Eerwraak?

H.Numan

Eerwraak?

Berichtdoor H.Numan » Ma Jan 10, 2011 12:54 pm

De Telegraaf schreef:Vrouw neergeschoten in Schiedam
SCHIEDAM - In Schiedam is vanmorgen vroeg een vrouw neergeschoten. De vrouw werd op een parkeerplaats aan de Dokter Kuijperstraat door een bekende in haar hoofd geschoten.

Het slachtoffer vluchtte en ging in haar auto zitten, waar de politie haar even later aantrof. De vrouw is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht.

De dader is nog niet opgepakt, maar de politie weet wie hij is. Wat de precieze relatie tussen de man en het slachtoffer is, is nog niet helemaal duidelijk. De politie houdt het voorlopig op de ‘relationele sfeer’.

De Telegraaf

Er wordt met geen woord gesproken over etniciteit. Het slachtoffer (v) was een bekende van de dader (m). Relationele sfeer.
Ik zet 10 euro in op een gevalletje eerwraak. Wie biedt?
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

mercator

Re: Eerwraak?

Berichtdoor mercator » Ma Jan 10, 2011 1:04 pm

Gezien het huidige prachtige multiculturele karakter van Schiedam zal je er wel niet ver naast zitten. Turk, Marokkaan of Somaliër?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Jan 10, 2011 1:19 pm

Het slachtoffer is waarschijnlijk een Hollandse blanke vrouw die een poos geleden gevallen is voor de charmes van een exotische licht getinte of donkere minnaar die haar met zoete praatjes en donkere fluwelen ogen verleid heeft, maar die na enige tijd ontdekte dat de relatie toch minder leuk is dan ze eerst dacht.

Zullen we ooit de waarheid achter dit bericht te weten komen?
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Jan 10, 2011 5:39 pm

Ariel schreef:Zullen we ooit de waarheid achter dit bericht te weten komen?

Er is meer nieuws te melden.

Volgens omwonenden is de vrouw neergeschoten door de ex-vriend van de dochter van het slachtoffer. De dochter zou de afgelopen twee weken vaker lastig gevallen zijn, meldt Rijnmond.nl

Het bovenstaande verhaal van mij moet nu dus worden....

Het slachtoffer is waarschijnlijk een Hollandse blanke vrouw , moeder van een dochter die een poos geleden gevallen is voor de charmes van een exotische licht getinte of donkere minnaar die haar met zoete praatjes en donkere fluwelen ogen verleid heeft, maar die na enige tijd ontdekte dat de relatie toch minder leuk is dan ze eerst dacht. Moeder probeerde haar dochter te beschermen en kreeg een kogel.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Schepsel

Berichtdoor Schepsel » Ma Jan 10, 2011 5:48 pm

Het is wél erg speculeren. Ik durf nog niet te wedden. Misschien was het al een crimineel baasje, dat hij een schietwapen bezat.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.

Monique

Berichtdoor Monique » Ma Jan 10, 2011 5:55 pm

Is een kogel niet een beetje te weinig bloederig?

Moslims willen toch graag zelf het bloed doen vloeien, zoveel mogelijk en zo pijnlijk mogelijk.

Wanneer de keel doorgesneden zou zijn denk ik direct aan moslim.
Met een pistool weet ik het zo net nog niet.
Amorele atheistische nitwit

Ariel

Berichtdoor Ariel » Ma Jan 10, 2011 6:13 pm

Ik heb het niet over Moslims, want die gebruiken inderdaad liever een mes. Maar er wonen meer exotische mensen in Nederland. Mensen die wel graag een vuurwapen bedienen.
Miss Marple is op onderzoek uitgegaan en heeft het volgende gevonden.
Reacties op nieuws berichten geven vaak meer informatie dan het krantenartikel zelf.

op twitter lees ik het volgende: Schietpartij geweest @ schiedam cabo vrouw is neergeschoten door de ex van haar dochter #raarisdat dader nog voortvluchtig

cabo=kaapverdiaans

Dit heeft zich vanochtend afgespeeld in mijn straat! Mijn moeder heeft wat de schietpartij kunnen zien. Ik hoop dat mijn buurvrouw nog in levens is! Volgens het ene bericht is ze overleden en volgens een ander bericht niet.....???

Ja inderdaad Kaapverdiaanse mensen!!

http://www.rijnmond.nl/Homepage/Nieuws? ... dam&page=2

Ik scoor 5 punten met mijn exotische Nederlander ( slachtoffer is dus ook Kaapsverdiaans) en Numan heeft GEEN punten.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Jan 11, 2011 1:30 pm

En dan is hier de waarheid achter de neergeschoten vrouw.

Ex-schoonmoeder in hoofd geschoten
door Roelien Wierstra

SCHIEDAM - De 43-jarige vrouw die maandag in Schiedam in haar hoofd werd geschoten, blijkt te zijn neergeschoten door het 18-jarige ex-vriendje van haar dochter. Een verboden liefde is de vrouw bijna fataal geworden...

De Kaapverdiaanse vrouw werd op de parkeerplaats voor haar huis aan de Dr. Kuyperlaan opgewacht door haar belager toen zij rond acht uur 's ochtends in haar auto wilde stappen, vermoedelijk om naar haar werk te gaan. De twee kregen een heftige ruzie, waarna de ex-vriend van de dochter een vuurwapen pakte en zijn voormalige schoonmoeder zonder pardon door het hoofd schoot. De Schiedamse wist ondanks een hevige hoofdwond naar haar auto te vluchten en in te stappen. De schutter, die woonachtig is in Maassluis, zette het vervolgens op een rennen, maar kon zes uur later worden opgepakt in een woning in Schiedam. Hij wordt donderdag voorgeleid.

Omwonenden die de schietpartij zagen gebeuren, alarmeerden de politie. De gewaarschuwde agenten vonden vervolgens de zwaargewonde vrouw in haar auto. Het slachtoffer werd met grote spoed naar het Erasmus MC in Rotterdam gebracht en verkeerde gisteren aan het einde van de middag buiten levensgevaar.

Klopjacht

De politie opende na de schietpartij direct een klopjacht op de ex-vriend. Daarbij werd niets aan het toeval overgelaten. Zo werd er met groot materieel uitgerukt en werd er zelfs een helikopter ingezet om de dader op te sporen. Verder werd een speurhond ingezet om de parkeerplaats uit te kammen.

De Kaapverdiaanse had het met de ex-vriend van haar dochter aan de stok omdat zij de relatie tussen de jongeman en haar dochter niet zag zitten. Volgens ingewijden verbood ze haar dochter nog langer met hem om te gaan. Dat zinde de man niet, waarop hij zijn ex-schoonmoeder opwachtte en neerschoot. Overigens zou het niet de eerste keer zijn dat hij het gezin lastigviel. Zo zou hij volgens omwonenden de afgelopen twee weken vaker voor stampij bij de woning hebben gezorgd.

De brutale schietpartij zorgde voor een schokgolf in de omgeving van waar de vrouw woont. Buren van het slachtoffer, die in een flat aan de Dr. Kuyperlaan woont, reageren stomverbaasd. Velen zagen de schietpartij gebeuren omdat ze de herrie buiten hoorden. "Ik bracht mij kinderen naar school en hoorde ruzie. Ik vind het echt sneu voor haar", zegt een geshockeerde buurvrouw. "Ze is een heel lieve, rustige vrouw. Ze kreeg weinig bezoek. De ex-vriend van haar dochter kwam daar af en toe, maar dat was vrijwel de enige visite die ze over de vloer kreeg."

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8701 ... binnenland

Pilgrim

Berichtdoor Pilgrim » Di Jan 11, 2011 5:43 pm

Er wordt helemaal niets vermeld over de identiteit en de achtergrond van de dader. :?
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)

Eliabe

Berichtdoor Eliabe » Di Jan 11, 2011 5:52 pm

Het is z'n ex-schoonmoeder. Als het nu zijn huidige schoonmoeder was had ik er wel beeld en geluid bij. :argue: :bash:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Jan 11, 2011 9:30 pm

Politie hield schutter Schiedam in de gaten

Schiedam - De politie hield de 18-jarige schutter die maandag zijn schoonmoeder neerschoot al een tijd in de gaten. Er was alleen niet voldoende bewijs om hem op te pakken.

Het 43-jarige slachtoffer en haar dochter werden al langer bedreigd door de jongen. Zo zou hij volgens omwonenden de afgelopen twee weken vaker voor stampij bij de woning hebben gezorgd.

De zorgcoördinator van de school van het meisje denkt dat de jongen een loverboy is, maar dat meldingen daarover aan de politie niet doorkwamen. De politie Rotterdam-Rijnmond geeft tegenover RTV Rijnmond toe dat er iets mis is gegaan in de communicatie.

De 43-jarige Kaapverdiaanse vrouw werd maandag neergeschoten. Zij werd opgewacht door de ex-vriend van haar dochter op de parkeerplaats voor haar woning aan de Dokter Kuyperlaan. Hij schoot haar in het hoofd.

Het slachtoffer raakte gewond, maar mag waarschijnlijk woensdag het ziekenhuis verlaten.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/8709 ... buitenland

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Wo Jan 12, 2011 1:42 am

Voor de zoveelste maal. Wel alle tijd voor iftar maaltijden, integraasjie projekten, theeleuten met de sjamaan, meer dan genoeg tijd om fietsachterlichten te bekeuren, maar geen tijd en geen capaciteit om een moord te voorkomen.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

mercator

Berichtdoor mercator » Wo Jan 12, 2011 2:37 pm

Als e politie moorden en overvallen door cultuurverrijkers op de Westerse gastheren kan voorkomen is het al lang goed. Eerwraak en duiveluitdrijvingen, sharia etc. doen ze maar onder elkaar, dat is hun cultuur.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Terug naar “Nederland”