongere aangehouden na een opstootje met agenten. In juli werd eetcafé De Akkers, op hetzelfde plein, voor onbepaalde tijd gesloten vanwege drugshandel. De politie hield er zes personen aan.
Zo'n aangekondigd verbod heeft al werking voordat heter is:
Alleen het nieuws dat er een samenscholingsverbod komt, heeft al geleid tot minder hangjongeren, stellen ze. ,,Het is nu heel rustig'', zegt ondernemer Michel Klein.
Wat valt er te zeggen over wie die ondeugende kattekwaad uithalende jongens zijn?
Wie de daders zijn, weet hij niet. Ook ondernemers en omwonenden zeggen niets te hebben gezien. Vermoedens zijn er wel. De een denkt dat het een gerichte actie is tegen de Chinese eigenaar van de snackbar, anderen houden het op een actie van verveelde kinderen.

De wat oudere hangjongeren, vooral Antillianen, hebben het in elk geval niet gedaan, zegt iedereen. ,,Die zijn heel aardig'', vertelt een medewerkster van een van de winkels. ,,Als ik 's avonds afsluit, voel ik me veilig. Zij houden de boel in de gaten.''
En als die hanggroep afvalt als daders, wie blijven er dan over?

http://www.ad.nl/voorne-putten/het-lijk ... ~a72ef86f/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Ariel »

The Ministry of Truth heeft een nieuwe manier gevonden om Marokkanen aan te duiden. De verdachten zijn twee jongens met flink gebruinde armen en benen.
Twee jongens op een scooter hebben donderdag een vrouw van haar tas beroofd op de Albardastraat in Den Haag.

Het 48-jarige slachtoffer liep rond 12.30 uur op het voetpad. Twee jongens op een witte/crèmekleurige scooter met legergroen zadel haalden haar in. Ze gaven haar een harde duw en wisten haar tas te pakken. Daarna reden ze weg in de richting van de Walnootstraat.

De verdachten zijn twee jongens met flink gebruinde armen en benen. Eén van de verdachten droeg een korte broek en een wit T-shirt met korte mouwen. Hij had donker, achterover gekamd haar. De andere verdachte droeg een korte kakikleurige broek met een wit hemdje. Hij had opgeschoren haar aan de zijkant. Beide verdachten droegen slippers. De politie is op zoek naar getuigen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Zwartmeer »

Astrid Nijgh geschokt: Gerichte aanslag op mijn leven
http://www.ad.nl/show/astrid-nijgh-gesc ... ~a7783b27/

Astrid Nijgh is in geschokt en doodsbang, nadat bij de zangeres vorige week een explosief door de ruiten van haar huis in Spijkenisse is gegooid. Hoewel ze er zonder kleerscheuren vanaf kwam, was het volgens haar een gerichte actie op haar leven. 'Het was een explosief dat volgens de politie de kracht had van een granaat.'

De politie zelf wil niet zo ver gaan, maar bevestigt dat het om een heftige knal gaat. ,,Er is een stuk knalvuurwerk op het balkon gegooid", zegt een woordvoerder van de politie. ,,Het gaat om een cobra, zwaar illegaal vuurwerk."

Nijgh is de schrik nog nauwelijks te boven en merkt daar fysiek veel van. ,,Ze zeggen wel eens: stijf van schrik. Nou, dat ondervind ik aan den lijve. Al mijn spieren zijn sinds de aanslag stijf", vertelt Nijgh in De Telegraaf. ,,Ik kan nauwelijks nog lopen. Ook kan ik me moeilijk concentreren."

Veiligheid
,,Het had natuurlijk allemaal veel erger kunnen zijn, want dit was een gerichte aanslag op mijn leven", vervolgt de 67-jarige zangeres, bekend van de klassieker Ik doe wat ik doe. ,,Kortom: de schok is enorm, het verdriet niet te stelpen en de veiligheid ver te zoeken."

Nijgh, die hits schreef voor onder meer Rob de Nijs, heeft zo haar vermoedens wie de daders zijn. Voor de deur hangt al tijden 'een groepje plakkerige, puistige pubers' die haar buurt in Spijkenisse terroriseren.

Volgens Nijgh zouden ze wraak hebben willen nemen, nadat een van haar buren de politie had gebeld. ,,Toen ik vorige week met mijn boodschappenkarretje de entree van onze flat probeerde binnen te gaan, werd ik door dat groepje tegengehouden die woedend en scheldend tegen mij tekeer gingen. Ze zeiden dat ik altijd degene was die de politie belde en dat het me zal berouwen."

Haar huis staat nu onder permanente politiebewaking. Ook is er een samenscholingsverbod van kracht.
Zullen we voor het gemak maar aannemen dat de daders onder de cultuurverrijkers gezocht moet worden?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Mahalingam »

In dit bericht:
http://www.ad.nl/voorne-putten/het-lijk ... ~a72ef86f/
Afbeelding

met in de tekst:
Bewoners boven de snackbar kregen ook een vuurwerkbom op hun balkon en moesten worden geëvacueerd. ,,Het leek wel oorlog. Ik sta nog te trillen. Mijn buurvrouw heeft met kleren aan geslapen, zodat ze kon vluchten.''
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Pilgrim »

Agenten mishandeld in uitgaansgebied

Zaterdag 01 oktober 2016

Afbeelding

HAARLEM Vannacht zijn in het centrum van Haarlem twee agenten mishandeld. Omstanders bemoeiden zich met de arrestatie van een agressieve man.

Rond 5.00 uur begon deze man zonder aanleiding de agenten uit te dagen. De driftkikker schreeuwde naar een van de agenten dat hij "niet zo breed moest lopen" en dat hij graag één op één het gevecht aan wilde gaan.

Botbreuk
De agenten aarzelden niet en probeerden de man direct in te rekenen. Doordat de man zich stevig verzette, brak een agent tijdens de aanhouding zijn hand. Een tweede man probeerde tijdens de aanhouding een agent in de rug te trappen.

Een motoragent hield de man tegen, waarop een vechtpartij volgde. De man gaf de agent meerdere klappen in het gezicht, waarbij de diender hoofdwonden opliep.

Een grote politiemacht was uiteindelijk nodig om de rust te laten terugkeren. Drie verdachten zijn gearresteerd. De agenten hebben aangifte gedaan.

http://www.rtvnh.nl/nieuws/192888/Agent ... aansgebied
Er valt me op dat er geen beschrijving is van de man... :thinking:
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Mahalingam »

Je kindje om halfnegen naar school brengen. Dat kan soms een heel avontuur zijn.
"Op het schoolplein, waar veel ouders hun kinderen naar school aan het brengen waren, brak paniek uit. Veel kinderen en ouders die getuige waren van de schietpartij zijn de school ingerend, die heeft inmiddels de deur op slot gedaan."
Schoolkinderen getuige schietpartij in Nieuw-West
De kinderen werden in Osdorp net naar school de Horizon gebracht toen een 42-jarige man in de buurt van het schoolplein werd beschoten toen hij vanuit zijn woning naar zijn auto liep. In een poging tot ontkennen rende de man via een doodlopende straat een woning in. Hij werd daarbij in zijn arm geraakt.

Het incident gebeurde aan het Iwan Kantemanplein. Over de aanleiding kon de politie nog niets zeggen. De daders sloegen op de vlucht met een driewielige scooter die niet veel later uitgebrand werd teruggevonden op het Ladogameerhof.

Volgens de politie zijn alle kinderen veilig het gebouw ingegaan. De schietpartij vond plaats toen de lessen op het punt van beginnen stonden. De deuren werden gesloten nadat iedereen binnen was. De directeur van de school heeft contact gehad met de politie. Hij had een aantal telefoontjes gehad van verontruste ouders.

Op last van de politie werd tramlijn 1 stilgelegd. Rond 9.30 uur besloot GVB het tramverkeer te hervatten.
. Ook is er een traumahelikopter geland.

http://www.parool.nl/amsterdam/schoolki ... ~a4388825/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52306
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Mahalingam »

Via vrijwillige aanmelding en vergunning aanvragen heeft de politie nu een database met 100.000 bewakingscamera's.
En dat is geen 'Big Brother is waching you'. In het systeem staat geregistreerd wat de locatie is van een camera, hoe de eigenaar bereikbaar is, hoe lang de beelden bewaard worden en wat er wordt gefilmd. Ze kunnen dus (nog) niet online en in realtime kijken waar ze willen.
http://www.ad.nl/binnenland/politie-reg ... ~a0e4cd88/

Het totale aantal digitale gluurogen in ons land wordt gechat op 1,5 miljoen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef: Het totale aantal digitale gluurogen in ons land wordt gechat op 1,5 miljoen.
Hoe meer hoe beter. Het hoort bij deze tijd vol kleurlingen, asielzoekers en vluchtelingen die voornamelijk uit parasieten van het moslimvirus bestaat. Toen men ooit met de digitale gluurogen in een Engelse stad was begonnen daalde het misdaadcijfer spectaculair!
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door King George »

Nieuwe beelden van in Den Helder dood gevonden Eddie Overmulder

Door Jan Balk - 12-10-2016, 9:01
(Update 12-10-2016, 9:47)


Afbeelding
Foto: Politie

DEN HELDER - Opsporing Verzocht heeft dinsdagavond opnieuw aandacht besteed aan de zaak rond de in Den Helder dood gevonden Eddie Overmulder. Er werden onder meer nieuwe beelden vrijgegeven.


Op de beelden is Overmuder te zien bij de Albert Heijn in winkelcentrum De Schooten Plaza.

Kijk hier om het item over Overmulder terug te zien.




NHD
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nederland is veiliger ????

Bericht door King George »

Meer over dit onderwerp:

Verdachte in zaak dode man Den Helder vrijgelaten
De 41-jarige vrouw uit Den Helder die na de vondst van het levenloze lichaam van een... 22-09-2016
Lees meer

Dode in Den Helder mogelijk door misdrijf om het
De politie houdt er rekening mee dat de man die vrijdagavond dood werd aangetroffen... 17-09-2016
Lees meer

Stoffelijk overschot gevonden in sloot Den Helder
In de Helderse wijk De Schooten is vrijdag- op zaterdagnacht een overleden persoon.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Plaats reactie