The continuing story of Fatima Elatik

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

De beschamende invloed van Fatima Elatik

Bericht door Hans v d Mortel sr »

H.Numan schreef:
Gevolg: geen enkel gevolg. De oude wijn gaat in dezelfde zakken.
Dat zeg ik. Politiek is onsmakelijk smerig. En vooral niet te verteren wanneer er PvdA in is verwerkt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Mahalingam »

het was even een mooi zonnig dagje en direct werden burgers geconfronteerd met een probleem: het Oosterpark zit vol met alcoholisten die veel bier drinken en zodoende extreem veel urineren. Het park wordt beter bemest dan een weiland. Kunnen die lieden niet opgehokt worden? Ja, zegt Fatima.
Alcoholisten plaag voor Amsterdams park
’s Ochtends om negen uur krijgen voorbijgangers al scheldpartijen en lege flessen naar hun hoofd geslingerd. Het is ergernis nummer één rond het Amsterdamse Oosterpark: de alcoholisten die de buurt terroriseren.

Daarom pleiten verschillende zorginstellingen en toezichthouders, waaronder GGD, politie en stadsdeel Oost voor een gebruikersruimte die de alcoholisten al dan niet gedwongen moeten bezoeken.

Het aantal alcoholisten in het park is recentelijk afgenomen, maar tegen de overgebleven alcoholisten kan zelfs de politie niet opboksen. Stadsdeelvoorzitter Fatima Elatik: „Deze mensen zijn ziek en hebben medische hulp nodig, die ze in zo’n gebruikersruimte ook krijgen. Straks kunnen we ze ergens heen sturen.”
http://www.telegraaf.nl/binnenland/1170 ... ark__.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door H.Numan »

Wat verandert er toch weinig. Wel de symptomen maar niet de oorzaak bestrijden. Waarom zijn er zoveel zwervers?
Volgens links: omdat de maatschappij verhard en kapitalistischer wordt.
Dat is aantoonbare onzin. Het viel me al op in 1990 dat er steeds meer zwervers komen. Dat is lang voor de afbraak van het soosjaalisme begon.

Vandaag de dag is het volkomen normaal :nono1: om overal in vrijwel elk winkel centrum en de meeste wijken zwervers te zien die geen woord Nederlands spreken.

Maar dat kan je niet bespreken laat staan aanpakken, want dat is politiek niet acceptabel.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Mahalingam »

De “Ontwerp Programmabegroting 2013 Stadsdeel Oost” is uitgekomen. En wat is daar belangrijk aan? Dat de pech van 30 miljoen (Musiq) overgeheveld is naar de stad en dat ze nu dit jaar 6,7 miljoen te weinig hebben weggegeven. Dit foutje moet snel hersteld worden.
"De PvdA vraagt uw aandacht voor het volgende bericht"
Oost heeft in 2012 naar verwachting 6,7 miljoen euro over. Het bestuur van Oost wil hiervan 6 miljoen opzij zetten. Niet om daarna verlekkerd naar het mooie hoge saldo op het bankafschrift te kijken, maar om zinvol te kunnen besteden.
Wat is zinvol? Het antwoord op die vraag zou ik graag van u horen. Dat mag van alles zijn (zoals “het opknappen van mijn achtertuin”) maar wel graag met argumenten erbij (“omdat het MIJN achtertuin is”).
Twee antwoorden hoeft u niet meer te geven:
teruggeven aan de burgers van Oost
in de reserves stoppen.
Tot deze briljante inzichten waren we zelf al gekomen.
http://www.pvdaamsterdam.nl/oost/2012/1 ... 6-miljoen/
Er zijn daar al vele suggesties maar wat ontbreekt is : "En standbeeld voor Fatima Elatik" en een auto met chauffeur voor haar. Bedelf haar onder 2000 kg bloemen.
https://oost.notudoc.nl/cgi-bin/showdoc ... d_Oost.pdf
Grappig is ook dat " teruggeven aan de burgers van Oost". Heel populistisch want het is allemaal subsidiegeld van elders waar ze op draaien.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Ariel »

Hé wat naar nou. Nederland, maar vooral Amsterdam zal het voortaan zonder Fatima Elatik moeten doen. Als de stad dat maar overleeft.
Fatima Elatik (PvdA) stopt
AMSTERDAM -

Fatima Elatik stopt per 2014 als stadsdeelvoorzitter van Amsterdam-Oost. De PvdA-politica doet dat uit protest tegen de geplande opheffing van de stadsdelen.

“Ik ambieer een bestuurbare stad achter te laten. En het is geen vanzelfsprekendheid dat de stad bestuurbaar blijft, als het college haar huidige plannen doorzet”, zo schrijft Elatik op de PvdA-website van Amsterdam-Oost.

In de plaats van de zeven stadsdelen die Amsterdam nu heeft, krijgt de stad in 2014 zeven lokale bestuurscommissies. Elke commissie zal uit maximaal 14 leden bestaan. Burgers gaan de leden van de commissies rechtstreeks kiezen.

Elatik vreest dat die constructie ten koste gaat van bewoners en ondernemers. “Mandaat weghalen bij het lokale bestuur, en de stad aansturen via ambtelijke diensten die geen publieke verantwoording hoeven af te leggen aan de bewoners en de ondernemers. Dat wil het college hier ook. De voorgestelde bestuurscommissies zijn window dressing. Ze hebben na 2014 niet meer de positie om door te pakken in de wijken.”

Elatik laat het stadsdeel achter met grote financiële problemen. Amsterdams-Oost zakt financieel door zijn hoeven als gevolg van het debacle rondom de garantstelling voor het Muziekmakerscentrum (MuzyQ).

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2109 ... opt__.html
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Manon »

heet dat niet "de ratten verlaten het zinkende schip"?

Zou dat iets te maken hebben met het feit dat de ratten zèlf de gaten in de boeg hebben geknaagd?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Mahalingam »

Het was even spannend. Zou het kabinet met de PvdA de afschaffing van de deelraden terug draaien? Want er zijn heel veel PvdA-ers te werk gesteld in al die deelraden. Honderden. En dan het aantal vriendjes en vriendinnetjes die blij gemaakt worden met subsidies.
Neen.
En wat zou de PvdA gemeenteraad in Amsterdam doen? Die heeft ook besloten dat de deelraden weg kunnen. Zo ga je toch niet met elkaar om?
Dat Elatik weg gaat nu het nog kan zal wel te maken hebben met regelingen die in 2014 ingaan over WW, wachtgeld, afscheidsbonus enz. Op tijd voor de bui binnen.

Er komen commissies. En die gaan gekozen worden door burgers. Wie doet de voordracht ? En wie bepaalt welke burgers mogen kiezen? Dat worden dus slagvaardige commissies want die zullen een overmaat aan PvdA-ers bevatten.
" Ze hebben na 2014 niet meer de positie om door te pakken in de wijken.”
Kijk eens in die wijken rond wat dat doorpakken gedaan heeft. Er zijn burgers die zich gepakt voelen, dat is waar.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Danube »

Ariel schreef:Hé wat naar nou. Nederland, maar vooral Amsterdam zal het voortaan zonder Fatima Elatik moeten doen. Als de stad dat maar overleeft.
De stad zal het wel overleven maar jammer is het wel. In deze multiculturele samenleving is het van groot belang dat allochtonen bestuursfuncties vervullen. Mogelijk zal de PvdA haar werk belonen met een Kamerlidmaatschap.
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Hallo Tokyo »

Danube schreef:
Ariel schreef:Hé wat naar nou. Nederland, maar vooral Amsterdam zal het voortaan zonder Fatima Elatik moeten doen. Als de stad dat maar overleeft.
De stad zal het wel overleven maar jammer is het wel. In deze multiculturele samenleving is het van groot belang dat allochtonen bestuursfuncties vervullen. Mogelijk zal de PvdA haar werk belonen met een Kamerlidmaatschap.

De vraag om dat 'groot belang' eens nader te onderbouwen zal wel teveel gevraagd zijn Danube, want ik zie dat 'grote belang' niet zo in een samenleving opdat allochtonen bestuursfuncties vervullen, de beste man/vrouw voor de functie lijkt mij voldoende.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Danube »

Hallo Tokyo schreef:

De vraag om dat 'groot belang' eens nader te onderbouwen zal wel teveel gevraagd zijn Danube, want ik zie dat 'grote belang' niet zo in een samenleving opdat allochtonen bestuursfuncties vervullen, de beste man/vrouw voor de functie lijkt mij voldoende.
We leven in een multiculturele samenleving en het is van belang dat allochtonen zich ook in bestuursfuncties herkennen. De benoeming van Aboutaleb was in dat licht een zeer belangrijk signaal.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Pilgrim »

Danube schreef:We leven in een multiculturele samenleving en het is van belang...(bla bla bla)
We leven nog steeds in een Westerse culturele samenleving en ik zou dat graag zo willen houden. Als allochtonen over voldoende kwaliteiten beschikken kunnen ze ook hogere posities bekleden, maar het is niet de bedoeling hen 'positief' te discrimeren, door ze iedere keer voor te trekken.
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Hallo Tokyo »

Danube schreef:
Hallo Tokyo schreef:

De vraag om dat 'groot belang' eens nader te onderbouwen zal wel teveel gevraagd zijn Danube, want ik zie dat 'grote belang' niet zo in een samenleving opdat allochtonen bestuursfuncties vervullen, de beste man/vrouw voor de functie lijkt mij voldoende.
We leven in een multiculturele samenleving en het is van belang dat allochtonen zich ook in bestuursfuncties herkennen. De benoeming van Aboutaleb was in dat licht een zeer belangrijk signaal.

We leven helemaal niet in een multiculturele samenleving, dat experiment is hopelijk mislukt, we leven in een multi- etnische samenleving waarin de meeste allochtonen de autochtonen uitkotsen en andersom, en iedere allochtonengroep weer kotsneigingen heeft betreffende andere allochtone groepen, dus hoe kom je erbij dat wij multicultureel zouden zijn, dat naïeve op een roze wolk levende gütmenschen zoals jij er ook èèn bent nu dit wel krampachtig trachten te omarmen maakt het nog niet waar hoor. En wat betreft Elatik, die paardekop zou met pek en veren Amsterdam uit moeten worden gejaagd, wat die Marokkaanse trut de stad heeft gekost is te schandalig voor woorden.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Danube »

Hallo Tokyo schreef:

We leven helemaal niet in een multiculturele samenleving, dat experiment is hopelijk mislukt, we leven in een multi- etnische samenleving waarin de meeste allochtonen de autochtonen uitkotsen en andersom, en iedere allochtonengroep weer kotsneigingen heeft betreffende andere allochtone groepen, dus hoe kom je erbij dat wij multicultureel zouden zijn, dat naïeve op een roze wolk levende gütmenschen zoals jij er ook èèn bent nu dit wel krampachtig trachten te omarmen maakt het nog niet waar hoor. En wat betreft Elatik, die paardekop zou met pek en veren Amsterdam uit moeten worden gejaagd, wat die Marokkaanse trut de stad heeft gekost is te schandalig voor woorden.
Als je liever de term multi-etnisch wilt gebruiken is dat wel erg ongebruikelijk maar ik heb daar geen bezwaar tegen.

De boosheid die succesvolle moslima's bij blanke mannen oproept vind ik altijd wel aandoenlijk.

Zie ook:
Over het algemeen is men van mening dat de term ‘multicultureel’ inhoudt dat alle culturen gelijkwaardig zijn aan elkaar. Het multiculturalisme omarmt daarmee het cultuurrelativisme (een cultuurrelativist houdt zich immers bezig met de vraag: “In hoeverre mag je je eigen cultuur aan anderen opleggen? Wie zegt dat mijn cultuur beter is dan een andere?” ). De dominante cultuur wordt zo gaandeweg vervangen door meerdere culturen of mengvormen daarvan.

Multi-etnisch betekent dat de verscheidenheid in culturen weliswaar wordt aanvaard, maar dat ze wel allemaal verenigd zijn rond enkele gezamenlijke grondwaarden, zoals die ooit binnen de dominante cultuur zijn ontstaan. Denk daarbij bijvoorbeeld aan waarden als ‘vrijheid van meningsuiting’ en ‘democratie’. De multi-etnische samenleving, kent volgens sommigen zowel verscheidenheid als homogeniteit. Verscheidenheid in etniciteit en culturele beleving in de privé-sfeer; homogeniteit in de openbare ruimte en in de waarden waarop de democratische samenleving rust. Anders dan in het multiculturele model wordt er in het multi-etnische model niet gesleuteld aan de dominante cultuur en er worden geen componenten van de cultuur van nieuwkomers dwangmatig aan toegevoegd.

In de discussie over het gezicht van Nederland wordt wel gesteld dat het karakter van de Nederlandse samenleving door de aanwezigheid van talrijke allochtone groepen sterk is veranderd of dat nog zal doen. De Nederlandse cultuur – hier opgevat in de meest brede betekenis van het woord – zou plaatsmaken voor een palet van culturen: Nederland als multiculturele samenleving. Toch is het niet waarschijnlijk dat de Nederlandse samenleving als geheel haar westerse, zo men wil West-Europese, of zelfs specifiek Nederlandse, karakter zal verliezen. Op dit moment wijst weinig in die richting. Wellicht is het daarom beter te spreken van een multi-etnische samenleving in plaats van een multiculturele samenleving. Er bestaat dus een dominante cultuur en minderheden hebben geen andere keus dan zich aan te passen of marginaal te blijven.
http://www.tjinnoes.nl/wp/?p=7
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

The continuing story of miss cunt Fatima Elatik

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Danube schreef:De benoeming van Aboutaleb was in dat licht een zeer belangrijk signaal.
Een complete vergissing van onze kennisbeschaving! Deze klootzak is het voorbeeld van parasiterende discriminatie. Ik ga het nu even allemaal niet opzoeken. Alles staat zwart op wit ergens op dit FFI-forum over hem. Hij scheet in zijn broek door de spontaan ingegeven religieuze islamitische weldaad conform de koran door Mohammed B. Vervolgens ging Aboutaleb verschrikkelijk in de fout met zijn opmerkingen over Pim Fortuyn. Verder maakte hij aan onze kennisbeschaving duidelijk dat hij liever zag dat zijn dochter met een gelovige Marokkaan thuiskwam dan met een ongelovige autochtoon, een gewone normale doorsnee Nederlander dus. Die uitgekookte rat van een Aboutaleb heb ik nooit gemogen. Hij is wat je noemt een gewetenloze huichelachtige islamitische carrière jager die zeer succesvol zijn doel heeft bereikt. Daar heb ik in het geheel geen probleem mee. Wel met zijn huichelachtige benepen op de koran geënte smerige anti-kennisbeschavingsgedachten.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Ariel »

Danube schreef:
De boosheid die succesvolle moslima's bij blanke mannen oproept vind ik altijd wel aandoenlijk.
Ik vind het "succesvolle" moslim/moslima geaai van de goedmens ook zo aandoenlijk.
Fatimaatje heeft het goed gedaan hoor.
Hier deelt ze gulhartig euro's uit aan de armlastige linksmens,---- Linkse bestuurders hebben dinsdag vrolijk gegraaid in een zak met geld. Alle vijf wethouders van het stadsdeel Oost kunnen over de afgelopen twaalf maanden een bedrag van 5400 euro netto op hun rekening tegemoet zien.--- en hier heeft ze een garantie afgegeven voor 23,65 miljoen euro, terwijl de raad maximaal 10 miljoen had goedgekeurd, ach wat maakt een miljoen of meer uit. Nee hoor, geen kwaad woord over de succesvolle Fatima die het heerlijk vond om met andermans euro's te zwaaien. Leuke bootjes huren voor het jaarlijkse PvdA uitstapje, lekker met taxibonnetjes spelen...
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Danube »

Ariel schreef:
Danube schreef:
De boosheid die succesvolle moslima's bij blanke mannen oproept vind ik altijd wel aandoenlijk.
Ik vind het "succesvolle" moslim/moslima geaai van de goedmens ook zo aandoenlijk.
Fatimaatje heeft het goed gedaan hoor.
Hier deelt ze gulhartig euro's uit aan de armlastige linksmens,---- Linkse bestuurders hebben dinsdag vrolijk gegraaid in een zak met geld. Alle vijf wethouders van het stadsdeel Oost kunnen over de afgelopen twaalf maanden een bedrag van 5400 euro netto op hun rekening tegemoet zien.--- en hier heeft ze een garantie afgegeven voor 23,65 miljoen euro, terwijl de raad maximaal 10 miljoen had goedgekeurd, ach wat maakt een miljoen of meer uit. Nee hoor, geen kwaad woord over de succesvolle Fatima die het heerlijk vond om met andermans euro's te zwaaien. Leuke bootjes huren voor het jaarlijkse PvdA uitstapje, lekker met taxibonnetjes spelen...
De sterke verhalen over haar op extreem-rechtse fora zijn me bekend. Ik stel vast dat ze nooit is aangeklaagd, laat staan veroordeeld en wel herkozen.
Het ging dus nergens over.

Fatima werkt als een rode lap voor racisten en alleen daarom al verdient ze steun en waardering.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het hoerenverslag van de hoofddoek

Bericht door Hans v d Mortel sr »

O ja, en nog wat. Dat hoogst irritante domme kutwijf Fatima met haar strak om het hoofd zittende kopvod als teken van hoer, is haar blijkbaar ontgaan dat diezelfde soort Marokkaanse hoofddoekjes te vinden zijn in het volgende bordeel:

http://www.vienna.nl/werken-bij/

Deze informatie kwam mij ter oren door over het onderwerp islam te praten met je vrienden. In dit bordeel werken twee Marokkaanse meisjes. Die arriveren voor de deur met een hoofddoekje om en hebben een glad geschoren kutje. Dat schijnt tegenwoordig erg in te zijn. Ik geef toe dat ik wat achter loop met de mode want ik wist dit niet. In het bordeel komen regelmatig Marokkaanse mannen. Maar of zij voor die twee islamitische meisjes komen weet ik niet meer.

Het is alweer heel lang geleden dat ik eens in een bordeel ben geweest in Haarlem als traktatie van een zogenaamde betrouwbare vriend van mij.

De informatie over de islamitische Marokkaanse hoeren heb ik niet door eigen ervaring, maar via mijn puissant rijke aangename en wijsgerige vriend X die ontzettend veel contacten in Amsterdam heeft. Hij weet bijna alles van wat er in Amsterdam omgaat.

En nog wat. Ik heb vroeger al verhaald over die Marokkaanse islamitische sletjes die naar de discotheek gaan met hoofddoek om en naar binnen gaan met de hoofddoek af. De islamitische achterlijkheid heeft nog lang haar top niet bereikt. Want tegenwoordig komen die islamitische sletjes ook al met hoofddoek om in de discotheek. Opvallend daarbij is wel, verzekerde mij mijn vriend, dat ze heel erg seksueel getint gekleed zijn met uitdagende zichtbare tieten. Kunnen jullie je dit voorstellen? Islamitische meisjes op deze toer?

Welnu, dit is heel gewoon in het land van Satan, Saoedi-Arabië. Mijn Marokkaanse anti-moslim vriend die regelmatig in dat soort landen vertoeft vanwege zijn werk, verzekerde mij dat de vrouwen van al die patserige rijke in 'allah' als nutteloze knecht van Mohammed gelovige Arabieren simpelweg de hoer uithangen. Niet letterlijk, maar door hun potsierlijke huichelachtige gedrag zonder hoofddoek in de discotheek waarbij hun Arabische meester net zo vrolijk meedoet. Met wat dan? Wat dacht je zelf? Met whiskey drinken en aandacht schenken aan Oost-Europese (echte) hoeren.

Als het aan mij ligt, gooi ik vandaag nog net zoveel bommen op al die islamitische landen totdat er niet een moslim meer over is. Waarom nou toch Hans?, zou de vraag kunnen zijn. Omdat ik van gezelligheid, humor en van leven en laten leven houd. In deze filosofie van mij past geen islam.

Islam is een steen aan het been van het
zwemmen lerende kind in onze kennisbeschaving


Citaat HvdM: • Een mens heeft het recht overal aan te twijfelen. Een mohammedaan heeft dat recht niet.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: Het hoerenverslag van de hoofddoek

Bericht door Danube »

'Hans van de Mortel' schreef:O ja, en nog wat. Dat hoogst irritante domme kutwijf Fatima met haar strak om het hoofd zittende kopvod als teken van hoer
Arme man.
Mahalingam
Berichten: 52313
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Mahalingam »

Hier de brief van Mevr. Fatima:
http://www.pvdaamsterdam.nl/oost/2012/11/24806/
Maar als het college haar plannen doorzet, dan is het gedaan met die positie van het stadsdeel. Dan geven wij als gemeente die lokale expertise en doorzettingskracht op. Dan krijgt het college haar zin, en halen wij onze handen af van de nabije politiek, om zo een kleine lichte overheid te krijgen. Dat klinkt mooi, maar hiervan zijn de bewoner en de ondernemer de dupe. Dan krijgen wij hier Rotterdamse toestanden.
Zij maakt zich heel erg zorgen over 'mandaat'. Dat gaat verloren en dan wordt de zaak onbestuurbaar. Ze waarschuwt alvast maar van tevoren: " Of komen de collegepartijen zelf tot inkeer en realiseren zij zich dat zij de stad onbestuurbaar maken met een lokaal bestuur zonder mandaat?"
http://www.pvdaamsterdam.nl/oost/2012/11/24806/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Het hoerenverslag van het hoofddoeken islam heidenisme

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Danube schreef:
'Hans van de Mortel' schreef:O ja, en nog wat. Dat hoogst irritante domme kutwijf Fatima met haar strak om het hoofd zittende kopvod als teken van hoer
Arme man.
Nee hoor, lul! Ik heb altijd nog geld genoeg om naar een eerlijke leuke gezellige oprechte hoer te gaan! Daar betaal ik graag iets meer voor dan bij zo'n slet als die enge griezelige kopvod hoer Fatima haar zin te geven.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89883
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Ariel »

Danube schreef:
De sterke verhalen over haar op extreem-rechtse fora zijn me bekend. Ik stel vast dat ze nooit is aangeklaagd, laat staan veroordeeld en wel herkozen.
Het ging dus nergens over.
Ik vraag me toch echt af in welke grot jij woont. :nietverstaan: Dringen daar de berichten niet door?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Danube »

Ariel schreef:
Danube schreef:
De sterke verhalen over haar op extreem-rechtse fora zijn me bekend. Ik stel vast dat ze nooit is aangeklaagd, laat staan veroordeeld en wel herkozen.
Het ging dus nergens over.
Ik vraag me toch echt af in welke grot jij woont. :nietverstaan: Dringen daar de berichten niet door?
Ik neem aan dat je me wel kunt informeren over aanklachten en juridische vervolgingen ?
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door xplosive »

Ariel, ik lees hier :
Fatima Elatik (Amsterdam, 6 juni 1973) is een Nederlandse politica van de Partij van de Arbeid. Elatik is van Marokkaanse afkomst. Ze was van 1 januari 2009 tot 4 oktober 2010 namens de PvdA stadsdeelvoorzitter in de Amsterdamse stadsdeel Zeeburg, dat in die periode fuseerde tot stadsdeel Oost. Elatik trad op 4 oktober 2010 af na verschillende financiële schandalen waarbij zij als stadsdeelvoorzitter betrokken was. Op 23 november werd ze echter weer herbenoemd.
Verder heeft ze inderdaad aangegeven om in 2014 te gaan stoppen, maar of ze dat ook zal doen? Haar financieel wanbeleid is er blijkbaar niet minder op geworden.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Danube »

xplosive schreef:Ariel, ik lees hier :
Fatima Elatik (Amsterdam, 6 juni 1973) is een Nederlandse politica van de Partij van de Arbeid. Elatik is van Marokkaanse afkomst. Ze was van 1 januari 2009 tot 4 oktober 2010 namens de PvdA stadsdeelvoorzitter in de Amsterdamse stadsdeel Zeeburg, dat in die periode fuseerde tot stadsdeel Oost. Elatik trad op 4 oktober 2010 af na verschillende financiële schandalen waarbij zij als stadsdeelvoorzitter betrokken was. Op 23 november werd ze echter weer herbenoemd.
Verder heeft ze inderdaad aangegeven om in 2014 te gaan stoppen, maar of ze dat ook zal doen? Haar financieel wanbeleid is er blijkbaar niet minder op geworden.
De formulering suggereert dat ze persoonlijk financieel betrokken was bij de budgetoverschrijdingen. Daar was geen sprake van en nader onderzoek leverde ook geen belemmering voor herbenoeming op. Terecht interpreteerde ze dat als een rehabilitatie.

Elatik is vrouw en moslim en bovendien is ze niet op haar mondje gevallen. Deze combinatie is dodelijk voor racistische blanke mannen en verklaart de disproportionele kritiek die ze kreeg te verduren.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door xplosive »

Misschien dat Fatima Elatik geen strafbare feiten heeft gepleegd, maar dat wil nog niet zeggen dat ze een verstandig financieel beleid heeft gevoerd. Dat zij niet op haar mondje gevallen is klopt wel. Zo staat er op de hierboven door mij vermelde link ook te lezen:
In het VARA programma Het zwarte schaap werd Elatik als criticaster opgevoerd van de wijze waarop Theo van Gogh discussies over Islam- en integratiethema’s aanzwengelde. Daarnaast verkreeg ze in 2001 veel landelijke bekendheid toen ze de afgelasting van de opera Aïsja en de vrouwen van Medina steunde omdat ze vond dat de vrijheid van meningsuiting te ver was doorgeschoten. Op de dag van de gemeenteraadsverkiezingen in 2002 plaatste Van Gogh een advertentie op de voorpagina van het Parool met de tekst "Waarom zou een toneelstuk niet verboden mogen worden? Stem Fatima Elatik, stem PVDA!."
En verder:
Later raakte ze ook in opspraak, doordat Elatik een taxirit van Amsterdam naar de lezing in Nijmegen en terug declareerde. Deze rit kostte € 450, terwijl ze ook al een dienstauto van het stadsdeel had.

Verder kwam Elatik ook in opspraak toen ze voor het stadsdeel een boot huurde voor € 35.000 om deel te nemen aan het maritieme evenement Sail. De bestuurders waren ook welkom geweest op de veel goedkopere boot van de gemeente Amsterdam.
Dit getuigt niet van financieel gezond beleid.
Laatst gewijzigd door xplosive op di nov 20, 2012 11:39 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Plaats reactie