'Eén op de acht wil emigreren als Wilders gaat regeren'

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Jul 26, 2010 4:53 pm

:laugh1: Dat ruimt op...Alleen is dit slecht nieuws voor linkse partijen. Waar moeten die hun stemmen dan nog winnen. Het zou mooi zijn als die "Eén op de acht" zich aan hun woord houden. Op Geen Stijl is men aan het rekenen gegaan. Het zal om ongeveer 1981806,84 inwoners gaan.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... ljoen.html
Als ik me goed herinner heeft babyface Pechthold ook ooit eens gezegd dat hij gaat emigreren?
Dat zou mooi zijn.

ROTTERDAM - Twaalf procent van de Nederlanders overweegt te emigreren als PVV-voorman Geert Wilders aan de macht komt. Dat blijkt uit onderzoek in opdracht van het opinieblad Maarten!.

De cijfers zijn weliswaar afkomstig uit een onderzoek van november 2009, maar de gegevens worden weer interessant nu regeringsdeelname van Geert Wilders steeds meer dichterbij komt.

De enquete werd eind vorig jaar gehouden onder 511 respondenten. De stelling was: 'Als Geert Wilders aan de macht komt in Nederland, overweeg ik te emigreren.' Veertien procent van de mannen en tien procent van de vrouwen is het daarmee eens.

Emigranten onder SP en PvdA kiezers
De meeste potentiële emigranten bevonden zich onder SP (21 procent) en PvdA (27 procent) stemmers. Een kleine minderheid wil, als Wilders aan de macht komt, hem vanuit Nederland bestrijden.

http://www.ad.nl/ad/nl/2504/Verkiezinge ... eren.dhtml
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Pilgrim

Re: 'Eén op de acht wil emigreren als Wilders gaat regeren'

Berichtdoor Pilgrim » Ma Jul 26, 2010 4:58 pm

Ariel schreef:Waar moeten die hun stemmen dan nog winnen. Het zou mooi zijn als die "Eén op de acht" zich aan hun woord houden.

Helaas Ariel! Geemigreerde Nederlanders mogen ook nog steeds stemmen. Veel huidige geemigreerde Nederlanders zijn vaak rechtse stemmers die gevlucht zijn voor de multicul.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Jul 26, 2010 5:32 pm

Ariel schreef:ROTTERDAM - Twaalf procent van de Nederlanders overweegt te emigreren als PVV-voorman Geert Wilders aan de macht komt. Dat blijkt uit onderzoek in opdracht van het opinieblad Maarten!.

Prima, alleen geloof ik er niks van :D . Dat verhaaltje duikt regelmatig s op om de schrik erin te houden. Alleen snijdt het hoe langer hoe minder hout, getuigt van de minachting die linkse huilebalken voor de eigen bevolking hebben.

Zou Maarten van Rossem zelf ook emigreren ?
Hij heeft me zelf nog gezegd dat alles vanzelf in orde komt met de allahtonen én met Wilders dus dan waarom die paniek ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Ma Jul 26, 2010 5:32 pm

Pilgrim schreef:
Ariel schreef:Waar moeten die hun stemmen dan nog winnen. Het zou mooi zijn als die "Eén op de acht" zich aan hun woord houden.

Helaas Ariel! Geemigreerde Nederlanders mogen ook nog steeds stemmen. Veel huidige geemigreerde Nederlanders zijn vaak rechtse stemmers die gevlucht zijn voor de multicul.

Verstandig idee. Is Canada het enige beschaafde Multikulvrije land? Of wat is dan een land waar ze graag heen gaan?

En 'één op de acht Nederlanders' houdt waarschijnlijk ook in dat een groot deel van de 'linksen' op zal donderen, zoals die Nederlandse mevrouw die het schilderij van het varken wegwilde. Ik hoor hen namelijk ook erg blaten. Een beetje als geiten. Dus dan gaan de verrijkers en aanwinsten voor ons cultureel mozaïek niet weg.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Jul 26, 2010 5:47 pm

Ik vind dit dus echt ongelooflijk hilarisch, de linksmensen gaan massaal emigreren als Wilders de plak zwaait. Waar naartoe dan ? Naar Marokko en Turkije ? Best niet want daar is het niet goed toeven voor linkserds. Waarheen dan wel ? K Zou het echt niet weten. Nog even huilebalken en ze gaan zichzelf als de Nieuwe Joden beschouwen, terwijl ze eerder gezegd hadden dat de moslims dat zijn.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Ma Jul 26, 2010 6:06 pm

Nederlanders en Britten weigeren trouwens ook om te integreren, ze hebben hele fish & chips-enclaves opgebouwd in Spanje. Frankrijk is een leuke optie, je hebt daar ook een groeiend aantal bio-boeren, dus dat zullen ze vast fijn vinden. Niet dat er veel mis is met bio-boeren.

En anders heb je nog Scandinavië, dat, als ik het niet heel erg mis heb, ook overspoeld is met verrijkers en Nieuwe Joden, waar ze zich allemaal jodenhatend heerlijk gediscrimineerd kunnen voelen en complottheorieën kunnen bedenken over een nieuwe Holocaust die die vuile joden tegen ze bedenken, zij, de arme, vertrape, échte joden al hebben ze dan niet het joodse geloof. Maar dat is dan natuurlijk bijzaak.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Jul 26, 2010 6:47 pm

Schepsel schreef: met verrijkers en Nieuwe Joden, waar ze zich allemaal jodenhatend heerlijk gediscrimineerd kunnen voelen

Op den duur zijn er wel een dozijn gediscrimineerde groepen die allemaal claimen de Nieuwe Joden te zijn; bedreigd door deportatie, executiepeloton en gaskamers.
Voor de Groen Linkse emigranten zijn er ook de Hollander-campings in Zuid Frankrijk, daar waan je je in de zomer zowaar in hartje Amsterdam.

nightsblood

Berichtdoor nightsblood » Ma Jul 26, 2010 7:26 pm

Een op de acht wil emigreren als bla bla blaa enzovoorts.... is dit slecht nieuws ofzo? Moet ik geschokt zijn? Wat moet ik voelen? Buiten ''doei en tot nooit meer ziens''?

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Jul 26, 2010 8:15 pm

nightsblood schreef:Een op de acht wil emigreren als bla bla blaa enzovoorts.... is dit slecht nieuws ofzo? Moet ik geschokt zijn? Wat moet ik voelen? Buiten ''doei en tot nooit meer ziens''?

Het is echt blabla, kan je zien tot welke onpeilbare diepten van debiliteit en paranoia links is gezakt, ipv de moslims-de sprinkhanen die alles vernietigen-als de reële vijand te erkennen, geloven ze dat de Wilders-bruinhemden hen in een soort Kristalnacht uit hun huizen gaan sleuren! Te zot voor woorden, dat ze allemaal maar zo gauw mogelijk vertrekken om GroenLInkse enclaves op te richten in moslimgebieden, ze zullen daar tot de laatste worden uitgemoord door de moslims maar dat mag ons probleem dan niet meer zijn.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Di Jul 27, 2010 2:42 am

Twee op de acht mensen wil een grote auto aanschaffen dan de portemonnee toestaat.
Vier op de acht mensen vinden dat ze meer waardering verdienen.
En acht op de acht mensen vind dat ze veel te weinig betaald krijgen.

En allemaal blijven ze doen wat ze deden. Glas, plas, was. Ze sabbelen voor de zelfde werkgever, voor te weinig geld, zonder waardering in een 2e hands Lada.

Sympathieke zeiksnor? Welnee. Gewoon een PVdA propagandabaasje. Een van de betere. Goebels zou hem zou inhuren.

Om Nederlanders hun land uit te trappen spendeerde de regering een hoop geld in 1950. En toen lukte het echt niet om 1,8 miljoen mensen er uit te gooien. Hoe graag Juliana het ook wilde. En nu zouden linkse luilakken de kip met de gouden eierstokken laten lopen? Omdat er een blonde regering komt? Kom nou toch!
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Di Jul 27, 2010 3:52 pm

Onze grachtengordeldieren zouden al bezig zijn om hun achterhuis in gereedheid te brengen?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

mercator

Berichtdoor mercator » Wo Jul 28, 2010 3:45 pm

Mahalingam schreef:Onze grachtengordeldieren zouden al bezig zijn om hun achterhuis in gereedheid te brengen?

Ja, ze zijn al volop nep-autobiografieën aan het schrijven over hoe een slecht leven ze hebben tijdens de Blonde Dictatuur.

Socrates

Berichtdoor Socrates » Wo Jul 28, 2010 5:31 pm

Pilgrim schreef:

Gevlucht voor de multikul? Het is onmogelijk in de wereld te vluchten voor de multikul. Culturen en mensen kan je alleen ontvluchten door een enkeltje Maan of Mars. :laugh1:
Het zijn waarschijnlijk eerder egoistische mensen die hetgeen doen waarvan ze echte vluchtelingen betichten: emigreren om economische redenen.

Monique

Berichtdoor Monique » Wo Jul 28, 2010 6:40 pm

Socrates schreef:Het zijn waarschijnlijk eerder egoistische mensen die hetgeen doen waarvan ze echte vluchtelingen betichten: emigreren om economische redenen.

Met het verschil dat deze mensen emigreren omdat elders werken nog WEL nut heeft.
Ik geloof niet dat Nederlanders gaan emigreren omdat de uitkeringen elders hoger zijn?
Amorele atheistische nitwit

mercator

Berichtdoor mercator » Wo Jul 28, 2010 7:02 pm

Socrates schreef:Gevlucht voor de multikul? Het is onmogelijk in de wereld te vluchten voor de multikul.

Oh neen hoor, er zijn nog wel degelijk culturen-helaas niet zo veel meer-die doelbewust en met succes volhouden aan hun culturele identiteit. Japan, een aantal Oost Europese landen-in Polen bijv. zie je géén negers en moslims-. Het kan dus wél.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Wo Jul 28, 2010 11:16 pm

Wat is er tegen op negers?

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Do Jul 29, 2010 7:35 am

Ja. wat is er met negers? Mercator ik waardeer je inbreng en lees het met genoegen. Maar nu zit je met zo´n uitspraak op het verkeerde forum. Hoe moet ik nu nog deze site aanraden? Ik weet zeker dat enorm veel mensen daar totaal op af knappen. Het bevestigd dat Wilders aanhangers racisten zijn. Je bewijst FFI geen dienst op die manier maar je richt schade aan. Verzin er wat op aub.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Do Jul 29, 2010 9:49 am

Socrates schreef:Gevlucht voor de multikul? Het is onmogelijk in de wereld te vluchten voor de multikul. Culturen en mensen kan je alleen ontvluchten door een enkeltje Maan of Mars.
Het zijn waarschijnlijk eerder egoistische mensen die hetgeen doen waarvan ze echte vluchtelingen betichten: emigreren om economische redenen.

Het leukste vind ik dat het linkse subsidiesponzen zijn. Volgelingen van Marx, Lenin, Mao en vooral niet te vergeten Gekke Ernst. Vooral die.

Ik vraag me af waarheen ze willen vluchten.
Waarschijnlijk richting mij, om daar prinsheerlijk te rentenieren. :yuk:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Dhana

Berichtdoor Dhana » Do Jul 29, 2010 4:49 pm

Ach, wat een onzin. Er zou net zo goed kunnen staan: Eén op de acht houdt op met roken als de tabak zo en zo duur gaat worden. En alks puntje bij paaltje komt, blijven ze allemaal doorroken.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Zo Okt 10, 2010 9:15 pm

In 2007 wordt al beweerd dat 1 op de 5 (inmiddels 1 op de 3) zal moeten emigreren. Of wordt dat deporteren? Want die passen niet meer in de nieuwe samenleving.

Nooit heeft deze uitspraak een staartje gekregen. Je kan het dus best wel over het uitsluiten uit de maatschappij van een groep hebben, als je het maar over de 'juiste' groep hebt.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

hans van de mortel

Zeven van de acht willen dus wél blijven ! ! !

Berichtdoor hans van de mortel » Ma Okt 11, 2010 8:44 pm

Schepsel schreef:Wat is er tegen op negers?

Dat moet je dan aan een aantal Oost-Europese landen, Polen en Japan vragen. Daar verwijst Mercator immers naar.
Misschien verkeerde bril opgehad? :roll2:
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

hans van de mortel

Zeven van de acht willen dus wél blijven ! ! !

Berichtdoor hans van de mortel » Ma Okt 11, 2010 8:48 pm

silkyboxershortXL schreef:Ja. wat is er met negers? Mercator ik waardeer je inbreng en lees het met genoegen. Maar nu zit je met zo´n uitspraak op het verkeerde forum. Hoe moet ik nu nog deze site aanraden? Ik weet zeker dat enorm veel mensen daar totaal op af knappen. Het bevestigd dat Wilders aanhangers racisten zijn. Je bewijst FFI geen dienst op die manier maar je richt schade aan. Verzin er wat op aub.

Er is inderdaad wel wat met negers, nu je de vraag stelt. Maar daar laat Mercator zich niet over uit. Dat moet je dan aan een aantal Oost-Europese landen, Polen en Japan vragen. Daar verwijst Mercator immers naar. Misschien verkeerde bril opgehad bij het lezen van zijn reactie? :roll2:
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

Jimm

Berichtdoor Jimm » Ma Okt 11, 2010 8:56 pm

Ze gaan hun gang maar.

silkyboxershortXL

Berichtdoor silkyboxershortXL » Ma Okt 11, 2010 9:28 pm

hans van de mortel schreef: Misschien verkeerde bril opgehad bij het lezen van zijn reactie?

Ik denk het ook. Excuses Mercator :redface:
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA

mercator

Berichtdoor mercator » Ma Okt 11, 2010 10:00 pm

silkyboxershortXL schreef:
hans van de mortel schreef: Misschien verkeerde bril opgehad bij het lezen van zijn reactie?

Ik denk het ook. Excuses Mercator :redface:

Excuses voor wat? Ik gebruik de term "negers" gewoon in de zin van donker gekleurden, itt tot blank gekleurden, wat is nou het probleem?

Terug naar “Nederland”