Eén op de tien Nederlanders: homo moet de gevangenis in

Plaats reactie
Ariel

Bericht door Ariel »

:ohmy: Dit is echt schokkend, en ik kan het niet geloven . Hoe betrouwbaar is dit onderzoek. Aan wie hebben ze vragen gesteld... Wat voor vragen hebben ze gesteld. Stel dat men een vraag stelt zoals.... Wat moet er gebeuren met een homo die bewust mensen met aids besmet, ja dan kan ik geloven dat één op de tien Nederlanders zegt dat hij de gevangenis in moet.

AMSTERDAM - Gevangenschap zal homoseksuelen tot inkeer brengen. Ook zouden de formele rechten van homo's moeten worden afgepakt.

Uit de zogenoemde homofobiemeter van ontwikkelingsorganisatie Hivos, Nederlands grootste aidsbestrijder wereldwijd, blijkt dat een op de tien Nederlanders er zo over denkt.

Homoseksuelen zouden straf verdienen, een tijdje cel zal hen wel tot inkeer brengen. Formele rechten zouden homo's helemaal niet mogen hebben, zegt 10 procent van de bezoekers van de website van Hivos.

Hoewel het beeld wat genuanceerd kan worden - een gemiddelde Hivos-bezoeker is niet de gemiddelde Nederlander - noemt het COC de resultaten 'schokkend'. Philip Tijsma zegt in Metro: 'Schokkend dat er altijd nog mensen zijn die denken dat ze homo's met straf op andere gedachten kunnen brengen."

Of het onderzoek representatief is, is nog maar de vraag. Maar ook uit cijfers van het SCP blijkt dat 10 procent van de Nederlandse bevolking homo-negatief is en vindt dat homoseksuelen niet mogen leven zoals ze dat zouden willen.

Er zou volgens Hivos wereldwijd sprake zijn van een achteruitgang van homotolerantie. In 76 landen is homoseksualiteit bij de wet verboden. Vorig jaar was dat zo in 72 landen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7286 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Manon

Re: Eén op de tien Nederlanders: homo moet de gevangenis in

Bericht door Manon »

Het hangt er dus van af welke "Nederlander" ondervraagd werd.

Volgens Maxima bestaat dé Nederlander niet. Nou dat weten we dan ook weer wel.

en wie hadden ze ondervraagd? Ho neen, dat mogen we niet weten. De biblebelt en dan de grootstedelijke hangjongeren of zo?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana

Bericht door Dhana »

Ik kan me dit werkelijk niet voorstellen. Ik zou toch denken dat ik hier in dit land met Nederlanders om ga. Ik weet zeker dat ik er niet eentje ken die zo denkt.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
H.Numan

Bericht door H.Numan »

Hivos is een linkse subsidiespons die dat geld behalve voor zichzelf aanwent voor mohammedanen.
Dit is ongeveer te vergelijken met een poll bij de Stichting "NSB Winterhulp" wat de beste oplossing is voor het joden probleem.
Maar dat laten ze graag in het midden.

Die 10% van de Nederlandse bevolking is dus de 10% die bovenmatig in de politie statistieken voorkomt.

Welke soort landen nemen strengere maatregelen tegen rugridders? Ik ken er maar twee:
  1. streng mohammedaanse landen (genezing middels hijskranen)
  2. achterlijke Afrikaanse landen (genezing middels levenslange gevangenisstraf, uit te zitten tussen enkel mannen)
En ook dat vermelden ze tactisch niet.

Wat de subsidiespons dus eigenlijk schrijft is: het geld dat we van u krijgen verkwisten we aan ons zelf, een heel klein beetje aan mohammedanen, voor de vorm. En het helpt totaal geen ene zak. Behalve onze eigen zakken.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Schepsel

Bericht door Schepsel »

Hoe Nederlands zijn die Nederlanders?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dhana

Bericht door Dhana »

Schepsel schreef:Hoe Nederlands zijn die Nederlanders?
Waarschijnlijk alleen skinheads en dubbele paspoorthoudeder geënqueteerd.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Manon

Bericht door Manon »

Nog nooit ben ik iemand tegengekomen die wou dat een homo naar de gevangenis zou moeten.... en ik loop nu toch al een aardig tijdje rond hoor.

Wel (en ik schaar mezelf daarbij) vind ik dat men strikte bepalingen moeten opstellen voor seropositieve mensen of mensen met HIV. Daarvan zou ik het toch wel strafbaar willen stellen dat zij willens en wetens onveilig vrijen en andere mensen mee besmetten. Ik hoorde zo eens een zeer verbitterde (vrouwelijke) studente die beweerde haar frustratie te kunnen uitwerken door onveilig te vrijen met zoveel mogelijk mensen. Dit is iets wat niet kan vind ik (ze verklaarde het open en bloot op TV). Maar dat heeft dan weer niks met homosexualiteit te maken.
Dhana

Bericht door Dhana »

Manon schreef:Nog nooit ben ik iemand tegengekomen die wou dat een homo naar de gevangenis zou moeten.... en ik loop nu toch al een aardig tijdje rond hoor.

Wel (en ik schaar mezelf daarbij) vind ik dat men strikte bepalingen moeten opstellen voor seropositieve mensen of mensen met HIV. Daarvan zou ik het toch wel strafbaar willen stellen dat zij willens en wetens onveilig vrijen en andere mensen mee besmetten. Ik hoorde zo eens een zeer verbitterde (vrouwelijke) studente die beweerde haar frustratie te kunnen uitwerken door onveilig te vrijen met zoveel mogelijk mensen. Dit is iets wat niet kan vind ik (ze verklaarde het open en bloot op TV). Maar dat heeft dan weer niks met homosexualiteit te maken.

Dat is wel heel jong om op die leeftijd al gefrustreerd te zijn.

Volgens mohammedanen is AIDS juist te danken aan homoseksualiteit. Zeker omdat er in het begin zoveel slachtoffers onder die groep waren? Nu is het Afrika waar besmette mesjes of gewoon randen van blikjes gebruikt worden om meisjes te besnijden of ander rituele handelingen het HIV virus doorgeven. Geen moslim die daar in mee wenst te gaan. Het is allemaal nog steeds de schuld van de homo's en allah heeft ze daarmee gestraft voor hun sodomie.

De mohammedaan blijft AIDS met seks associëren, omdat het de islam zo goed uitkomt. Zo is het nu zelfs een smoes extra geworden om maagdelijkheid voor het huwelijk te propaganderen of polygamie goed te praten. Volkomen aan het feit voorbijgaand dat praktisch iedere haartbaard heus wel aan zijn seksuele trekken is gekomen voor het huwelijk.
Manon

Bericht door Manon »

ze had dus wel een besmetting opgelopen. Ik herinner me niet of ze nu al met AIDS was gediagnosticeerd of enkel seropositief was.
Monique

Bericht door Monique »

Ik heb dat quizje even gemaakt op die website...enne... ik ben 2% homofoob !!!!

De vragen zijn best suggestief;
Je hebt 1 keuze die helemaal VOOR homofilie is en 2 keuzes die minder negatief en zeer negatief staan tegen homo's.

Ik heb bij ALLE vragen die ene VOOR homofilie gekozen en toch ben ik 2 % homofoob?

Dit is een manipulatietest waar de honden geen brood van lusten,
Deze lui moeten aan de schandpaal!
Amorele atheistische nitwit
Dhana

Bericht door Dhana »

Manon schreef:
ze had dus wel een besmetting opgelopen. Ik herinner me niet of ze nu al met AIDS was gediagnosticeerd of enkel seropositief was.

Ohh... en dan is de oplossing om gewoon te proberen ieder ander te kunnen besmetten? Die zouden ze in het gevang moeten zetten, ipv de homoseksuelen.
Manon

Bericht door Manon »

Dhana schreef:
Manon schreef:

Ohh... en dan is de oplossing om gewoon te proberen ieder ander te kunnen besmetten? Die zouden ze in het gevang moeten zetten, ipv de homoseksuelen.
Dat bedoelde ik net. Ik was totaal gechoqueerd.
vadigran

Bericht door vadigran »

Monique schreef:Ik heb dat quizje even gemaakt op die website...enne... ik ben 2% homofoob !!!!

De vragen zijn best suggestief;
Je hebt 1 keuze die helemaal VOOR homofilie is en 2 keuzes die minder negatief en zeer negatief staan tegen homo's.

Ik heb bij ALLE vragen die ene VOOR homofilie gekozen en toch ben ik 2 % homofoob?

Dit is een manipulatietest waar de honden geen brood van lusten,
Deze lui moeten aan de schandpaal!
Troost je, ik ben 4% homofoob :laugh1:.
Ariel

Bericht door Ariel »

vadigran schreef: Troost je, ik ben 4% homofoob :laugh1:.
:sly: Foei vadigran. Dat had ik niet van jou verwacht. :nono1:
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Monique

Bericht door Monique »

vadigran schreef:Troost je, ik ben 4% homofoob :laugh1:.
:roll2: :rock:
Amorele atheistische nitwit
Dhana

Bericht door Dhana »

Beter 4% hoop dan helemaal verloren. [hypocrite.gif]
Plaats reactie