Wilders en haatzaaien.

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Theowar
Berichten: 48
Lid geworden op: ma apr 11, 2011 3:59 pm

Wilders en haatzaaien.

Bericht door Theowar »

Dat Wilders zou haatzaaien is de meest grote onzin stelling van de laatse 50 jaar.

Zeg nu zelf bent u of kent u iemand die Moslims is gaan haten na uitspraken van Wilders ?

De meeste deden dat al lang voordat ze ooit van Geert hadden gehoord , en als je daarna bent gaan haten komt dat eerder door hunzelf en hun achterlijke youtube filmpjes als ze weer eens wat mensen mishandelen en filmen of als je opsporing verzocht kijkt of als je een aantal teksten uit de koran leest etc daar heeft Wilders helemaal niets mee te maken.
Gewoon het eigen boeren verstand gebruiken je ogen openhouden en eens richting de feiten kijkt dan gaat de haat vanzelf en gaat dat heel goed zonder Geert.
Ruth
Berichten: 1232
Lid geworden op: vr apr 06, 2007 8:14 pm

Re: Wilders en haatzaaien.

Bericht door Ruth »

Het enige wat Geert Wilders doet is de harde werkelijkheid onder de aandacht brengen. Maar dat is jarenlang "not-done"geweest in ons kikkerlandje. Allochtonen en dan met name met een islamitische achtergrond mocht je alleen over hun bolletje aaien, want ach ze zijn zo zielig. Nu het aan het veranderen is en de mensen steeds meer voor hun mening durven uit te komen gooit de linkse kerk en een groot deel van de moslims het over een andere boeg.... Het bekende riedeltje, wij zijn zielig, we doen nooit wat en jullie zijn een stel racisten.
Dat haatzaaien doet Wilders niet, dat hebben ze aan zichzelf te danken.
Bovendien, ze haten is teveel eer voor ze. Ik voel eigenlijk steeds meer minachting voor die gasten en ik walg van die ingepakte vrouwen :oops:
Als je denkt dat je te klein bent om invloed te hebben, dan heb je waarschijnlijk nog nooit de nacht doorgebracht met een mug op je kamer.

Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht is al verloren.

EDL
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Wilders en haatzaaien.

Bericht door Schepsel »

Ach, dankzij het feit dat ik naar school ging was ik ook redelijk anti-Wilders, ik dacht dat moslims alleen maar een beetje rare christenen waren. Nu ja, zoiets. Wilders heeft me ook niet op andere gedachten gebracht, maar andere factoren zoals internet. Ik denk dat als je nu nog anti-Wilders bent je niet van gedachten verandert, aangezien de Islam net als pedofilie steeds overal besproken wordt en velen er een mening over hebben.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Theowar
Berichten: 48
Lid geworden op: ma apr 11, 2011 3:59 pm

Re: Wilders en haatzaaien.

Bericht door Theowar »

Een heel groot gedeelte van de rechtzaak tegen Wilders gaat over het feit of hij haatzaait of niet.
Ik zou wel eens mensen willen zien spreken die daadwerkelijk moslims zijn gaan haten na uitspraken van Wilders , als die er niet zijn dan moet die hele rechtzaak op zijn gat.

Er zijn trouwens wel mensen die Wilders zijn gaan haten na uitspraken door hem , mischien moeten die dan opgepakt worden ?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89720
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Wilders en haatzaaien.

Bericht door Ariel »

Theowar schreef:
Er zijn trouwens wel mensen die Wilders zijn gaan haten na uitspraken door hem , mischien moeten die dan opgepakt worden ?
Dat is waar. Lees de reacties in het dagblad de Pers of in de Volkskrant die met Wilders te maken hebben maar eens door. De haat druipt uit vele van deze reacties. Meestal zijn de reacties van mensen die niets maar dan ook niets van Islam afweten. Echte argumenten waarom ze de pest aan Wilders hebben, hebben deze mensen niet voorhanden , en men schreeuwt moord en brand over een paar ouwe koeien zoals het kopvod, koran verbieden en knieschieten.
Wilders is Hitler en hun vijand, terwijl het echte gevaar Islam niet benoemd wordt.
Typisch een geval van "Shoot de messenger" , want dan is het gevaar waar hij voor waarschuwt ook weg
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Theowar
Berichten: 48
Lid geworden op: ma apr 11, 2011 3:59 pm

Re: Wilders en haatzaaien.

Bericht door Theowar »

Ariel schreef:Dat is waar. Lees de reacties in het dagblad de Pers of in de Volkskrant die met Wilders te maken hebben maar eens door. De haat druipt uit vele van deze reacties. Meestal zijn de reacties van mensen die niets maar dan ook niets van Islam afweten. Echte argumenten waarom ze de pest aan Wilders hebben, hebben deze mensen niet voorhanden , en men schreeuwt moord en brand over een paar ouwe koeien zoals het kopvod, koran verbieden en knieschieten.
Wilders is Hitler en hun vijand, terwijl het echte gevaar Islam niet benoemd wordt.
Typisch een geval van "Shoot de messenger" , want dan is het gevaar waar hij voor waarschuwt ook weg
Idd je kan dit ook als voorbeeld aandragen.

Stel je zit op school in de klas en 1 van de leerlingen misdraagt zich heel erg , de leraar zeg er wat van en waarschuwt daarna andere leerlingen , is de leraar dan een rascist ?
Normale gang van zaken is als de leerling zich misdraagt moet hij de klas uit , doet hij dit vaker dan wordt hij van school gestuurd, zo simpel kan het zijn en zo simpel is het.
Maar word de leraar daarmee rascist ?
En stel de klas geeft de leraar gelijk want die hebben de misdragingen van die ene leerling ook gezien , zijn dat dan allemaal rascisten , nazi's en weet ik waar je allemaal voor uitgemaakt kan worden ? en de dader wordt zo het handje boven het hoofd gehouden. dader wordt slachtoffer en slachtoffer word dader.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Wilders als klokkenluider over haat zaaien.

Bericht door hans van de mortel »

Het grote kortzichtige probleem in de democratie is dat er niet inhoudelijk wordt gestemd maar altijd op de 'grote verleider'. Kennedy won destijds de race om het presidentschap van Nixon door zijn good looking presentatie. Verder bleek ook nog dat Nixon een beetje zat te zweten in zijn stoel. Kortom, wie het beste voor de dag komt met een aannemelijk lulverhaal is de absolute winnaar. Ik heb niks met Wilders, maar met de inhoud en zijn logica van zaken des te meer. Ik ben niet op Wilders, ik ben tegen de islam in ONZE kennisbeschaving, dus stem ik elke keer weer op de PVV. Toch begin ik Wilders steeds sympathieker en leuker te vinden. Hij is een politicus die er nooit omheen draait. Hij is steeds duidelijk in zijn antwoorden en betoog. Van welke andere politicus kan dit vandaag de dag nog gezegd worden?

Wilders zaait geen haat. Hij is een klokkenluider. Hij heeft ontdekt wie in de wereld van de leugen de enige werkelijke haat zaaier is. En dat is islam. Fout dus! Dat had hij nou niet mogen aankaarten van onze steeds verder aftakelende afdeling linkse Gutmenschen. Het is net zo fout als vlak voor de Tweede Wereldoorlog zeggen dat Hitler niet deugde. Het ging er tenslotte om, te redden wat er nog te redden viel. Hitler was net zo'n haat zaaier als dat heidense gepeupel van de islam. Ach, we snappen het wel. Er zijn er al te veel van in Europa, net zoals destijds Hitler al te veel macht had gekregen door zijn ongeoorloofd op peil brengen van het Duitse leger. 'If you can't beat them, then join them!' Dat was hardstikke fout met Hitler en dat is net zo fout als vandaag de dag islam accepteren in ONZE kennisbeschaving als een vredelievende partner. Daarmee teken je je eigen doodvonnis. Misschien was er destijds niet genoeg tijd over om 'Mein Kampf' te lezen. Hopelijk is er nu wel tijd om de Koran te lezen. Zo veel tijd hoeft dat niet in beslag te nemen. De Koran is namelijk een dun flodderboekje dat nauwelijks 2% van de inhoud van de bijbel bedraagt en met honderd keer zo veel meer haat gezaai dan in Mein Kampf is verrijkt. Dus . . .

Wilders! ONZE kennisbeschaving is jou eeuwige dank verschuldigd. Als klokkenluider van het islamitisch haat zaaien, als notoire islamkenner en het promoten van de Koran, zodat heel de wereld vol afschuw met meer dan voldoende haatbegrip kennis heeft kunnen maken van de walgelijke sadist crimineel en historische fantast profeet Mohammed, de schepper van het haat zaaiboekje de Koran. Meten is weten, beste mensen. LEES DAAROM DE KORAN EN WALG! Conclusie?

Islam is een primitief schijthok in vergelijking met ONZE hedendaagse moderne sanitaire voorzieningen. worthy:
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Wilders en haatzaaien.

Bericht door Zwartmeer »

Theowar schreef: Ik zou wel eens mensen willen zien spreken die daadwerkelijk moslims zijn gaan haten na uitspraken van Wilders , als die er niet zijn dan moet die hele rechtszaak op zijn gat.
Hi Theowar. Ik geloof niet dat ik mensen ken die moslims of buitenlanders haten. Ik ken er wel die fel anti-islam zijn. Ben er zelf eentje. Ik wil die troep niet in dit land. Mijn land! Als het fout gaat kan ik nergens heen, heb geen ander land.

Het pisses me off dat je voor racist of fascist uitgemaakt wordt als je je uitspreekt tegen de doodstraf, de doodstraf door met stenen te gooien, de doodstraf door onthoofding, de doodstraf door van hoge gebouwen gooien, en besnijdenis, uithuwelijken, erewraak, pedofilie, wetten die verkrachters beschermen, enz enz. Mensen met zulke gewoontes of wensen noem ik barbaren, maar als je een toepasselijker woord weet zal ik dat woord voortaan gebruiken...

De vraag is nu of ik hier aan haatzaaien ben. Is een kanarie die geen kat in z’n kooi wil aan het haatzaaien?

Wikipedia zegt oa over haat:
Haat wordt ervaren als een gevoel van afstoting tot iets of iemand (het object dat men haat) met een neiging tot het kwetsen of vernietigen van dat object.

Diegene die haten, ontwikkelen een obsessieve aantrekking tot het object.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haat" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik kan mij hier wel in vinden alleen heb ik geen gevoelens van haat. Het zijn meer gevoelens van walging en afkeer, ingegeven door het verstand.

Wat een boel mensen niet doorhebben is dat de islam behalve het geloof in een god ook een vorm van, heel slecht, bestuur is. Dat krijg je er gratis bij. De islam is het geloof in zo’n bestuur. Het geloof is een opdracht. Het is het creëren van een Afghanistan. Hoe islamitischer, hoe Afghaanser. De opdracht is dit het bestuur van de hele aarde te maken.

Ze hebben een inzinkinkje gehad, werden even totaal overklast door het snel industrialiserende westen, maar die tijd is voorbij. De islam was een honderd jaar geleden op sterven na dood. Toen de aanhangers van de religie der vrede niet meer in staat waren andere landen te leeg te plunderen, en te profiteren van hun verworvenheden, vervielen ze tot grote armoede. Uit zichzelf heeft de islam geen enkele overleveringskracht, of aantrekkingskracht. Er valt voor een moslimman die grote seksuele vrijheid geniet niets te neuken in een land met uitsluitend moslimas. En daar wordt niks geproduceerd, kan met niemand concurreren. Het is de uitkomst van het slaafs volgen van de economische ideeën van een primitieve zevende eeuwse Arabische woestijnstam.

De machine draait nu weer op volle toeren. Dankzij onze medelijden is de islam de evolutionair bijna verplichte dood die hij bezig was te sterven onthouden. Wij, in het bijzonder de westerse arbeider, hebben met onze ontwikkelingshulp en technologie de Arabieren, en vele anderen, de kans ontnomen om van dit ellendige systeem af te geraken. Het westen heeft de islam gediend ipv de mensen.

Ja we maken het ze nu ook wel heel erg gemakkelijk. Ze komen hier zonder probleem bij duizenden als gastarbeider, immigrant, vluchteling, illegaal, enz. Ze bouwen hier moskees, islamitische scholen, eten halal, trouwen onderling, stellen eisen over handgeven, moeten eigen zwembaden (de vrouwen althans), dragen burkas of hoofddoeken, maar misschien ook wel niet. Er zijn inmiddels al behoorlijk wat eigengebieden, afgebakend door kleine groepjes die de islam niet begrijpen, maar die wel uitsluitend niet-moslims agressief bejegenen. Als iemand dertig jaar geleden dit voorspeld had zou hij zijn uitgelachen. Wat zouden ze eisen in 2041? Vragen ze dan nog om een islamitische feestdag, of eisen ze er eén? Of twee? Of misschien wel alle?

Ik ben aan het haatzaaien he?
Laatst gewijzigd door Zwartmeer op vr apr 15, 2011 1:25 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Wilders en haatzaaien.

Bericht door Schepsel »

Het feit dat mensen die anti-Islam zijn elke keer er iets bij zeggen in de trant van ''ik zal nu wel een nazi zijn'' of ''ze zullen me nu wel weer fascist noemen'' lijkt me genoeg om te kunnen zeggen dat er sprake is van haatzaaierij jegens hen die tégen zijn.

Het blijkt ook wel uit alle beschaafde kranten. Onbeschaamd worden Wildersstemmers als achterlijke provincieboeren neergezet, itt die geweldig toffe Randstadjongens.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Wilders als klokkenluider over haat zaaien.

Bericht door Zwartmeer »

hans van de mortel schreef: Hitler was net zo'n haat zaaier als dat heidense gepeupel van de islam.
We worden steeds gewaarschuwd voor Hitlers duizendjarig rijk dat maar dertien jaar duurde. En de inmiddels 1400 jarige islam dat alleen maar groeit en uitsluitend dictaturen heeft opgeleverd helpen we verder verspreiden. Dat doen we voor de mensen! Denken we. Het is voor de islam. Mensen zijn er om de islam te dienen en niet anders om.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Wilders haat zaaier? NEE! Wie dan? Goddelijke sadist Mohamme

Bericht door hans van de mortel »

Er is er maar één die haat zaait. En die ene die niets anders doet dan voortdurend haat zaaien wordt door alle mohammedanen geprezen tot in het hol van Allah. Ik heb het hier over het opper beestmens, super sadist en meedogenloze kampioen haat zaaier onder de mensheid. Dat deze historische Arabische afvalbak vol met onverteerbare halal-resten nog heden ten dage op handen gedragen wordt door al die blinde domme onnandenkende vevelende en in de weg lopende irritante mohammedanen moge dan plaatsvinden in het walhallah van het primitieve heidendom in Mekka, in ONZE kennisbeschaving is zoiets ongepast en is hier niet op zijn plaats.

Dat haat zaaiende en jaloerse Arabische zwijn Mohammed had een tegenstander. Zijn naam was Abu Lahab. En dit zei het sadistisch varken over Abu Lahab:

"Verloren mogen gaan de handen van Abu Lahab en moge hij zelf verloren gaan. Niet baten hem zijn bezit en wat hij vergaarde. Hij zal braden in een Vuur van vlammen, en ook zijn vrouw, aandraagster van brandhout. Aan haar nek een koord van vezels." (sura 111:1-5)

Lekker toch, dit soort verheffende teksten voor de positief ingestelde verdraagzame mens? Haat. Haat. En nog eens haat. Haat is het eeuwen oude handelsmerk van de islam. En dit alles hebben alle islam-aanhangers te danken aan hun geliefde en goddelijk onvolprezen pedofiel roverhoofdman en sadist Mohammed. Heeft iemand ooit Wilders zoiets horen roepen of als een van zijn uitspraken gelezen? NOOIT! Wilders is beschaafd, maar het zijn al die mohammedanen die dit soort walgelijke teksten van het sadistische varken Mohammed omarmen en aflikken als trootst voor hun onverbiddelijke geestelijke armoede en onvermogen tot het vrijelijk zelfstandig kritisch denken.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
Mahalingam
Berichten: 52156
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Wilders en haatzaaien.

Bericht door Mahalingam »

Schepsel schreef:Het feit dat mensen die anti-Islam zijn elke keer er iets bij zeggen in de trant van ''ik zal nu wel een nazi zijn'' of ''ze zullen me nu wel weer fascist noemen'' lijkt me genoeg om te kunnen zeggen dat er sprake is van haatzaaierij jegens hen die tégen zijn.

Het blijkt ook wel uit alle beschaafde kranten. Onbeschaamd worden Wildersstemmers als achterlijke provincieboeren neergezet, itt die geweldig toffe Randstadjongens.
Ik zou zeggen op dit laatste "houden zo" want het is in de strijd heel belangrijk: 'ken uw vijand'.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Wilders en haatzaaien.

Bericht door Schepsel »

Het is gewoonweg belachelijk hoe mensen zich gedragen naar moslims, en ik denk dat Wilders daar niks aan kan veranderen aangezien dat knuffeldenken via een soort patroon lijkt te gebeuren waarin men tot het stompzinnige toe achter moslims blijft staan als de nieuwe joden. Uit bepaalde gedachtenpatronen komen kan moeilijk zijn. Opvallend is hoezeer de Nederlander handreikingen moet doen en hoezeer de moslim een lief en onschuldig slachtoffer is:

-Er wordt de gewone Nederlander verweten dat 'ie in ''wij-en-zij-denken'' denkt, en dat dat anders moet. Dat wordt keer op keer geprobeerd, moslims laten integreren, ze overal in betrekken, zo van alles aanbieden, zelfbedrog bedrijven dat ze erbij horen en dat er enkel miezerige verschilletjes zijn. Moslims sluiten zich echter constant af in flatwijkenclaves en houden dat wij en zij-denken zélf in stand. Denken we in ''wij-en-zij'' als het om Chinezen ofzo gaat? Veel minder tot niet, maar zij streven ook geen parallelle cultuur na.
-De Nederlanders moeten zich nog verder aanpassen, niet kwaadspreken over moslims en ze vooral respecteren en knuffelen en tolereren. Deze zalvende Jezushouding krijgt keer op keer een opgestoken middelvinger terug; hoe hard we ook onze best doen om lief te zijn naar moslims, ze cursussen aan te bieden en wat niet al, hun peuters hebben speciale taalprogramma's nodig op de kleuterschool vanwege de achterstanden dus onze taal is erg van secundair belang, ze leren geen Nederlands, ze gbruiken de tolerantie om hun eigen enclaves en cultuur in stand te houden in plaats van in Nederland mee te doen, en in plaats van dat men zegt ''nu is het genoeg geweest, barst aan bonken, je bent volwassen, verantwoordelijk en zelfstandig dus nu moet je je toch echt kunnen redden'' eist men constant meer begrip en tolerantie.
Ik zou zeggen op dit laatste "houden zo" want het is in de strijd heel belangrijk: 'ken uw vijand'.
Ik zie die linksen, brievenschrijvers en opiniestukkenschrijvers niet als de vijand, gewoon voor moslims en hun partijen (pvdA enzo) ''useful idiots''. Ik begrijp hen niet echt, uit alles maar dan ook alles blijkt dt moslims ons niet willen, onze cultuur slecht vinden, onze taal niet willen leren, zich beter voelen dan wij, gezien het feit dat ze zich enclaves vormen, niet integreren, de kinderen geen Nederlands leren, en constant meer begrip eisen. Daar heb je geen kennis van de Islam voor nodig, om te zien dat ze Nederland en Nederlanders gewoon niet moeten. Uitgerekend zij die ongelovigen gruwelijke straffen (in de hel) toewensen, die op ons spugen en ons verfoeien doen een constant beroep op de Nederlandse tolerantie en moeten dat volgens linkse lieden ook krijgen. Het is raar, zoals men constant handreikingen doet aan de mensen die ons verafschuwen.

In feite staan zij dan aan de kant van zalvende knuffelaars en communistische hippies enzo, maar ze zijn gewoon, lijkt het, blind. Eén moslim op de televisie die zegt dat het aan Nederlanders ligt en dat moslims lief zijn en mee willen doen en hun mogelijk aanwezige geringe twijfel is weer weg. Zij willen Nederland niet islamiseren, ze zijn gewoon ziende blind en horende doof. Als vandaag een referendum zou worden gehouden met ''moet de vrouw het grootste deel van haar verworvenheden inleveren ten gunste van de man?'' zullen zij tegen stemmen.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wilders en haatzaaien.

Bericht door mercator »

Schepsel schreef: Het blijkt ook wel uit alle beschaafde kranten. Onbeschaamd worden Wildersstemmers als achterlijke provincieboeren neergezet, itt die geweldig toffe Randstadjongens.
De anti-Wilders site Krapuul druipt van haat waartegen de Koran zelfs niet op kan. Het haten-onberedeneerd haten dan-zit bij links, niet bij rechts. Wat dat ook mag betekenen, want Hitlers was een PvdA'r.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wilders en haatzaaien.

Bericht door mercator »

Theowar schreef: Zeg nu zelf bent u of kent u iemand die Moslims is gaan haten na uitspraken van Wilders ?
Ik walg al van moslims sinds begin jaren 90, daar had ik Wilders of De Winter echt niet voor nodig.
Als je die beschuldiging van "haatzaaien" vervangt door "bewustmaken", kan Wilders niet genoeg haatzaaien.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: Wilders en haatzaaien.

Bericht door H.Numan »

Als je het graag wilt weten: ik ben in 1994 naar het Verre Oosten verhuisd. Niet vanwege de mohammedanen, die ik toen al als een gigantisch problem zag, maar het heeft wel degelijk een rol gespeeld om de knoop door te hakken.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Gebruikersavatar
hans van de mortel
Berichten: 7918
Lid geworden op: zo jun 03, 2007 12:41 pm

Wilders en het haatzaaien door islam

Bericht door hans van de mortel »

H.Numan schreef:Als je het graag wilt weten: ik ben in 1994 naar het Verre Oosten verhuisd. Niet vanwege de mohammedanen, die ik toen al als een gigantisch problem zag, maar het heeft wel degelijk een rol gespeeld om de knoop door te hakken.
In Cuba kom ik altijd weer tot rust en leven. Geen achterlijk wijf met een hoofddoek te bekennen. Dat die moslima-trutjes in de winter met een hooefdoek om lopen, daar kan ik nog wel begrip voor opbrengen. Niet vanuit een religieus standpunt, maar vanuit het menselijke standpunt. Maar je moet toch wel volslagen debiel zijn en met afgestompte hercencellen rondlopen om in de warme zomermaanden met zo'n strak zittende doek om je hoofd rond te lopen waarbij je vanzelfsprekend alle aandacht genereert die een gek maar kan bewerkstelligen.
Geen eigen mening verkondigen is de vrijwillige celstraf van het verstand.

CITATEN OVER PROFEET MOHAMMED
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Wilders en het haatzaaien door islam

Bericht door mercator »

hans van de mortel schreef: Maar je moet toch wel volslagen debiel zijn en met afgestompte hercencellen rondlopen om in de warme zomermaanden met zo'n strak zittende doek om je hoofd rond te lopen waarbij je vanzelfsprekend alle aandacht genereert die een gek maar kan bewerkstelligen.
Maar die moslimwijfjes lijken zich er helemaal niet van bewust dat ze als carnavalszottinnen rondlopen. Die paraderen schaamteloos met hun middeleeuwse schaamdoek, alsof dat de gewoonste zaak van de wereld is in een niet-middeleeuwse maatschappij.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Plaats reactie