Radboud-drol Martijn de Koning eet dierenbeulen-vlees

Vrijdenker

Radboud-drol Martijn de Koning eet dierenbeulen-vlees

Berichtdoor Vrijdenker » Ma Jun 20, 2011 7:34 pm

Martijn de Koning, alias Dr. Kromzwaard, is antropoloog aan de Radboud Universiteit in Nijmegen (beter bekend als Havanna aan de Waal). Vandaag verstuurde deze subsidiespons de volgende tweet:

Afbeelding

De islam-collaborateur Martijn de Koning vindt het ritueel afslachten van islam-critici overigens ook geen probleem:

Een groep radicale moslims viert al jaren een feestje op 2 november, de dag waarop Theo van Gogh in 2004 werd vermoord. 'Leuk feestje he, vandaag?'

(...)

Antropoloog aan de Radboud Universiteit Nijmegen Martijn de Koning bezocht zelf een van de feestjes, zo liet hij op Twitter weten. In 2009 was hij aanwezig bij zo'n feestje, waar volgens De Pers een 'handjevol moslims' op afkwam.

Ariel

Re: Radboud-drol Martijn de Koning eet dierenbeulen-vlees

Berichtdoor Ariel » Ma Jun 20, 2011 8:18 pm

Wat een ettertje. :evil: Ik hoop dat deze vent een keer een flinke operatie aan zijn hals nodig heeft, en dat die operatie dan op een halal manier uitgevoerd wordt. Zonder verdoving.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

radio6

Berichtdoor radio6 » Ma Jun 20, 2011 11:46 pm

Welk een stompzinnige reacties! Lijkt me meer gedachtegoed van dictators dan van vrijdenkers.
Maak je druk om meer belangrijke zaken!

radio 6

mercator

Berichtdoor mercator » Di Jun 21, 2011 12:01 am

radio6 schreef:Maak je druk om meer belangrijke zaken!

Helemaal mee eens, wat een linkse pseudo-intellectueel en uitkeringstrekker vreet is van totaal geen belang.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Ariel

Berichtdoor Ariel » Di Jun 21, 2011 12:05 am

radio6 schreef:Welk een stompzinnige reacties! Lijkt me meer gedachtegoed van dictators dan van vrijdenkers.

radio 6

Leuk geprobeerd radiootje . Ik vind het een heel belangrijke zaak, en de enige dictators zijn de mensen die kost wat kost het ritueel afslachten van dieren door willen drammen.
Een ( nog) redelijk kleine groep mensen willen perse hun zin door drijven omdat ze denken dat hun godheidje geil wordt van het gekerm en gespartel van onschuldige dieren .
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

H.Numan

Berichtdoor H.Numan » Di Jun 21, 2011 2:21 am

radio6 schreef:Welk een stompzinnige reacties! Lijkt me meer gedachtegoed van dictators dan van vrijdenkers.
radio 6

Waarom stompzinnig? Iemand die het niet met jouw eens is liever geen doodgemarteld vlees eet is een dictator?
Knullemans, dit is een belangrijke zaak. Ik ga je niet uitleggen waarom. Verspilde moeite, begrijp je toch niet. whistling:
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem

Terug naar “Nederland”