Het proces tegen Wilders is begonnen. ( deel 2 )

birdie

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Berichtdoor birdie » Za Okt 09, 2010 12:13 am

PAS OP, DIT IS SATIRE. SATIRE IS WEL BERUST OP DE WAARHEID.

PPFFFHHH, er zijn mensen die hier intrappen, is mij ook 's overkomen, geeft niks!

Mercator, laten we uit beschaving 'pek en veren' maar achterwege, vroeg of laat vallen deze mensen gelukkig allemaal door de mand. Maar het blijft intriest.

BITTERE OVERPEINZINGEN VAN EEN RECHTER

GER STRUIK - 08 OKTOBER 2010

Mr. Jan Moors, rechtbankvoorzitter in het Wilders-proces, kan het nog steeds niet bevatten. Hoe heeft het proces zo kunnen ontsporen?

Ja, hoe heeft het proces zo kunnen ontsporen? Onderschatting is het niet geweest. Ik ben een ervaren rechter en ik wist vooraf dat een politiek proces tegen iemand als Wilders geen routineklus zou zijn. Integendeel. Maandenlang heb ik me minutieus voorbereid. Natuurlijk heb ik mezelf daarbij ook indringend de vraag gesteld: Jan, hoe ga je het ter zitting aanpakken? Wat wordt je strijdplan? Want ik kreeg natuurlijk wel te maken met een stelletje notoire straatvechters. Ga maar na: Wilders neemt niet een beschaafde advocaat van een kantoor van standing in de arm. Nee, hij komt aanzetten met een type als Moszkowicz. Maar misschien kon Wilders ook geen fatsoenlijke advocaat bereid vinden om hem te verdedigen. Hoe dan ook, Moszkowicz, die kennen we hier natuurlijk wel in Amsterdam. Die heeft Bouterse verdedigd, Endstra, Holleeder en nu dus Wilders. Een aardig kwartet dunkt me zo.

Maakt de aanwezigheid van Moszkowicz de zaak al tricky genoeg, het grootste gevaar voor een goede gang van zaken komt natuurlijk van Wilders zelf. Voor je het weet maakt die er één groot mediacircus van. Hoe hou ik Wilders in de touwen? Weken heb ik vertwijfeld met die vraag rondgelopen en ik dacht uiteindelijk een feilloze oplossing gevonden te hebben.

Voorop stond dat ik koste wat kost een discussie wilde vermijden over de vraag of Wilders gelijk heeft. In een politiek proces als dit mag de waarheid natuurlijk geen bepalende rol spelen. Op dat punt zou ik het ook niet van Wilders winnen. Nee, ik moest de strijd aangaan met mijn eigen sterke wapen. En dat is: onbenulligheid.

Ik wil mezelf niet al te zeer op de borst kloppen, maar wanneer het gaat om onbenulligheid, dan sta ik in magistratelijk Nederland op eenzame hoogte. Dan kan niemand zich met mij meten. Bovendien, als er iets is waar ik Wilders mee op de kast denk te kunnen krijgen, dan is het pietluttigheid, kleinzieligheid, onbeduidendheid. En dat zijn uitgerekend mijn sterke punten. Spijkers zoeken op laag water, muggenziften, je kunt het of je kunt het niet. En ik kan het.

Gelukkig wemelde het in de dagvaarding van mogelijkheden om mijn unieke talent voor het onbenullige ten volle te benutten. Neem nu de stelling van Wilders dat “als je de Koran ontdoet van alle haatdragende teksten, de Koran het formaat van Donald Duck zou hebben?” Een schrijnend voorbeeld van hoe gruwelijk en beledigend de waarheid voor moslims kan uitpakken. Je moet Wilders ook niet rechtstreeks gaan vragen het te bewijzen, Welnee! Wilders vraagt dan een korte schorsing aan om vervolgens triomfantelijk met een uitgedunde Koran en een Donald Duck weer in de rechtszaal terug te keren. Nee, het vraagt een totaal andere aanpak, zoals bijvoorbeeld:

Mijnheer Wilders, denkt u dat de Donald Duck in islamitische kring veel wordt gelezen? Dat interesseert u niet? En waarom dan niet? Bent u overigens zelf geabonneerd op de Donald Duck? Nee? Heeft u dan recentelijk een exemplaar van de Donald Duck ingezien of gelezen? Zo nee, hoe kunt u dan weten hoe dik een Donald Duck tegenwoordig is? Had uw stelling niet geloofwaardiger en minder kwetsend overgekomen indien u hier naar een dikker en serieuzer tijdschrift had verwezen, zoals bijvoorbeeld de Libelle of de Avenue? Waarom heeft u dat dan niet gedaan? Hoe dik is een Koran eigenlijk, mijnheer Wilders? Zijn er niet vele formaten Koran in omloop? Hoe kunt u de dikte van de Koran dan vergelijken met de Donald Duck? Was uw vergelijking eigenlijk wel serieus bedoeld of wilde u eigenlijk maar alleen het journaal van 8 uur halen? Heeft u uw stelling nog voorgelegd aan uw plaatselijk iman en, zo nee, waarom eigenlijk niet? Past u dan nooit wederhoor toe?

En zo kan ik nog wel even doorgaan. Over de vele tientallen uitspraken die Wilders ten laste zijn gelegd, zijn honderden uiterst lullige, uiterst irritante vraagjes te stellen. Van die zuigende vraagjes naar de bekende weg. Van die onnozele vraagjes die niettemin iemand het bloed onder de nagels vandaan halen. Zo van: waarom geldt 2 + 2 = 4? Kunt u dat de rechtbank uitleggen mijnheer Wilders? En om goed beslagen ten ijs te komen had ik honderden van dat soort vraagjes van tevoren bedacht en voor de zekerheid ook keurig uitgeschreven. Als je Wilders maar lang genoeg als een imbeciel behandelt, dan ontploft hij op een gegeven moment. Dat kan niet uitblijven. En dan gaat hij zonder twijfel een paar heel onverstandige dingen zeggen die ik in mijn vonnis goed zou kunnen gebruiken.

Het leek zo’n uitnemend strijdplan, maar het heeft niet gewerkt. Of liever gezegd, het is tot mijn verbijstering als een boemerang teruggekomen.

Ik open op maandagmorgen 4 oktober welgemoed de zitting en daar komt meteen die etter van een Moszkowicz doodleuk met de mededeling dat Wilders alleen een korte verklaring wenste af te leggen en zich voor het overige op zijn zwijgrecht zou beroepen. Of er een bom ontplofte. Mijn hele zorgvuldig opgebouwde strijdplan kon zo door de plee. Nee werkelijk, ik had er een jaarsalaris voor gegeven als ik op dat moment die boodschap met een stalen gezicht in ontvangst had kunnen nemen en bij mezelf had kunnen denken: jammer van strijdplan A, gelukkig kan ik voor deze nieuwe situatie strijdplan B uit de la trekken. MAAR IK HAD HELEMAAL GEEN STRIJDPLAN B !!! Tot op mijn sterfdag zal mij de vraag blijven achtervolgen waarom ik geen rekening had gehouden met de mogelijkheid, dat die vuilbek van een Wilders ditmaal wel zijn snater dicht zou houden.

In mijn ontreddering liet ik zelfs even het masker van onpartijdigheid vallen en gaf ik Wilders een veeg uit de pan die zo uit de mond van Pechthold had kunnen komen. En nauwelijks een uur later ‒ ik kon er op wachten ‒ had ik een wrakingsverzoek aan mijn broek hangen.

In de tussentijd verging het me niet veel beter. Ik probeerde wanhopig nog wat van mijn aanvankelijke strijdplan overeind te houden en begon Wilders mijn waslijst van onbenullige vragen voor te lezen. Echter, wanneer die tientallen vragen niet worden onderbroken door antwoorden van Wilders dan beginnen steeds meer mensen het spel door te krijgen. Die waslijst begint dan steeds meer de contouren te krijgen van wat het werkelijk was: een doelbewuste en geniepige poging om Wilders af te zeiken. En zo kreeg ik allengs het onbehagelijke gevoel dat ik niet zozeer Wilders, maar vooral mezelf en de rechtbank te kijk zette. Het wrakingsverzoek kwam eigenlijk als een bevrijding. Even een time-out om mezelf te herpakken.

Over dat wrakingsverzoek wil ik kort zijn. Van mij had de wrakingskamer het mogen toewijzen. Dan was ik van de zaak verlost geweest. Het heeft helaas niet zo mogen zijn.

En zo gingen we woensdag weer verder en het werd opnieuw een rampdag. Het begon met de gruwelijke film Fitna en een kleine aanvaring met dat stuk venijn van een Moszkowicz. Ik dacht: hij zal toch niet ....?! Maar nee, het bleef bij wat gesputter. En vervolgens werden de leden van de rechtbank door Moszkowicz tot de vernederende taak verplicht om de rest van de dag allerlei adviezen van rechtsgeleerden, een drietal onder ede afgelegde verklaringen van zogenaamde islamdeskundigen en brieven van het OM voor te lezen. Die stukken herhaalden tientallen malen dezelfde twee boodschappen:
1. De stellingen van Wilders zijn een bijdrage aan het maatschappelijke debat en zouden dus niet strafbaar moeten zijn.
2. De centrale stelling van Wilders klopt: de islam is een gevaarlijke ideologie die uit is op vernietiging van het Westen.

En zo zaten wij als rechters bijna de godganselijke dag Wilders vrij te pleiten en de islam in diskrediet te brengen. Die dag stond niet Wilders terecht, maar de islam met de rechtbank in de rol van aanklager. Dat is toch niet de bedoeling van dit proces geweest. Ik zag in de zaal Rabbae ook al wit wegtrekken.

Kan het nog erger? Ja, het kan nog erger worden. Dadelijk gaat het O.M. ook nog om vrijspraak vragen. Hirsch Ballin zwaait af en van Bruin I kun je werkelijk het ergste verwachten.

Uit dit alles trek ik de les dat een effectieve vervolging van onwelgevallige politici in Nederland helaas nog in de kinderschoenen staat. Er zijn genoeg landen die hebben laten zien dat een politieke strafzaak wel degelijk doelmatig en professioneel kan worden aangepakt. Gelukkig zullen ook op dit punt intensievere contacten met de islamitisch wereld verrijkend kunnen werken.

http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=12242
† 14 september 2012.

mercator

Berichtdoor mercator » Za Okt 09, 2010 1:28 am

Juist! Ik heb onmiddellijk de Gevestigde Machten aangeschreven om Donald Duck te dagvaarden omdat die Zijn naam laat gebruiken door de racist Wilders om een kwetsbare bevolkingsgroep die een bepaald geloof aanhangt als "groep" te beledigen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

hans van de mortel

Het proces tegen onwelwillende honden (islam) is begonnen.

Berichtdoor hans van de mortel » Za Okt 09, 2010 10:26 am

mercator schreef:Mijn idee? Een prima leider voor Islamieten, geen gezeur, wie zijn smoel opendoet wordt eventjes doodgeknuppeld. Ook idee van Saddam van Irak, Assad van Syrië, Ahmadjinehad van Perzië. ZULKE leiders hebben moslims nodig, daar voelen ze zich zelfs heel prettig bij. Maar het gedonder begint wanneer MOSLIMS zich hier in een beschaafde kennismaatschappij nestelen: ze roepen als het ware SLA MIJ! BLANKE MEESTER, LAAT MIJ DE ZWEEP VOELEN OP MIJN ISLAMITIESE VEL! ...maar dan komen die "democraatjes" met allerlei slap gelul van dialoog, oecumene, inburgering etc.... Dat is écht TE veel voor een beperkt moslimbrein!

Zo is het en anders niet. Niemand kan dit tegenspreken.

Natuurlijk werden mohammedanen niet doodgeknuppeld. Wel gemarteld in de gevangenis en slecht behandeld. En soms geëxecuteerd. Maar dat gold net zo goed voor christenen, atheïsten of wie dan ook die zich zo nodig tegen het gezag moest keren. In feite had bijna iedereen het naar zijn zin. Irak was een rijk land, een bruisende natie waar het feesten tot diep in de nacht doorging. Overal waren alcoholische versnaperingen in grote hoeveelheden verkrijgbaar. Bagdad was het Parijs van het Midden-oosten. En ook in Syrië en Libanon kon men zijn levensvreugde niet op. Het was daar gezellig en er was van alles te beleven. Ook onder de Sjah van Perzië. Maar je kon natuurlijk ook rustig thuis in je tent blijven bidden tot je gebeden verhoord werden. Of waren er toen soms helemaal geen mohammedanen in die contreien?

De mens heeft hersenen die niet overal op dezelfde manier functioneren. Geef je iemand een vinger, hij neemt de hele hand. Geef je iemand het vrije woord, hij blijft door ratelen (Hans van de Mortel); soms als een kip zonder kop.

Alhoewel ik slechts zes weken aan mijn dienstplicht tegemoet ben gekomen - ik had toen al een hekel aan het koningshuis, het stompzinnige volkslied, de huichelachtige vaderlandsliefde en alle smeerlapperij eromheen - kan ik wel vertellen hoe het werkt in het leger. Je bent NIKS! Nobody, je bent een nummer. Befehl ist Befehl. En zo is het.

Ik was vanzelfsprekend weerspanning, maar niet dom en paste mij aan. Ik heb lol gehad. Maar er waren vooral Amsterdammertjes, van die vrijgevochten brutaaltjes met grote spierballen, die maar moeilijk konden wennen aan het gezag, soms een grote bek opzette en al gauw op de vuist gingen met een meerdere in rang met een zuidelijk accent. De straf? Nou, die was niet misselijk. Van isoleercel tot zware drilstraf in Nieuwersluis. En ik kan je verzekeren, dat soort gasten met de grootste bek, kwam als een mak lief schaap, genezen en wel terug. En van zo’n stoere Amsterdamse grootsmoel-bink hoorde je later later dat hij was opgeklommen tot sergeant. En dat nu juist zijn de ergsten in de militaire dient. Die laten niets van je heel. (by the way: ik ben trouwens ook een geboren en getogen Amsterdammer. Vandaar ook diezelfde grote smoel)

Dus, het hele verhaal van Mercator is zo logisch als 1 + 1 is 2. Geen speld tussen te krijgen. Wat dat betreft is het jammer dat de Dienstplicht is afgeschaft. We zouden dan bijna nooit meer problemen hebben met onwelwillende honden, de onuitstaanbare Marokkaantjes.

Hoe dan ook, op iedereen is het succes van het zwaard van Damocles van toepassing!

En soms is daar een proces over de weerspannigheid tussen leugen en waarheid voor nodig.
Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand.

hans van de mortel

Waar gaat het nu eigenlijk om?

Berichtdoor hans van de mortel » Za Okt 09, 2010 12:50 pm

Sorry mensen! Dit is een lang epistel met een filmpje (duurt niet zo lang) dat u zeker niet mag missen. Ook al kent u dit fragment, kijk en huiver nog maar eens een keer, en leer hiervan dat de mens geen vrije wil heeft, maar geredigeerd wordt vanuit zijn hersenen tot het maken van verwilderde domme leugenachtige ophitsende uitspraken waarvan hij blijkbaar niet de consequentie kan overzien.

De plaats van islam in ONZE kennisbeschaving, vrijheid van meningsuiting, godsdienstwaanzin. Het is allemaal niet weg te denken zonder Pim Fortuyn, Geert Wilders, Achmed Aboutaleb, u en ik.

oktober 2008

Vrijdenker schreef:

De mainstream media doen in ieder geval één belangrijk aspect over Ahmed Aboutaleb onderbelichten: de rol die hij speelde bij de demonisering van Pim Fortuyn, ruim zes jaar geleden. (HvdM: nu dus 14 jaar geleden)
Via HetVrijeVolk.com ontdekte ik laatst een interessante video op YouTube, van een TweeVandaag-uitzending van 9 februari 2002. Daarin zet Ahmed Aboutaleb de niet veel later vermoorde Pim Fortuyn neer als een soort nazi. De betreffende video is te vinden op:

http://www.youtube.com/watch?v=TiGP-_7tHzo (Aboutaleb verschijnt vanaf 3:33).

Waar ik mij aan ergerde met die Aboutaleb, en dat zal waarschijnlijk nooit meer goed komen tussen ons, is dat hij mij als deelgenoot van de Nederlandse samenleving en ONZE beschaving onderuit haalde. In casu, u allemaal! Kijk, luister en huiver maar eens goed naar wat die Achmed de moslim allemaal durft te zeggen over ons. Hij is aan één stuk door aan het beledigen en vooral denigreren! Waarom? Typisch mohammedanen. Als ze hun kans schoon zien slaan ze toe. Ze hebben nog altijd de overtuiging dat hun onbeholpen achterlijkheid, vol met leugens, haat en geweld, list en bedrog, hun woestijn-superioriteit, staat boven ONZE kennisbeschaving.

In feite doet hij zich voor als een superieure arrogante hoogmoedige Marokkaanse kwast die ons de oren gaat wassen en vertellen wat we wel en niet mogen doen, vinden en denken. Hij noemt zichzelf cynisch de drager van een achterlijke cultuur. Als we Achmed de mohammedaan door zijn eigen bril bezien als vertegenwoordiger van islam, staat ons nog een lange, vermoeide levenswandel te wachten op de moeilijk begaanbare weg van ONZE kennisbeschaving.

Als Aboutaleb gewoon netjes gesproken had in termen van ’ik ben het er niet mee eens’ en ’dat vind ik bepaald geen goed idee,’ dan had ik geen boze kritiek op die meneer gehad. Nu druipt zijn brutale arrogantie en hoogmoedigheid van het scherm af. Een moslim mannetje, dat niet de moed heeft om zijn Marokkaanse paspoort aan de wilgen te hangen, meent in dat filmpje ons duidelijk te moeten maken dat wij verkeerd bezig zijn, dat wij een onbeschaafd volk zijn. En dit alles wanneer wij de ideeën van Fortuyn accepteren of overnemen. Sterker nog, indirect verwijt hij ons al een onbeschaafde natie te zijn met de sowieso aanwezigheid van Fortuyn. 

Dat moslim mannetje had nooit kunnen bevroeden wat er daarna allemaal zou gebeuren. Dat er na Fortuyn een nieuwe strijder TEGEN de onmenselijke onwaardigheid van islam zou opstaan: Geert Wilders. En zonder hulp van het volk in een democratie is zoiets uitgesloten!

Hij en alle linkse Gutmenschen, inclusief premier Kok gingen er vanzelfsprekend van uit dat het afgelopen was met Fortuyn. Niet direct fysiek, maar wel geestelijk, gedumpt in de afvalbak van de linkse ’Gutmensch Gestaltungsverein für Volk und Vaterland’. Het kan toch niet gebeuren dat alle linkse wijsheid en fatsoen voorgoed op de schop zou gaan door toedoen van zo’n kale homo-neet? Het Nederlandse volk moest en zou van de linkse Gutmensch-Gemeinschaft, in samenwerking met alle islam-aanhangers en alle beschikbare middelen, de mens Fortuyn uitkotsen in de samenleving! Op straffe van het stigma van nazi, fascist, rechtse hufter, en ga zo maar door.

De lijst Pim Fortuyn was geboren! Volgens Achmed Aboutaleb zouden WIJ NEDERLANDERS onze BESCHAVING verliezen, als we de lijn van zijn uitspraken doortrekken na de behaalde grote overwinning van Fortuyn. En dat vind ik een kwalijker zaak van deze mohammedaanse burgemeester dan Fortuyn neerzetten als een ’soort nazi.’ 

”Je MOET iemand beoordelen op wat hij zegt,” 

waren de stoere overtuigende woorden van deze intellectuele linkse islam-aanhanger uit Marokko die overigens niet in Nederland geboren is

Achmedje Aboutaleb, de trotse islamaanhanger en doortastende moslim-arrogant die bovendien ook nog eens een aanhanger is van een extreem rechts fascistische ordonnantie als aanhanger van de koran, zei voor de televisie: ”Je MOET iemand beoordelen op wat hij zegt.” 

Bedankt voor uw wijsheid meneer de mohammedaanse Marokkaan. Waarom wordt dit argument niet gebruikt in het proces tegen Wilders? Immers, men is bezig de woorden die Wilders heeft gezegd op een gouden islamitische weegschaal te leggen, teneinde Wilders de mond te snoeren. Maar wordt het niet de hoogste tijd om de islam en daarbij Aboutaleb en al de in ons land wonende mohammedanen af te rekenen op de woorden van hun o zo geliefde vuile vieze gore profeet? De koran en de haddiths staan er boordenvol van. De politiek bedwelmende rottende stank vanuit Mekka is hier maar al te vaak te ruiken.

Mohamed zei: ”Allah weet wie hem vreest in het onzienlijke. Wie dan daarna in overtreding is, voor die is een pijnlijke bestraffing.” (5:94) 
Pijnlijke bestraffing, meneer Aboutaleb de moslim? Waar zijn we nou mee bezig irritant moslim mannetje? 

Mohamed zei: ”Maar zij, die ongelovig zijn en Onze tekenen voor leugen verklaren, dat zijn de lieden van het hellevuur.” (5:86) 
Niet eens zijn met Aboutaleb de moslim? Wat betekent dit overeenkomstig zijn goedkeuring aan de koran? Dat wij de kanker kunnen krijgen. En dat is nog zacht uitgedrukt. Want aan kanker overlijdt een mens. maar wat zijn vieze smerige profeet ons toewenst is dat wij eeuwig moeten branden op een braadrooster van zijn krankzinnige zelfbedachte nazi-god ’allah’. Aboutaleb is niets meer dan een smerige fascist en een sadistische krankzinnige godsdienstwaanzinnige. 

Mohamed zei: ”Zij die de bezittingen der wezen verteren in onrecht, die zullen in hun buiken slechts vuur te verteren krijgen en braden in vlammengloed.” (4:10) 
Lekker zeg, zo’n vies gluiperig moslim mannetje als Aboutaleb die iemand weet te beoordelen op wat hij zegt. Of wil deze schijnheilige kutmoslim soms van zijn ’geloof’ afvallen en beweren dat hij nu liever ’een beurt overslaat’ in het beoordelen op wat iemand zegt? 

Mohamed zei: ”Doch indien zij u bestrijden, doodt hen dan. Aldus is de vergelding der ongelovigen.” (2:191) 
Welnu moslim mannetje Aboutaleb. Wat heb je hierop te zeggen? Dit bijvoorbeeld: ”Je MOET iemand beoordelen op wat hij zegt.” Mag ik verwachten dat je niet in staat bent om te onderhandelen, het goede in de mens te onderkennen? Nee, wie jou bestrijdt als moslim en aanhanger van de pedofiele analfabete kamelenkeutelverzamelaar moet direct gedood worden. Want dat leert jouw achterlijke religie jou waar je je nog steeds aan vast houdt. Of zijn misschien buiten jouw medeweten enkele hersencellen aangetast door de islamrot?

Mohamed zei: ”Maar zij die zich beijveren afbreuk te doen aan Onze tekenen, voor hen is een bestraffing van smartelijke teistering.” 
Godverdomme Aboutaleb, arrogante moslimkwast. Wie denk je wel die je bent? Dat je het met deze uitspraak eens bent als moslim mannetje en aanhanger van de grootste pedofiele analfabeet in de menselijke geschiedenis?

Welnu meneer de moslim intrigant, beste theater rechters, zo gaat de koran bladzijde na bladzijde onverminderd in hetzelfde mensonterende fascistische tempo voort. Mag ik nu aannemen dat u alles wat deze pedofiele analfabeet heeft gezegd, beoordeelt als zeer verwerpelijke rechts extremistisch fascistische uitspraken? Want de wijsheid van mohammedaanse Marokkaan Aboutaleb zegt immers dat wij mensen moeten beoordelen op hun woorden.

Met de meeste minachting en opgespaarde fecaliën voor alle godsdienstwaanzinnige politieke corruptie, groet ik,

Hans van de Mortel. 

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Okt 09, 2010 1:17 pm

De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

hans van de mortel

Berichtdoor hans van de mortel » Za Okt 09, 2010 1:39 pm

Beste lieve zelfstandig nuchter denkende mensen,

Er bestaat toch ook zoiets als de handdoek in de ring gooien?

Je gaat je tijd toch niet langer verspillen aan een in feite verloren zaak?

Al die islam fans in de zaal zijn verplicht - o hoe heerlijk, en dank hiervoor Allah, het is uw wil - om al die bullshit over de islam aan te horen. Goddelijk! Verrukkelijk! Zij MOETEN, ja, zijn VERPLICHT, al die fascistische smerige FEITEN over hun geliefde analfabeet Mohammed aan te horen. Wat een exclusieve zalig makende vernedering voor al die godsdienst verdwaasde dommeriken en onaangepaste medeburgers!

Waarom doet een mens zichzelf dit aan? Gooi toch de handdoek in de ring! Open de ogen! OK, islam-aanhangers, jullie zijn je hele leven belazerd geworden. Maar moet je daarvoor nou zo diep in de put blijven zitten? Geniet van het leven. Ga door met parasiteren op ONZE kennisbeschaving! Lach je rot! Je bent erin getuind, net zoals ik met die andere godsdienswaanzinnige idioterie, de club van Getuigen van Jehovah. Heb ik dan een reden om trots te zijn en vast te houden aan de grote leugen?

Hoeveel mensen kopen niet maandelijks een lot in de loterij? De kans dat je wint is in ieder geval groter dan binnenkort aan de slag te gaan met 72 ’maagdelijke’ hoeren in het verhaaltje van de analfabeet en aan de galg ontsnapte Mohammed. Is dat soms de reden dat islam-aanhangers tot het einde toe volharden in het geloof dat iedere mohammedaan die hoofdprijs zal winnen? Hoe achterlijk kan een mens toch zijn?

Want dat is het grote probleem bij al die zielige Marokkaanse en Turkse moslim-engerds, wanneer zij eenmaal toegeven dat Mohammed een fantast, crimineel en aan de galg ontsnapte boef is, en dat die Allah niets anders is dan een goedkoop aftreksel van de aan schizofrenie en functie gestoorde hersencellen lijdende Mohammed, ja, ja dan haalt iedere moslim in feite zichzelf naar beneden. Dus hij zal zo lang mogelijk vasthouden aan zijn eigen waanzin, aan zijn hersengestoord disfunctioneren in de maatschappij binnen ONZE kennisbeschaving.

Islam hoort in ONZE kennisbeschaving NOOIT thuis!

Islam is alleen voor mensen die eeuwig dom willen blijven in hun eigen verstikte superioriteitsbelevenis.

mercator

Berichtdoor mercator » Za Okt 09, 2010 1:47 pm

hans van de mortel schreef:
[b]Al die islam fans in de zaal zijn verplicht - o hoe heerlijk, en dank hiervoor Allah, het is uw wil - om al die bullshit over de islam aan te horen.

Neen! Tijdens het voorlezen van de getuigenis van mevr. Sultan was het bankje van de "eisende partij" LEEG, geen Mohammed Rabbae, geen Rene Daenen, allemaal weg. Dat mag blijkbaar zo maar. Net zoals dat ene figuur dat wegliep omdat zij (wat was het?) Fitna niet wilde zien( het leek wel de achterkant van Paul de Leeuw). Die rechtszaal is dus niet alleen een klucht-theater, maar ook een "duivenkot" zoals we hier in Vlaanderen zeggen: zo gauw een van de juiste partijen denkt iets te moeten horen of zien dat ze niet bevalt stappen ze op. Mag Wilders opstappen ? Neen, hij niet. De moslim-minnaars mogen naar het theehuis als er iets naars wordt voorgelezen over het voorwerp van hun aanbidding, de woestijnschuimer Mohammed.

hans van de mortel

Moslims minachten NL-rechtspraak!

Berichtdoor hans van de mortel » Za Okt 09, 2010 2:05 pm

mercator schreef:
hans van de mortel schreef:
[b]Al die islam fans in de zaal zijn verplicht - o hoe heerlijk, en dank hiervoor Allah, het is uw wil - om al die bullshit over de islam aan te horen.

Neen! Tijdens het voorlezen van de getuigenis van mevr. Sultan was het bankje van de "eisende partij" LEEG, geen Mohammed Rabbae, geen Rene Daenen, allemaal weg. Dat mag blijkbaar zo maar. Net zoals dat ene figuur dat wegliep omdat zij (wat was het?) Fitna niet wilde zien( het leek wel de achterkant van Paul de Leeuw). Die rechtszaal is dus niet alleen een klucht-theater, maar ook een "duivenkot" zoals we hier in Vlaanderen zeggen: zo gauw een van de juiste partijen denkt iets te moeten horen of zien dat ze niet bevalt stappen ze op. Mag Wilders opstappen ? Neen, hij niet. De moslim-minnaars mogen naar het theehuis als er iets naars wordt voorgelezen over het voorwerp van hun aanbidding, de woestijnschuimer Mohammed.

O! Wat jammer nou. Dat wist ik niet. Ik snap het ook niet. Maar . . . die raadsmensjes van de ’eisende’ partij zullen toch wel gebleven zijn? Het weglopen van die islam-aanhangers is niet alleen onbeleefd, maar getuigt vooral van minachting voor onze rechterlijke macht. Immers, bij de weglopers staat blijkbaar al bij voorbaat vast dat ZIJ gelijk hebben en NIET Wilders of DE UITSPRAAK van de rechters.

Ik zie de toekomst met moslims pessimistisch tegemoet. Dan blijft er inderdaad maar één ding over. DE MUUR.

mercator

Berichtdoor mercator » Za Okt 09, 2010 2:30 pm

In een bevlogen-ik zou haast religieuze-stemming zijnde, moet ik bij het proces Wilders denken aan dat andere proces, 1980 jaar geleden. Toen ook wilde Pontius Pilatus(het OM) Hem niet vervolgen, maar was die te laf-of vond hij een godsdienstwaanzinige Jood zoals er toen zo velen waren te onbelangrijk- om van vervolging af te zien. Hij leverde Hem over aan het volkstribunaal(Moors c.s.) dat om Zijn bloed schreeuwde omdat die lui zich "beledigd" voelden. Want Hij had helemaal niks crimineels gedaan. Dat afgesneden oor van die soldaat was dan nog op het conto van Petrus te plaatsen.
Of Wilders ook een theatraal en magistraal publiek lijden aan het Kruis zal te beurt vallen is nog te bezien. Wss dooft heel dit slechte toneelstukje uit als de nachtkaars waarmee de moslims zich zouden moeten verlichten als wij hen de Gloeilamp niet hadden geschonken.

Als je goed kijkt zie je bij tijd en wijle een vage maar onmiskenbare stralenkrans rond de kop van Wilders oplichten. Bij Moskowitz niet, die is niet zo heilig.

mercator

Re: Moslims minachten NL-rechtspraak!

Berichtdoor mercator » Za Okt 09, 2010 2:33 pm

hans van de mortel schreef:Ik zie de toekomst met moslims pessimistisch tegemoet. Dan blijft er inderdaad maar één ding over. DE MUUR.

Nee! De Corridor van Mercator van N naar Z, 2 km breed afgebakend met prikkeldraad en mijnenv....etc. enfin dat plaatje kennen jullie al, ik ga het niet ad nauseam(1)opnieuw vertellen :D

(1) Tot walgens toe.

Moskowitz-speak: argumentum paupertatis=een lulverhaaltje
a contrecoeur=met tegenzin

Zwartmeer

Re: Moslims minachten NL-rechtspraak!

Berichtdoor Zwartmeer » Ma Okt 11, 2010 9:09 am

hans van de mortel schreef: Ik zie de toekomst met moslims pessimistisch tegemoet. Dan blijft er inderdaad maar één ding over. DE MUUR.

Ik ben wat positiever. Ik zou zeggen wat is er tegen, in dit geval dan, om een eigen slaaf of slavin te hebben?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Okt 11, 2010 5:15 pm

Morgen om half negen gaat het proces verder.

http://nos.nl/nieuws/live/politiek24/
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

BFA

Berichtdoor BFA » Ma Okt 11, 2010 5:32 pm

Zwartmeer schreef:Ik zou zeggen wat is er tegen, in dit geval dan, om een eigen slaaf of slavin te hebben?

Een Robot, kleine problemen in de private sfeer.
Een Mohbot, grote problemen die zich in de publieke sfeer doorzetten.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;

Manon

Berichtdoor Manon » Ma Okt 11, 2010 6:34 pm

Ariel schreef:Morgen om half negen gaat het proces verder.

leuk! ik was vanmorgen wéér mis, zat ik al van 9 uur mèt koffie en boterhammetjes voor het scherm.. :?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Ma Okt 11, 2010 7:08 pm

Vol verwachting klopt ons hart, wie de koek krijgt wie de gard.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Ma Okt 11, 2010 8:00 pm

Manon schreef:
Ariel schreef:Morgen om half negen gaat het proces verder.

leuk! ik was vanmorgen wéér mis, zat ik al van 9 uur mèt koffie en boterhammetjes voor het scherm.. :?

En ik heb een bokszak in de huiskamer gehangen en had bokshandschoenen aan. Ik meende dat die gast die doodsfatwas voor schrijvers goedkeurt aan het woord zou komen...

birdie

Berichtdoor birdie » Di Okt 12, 2010 12:06 am

Ayaan Hirsi Ali...

'PROCES WILDERS ZET RELATIE PVV-STEMMERS EN MOSLIMS OP SCHERP'

De spanningen tussen de 1 miljoen moslims in Nederland en de 1,4 miljoen PVV-stemmers kan door het proces tegen Geert Wilders een kookpunt bereiken. Dat schrijft Ayaan Hirsi Ali in The Wall Street Journal.

“Nederland heeft al eerder kennis gemaakt met islamitisch geweld en kan opnieuw te maken krijgen met gewelddadige confrontaties,” waarschuwt zij.

Hirsi Ali vraagt zich af hoe het mogelijk is dat een beschaafd Europees land een politicus de mond wil snoeren door te dreigen met celstraffen. Als antwoord noemt zij drie redenen.

De eerste: het traditionele onbehagen over Wilders’ manier van politiek bedrijven. Volgens Hirsi Ali is Nederland gericht op consensus, wat in de praktijk neerkomt op het ontlopen van discussies over controversiële onderwerpen.

Hirsi Ali constateert dat de elite de gewone man het zwijgen oplegde als het ging over problemen met islamitische migranten. “Geef moslims migranten voordelen en wacht tot zij vrijwillig integreren, was het devies. (…) Een steeds groter deel van de bevolking, waaronder ikzelf en Geert Wilders, hadden twijfels over dit lichtzinnige en gevaarlijk idee van tolerantie.”

“De tweede reden dat Geert Wilders terecht staat is de electorale kracht van de moslims in de vier grootste steden van Nederland. Tijdens de gemeenteraadsverkiezingen in 2006 traden moslims voor de eerste keer op als een machtblok dat een politieke partij kon maken en breken.”

Als derde reden noemt Hirsi Ali de rol van de Organisation of the Islamic Conference die het Europese debat over de islam wil smoren. “De 57 OIC-landen hanteren daarbij de strategie om moslimimmigranten in Europa te beschouwen als satellietgemeenschappen. Dat gebeurt door islamitische culturele organisaties, moskeeën en islamitische centra op te richten en door vast te houden aan de dubbele nationaliteit. “

Hirsi Ali vreest dat het proces tegen Wilders islamcritici de mond snoert. Als het vrije woord in Europa niet langer beschermd wordt, verliest het Westen de strijd tegen de politieke islam, waarschuwt ze.

http://www.trouw.nl/nieuws/politiek/article3248148.ece/_Proces_Wilders_zet_relatie_PVV-stemmers_en_moslims_op_scherp_.html
† 14 september 2012.

hans van de mortel

Alles hangt af van de uitslag.

Berichtdoor hans van de mortel » Di Okt 12, 2010 8:54 am

birdie schreef:Ayaan Hirsi Ali...

'PROCES WILDERS ZET RELATIE PVV-STEMMERS EN MOSLIMS OP SCHERP'

De spanningen tussen de 1 miljoen moslims in Nederland en de 1,4 miljoen PVV-stemmers kan door het proces tegen Geert Wilders een kookpunt bereiken. Dat schrijft Ayaan Hirsi Ali in The Wall Street Journal.

“Nederland heeft al eerder kennis gemaakt met islamitisch geweld en kan opnieuw te maken krijgen met gewelddadige confrontaties,” waarschuwt zij.

Neem alleen maar na de moord op Theo van Gogh. De destijds nog wethouder van Amsterdam zijnde Achmed Aboutaleb stak zijn waarschuwende vinger omhoog naar de Marokkanen in Nederland. Niet aanpassen aan ONZE kennisbeschaving en deze niet accepteren? Ze konden oprotten van Aboutaleb. Krachtige woorden die aan duidelijkheid niets te wensen overlieten. Waarmee Aboutaleb zich tegelijkertijd profileerde als de meest geschikte kandidaat binnen de PvdA voor een belangrijke nog hogere bestuurlijke post.

Kromp de Marokkaanse gemeenschap toen ineen van schaamte of besef van culturele aanpassingstekortkomingen? Helemaal niet! Het tegendeel was waar. Achmed, de intellectueel onder de Marokkanen moest bukken; hij moest oppassen voor al het dreigende geweld dat hem overkwam vanuit zijn eigen achterlijke culturele achterban. Hij kreeg beveiliging.

En waarom? Omdat Achmed zich volgens de Marokkaanse meute niet langer islamitisch gedroeg. Hij werd beschouwd als een regelrechte verrader. Verrader? Hoezo? Als er een met succes glorieus geïntegreerd was in ONZE Nederlandse kennisbeschaving, dan was het Achmed wel. En zoiets steekt bij onaangepaste mongolen van Marokkaanse afkomst. Niks Nederlander! Je bent Marokkaan, want je ouders zijn analfabeet. En die behoren nu eenmaal tot de beste soort. Geheel overeenkomstig de wil van Allah. Want al die berovingen, pesterijen en nu ook moord in Amsterdam-west (elke maand een overval) hebben allen de goedkeuring van de elke dag in de moskee traceerbare Marokkaanse vaders! Het was immers de wil van Allah! En daar durft geen Mohammed-vereerder aan te tornen. En zo gaat papa de mohammedaan uit Marokko dagelijks om met zijn verantwoordelijkheid naar onze samenleving en met het gezag over zijn kinderen.

Castratie vooraf van al deze analfabete migranten uit Marokko had ons al deze narigheid en ellende voor onze samenleving en het niet accepteren van ONZE kennisbeschaving kunnen besparen.
“De tweede reden dat Geert Wilders terecht staat is de electorale kracht van de moslims in de vier grootste steden van Nederland. Tijdens de gemeenteraadsverkiezingen in 2006 traden moslims voor de eerste keer op als een machtblok dat een politieke partij kon maken en breken.”

En wie waren die machtsblokken? Precies! De zogenaamde partij voor de minder bedeelden, de PvdA, en de partij die voor God en zijn meelopers opkomt, het CDA. Daarom behoort eigenlijk het CDA niet thuis in deze nieuwe regering. Het volk had massaler op de PVV moeten stemmen. Zodat er een coalitie PVV-VVD mogelijk was geweest. Maar misschien is het hier nog te vroeg voor. De PVV beschikt immers nauwelijks over deskundige bestuurders

Conclusie? We blijven doormodderen in troebel water in wat voorlopig lijkt op een stevige roeiboot .
Laatst gewijzigd door hans van de mortel op Di Okt 12, 2010 8:56 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Manon

Berichtdoor Manon » Di Okt 12, 2010 9:19 am

De namen van de natuurlijke personen die Wilders hebben aangeklaagd worden niet openbaar gemaakt? Wie A zegt moet B zeggen dacht ik.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Okt 12, 2010 9:25 am

Boring....Wat ik begreep van de aanklaagster is dat ondanks hij gelijk heeft, hij toch schuldig kan zijn.
Ik hoor....Ze kan ook niet bewijzen dat haar clienten schade ondervonden hebben.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Di Okt 12, 2010 9:30 am

Ariel schreef:Boring....

Zo mooi als vorige week wordt het vandaag niet.

mercator

Berichtdoor mercator » Di Okt 12, 2010 10:29 am

Manon schreef:De namen van de natuurlijke personen die Wilders hebben aangeklaagd worden niet openbaar gemaakt? Wie A zegt moet B zeggen dacht ik.

Er wordt ook altijd omfloerst gepraat over "bepaalde groepen mensen", die term heb ik al 50 keer gehoord vandaag. Is het omdat men schrik heeft voor bedreigingen door MOSLIMS, want daar gaat het toch om?

Manon

Berichtdoor Manon » Di Okt 12, 2010 11:10 am

Hij is nu bezig "over de groep", belediging over een groep mag blijkbaar niet (of ik begrijp het verkeerd).

Nazi's zijn dus lieve brave mensjes. Ik zou niet durven daarover een belediging te uiten.
Doe ik het goed zo?

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Okt 12, 2010 11:41 am

OM bestrijdt 'waarheidsclaim' Wilders

Het Openbaar Ministerie is vanmorgen begonnen met zijn requisitoir in het strafproces tegen Geert Wilders. Dat zal anderhalve dag duren.

Wilders staat terecht op verdenking van belediging, aanzetten tot haat en discriminatie. Een belangrijke verdedigingslinie is dat hij wil aantonen dat het waar is wat hij zegt over de islam, moslims of niet-westerse allochtonen. Maar volgens officier van justitie Birgit van Roessel kan de waarheid bij deze materie niet worden vastgesteld. ''Het blijft de individuele mening van de heer Wilders.'' Het was desalniettemin zinnig om islamdeskundigen te horen, om te kunnen meewegen of voor Wilders' uitspraken enige feitelijke basis is. ''Maar dan nog kunnen zijn uitlatingen strafbaar zijn.''

Het OM vroeg de benadeelde partijen niet-ontvankelijk te verklaren. Het causale verband tussen Wilders' uitspraken en schade is niet aangetoond.

Van Roessels collega Paul Velleman betoogde dat de rechtbank veel vrijheid heeft in het beoordelen van schendingen van het grondrecht niet te worden gediscrimineerd. Eerdere veroordelingen van politici wegens aanzetten tot haat en discriminatie, zoals van de Fransman Le Pen, rechtmatig waren. (VERA SPAANS)

http://www.parool.nl/parool/nl/224/BINN ... ders.dhtml

'' Het was desalniettemin zinnig om islamdeskundigen te horen, om te kunnen meewegen of voor Wilders' uitspraken enige feitelijke basis is. ''Maar dan nog kunnen zijn uitlatingen strafbaar zijn.''

Wat slap....Dus met andere woorden. Geert mag niet de waarheid zeggen omdat hij dan moslim zieltjes kwetst. :sly:

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Di Okt 12, 2010 1:19 pm

Wilders heeft brand geroepen in een volle bioscoop. Nou was er ook brand, maar dat maakt niet uit, je mag het niet roepen.

Terug naar “Nederland”