Aangifte van poging tot verdrinking

Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Aangifte van poging tot verdrinking

Bericht door Schepsel »

Ariel schreef:
miss1979 schreef:Mijn oudste zoontje wordt ook gepest hier door marokkaanse kinderen. als speelt vallen ze hem aan, lachen hem uit enzo...
Ze gooien met de bal met opzet tegen ons raam, komen op de bel duwen en lopen dan weg

wat doe je daar aan?
Ja, moeilijk Miss. Je moet wel heel dapper zijn als de daar iets van zegt. Als jij deze kinderen op hun falie geeft, ( wat ook mijn eerste reactie zou zijn) dan kan je zeker de nodige problemen verwachten.
De kinderen roepen hun oudere broers, en het pesten en treiteren zal dan pas echt goed beginnen.

Kan jij niet verhuizen naar een ander gebied in België. Er zal toch wel een streek in België zijn waar de huur huizen niet zo duur zijn? En anders is Groningen in Nederland een optie. Daar zijn bijna lege dorpjes waar ze graag vers bloed zien verschijnen.

Sterkte meisje. Ik leef met je mee, maar ik kan je helaas niet helpen.
Gisteren zag ik er bij het station, van die koters van een jaar of 10/11/12. Zaten omstanders lastig te vallen. Hoe kan je als ouder toestaan dat je kind verwordt tot zo'n onuitstaanbare kloteblaag?
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: Aangifte van poging tot verdrinking

Bericht door Manon »

miss1979 schreef:ja hij ziet er echt van af, durft niet meer buiten spelen. Het is hier een gemeenschappelijke tuin.
Hun mama is inderdaad allesbehalve vriendelijk en er valt niet mee te praten.
er zijn ook roma zigeuners die hem pesten.
en hij durft zich niet verdedigen.
wie weet gebeurt er ook wel iets ergs.

ja verhuizen is moeilijk. Ik woon in een sociale woning en als je naar een andere stad gaat kun je je maar na 3 jaar aanmelden voor een woning, en dan moet je nog jaren wachten.
Dit zijn de schrijnende toestanden voor de autochtone belgen, maar daar hoeven ze zich niks van aan te trekken. Belgen vinden geen sociale woning meer en indien ze er toch aan geraken dan wonen ze tussen de woonwagenbewoners en andere analfabete zandbakistanen. Hoe verrijkend. Om van te kotsen!

En als je dan nog kinderen hebt wordt het des te erger: voor hen geen plaats meer op scholen (geen "GOK" kinderen, dus de ouders moeten maar een vijftigtal km omrijden alvorens te gaan werken, van de thuisblijvende hoofddoeken met de drie vastgegroeide buggies kunnen ze toch niet verlangen dat ze hun kinderen niét naast de deur naar school doen zeker, ook en zelfs zéker niet als vader daarvoor zijn vaste stek in het theehuis moet gaan afstaan).

Als uw kind wordt lastiggevallen : KLACHT NEERLEGGEN, TELKENS EN TELKENS EN TELKENS OPNIEUW.
Desnoods naar het CGKR een mailtje sturen met de vraag hoe onderdanig je je moet opstellen om te zorgen dat uw kind niet meer door die Roma bucht wordt gepest. Waarschijnlijk is het antwoord: niet in hun speeltuin gaan spelen.
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Aangifte van poging tot verdrinking

Bericht door Zwartmeer »

Ik vind het woord allochtoon niet zo netjes in deze. Er zijn bepaalde groepen allochtonen die er relatief vaak een potje van maken. Om daar de hele groep voor af te rekenen gaat mij te ver. Het zoiets als het voetenballen willen verbieden omdat de voetbalclub FC Den Haag steeds problemen schopt.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
miss1979
Berichten: 136
Lid geworden op: do jun 09, 2011 8:31 pm

Re: Aangifte van poging tot verdrinking

Bericht door miss1979 »

ik heb er al eens de politie bijgehaald maar die hebben niet meer gedaan dan eens te praten met de ouders... Ook al eens contact opgenomen met het verhuurkantoor en die zeiden dat ik maar eerst zelf met de ouders moet gaan praten maar ook dat haalt niets uit.

Ik woon in Deurne bij antwerpen.en waar ik woon is meer dan de helft van allochtone afkomst.
Maar ik ben inderdaad erg verknocht aan Belgie en ben al iemand die het moeilijk heeft met grote aanpassingen.
Ik probeer mijn zoontje wat aan te moedigen om hem niet te laten doen.
Ik ben zelf vroeger gepest geweest omdat ik iemand was die nooit haar mond open deed en me liet doen, en daar maakten ze gebruik van natuurlijk..
BFA
Berichten: 11583
Lid geworden op: vr sep 29, 2006 5:18 pm

Re: Aangifte van poging tot verdrinking

Bericht door BFA »

miss1979 schreef:Ik probeer mijn zoontje wat aan te moedigen om hem niet te laten doen.
Naar een sportschool sturen. Een goede plaats heeft ook gevechtssporttraining aangepast aan kinderen vanaf 5j.
Het is een parasitaire soort die leeft op de intelligentie van anderen en deze dan tegen hun gebruikt;
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Aangifte van poging tot verdrinking

Bericht door Q'boem »

Ariel schreef:Ja, moeilijk Miss. Je moet wel heel dapper zijn als de daar iets van zegt. Als jij deze kinderen op hun falie geeft, ( wat ook mijn eerste reactie zou zijn) dan kan je zeker de nodige problemen verwachten.
De kinderen roepen hun oudere broers, en het pesten en treiteren zal dan pas echt goed beginnen.

Kan jij niet verhuizen naar een ander gebied in België. Er zal toch wel een streek in België zijn waar de huur huizen niet zo duur zijn? En anders is Groningen in Nederland een optie. Daar zijn bijna lege dorpjes waar ze graag vers bloed zien verschijnen.

Sterkte meisje. Ik leef met je mee, maar ik kan je helaas niet helpen.
Je moet er juist wel wat van zeggen, en bij voorkeur hardhandig wat aan doen. En elke keer weer een klacht bij de politie en andere instanties neerleggen.

Ik heb hier in de buurt een tijdje geleden een stel marokkaanse galbakjes de wacht aangezet toen ze voor de zoveelste keer aan het etteren waren. Gewoon 't klierende kwalleballetje met de grootste bek letterlijk bij zijn keel gegrepen, tegen een muur gezet, en daarna langzaam aan zijn keel opgetild/omhoog gedouwd tot hij met zijn beentjes in het luchtledige aan het spartelen was. Hem toen recht in zijn gluiperige oogjes aangekeken en hem toegesist dat dit de laatste keer was geweest omdat ik hem de volgende keer gewoon dood zou maken, en zijn broers en zijn neefjes erbij.
Sindsdien houden ze hun bakkes zodra ik op straat verschijn en lopen ze met een hele wijde boog om meneer Q'boem heen.

De enige taal die ze verstaan is die van geweld.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Aangifte van poging tot verdrinking

Bericht door mercator »

Q'boem schreef:
De enige taal die ze verstaan is die van geweld.
In het geweldige toeristische moslimland Marokko slaat de politie met armdikke houten stokken op kleine bedelaartjes die te dicht bij de toeristen komen.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Aangifte van poging tot verdrinking

Bericht door Q'boem »

mercator schreef:
Q'boem schreef:
De enige taal die ze verstaan is die van geweld.
In het geweldige toeristische moslimland Marokko slaat de politie met armdikke houten stokken op kleine bedelaartjes die te dicht bij de toeristen komen.
Zo worden de eigen straatklootzakjes in Marokko aangepakt.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Aangifte van poging tot verdrinking

Bericht door Ariel »

:shock: Zo, ik heb een paar filmpjes gezien. Dat is niet mis.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Aangifte van poging tot verdrinking

Bericht door mercator »

Ariel schreef::shock: Zo, ik heb een paar filmpjes gezien. Dat is niet mis.
Neen hé ? Zelf ben ik uiteraard nooit in Marokko geweest, maar ik heb dat van ettelijke Marokko reizigers gehoord, linkse goedmenende luitjes die erg verontwaardigd waren dat de politie er zo op los mepte toen de autobus bij het hotel stopte waar de bedelaartjes stonden te wachten erg toch hé ? die kindertjes hadden helemaal niets, liepen rond in gescheurde broekjes, en mager dat ze waren,vreselijk ! Ik zou wel iets gegeven hebben hoor maar het MOCHT niet van de politie ! :D
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Q'boem
Berichten: 103
Lid geworden op: vr jun 10, 2011 10:57 pm

Re: Aangifte van poging tot verdrinking

Bericht door Q'boem »

mercator schreef:
Ariel schreef::shock: Zo, ik heb een paar filmpjes gezien. Dat is niet mis.
Neen hé ? Zelf ben ik uiteraard nooit in Marokko geweest, maar ik heb dat van ettelijke Marokko reizigers gehoord, linkse goedmenende luitjes die erg verontwaardigd waren dat de politie er zo op los mepte toen de autobus bij het hotel stopte waar de bedelaartjes stonden te wachten erg toch hé ? die kindertjes hadden helemaal niets, liepen rond in gescheurde broekjes, en mager dat ze waren,vreselijk ! Ik zou wel iets gegeven hebben hoor maar het MOCHT niet van de politie ! :D
Ik zou ze ook iets gegeven hebben wat van de politie misschien wel gemogen had: Zeg maar als blijk van dank voor het gedrag van zijn landgenoten bij ons.

Nu ja, in Marokko zal je me nooit of te nimmer zien, dus dit is slechts hypothetisch.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Aangifte van poging tot verdrinking

Bericht door Scarlatti »

klopt Ariel! Erg he voor die mensen maar ik vind t geweldig van binnen en ook de tuin! Maar al kreeg ik het voor NIETS dan ging ik daar NOOIT wonen!

Deze ligt dus aan de rand van een ENORME marokkanenwijk, ook nèrgens last van natuurlijk....
http://www.funda.nl/koop/breda/huis-474 ... tlaan-133/" onclick="window.open(this.href);return false;

en deze vind ik ook wel leuk, moet nog ff checken daar, volgens mijn dochter ok... ff zien wat de allochtonenmeter zegt....
http://www.funda.nl/koop/breda/huis-470 ... renerf-10/" onclick="window.open(this.href);return false;

aiiiii..... Niet-westerse allochtonen: 915 9.4 % neee dus....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89878
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Aangifte van poging tot verdrinking

Bericht door Ariel »

Ik heb gekeken op Google streetview. Daar zie je het huis, en de moskee. Het ding heeft ook nog een luidspreker op zijn dak. Waarschijnlijk om de gelovige op te roepen tot het gebed. Dat huis wordt zo moeilijk verkoopbaar. Het kost 4 ton, en welk Nederlands niet moslim mens wil voor 4 ton woongenot een paar keer per dag naar de azaan luisteren .
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Plaats reactie