Beatrix in de Emiraten

Zwartmeer

Re: Beatrix in de Emiraten

Berichtdoor Zwartmeer » Za Feb 18, 2012 9:32 pm

Ik vind wel een beetje overdreven al die aandacht. Het lijkt hier wel Noord-Korea wanneer Kim Il Soon zijn hoofd gestoten heeft.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

Ariel

Berichtdoor Ariel » Za Feb 18, 2012 9:33 pm

Ik heb weinig met de koninklijke familie op, en nog minder met ( kuch) prinses mabel, maar toch ben ik niet van plan om de gek met deze situatie te steken. Ik vind de toestand waar de Prins in is vreselijk voor hem en voor de koninklijke familie . Beatrix mag dan koningin zijn, maar ze is ook moeder, en ik voel mee met haar wanhoop en verdriet. Dit verdriet gun je niemand.

Onze zoon heeft met Friso lucht en ruimtevaart gestudeerd. Hij ( onze zoon) is iets later afgestudeerd. Hij is twee jaar jonger dan Friso , maar liep regelmatig met hem college. Hij vond het een toffe kerel. Toen Friso afstudeerde bezochten Beatrix en Claus de vliegtuighal in de TU in Delft, en onze zoon mocht als één van de weinige werken in de hal om iets van zijn studie richting te laten zien.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Zwartmeer

Berichtdoor Zwartmeer » Za Feb 18, 2012 9:38 pm

Trouwen het was helemaal geen ski-ongeluk. Dat hebben ze ervan gemaakt. In werkelijkheid heeft hij een ongeluk gekregen nadat hij met 200 km per uur met drank op was doorgereden na een ongeluk te hebben veroorzaakt. En o ja, het was ook nog in een gestolen wagen ook en hij heeft geen rijbewijs.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.

mercator

Berichtdoor mercator » Za Feb 18, 2012 9:54 pm

Ariel schreef:Ik heb weinig met de koninklijke familie op, en nog minder met ( kuch) prinses mabel, maar toch ben ik niet van plan om de gek met deze situatie te steken. Ik vind de toestand waar de Prins in is vreselijk voor hem en voor de koninklijke familie .

Koning of prins zijn is een publieke functie en dan moeten ze dat er maar bij nemen. Het is gewoon pervers: een paar weken geleden werden ze nog bedolven onder kitscherige gouden kettingen in Arabierenland en nu zitten ze weeral te feesten op wintersport, terwijl ze hun kl**tjesvolk van onderdanen zitten aan te manen om het "zuinig aan te doen".
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel

Ariel

Berichtdoor Ariel » Zo Feb 19, 2012 1:44 am

Arrogantie

THEODOR HOLMAN

Heeft iemand al gezegd dat het ongeluk van prins Friso in de eerste plaats de schuld is van Wilders? En daarna die van Rutte en Verhagen?

Nee?

Hoe kan dat nou?

In de rijksbegroting voor 2011 werd op de totale begroting van 'de Koning' 422.000 euro bespaard. Voor een belangrijk deel ging het daarbij om een versobering van de privévliegregeling voor leden van het Koninklijk Huis, aldus het persbericht daarover.

Het kan niet anders of deze bezuinigingen waren geopperd door Wilders, die een hekel heeft aan het koningshuis. Omgekeerd heeft het koningshuis ook een hekel aan Wilders. Maar dit terzijde.

Met deze begroting stemden VVD, CDA en PVV in.

Majesteit zat klem. Waarop moest ze bezuinigen? Hoezo versoberingen?

Je kunt het je voorstellen: Majesteit roept de kinderen bijeen en vertelt ze dat ze moeten bezuinigen, wat zij beloven te zullen doen.

Wat werd dan geschrapt?

Precies, de kleine dingen die je simpel kunt missen. Een ski-jack - kan nog wel een jaartje mee. Ski-schoenen - de schoenlapper weet er nog wel even raad mee.

En dan bezuinig je ook op zo'n airbag, die relatief duur is en die je niet nodig denkt te hebben omdat je al sinds je derde jaar skiet.

Die airbags kunnen levens redden. Daar moet je niet op bezuinigen.

Was dat dom van Friso?

Nu hij in een kliniek in Oostenrijk ligt, is het misschien onsmakelijk om negatief te zijn. Maar ja, het was heel dom van hem.

Zoals het ook heel dom was bij een ernstige waarschuwing voor lawines van de piste af te gaan! Als sinds Belle et Sébastien op tv was, weet iedereen dat lawines bijna altijd door skiërs worden veroorzaakt.

Ondanks de verwoestende kracht van de natuur moet Friso zich onaantastbaar hebben gevoeld. Daar schuilt iets van arrogantie in. Sterker: dat is arrogantie.

Natuurlijk vind ik niet dat Wilders, Rutte en Verhagen schuldig zijn. Maar tegenwoordig wordt elk ongeluk zo uitgelegd. Zieke moeder met te weinig hulp? Komt door de bezuinigingen. Kind slecht op school? Bezuinigingen.

Op 'schuld' hoeft nooit iemand te bezuinigen. Daarvan heeft iedereen namelijk altijd te veel.

http://www.parool.nl/parool/nl/508/THEO ... ntie.dhtml
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.

Mahalingam

Berichtdoor Mahalingam » Vr Mar 16, 2012 9:35 pm

Ooit ging Marie-Antoinette schaapsherderinnetje spelen met haar hofdames. De schaapjes waren dan wel fris gewassen en wollig. (hoe ze dat toendertijd deden zonder Biotex en Robijn wasverzachter is mij een raadsel)
En onze Queen doet ook zo iets, maar dan anders. ZE WAST PUBLIEKELIJK EEN HOND
Is dat niet gruwelijk als je Mohammedaan bent? Van zo'n queen wil je toch geen onderdaan zijn? Dit overbrugt echt geen tegenstellingen!
Koningin wast honden als vrijwilliger
Koningin Beatrix, prinses Margriet, prins Bernhard, prinses Annette, prins Floris en prinses Aimée hebben vandaag de handen uit de mouwen gestoken voor de vrijwilligersactie NL DOET.
Ze hielpen onder meer met het schoonmaken van kennels en het verzorgen van honden en puppy's bij Stichting Assistentiehond Nederland in Molenschot (Noord-Brabant). Het bezoek begon rond 10.00 uur en was rond 13.15 uur voorbij, aldus een woordvoerster van de Rijksvoorlichtingsdienst.
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3226082/2012/03/16/Koningin-wast-honden-als-vrijwilliger.dhtml
Hier doet de queen iets onder de staart...

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.

Terug naar “Nederland”