Weer een incidentje......

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jimm
Berichten: 87
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 8:34 pm

Weer een incidentje......

Bericht door Jimm »

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8183 ... tml?p=29,1" onclick="window.open(this.href);return false;

Meisjes mishandelen vrouw (82) door Claudie Bolster en Fred Pruim
ROTTERDAM -
Rondhangende meisjes hebben een 82-jarige Rotterdamse dame in een scootmobiel mishandeld omdat ze het niet konden hebben dat ze van een lift bij een metrostation gebruik maakte.

Ze werd keihard in haar gezicht geslagen. De 53-jarige dochter van de vrouw, die haar moeder begeleidde, kreeg een fikse karatetrap tegen haar arm. Het uiterst laffe incident vond plaats bij het Rotterdamse metrostation Gerdesiaweg in de wijk Kralingen. De scootmobielster en haar dochter wilden vanaf het metroperron de lift naar de straat nemen. Omdat deze maar niet kwam, ging de 53-jarige dochter op onderzoek. "Ik trof daar enkele Marokkaanse hangjongeren, die de lift expres tegenhielden."

"Toen ik vroeg of wij van de lift gebruik mochten maken omdat mijn moeder beneden in haar scootmobiel stond te wachten, werd ik eerst uitgescholden voor Hollandse varkenshoer. Daarna kreeg ik een harde trap tegen mijn arm", vertelt de geschokte dochter.

Na wat duw- en trekwerk kon de Rotterdamse in de lift komen. Toen het tweetal weer boven kwam, stonden de jongeren de vrouwen op te wachten. "Een van die meiden, ik schat een jaar of zestien, stapte de liftcabine in en gaf mijn moeder een geweldige draai om haar oren. Een mep zo vol in haar gezicht!"
Gebruikersavatar
Jimm
Berichten: 87
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 8:34 pm

Re: Weer een incidentje......

Bericht door Jimm »

Het is te schandelijk voor woorden wat er allemaal gebeurt. Je kunt het geen incidenten meer noemen.

Hopelijk gelooft Allah in reincarnatie en keren deze koleremeiden op aarde terug als wc borstel.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89868
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Weer een incidentje......

Bericht door Ariel »

Jimm schreef:Het is te schandelijk voor woorden wat er allemaal gebeurt. Je kunt het geen incidenten meer noemen.

Hopelijk gelooft Allah in reincarnatie en keren deze koleremeiden op aarde terug als wc borstel.

Dit artikel was al ergens geplaatst, http://www.dutch.faithfreedom.org/forum ... 45#p222845" onclick="window.open(this.href);return false; maar ik geef je volkomen gelijk. Het is schunnig. We weten alleen niet of het Marokkaanse meiden waren die de vrouw geslagen hebben. Ik kan dat bijna niet geloven, want moslima's worden strak gehouden en zullen niet zo gemakkelijk met jongens kunnen omgaan.
Ik heb meer het vermoeden dat er een stel Hollandse marokhoeren ( zoals ik ze noem) stoer gedaan hebben omdat zo indruk op de marokkaanse jongens te maken.
Maar ja, ik kan het mis hebben. Ik gok maar....
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Weer een incidentje......

Bericht door H.Numan »

En ja hoor. Het is de schuld van die ouwetjes zelf.
Wat een leugenachtige bericht is dit, iemand slaan omdat ze toevallig gebruik wilde maken van een lift?
Konden die oudjes nou niet gewoon de waarheid vertellen, ik keur het absoluut niet goed wat die meiden hebben gedaan maar die oudjes lopen ook te liegen over de reden dat weet ik wel 100% zeker. Wat willen die oudjes hiermee bereiken ''wij zijn o zo zielig en Marokkanen zijn losgeslagen beesten''?
Die oudjes zullen het wel uitgelokt hebbben met hun grote mond naar de jongeren toe.
Ik ken die oudjes langer dan vandaag ze hebben altijd wel wat te klagen vooral als het op Marokkaanse jongeren aankomt.
Maar goed die meiden zijn fout geweest en ze hadden geen geweld moeten gebruiken.
http://forums.marokko.nl/showthread.php ... 875&page=2" onclick="window.open(this.href);return false;
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Weer een incidentje......

Bericht door Dhana »

H.Numan schreef:En ja hoor. Het is de schuld van die ouwetjes zelf.
Wat een leugenachtige bericht is dit, iemand slaan omdat ze toevallig gebruik wilde maken van een lift?
Konden die oudjes nou niet gewoon de waarheid vertellen, ik keur het absoluut niet goed wat die meiden hebben gedaan maar die oudjes lopen ook te liegen over de reden dat weet ik wel 100% zeker. Wat willen die oudjes hiermee bereiken ''wij zijn o zo zielig en Marokkanen zijn losgeslagen beesten''?
Die oudjes zullen het wel uitgelokt hebbben met hun grote mond naar de jongeren toe.
Ik ken die oudjes langer dan vandaag ze hebben altijd wel wat te klagen vooral als het op Marokkaanse jongeren aankomt.
Maar goed die meiden zijn fout geweest en ze hadden geen geweld moeten gebruiken.
http://forums.marokko.nl/showthread.php ... 875&page=2" onclick="window.open(this.href);return false;

Ja hoor. Nederlandse gehandicapte oudjes doen niet anders dan liegen en maken er een levenswerk van om Marokkanen in een kwaad daglicht te stellen. Onze oudjes zijn allemaal vals en Marokkaanse meiden zijn allemaal lieverdjes met een hoogstaand karakter waar die wij allemaal als lichtend voorbeeld van opperste vroomheid en menslievendheid zouden moeten nemen. Laat me niet lachen.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Plaats reactie