Ben Kok. De film "islam en waarheid

Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Zwartmeer »

Monique schreef: Een innerlijke strijd is een strijd zonder anderen. Je bent uitsluitend met jezelf in conflict.
Innerlijke strijd, hoe heet dat in het Duits? Mein Kampf?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door ihsanyd »

Monique schreef:
ihsanyd schreef:Nee hoor, dat zijn verchillende levels/niveaus van hetzelfde "strijd". Het is maar hoe ver je in en uit zoomt... Gelijkgezinden clusteren met elkaar samen. Ze delen dezelfde gedachtes die tot gelijksoortige gedrag leiden en een homogene gemeenschap etc etc etc.
Een innerlijke strijd is een strijd zonder anderen. Je bent uitsluitend met jezelf in conflict. Hoe en wat een ander vindt is dan van geen belang.

Jij hebt het over een strijd tussen
de mensen die kiezen voor de weg van de Duivel en al zijn leugens
EN
Tussen de mensen die in God geloven,
Watch your thoughts, they become words.
Watch your words, they become actions.
Watch your actions, they become habits.
Watch your habits, they become your character.
Watch your character, it becomes your destiny.
Maar, vertel dan eens duidelijk hoe deze "strijd" tussen moslims en kafir in praktijk zal zijn?
Nou denk aan het halal eten verhaal, hoofddoeken verhaal, islamitische scholen verhaal, oorlog in Afganistan, Irak e.a., Israel Palestina, Rente Bankieren, Abortus, Euthenasie, Burka tegen Topless of Naaktstrand, Genetische Manipulatie, Polygamie vs Minaressen, etc etc etc Er zijn ontelbare "fronten"..
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door ihsanyd »

Zwartmeer schreef:
Monique schreef: Een innerlijke strijd is een strijd zonder anderen. Je bent uitsluitend met jezelf in conflict.
Innerlijke strijd, hoe heet dat in het Duits? Mein Kampf?
Dus?? Iedereen heeft toch zijn eigen Kampf? Of ben jij al verslagen dat je dat niet meer hebt, want gewonnen heb je allerminst...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Monique »

ihsanyd schreef:
Monique schreef:
Maar, vertel dan eens duidelijk hoe deze "strijd" tussen moslims en kafir in praktijk zal zijn?
Nou denk aan het halal eten verhaal, hoofddoeken verhaal, islamitische scholen verhaal, oorlog in Afganistan, Irak e.a., Israel Palestina, Rente Bankieren, Abortus, Euthenasie, Burka tegen Topless of Naaktstrand, Genetische Manipulatie, Polygamie vs Minaressen, etc etc etc Er zijn ontelbare "fronten"..
Je bedoelt dat al deze dingen onderwerp zijn voor "strijd" tussen moslims en kafir?

Ik snap niet waarom je wilt strijden om halal eten, hoofddoeken, islamscholen, rente, abortus, euthenasie, topless etc.....
Het maakt je toch niet uit wat een ander doet?
Wanneer het je niet interesseert wat anderen doen heb je juist GEEN reden om te strijden.
Waar wil je dan b.v. om strijden mbt "rente"?

Je hebt enkele onderwerpen genoemd maar niet het belangrijkste; de motivatie......het "waarom".
Over de andere dingen kun je wellicht ook vertellen wat er te strijden valt wanneer het je niet interesseert wat anderen doen.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Zwartmeer »

silkyboxershortXL schreef: Heb je trouwens de laatste filmpjes van Zwartmeer gezien? M.i. onvolprezen. Kun je daar eens wat over zeggen? Het paradijs zo bezien is toch een belediging voor elk verstand?
Ik klikte zojuist een islamitisch propaganda filmpje over het paradijs aan, en verdomd als het niet waar is, alles wordt bevestigd wat er in de filmpjes door Investegate Islam werd gezegd. Mensen worden echt met cadeautjes gelokt. Goh wat is het toch een corrupt geloof! Alles en iedereen beschuldigen van materialisme en zelf het uit gouden bekers drinken in het paradijs als hoogste doel hebben.

Wat moslims zelf over het paradijs zeggen:

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door silkyboxershortXL »


@Zwartmeer, ik heb nu anderhalf filmpje gezien, als ik wat aangesterkt ben de rest. Dit moet toch wat gedoseerd
binnen komen. Wat een brutale vragen stelt de interviewer ook. File in het paradijs.
Serieus nu, hij praat tegen kinderen toch?
Er zijn 4 deuren in het kasteel, hoe weet je welke deur 4 is, en stel dat je eerst met je linkervoet binnenstapt, val je dan
regelrecht in de hel? Slimme aansporing om je met niets anders als de koran bezig te houden.
Saadi; Ik heb nog nooit een discussie kunnen winnen van een dwaas.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Ariel »

Dream on Muslims..... [hypocrite.gif]
Mensen die dit geloven...Het krijgen van een eigen kasteel in jenna met vier deuren en 70.000 bediende en op vrijdag een bezoek van een engel met een visite kaatje van Allah met een uitnodiging, zijn geestelijk niet in orde. Ze zijn als kinderen die in sprookjes geloven.
Eigenlijk is dit ziek..Zwaar ziek.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Zwartmeer »

Hier is nog zo'n mooie. Zeer geschikt voor feestjes en partijtjes! Het laat wel de vraag open of die 72 maagden echte vrouwen met een eigen wil en wensen zijn, of dat het een soort robots zijn die alles doen wat je van ze vraagt. Ik heb nog nooit van een moslim antwoord hierop gehad.

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door ihsanyd »

Hey had Ben Kok niet EXACT VOORSPELD WANNEER JEZUS TERUG KOMT OP AARDE??
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Ariel »

ihsanyd schreef:Hey had Ben Kok niet EXACT VOORSPELD WANNEER JEZUS TERUG KOMT OP AARDE??
Geen idee...Mischien heb jij een link naar zijn uitspraak?
Ik heb de film van Ben Kok gekocht, en ik kan geen foute uitspraken op die film vinden
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Ariel »

Zwartmeer schreef:Hier is nog zo'n mooie. Zeer geschikt voor feestjes en partijtjes! Het laat wel de vraag open of die 72 maagden echte vrouwen met een eigen wil en wensen zijn, of dat het een soort robots zijn die alles doen wat je van ze vraagt. Ik heb nog nooit van een moslim antwoord hierop gehad.
De natte droom van Moslim mannen . Welke gaat het worden vandaag..

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Monique »

Beste ihsand, ik wacht nog op een reactie van je over waarom je tegen mensen wilt vechten terwijl het je niet interesseert?
Zie:

Monique: Maar, vertel dan eens duidelijk hoe deze "strijd" tussen moslims en kafir in praktijk zal zijn

Ihsand: Nou denk aan het halal eten verhaal, hoofddoeken verhaal, islamitische scholen verhaal, oorlog in Afganistan, Irak e.a., Israel Palestina, Rente Bankieren, Abortus, Euthenasie, Burka tegen Topless of Naaktstrand, Genetische Manipulatie, Polygamie vs Minaressen, etc etc etc Er zijn ontelbare "fronten".
Je bedoelt dat al deze dingen onderwerp zijn voor "strijd" tussen moslims en kafir?


monique: Ik snap niet waarom je wilt strijden om halal eten, hoofddoeken, islamscholen, rente, abortus, euthenasie, topless etc.....
Het maakt je toch niet uit wat een ander doet?
Wanneer het je niet interesseert wat anderen doen heb je juist GEEN reden om te strijden.
Waar wil je dan b.v. om strijden mbt "rente"?

Je hebt enkele onderwerpen genoemd maar niet het belangrijkste; de motivatie......het "waarom".
Over de andere dingen kun je wellicht ook vertellen wat er te strijden valt wanneer het je niet interesseert wat anderen doen.
Amorele atheistische nitwit
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door ihsanyd »

Monique schreef:Beste ihsand, ik wacht nog op een reactie van je over waarom je tegen mensen wilt vechten terwijl het je niet interesseert?
Zie:

Monique: Maar, vertel dan eens duidelijk hoe deze "strijd" tussen moslims en kafir in praktijk zal zijn

Ihsand: Nou denk aan het halal eten verhaal, hoofddoeken verhaal, islamitische scholen verhaal, oorlog in Afganistan, Irak e.a., Israel Palestina, Rente Bankieren, Abortus, Euthenasie, Burka tegen Topless of Naaktstrand, Genetische Manipulatie, Polygamie vs Minaressen, etc etc etc Er zijn ontelbare "fronten".
Je bedoelt dat al deze dingen onderwerp zijn voor "strijd" tussen moslims en kafir?


monique: Ik snap niet waarom je wilt strijden om halal eten, hoofddoeken, islamscholen, rente, abortus, euthenasie, topless etc.....
Het maakt je toch niet uit wat een ander doet?
Wanneer het je niet interesseert wat anderen doen heb je juist GEEN reden om te strijden.
Waar wil je dan b.v. om strijden mbt "rente"?

Je hebt enkele onderwerpen genoemd maar niet het belangrijkste; de motivatie......het "waarom".
Over de andere dingen kun je wellicht ook vertellen wat er te strijden valt wanneer het je niet interesseert wat anderen doen.
Ahhh Monique,

Het interesseert mij PERSOONLIJK niets, maar de hele gemeenschap bestaat uit verschillende mensen op verschillende niveaus van kennis en sterkte van geloof. Ik weet waar ik voor sta en niemand kan daar wat aan veranderen maar er zijn mensen die het niet helemaal weten. De ideologische strijd is voor hun, om hun omgeving gemakkelijker te maken. Het is algemeen aanvaard dat omgeving een grote invloed heeft op het gedrag van mensen.

Wat rente betreft, zou rente bijv. vervangen kunnen worden door winst/verlies deling. De macht van het drukken van geld komt uit private handen en gaat naar de publieke macht. Ook zouden banken een faciliterende rol moeten spelen die het liefst niet op winst is gericht. Ze zouden slechts scheidsrechter moeten zijn om de betalingsverkeer te begeleiden. Fiat geld zou verboden moeten worden en geld zou een intrinsieke waarde moeten hebben en dus altijd gedekt moeten zijn. en zo zijn er nog veel meer punten. Verzekeringen zouden ook non profit moeten opereren.

Mvg. Ihsan
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef: Verzekeringen zouden ook non profit moeten opereren.
Ja, wordt jij dan maar verzekerings-agent, we zullen s zien hoe jij uit de Mohammedaanse kosten komt. Maar moslims gaan er nu eenmaal vanuit dat ze altijd van pluk, diefstal of bedelarij kunnen leven, dat lukt ze helaas al 1400 jaar aardig.

Het wordt toch ZOOOO tijd om alle moslims uit Europa te flikkeren, extremist, gematigd, ex-moslim, t doet er niet toe, moslims zijn gewoon demografisch-culturele ballast.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Monique »

ihsanyd schreef: Ahhh Monique,

Het interesseert mij PERSOONLIJK niets, maar de hele gemeenschap bestaat uit verschillende mensen op verschillende niveaus van kennis en sterkte van geloof. Ik weet waar ik voor sta en niemand kan daar wat aan veranderen maar er zijn mensen die het niet helemaal weten. De ideologische strijd is voor hun, om hun omgeving gemakkelijker te maken. Het is algemeen aanvaard dat omgeving een grote invloed heeft op het gedrag van mensen.
Prima, maar.... waar vecht je dan voor?
Een gemeenschap bestaat uit verschillende mensen die verschillend functioneren etc. Een gemeenschap is een verzameling individuen die toevallig in elkaars buurt wonen/werken en met elkaar te maken hebben.

Een "ideologiesche strijd" zeg je.
Een strijd om hun omgeving makkelijker te maken.
Dat betekent dat diezelfde strijd het voor anderen moeilijker zal maken.

Wat is het nut daarvan?

Je zegt weer dat het je niet interesseert. Maar.... waar (en waarom) vecht JIJ dan voor of tegen?

Je geeft me maar geen antwoord. Ik vraag je waar JIJ voor vecht en je komt met anderen aanzetten.
Wees nu eens aub een beetje duidelijk?
Amorele atheistische nitwit
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door ihsanyd »

mercator schreef:
ihsanyd schreef: Verzekeringen zouden ook non profit moeten opereren.
Ja, wordt jij dan maar verzekerings-agent, we zullen s zien hoe jij uit de Mohammedaanse kosten komt. Maar moslims gaan er nu eenmaal vanuit dat ze altijd van pluk, diefstal of bedelarij kunnen leven, dat lukt ze helaas al 1400 jaar aardig.

Het wordt toch ZOOOO tijd om alle moslims uit Europa te flikkeren, extremist, gematigd, ex-moslim, t doet er niet toe, moslims zijn gewoon demografisch-culturele ballast.
Ik zou zeggen concurreren op service, niet op winst....Ik weet het het is een paradigma shift, moeilijk te begrijpen voor je begrijpelijk...

Ik zou zeggen geen woorden maar daden, een beter milieu begint bij jezelf, begin maar zelf wat moslims weg te sturen, er zijn genoeg dat moet gemakkelijk kunnen voor zo'n flinke dappere vent als jij?
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef: Ik zou zeggen geen woorden maar daden, een beter milieu begint bij jezelf, begin maar zelf wat moslims weg te sturen, er zijn genoeg dat moet gemakkelijk kunnen voor zo'n flinke dappere vent als jij?
Tja, ik kan geen ijzer met handen breken natuurlijk , maar ik mijd alle contact met moslims, koop nooit iets in hun onhygiënische winkels, k ben zelfstandig ondernemer en hanteer de ijzeren regel NOOIT een moslim(a) in dienst te nemen, ga nooit op vakantie naar moslimlanden als daar zijn Schurkije en Marokkezië, geef nooit iets aan de "fiere" moslim bedelaars in Brussel...kleine dingen, ik weet het, maar als iedereen dat zou doen zouden we al een heel stuk verder staan in het aanscherpen van een moslim-onvriendelijk klimaat.

Uiteindelijk doel moet zijn een totaal moslimvrij Europa.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door ihsanyd »

mercator schreef:
ihsanyd schreef: Ik zou zeggen geen woorden maar daden, een beter milieu begint bij jezelf, begin maar zelf wat moslims weg te sturen, er zijn genoeg dat moet gemakkelijk kunnen voor zo'n flinke dappere vent als jij?
Tja, ik kan geen ijzer met handen breken natuurlijk , maar ik mijd alle contact met moslims, koop nooit iets in hun onhygiënische winkels, k ben zelfstandig ondernemer en hanteer de ijzeren regel NOOIT een moslim(a) in dienst te nemen, ga nooit op vakantie naar moslimlanden als daar zijn Schurkije en Marokkezië, geef nooit iets aan de "fiere" moslim bedelaars in Brussel...kleine dingen, ik weet het, maar als iedereen dat zou doen zouden we al een heel stuk verder staan in het aanscherpen van een moslim-onvriendelijk klimaat.

Uiteindelijk doel moet zijn een totaal moslimvrij Europa.
Succes met je utopie...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door ihsanyd »

Monique schreef:
ihsanyd schreef: Ahhh Monique,

Het interesseert mij PERSOONLIJK niets, maar de hele gemeenschap bestaat uit verschillende mensen op verschillende niveaus van kennis en sterkte van geloof. Ik weet waar ik voor sta en niemand kan daar wat aan veranderen maar er zijn mensen die het niet helemaal weten. De ideologische strijd is voor hun, om hun omgeving gemakkelijker te maken. Het is algemeen aanvaard dat omgeving een grote invloed heeft op het gedrag van mensen.
Prima, maar.... waar vecht je dan voor?
Een gemeenschap bestaat uit verschillende mensen die verschillend functioneren etc. Een gemeenschap is een verzameling individuen die toevallig in elkaars buurt wonen/werken en met elkaar te maken hebben.

Een "ideologiesche strijd" zeg je.
Een strijd om hun omgeving makkelijker te maken.
Dat betekent dat diezelfde strijd het voor anderen moeilijker zal maken.

Wat is het nut daarvan?

Je zegt weer dat het je niet interesseert. Maar.... waar (en waarom) vecht JIJ dan voor of tegen?

Je geeft me maar geen antwoord. Ik vraag je waar JIJ voor vecht en je komt met anderen aanzetten.
Wees nu eens aub een beetje duidelijk?
IK vecht nergens voor, ik doe gewoon waar ik zin in hebt omdat ik me dat kan permiteren en niemand mij wat kan maken. Ik heb het geluk om in een positie te verkeren dat ik zelf mijn eigen doen en laten 100% kan bepalen zonder tussenkomst van welke individue dan ook. Dat heet totale vrijheid ;). Ik hoef dus niet te vechten, ik ben wel solidair met degene die vrijwillig voor kiezen om een hoofddoek te dragen en als ze daar problemen mee ondervinden zal ik hun kant kiezen. Maar degene die topless willen zonnen mogen van mij ook dat doen ik kom toch niet op zulke plaatsten. Ik zou vechten om de vrijheid voor ieder om zelf te kiezen hoe ze leven. Ik hoef die mensen niet te mogen of lief te hebben maar ik waardeer eerlijkheid en oprechtheid en dus moet iedereen eerlijk kunnen kiezen wat hij of zij willen. En dan moeten gelijkgezinden bij elkaar wonen en wie er tegen kan kan tussen beiden groepen wonen en wie er niet tegen kan kan bij zijn eigen groep blijven. Zolang met elkaar vrij laat om hun leven in te vullen zoals men wenst dan is er niks aan de hand...

Nogmaals, ik zal alleen vechten om zelfverdediging als we aangevallen worden uit discriminatie....Voor de rest interesseert mij niet wat anderen doen, leven en laten leven....
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door silkyboxershortXL »

ihsanyd schreef:
ihsanyd schreef: ik waardeer eerlijkheid en oprechtheid
ihsanyd schreef:IK vecht nergens voor, ik doe gewoon waar ik zin in hebt omdat ik me dat kan permiteren en niemand mij wat kan maken. Ik heb het geluk om in een positie te verkeren dat ik zelf mijn eigen doen en laten 100% kan bepalen zonder tussenkomst van welke individue dan ook. Dat heet totale vrijheid . Ik hoef dus niet te vechten, ik ben wel solidair met degene die vrijwillig voor kiezen om een hoofddoek te dragen en als ze daar problemen mee ondervinden zal ik hun kant kiezen. Maar degene die topless willen zonnen mogen van mij ook dat doen ik kom toch niet op zulke plaatsten. Ik zou vechten om de vrijheid voor ieder om zelf te kiezen hoe ze leven. Ik hoef die mensen niet te mogen of lief te hebben maar ik waardeer eerlijkheid en oprechtheid en dus moet iedereen eerlijk kunnen kiezen wat hij of zij willen. En dan moeten gelijkgezinden bij elkaar wonen en wie er tegen kan kan tussen beiden groepen wonen en wie er niet tegen kan kan bij zijn eigen groep blijven. Zolang met elkaar vrij laat om hun leven in te vullen zoals men wenst dan is er niks aan de hand...

Nogmaals, ik zal alleen vechten om zelfverdediging als we aangevallen worden uit discriminatie....Voor de rest interesseert mij niet wat anderen doen, leven en laten leven....
Wat een lulverhaal.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door H.Numan »

Ach, het (luie) zoontje van olieboer. Z'n pappa is rijk geworden met het rondzeulen van petroleum. Wat wil je. [hypocrite.gif]
Moet je niet serieus nemen.

Is het je opgevallen dat hij vrijwel alleen 'one liners' plaatst?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door mercator »

ihsanyd schreef:[ik doe gewoon waar ik zin in hebt omdat ik me dat kan permiteren en niemand mij wat kan maken.
ja da's juist, dat is door die overvloed aan "geld en materialen" die je hebt, weten we al hoor. Ook dat je gezegend bent met een prima fysiek, ontelbaar veel vrienden, kamelen en 4 vrouwen en zo.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
ihsanyd
Berichten: 623
Lid geworden op: wo mei 05, 2010 1:27 am

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door ihsanyd »

silkyboxershortXL schreef:
ihsanyd schreef:
ihsanyd schreef: ik waardeer eerlijkheid en oprechtheid
ihsanyd schreef:IK vecht nergens voor, ik doe gewoon waar ik zin in hebt omdat ik me dat kan permiteren en niemand mij wat kan maken. Ik heb het geluk om in een positie te verkeren dat ik zelf mijn eigen doen en laten 100% kan bepalen zonder tussenkomst van welke individue dan ook. Dat heet totale vrijheid . Ik hoef dus niet te vechten, ik ben wel solidair met degene die vrijwillig voor kiezen om een hoofddoek te dragen en als ze daar problemen mee ondervinden zal ik hun kant kiezen. Maar degene die topless willen zonnen mogen van mij ook dat doen ik kom toch niet op zulke plaatsten. Ik zou vechten om de vrijheid voor ieder om zelf te kiezen hoe ze leven. Ik hoef die mensen niet te mogen of lief te hebben maar ik waardeer eerlijkheid en oprechtheid en dus moet iedereen eerlijk kunnen kiezen wat hij of zij willen. En dan moeten gelijkgezinden bij elkaar wonen en wie er tegen kan kan tussen beiden groepen wonen en wie er niet tegen kan kan bij zijn eigen groep blijven. Zolang met elkaar vrij laat om hun leven in te vullen zoals men wenst dan is er niks aan de hand...

Nogmaals, ik zal alleen vechten om zelfverdediging als we aangevallen worden uit discriminatie....Voor de rest interesseert mij niet wat anderen doen, leven en laten leven....
Wat een lulverhaal.
Ik weet Silky, je houdt er totaal een andere denkwijze op na.... natuurlijk concludeer je wat je concludeert...externe reflectie van innerlijke staat...
"Fallen! Fallen is Babylon the Great! She has become a home for demons and a haunt for every evil spirit, a haunt for every unclean and detestable bird. For all the nations of the earth have drunk the maddening wine of her adulteries.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door silkyboxershortXL »

ihsanyd schreef:Voor de rest interesseert mij niet wat anderen doen, leven en laten leven....
Neem je de koran nog wel genoeg bij de hand? Voorlopig geen vrijheden nog. Je hebt genoeg opdrachten.
Sura 9:29
Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat allah en zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Ben Kok. De film "islam en waarheid

Bericht door Dhana »

Zwartmeer schreef:Hier is nog zo'n mooie. Zeer geschikt voor feestjes en partijtjes! Het laat wel de vraag open of die 72 maagden echte vrouwen met een eigen wil en wensen zijn, of dat het een soort robots zijn die alles doen wat je van ze vraagt. Ik heb nog nooit van een moslim antwoord hierop gehad.


Volgens mij weerspiegelt deze mythe precies hoe er binnen de islam over vrouwen gedacht wordt. Wezens zonder enige persoonlijkheid die door allah geschapen zijn om mannen op elk vlak van dienst te zijn. En als ze (de vrouwen) daar niet dankbaar genoeg voor zijn, eindigen ze nog in de hel ook.

Moet je nagaan een opperwezen dat vrouwen als lustobject voor de man op de aarde zet, en dan alle moslims die het westen verwijten dat vrouwen als lustobject te kijk worden gezet. Hoe krom kan een mens redeneren?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie