The continuing story of Fatima Elatik

Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Danube »

xplosive schreef:Misschien dat Fatima Elatik geen strafbare feiten heeft gepleegd, maar dat wil nog niet zeggen dat ze een verstandig financieel beleid heeft gevoerd.
Nee, bestuurders maken soms fouten en als ze grote fouten maken treden ze af.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door xplosive »

Danube schreef:
xplosive schreef:Misschien dat Fatima Elatik geen strafbare feiten heeft gepleegd, maar dat wil nog niet zeggen dat ze een verstandig financieel beleid heeft gevoerd.
Nee, bestuurders maken soms fouten en als ze grote fouten maken treden ze af.
Ik hoop niet dat je van mening bent dat incompetente bestuurders aan moeten blijven omwille van het feit dat ze allochtoon zijn.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89872
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Ariel »

Danube schreef:
Nee, bestuurders maken soms fouten en als ze grote fouten maken treden ze af.
Als ze verstandig zijn wel, maar als bestuurders zo bezeten zijn van macht en bekendheid, en hun eigen fouten NIET in willen zien, tja, dan treden ze dus niet af.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Danube »

Ariel schreef:
Danube schreef:
Nee, bestuurders maken soms fouten en als ze grote fouten maken treden ze af.
Als ze verstandig zijn wel, maar als bestuurders zo bezeten zijn van macht en bekendheid, en hun eigen fouten NIET in willen zien, tja, dan treden ze dus niet af.
Politieke bestuurders worden tot aftreden gedwongen. Zolang dat niet gebeurt worden ze voldoende zwaar bevonden. Elastiek werd na onderzoek herbenoemd. Zo slecht was ze als bestuurder dus niet.

Maar nu houden we er over op.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door xplosive »

Danube schreef:Maar nu houden we er over op.
Jawohl, Herr Danube, Befehl ist Befehl !
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89872
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Ariel »

Danube schreef:
Maar nu houden we er over op.
Je bedoelt JIJ houdt er mee op. Misschien ga ik nog even door.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

The dirty smell of 'allah' believer Fatima Elatik

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Volgens mij mist die Danube een gedeelte van zijn hersenen. Werd Hitler gedwongen af te treden omdat hij fout was? NEE! Dus was hij niet fout en had niets gedaan dat onoorbaar was volgens onze onovertroffen intelligente denkwonder Danube.

Die hele kanker PvdA in Amsterdam-Oost zou het wel uit zijn hoofd laten om die islamitische eigenwijze kopvod grootsmoel te elimineren. Je gaat toch ook niet de kip met de gouden eieren slachten? Dankzij die hoerige aandacht vragende kopvod was de PvdA aan de macht in Amsterdam-Oost! Snapt die Danube nu werkelijk nooit iets? :no1:
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door H.Numan »

Danube schreef:Politieke bestuurders worden tot aftreden gedwongen.
Soms wel, soms niet. Soms accepteren ze dat, soms niet.
Zolang dat niet gebeurt worden ze voldoende zwaar bevonden. Elastiek werd na onderzoek herbenoemd. Zo slecht was ze als bestuurder dus niet.
Jij loopt wel weg met iedereen die fout is, he? Tanja Nijmeijer is goed, Ik neem aan die clown in Venezuela ook. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat jij geen grote fan van Castro bent. Hoe denk jij over Pol Pot?
Maar nu houden we er over op.
"We" is majesteitsmeerdvoud, hoogheid?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Danube »

H.Numan schreef: Jij loopt wel weg met iedereen die fout is, he? Tanja Nijmeijer is goed, Ik neem aan die clown in Venezuela ook. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat jij geen grote fan van Castro bent. Hoe denk jij over Pol Pot?
De zwakke debater herkent men feilloos aan de stropop: je legt de opponent eerst absurde standpunten in de mond en daar ga vervolgens tegen te keer.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door H.Numan »

Och, het valt me gewoon op dat alles wat wij hier als vreselijk verkeerd zien jij als perfect beschouwd. Het maakt eigenlijk niet uit wat. Het zou me niets verbazen als Wilders op een gegeven moment een Rutte doet hij hier door iedereen verketterd wordt, en op dat moment door jouw als groot voorbeeld word gezien.

Maar even serieus: hoe zie jij Pol Pot?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Danube
Berichten: 1786
Lid geworden op: di mar 13, 2012 12:25 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Danube »

H.Numan schreef:Och, het valt me gewoon op dat alles wat wij hier als vreselijk verkeerd zien jij als perfect beschouwd. Het maakt eigenlijk niet uit wat. Het zou me niets verbazen als Wilders op een gegeven moment een Rutte doet hij hier door iedereen verketterd wordt, en op dat moment door jouw als groot voorbeeld word gezien.

Maar even serieus: hoe zie jij Pol Pot?
Als jij me nu even uitlegt hoe je Stalin en Hitler ziet, is de kans groot dat ik klaar ben.

Je hebt het zwarte garen niet uitgevonden, zoveel is zeker.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door H.Numan »

Klopt. Zoals mijn wachtmeester in dienst al zei: hij heeft het buskruit niet uitgevonden. Maar hij kan er uitstekend mee omgaan! :smile7:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door King George »

'Elatik loog over duur taxiritje'

AMSTERDAM - Een taxirit die Fatima Elatik maakte - van 450 euro van Amsterdam naar Nijmegen en terug - is wel degelijk gedeclareerd. Dat blijkt uit de factuur van het taxibedrijf. De voormalig PvdA-stadseelvoorzitter hield al die tijd stug vol dat dit niet het geval was.


Elatik, wiens politieke carriere allesbehalve onbewogen was, liet vorig jaar november weten haar functie als stadsdeelvoorzitter van Amsterdam-Oostnaast zich neer te leggen. Een interview met de PvdA'er over haar opstappen, stond afgelopen zaterdag in NRC Handelsblad. In het vraaggesprek meent Elatik 'nooit iets te declareren.'

Taxibon

Volgens Rik Torn, fractievoorzitter van de VVD in Amsterdam-Oost, een oppositiepartij, klopt die bewering niet. Als bewijs stuurt hij het NRC Handelsblad een kopie van de taxibon, die overigens volgens de WoB voor iedereen te vinden is. Daaruit blijkt dat Elatik geen cent zelf heeft betaald aan het dure ritje van Amsterdam naar Nijmegen, voor een lezing. Elatik liegt niet helemaal, want de PvdA'er blijkt niet eigenhandig gedeclareerd te hebben.

Normaal declaratiegedrag

Een woordvoerder van het stadsdeel Oost laat dan ook weten dat ritjes van politiek bestuurders 'vanzelfsprekend worden betaald door het stadsdeel.' Ook de taxichauffer bevestigt dit. “Ik rij geregeld stadsdeelbestuurders rond. Meestal, ook bij ritten met Elatik, stuur ik de factuur inclusief kwitantie regelrecht naar het stadsdeel.”


De Telegraaf
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52305
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Mahalingam »

Elatik in NRC:
"In de berichtgeving, vooral op internet (hoi), was de teneur dat ik een veel te dure boot had gehuurd. Dat was het begin van allerlei valse beschuldigen. Ik zou ten onrechte allerlei bonnetjes hebben gedeclareerd, waaronder een taxirit van 450 euro. Onzin, ik declareer nooit iets".

Inderdaad is dit helemaal waar. Je kan niet iets declareren dat je niet betaald hebt. Declareren doet ze niet zelf, daar heeft ze personeel voor.
"De bon, vergezeld van een kwitantie (niet afgedrukt), is regelrecht van het taxibedrijf naar het bestuurssecretariaat verstuurd".
Wat een diepgaand begrip en natuurlijk gevoel voor onze taal heeft Fatima. Petje af.

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52305
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding

Vertrek Fatima Elatik gaat miljoenen kosten
Spoiler! :
Bestuurstypes als Fatima Elatik: je komt er nooit meer vanaf, en als je er van af komt, blijf je er voor betalen. In 2014 stoppen zo'n beetje ALLE stadsdeelbestuurders in 020 er mee: van de 30 willen er maar 3 door. Want in 2014 worden de stadsdelen kleiner gemaakt en op financieel rantsoen gezet. Lees: het pluche van de macht wordt een houten stoeltje in de coulissen van het theater. Bovendien krijg je nauwelijks geld meer om je cliënten achterban allerlei gesubsidieerde gemakken aan te kunnen bieden, dus wat valt er dan nog voor eer te behalen? Van lokale don in de bestuursmaffia naar machteloze niemand met lege zakken - dat moet je voorkomen. Dus geven ze er allemaal lekker de brui aan volgend jaar. Prima, goeie zaak, minder bestuurslagen altijd +1 en laat die inteeltamateurs ook maar eens gewoon gaan werken voor hun geld. Zien ze misschien nog een keer een bedrijf van binnen ook. MAAR. Overbodige bestuurslagen zouden geen overbodige bestuurslagen zijn als zelfs hun afschaffing de belastingbetaler geen geld zou kosten. Parool dook er in en zocht uit: alleen al de elf bestuurders - waaronder dus Elatik - die per 2014 opstappen, kosten EEN MILJOEN EURO wachtgeld, voor alleen al het eerste jaar. En dat is nog een voorzichtige schatting, aangezien er momenteel 27 potentiële vertrekkers in de besturen zitten. Parool vult er de halve krant mee vandaag. Kan zijn dat de rest van het artikel hier, hier en daar staat.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... joene.html

Exodus onder stadsdeelbestuurders leidt tot financiële strop
http://www.parool.nl/parool/nl/5/POLITI ... trop.dhtml
http://voorzieners.files.wordpress.com/2013/03/c.jpg
http://voorzieners.files.wordpress.com/2013/03/d.jpg
http://voorzieners.files.wordpress.com/2013/03/e.jpg
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Dhana »

Mahalingam schreef:Elatik in NRC:
"In de berichtgeving, vooral op internet (hoi), was de teneur dat ik een veel te dure boot had gehuurd. Dat was het begin van allerlei valse beschuldigen.

Typische uitspraak voor een moslim(a). Als ze kritiek krijgen of ergens op betrapt worden is dat altijd gebaseerd op leugens.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

'Mooie' hoofddoek ter compensatie van lelijke neus.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dhana schreef: Typische uitspraak voor een moslim(a). Als ze kritiek krijgen of ergens op betrapt worden is dat altijd gebaseerd op leugens.
Zelfs als mohammedaanse met de paplepel van Mohammed opgevoede jochies op heterdaad betrapt worden bij diefstal ontkennen zij schuld. Iets dat ik niet begrijp. Of toch wel. Zij vinden dit de gewoonste zaak van de wereld en accepteren niet dat onze kennisbeschaving daar ook maar iets van zegt.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52305
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Mahalingam »

Een Amsterdammer (Ibrahim el Bey) ging naar Jemen om daar te leren fundi-moslim te zijn. Alsof dat hier niet kan. En nu is die dood en niet door natuurlijke oorzaak.

Fatima is wakker geworden en onder haar steen vandaan gekropen. Wat dit oplevert bij Geen Stijl:
Fatima Elatik @FatimaElatik
A'dammer gedood bij strijd Jemen http://nos.nl/l/571004 . Vreselijk nieuws. Wat is er toch met deze jongeren aan de hand?
12:10 's ochtends - 5 november 2013
op welke vraag serieus wordt ingegaan:
[BeginTune:] Welkom lieve lieve kijkers. Fijn dat u weer allemaal massaal hebt ingeschakeld voor de spectaculaire Fatima Elatik Twitter Quiz. Ook vandaag geven we weer fantastische prijzen weg in onze sensationele Twitter Quiz voor de Hele Familie. Wordt het een sapcentrifuge, een krulset, een nieuwe keuken, of een geheel verzorgde vakantie voor 4 personen? Kandidaten opgelet. Handen bij de knoppen. Licht uit. Spot aan. [Audio: tromgeroffel] Wat is er toch met deze jongeren aan de hand? Wie het weet mag het zeggen...
en de reaguurders doen hun stinkende best:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... itter.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door King George »

Marcouch zond ook al een tweet. Over wat voor bekende familie uit Amsterdam Oost zal hij het toch hebben?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52305
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Mahalingam »

Fatima vroeg zich af: "Wat is er toch met deze jongeren aan de hand?"
Misschien kan ze haar licht opsteken bij Mohamed Azahaf. Die heeft zij toch aan het zeer goed betaalde baantje "Lid strategisch netwerk Polarisatie en Radicalisme bij Gemeente Amsterdam en Beleidsadviseur/Projectleider Polarisatie en Radicalisering bij Gemeente Amsterdam" geholpen?

En wiens schuld is het?
Buitenlandse Zaken want die heeft het negatieve reisadvies niet in het Arabierisch vertaald:
Wegens politieke onrust in het gehele land, een verhoogd risico van terroristische aanslagen, een permanent hoog ontvoeringsrisico en oplaaiende tribale ongeregeldheden die gepaard kunnen gaan met vuurgevechten, worden alle reizen naar Jemen ontraden.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52305
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Mahalingam »

Sinterklaas intocht IJburg. Wie is dit (rechts?).

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Eliabe »

Mahalingam schreef:Sinterklaas intocht IJburg. Wie is dit (rechts?).

Afbeelding
Goeie foto. Gelijk van mijn obstipatie af.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89872
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Ariel »

[icon_lol.gif] Als je zo'n typetje voor een comedie nodig hebt, dan kan je het niet vinden.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: The continuing story of Fatima Elatik

Bericht door Dhana »

Of je je nou blauw schminkt of een hoofddoekje draagt, het eindresultaat is hetzelfde.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17488
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Hoerig type Fatima Elatik

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Dhana schreef:Of je je nou blauw schminkt of een hoofddoekje draagt, het eindresultaat is hetzelfde.
Volgens mij is het geen hoofddoek, maar de helft van een door midden gesneden rubberen bal op haar hoofd.

En altijd weer die fel rode lippen. Inclusief de vette schmink op de ogen kan een hoer haar dit niet verbeteren. Dus ik vraag me af, is ze misschien kaal. Ja van onderen, maar ik bedoel op haar hoofd?
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie