AVRO. “Zóóó Moslim!”

Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: AVRO

Bericht door Manon »

sorry! dit overleef ik niet.
Ik kijk naar David Attenborough.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
carabo
Berichten: 312
Lid geworden op: di jan 15, 2008 12:45 am
Contacteer:

Re: AVRO

Bericht door carabo »

Eshan Jami is toch wel lekker bezig...
Alles in de koran over barmhartigheid, liefde, tolerantie en vergeving tegenover niet Moslims is afgeschaft door het zwaardvers sura 9:5 - Jalaluddin Al-Suyuti
Monique
Berichten: 8854
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 2:14 pm

Re: AVRO

Bericht door Monique »

Ik snap het nut van die vragen niet.
Ik heb weinig van islam gezien.
Amorele atheistische nitwit
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: AVRO

Bericht door Ariel »

Ik heb ook even gekeken, maar ik kon het niet volhouden. Wat ik wel heb mee gekregen, is dat Islam een prachtige religie is, dat er geen dwang in Islam is, en dat men in Islam heel veel doet aan liefdadigheid. Verder blijkt het dat als moslims zich aan islam houden de wereld een betere plek is. ( volgens bekeerd hoofddoekje)
Je zou bijna moslim worden. Bijna , want ik trap niet in deze suikerversie van Islam.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: AVRO

Bericht door Zwartmeer »

Het ging eigenlijk nergens over. Ik weet niet meer wat vraag 4 was maar het goede antwoord was fout. De bedoeling zal wel zijn om moslims als normale mensen neer te zetten. Het was een slap stukje propaganda. Het begon met de schreeuw dat er nergens in de koran staat dat muziek niet mag. Het werd bijna in het belachelijke getrokken dat muziek niet zou mogen. Nou het mag toch echt niet volgens de hadith. Kan nu alleen maar de conclusie trekken dat de AVRO zich het islamitische principe taqyia heeft eigen gemaakt. En de vragen zaten vaak slecht in elkaar en waren voor meerdere uitleg vatbaar. Jami deed het wel goed!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: AVRO

Bericht door Amazigh »

gerard_m schreef:Goed idee, beter iets doen dan niets doen...

Verder zag ik dat via Twitter vragen gesteld kunnen worden... Dit lijkt me ook een mogelijkheid om wat te prikken in de suikerzoete avond. Als meerdere mensen meedoen, komen er vast wel wat vragen doorheen.

Het lijkt me wel goed als dankzij gerichte vragen de onfrisse feiten in ieder geval worden genoemd.

- Mogen moslima's ook met 4 mannen trouwen?
- Wat vinden moslims van het verbod op vriendschap met andersgelovigen uit de koran?
- Wat vinden moslims van de doodstraf voor afvalligen volgens de hadith?
- waarom trouwde Mohammed met een meisje van 6 en had hij op haar 9e sex met haar?
- hoe oud was Mohammed toen hij met Aisha trouwde?
- etc.
-Nee.
-Ons goed recht.
-Wij geloven in vrijheid van religie en dat word ondersteund door de Quran.
-Schijnbaar was het toendertijd geaccepteerd net zoals vroeger in Europa toen ketters vermoord werden om hun ideeën.
-Zoek het even op zou ik zeggen.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: AVRO

Bericht door Ariel »

Ben Kok heeft heel dapper het programma uitgezeten. Hoe het hem is gelukt begrijp ik niet. Hier is zijn verslag.
Let even op deze zin..... :laugh1: Vooraf werd de zaal gevraagd naar de affiniteit met de islam en daarbij bleek 76% positief te zijn en 24% tegen. Na de onzininfo van het programma kwam de vraag terug en wat bleek? Klap op het moede hoofd van de AVRO: 51% positief en 49% negatief.

AVRO als handlanger van Mohammed zelf!
BEN KOK - 20 JANUARI 2011

Met Maurits Berger (geheel betaald door sultan van Oman) als orakel van de islam (iemand op twitter vroeg zich af wat "die zenuwlijder" er bij deed) in de rol van islamverkoper.
Op een mooi moment perfect getackeld door Eshan Jami.

Hoe krijgt men het voor elkaar zo'n stupide TV programma te maken?
Vooraf heb ik de voorspelbare eenzijdigheid aangegeven, zie artikel op http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=12716" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar de werkelijkheid sloeg alles, om te beginnen de 25 vragen, die voor zeker een derde deel algemene persoonlijke vragen waren en nooit onder goed/fout konden worden beoordeeld, wat echter wel gebeurde, alleen Sebastiaan had alles goed.
En hij is acteur, geen moslim en zover bekend heeft hij niets met de islam in de praktijk.
Ehsan Jami kreeg 1 kans en nam die voortreffelijk waar. Het ging even over de spotcartoons in Denemarken, werd door de presentator weergegeven als "rellen, wat aanslagen op de tekenaar".
Deze politiek correct geprogammeerde presentator Art Rooijakkers liet dus heel bewust de minimaal 50 doden, vele gewonden en in brand gestoken ambassades, boycotts e.d weg en dat deed ook Berger in zijn antwoord als "deskundige".
In geen enkele religie vinden de gelovigen het leuk als hun idool, godheid of geloof wordt bespot, logisch toch, aldus Maurits in zijn misselijkmakende reactie.
Daarop antwoordde Ehsan, die met veel tegenstand aan het woord moest komen, terwijl er ook nog een moslim uit de zaal door heen krijste: waarom benoemt u niet het enorme geweld wat uit de moslims komt, terwijl het bij christenen bij nog veel ergere beledigingen blijft bij een protest zonder enige agressie?

Volstrekt helder is bewezen, dat er bij het panel geen islamdeskundigheid aanwezig was en de ca. 5 personen, die via video-opnames regelmatig in beeld kwamen, waren allemaal overtuigd moslim, behalve 1 en van deze ene uit Iran gevluchtte ex-moslim Dolman G. werden ook de meest positieve opmerkingen over de islam naar voren gehaald.

Het begon al fraai, met Art: "we gaan voor een leuk show" en Gerard Egdom, die ons moest overtuigen van al die leuke popmuziek in de islam. Je zag het voor je, Mohammed met al zijn vrouwen en bijvrouwen, luisteren in de woestijn naar al die leuke muziek.
Het waren dus vrnl. uit andere culturen tot de islam bekeerde mensen, zoals Cat Stevens, Jimmy Cliff, de broer van Michael Jackson en rapper Salah Edin en daarmee werd dus het tegendeel bewezen, er is niets ten gehore gebracht uit de afgelopen 1400 jaar aan islammuziek.

En toen werd een eerste panellid voorgesteld, acteur Mimoum Ouled Radia en hij kreeg de vraag, wat hij van de islam vond.
Lees en huiver: " islam betekent vrede en het is ook een vredige godsdienst"
Het islamorakel Berger zei niets en niemand sprong op met de kreet: "dat is een keiharde leugen!" Elke sufferd, die een woordenboek kan open doen of kan googlen, weet dat islam letterlijk onderwerping betekent, onderwerping aan de koranafgod Allah, het voorbeeld van terrorist/moordenaar/pedofiel/polygamist Mohammed en de sharia.

En zo ging het door, te veel om op te noemen aan voorbeelden, waar mee de AVRO voor 100% er op uit bleek de moslim als "een eigentijdse, aardige,vrolijke medemens af te schilderen".
Vooraf werd de zaal gevraagd naar de affiniteit met de islam en daarbij bleek 76% positief te zijn en 24% tegen. Na de onzininfo van het programma kwam de vraag terug en wat bleek? Klap op het moede hoofd van de AVRO: 51% positief en 49% negatief.Art vroeg zich nu toch wat vertwijfeld af, wat hier toch wel gebeurd was en samen met Maurits zag hij de bonus van de sultan van Oman een stuk kleiner worden, zo niet verdwijnen.

Een andere poging om te laten zien, dat er helemaal geen islam probleem is in ons land, was het cijfermateriaal: 450 moskeeën, ruim 800.000 moslims, waarvan slechts 35% eens per maand naar de moskee gaat.
Er zijn duizenden kerken, dus er is niets aan de hand, aldus de AVRO.
Wat een achterlijke conclusie! Ook hier protesteerde niemand, laat staan de "deskundige". Immers, de cijfers zijn geminimaliseerd, Doekele Terpstra (off all people) heb ik 2 keer in een TV programma horen spreken over 1,5 miljoen moslims en ik ben het aantal moskeeën es nagegaan, kom op 600 plus ca. 1000 stichtingen, scholen, buurthuizen.
Bovendien: islam leert in al die centra en moskeeen aan de "beminde gelovigen" de niet-moslim te haten en ook om het land over te nemen door strategisch plaatsen in te bezetten.
Het christendom leert dat allemaal niet, heeft slechts als boodschap dat Gods Koninkrijk niet van deze aarde is en als samenvatting van de Bijbel geldt volgens Yeshua (Jezus):
"Heb God lief boven alles en de naaste als jezelf"
Een minderheid van moslims is dus allerminst een garantie dat het allemaal goed gaat, met genoemde doelstelling gaat het nu al fout en is de islamisering vol op gaande.

Mijn conclusie vooraf en zeker nu ik het heb gezien:
De AVRO is m.m. de NSB van voor de oorlog, ze propageren de islam, die per definitie wil onderdrukken en dat doet in 57 landen, de Europese landen zijn aan de beurt en dat zien we in steden als Parijs, waar straten regelmatig niet toegankelijk zijn wegens op kleedjes tot hun koranafgod biddende moslims.
Ook in Amsterdam zie je dat op onze DVD "islam en waarheid", zie info op http://torayeshua.nl/cms/?p=1000" onclick="window.open(this.href);return false; en daar kunt u ook zien hoe deze DVD op basis van een vrijwillige gift te verkrijgen is.
De AVRO weigerde mij als panellid of als 2e deskundige, want het was echt breed genoeg zo. De zaal mocht niet inspreken, behalve dan de moslim die door Ehsan Jami heen krijste.

Heeft de AVRO het lef om es een echt programma te maken, met als titel:" ZOOO islam, bij nader inzien "?
Want Berger voegde op de valreep nog iets zinnigs toe, n.l. dat islam een theologie is en dat moslims in de praktijk per persoon hun eigen gedrag vertonen vanuit wat zij onder islam verstaan. Dat wijkt vaak enorm ver af van wat de grootste gemene deler binnen de islamstromingen is, zo direct mogelijk uit de koran, leven van Mohammed, ahadith.
En soennieten vermoorden sjiieten en samen vermoorden ze Alevieten en ex-molisms.
Nodigt u daarvoor es Hans Jansen uit, AVRO? Met in de zaal het HVV publiek?
Mogelijk winnen jullie dan nog ooit iets aan geloofwaardigheid terug, want die is tot het nulpunt gedaald.

Via Wikileaks begrepen we vanavond uit het NOS journaal, dat de Amerikanen de islamisering in ons land al jaren graag stimuleren door moslims te paaien met reisjes naar de States e.d., want men ziet de NWO graag groeien, multiculti wereldwijd.
Met ons belastinggeld, steun van de Amerikanen en de sultan van Oman, hebben jullie jezelf overtroffen bij de AVRO in landverraad, in het neerzetten van een complete leugen over de islam en hebben jullie de kijker geminacht door die voor achterlijk te verslijten.

De prijs daarvoor zal worden betaald in komende verkiezingen en via een betere overheid mag ik hopen, dat zulke leugenprogramma's met forse kortingen op jullie budget worden verrekend.

Shalom kan ik zulke leugenaars niet wensen, dat heeft ook geen zin. Wat ben ik blij, dat ik ter elfer ure niet gegaan ben en het op TV heb bekeken.
Want we waren alleen welkom als klapvee, wat niets mocht inbrengen, of het had moeten zijn het antwoorden van vragen, die voor een flink deel niets met islam te maken hadden.
Hooguit spreek ik de hoop uit, dat er een paar uit jullie midden de moed zullen vatten excuses te maken en een beter programma te maken, zoals hierboven gesuggereerd.
Of nog beter: graag stellen we jullie onze DVD "Islam en waarheid" beschikbaar op broadcastnorm om uit te zenden.
Maar die moed hebben jullie niet, net zo min als al de andere omroepen.

Ben Kok (joods-chr. pastor)
http://www.hetvrijevolk.com/index.php?pagina=12725" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: AVRO

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:Of deze vraag.
Mogen Moslima's met ongelovige of met mannen van het boek...zoals Christenen en Joden trouwen, en zo niet, waarom niet.

Goed idee om vragen te stellen. Ik heb geen twitter. Kan iemand anders deze vraag voor me stellen?
Nee dat mag niet. Ik heb nog nooit van mijn leven gehoord dat een vrouw het voor elkaar gekregen heeft om haar man in haar eigen religie te laten geloven. Mannen zijn schijnbaar meer overtuigender dan vrouwen. Vrouwen gaan altijd naar bijzaken en halen hun gevoelens erbij en dan stopt elke man met luisteren. Als een man wat uitlegt is het snel en doelgericht, dat is wetenschappelijk bewezen ook.
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: AVRO

Bericht door Ariel »

Amazigh schreef:
gerard_m schreef:- hoe oud was Mohammed toen hij met Aisha trouwde?
- etc.
-
-Zoek het even op zou ik zeggen.
Heb ik net gedaan. Mo was ongeveer 54 toen hij voor het eerst seks had met de 8 jaar en 7 maanden oude Aisha.
Het bruidspaar moet er ongeveer zo hebben uitgezien.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: AVRO

Bericht door Ariel »

Amazigh schreef:
Ariel schreef:Of deze vraag.
Mogen Moslima's met ongelovige of met mannen van het boek...zoals Christenen en Joden trouwen, en zo niet, waarom niet.

Goed idee om vragen te stellen. Ik heb geen twitter. Kan iemand anders deze vraag voor me stellen?
Nee dat mag niet. Ik heb nog nooit van mijn leven gehoord dat een vrouw het voor elkaar gekregen heeft om haar man in haar eigen religie te laten geloven. Mannen zijn schijnbaar meer overtuigender dan vrouwen. Vrouwen gaan altijd naar bijzaken en halen hun gevoelens erbij en dan stopt elke man met luisteren. Als een man wat uitlegt is het snel en doelgericht, dat is wetenschappelijk bewezen ook.
Kuch... :evil: Is dat werkelijk de reden?
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: Re:

Bericht door Amazigh »

Ariel schreef:
Amazigh schreef: Nee hoor, hou 'm maar. Als je ooit in een geile bui bent komt ie handig in.
:smile:
:laugh1: Nou, je moet als vrouw wel heel radeloos zijn als je met een man zoals Mohammed naar bed wil.
En toch had hij 11 vrouwen. :wink2:
A proud amazigh!
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: AVRO

Bericht door H.Numan »

Nee, hij had 11 opblaaspoppen die konden konen, de was doen en de tent kuisen.
Dat is even iets anders.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Re:

Bericht door Zwartmeer »

Amazigh schreef:
Ariel schreef:
Amazigh schreef: Nee hoor, hou 'm maar. Als je ooit in een geile bui bent komt ie handig in.
:smile:
:laugh1: Nou, je moet als vrouw wel heel radeloos zijn als je met een man zoals Mohammed naar bed wil.
En toch had hij 11 vrouwen. :wink2:
Hallo Amazigh. Bij mijn allereerste kennismaking met de islam kwam ik gelijk het verhaal van Safiya tegen. En dat is een van de smerigste verhalen die ik over de vreedzame profeet ken. Hoe smerig dat zal ik met het volgende voorbeeld proberen duidelijk te maken. Stel er zijn verkiezingen en de PVV is weer enorm gegroeid, ze hebben tientallen Kamerzetels erbij. En een van die Kamerleden blijkt in Afrika als huurling te hebben gewerkt. Dat alleen al maakt dat hij geen Nederlander meer is en sluit hem uit van politieke functies. Maar goed, bij de PVV zien ze dat natuurlijk over het hoofd. Later komt uit dat die persoon betrokken was bij de executie van alle mannen, die schaamhaar hadden, van een heel dorp dat zich na veertien dagen belegering heeft overgegeven. En daarbij blijkt dat dit PVV-kamerlid een vrouw van wie hij haar hele familie heeft vermoord als zijn vrouw heeft genomen.

Nu kun je aan de hand van het voorbeeld van Mohammed stellen dat er geen bezwaren tegen zo’n kamerlid zijn. Wat vind jij Amazigh?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
gerard_m
Berichten: 400
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 1:34 pm

Re: AVRO

Bericht door gerard_m »

Ik heb de quiz gedaan. Volstrekt onzinnige "kennis"vragen en affiniteit wordt gemeten. Ik kwam neutraal uit, en dat zegt veel over de test. Als je het leven niet alleen maar lol vindt, maar ook iets voor de medemens wil doen, scoor je bijv. al 5 punten.
Amazigh schreef:Wij geloven in vrijheid van religie en dat word ondersteund door de Quran.
Die vrijheid betekent dat je gedood wordt als je de islam verlaat. Die vrijheid betekent ook dat je als moslima niet met een andersgelovige mag trouwen, omdat de kids anders geen moslim worden. Iedere moslim die wordt geboren, is uitgesloten van de vrijheid van religie.
- waarom trouwde Mohammed met een meisje van 6 en had hij op haar 9e sex met haar?
- hoe oud -Schijnbaar was het toendertijd geaccepteerd net zoals vroeger in Europa toen ketters vermoord werden om hun ideeën.
Jij vergelijkt het gedrag van je 'profeet' nu met misstanden in middeleeuws Europa. I rest my case.
Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.
(Buddha)
Teva Teff

Re: AVRO

Bericht door Teva Teff »

Een gedeelte heb ik live gezien, de eerste 5 minuten en de laatste 20, vandaag de hele uitzending bekeken op een uitzendinggemist site.
Wat mij betreft is er moslimTVgeschiedenis geschreven.
Bekijk de uitzending eens vanaf ongeveer 1 uur en 7 minuten als ze de balans gaan opmaken.
Ik kwam echt niet meer bij, die verwarring en paniek bij de debuutpresentator.
MoslimTV, je moet wel geduld hebben, maar dit soort korte TVmomenten dat ik van mijn stoel moet opstaan van de slappe lach maak het allemaal waard.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: AVRO

Bericht door Manon »

ik zal nog eens een kijkpoging doen - als ik maar kan doorscrollen.

De meest waarschijnlijke reden dat het publiek nà de uitzending minder islamgezind was, is m.i. dat indien je zulke "vraag me naar de bekende weg" vraagjes met suikerzoete antwoordjes een uur lang door de mensen hun strot duwt, terwijl iedereen weet dat moslims zich over heel de wereld plegen naar de 72 maagden te ploffen, handjeskappen en stenigen. dan maak je de zaken dus erger door die suikerversie erdoor te willen drukken.
Dit lukte misschien nog anno 1970 maar ondertussen weten de mensen toch al ietsiepietsie meer.

---------
heb dus enkel naar die nieuwe uitslag kunnen kijken! inderdaad om te gieren! nou dàt hadden ze nu écht niet verwacht hoor! zoveel moeite gedaan om zelfs bij Cat Stevens de invloed van islam als oorzaak van zijn talent te vinden en jammer maar helaas... ineens had de helft van de zaal geen affiniteit met islam meer! (en de andere helft waren moslims).
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
silkyboxershortXL
Berichten: 2541
Lid geworden op: za apr 24, 2010 3:20 pm

Re: AVRO

Bericht door silkyboxershortXL »

Sowieso vind ik Nederlandse tv al niet om aan te zien en dergelijke programma´s al helemaal niet. Forum, deskundigen, publiek en dan al kijkend wordt onder leiding de "eigen" mening gevormd. Maar als het over islam gaat ben ik aan mezelf verplicht te kijken. Na het eerste half uur, al veel leugens en na 4 x zappen heb ik het opgegeven. Ik hoorde nog als laatste dat de Amerikanen zich afvroegen wat er in Nederland aan de hand was, zoveel is er getwitterd.
Waarom komt de AVRO als eerste met zo'n programma? Vanouds een rechtse zuil.
Niet toevallig, we kunnen een hele serie van zulke programma´s in één of andere vorm verwachten.
Zooo moslim is eenvoudig een( nu nog extreem) zwaar aangezette boodschap om de publieke opinie te vormen. Dat niet de VARA als eerste met zo iets komt is omdat die al geconditioneerd genoeg zijn.
Maar de VARA gaat vast op herhaling.
Verkiezingen komen eraan en programmamakers proberen hun onverkoopbare waar te slijten. WALGELIJK
Ok Teva teff ik zal de rest op uitzend gemist bekijken.
Ik ben benieuwd naar kijkcijfers.
Hoop is geen strategie.
WWG1WGA
Teva Teff

Re: AVRO

Bericht door Teva Teff »

circe schreef:ik zal nog eens een kijkpoging doen - als ik maar kan doorscrollen.

De meest waarschijnlijke reden dat het publiek nà de uitzending minder islamgezind was, is m.i. dat indien je zulke "vraag me naar de bekende weg" vraagjes met suikerzoete antwoordjes een uur lang door de mensen hun strot duwt, terwijl iedereen weet dat moslims zich over heel de wereld plegen naar de 72 maagden te ploffen, handjeskappen en stenigen. dan maak je de zaken dus erger door die suikerversie erdoor te willen drukken.
Dit lukte misschien nog anno 1970 maar ondertussen weten de mensen toch al ietsiepietsie meer.
Op de televisie zijn moslims vervelender dan niet-moslims.
Dat is een feitelijke constatering waar snel het bredere publiek bewust van lijkt te worden. En deze hele uitzending met dat irritante scholierenlacherig sfeertje was dat ook: Heel vervelend!
InfoTV op zijn slechtst.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: AVRO

Bericht door Manon »

ik deed een poging om de test online uit te voeren (hoef ik die stupiede uitleg niet te volgen)

wat blijkt?

Jouw deelscores zijn:
Feiten:5 van maximaal 9 punten.Jij bent typisch iemand die overal een beetje verstand van hebt. Daar is niks mis mee verder.

Cultuur en Geloof:0 van maximaal 40 punten.Voor jouw beleving van cultuur en geloof geldt dat je waarschijnlijk vooral in jezelf gelooft! Het geloof, welke dan ook, levert in jouw ogen alleen maar problemen op. Er moet een sterke scheiding zijn tussen religie en staat.

Geld:15 van maximaal 40 punten.Wat betreft je portemonnee denk je: 'geld is zeker handig, maar ook niet alles'. Je bent niet heel daadkrachtig, je wilt het liefst wel de lusten, niet de lasten. Je ziet de fatsoenlijkheid in van een aantal islamitische regels over geld, maar je volgt ze zeker niet allemaal.

Man & vrouw:0 van maximaal 40 punten.Je deelt de opvatting van de meeste moslims over het thema Man & Vrouw duidelijk niet. Glashelder.

Lifestyle:10 van maximaal 40 punten.Op lifestyle-gebied is het leven zoals een moslim dat leidt totaal niet jouw 'way of living'. Er is een grote kloof tussen jou en de meeste Nederlandse moslims. Jouw eindscore is: 25.

Al met al moet jij weinig tot helemaal niks hebben van de islam. De kans is overigens groot dat je ook met andere religies weinig ophebt, al zullen bepaalde gebruiken en opvattingen tussen die religies wel verschillen.

-------------
ik vind hun uitleg dus wel héél erg gekleurd zeg!
Moet je weten dat ik zelfs bij de gokvraag nog NEE heb gevinkt, niet omwille van de islam, maar omdat ik het geldverspilling vind! daar krijg ik dan nog islampunten voor!

Het halal slachten: o zo lief "in naam van Allah", het is ZONDER VERDOVING
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: AVRO

Bericht door Ariel »

Ik heb de test ook gedaan. Dit is mijn uitslag.

Feiten:7 van maximaal 9 punten.
Jij bent iemand die goed op de hoogte is over de islam. Je bent vast en zeker een belezen type dat nieuwsgierig is naar iedereen die anders is dan jou.

Cultuur en Geloof:10 van maximaal 40 punten.
Voor jouw beleving van cultuur en geloof geldt dat je waarschijnlijk vooral in jezelf gelooft! Het geloof, welke dan ook, levert in jouw ogen alleen maar problemen op. Er moet een sterke scheiding zijn tussen religie en staat.

Geld: 10 van maximaal 40 punten
Wat betreft je portemonnee, die staat vooral in dienst van jouw aardse genot en dus geldt hoe meer hoe beter. Zolang het niet tegen de wet is, heb je weinig morele beperkingen over hoe dat geld vergaard wordt. Je denkt waarschijnlijk vooral aan je eigen hachje. Op dit punt sta je ver af van de meeste Nederlandse moslims.

Man & vrouw:5 van maximaal 40 punten.
Je deelt de opvatting van de meeste moslims over het thema Man & Vrouw duidelijk niet. Glashelder.

Lifestyle:15 van maximaal 40 punten
Op lifestyle-gebied is 'leven en laten leven' jouw motto. Tolerant, of desinteresse? Een sterke eigen morele opvatting spreekt er niet uit.

Jouw eindscore is: 40.
Al met al moet jij weinig tot helemaal niks hebben van de islam. De kans is overigens groot dat je ook met andere religies weinig ophebt, al zullen bepaalde gebruiken en opvattingen tussen die religies wel verschillen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: AVRO

Bericht door Manon »

Ik vind hun commentaren best wel neerbuigend hoor!
Als dat de visie van AVRO is?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: AVRO

Bericht door Ariel »

circe schreef:Ik vind hun commentaren best wel neerbuigend hoor!
Als dat de visie van AVRO is?
Waarschijnlijk op Islamitische leest gebaseerd.

Maar ik ben het met je eens. Vooral wat geld en lifestyle betreft. Hier herken ik me absoluut niet in. Ik durf van mijzelf te zeggen dat ik heel sterke morele opvatting heb. Maar mijn moraal is waarschijnlijk anders dan het moraal van een moslim.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: AVRO

Bericht door Manon »

Vraag 11
Het is bijna de 10e van de maand, ga je weer een lot kopen?Jouw antwoord: Nee, ik ben tegen gokken.Jouw score:
10
Ik ben helemààl niet tegen gokken! ik vind het gewoon lulkoek!

ik WIL daar geen 10 punten voor hebben!

---------------------------------------
Vraag 5
Wie van deze drie is een profeet van de islam?Jouw antwoord: Jezus van Nazareth.Jouw score:
1
wat heeft dit nu te maken met affiniteit voor islam? Jezus is voor hen een FLUTPROFEETJE, maar ze luisteren wèl meer naar Kohmeiny in Iran hoor!
waarom krijg ik daar dan een punt voor?

ach bah! ik word van zulke dingen toch zo moedeloos!
gelukkig dat hun opzet falikant is mislukt, dat maakt al veel goed!
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

AVRO staat voor? Juist ja!

Bericht door hans van de mortel »

Ik heb niet gekeken. Wilde wel, maar we beschikken op dit moment over slechts 1 TV inplaats van 3. En ik heb last van een zeer dominante vrouw met het etiket Borderlinder. Ik heb toch nog een moment kunnen zien van Jamani, of hoe hij precies heet - leuke hartelijke sympathieke goser - contra zo'n moslim-type. En TevaTeff heeft gelijk. Zoals altijd komen die islamitische types uitermate negatief en onsympathiek over. Conclusie:

ISLAM PAST NIET IN ONZE KENNISBESCHAVING. Voor geen meter!

En vanzelfsprekend de daarbij behorende aanhang. Moslims dus!

Trouwens, zo'n discussie hoort maar over één ding te gaan, de Koran, de mens(en) achter de Koran, en de mensen die de Koran een referentie vinden voor een harmonieuze samenleving in een hoerige van God verlaten KENNISBESCHAVING. Kut met peren dus!
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Amazigh
Berichten: 1449
Lid geworden op: wo mei 02, 2007 9:42 pm

Re: AVRO

Bericht door Amazigh »

Die vrijheid betekent dat je gedood wordt als je de islam verlaat. Die vrijheid betekent ook dat je als moslima niet met een andersgelovige mag trouwen, omdat de kids anders geen moslim worden. Iedere moslim die wordt geboren, is uitgesloten van de vrijheid van religie.
Welke moslima trouwt met een ongelovige met de gedachte dat zij volgens haar religie naar de hemel gaat en hij naar de hel? Is dat nog een moslima dan?
Als jij hier onzin wil lopen verkondigen haal dan bewijs erbij vanuit de Quran.

Jij vergelijkt het gedrag van je 'profeet' nu met misstanden in middeleeuws Europa. I rest my case.
Sorry maar 'misstanden'? :roll2: Dat je nu een andere mening hebt betekent niet dat het fout was voorheen.
Trouwens jij bent waarschijnlijk de laatste die over religie moet gaan debatteren, je gelooft in een boek waarin staat dat de aarde net 6000 jaar oud is. Of is dat symbolisch bedoeld? The lame ass christian excuse noemen ze dat. Alles wat achterlijk klinkt is symbolisch.
A proud amazigh!
Plaats reactie