Ben Kok. De film "islam en waarheid

gideong
Berichten: 702
Lid geworden op: za okt 29, 2005 11:05 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door gideong »

ihsanyd schreef: IK vecht nergens voor, ik doe gewoon waar ik zin in hebt omdat ik me dat kan permiteren en niemand mij wat kan maken. Ik heb het geluk om in een positie te verkeren dat ik zelf mijn eigen doen en laten 100% kan bepalen zonder tussenkomst van welke individue dan ook. Dat heet totale vrijheid ;). Ik hoef dus niet te vechten, ik ben wel solidair met degene die vrijwillig voor kiezen om een hoofddoek te dragen en als ze daar problemen mee ondervinden zal ik hun kant kiezen. Maar degene die topless willen zonnen mogen van mij ook dat doen ik kom toch niet op zulke plaatsten. Ik zou vechten om de vrijheid voor ieder om zelf te kiezen hoe ze leven. Ik hoef die mensen niet te mogen of lief te hebben maar ik waardeer eerlijkheid en oprechtheid en dus moet iedereen eerlijk kunnen kiezen wat hij of zij willen. En dan moeten gelijkgezinden bij elkaar wonen en wie er tegen kan kan tussen beiden groepen wonen en wie er niet tegen kan kan bij zijn eigen groep blijven. Zolang met elkaar vrij laat om hun leven in te vullen zoals men wenst dan is er niks aan de hand...

Nogmaals, ik zal alleen vechten om zelfverdediging als we aangevallen worden uit discriminatie....Voor de rest interesseert mij niet wat anderen doen, leven en laten leven....
Je bent hopelijk ook solidair met vrouwen in islamitische landen om geen hoofddoek te dragen om of topless te zonnen ? Hopelijk vecht je ook voor de vrijheid in islamitische landen om niet islamiet te worden ? Wat betreft het wonen bij gelijkgezinden: Waarom gaan gelovigen in de koran niet in Saoedi Arabie of in een ander islamitisch land wonen ? Waardeer het wel van jou, dat je eerlijkheid en oprechtheid waardeert.
De boom herken je aan zijn vruchten
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door mercator »

Laat ons toch geen energie verspillen aan de hopeloze taak moslims op te voeden tot verantwoordelijke, zelf-denkende en voor kritiek vatbare mensen, moslims zijn het residu van de beschaving, onze inspanningen moeten gericht zijn op de verwijdering van moslims uit Europa.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie