Het proces tegen Wilders is begonnen. ( deel 2 )

Joannes
Berichten: 332
Lid geworden op: do apr 19, 2007 10:55 am
Locatie: Brabant
Contacteer:

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Joannes »

Ariel schreef:Bram Moszkowicz is goed...We zien hier een echte advocaat aan het werk. Heel wat anders dan die advocaten van gisteren.

Bram is in mijn achting gestegen, ik volg het proces met jeukende vingers, hij veegt met de hele rechtbank de vloer aan,
Ik heb hem niet kunnen betrappen op een verkeerde uitspraak, of verkeerd uitgesproken woord.

Eerst wraking op het nippertje, en nu, niet ontvankelijk-verklaring.

Het lijkt met een sisser af te lopen.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Manon »

Dit is nog maar het eerste gedeelte, maar wat is hier nog aan toe te voegen?

Wàt een verschil in niveau met die horde clowns van gisteren! Nog even en het was Wilders' fout dat het regende, of niet-regende, of sneeuwde, ijzelde en dooide!

Ik vraag me toch af of de lijst van klagers nergens te vinden is?

yeps! hebbes, de volledige(?) lijst:

http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=7758" onclick="window.open(this.href);return false;


--------------------

dus nogmaals: waar was Spong?
Mr. G. Spong

Spong procedeerde namens de volgende partijen, waarvan de As Soennah moskee hierboven al besproken is:

- As Soennah Moskee
- Sjoukje Maartje Aafke Wiersma
- Evy Dewina Kasmo
- Ali Al-Jaberi
- Mohamed Yosuf Haydary
- Nan Luursema
- Floris Alberse
- Khalid Bedri
- Milena Holdert
- Klaas Stutje
- Mirko V. van Pampus
- René Boer
- A. el Aqde
- Cüneyt Kocak
- Dirim Kutlar
- Casper Thomas
- Jennifer Tason
- Allard Altena
- Willemijn Kuper
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Ariel »

circe schreef:dus nogmaals: waar was Spong?
Dat vraagt Carel Brendle zich dus ook af.
http://home.kpn.nl/c.brendel/Spong.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
De grote afwezige in het Wilders-proces is mr. Gerard Spong. In vele voorbeschouwingen werd hij nog genoemd als de belangrijkste vertegenwoordiger van de klagers en als de grote tegenspeler van mr. Bram Moszkowicz, de raadsman van Wilders. De afgelopen dagen had Spong andere dingen aan zijn hoofd. Vorige week donderdag verdedigde hij in Zwolle drie verdachten in een gewelddadige afpersingszaak, zo blijkt uit een kort bericht in de regionale krant de Stentor. Dat is het enige wat we de afgelopen weken op juridisch gebied van hem hebben vernomen.

Heeft Spong ingezien dat de vervolging van Wilders een ‘mission impossible’ is, waaraan verder geen eer meer valt te behalen? Is hij bang dat confrère Moszkowicz hem om de oren slaat met zijn AD-column uit 2007? Of wordt Spong liever niet gezien in het gezelschap van de juridische Catweazles en Stiefbenen, waarmee de klagers Rabbae en René Danen zich hebben omringd?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Zwartmeer »

Ik heb vandaag alles gemist. En het was nogal leuk vandaag geloof ik. Dan maar us effe op yt kijken.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Mahalingam »

Hoeba, hoeba
Carel Brendel schrijft:
"Of wordt Spong liever niet gezien in het gezelschap van de juridische Catweazles en Stiefbenen, waarmee de klagers Rabbae en René Danen zich hebben omringd? "

Trouwens ook PowNews heeft René Danen ook nog even geportretteerd. Die wordt nog grondiger de grond in geboord dan Youp ooit deed met Buckler bier. Kijken vanaf 5:10

http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/992013
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:Bram Moszkowicz is goed...We zien hier een echte advocaat aan het werk. Heel wat anders dan die advocaten van gisteren.
Dit doet me een beetje aan Archie Bunker uit All in the family denken. Toen hij eens een advocaat nodig had stond ie erop dat het een Jood was…

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Zwartmeer »

Moet je al een euro...

Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Links666
Berichten: 1039
Lid geworden op: di mei 20, 2008 1:36 pm
Locatie: Flanders Fashion Institute

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Links666 »

Carel Brendel schreef:de juridische Catweazles
Hahah, geweldig! :laugh1: Die advocaat Steijnen lijkt daar echt op! Linkje voor wie Catweazle nog niet kent. Maar wat zijn Stiefbenen?
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Mahalingam »

Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door birdie »

Goddank kwam Bram vandaag terug op het wangedrag van de advocaten van de aanklagers en in het bijzonder Enait.
De vraag of dit varken op was gestaan voor de rechters, gonsde gisteren over internet.
Op de beelden van de NOS was het niet te zien.
Twitterberichten meldden dat dit gedrocht gewoon bleef zitten. De NOS had de camera zo opgesteld dat dit varken niet in beeld kwam tijdens de schorsingen!
Vandaag heb ik 's goed opgelet. Tijdens schorsingen was de hele zaal in beeld, in tegenstelling tot de beelden van gisteren. Bah. Wat een journalistiek.
Gelukkig heeft Bram M. dit asociale gedrag in het begin van de zitting nog even genoemd.
† 14 september 2012.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door mercator »

birdie schreef:Goddank kwam Bram vandaag terug op het wangedrag van de advocaten van de aanklagers en in het bijzonder Enait.
De vraag of dit varken op was gestaan voor de rechters, gonsde gisteren over internet.
Dat die dat maffe hoofddekseltje mocht ophouden was er al te veel aan . Zulke carnavaleske klederdracht hoort thuis op vastelaovond
in Maastricht maar niet in een rechtbank.Maar moslims zien dat ongetwijfeld anders, die schamen zich niet voor hun achterlijk gedrag en voorkomen maar zijn er juist trots op.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
birdie
Berichten: 955
Lid geworden op: do mar 12, 2009 12:10 am
Locatie: Groningen

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door birdie »

mercator schreef:
birdie schreef:Goddank kwam Bram vandaag terug op het wangedrag van de advocaten van de aanklagers en in het bijzonder Enait.
De vraag of dit varken op was gestaan voor de rechters, gonsde gisteren over internet.
Dat die dat maffe hoofddekseltje mocht ophouden was er al te veel aan . Zulke carnavaleske klederdracht hoort thuis op vastelaovond
in Maastricht maar niet in een rechtbank.Maar moslims zien dat ongetwijfeld anders, die schamen zich niet voor hun achterlijk gedrag en voorkomen maar zijn er juist trots op.
't Blijft waanzinnig, dat dit allemaal maar wordt toegestaan.
† 14 september 2012.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door mercator »

birdie schreef: De vraag of dit varken op was gestaan voor de rechters, gonsde gisteren over internet.
Op de beelden van de NOS was het niet te zien.
De Mohammedaanse vetbuidel Enait zat achteraan, die moesten niet rechtveren voor de rechters. Dat was juist om die IK BLIJF ZITTEN! komedie te vermijden. Daarom werd die er op het laatste bijgehaald.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door silkyboxershortXL »

Zwartmeer schreef:Ik heb vandaag alles gemist.
http://www.grapheine.com/bombaytv/illus ... f9326.html
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door mercator »

Wat ik mij nou afvraag: dat cabaretgezelschap dat we verleden maandag gezien hebben, ik bedoel de moslimverdedigers, doen die dat pro deo/graties voor hun bebaarde en gehoofddoekte cliënten ? Of moeten die moslimorganisaties ook nog een ereloon betalen voor die geweldige prestaties in dienst van Allah( de moeslims, de "dragers" van de Islaam)?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door H.Numan »

Het laatste uiteraard. Heb je ooit een advocaat ontmoet die iets belangeloos doet? Als er geen financieel belang is, dan doen ze het om een naam op te bouwen zodat ze wel fors geld kunnen eisen. Of is het pleiten? :sly:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door mercator »

H.Numan schreef: Als er geen financieel belang is, dan doen ze het om een naam op te bouwen zodat ze wel fors geld kunnen eisen. Of is het pleiten? :sly:
Een naam hebben ze allemaal wel opgebouwd, :D , dat staat als een huis! Ik heb ook wat processen moeten voeren, ik weet hoe dat gaat, maar als mijn advocaat zich zo zou gemanifesteerd hebben als haarboer Steijnen bijv. zou ik tandenknarsend het ereloon betalen en er ineens bij zeggen dat was dan onze laatste samenwerking.
Maar wss gelden in linksland andere normen en vinden die moslims het wel prima wat die daar gepresteerd heeft.
Zoals MOHAMMED Rabae het zei: "ieder heeft zijn eigen stijl" :D !
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Manon »

De nieuwe Nederlandstalige uitdrukking "wilt U al een euro?" vind ik ook grandioos gevonden.
Elke verongelijkte muzelmaan die een pruillip trekt kan daarmee worden aangesproken. Moet U al een euro? :laugh1:
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door mercator »

circe schreef:De nieuwe Nederlandstalige uitdrukking "wilt U al een euro?" vind ik ook grandioos gevonden.
Elke verongelijkte muzelmaan die een pruillip trekt kan daarmee worden aangesproken. Moet U al een euro? :laugh1:
Ook nog:
-Was u dronken?
-Hela daar meneer met het grappige mutsje !
-Meneer Prakken?
-Wilt u een kopje koffie? Of een bekertje melk mss?
:roll2:
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Ariel »

Wat een komedie tijdens het Wilders-proces
woensdag 20 oktober 2010

Bram, ik ben jaloers op je. Omdat jij eergisteren de hele dag gratis en voor niets live een komedie-uitvoering mocht aanschouwen. Potverdorie Bram, ik heb slechts stukjes daarvan kunnen zien. Nooit zoiets meegemaakt in mijn leven.

Ik heb werkelijk nooit meegemaakt dat advocaten tijdens een rechtzetting opzettelijk de wet overtreden. Advocaat Michiel Pestman en de rest waren daar namens de 'benadeelde partijen'.

Zij mogen het verloop van het proces helemaal niet bepalen. In een strafgeding gaat het om één vraag: heeft de verdachte de aan hem of haar ten laste gelegde feiten begaan. Om deze vraag te kunnen beantwoorden zijn er twee partijen: de aanklager en de verdediging. Daarna zal de rechter met een oordeel komen.

Slachtoffers
Met de toename van de rol van slachtoffers in een strafgeding is ook ruimte gemaakt voor de slachtoffers om hun zegje te kunnen doen. Daarnaast mogen ze een beperkt verzoek indienen tot schadevergoeding.

In normale zaken worden heel vaak dit soort kwesties meegenomen in het requisitoir van het Openbaar Ministerie.

Maar wij hebben hier niet te maken met een gewone strafzaak. Hier gaat het om een moderne vorm van inquisitie: onderzoek naar de wenselijkheid van iemands opvattingen. Dit is een bijzondere strafzaak tegen een Kamerlid. Een zaak waarover ieder van ons een opvatting heeft. Ook de rechter is daarvan niet uitgezonderd.

Veroordeling
De advocaten van de zogenaamde slachtoffers hadden maar één doel, namelijk de veroordeling van Wilders. Per slot van rekening zijn deze zogenaamde slachtoffers verwend door het Amsterdamse Hof, dat tot vervolging van Wilders heeft bevolen.

Advocaat Pestman verdedigde met zijn collega Victor Koppe ook Samir A. In de zaak tegen de Hofstadgroep beweerden de advocaten dat de gewelddadige jihadistische teksten die bij de verdachten in beslag waren genomen, onder de vrijheid van meningsuiting en godsdienstvrijheid vallen.

De tekst, 'de verplichting om de belediger van profeet Mohammed te doden', viel volgens deze advocaten onder de vrijheid van meningsuiting.

Opinies
Toch is Pestman is nu op gepassioneerde wijze bezig om Geert Wilders veroordeeld te krijgen wegens zijn opinies. En daarvoor is hij bereid om de conventies in een rechtszaal te overtreden.

Is er nog iets anders aan de hand met deze advocaten? De camera's. Ze staan vooral vanwege de camera’s gepassioneerd te doen. Nooit meer krijgen ze de gelegenheid om de hele dag live op tv te zijn.

Camera’s prikkelen de mensen tot gekke dingen. Dan kunnen ze niet meer worden vergeten. En daarna kunnen ze nog ’s avonds weer op tv komen om nog meer flauwekul te vertellen en komedie uit te voeren.

Vogelaarwijken
Er was ook een slachtoffer aan het woord. Alles is volgens haar de schuld van Wilders. Nou Ja? Dan is het ongetwijfeld ook de schuld van Wilders dat er grof veel geld naar de Vogelaarwijken gaat.

Zonder Wilders hadden ze in Den Haag deze beslissing niet genomen. Alle subsidies die de afgelopen jaren werden gegeven om de allochtonen voortuit te helpen, zijn te danken aan Wilders. Uit angst voor Wilders is ontzettend veel geld besteed om de kwaliteit van de multiculturele samenleving te verbeteren.

Mensen, wat een klucht! Wil het Mediapark het nog een keer uitzenden?

Afshin Ellian

http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Afshi ... proces.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Ariel »

Wat een hypocriete tante is deze Naoual Abaida die niet wil dat haar achternaam bekent wordt. Ik heb net haar twitter account gelezen. Ik dacht dat ze zo gematigd is...Nou dat valt tegen. Naoual Abaida is vanavond te bewonderen bij P&W.
Vanavond bij DWDD en daarna bij P&W. Ik haat publiciteit maar wat moet dat moet. Heb gezegd dat ze me alleen bij m'n voornaam mogen noemen.

Net belletje van redactie P&W gehad. Ze gaan in op mijn eis dat er vanavond geen alcohol op tafel komt.
Misschien vanavond voor de gelegenheid een hoofddoekje om. Gewoon om een statement te maken. Ben er nog niet helemaal uit.


Ach toch.... :crying:
Net een hysterisch huilende Rabbae aan de telefoon. De lieve man kan 't gewoon niet meer opbrengen dit nepproces langer te volgen.
En Geert Wilders heeft nog meer op zijn kerfstok. :ohmy:
Zul je zien dat ik net nú ongesteld word. Komt door de spanning natuurlijk. Bedankt Geert Wilders! Bedankt GeenStijl! Maar ik zal er zijn.
http://twitter.com/NaoualAbaida" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Monique »

Zul je zien dat ik net nú ongesteld word. Komt door de spanning natuurlijk. Bedankt Geert Wilders!
Geert heeft zelfs macht over ongesteldheden van vrouwen.... :shock:

Geert is machtiger dan allah..... worthy:
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Scarlatti »

Wat een gore schijnheilige hypocriete trut is dit zeg! Dat uitgestreken smoelwerk met dr act en zooo keurigjes gebracht.. ze dacht zeker 'dit zal hoge ogen gooien bij rechter Moors'...

ik heb het gelijk doorgestuurd naar Geert en Moszkowicz... je kunt beter op de hoogte van idioterie zijn dan er door overvallen worden en wellicht kunnen ze het nog gebruiken om de hypocrisie aan te tonen van de 'benadeelde'...

iemand met een dergelijk taalgebruik, woordkeuze èn niet te vergeten voor een moslima vermelden van haar 'periode van ongesteld zijn' op INTERNET is toch wel heeeel ongebruikelijk.... en idd Monique Geert is t weer schuld, ook hiervan... ongelooflijk wat een trut zeg!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89722
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Ariel »

Ook maar even naar Geen Stijl gestuurd voor het geval dat ze het gemist hebben
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Het proces tegen Wilders is begonnen.

Bericht door Mahalingam »

Schreef Geen Stijl niet
Pestman en de rechtenchick Naoual Abaida waren grenzeloos vermakelijk. Pure emo-TV. Er is maar één winnaar van dit proces en dat is Kleenex.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... _verv.html
Net een hysterisch huilende Rabbae aan de telefoon. De lieve man kan 't gewoon niet meer opbrengen dit nepproces langer te volgen.
Tijdens het pleidooi was het bankje van de benadeelden erg leeg. Prakken zat er en Rabbae. Gelukkig viel die niet in katzwijm tijdens het proces. Heel moedig van hem om te blijven, de anderen durfden niet meer.
Zou René nog komen? Die heeft een heel origineel idee (maar niet heus):
Ideetje van René trouwens het eventueel dragen van een protesthoofddoekje. Ere wie ere toekomt.
Dus Alla Hakbar?
Jos Baijens, leraar Nederlands aan het Sint Joriscollege,
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie