Nederlanders krijgen geestverwanten!

Plaats reactie
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Nederlanders krijgen geestverwanten!

Bericht door Maroc_21 »

Japanse jongeren en ouders negatief over elkaar

TOKIO - Japanse jongeren en hun ouders hebben een weining positief beeld van elkaar. Minder dan 20 procent van de jongeren tussen de 15 en 29 jaar denken dat hun vaders en moeders een zinvol bestaan leiden. Omgekeerd zijn veel ouders uiterst ontevreden over wat zij zien als een gebrek aan verantwoordelijkheid van hun kinderen. Dat staat in een regeringsrapport dat dinsdag is gepubliceerd.

Uit het rapport blijkt dat er een groot verschil is in arbeidsmentaliteit. Van de ondervraagde jongeren gaf driekwart aan dat ze geen baan zouden accepteren die niet hun eerste keuze is. Dit tot grote verontrusting van de meeste ouders, die na de Tweede Wereldoorlog groot zijn geworden met keihard werken en lange werktijden. Een kwart van de jongeren zei niet te weten wat hun ouders voor werk doen.

Bron: telegraaf van vandaag
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Ik krijg toch af en toe de indruk dat voor Maroc dit forum slechts een open-jachtterrein is om Nederlandertje te pesten ofzo. Dit forum is niet bedoelt om mensen (lees: Marokkanen of moslims) te pesten, waarna in return iemand de Nederlanders op de korrel neemt. Doel van het forum is geloof ik (officiële statement ken ik niet uit mijn hoofd) om de waarheid over de islam aan het licht te brengen, en hopelijk er aan bij te dragen dat vele moslims mogen doorkrijgen dat veranderingen binnen de islam hard nodig zijn, en zonodig een hoop moslims de islam terecht moeten verlaten om een signaal af te geven.
Hopelijk verzandt de discussie niet door enkelingen die het werkelijke doel van dit forum proberen te verstoren.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Sjeng schreef:Doel van het forum is geloof ik (officiële statement ken ik niet uit mijn hoofd) om de waarheid over de islam aan het licht te brengen, en hopelijk er aan bij te dragen dat vele moslims mogen doorkrijgen dat veranderingen binnen de islam hard nodig zijn, en zonodig een hoop moslims de islam terecht moeten verlaten om een signaal af te geven.
De islam is anders dan welk geloof dan ook. De Islam kent geen Kerkorganisatie geen Paus! De Islam is een openbaring in de vorm van de Koran en de Hadiths. Er is geen Kerkorganisatie of Paus die zegt welke regels wel of niet te volgen zijn. Elk individue kan de Islam zelf onderzoeken zonder te wenden tot een Imam of een moskee!
Je hebt bijvoorbeeld binnen het Khatolieke geloof mensen die protesteren tegen (vul maar in). In de hoop Paus van zijn mening te doen veranderen! Bijvoorbeeld de vrouwen tussen de grens van Amerika en Canada die protesteerden tegen het verbod op vrouwenpristerschap. En daarmee hoopten ze de druk op Paus te leggen.

De Islam zit anders in elkaar..Tot welk persoon wil je je richten? Nee elk moslim weet wat de regels zijn en die haalt hij uit de Koran. Ik kan de Islam vrij volgen zonder te worden verbonden tot welk stoming dan ook. Er zijn wel rechtsscholen (te weten 4 binnen het soenitische Islam). Deze rechtsscholen zijn een indicatie van hoe de regels uit de Koran en de hadith in werkelijkheid uit te voeren zijn. Elk moslim is vrij om welk rechtsschool dan ook te volgen!

De Islam is een persoonlijke geloof! Als je de Koran goed zal bestuderen zal je vaak het volgende zijn opgevallen:

Eenieder heeft recht vrije wil, op overleg, op discussie, dus op vrije meningsuiting. Meningsverschillen zijn normaal, discussie dus ook. (Koran 4:59) ‘Denken ze dan niet na over de koran?’ (Koran 4:83) Op veel plaatsen in de koran worden we aangemoedigd om ons gezonde verstand te gebruiken ‘Zo zet Allah u zijn woorden uiteen opdat u tot nadenken zult komen’(Koran 2:266) En verder: (Koran 2:44, 2:73, 2:76, 2: 242) Keer op keer nodigt de koran uit om toch vooral de schepping van God goed te bekijken en te onderzoeken (Koran 7:185).

Pas als je gelooft met je heel innerlijk en met je hele geest en overtuigd bent dan kan je vrijwillig de regels volgen! Ik geloof in de Islam daarom volg ik vrijwillig (niemand dwingt me) de regels (voorzover ik ze kan volgen). Ik doe in ieder geval wel mijn uitste best zo veel mogelijk regels te volgen.
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

Maroc_21 al die zielige pogingen van jouw om de Islam op te krikken hebben allemaal een zeer zwak punt, volgens jouw kan de Islam alleen verdedigt worden door anderen af te kraken, dit zegt genoeg !
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Wat kan mij het schelen hoe japanse ouders en kinderen over elkaar denken..?
Wat moet ik daarmee..?
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

De Islam is een persoonlijke geloof!
1e klas slap gelul.
Als dat zo zou zijn zou niet 1 moslim zich 'aangevallen' voelen wanneer een kafir (of zelfs een moslim) een kwaad woord over de islam zegt.
Nee....'kop eraf" is het credo van de islam.
hoezo persoonlijk..????
Amorele atheistische nitwit
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Pas als je gelooft met je heel innerlijk en met je hele geest en overtuigd bent dan kan je vrijwillig de regels volgen! Ik geloof in de Islam daarom volg ik vrijwillig (niemand dwingt me) de regels (voorzover ik ze kan volgen). Ik doe in ieder geval wel mijn uitste best zo veel mogelijk regels te volgen.
leg die regels maar eens naast je neer. DAN zul je zien hoe "vrijwillig" ze zijn.
Amorele atheistische nitwit
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Monique schreef:leg die regels maar eens naast je neer. DAN zul je zien hoe "vrijwillig" ze zijn.
Er zijn veel morele regels in de Islam...Om je een voorbeeld te geven: Een gelovige is vriendelijk. De regel in de Islam is dus: wees vriendelijk en aardag!

Ik betrap mezelf op dit forum dat ik som onaardig ben en onvriendelijk! De regel overtreden? Op het moment van de overtreding heb ik een zonde begaan! Maar God is Vergevensgezind Barmhartig
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Maroc_21 schreef:
Monique schreef:leg die regels maar eens naast je neer. DAN zul je zien hoe "vrijwillig" ze zijn.
Er zijn veel morele regels in de Islam...Om je een voorbeeld te geven: Een gelovige is vriendelijk. De regel in de Islam is dus: wees vriendelijk en aardag!

Ik betrap mezelf op dit forum dat ik som onaardig ben en onvriendelijk! De regel overtreden? Op het moment van de overtreding heb ik een zonde begaan! Maar God is Vergevensgezind Barmhartig
Bovenstaand is natuurlijk volkomen onzinnig.
probeer eens een regel te overtreden in b.v. SA. Ga daar eens openlijk flirten met een meisje...probeer eens sex te hebben voor je getrouwd bent...laat je zuster eens zonder hoofddoek over straat gaan. DAN zie je hoe "vrijwillig" die regels zijn.
Amorele atheistische nitwit
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Monique schreef: probeer eens een regel te overtreden in b.v. SA. Ga daar eens openlijk flirten met een meisje...probeer eens sex te hebben voor je getrouwd bent...laat je zuster eens zonder hoofddoek over straat gaan. DAN zie je hoe "vrijwillig" die regels zijn.
Regels van een land dient gerespecteerd te worden! Als je de regels niet wil dan verhuis je maar! In Nederland klagen mensen ook over het overschot aan regels! In SA zijn de regels ten minste duidelijk 8)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Maroc_21 schreef:
Monique schreef: probeer eens een regel te overtreden in b.v. SA. Ga daar eens openlijk flirten met een meisje...probeer eens sex te hebben voor je getrouwd bent...laat je zuster eens zonder hoofddoek over straat gaan. DAN zie je hoe "vrijwillig" die regels zijn.
Regels van een land dient gerespecteerd te worden! Als je de regels niet wil dan verhuis je maar! In Nederland klagen mensen ook over het overschot aan regels! In SA zijn de regels ten minste duidelijk 8)
Wat is dit nu weer voor onzin..?
De regels in SA zijn gebaseerd op de koran.
Die VRIJWILLIGE regels ....

Eigenlijk zeg je dus dat wanneer een LAND regels opstelt letterlijk naar bv de koran of de bijbel...die regels ineens niets meer met de religie te maken hebben?

Dus...de sharia slaat helemaal nergens op en is door mensen bedacht en opgelegd.
De wetten in islamitische landen zijn dus door mensen bedacht. Wanneer je dat doortrekt is de koran DOOR MENSEN BEDACHT...immers...de wetten komen daar uit.

Ik ben blij Maroc dat je eindelijk door hebt dat religie door mensen bedacht is. Er is nog hoop voor je. :wink:
Amorele atheistische nitwit
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Monique schreef: Eigenlijk zeg je dus dat wanneer een LAND regels opstelt letterlijk naar bv de koran of de bijbel...die regels ineens niets meer met de religie te maken hebben?
Interpretatie blijft menselijk werk!
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Maroc_21 schreef:
Monique schreef: Eigenlijk zeg je dus dat wanneer een LAND regels opstelt letterlijk naar bv de koran of de bijbel...die regels ineens niets meer met de religie te maken hebben?
Interpretatie blijft menselijk werk!
Idd.....ik ben dus eigenlijk NET zo'n GOEDE moslim als jij.
Het enige dat ik doe met de koran is het ANDERS interprteren dan jij.
En..zoals je eerder gezegd hebt.....in de islam is geen "baas" (anders dan allah) en iedereen "leest" de koran als hij/zij wil.
Voeg daarbij de volledige vrijwilligheid in het al of niet opvolgen van de regels..en...ziehier...."KAFIR BESTAAN NIET".. de eerste de beste stoephoer is net zo'n goede moslima als je moeder.

Noem mij maar Fatima.. 8)
Amorele atheistische nitwit
Maroc_21
Berichten: 1813
Lid geworden op: di feb 01, 2005 10:30 am

Bericht door Maroc_21 »

Monique schreef:Noem mij maar Fatima..
Is goed! jij heet voortaan Fatima :)
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Bericht door Monique »

Maroc_21 schreef:
Monique schreef:Noem mij maar Fatima..
Is goed! jij heet voortaan Fatima :)
Een uitmuntende moslima..een moslims die zich aan geen enkele regel houdt (volledig vrijwillig) .een voorbeeld voor alle moslima's ter wereld..... zo zouden er meer moeten zijn.


Maar...maroc..ik ben blij dat je toegeeft dat je volkomen onzin zit uit te kramen. Ik hoop dat je ooit eens doorkrijgt dat dat "gedraai" van moslims om de hele boel recht te breien volkomen belachelijk is en voer is voor vreselijk veel hilariteit....(iets waar ik moslims erg dankbaar voor ben).
Amorele atheistische nitwit
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Maroc_21 schreef:
Sjeng schreef:Doel van het forum is geloof ik (officiële statement ken ik niet uit mijn hoofd) om de waarheid over de islam aan het licht te brengen, en hopelijk er aan bij te dragen dat vele moslims mogen doorkrijgen dat veranderingen binnen de islam hard nodig zijn, en zonodig een hoop moslims de islam terecht moeten verlaten om een signaal af te geven.
De islam is anders dan welk geloof dan ook. De Islam kent geen Kerkorganisatie geen Paus! De Islam is een openbaring in de vorm van de Koran en de Hadiths. Er is geen Kerkorganisatie of Paus die zegt welke regels wel of niet te volgen zijn. Elk individue kan de Islam zelf onderzoeken zonder te wenden tot een Imam of een moskee!
Je hebt bijvoorbeeld binnen het Khatolieke geloof mensen die protesteren tegen (vul maar in). In de hoop Paus van zijn mening te doen veranderen! Bijvoorbeeld de vrouwen tussen de grens van Amerika en Canada die protesteerden tegen het verbod op vrouwenpristerschap. En daarmee hoopten ze de druk op Paus te leggen.

De Islam zit anders in elkaar..Tot welk persoon wil je je richten? Nee elk moslim weet wat de regels zijn en die haalt hij uit de Koran. Ik kan de Islam vrij volgen zonder te worden verbonden tot welk stoming dan ook. Er zijn wel rechtsscholen (te weten 4 binnen het soenitische Islam). Deze rechtsscholen zijn een indicatie van hoe de regels uit de Koran en de hadith in werkelijkheid uit te voeren zijn. Elk moslim is vrij om welk rechtsschool dan ook te volgen!

De Islam is een persoonlijke geloof! Als je de Koran goed zal bestuderen zal je vaak het volgende zijn opgevallen:

Eenieder heeft recht vrije wil, op overleg, op discussie, dus op vrije meningsuiting. Meningsverschillen zijn normaal, discussie dus ook. (Koran 4:59) ‘Denken ze dan niet na over de koran?’ (Koran 4:83) Op veel plaatsen in de koran worden we aangemoedigd om ons gezonde verstand te gebruiken ‘Zo zet Allah u zijn woorden uiteen opdat u tot nadenken zult komen’(Koran 2:266) En verder: (Koran 2:44, 2:73, 2:76, 2: 242) Keer op keer nodigt de koran uit om toch vooral de schepping van God goed te bekijken en te onderzoeken (Koran 7:185).

Pas als je gelooft met je heel innerlijk en met je hele geest en overtuigd bent dan kan je vrijwillig de regels volgen! Ik geloof in de Islam daarom volg ik vrijwillig (niemand dwingt me) de regels (voorzover ik ze kan volgen). Ik doe in ieder geval wel mijn uitste best zo veel mogelijk regels te volgen.
Verschuil je maar achter dit soort mooie pratpraat.
De koran, de sharia zijn de grootste bron van het kwaad. Daar heb je geen islamitische 'paus' voor nodig, alhoewel er genoeg gezaghebbende islamitische geestelijken zijn (zoals in Iran) die net zo'n verderfelijke invloed uitoefenen als de Paus ooit deed in de Middeleeuwen. Gelukkig is de rooms-katholieke paus een relikwie van het verleden waar niemand (althans in Nederland) een boodschap aan heeft.
Nu nog de moslims in Nederland 'Verlichten' en hopelijk gaan zij dan volwassener om met de koran en verbannen zij de sharia. Tevens moet de positie van de vrouw en de homoseksueel, de ongelovige binnen de islam gelijkgetrokken worden aan die van de man. Het afschaffen van een hoofddoekje zou hier bijvoorbeeld een signaal kunnen zijn dat de islam de gelijkwaardigheid man-vrouw serieus neemt.
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Iznogoodh
Berichten: 1716
Lid geworden op: ma jun 14, 2004 6:14 pm

Bericht door Iznogoodh »

Maroc_21 schreef: De islam is anders dan welk geloof dan ook. De Islam kent geen Kerkorganisatie geen Paus! De Islam is een openbaring in de vorm van de Koran en de Hadiths. Er is geen Kerkorganisatie of Paus die zegt welke regels wel of niet te volgen zijn. Elk individue kan de Islam zelf onderzoeken zonder te wenden tot een Imam of een moskee!
Maar als een Egyptische professor vindt dat de Koran als een historisch document moet worden beschouwd, dan moet hij vluchten.
Geef me dan maar een geschifte Paus. Die klaagt alleen maar en laat geweld achterwege.


Iznogoodh
Onze Vader...
Die in de Hemel zijt...
Blijf daar...
unholy
Berichten: 912
Lid geworden op: do dec 09, 2004 11:02 pm

Bericht door unholy »

Maroc_21 schreef:De Islam zit anders in elkaar..Tot welk persoon wil je je richten? Nee elk moslim weet wat de regels zijn en die haalt hij uit de Koran. Ik kan de Islam vrij volgen zonder te worden verbonden tot welk stoming dan ook. Er zijn wel rechtsscholen (te weten 4 binnen het soenitische Islam). Deze rechtsscholen zijn een indicatie van hoe de regels uit de Koran en de hadith in werkelijkheid uit te voeren zijn. Elk moslim is vrij om welk rechtsschool dan ook te volgen!
De Islam is dus gewoon een zooitje en je doet maar wat zolang je de schone schijn kan ophouden, hetgeen niet wegneemt dat het fascistische bloeddorstigheids gehalte net als alle andere semitische godsdiensten bij tijd en wijle hoogtij viert, yech...
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Europeanen zijn gelukkig en tegen one-night stands

Bron: planet.nl/news

Gepubliceerd op donderdag 23 juni 2005

Een atlas over Europese waarden. Geen geschiktere persoon om het eerste exemplaar hiervan in ontvangst te nemen dan premier Jan Peter Balkenende. Hij deed dat donderdag in Den Haag.
De 'Atlas of European Values' bevat bijna tweehonderd kaarten en grafieken die aangeven welke opvattingen en ideeën de bijna 800 miljoen Europeanen hebben over tal van onderwerpen. Het is een uitgave van de Universiteit van Tilburg die sinds 1980 de opvattingen van Europeanen over zaken als Europa, politiek, religie, gezin en werk inventariseert.

Continent van verschillen
Europa strekt zich uit van Spitsbergen tot Malta en van IJsland tot Azerbeidzjan. De verscheidene culturen en maatschappijen zijn allemaal beïnvloed door het Romeinse Rijk, het Christendom, de Verlichting en twee wereldoorlogen. Toch heeft deze gemeenschappelijke geschiedenis niet geleid tot één Europese cultuur. Europeanen denken zeer verschillend over het belang van God of over een one-night stand.

Europa en politiek
Nederland heeft de Europese Grondwet niet voor niets weggestemd. We voelen ons, net als veel andere Europeanen, weinig Europees. Luxemburgers hebben het meest met Europa, van dit land voelt eenderde zich in eerste of tweede instantie Europeaan. Voor de Russen geldt een ander cijfer: slechts 2,5 procent heeft een Europees gevoel.

Spanje is het meest links georiënteerde land in Europa en Tsjechië juist weer het meest rechts. In Duitsland is de minste aanhang voor inkomensnivellering. In Luxemburg ziet bijna de helft een sterke leider die regeert zonder parlement en verkiezingen wel zitten, bij ons bedraagt dit percentage 27 procent.

Gezin als hoeksteen
Vrijwel alle Letten, negentig procent, vindt dat kinderen noodzakelijk zijn voor een zinvol leven, slechts acht procent van de Nederlanders is het hier mee eens. Van die kinderen wordt overigens door zeventig procent van de Europeanen verwacht dat ze een onvoorwaardelijke loyaliteit ten opzichte van ouders tonen.

Een partner en geld brengen geluk, kinderen nauwelijks. In Ierland woont het gelukkigste volk in Europa, van de Ieren zegt bijna de helft erg gelukkig te zijn.

Waar is onze arbeidsethiek?
Werd de Nederlandse arbeidsethos vroeger geroemd, thans scoort ons land samen met IJsland het laagst op arbeidsmoraal. Denen hechten het minste belang aan werk, maar zijn erg tevreden met hun baan en de Oost-Europese boeren zijn de enigen die echt ontevreden zijn met hun werk.

God is er nog
Meer dan zestig procent van de Nederlanders noemt zichzelf religieus. Driekwart van de Kroatiërs gelooft in engelen en een derde van de Turken in reïncarnatie. In Rusland en Zweden bezoekt minder dan tien procent maandelijks een kerkdienst. Opvallend is dat protestanten tevredener zijn dan katholieken, orthodox christenen of islamieten.

Niet geheel van religie los te zien, is dat een one-night stand alleen acceptabel is voor jongeren in Noord-Europa. Over homoseksualiteit wordt zeer verschillend gedacht.

Link naar artikel: http://planet.nl/planet/show/id=67777/c ... /sc=b7033a
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Opvallend is dat protestanten tevredener zijn dan katholieken, orthodox christenen of islamieten
Als moslimvrouw zou ik ook niet gelukkig zijn... dat is alvast -50%
en dan nog de homo's... dat is weer 10/20% eraf...
voor de rest zou ik ook niet veel weten waar ik als moslim ECHT gelukkig van wordt... van een schijnzekerheid/heiligheid?
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Nederlanders zijn gelukkig

Bericht door Sjeng »

Nederlanders zijn gelukkig

Bron: nieuws.nl

(Novum) - Nederlanders zijn gelukkige mensen. Samen met de Ieren en de IJslanders zijn ze gelukkiger in hun persoonlijke leven dan andere Europeanen. Dat blijkt uit de Atlas voor Europese Waarden, waarvan donderdag het eerste exemplaar is overhandigd aan premier Jan Peter Balkenende. Het onderzoek naar Europese normen en waarden werd in 2001 in 44 landen uitgevoerd, en gecoördineerd door de Universiteit van Tilburg.

Uit het onderzoek blijkt ook dat Nederlanders in 2001 Europees gezind waren. Driekwart van de Nederlanders vond het lidmaatschap van de Europese Unie toen een goede zaak.

Nederland stemde in het referendum van 1 juni grotendeels tegen de Europese grondwet. Balkenende zei dat uit de Atlas blijkt 'dat mensen geen bezwaar hebben tegen de Europese samenwerking, maar wel tegen de manier hoe die tot nu toe wordt vormgegeven.'

Op de vraag of Europeanen zich ook Europeaan voelen, antwoordt het merendeel zichzelf eerder als wereldburger te beschouwen. Inwoners van Luxemburg hebben het meest met Europa. Eenderde voelt zich daar in eerste of tweede instantie Europeaan. In Rusland, geen lid van de EU, geldt dit voor nog geen 2,5 procent van de bevolking.

Link naar artikel: http://nieuws.nl/bericht/4/38699
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Sjeng
Berichten: 5515
Lid geworden op: di dec 07, 2004 3:52 am

Bericht door Sjeng »

Nederlanders zijn gelukkig
Kortom, Maroc kletst uit zijn nek is wederom bewezen...
"Wij zijn allen atheïst. Het enige verschil is dat ik in een god minder geloof dan jij. Als je begrijpt waarom je alle andere goden behalve de jouwe verwerpt, zul je tevens begrijpen waarom ik ook jouw god verwerp" - Stephen Roberts (atheïst)
Plaats reactie