The continuing story of Fatima Elatik

Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Eliabe »

Als ik die foto van haar zie krijg ik het volgende visioen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Ariel »

Het moet niet gekker wordden zeg. :shock: Wat en bemoeizucht. Boycot Apple, want dit product is te aanstootgevend. Ik hoop dat iemand Apple een lesje zal leren.
Apple weert Zwarte Piet-app uit App Store

Apple weigert een app in de App Store te plaatsen waarin kinderen zichzelf op de foto kunnen zetten met Sinterklaas en Zwarte Piet. Volgens het Amerikaanse bedrijf is het programmaatje te 'aanstootgevend'. Dat zei de ontwikkelaar van de app op Radio 1.

Kinderen kunnen hun eigen gezicht laten verschijnen tussen Sinterklaas en Zwarte Piet, maar dat vindt Apple dus niet zo'n goed idee. 'Ik kan me wel voorstellen dat Amerikanen wat vreemd kijken naar de traditie van Sinterklaas hier in Nederland', zegt producent Mike Steenvoorden van The Content Farm. 'Dus wat dat betreft ben ik niet verbaasd dat Apple dit nu doet.'

De producent gaat niet proberen de app alsnog in de Store te krijgen. Volgens Steenvoorden is het een 'onbegonnen discussie' om de Amerikanen te overtuigen van de goede intenties van Zwarte Piet.

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Lukt het niet met de negers in de VS? Oh, dat dacht ik

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ariel schreef:
Apple weert Zwarte Piet-app uit App Store

Apple weigert een app in de App Store te plaatsen waarin kinderen zichzelf op de foto kunnen zetten met Sinterklaas en Zwarte Piet. Volgens het Amerikaanse bedrijf is het programmaatje te 'aanstootgevend'. Dat zei de ontwikkelaar van de app op Radio 1.

Kinderen kunnen hun eigen gezicht laten verschijnen tussen Sinterklaas en Zwarte Piet, maar dat vindt Apple dus niet zo'n goed idee. 'Ik kan me wel voorstellen dat Amerikanen wat vreemd kijken naar de traditie van Sinterklaas hier in Nederland', zegt producent Mike Steenvoorden van The Content Farm. 'Dus wat dat betreft ben ik niet verbaasd dat Apple dit nu doet.'

De producent gaat niet proberen de app alsnog in de Store te krijgen. Volgens Steenvoorden is het een 'onbegonnen discussie' om de Amerikanen te overtuigen van de goede intenties van Zwarte Piet.

bron
Er bestaan verschillende soorten intelligentie. Het is wel duidelijk dat Amerikanen slechts over één soort intelligentie beschikken: hard werken. Ik blijf het voor volwassenen toch wel een wat dom vol vinden.
Laatst gewijzigd door Hans v d Mortel sr op di nov 26, 2013 10:12 am, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door H.Numan »

Niet zo zeer dom, meer kinderlijk, met de onnozelheid van kinderen. Ik keek wat US police docu's, waarin auto's door de politie achtervolgt werden of mensen een agent hoppettee ondersteboven schoten. Wat me echt verbaasde is het aantal mensen (niet alleen agenten) die hun "miraculeuze" overleven danken aan hun bewaar-engel (serieus!) of god. Niet aan de fabrikant van hun kogelwerende vest, of de fabrikant van de kooiconstructie van hun auto.

In Europa hoor je zoiets zelden of nooit, in Amerika vele malen per dag.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Mahalingam »

Fatima heeft een fittie met Yoeri Albrecht van centrum 'De Balie' (ook voor ongewenste debatten). Yoeri vond het maar niks dat die bewaking nodig had om debatten mogelijk te maken over b.v. teruggekeerde jihad strijders.
Dit naar aanleiding van de schietpartij in het joods Museum van Brussel met een AK47 door een teruggekeerde jihadist.
Elatik vind het aanstellerij en komt met: dat er ook gevaarlijke criminelen zijn. En refereert naar de moord met een AK47 op de grote gangsterboss Gwynette (80 kogelgaten in zijn lichaam).
Ealtik: @GerBaron @YoeriAlbrecht die hadden de aanslagplegers op die Gwynette ook. Dat waren ook geen Syriegangers denk ik.
https://twitter.com/FatimaElatik/status ... 3329230848
Geen Stijl bericht er over:
Fatima Elatik hartje Syriegangers
PvdA-coryfee, voormalig stadsdeelbestuurder en Europees lijstduwer Fatima Elatik laat zich weer eens van haar radicaal-naïeve kant zien. Het kansenpareltje onder de plucheklevertjes is van mening dat Yoeri Albrecht, directeur van De Balie, niet zo moet piepen over Nederlandse staatsburgers islamitisch geradicaliseerde jihadgangers die de vrijheid van zijn debatcentrum in gevaar brengen.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... ngers.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Mahalingam »

Bij de pro-Hamas demonstratie waren niet alleen hakenkruizen, Hitler groeten, jihad vlaggen en arabische antisemitische leuzen maar ook Fatima in vol ornaat met Palli vlag en vriendin.
Dat leverde dit op haar facebook:

Afbeelding

En vandaar ging het de wereld rond. Dat was niet de bedoeling van deze vriendin die volgens Fatima helemaal niet politieke bezig is. Dus Fatima boos. Foto's moeten weg. Zie hier:
http://www.geenstijl.nl/archives/images ... ogate.html
Als je wil weten hoe 'sanitized' de StaatsTV het toont
http://nos.nl/video/674134-betoging-in- ... trook.html
Oh ja, ze zijn ook boos op de StaatsTV want die bericht eenzijdig.

Dat vindt ik ook: wel uitgebreid tot in den treure die 'foute' vlaggen bij de samenkomst van de Wilders-fans in beeld brengen maar niet de hakenkruizen en jihad vlaggen bij deze demonstratie.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Ariel »

Nieuws over onze Faatje...Mevrouw wil graag burgemeestermoeder worden.
Of ik burgemeester wil worden? Ha! Er zijn mensen die dat willen. Ik zou het ook wel willen, ja, en ik zou het ook kunnen. Dat heb ik wel bewezen de afgelopen vier jaar'.

Dat zegt Fatima Elatik in een interview tegen Het Parool. 'Ik kan goed boven de groepen staan, maar ik kan ook mijn ego klein maken als dat noodzakelijk is voor het team'.

Elatik denkt dat ze 'een burgemeester voor alle mensen' zou kunnen zijn en noemt een eventuele opvolging van burgemeester Eberhard van der Laan de 'icing on the cake'.

Eerder was Elatik stadsdeelvoorzitter van Oost.

bron
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Mahalingam »

Fatima Elatik gelooft halsstarrig in islamitische superioriteit.
Zodoende kan zij alles want zij heeft hulp van Allah.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Fatima Elatik, islamitisch gedrocht, wordt dwazer en gekker

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:Fatima Elatik gelooft halsstarrig in islamitische superioriteit.
Zodoende kan zij alles want zij heeft hulp van Allah.
Ik begrijp de tweede zin niet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Pilgrim »

Fatima Elatik en haar moedwillig foute beeldvorming over moslims

Blog van Renzo Verwer, 23 mei 2015

Fatima Elatik deed het in Het Parool (13 mei) voorkomen alsof zij pas als moslim werd gezien vanaf de aanslagen van 9 september 2001. Dáárvoor was zij gewoon Fatima beweert ze, daarna ‘moslima’

Ze vergist zich ernstig, ze idealiseert -moedwillig?- het verleden. Al veel eerder waren er problemen met bijvoorbeeld criminele Marokkanen. En met intolerante moslims.

Zo was er in 1986 in Zwolle ruzie tussen het COC en een groep moslims. De moslims weigerden een schoolgebouw te delen met de homo’s. De laatsten lieten het erbij zitten en dienden geen aanklacht in wegens discriminatie. Met hulp van het gemeentebestuur zochten ze een andere ruimte. Als moslims willen discrimineren, dan moet je daar ruimte aan bieden.

Enige jaren later liet Mohamed Rabbae van GroenLinks laten weten dat Nederlanders er maar aan moesten wennen dat ‘wij islamieten’ homoseksualiteit nu eenmaal niet accepteren.’ Jaren later was ik blij met zijn waarschuwende uitspraken.

Ook in Amsterdam waren vanaf de jaren tachtig grote problemen met spijbelende moslimmeisjes die geen gemengde lessen mochten volgen van hun ouders (of een imam). Het werd getolereerd. Salman Rushdie werd in 1989 ter dood veroordeeld en ook in Nederland demonstreerden moslims met de kreet ‘Dood Rushdie’.

Tegen deze ideeën en ook tegen de bevolkingsgroepen waar ze leven hadden al veel burgers bezwaar. Maar niet de meeste politici, die deze discriminatie door moslims openlijk of stiekem steunden. Pragmatisch handelen voor alles! Niet-moslims, als ze niet stekeblind waren, zagen moslims al lang (mede) als moslim. Ze zagen toenemende problemen. En moslims? Die zagen ongelovigen al heel lang als ‘anders’ en soms als ‘barbaars’, met hun ‘ruime opvattingen over seksualiteit’.

Teleurstellend is het als politici hun eigen waarheid creëren. En dat doet Elatik!

https://renzoverwer.wordpress.com/2015/ ... r-moslims/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Scarlatti »

Eliabe schreef:Als ik die foto van haar zie krijg ik het volgende visioen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik heb dat visioen OOK Eliabe!!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Mahalingam »

Het familiebedrijf Elatik is in het nieuws.
Ze heeft een schoonzus , Faïza Dadi, die nog in de leer is. Je moet immers klein beginnen met zeg 7088 euro aan declaraties vanwege Stadsdeelsecretaris zijn.
De andere Stadsdeelsecretarissen wisten gezamenlijk nul (0) euro te declareren.
Een deel van de kosten was haar loopbaanbegeleiding. Dus het komt wel goed met haar.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... ies_4.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Ariel »

Ik begrijp er niks van dat dit soort figuren zulke goeie posities in Amsterdam krijgen. Faïza Dadi hoeft er geen verantwoording meer over af te leggen, daar ze eind april – al dan niet gedwongen – is overgeplaatst. „Als je in een jaar tijd ruim 4000 euro aan cadeautjes loopt uit te delen en je functioneert niet in je functie dan heb je natuurlijk wel wat uit te leggen”, stelt een raadslid daarover smalend.
Het bestuur van Stadsdeel Zuidoost stelt in een reactie: „Omdat mevrouw Dadi ambtenaar was, valt haar declaratie niet onder het stadsdeel. Deze is dan ook niet door het dagelijks bestuur gezien of beoordeeld.”

PvdA’er Dadi werd begin 2013 benoemd tot stadsdeelsecretaris in Zuidoost. Dat gebeurde na een intensieve lobby van voormalig stadsdeelvoorzitter in Oost Fatima Elatik, partijgenoot én schoonzus van Dadi, en toenmalig wethouder Freek Ossel.

Een doorslaand succes werd het huwelijk tussen Dadi en Zuidoost niet. Twee maanden geleden eindigde de samenwerking met een onherstelbare vertrouwensbreuk tussen haar en het dagelijks bestuur van het stadsdeel. De bestuurders concludeerden in een besloten vergadering onvoldoende vertrouwen te hebben in de kwaliteiten van de PvdA-politica, maar wilden daarover naar buiten toe zo weinig mogelijk kwijt.

Volgens ingewijden zou er onvoldoende vertrouwen zijn in de kwaliteiten van de topambtenaar om de ambtelijke organisatie door de huidige reorganisatie te loodsen. Ook Dadi schrijft in haar mail dat alle veranderingen die het nieuwe bestuurlijk stelsel en de ambtelijke reorganisatie met zich meebrengen, vragen om ’een organisatie die in staat is kwaliteit te ontwikkelen, uit te bouwen en vast te houden’.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Mahalingam »

Er zijn functies waarvoor niet-functionerenden prima op hun plaats zijn. Zoals een commissie van toezicht die men liever geen effectief toezicht laat houden.
http://www.doen.nl/web/over-DOEN/Organisatie.htm
Organisatiestructuur van Stichting DOEN
Raad van Toezicht:
Gert-Jan van der Vossen (voorzitter)
Faïza Dadi
Eltje Bos
Chris Westra
Willem de Boer
En iets imposants bij:
http://www.debaak.nl/over-ons/raad%20va ... irecteuren
Afbeelding
Faiza Dadi operationeel directeur van de Baak.
Er zijn daar 9 directeuren.
En die vallen onder toezicht van (o.a.) F. Mirza (Faisal) Voorzitter Stichting Wij Blijven Hier!
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door King George »

It runs in the family?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Ariel »

King George schreef:It runs in the family?
It runs in Nederland, en dat is heel wat vervelender en gevaarlijker. Al die loslopende moslims op top posities. Brrrrr..
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door xplosive »

In sommige steden zie je bij het gemeentehuis bijna alleen nog maar hoofddoekjes achter de balie. En raad eens waar die toegang toe hebben : onze persoonsgegevens! Ik sluit ook niet uit dat die hoofddoekjeskliek er voor zorgt dat bij het vrijkomen van huurwoningen islamisten worden voorgetrokken. De islamisering in Nederland is al veel verder gevorderd dan menigeen vermoedt.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Scarlatti »

Ariel schreef:
King George schreef:It runs in the family?
It runs in Nederland, en dat is heel wat vervelender en gevaarlijker. Al die loslopende moslims op top posities. Brrrrr..
ik meen dat t zelfs ergens in die koran van hen staat dat zij moeten zorgen overal belangrijke functies in te nemen,
wanneer dan 'D-DAY' dààr is verloopt de overname zonder slag of stoot aangezien er al allemaal moslems 'werken' euuh die plaatsen bezetten...

en natuurlijk hebben zij overal toegang toe xplosive...
ook al zouden zij er níet toe gemachtigd zijn, eenmaal binnen... gaan zij op islamitische wijze ad slag...
dit is ook 1 vd redenen dat ik naw toch NIET terug ga nr NL... al denk ik niet dat het in een ander land 'nog niet' zo zou zijn...
de jury is hierover nog niet tot een eensluidende beslissing gekomen... icon_shh.gif

leve de positieve 'discriminatie'...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Mahalingam
Berichten: 52300
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Mahalingam »

Afshin Ellian over haar:
Gangstergedrag Elatik heeft niets met emancipatie te maken
Fatima Elatik, die het brein zou zijn achter het hoofddoekjesplan van de Amsterdamse politie, moet dankbaar zijn voor een fantastisch leven in Nederland, schrijft Afshin Ellian. In plaats daarvan is ze onbescheiden en ondankbaar.

De Amsterdamse politietop heeft zich in de voet geschoten. Onbedoeld heeft de politietop zichzelf en de Nationale Politie in verlegenheid gebracht. De hoofddoekaffaire heeft tot onrust en provocatie geleid.

Een Amsterdamse wijkagent ging, volgens deze website, zaterdag de straat op met een hoofddoek bij haar uniform. Ook meldde deze site dat de Amsterdamse politie in gesprek gaat met deze wijkagent. Zij werd op het matje geroepen. Eigenlijk hebben ze vooral zichzelf en hun bestuurlijke kwaliteit in diskrediet gebracht.

Het einde van haar verklaring is ronduit beschamend: ‘Dat ongemak dat sommigen nu uiten over de veranderende samenleving en de verandering van de status quo voel ik al fucking 43 jaar.’ Wauw, dat is pas de taal van een bestuurder. Overigens is zij 43 jaar oud. Maar mevrouw, met alle respect, u had toch dankzij de PvdA een mooie baan en een goed salaris, ondanks uw ernstige beperkingen in de sfeer van talent.

En zelfs nu verdient u 12.000 euro per maand voor een onverklaarbare en onbegrijpelijke functie. Wanneer u dit fantastische leven als een lijdensweg beschouwt, kan ik me voorstellen dat velen in Nederland zonder bezwaar in uw schoenen willen staan.
http://www.elsevier.nl/opinie/opinie/20 ... en-505606/

En hij gaat verder met:
Gangstergedrag is allesbehalve emancipatie
Dit is allesbehalve emancipatie. Het dreigt zelfs op gangstergedrag te gaan lijken: heb respect voor mij! Alleen tijdens oorlogen of voetbalwedstrijden wordt respect afgedwongen. In alle andere omstandigheden moet men respect verdienen, door hard werken, dankbaarheid en bescheidenheid. Eerlijkheid is een onmisbare deugd.

Elatik is exemplarisch voor een hardnekkig probleem binnen een bepaalde groep minderheden: onbescheidenheid en ondankbaarheid. Dit probleem is ooit in Amsterdam en elders in Nederland veroorzaakt door de linkse partijen onder leiding van de PvdA. Dit noemden zij emancipatie.

De Amsterdamse politiechef had tegen het AD over Elatik gezegd: ‘Ze kan haarfijn uitleggen waar de echte spanning zit. Bij het selecteren van personeel denken we vaak te veel langs standaardpatronen. We vissen te veel in onze eigen vijver. Fatima houdt mij scherp.’ Ik krijg bijna medelijden met de Amsterdamse politiechef, want Elatik zet hem in haar verklaring neer als een leugenaar. Mevrouw doet immers niks met diversiteit, en ook niet met het verspreiden van de hijab binnen de politie. Het is de plicht van de Amsterdamse politietop om nu concrete informatie te verschaffen over de aard en de omvang van de werkzaamheden van Elatik.

Ik vraag me af hoeveel andere Elatiks er rondlopen binnen de PvdA en de gemeente Amsterdam. Ze zouden eventueel DENK kunnen versterken bij de gemeenteraadsverkiezingen in 2018.

Elatik moet dankbaar zijn voor 43 jaar fantastisch leven in Nederland!
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Pilgrim »

Fatima Elatik – Meelijwekkend slachtoffer

Door David Pinto • 30 augustus 2017

Afbeelding

Fatima Elatik is ‘slachtoffer van haar eigen netwerk’. Dat is het beeld dat de Volkskrant wilde neerzetten zaterdag 26 augustus j.l. De naïeve interviewer trapte in haar praatjes vol met taqqui’a (islamitisch voorschrift om tegen niet-moslims te liegen). Waarom werd Elatik niets gevraagd over haar sympathie voor Hamas, Hezbollah en haar medewerking aan hun afschuwelijke antisemitische manifestaties?

De dubbele agenda van Fatima, net als die van haar broeders en zusters de Ahmeds, Karimas, Aishas en Khadijas, heeft Elatik onverbloemd verwoord toen ze het had over de ‘witte werkelijkheid’ en de verandering die zij daarin wenst te realiseren: “Die verandering gaat er komen”, zei ze. Kennelijk is zij ervan overtuigd dat het aan de nog maar recentelijk toegetreden gemeenschappen tot dit land is voorbehouden hun toevluchtsoord (of dat van hun ouders, respectievelijk grootouders) maar eens grondig op de schop te nemen. De Marokkaanse –moslimgemeenschap waar zij toe behoort heeft het ruimhartige vertrouwen van de gastmaatschappij echter op schandalige wijze misbruikt en verspeeld. Het wordt tijd om dat te erkennen en om nu eens niet in de verkrampte slachtofferrol te kruipen. Niet dit land of de daar al duizenden jaren aanwezige oorspronkelijke bevolking speelt haar parten, maar haar eigen islamitisch geïndoctrineerde en achterhaalde premoderne wereldbeeld.

Wie ‘de werken’ van Fatima en haar hartsvriendin Saaida T. eens bekijkt, zal zich al gauw realiseren dat niet de belangen van de stad of dit land, maar van de eigen vriendenkring en de verwante Marokkaanse gemeenschap hun bijzondere belangstelling hebben mogen genieten. Beide dames hebben geen andere werkervaring dan in circuits die met overheidsgeld overeind worden gehouden. Met andere woorden: in de gewone maatschappij waar écht gewerkt moet worden, falen zij binnen 5 minuten. Waren de ‘adviezen’ die Fatima a raison van € 12.000, = per maand aan de politie Amsterdam verstrekte beperkt tot hoofddoek-adviezen, daar draaide hartsvriendin Saaida haar hand er niet voor om een jihadist te benoemen tot de-radicaliseringsmedewerker.

“Het is een heksenjacht, een Marokkanen-jacht” meent Elatik nu. Dat is natuurlijk nonsens. Het gaat erom ambtenaren te ontmaskeren die niets anders presteren dan het leveren van een bijdrage aan de afbraak van een seculier opererende maatschappij. Om ambtenaren, die de fundamenten en verworvenheden van de NL-rechtsstaat niet erkennen en die willens en wetens ondermijnen, af te voeren. Terecht.

De verandering die gaat komen, zoals Fatima Elatik dat aankondigde, gaat in dit land niet komen op de manier die zij zich wenst. In Marokko is echter nog meer dan genoeg te veranderen voor Fatima en haar vrienden. In die cultuur past zij ook het beste...

Mogelijk nog meer interesse mag het aanstellingsbeleid in Amsterdam wekken. Wie heeft deze deerniswekkende brekebenen aangesteld op dergelijk, voor onze veiligheid cruciale plaatsen? Waar is Aalbersberg nu, eerder nog zo onder de indruk van de manier waarop Elatik hem ‘scherp’ hield? Waar is de leiding van de PvdA die als vervoermiddel voor deze graaiers functioneerde? Waar is Van der Laan die in een programma van de NPO nog een voortrekkersrol vervulde voor Jesse Klaver? Hij hield toch ook deze dames geruime tijd uit de wind onder de titels van ‘verbinden’ en ‘insluiten’.

Waarom weigert iedereen het woord ineens?

http://sta-pal.nl/2017/08/fatima-elatik ... achtoffer/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Ariel »

Fatima liet weer even van haar horen. ‘Hollandse ‘migratie’ naar Indonesië en Suriname verwoestte meer dan elke migratiegolf in Nederland!’ roept ze boos. Dit omdat Sybrand Buma, die bij een lezing sprak over het ontheemde gevoel dat veel autochtone Nederlanders hebben. “De gewone Nederlanders raakten iets kwijt: hun gemeenschap en identiteit, het gevoel thuis en geborgen te zijn,”

Wat is onze Faat toch een raar mens.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89864
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Ariel »

Fatima heeft haar ontslag gekregen, al ziet ze dat zelf niet zo. Ze was toch al van plan om op te stappen :nietverstaan:
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Plaats reactie