Wilders: Onze cultuur beter dan achterlijke islamitische

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89880
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Wilders: Onze cultuur beter dan achterlijke islamitische

Bericht door Ariel »

Wilders: Onze cultuur beter dan achterlijke islamitische
zondag 29 augustus 2010

In een interview dat tijdens de mislukte poging een Paars-plus-kabinet te vormen is gehouden, heeft PVV-leider Geert Wilders de islam achterlijk genoemd.

Het Australische televisieprogramma Dateline zond het interview vandaag uit, het gesprek is anderhalve maand geleden gehouden, laat Wilders weten aan elsevier.nl.

In het interview met een Australisch televisieprogramma zei Wilders over de islam: 'Het is een gewelddadige ideologie vergelijkbaar met het communisme en fascisme'.

Organisatie
In het interview herhaalt Wilders een voorstander te zijn van een internationale organisatie tegen de islam.

De PVV van Wilders gaat de vierde week van onderhandelingen in met het CDA en de VVD. Die twee partijen willen een minderheidskabinet vormen met gedoogsteun van de PVV. Een aantal CDA-prominenten wil dat CDA-fractievoorzitter Maxime Verhagen de onderhandelingen stopt, vanwege de anti-islam-standpunten van Wilders.

Moskee
Zo wil Wilders op 11 september in New York gaan demonstreren tegen de bouw van een moskee, in de buurt van Ground Zero waar negen jaar geleden talloze doden zijn gevallen als gevolg van islamitische aanslagen.

Wilders heeft herhaaldelijk gezegd zijn omstreden standpunten over de islam te blijven herhalen, ook als zijn partij gedoogsteun geeft aan het minderheidskabinet.


Door Maartje Willems
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Laats ... tische.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Wilders: Onze cultuur beter dan achterlijke islamitische

Bericht door Schepsel »

Laat ze het omkeren: Is de Islam beschaafd of vooruitstrevend? Daar valt geen positief antwoord op te geven.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wilders: Onze cultuur beter dan achterlijke islamitische

Bericht door mercator »

Islam is helemaal niks, een hoop achterlijke fabels. Moslims moeten afgerekend worden op de overlast en ellende die ze wereldwijd veroorzaken.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wilders: Onze cultuur beter dan achterlijke islamitische

Bericht door Mahalingam »

Het interview bij
http://www.sbs.com.au/dateline/story/wa ... troversial
heb ik bekeken. Niets nieuws. Over de achterlijkheid heeft die het wel vaker gehad. Het nieuws is dat hij dat in Australië op de TV heeft gezegd. En daar waren tijdens de verkiezingsstrijd nog geen politiek incorrecte meningen verkondigd. De uitslag van hun verkiezingen is nog onzeker. Wel doet Labour of ze gewonnen hebben maar er was een kleine tegenslag.
Teresa Gambaro's lead over Labor's Arch Bevis in the seat of Brisbane firmed up in counting yesterday, giving her a 1719-vote margin.
This followed the finding by Liberal scrutineers, confirmed by Australian Electoral Commission staff, that 300 Liberal National votes had wrongly been credited on election night to the ALP.
This discovery gave the Liberal National Party veteran an extra 600 votes at the commission's 12.30pm update.
http://www.theaustralian.com.au/nationa ... 5911607239
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Re: Wilders: Onze cultuur beter dan achterlijke islamitische

Bericht door birdie »

Bijzonder is wel weer, dat er bij Elsevier niet op dit artikel gereageerd kan worden.
† 14 september 2012.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Wilders: Onze cultuur beter dan achterlijke islamitische

Bericht door Manon »

birdie schreef:Bijzonder is wel weer, dat er bij Elsevier niet op dit artikel gereageerd kan worden.
zou het zo in het Stalinistische USSR ook aan toe zijn gegaan?

Herverkiezingen aan 99% omdat er geen tegenkandidaten mogen zijn?
Geen commentaren omdat de commentaar modus is afgesloten = iedereen gaat akkoord?
Het wordt echt leuker en leuker.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89880
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders: Onze cultuur beter dan achterlijke islamitische

Bericht door Ariel »

Tja, wat wil je. Volgens Simon Rozendaal schuift gelukkig ook de Elzevier op naar links.
Twee uitspraken van hem.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb nog nooit van mijn leven een partijprogramma gelezen.
Allerlei collega's bij Elsevier zeggen dat ik dat bij de PVV wel zou moeten doen en dat ik me dan rot zal schrikken,
Ik merkte daar dat sommige collega’s – waarvan een enkeling zelfs een universitaire studie, helaas in een flutvak, achter de rug heeft – de behoefte voelen om zich ook heel sterk tegen de PVV en Geert Wilders af te zetten.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Re: Wilders: Onze cultuur beter dan achterlijke islamitische

Bericht door birdie »

Ariel schreef:Tja, wat wil je. Volgens Simon Rozendaal schuift gelukkig ook de Elzevier op naar links.
Twee uitspraken van hem.
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb nog nooit van mijn leven een partijprogramma gelezen.
Allerlei collega's bij Elsevier zeggen dat ik dat bij de PVV wel zou moeten doen en dat ik me dan rot zal schrikken,
Ik merkte daar dat sommige collega’s – waarvan een enkeling zelfs een universitaire studie, helaas in een flutvak, achter de rug heeft – de behoefte voelen om zich ook heel sterk tegen de PVV en Geert Wilders af te zetten.

Rozendaal heeft de PVV stemmers 'white trash' genoemd in dit stuk. Dit werd hem niet in dank afgenomen door de reageerders.
Ik zelf weet niet, wat ik hier van moet denken. Meent hij dit echt of niet? Ik lees ik Rozendaal niet vaak.
Trouwens. Elsevier begint steeds strenger te worden.
Vele reacties vanavond, op het bericht over Klink die op wil stappen, zijn zomaar verdwenen.
Bij het bericht van Bolkestijn, die Wilders niet staatsgevaarlijk vindt, is er helemaal geen mogelijkheid om te reageren.

Heb alle reacties 's bekeken bij de Australische SBS, en ik moet zeggen, dat er toch wel veel sympathieke reacties van de Aussies te zien zijn.
De Wildersbashreactie's from the Netherlands, werden veelal afgeserveerd.
† 14 september 2012.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Wilders: Onze cultuur beter dan achterlijke islamitische

Bericht door Zwartmeer »



Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wilders: Onze cultuur beter dan achterlijke islamitische

Bericht door Mahalingam »

Ik zie in de reacties op SBS dat ze daar net zulke simpele Mohammedanen hebben als wij hier. Alleen gaan die schuimbekken in het Engels.
Retard ??? He Uses The Term Freely , This Guy Is Not Even Worth His Weight In Cow Dun, Putred , Pitifull, Illminded Moran!!! (His head speaks for its self )
Poor Sick Disgusting Man, With all honesty i cant believe that a pitiful man child can even make the news for his small minded ill remarks, As a Muslim I must add that we believe in the same book as the Christians and Jews, (Torah & Injeel) In Its True Form, We Do not tamper & play with our books as we wish.this is why the ALMIGHTY LORD ALLAH (ILLAH/GOD) Has Brought forward the Quran & Has Placed a Test On Man To Find 1 SINGLE CONTRADICTION IN IT! I Mr Swine Shall Be Bought Forward On The Day !
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89880
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders: Onze cultuur beter dan achterlijke islamitische

Bericht door Ariel »

Ze kunnen in Australie beter hun hand in eigen boezen steken.
Ze zijn daar nog waarschijnlijk nog strenger dan Geert Wilders . Als je daar als immigrant afgewezen wordt,of zonder papieren binnen komt, kom je in een kamp terecht dat beveiligd is met twee hekken waarop 11.000 volt staat.
Asielzoekers ontvluchten detentiecentrum

DARWIN - Circa tachtig asielzoekers zijn woensdag in de Australische stad Darwin ontsnapt uit een detentiecentrum. De immigranten demonstreerden aan de rand van de stad langs een snelweg, omdat ze vinden dat het te lang duurt voordat hun asielaanvragen worden afgehandeld. De politie maakte na ruim zeven uur geweldloos een eind aan het protest, meldden Australische media.

Een van de actievoerders klaagde dat hij al negen maanden vastzit. Anderen pleitten voor herziening van hun afgewezen status als vluchteling. De politie arresteerde 76 asielzoekers, vijf anderen moesten wegens oververhitting in het ziekenhuis worden behandeld.

De politie is inmiddels een onderzoek begonnen hoe de asielzoekers konden ontsnappen uit het detentiekamp. De asielzoekers moesten langs twee hekken waarop 11.000 volt staat.

De uitbraak volgt op twee dagen van rellen in het detentiecentrum. Honderd vermeende mensensmokkelaars uit Indonesië richtten vernielingen aan en stichtten brand.

Australië hanteert een streng immigratiebeleid. Wie zonder geldige papieren per boot arriveert, wordt tijdelijk opgesloten.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/7524 ... buitenland" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie