Brinkman heeft de PVV verlaten.

Gebruikersavatar
Hallo Tokyo
Berichten: 573
Lid geworden op: di mar 06, 2012 10:49 am
Locatie: achter de duinen...

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Hallo Tokyo »

xplosive schreef:Het is niet te hopen voor Geert Wilders dat er in zijn fractie nóg iemand op de wip zit om de PVV te verlaten.

Het is jammer dat het anti-islamitisch front steeds meer verdeeld begint te raken. Eerst alleen nog via de (toch al kwalijke) links-rechts tegenstelling, maar nu dus ook nog over rechts intern. Het zou beter zijn als er een puur anti-islamitische middenpartij (links noch rechts) zou komen, want ik weet zeker dat heel veel kiezers dàn de PvdA en de SP de rug zullen toekeren. De huidige PVV is te klein om voldoende anti-islamitisch gewicht in de schaal te leggen.

Met alle respect voor Geert Wilders vrees ik toch dat hij niet altijd goed genoeg aanvoelt wat er nodig is om het anti-islamitisch front zo sterk mogelijk te maken.

Ik denk ook dat het volgende bericht niet gunstig is voor de PVV:

Brinkman krijgt steun van PVV'ers

Citaat :
Ruim de helft (55 procent) van de PVV-stemmers is het eens met Hero Brinkman dat het niet goed is dat Geert Wilders zo veel te zeggen heeft in zo’n grote fractie. Een bijna evengroot percentage wil dat de PVV een democratische partij wordt met leden en een jongerenpartij. Dat blijkt uit dinsdag gepubliceerd onderzoek van het tv-programma EenVandaag onder 1700 PVV-stemmers.
Dat betekent dus dat àls Hero Brinkman een nieuwe partij zou oprichten dat hij dan meer dan de helft van de zetels bij de PVV weg zou kunnen halen.

Ik ben met je eens dat zoals ik al eerder heb betoogd Wilders grote inschattingsfouten heeft gemaakt, de kopvoddentax, het niet willen hervormen van de PVV, de weigering om in debat te treden enz. heeft de huidige situatie doen ontstaan. Nogmaals, men is weer bij af betreffende het verzet tegen die vieze islam.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Scarlatti »

Zou het wat uitmaken xplosive, bij iemand als hero brinkman met een dergelijk gedrag? Ik begin hem nu meer en meer te zien als 'onbetrouwbaar en een bomb waiting to explode'...

hij zei gisteren nog dat ie niet van plan was van alles te vertellen en vandaag loopt ie over..... ik vond hem 'aardig' maar dat is nu volledig vd baan...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door xplosive »

Hallo Tokyo schreef:Ik ben met je eens dat zoals ik al eerder heb betoogd Wilders grote inschattingsfouten heeft gemaakt, de kopvoddentax, het niet willen hervormen van de PVV, de weigering om in debat te treden enz. heeft de huidige situatie doen ontstaan. Nogmaals, men is weer bij af betreffende het verzet tegen die vieze islam.
Ik twijfel er niet aan dat de bedoelingen van Geert Wilders steeds goed en oprecht zijn. Maar Geert Wilders is uiteraard ook niet alziend en alwetend.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door xplosive »

Scarlatti schreef:Zou het wat uitmaken xplosive, bij iemand als hero brinkman met een dergelijk gedrag? Ik begin hem nu meer en meer te zien als 'onbetrouwbaar en een bomb waiting to explode'...

hij zei gisteren nog dat ie niet van plan was van alles te vertellen en vandaag loopt ie over..... ik vond hem 'aardig' maar dat is nu volledig vd baan...
Naar de precieze motieven van Hero Brinkman kan ik slechts gissen en misschien zijn die zelfs wel innerlijk tegenstrijdig.

Natuurlijk is het niet uitgesloten dat Hero Brinkman onbetrouwbaar is (hij werd er bijvoorbeeld door Alexander Pechtold van D'66 mee geconfronteerd dat hij met zijn uittreden uit de PVV afstand heeft gedaan van eerdere stellige uitspraken dat hij nooit uit de PVV zou stappen). Maar een mens is geen robot en kan in de loop der tijd van mening veranderen. Zo vond Geert Wilders het anti-islamitische standpunt van Pim Fortuyn ooit extreem, maar dat is nu allang niet meer zo. Een mens is veranderlijk en dat geldt dus ook voor Geert Wilders en Hero Brinkman.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Scarlatti »

Dat ben ik volledig met je eens, maar waarom dan nu al die uitspraken??
Hij maakt er zich in mijn ogen beslist niet 'betrouwbaarder' door....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Ariel »

Elf van de twaalf PVV-Statenfracties steunen Wilders

woensdag 21 maart 2012 17:23

Elf van dan de twaalf PVV-fracties in de Provinciale Staten steunen partijleider Geert Wilders in de ruzie met het opgestapte Kamerlid Hero Brinkman. Dat meldt de PVV woensdag in een verklaring.

'Wij zijn volbloed PVV’ers en blijven trouw aan de partij,' zegt Edgar Mulder, fractieleider van de PVV in Overijssel. 'Ik heb mijn collega's gesproken en die zijn eendrachtig in hun steun aan Geert Wilders.'

De verklaring is opvallend, omdat de partij daarmee een voorschot lijkt te nemen op het besluit van de fractie in Noord-Holland - die nog verdeeld is over de kwestie. Drie van de zes fractieleden steunen Hero Brinkman, maar twee twijfelen nog.

Door Jeroen Langelaar

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... ilders.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door xplosive »

Scarlatti schreef:Dat ben ik volledig met je eens, maar waarom dan nu al die uitspraken??
Hij maakt er zich in mijn ogen beslist niet 'betrouwbaarder' door....
Tsja, ik vind het ook geen schoonheidsprijs verdienen. Natuurlijk kun je op voorhand alleen niet weten wie er de waarheid spreekt en wie niet. Misschien moeten we eerst maar eens afwachten hoe dit zich verder ontwikkelt alvorens een precies oordeel te vellen. Geert Wilders heeft op mij tot nu toe altijd een integere indruk gemaakt, maar het is niet uitgesloten dat ook hij soms geneigd is de zaken mooier voor te stellen dan ze zijn als hij liever niet de vuile was buiten hangt. Het valt in de praktijk vaak ook niet mee om met een zo goed mogelijk imago naar buiten te treden. Het ligt voor de hand dat Geert Wilders zijn PVV zoveel mogelijk wil behoeden voor aanvallen van buitenaf.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Scarlatti »

Ik verval in herhaling, maar ben het weer volledig met je eens xplosive...
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Ariel »

Twee PVV-Statenleden Noord-Holland blijven Wilders trouw

woensdag 21 maart 2012

De PVV-fractie in de Provinciale Staten van Noord-Holland is uiteen gevallen. Twee leden van de PVV-fractie in de Provinciale Staten van Noord-Holland blijven achter Geert Wilders staan. Hero Brinkman en drie collega-fractieleden scheiden zich af van de partij van Geert Wilders.

Dat heeft Brinkman woensdag na een drie uur durende vergadering bekendgemaakt.

Joost van Hooff en Dannij van der Sluijs lieten woensdagavond weten achter Wilders te blijven staan.

Trouw
Eerder vanavond lieten de PVV-fracties in Almere en Den Haag weten voor de volle 100 procent achter Geert Wilders en de Tweede Kamerfractie te staan.

'Ook de komende twee jaar en lang daarna zal in Almere en Den Haag het onvervalste PVV-geluid te horen zijn,' aldus vice-fractievoorzitter Toon van Dijk van PVV Almere en fractievoorzitter Machiel de Graaf van PVV Den Haag.

Statenfractie Noord-Holland
Eerder spraken 11 provincies al hun steun uit aan Geert Wilders, na het vertrek van Hero Brinkman uit de partij.

Vanavond besprak de PVV-fractie in Noord-Holland over diens vertrek. Eerder zei Brinkman al dat drie van de vijf PVV-Statenleden hem blijven steunen. Ze zouden in dat geval onder een andere naam verder moeten gaan.

Door Arne Hankel

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... -trouw.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door King George »

xplosive schreef:Het is niet te hopen voor Geert Wilders dat er in zijn fractie nóg iemand op de wip zit om de PVV te verlaten.

Het is jammer dat het anti-islamitisch front steeds meer verdeeld begint te raken. Eerst alleen nog via de (toch al kwalijke) links-rechts tegenstelling, maar nu dus ook nog over rechts intern. Het zou beter zijn als er een puur anti-islamitische middenpartij (links noch rechts) zou komen, want ik weet zeker dat heel veel kiezers dàn de PvdA en de SP de rug zullen toekeren. De huidige PVV is te klein om voldoende anti-islamitisch gewicht in de schaal te leggen.

Met alle respect voor Geert Wilders vrees ik toch dat hij niet altijd goed genoeg aanvoelt wat er nodig is om het anti-islamitisch front zo sterk mogelijk te maken.

Ik denk ook dat het volgende bericht niet gunstig is voor de PVV:

Brinkman krijgt steun van PVV'ers

Citaat :
Ruim de helft (55 procent) van de PVV-stemmers is het eens met Hero Brinkman dat het niet goed is dat Geert Wilders zo veel te zeggen heeft in zo’n grote fractie. Een bijna evengroot percentage wil dat de PVV een democratische partij wordt met leden en een jongerenpartij. Dat blijkt uit dinsdag gepubliceerd onderzoek van het tv-programma EenVandaag onder 1700 PVV-stemmers.
Dat betekent dus dat àls Hero Brinkman een nieuwe partij zou oprichten dat hij dan meer dan de helft van de zetels bij de PVV weg zou kunnen halen.
Hallo Tokyo schreef:Ik ben met je eens dat zoals ik al eerder heb betoogd Wilders grote inschattingsfouten heeft gemaakt, de kopvoddentax,
Dat is al van drie jaar geleden en niet meer relevant. Bovendien vergeleek gaf hij de ophef die over het woord kopvoddentax zou ontstaan uitstekend weer dat zo'n belasting dus net zo'n belachelijke belasting zou zijn als allerlei vele nieuwe belastingen en belastingverhogingen die het volk door de bende Bos-Balkenende door de strot heen gedouwd kreeg. Denk aan die torenhoge accijnzen, de ecotax, al die gemeentelijke heffingen en belastingen die maar tegen woekertarief stijgen, al dat autootje pesten en zo.
Hallo Tokyo schreef:het niet willen hervormen van de PVV,
Ach, van pzogenaamd democratische paretijen waar je wel lid van kan worden, is maar 2 % van alle kiesgerechtigden lid. Bij Kamerverkiezingen verkiezingen komt zo'n 70 % op. De kiezers bepalen je parlementaire platform en niet of je ledenpartij bent of niet.
Hallo Tokyo schreef:de weigering om in debat te treden enz.
Er zijn vele manieren om "de boer op" te gaan. Bovendienis Geert Wilders altijd bij de Kamerdebatten als er politieke zaken gedaan moeten worden, stelt hij Kamervragen, dient hij wets(wijzigings)voorstellen in, dient hij moties in, dient hij amandementen in en zo. Toegegeven: Alleen tweets is niet voldoende.
Hallo Tokyo schreef:heeft de huidige situatie doen ontstaan. Nogmaals, men is weer bij af betreffende het verzet tegen die vieze islam.
Juist op het punt van massaïmmigratie, Islamisering, straatterreur, criminaliteit, parasiteergedrag, cultuurverdringing, verdringing van arbeid en zo wil Hero Brinkman zo graag politiek correct zijn. En politieke correctrheid is als een zachte heelmeester die stinkende wonden maakt.
Laatst gewijzigd door King George op do mar 22, 2012 8:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Ariel »

Brinkman stopt met voorbereidingen PVV-jongerendag

donderdag 22 maart 2012

De PVV-jongerendag die op 21 april zou plaatshebben in Hoofddorp, gaat niet door. Dat heeft een woordvoerder van Hero Brinkman donderdag gezegd

Hoewel Brinkman dinsdag opstapte bij de PVV, heeft hij zijn ambities voor een jongerendag niet laten varen, aldus de woordvoerder.

Brinkman wil echter eerst regionaal en landelijk een sterke politieke organisatie neerzetten. Op een later moment zal hij zich weer gaan richten op een jongerendag, maar deze zal de naam van de PVV niet meer dragen.

Niet enthousiast
Brinkman kwam twee jaar geleden met het idee voor een jongerenafdeling, maar dit kon nooit op veel enthousiasme rekenen van partijleider Geert Wilders en de rest van de fractie in de Tweede Kamer.

Omdat de organisatie van een een jongerendag ook niet werd gesteund door de Kamerfractie, besloot Brinkman tot een jeugdbijeenkomst in Noord-Holland, waar hij in de Provinciale Staten zit. Deze is nu dus ook van de baan.

Door Jeroen Langelaar

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... rendag.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Scarlatti »

@King George!

Mag ik jouw argumenten 'lenen' op mijn hyve?? Hij wordt daar nogal afgebrand door een paar lui en ik zie nu dat jij zéér adequaat alle argumenten weerlegt, en waarom zou ik dan het wiel uitvinden nietwaar!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door King George »

Maar natuurlijk! Wat waar is, moet gezegd worden!
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Scarlatti »

okee dan ga ik het nu kopiëren er naar toe en naar mijn Fb ook al heeft daar niemand 'op die manier' gereageerd..... gelukkig maar! Merci!
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Ariel »

In de week waarin Kamerlid Hero Brinkman bekendmaakte de PVV te verlaten, is die partij op de politieke barometer ten opzichte van de laatste peiling met twee zetels gedaald. De partij van voorman Geert Wilders staat nu op 21 zetels, bleek donderdag.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Zwartmeer
Berichten: 12339
Lid geworden op: zo jan 26, 2003 3:12 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Zwartmeer »

Ariel schreef:In de week waarin Kamerlid Hero Brinkman bekendmaakte de PVV te verlaten, is die partij op de politieke barometer ten opzichte van de laatste peiling met twee zetels gedaald. De partij van voorman Geert Wilders staat nu op 21 zetels, bleek donderdag.
Dat is dus niks! Dus het vertrek van Brinkman maakt helemaal niets uit. Voor Brinkman zelf is dat slecht nieuws want als ie nu al niet wat zetels wint van PVVers die een ongenoegen met Wilders hebben dan wordt het later ook niks. Blijkbaar vallen de PVV stemmers niet over waar Brinkman overvalt. Als ze dat nu niet doen dan later ook niet. Zo wordt ie een tweede Leefbaar Nederland of Verdonk. Die hebben hele mooie en goeie ideeën waar veel mensen het mee eens zijn maar niemand stemt op ze.
Een pacifistische moslim is als een vegetarische krokodil.
Gebruikersavatar
Ozes
Berichten: 5833
Lid geworden op: za sep 17, 2011 4:05 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Ozes »

Ik had altijd een vermoeden dat Brinkman een mol was. Niet vanwege een bijzondere reden, maar toch. Ik hoop dat Wilders hem van meer kostbare informatie af heeft gehouden naast de inkomsten vd partij. Wel jammer dat de jongerendag niet doorgaat, voornamelijk voor Jacky Stevens die er zich voor heeft ingezet.

Dit soort berichten krijgt ze elke dag ( dacht dat ik het al gepost had):
http://twitter.com/#!/Jacky_Stevens/med ... F186809608" onclick="window.open(this.href);return false;
http://twitter.com/#!/Jacky_Stevens/med ... F181353409" onclick="window.open(this.href);return false;

Heldin!
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Ariel »

Brinkman raakt nu al medestander in Provinciale Staten kwijt

vrijdag 23 maart 2012

Een van Provinciale Statenleden die zich deze week met Hero Brinkman afscheidde van de PVV in Noord-Holland, is op haar besluit teruggekomen. Cora Bot kiest er toch voor namens de PVV in de Staten te blijven.

Daarmee behoudt de PVV-fractie in Noord-Holland drie leden.

Voorkeurstemmen
'Ik heb gekozen voor de PVV en dat blijf ik doen, ook uit naam van de ruim 8.400 voorkeursstemmen. Mijn zetel is en blijft daarom voor de PVV,' liet Bot vrijdag weten in een verklaring. Ze was niet bereikbaar voor verder commentaar.

Woensdagavond werd bekendgemaakt dat Brinkman in Noord-Holland verder gaat met drie PVV-Statenleden, te weten Monica Nunes, Gerton van Unnik en Cora Bot. Door die beslissing splitsten zijn zich af van de PVV.

Taken waarnemen
Slechts twee Statenleden, Joost van Hooff en Dannij van der Sluijs, bleven in de PVV.

Van der Sluijs is erg blij met de keuze van Bot voor de PVV. 'In april zal zij met een verklaring komen. Tot die tijd neemt Statenlid Joost van Hooff haar taken waar.' Waarom het op die manier gebeurt, is niet bekendgemaakt.

Door Arne Hankel

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... -kwijt.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door xplosive »

King George schreef:Denk aan die torenhoge accijnzen, de ecotax, al die gemeentelijke heffingen en belastingen die maar tegen woekertarief stijgen, al dat autootje pesten en zo.
Met de ecotax is niks mis. De vervuiler betaalt. Ook ben ik geen auto-fan. Maar de veeteelt vervuilt nog altijd onvoorstelbaar veel meer dan auto's, dus wat dat betreft valt het met die auto's nog wel mee.
King George schreef:Juist op het punt van massaïmmigratie, Islamisering, straatterreur, criminaliteit, parasiteergedrag, cultuurverdringing, verdringing van arbeid en zo wil Hero Brinkman zo graag politiek correct zijn. En politieke correctrheid is als een zachte heelmeester die stinkende wonden maakt.
Dat viel mij inderdaad erg tegen van Hero Brinkman (lief zijn voor "brave" moslims). Het is natuurlijk waar dat sommige moslims geen vlieg kwaad doen. Het probleem is alleen wèl (en dàt wordt nogal eens onderschat) dat al die "brave" moslims zich tòch conformeren aan een gruwelijk onderdrukkend systeem: de islam. Bovendien hoor je van die "brave" moslims ook nooit enig verzet van betekenis tegen gruweldaden die in naam van de islam gepleegd worden. Vooral dat laatste zou te denken moeten geven en ook vraagtekens moeten zetten bij de "braafheid" van die moslims. Met andere woorden: zijn ze wèrkelijk wel zo braaf, of genieten ze stiekem van alle gruweldaden die islamisten plegen? En, sterker nog: zou het zo kunnen zijn dat die "brave" moslims in feite maar al te graag meehelpen om de weg te bereiden voor dergelijke gruweldaden om vervolgens de plegers ervan de hand boven het hoofd te houden? Hero Brinkman zei nog steeds wel fel tegen de islam gekant te zijn. Waar haal jij vandaan dat Hero Brinkman met betrekking tot massaïmmigratie, islamisering, straatterreur en criminaliteit politiek correct wil zijn? Uit welke uitspraken van Hero Brinkman leid je dat af?
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24963
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door King George »

Ik denk daarbij bijvoorbeeld aan zijn kritiek op het meldpunt voor Midden- en Oost-Europeanen waar de door overheid en justitie onderbelichte (Zeg maar gerust niet belichte) schaduwzijden die er ook zijn verbonden aan het vrije verkeer van personen en goederen. Er zijn niet enkel baten, maar ook kosten. Hierbij denk ik aan de verdringing van arbeid (Een opvoering van de totale arbeidsreserve middels een forse aanwas van niet-Nederlands sprekende arbeidsmigranten met name actief in segmenten op de arbeidsmarkt waar taalbeheersing en scholing niet of minder ter zake doen, zal eerder leiden tot misstanden zoals het met voeten treden van allerlei bevochten verworvenheden in het arbeidsrecht. Dat er ook veel openstaande vacatures zijn, terwijl er hele scharen Nederlanders in de hangmat blijven liggen, is een andere zaak. Met inachtneming van dat werkgevers zich aan het arbeidsrecht moeten houden, ben ik er helemaal niet voor de werkschuwen geheel vrijblijvendhun hangmat te blijven voorzien. Korting op of stopzetting van de uitkering vind ik geen onredelijke optie.). Helaas ook overlast. En vergis je niet in een andere schaduwzijde van het vrije verkeer van goederen en personen: Het vrije verkeer van beroepscriminelen. En denk er ook maar bij na wat als Nederland buigt voor Brussel en ook de blokkade voor Roemenië en Bulgarije wat betreft toetreding tot de Schengenzone opheft. Reken maar dat ze in Roemenië en Bulgarije maar wat graat hun Zigeuners hier willen dumpen.

Hero Brinkman sloeg m.i. vorige week de plank inzake het meldpunt een beetje mis en het leek er wel op dat hij zich voor zijn eigen egootje van Geert Wilders wilde onderscheiden door te laten zien hoe politiek correct hij wel niet is.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door xplosive »

King George schreef:Dat er ook veel openstaande vacatures zijn, terwijl er hele scharen Nederlanders in de hangmat blijven liggen, is een andere zaak.
Het probleem is vaak juist dat de gevraagde scholing niet aanwezig is bij degenen die aan de kant staan en geld voor scholing is er door de bezuinigingen ook niet meer.
King George schreef:Met inachtneming van dat werkgevers zich aan het arbeidsrecht moeten houden, ben ik er helemaal niet voor de werkschuwen geheel vrijblijvend hun hangmat te blijven voorzien. Korting op of stopzetting van de uitkering vind ik geen onredelijke optie.
Ik denk niet dat mensen laten verhongeren en/of dakloos laten worden zo'n verstandige optie is. Kinderen van bijstandsgerechtigden kunnen er bovendien sowieso al helemáál niets aan doen en die lijden er dan ook onder. En àls een klein percentage dan werkelijk werkschuw is, dan wil je die ook geen enkele werkgever in de maag splitsen, want dat verziekt alleen zijn bedrijf maar. Sommigen hebben dan ook nog eens een (vaak op het eerste gezicht niet direct altijd even duidelijke) geestelijke afwijking waarvan de baas ook al niet blij wordt. Mijn grootmoeder zei ooit al eens heel wijs dat er meer gekken buiten het gekkenhuis rondlopen dan erbinnen. Laat die kneusjes dus maar lekker in de bijstand zitten. Zo'n pretje is dat trouwens niet.
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Ariel »

PVV'er Cora Bot uit Provinciale Staten Noord-Holland

vrijdag 23 maart 2012 14:34

Cora Bot, die zich deze week schaarde achter vertrekkend PVV-Statenlid Hero Brinkman, stapt per direct op als Statenlid. Bot heeft vanwege alle ontstane commotie deze week besloten de handdoek in de ring te gooien

Dat zegt PVV-fractievoorzitter in Noord-Holland Dannij van der Sluijs vrijdag. Bot liet eerder vandaag weten dat zij toch voor de PVV in de Staten bleef en zich niet met Brinkman van de partij afscheidde.

Bot
'Ik heb gekozen voor de PVV en dat blijf ik doen, ook uit de naam van de ruim 8.400 voorkeursstemmen,' liet Bot eerder vandaag weten middels een verklaring. 'Mijn zetel is en blijft daarom voor de PVV.'

Zowel Van der Sluijs als de PVV-fractie in de Tweede Kamer gingen ervan uit dat Bot door zou gaan als PVV-Statenlid. Volgens Van der Sluijs komt Arie-Wim Boer, die als zevende op de kandidatenlijst van de PVV stond, als eerste in aanmerking voor de zetel van Bot.

Groep
Boer, momenteel fractievoorzitter van Leefbaar Purmerend, gaat in het weekend nadenken of hij voor de PVV Statenlid wil worden. Hij kan ook aan de slag als zelfstandig lid. Boer zal zich in elk geval niet aansluiten bij de groep van Brinkman.

Hero Brinkman maakte dinsdag zijn vertrek uit de PVV-fractie in de Tweede Kamer bekend. Ook in de Provinciale Staten gaat hij zonder de PVV verder. Statenleden Monica Nunes en Gerton van Unnik sluiten zich bij Brinkman aan. Onder welke naam zij actief worden, is nog niet bekend.

http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Polit ... olland.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89874
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Ariel »

'Nieuwe' Brinkman voor openheid financiering

DEN HAAG - Tweede Kamerlid Hero Brinkman staat achter de wet die inzichtelijker maakt waar politieke partijen hun geld vandaan halen. Met deze opstelling maakt de voormalige PVV'er naar eigen zeggen een draai van 180 graden. Als PVV-Kamerlid was hij nog faliekant tegen de nieuwe regels.

De 'oude Brinkman', zoals het Kamerlid het zelf uitdrukte, noemde het een anti-PVV-wet, omdat deze partij geen inzage wil geven in de eigen financiering. De 'nieuwe Brinkman' vindt dat nog steeds, maar noemde het nu een „positieve anti-PVV-wet”, omdat hij voor meer openheid is.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1180 ... eid__.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat is die "nieuwe Brinkman " een vies mannetje. Gisteren stemde hij tegen het Meldpunt van de PVV, en nu is hij opeens ook van mening dat Geert Wilders inzage moet geven in de financiering van de partij. Met een vriend zoals Brinkman heb je geen vijand nodig.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Schepsel
Berichten: 4929
Lid geworden op: zo jun 20, 2010 6:43 pm
Locatie: 하늘

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Schepsel »

Ik vond het wel een verstandige zet van Brinkman. Die kliek rond Wilders is inderdaad een beetje star en eng.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Gebruikersavatar
Scarlatti
Berichten: 5268
Lid geworden op: vr mei 09, 2008 10:12 pm

Re: Brinkman heeft de PVV verlaten.

Bericht door Scarlatti »

Schepsel schreef:Ik vond het wel een verstandige zet van Brinkman. Die kliek rond Wilders is inderdaad een beetje star en eng.
Jij hebt persoonlijke inzage in het reilen en zeilen van degenen die rond Wilders zich bevinden dan? Zijn toch allemaal maar 'aannames'....
Islam=LEVENSBEDREIGEND

'LOQUENDI LIBERTATEM CUSTODIAMUS'
Laten wij waken over de vrijheid van het spreken... (Pim Fortuyn 1948-2002)
Plaats reactie