De Majesteit stopt met regeren. Lang leve de koning.

Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

De Majesteit stopt met regeren. Lang leve de koning.

Bericht door Ariel »

Als dit waar is dan ben ik enorm onder de indruk...( nee dus) Of mevrouw nou wel of niet op haar 'troon' zit, ik maak me er niet druk om, en op koninginnedag ga ik echt niet naar de schijnvertoning van haar bezoek aan twee dorpen of steden kijken .
'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilders'

vrijdag 13 januari 2012

De voortdurende kritiek van PVV-leider Geert Wilders op koningin Beatrix zou remmend werken op een mogelijk aftreden van de vorstin.

Dat zegt een bron uit de directe omgeving van koningin Beatrix tegen het AD. Volgens de vertrouweling laat de Koningin zich niet 'moe maken' of 'wegpesten' door de PVV.

Onervaren
De Koningin zou de troon niet willen overdragen aan kroonprins Willem-Alexander zolang 'het heersende beeld van de Nederlandse politiek er een van wanorde is'. Zo wil zij voorkomen dat de dan nog onervaren koning Willem IV verwikkeld raakt in lastige kabinetsformaties.

Koningin Beatrix reageerde donderdag op kritiek van Wilders. Hij vindt het 'een trieste wanvertoning' dat de vorstin een hoofddoek droeg tijdens een moskeebezoek in Abu Dhabi en Oman. De vorstin zou de ontstane ophef 'echte onzin' vinden.

Een andere bron zegt tegen de krant dat het wel meevalt met de ergernis van de Koningin over het commentaar. 'Ze heeft al zoveel politici zien komen en gaan. Ik kan me niet voorstellen dat ze daar haar beslissing om ermee te stoppen van laat afhangen.'

Bescherming
Oppositiepartij PvdA reageerde donderdag op de uitspraken van de Koningin. De partij vindt het 'onhandig' en politiek gevoelig. Volgens PvdA-Kamerlid Jeroen Recourt had premier Mark Rutte (VVD) koningin Beatrix in bescherming moeten nemen tegen kritiek van Wilders.

D66-fractievoorrzitter Alexander Pechtold zegt dat het staatshoofd 'keurig binnen de lijntjes' is gebleven. 'Ze vertolkt de officiële lijn van het kabinet dat het dragen van een hoofddoek niet raar is en dat je je aanpast uit eerbied voor de religie van een land dat je bezoekt.'

Door Shari Deira

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Neder ... ilders.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilders'

Bericht door Manon »

het dragen van een hoofddoek niet raar is en dat je je aanpast uit eerbied voor de religie van een land dat je bezoekt.
'
dan ineens ook geen hoofddoeken meer in Nederland mag ik aannemen?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Mahalingam
Berichten: 52143
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilders'

Bericht door Mahalingam »

Ariel zegt: "... en op koninginnedag ga ik echt niet naar de schijnvertoning van haar bezoek aan twee dorpen of steden kijken . "

Wie weet krijg ik iemand wel zover om in Rhenen of Veenendaal op de vrijmarkt waxinelichthouders te verkopen.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
strategischadviseur
Berichten: 24
Lid geworden op: do jan 12, 2012 11:27 pm
Contacteer:

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilders'

Bericht door strategischadviseur »

circe schreef:
het dragen van een hoofddoek niet raar is en dat je je aanpast uit eerbied voor de religie van een land dat je bezoekt.
'
dan ineens ook geen hoofddoeken meer in Nederland mag ik aannemen?
Goed punt bezoekende islamitische staatshoofden en aanhang zouden dan ook hun "religieuze" symbolen moeten afleggen uit respect voor het seculaire Nederland. Vanzelfsprekend dient dit ook voor moslims die zich in Nederland gevestigd hebben. Dus geen hoofddoeken in overheidsgebouwen en zo voorts.

Ik moet toch aannemen dat ons staatshoofd deze mening deelt.
Those who would give up Essential Liberty
to purchase a little Temporary Safety,
deserve neither Liberty nor Safety.
Gebruikersavatar
strategischadviseur
Berichten: 24
Lid geworden op: do jan 12, 2012 11:27 pm
Contacteer:

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilders'

Bericht door strategischadviseur »

Wat hieruit spreekt is dat mevrouw bijzonder weinig vertrouwen heeft in haar beoogde opvolger waarvan boze tongen beweren dat deze niet bijster intelligent is en zijn conditie middels overmatig drankgebruik nog verder ondergraven is.

Welnu als dat de mening van het staatshoofd is dan lijkt het mij raadzaam het hele circus na haar aftreden maar op te doeken.
Those who would give up Essential Liberty
to purchase a little Temporary Safety,
deserve neither Liberty nor Safety.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilders'

Bericht door H.Numan »

De vermoedelijk zeer waarschijnlijk reden waarom het oude wijfje uit het Haagse Bos nog niet met pensioen is, is de stoomcursus staatshoofd die ze aan haar schoondochter moet geven. Wat is de belangrijkste taak van de kroonkurk? Water management. Hij mag de kranen in het paleis open en dicht draaien. Want aan water brandt niemand zich. Behalve hij. :huh: (In India, toen de familie daar gefêteerd werd op staatsbezoek was.) Zijn scriptie is geheim. Hetgeen me doet afvragen waarom? Als hij een scriptie zelf geschreven heeft, was die dan zo slecht dat dit niet onder de aandacht mocht komen? Of heeft iemand anders dat voor hem geschreven?

Even zo goed is mw. von A. fout. Eerstens is zij daar niet als privé persoon, maar als staatshoofd. Voor staatshoofden gelden andere regels. Als het gekke ouwe besje uit het Haagse Bos dient ze inderdaad schoenen uit te trekken, en een das om de kop te doen. Als koningin der Nederlanden absoluut niet. Het is bijzonder ongebruikelijk dat een staatshoofd zich aan dat soort regeltjes voor het domme plebs houdt.

Verder is die hoofddoek wel degelijk een teken van vrouwelijk onderdrukking. Er is nogal wat verschil (zij het niet in symboliek) tussen een zakdoekje op je hoofd leggen omdat je de paus gaat bezoeken of je hoofd inzwachtelen zoals de familie von A liet doen.

En als laatste: dit 'staatsbezoek' was gewoon een leuk uitje op kosten van de belastingbetaler. Er zijn geen orders gesloten. Op z'n best is er een intentieverklaring afgegeven die in werkelijkheid beide partijen tot niets verplicht. Een intentieverklaring dat er voor een half miljard aan havens uitgebaggerd gaat worden zegt dus helemaal compleet totaal volledig .... niets.

Morgen gaat het oude vrouwtje van het Haagse Bos skiën in Oostenrijk en laten de de Arabieren een Franse baggeraar voor de halve prijs baggeren.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilders'

Bericht door Dhana »

Van mij mogen die arrogante uitvreters als koninklijke familie de lier in de wilgen hangen. Ik ben er te oud voor, maar als ik jong was en die fatsige zefingenomen kaaskop de troon zou bestijgen, zou ik voor de die tijd al hoog en breed geïmmigreerd zijn om alleen maar even terug te komen als PP veilig en wel de konten zou kussen van hoogwaarheidsbekleders van een land waar onze middeleeuwen nog barmhartig bij zijn en zijn vrouw aldaar haar menselijkheid laten afnemen door toe te staan dat ze aan de kopvod moet.

Wat er is erger dan een tirannieke koning?? Juist een dikke domme.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
H.Numan
Berichten: 8527
Lid geworden op: do mei 08, 2008 3:33 am

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilders'

Bericht door H.Numan »

Gewoon een gevalletje 'wel de lusten maar niet de lasten'. Mw. von Amsberg zou zo ontzettend graag van Wilders af willen. Zal niemand mij verlossen van deze turbulente priester politicus? <PANG!> "Snif, snotter... zo bedoelde ik het dus niet! Een Thomas a Becket dus.

Als staatshoofd heeft de koningin verplichtingen. Hoe vervelend ze dat ook vind. Ze was zich donders goed bewust dat Wilders vragen zou gaan stellen als ze met een hoofddoek op ging lopen. Dus zocht mevrouw en schoondochterlief de meest opvallende hoofddoeken uit die ze konden bedenken. Dat shockeert die turbulente politicus zo heerlijk. En dat is dus duidelijk niet boven de partijen staan. Vervelend voor een vorstin die (een) absolu(u)t(e) vorstin wil zijn en en dat eigenlijk niet is. Adel verplicht. En niet tot niets, zoals ze regelmatig schijnt te denken.

Als ze inderdaad boven de partijen zou staan had ze helemaal geen hoofddoek opgedaan, of voor de vorm een heel klein bijna onzichtbaar doekje.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Mahalingam
Berichten: 52143
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilders'

Bericht door Mahalingam »

H.K.H. Beatrix =
Hare Koninklijke Hoofddoek Beatrix.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Rechtsliberaal
Berichten: 172
Lid geworden op: do sep 02, 2010 8:52 pm

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilders'

Bericht door Rechtsliberaal »

Niet Hare Koninklijke Hoer? Oh nee, dat is verboden, dat is majesteitsschennis
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilders'

Bericht door mercator »

Dhana schreef:Van mij mogen die arrogante uitvreters als koninklijke familie de lier in de wilgen hangen.
Ja, eigenlijk zouden ze die hun uitkering moeten afnemen en aan een leefloon zetten.

Kijk naar het plaatje. Vraag : wie van de 3 is het nuttigst?
Afbeelding
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilders'

Bericht door Zwartmeer »

'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilders'

Dat doet ze om Geert te pesten! En ik stem op hem dus pest ik terug. Als het weer Koninginnedag is zal ze mij niet meer zien zaklopen of koekhappen!
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilders'

Bericht door Scarlatti »

ik denk dat die met die 4!! beige harige poten de nuttigste is...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
strategischadviseur
Berichten: 24
Lid geworden op: do jan 12, 2012 11:27 pm
Contacteer:

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilders'

Bericht door strategischadviseur »

Scarlatti schreef:ik denk dat die met die 4!! beige harige poten de nuttigste is...
Daar sluit ik me bij aan nog nuttiger zou nu een slang zijn kijk maar naar die blote voeten. Hoe stom kun je zijn in een woestijn. Zou die dikzak stiekem zitten hopen dat ze er in trapt. Je weet maar nooit.
Those who would give up Essential Liberty
to purchase a little Temporary Safety,
deserve neither Liberty nor Safety.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilders'

Bericht door mercator »

Men vraagt zich ook af wat de functie is van het touw dat vastgemaakt is aan de aars van de Kroonprins. En die sokken komen uit de Hema.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilders'

Bericht door Zwartmeer »

mercator schreef:Men vraagt zich ook af wat de functie is van het touw dat vastgemaakt is aan de aars van de Kroonprins. En die sokken komen uit de Hema.
Jij als Belg kunt dat zeggen. Niemand kan jouw wat maken maar ik als Nederlander zou er voor opgepakt worden. Of hebben jullie in België ook een wet die majesteitsschennis van het Nederlandse Koningshuis verbiedt?
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
strategischadviseur
Berichten: 24
Lid geworden op: do jan 12, 2012 11:27 pm
Contacteer:

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilders'

Bericht door strategischadviseur »

Zwartmeer schreef:
mercator schreef:Men vraagt zich ook af wat de functie is van het touw dat vastgemaakt is aan de aars van de Kroonprins. En die sokken komen uit de Hema.
Jij als Belg kunt dat zeggen. Niemand kan jouw wat maken maar ik als Nederlander zou er voor opgepakt worden. Of hebben jullie in België ook een wet die majesteitsschennis van het Nederlandse Koningshuis verbiedt?
Och het is maar een vraag over een foto die wel met toestemming gemaakt moet zijn anders was de fotograaf in kwestie reeds lang door een paar klerenkasten van de DKDB weggesleept. M.b.t. die sokken ja die heb ik ook in Hema zien liggen, in de aanbieding zelfs. Zijn Grootvader had zich dat niet laten gebeuren.

Nu m.b.t. dat touw tja hoe ik mijn hersenen ook pijnig ik kan daar geen goede verklaring voor vinden anders dan misschien om hem bij de minste fout als berijder van een Kameel van het getergde dier af te trekken. Boze tongen beweren dat dit soort noodgrepen wel vaker gebruikt worden zoals b.v. in het geval hij gezagsvoerder optreed het vliegtuig vanuit een geheime Nederlandse luchtmacht basis remote bestuurd wordt zonder enige mogelijkheid van een pilot override.

Maar zoals gezegd het gaat hier om boze tongen en informatie uit minstens vierde hand [hypocrite.gif]
Those who would give up Essential Liberty
to purchase a little Temporary Safety,
deserve neither Liberty nor Safety.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilders'

Bericht door mercator »

Bij nader toezien lijkt dat touw vastgemaakt aan het zadel van het Schip der Woestijn en zit Zijne Hoogheid daar gewoon bovenop. Ik neem aan dat het touw dient om de kameel middels een forse ruk aan het touw tot stilstand te brengen mocht die onverhoeds zijn amateuristische berijders willen afschudden en het op een lopen zetten. Uiteindelijk weet de herkauwer ook helemaal niet welk een Doorluchtige Vorsten hij moet vervoeren.

Verder toont het plaatje dat het de kroonprins zwaar ontbreekt aan respect voor de gebruiken van het gastland. Volgens de Mohammedaanse gebruiken zit de man van VOOR op de kameel en Maxima achterop. In het beste geval dan, nog beter is dat zij er een tiental meter achteraan sjokt.
Laatst gewijzigd door mercator op di jan 17, 2012 10:00 am, 2 keer totaal gewijzigd.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Manon
Berichten: 17353
Lid geworden op: ma feb 17, 2003 9:58 am

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilders'

Bericht door Manon »

Terwijl iedereen tijdens een rit op een kameel in de zandbakwoestijn uit praktische overwegingen een halve keukenhanddoek opzet om het zand uit haar en oren te houden, vinden de doorluchtigheden blijkbaar dat ze zich vooral BINNEN moeten inpakken....

wat volgt? met een regenkapje in het vliegtuig?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilders'

Bericht door Dhana »

mercator schreef:
Ja, eigenlijk zouden ze die hun uitkering moeten afnemen en aan een leefloon zetten.

Niet alleen hun uitkering maar hun hele bezit confiskeren en de opbrengst in de schatkist storten. Is Nederland op slag het rijkste niet oliestaat land van de wereld.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilders'

Bericht door Scarlatti »

eerlijk gezegd dacht ik gelijk aan een getruceerde foto.... :roll2:
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Mahalingam
Berichten: 52143
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilder

Bericht door Mahalingam »

De queen heeft de pijp aan Maarten gegeven. Anders dan in de UK waar men koning blijft tot de dood, heeft men hier een abdictie.

En zo wordt koninginnedag gevierd in India:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilder

Bericht door Scarlatti »

Ze zal de buien wel voelen aankomen...
1. zorreguieta als oorlogsmisdadiger berecht en dan kan wimlex t wel vergeten haar als kannegin aan zijn zijde te hebben, dus beter NU gauw regelen voor de hel losbreekt...
2. de eu vorming die steeds groteskere vormen aan begint te nemen en wellicht toch het volk tot REVOLUTIE/OPSTAND zou kunnen brengen...
3. de islamisering die wellicht nu haar ook niet langer ontgaat....
4. zij heeft meer dan haar schaapjes (oppassen voor de mossels want die zijn dol op schaapjes) op het droge...
kan nog wel ff doorgaan... maar feel free...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilder

Bericht door Ariel »

Ook in Nederland moet het feest prachtig maar sober gevierd worden.' "de nodige soberheid van nu en feest kunnen volgens hem heel goed samengaan" Aldus MP Rutte.

Ik vraag me af hoeveel mijoenen dit "sobere feest" ons gaat kosten
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: 'Koningin blijft langer aan door pesterijen Geert Wilder

Bericht door Scarlatti »

ja soberheid moet te allen tijde nagestreefd worden... voor de burger dan hè... niet voor deze ambtenaren..
http://www.amsterdampost.nl/europese-un ... -geworden/

of voor deze... neeee de broekriem moet aangehaald worden zoals ascher vanmiddag zei...
http://ejbron.wordpress.com/2013/01/24/ ... s-vorsten/
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Plaats reactie