Nooit meer Groen Links

Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Mahalingam »

Oh jee, oh jee, het linkse gedachtengoed komt aan de vooravond van de EU verkiezing niet aan bod. Volgens hun is het niet eerlijk: Rutte van rechts en Baudet van extreem-rechts. Waar is het originele linkse geluid?
Een boel Gr. Linksers willen wel bijdragen uit hun eigen zak om een reclamespot te financieren want de partij is arm (en rijk als ze hun grachtenpand verkopen).
Er is 30.000 euro opgehaald voor een STER reclame van nog geen 4000 euro. En 4000 euro kon de partij niet ophoesten voor zo iets belangrijks?
GroenLinks koopt minuut zendtijd vóór debat Rutte-Baudet
Volgens de Ster kost een spotje van een minuut in het blok voorafgaand aan Pauw beduidend minder dan de opgehaalde 30.000 euro. Het prijskaartje komt volgens de reclameverkoper uit op 3301 euro. Als een adverteerder kiest voor een ‘voorkeurspositie’ – helemaal vóór- of achteraan het Sterblok – kost het 3667 euro. GroenLinks zegt in een reactie van het opgehaalde geld ook de productiekosten en een online-advertentiecampagne te betalen.
Baudet maakte maanden geleden een essay over een boek (roman). Dat werd vlot gepubliceerd in een USA krant en onze linkse rakkers vonden gelijk wel iets dat ze Baudet konden aanrekenen.
En dan kan Baudet wel zeggen dat het gaat over wat in het boek staat en dat het niet zijn eigen ideeën zijn, maar dat is praten tegen dovemansooren.
Ook meent GroenLinks dat de campagne voor de Europese verkiezingen door het essay van FvD-leider Baudet ‘ineens ging over het recht op abortus en het recht van vrouwen om hun eigen leven in te richten’. In die boekbespreking over de nieuwe roman van de schrijver Houellebecq, leek Baudet zich te keren tegen abortus en vrouwenrechten.
Nee beste Gr. Linksers, het ging niet over abortus die Baudet verboden wil zien en ook niet dat hij de vrouw terug wil sturen naar het aanrecht. En dat de EU campagne ineens daarover zou gaan , dat is een Gr. Links bedenksel binnen hun eigen bubbel.

https://www.ad.nl/politiek/groenlinks-k ... ~ac6d55ef/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Pilgrim »

Farah Karimi (GroenLinks) verzweeg seksrel OxfamNovib, weg als commissaris

Door: Redactie, 10:29, 22 mei 2019

Afbeelding

Stopt vanwege lidmaatschap Eerste Kamer, niet vanwege megafaal bij Oxfam Novib

Vooruitlopend op de jaarlijkse algemene vergadering van aandeelhouders (AvA) van Nederlandse Financieringsmaatschappij voor Ontwikkelingslanden (FMO), kondigt Farah Karimi (1960) aan dat zij af zal treden als lid van FMO’s raad van commissarissen per 10 juni 2019. Reden voor haar vertrek is haar verwachte benoeming tot Eerste Kamerlid voor GroenLinks per 11 juni. Farah Karimi werd op 31 oktober 2018 lid van de raad van commissarissen.


Farah Karimi: “Hoewel ik uit zie naar mijn toekomstige rol, vind ik het jammer dit besluit al zo snel na mijn benoeming bij FMO bekend te moeten maken. Als senator wordt van mij verwacht dat ik eerlijk en onafhankelijk bijdraag aan nieuwe wetgeving en toezicht houd op de Nederlandse Staat en zijn deelnemingen, waaronder FMO. Mijn collega-commissarissen bij FMO en ik vinden het belangrijk dat we elke schijn van belangenverstrengeling als gevolg van het vervullen van beide functies, voorkomen. Ik heb FMO met veel plezier bijgestaan in haar missie om ondernemers in ontwikkelingslanden vooruit te helpen. Ik wens de organisatie het allerbeste toe en wil mijn collega’s van de raad van commissarissen bedanken voor de prettige samenwerking.”

Eerder was Karimi betrokken bij alarmerende berichten over seksueel misbruik bij Oxfam-Novib. Medewerkers zouden op Haïti seksfeesten hebben gehouden waar ook minderjarigen bij betrokken waren. Karimi zweeg. In Elsevier zei ze in februari 2018:

Hoewel Oxfam Nederland van het misbruik af wist, kon haar organisatie er niets aan doen, zegt Karimi, die op 1 oktober vertrekt als directeur. ‘Het gaat om andere organisaties en juridisch waren mijn handen gebonden.’ Wel heeft ze er spijt van dat ze in 2012 haar ‘grote mond’ niet heeft opengetrokken.

Karimi wil nu dus ‘eerlijk en onafhankelijk’ lid worden van de Senaatsfractie van GroenLinks, en zegt daarom haar commissariaat op.

(Persbericht/TPO)

https://tpo.nl/2019/05/22/farah-karimi- ... mmissaris/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Ariel »

Zihni Özdil weg uit Kamer en uit Groen Links na 'vertrouwensbreuk'

Hij schreef:
De afgelopen twee jaar heb ik met veel trots mijn kamerlidmaatschap voor GroenLinks vorm gegeven.
Dat ging met veel pieken en dalen.

Een piek is dat voor GroenLinks het leenstelsel niet langer in steen gebeiteld is. Een dal is dat dat ook tot een vertrouwensbreuk heeft geleid. Daarom neem ik afscheid van de fractie. Mijn zetel behoort toe aan de partij aan wie ik veel te danken heb en geef ik dan ook terug.

Voor mij staat GroenLinks voor een belofte van sociaal en links beleid. Ook buiten de Kamer zal ik mij inspannen om deze belofte te bewaken.
Inmiddels is er een moddergevecht tussen Groen Links en Zihni Özdil bezig. Er wordt karaktermoord op hem gepleegt.

GroenLinksers lekken naar de pers dat Özdil onder meer een alcoholprobleem heeft.

Zijn vertrek begon vriendelijk. Jesse K schreef...
Wat een rotavond. Voor GroenLinks. Voor de fractie. Voor Zihni. Ik baal verschrikkelijk dat het onoplosbaar bleek. Waardering dat Zihni zijn zetel teruggeeft aan GroenLinks.
Verklaring vertrek Zihni Özdil uit de fractie
Spoiler! :
28 mei 2019
Onze verklaring over het vertrek van Zihni Özdil.

Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen: ik heb slecht nieuws. Zihni Özdil vertrekt uit de fractie. Vanavond is de gehele Tweede Kamerfractie tot de conclusie gekomen dat er sprake is van een niet te meer te herstellen vertrouwensbreuk tussen Zihni en de fractie.

Er is iets grondig misgegaan en dat vinden we enorm spijtig. Zihni is een creatief denker, iemand met veel talent, maar als Kamerlid kwam hij in de knoop. We hebben ons uiterste best gedaan hem te ondersteunen en bij de fractie te behouden. Dat is niet gelukt en daar balen wij van.

Ik snap dat dit bericht jullie rauw op het dak valt. We hebben lang geprobeerd met Zihni afspraken te maken over verbetering van zijn functioneren. Vanavond hebben we als fractie de conclusie moeten trekken dat het zo gaat niet langer gaat.

Zihni neemt afscheid van de fractie en heeft aangegeven dat zijn zetel aan GroenLinks behoort.

Ik wil benadrukken dat er niet een inhoudelijk meningsverschil speelde. We hebben lang geprobeerd met Zihni afspraken te maken over het verbeteren van zijn functioneren. Maar hij bleef afspraken keer op keer schenden, schond de onderlinge vertrouwelijkheid en vertoonde ontoelaatbaar gedrag waardoor collega’s zich niet meer veilig voelden. Deze week bleek Zihni een intern gesprek met een collega heimelijk op te hebben genomen.

Iedereen binnen GroenLinks staat het vrij een discussie te openen of een afwijkend standpunt in te nemen. Maar aan het eind van de dag werken we als fractie als een hecht team. Samen knokken we iedere dag opnieuw keihard voor onze idealen. Daarbij moeten we op elkaar kunnen steunen en elkaar kunnen vertrouwen.

Dit was een pijnlijke avond, maar wij blijven strijdbaar voor onze club en voor onze idealen.

Groet,

Jesse
Maar nu is er dus niks goed meer aan Zihni.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Ariel »

Moddergevecht GroenLinks loopt totaal uit de hand
Het moddergevecht binnen GroenLinks over het gedwongen vertrek van Kamerlid Zihni Özdil loopt totaal uit de hand. De politicus vindt dat de partijleiding ’karaktermoord’ op hem pleegt, GroenLinksers lekken onderwijl naar de pers dat Özdil onder meer een alcoholprobleem heeft.

Dat er in de partij een gevecht plaatsvond, werd voor het grote publiek duidelijk toen Özdil er in een interview voor pleitte om het leenstelsel niet langer te steunen. Maar dat interview was niet afgestemd, zijn partij was er nog niet klaar voor om dat standpunt al te omarmen. Volgens Özdil leidde dat tot een ’vertrouwensbreuk’.

Volgens de Volkskrant probeerde Özdil vergeefs een gesprek met Klaver op te nemen omdat hij bang was dat die hem in de hoek zou zetten na zijn interview. Over deze vergeefse poging vertelde hij zijn vertrouwenspersoon in de fractie en die zou het verhaal weer naar Klaver hebben doorgespeeld. Ozdil tegen die krant: „En daarmee had Klaver een argument om een hem onwelgevallig Kamerlid te lozen.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Mahalingam »

"...vertelde hij zijn vertrouwenspersoon in de fractie ".

Er is dus een vertrouwensbreuk gekomen nadat de vertrouwenspersoon het vertrouwen in hem niet waardig was. Lekker stelletje daar.
En wat Klaver deed lezen we in het interview in de Volkskrant:
Door de actie van Özdil nam ook binnen GroenLinks het verzet toe. Zijn voorstel het leenstelsel af te schaffen kreeg steun van partijprominenten en de jongerenorganisatie Dwars. ‘We gaan nadenken over een beter stelsel’, liet Klaver zijn aanhang weten, twee dagen nadat Özdil zijn verzet wereldkundig had gemaakt.

Die actie van Özdil was niet tevoren met de partijleiding afgestemd, zoals doorgaans met interviews gebeurt. Hij had Klaver daarmee in verlegenheid gebracht. Om verantwoording af te leggen, moest Özdil vorige week woensdag op gesprek komen bij Klaver. Daar werd hem gevraagd zich op voorhand te committeren aan het nieuwe partijstandpunt over het leenstelsel, ongeacht wat dat zou zijn. ‘Ik was bang dat alsnog een variant op het leenstelsel zou worden opgetuigd’, zegt Özdil daarover.
Dat Gr. Links heeft toch nog steeds een hoog Stalin-gehalte.
Zijn gedrag in het verleden stond al op gespannen voet met de standpunten van het politburo.
Een door hemzelf verspreide foto waarop hij een knuffel geeft aan de hard-rechtse onderzoeker Sid Lukkassen, leverde hem woedende reacties op uit eigen kring. De partijleiding dreigde hem vervolgens met een Twitterverbod.
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ce=twitter
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Eliabe »

Hier laat de politiek weer wederom haar ware gezicht zien.
Leugen bedrog en afbraak.
Politiek voert je naar een stinkende afgrond.
Doe aan politiek, dan moet u eens kijken in welke bagger u terechtkomt.
De armste, de domste mens die op de aarde rondloopt is de mens die aan politiek doet. Dat is zó
onbewust.
:muslima:
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door King George »

Er komt nog een Islamitisch aapje uit de mouw.

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019 ... agenderen/
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Ariel »

Jammer dat dit niet gebeurd is voor de verkiezingen. Dat had hem stemmen gekost.
Partij in de fik, Klaver neemt vrij

Terwijl zijn partij in de fik staat, heeft GroenLinks-Leider Jesse Klaver een dagje vrij genomen. De groene aanvoerder is aan het verhuizen en ontweek aanvankelijk de media na het moddergevecht met zijn partijgenoot Zihni Özdil.

Afbeelding
Spoiler! :
Die werd dinsdag uit de GroenLinks-fractie gekieperd, nadat er volgens Klaver een ’vertrouwensbreuk’ was ontstaan.

Ging de ruzie aanvankelijk nog over een verschil van mening over het leenstelsel, inmiddels vallen zelfs mensen in zijn eigen partij over Klaver heen vanwege de behandeling die hij het gewezen Kamerlid geeft. Het gaat volgens de leider helemaal niet om een inhoudelijk meningsverschil.

„We hebben lang geprobeerd met Zihni afspraken te maken over zijn functioneren. Maar hij bleef keer op keer afspraken schenden, schond de onderlinge vertrouwelijkheden, vertoonde ontoelaatbaar gedrag waardoor collega’s zich niet meer veilig voelden. Deze week bleek dat Zihni heimelijk een intern gesprek met een collega heeft opgenomen.”

Terwijl de partijleider in korte broek de verhuisdozen aan de rand van de straat zet, probeert een stuurloze fractie de dag zonder kleerscheuren door te komen. Dat gaat niet eenvoudig. De Telegraaf sprak woensdag met een reeks aan Kamerleden, die ieder hun eigen uitleg aan het conflict geven, soms met zichtbare tegenzin om de partijlijn uit te dragen.

Afbeelding

Zo zou in de fractie zijn afgesproken dat Klaver de mail over Özdil namens de hele fractie zou hebben verstuurd, maar het Kamerlid Lisa Westerveld geeft aan dat het een mail ’namens Jesse aan de achterban’ is. In de wandelgangen viel op dat zij vandaag als enig GroenLinks-Kamerlid door iemand van de afdeling persvoorlichting geschaduwd werd.

Haar collega Bram van Ojik zegt juist weer dat de brief ook namens hem is geschreven. Een Kamerlid dat anoniem wil blijven stelt dat de gang van zaken rond het leenstelsel ’de druppel’ was en dat er meer zaken speelden de afgelopen tijd. Weer een ander spreekt van ’disfunctioneren’ van Özdil. Ook komt men een alcoholprobleem van het vertrokken Kamerlid bekend voor, waar de NOS ’s ochtends over berichtte. Zelf wil Özdil niet meer reageren.

Kamerlid Corinne Ellemeet wil alleen kwijt dat het een ’superverdrietige situatie’ is. Zij geldt in Den Haag als een gerespecteerd, autonoom Kamerlid dat net als Özdil moeite heeft met het keurslijf dat de GroenLinks-fractie lijkt te zijn geworden. Een aardig bericht aan PVV-Kamerlid Fleur Agema kwam haar onlangs ook op felle kritiek te staan binnen de eigen gelederen.

Op sociale media regent het verbazing over het ’onder de bus gooien’ van Özdil, die zelf inmiddels spreekt van karaktermoord. Onder de kritische geluiden zijn ook opvallend veel GroenLinks-sympathisanten en leden, die Özdil juist zeer konden waarderen.

Een woordvoerder van GroenLinks wilde vandaag alleen kwijt dat Klaver woensdagochtend wel in de Kamer was, maar woensdagmiddag niet. Waar hij was, wilde de woordvoerder niet zeggen. Wel werd vermeld dat Klaver het graag bij de eerder verstuurde verklaring wil houden en niet beschikbaar is voor nadere toelichting.

Een aanvraag over een debat met premier Rutte over uitgestelde klimaatberekeningen liet Klaver over aan zijn plaatsvervanger Kathalijne Buitenweg. Aan het eind van de middag zijn er stemmingen gepland waar in principe elk Kamerlid zijn plicht moet komen doen. Klaver heeft echter aan andere partijen laten weten dat hij er niet bij zal zijn. De Kamer vergadert donderdag niet vanwege Hemelvaartsdag, het is niet bekend waarom de GroenLinks-leider zijn verhuizing niet dan kon laten plaatsvinden.

Aan het eind van de middag gunde Klaver radio 1 nog een interview, tussen de verhuizing door. Het lijkt het enige optreden te worden van de man die normaal de media als geen ander weet te vinden. In het gesprek met de radio moest Klaver zoeken naar woorden en zei dat hij niet te veel wilde toevoegen aan het hele verhaal: „Dit heeft al genoeg schade aangericht.” Hij zei te balen van het moddergooien dat heeft plaatsgevonden. Op de vraag wat dit zegt over zijn stijl van leiding geven, Klaver gooide Özdil immers voor de bus met zijn mail aan de achterban: „ Het is aan anderen om mij te recenseren, dat doe ik niet zelf.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52064
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Mahalingam »

Over die Stalinistische toestanden lees ik in bovenstaand:
Zo zou in de fractie zijn afgesproken dat Klaver de mail over Özdil namens de hele fractie zou hebben verstuurd, maar het Kamerlid Lisa Westerveld geeft aan dat het een mail ’namens Jesse aan de achterban’ is. In de wandelgangen viel op dat zij vandaag als enig GroenLinks-Kamerlid door iemand van de afdeling persvoorlichting geschaduwd werd.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Ali Yas »

Persoonlijke vrijheid is er alleen voor de leider.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door sjun »

En sommige opinieleiders uit de GroenLinkse traditie namen zich wat vrijheden....
:smartass:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Gebruikersavatar
xplosive
Berichten: 8906
Lid geworden op: do jun 30, 2011 11:18 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door xplosive »

 
Door Tim Engelbart 29 mei 2019

De Tweede Kamer gaat in de aankomende dagen een toonaangevend, eigengereid en uniek Kamerlid verliezen: Zihni Özdil stapt op, en geeft z’n zetel terug aan GroenLinks. Eeuwig zonde. Want Özdil was de enige GroenLinkser die volkomen wars was van politiek-correcte optredens en ook de enige die weigerde om Jesse Klaver als een soort wedergekeerde Jezus te behandelen. Dat kost hem nu de kop: in een verklaring van Klaver wordt Özdil op de meest groffe wijze voor de bus gegooid.

Wat gebeurt er als je namens GroenLinks in de Tweede Kamer zit, maar weigert je als politiek-correcte laaf te gedragen? Ja, dan kom je in conflict met je fractie die je uiteindelijk op straat zet en meteen even alle – gefantaseerde? – vuile was buitenhangt. Want een onafhankelijke en dwarse denker, die kunnen ze niet gebruiken in de halsstarrige linkse monocultuur van Jesse Klaver. Via een uiterst groffe verklaring op de website van de partij wordt Özdil zonder pardon de fractie uitgelazerd:

“Ik wil benadrukken dat er niet een inhoudelijk meningsverschil speelde. We hebben lang geprobeerd met Zihni afspraken te maken over het verbeteren van zijn functioneren. Maar hij bleef afspraken keer op keer schenden, schond de onderlinge vertrouwelijkheid en vertoonde ontoelaatbaar gedrag waardoor collega’s zich niet meer veilig voelden.”

Het waarheidsgehalte van die tekst valt nog te bezien, want Özdil zelf benadrukt dat het zijn standpunt over het leenstelsel is geweest die hem de das omdeed. Z’n collega’s konden niet verkroppen dat de fractiewoordvoerder onderwijs ook daadwerkelijk de onderwijskoers probeerde uit te stippelen. Intimidatie en uitsluiting kreeg Özdil daarna mee te maken. En daarom stapt hij dus op. Özdil:

“Ik heb mijn Kamerlidmaatschap naar eer en geweten geprobeerd in te vullen. Politiek gaat over meer dan fractiediscipline. Het gaat ook over authenticiteit, over koers houden. Zonder last of ruggespraak. En zonder aanziens des persoons.

Die overtuiging heeft mij in botsing gebracht met de leiding. Ik vind het dan ook ontzettend jammer dat de partijleiding voor karaktermoord heeft gekozen. “

Eeuwig zonde dat hij vertrekt, want Özdil was één van de weinige Kamerleden bij wie je dacht: ja, misschien dat het nog goed komt met het steeds verder gesegegreerde Nederland. Waarin mensen niet meer opgesloten blijven zitten in hun eigen ‘linkse’ en ‘rechtse’ filterbubbels. Zie een amicale foto die het linkse Kamerlid onlangs maakte met de rechtse ‘denker’ Sid Lukkassen.

Ook sprak Özdil zich uit tegen de islamisering van samenlevingen in het Midden-Oosten die momenteel een ‘spillover‘ naar Nederland kent. Özdil kreeg zijn eigen partijgenoten over zich heen, omdat hij zogenaamd de taal van de PVV zou overnemen. Özdil hield er z’n schouders voor op: dingen moet je benoemen zoals ze zijn, en je niet laten afleiden door wat andere partijen wel of niet zeggen.

Onlangs nam Özdil het nog op voor de aan een rolstoel gekluisterde Noortje van Lith. Zij had namelijk zichzelf laten interviewen door Wierd Duk van De Telegraaf, iets waarvoor zij op het matje werd geroepen door doorgeslagen linkse moraalridders die meenden dat je Duk in een soort journalistieke variant van het cordon sanitaire moet plaatsen.

Dat gaan we nu dus allemaal missen in de Tweede Kamer. GroenLinks, en links in het algemeen, verliest met het vertrek van Özdil misschien wel haar laatste échte vrijdenker in een publieke functie. De laatste der Mohikanen. En dat stemt best een beetje droevig, ja.
Hier andermaal het bewijs dat als je binnen het linkse circuit kritiek hebt op de islam je het leven onmogelijk wordt gemaakt. De haat tegen islamcritici bij links lijkt zelfs die van haatimams nog te overtreffen!

Steeds maar weer blijkt dit het devies bij links : "Wir wollen es nicht gewußt haben"
Gun jezelf wat je een ander toewenst     islam = racisme   & de hel op aarde voor mens en dier
                                   koran = racistisch & handboek voor criminelen
      Moslimlanden bewijzen dagelijks:    meer islam = meer verkrachte mensenrechten
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Pilgrim »

Kim Jong-un

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Pilgrim »

FOTOSHOPPER: De Groene dictator...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Eliabe »

Ik ken een vrouw die bij GL zit en ook nog in de gemeenteraad. Ze woont op een hoek. Ze heeft dus aan de voorkant en 1 zijkant de openbare weg lopen. Ze liet gelijk een schutting plaatsen van meer dan 2 meter. Echter is dit in deze gemeente verboden en moet je een omgevingsvergunning hebben en die heeft ze niet. Een aantal mensen in de buurt die zo'n zelfde woning hebben en netjes groen langs de openbare weg hebben staan als afscheiding, hebben bij de gemeente een gezamenlijke klacht neergelegd. Een medewerker van de gemeente is bij haar langs gegaan. Hij is daar ontvangen en nadat hij kenbaar had gemaakt waarvoor hij kwam heeft hij kennis gemaakt met haar vocabulaire waar een Amsterdammer van kleur verschiet. De goede man is nooit meer gezien. De betreffende medewerker heeft mij dit verhaal verteld, hij was er nog helemaal confuus van.
Van haar ingang naar de voordeur, waar ook nog een recht van overpad op zit zodat de buren naast haar met de fietsen en containers naar de openbare weg toe kunnen, heeft ze een oprit voor haar auto gemaakt. De buren hebben nu hun fietsen en containers in hun voortuintje staan. Bij een brand moeten de buren over de schutting van andere buren vluchten. De auto die ze jaren heeft gehad, heeft al die jaren zo erg olie staan te lekken dat het het grootste milieudelict van de gemeente is. Na regenval zie je duidelijk de olie op het regenwater de afvoer inlopen. Deze afvoer loost het regenwater in de gemeentelijke singels. Als je dit wilt ruimen zal je dus de grond meer dan 2 meter moeten afgraven.
Dit is een klein gedeelte van een dame die met veel bravoure bij GL zit en in de gemeenteraad.
Laatst gewijzigd door Eliabe op zo jun 02, 2019 8:45 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89675
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Ariel »

Eliabe schreef: Dit is een klein gedeelte van een dame die met veel bravoure bij GL zit en in de gemeenteraad.
Een klacht naar Groen Links sturen lijkt me terecht. Even met de gehele buurt naar Jesse Klaver bellen?

En wil deze vrouw niet met het gewone voetvolk in aanraking komen? Of is ze bang voor tuig.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Eliabe
Berichten: 3961
Lid geworden op: di mei 12, 2009 8:11 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Eliabe »

Ariel schreef: En wil deze vrouw niet met het gewone voetvolk in aanraking komen? Of is ze bang voor tuig.
Dan kom ik in haar prive en dat wil je liever niet weten.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Pilgrim »

Brrr! GroenLinks dumpt Limburgse wethouder vanwege obsessieve FVD/PVV-obsessie

Door Teunis Dokter, 9 juni 2019

Afbeelding

In het mooie Limburg zijn de rapen gaar en laten de vrijzinnigen van GroenLinks zich wederom van hun beste kant zien. De partij gaat namelijk Carla Brugman (foto) royeren. Brugman is momenteel wethouder in Venray en diende GroenLinks ruim 7 jaar in de Provinciale Staten van de provincie. Nu Brugman deelneemt in het nieuwe bestuur, waar ook FVD en PVV aan deelnemen, wordt ze de laan uit gestuurd.

Zo werkt dat dus bij GroenLinks. De partij kwam afgelopen maand niet al te positief in het nieuws toen bleek dat Grünen-Führer Jesse Klaver een Tweede Kamerlid uit de fractie zette omdat hij een ‘politieke dissident’ was. Wellicht dat Brugman nu ook met de pek en veren wordt versierd, zoals ex-Tweede Kamerlid Zihni Özdil over zich heen kreeg. Met Klaver weet je het natuurlijk nooit.

GroenLinks laat weten waar het om draait. Het gaat de partij allemaal om ‘associaties’. Het is dat wat wel vaker zien in Nederland, gebruik je één woord dat ergens op een donkergrijs hoekje ook op een ‘foute’ website staat dan ben jij ook fout! En dat wil GroenLinks natuurlijk niet. Zo stelt de Limburgse GroenLinks-voorzitter Anita Hartholt:

“Als je als partij een duidelijke lijn hebt en iemand neemt zo’n contrabeslissing, dan is dat niet meer verenigbaar. Terwijl Brugman een enorm boegbeeld was voor GroenLinks in Limburg.”

Wat is een contrapositie eigenlijk? Dat je niet mag discussieren? Zoiets stelt één van de GroenLinkserts in het NOS artikel:

“Ze deelde dit donderdagavond aan ons mee als een vaststaand feit. Er was geen discussie meer over mogelijk.”

Met een beetje toverspreuken reageerde Brugman met het volgende:

“Omdat ik niet in een coalitie stap, maar in een extraparlementair college. Ik ben daarvoor benaderd.”

Het is overduidelijk. De Nederlandse politiek wordt door sprinkhanen bevolkt die zich gedragen als politieke sektes. Het is eigenlijk gewoon te zielig voor woorden. Maar vergeet niet: net zoals GroenLinks leden royeert zo deed Forum voor Democratie dat in het verleden ook. Wat dat betreft zit er feitelijk weinig verschil in de wijze waarop beide partijen omgaan met andersdenkenden. En de PVV kent dezelfde euvel. Wat dat betreft drie sekten in één provincie op het pluche. Dat wordt wat.

Brrr!

https://www.dagelijksestandaard.nl/2019 ... a-brugman/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door King George »

Groen Links, een engnekkenpartij. Ik heb er geen andere woorden voor.


GL Zoetermeer: ’Interview Nawijn bij reljeugd provocerend’

AMSTERDAM - GroenLinks Zoetermeer vindt het interview dat Hilbrand Nawijn donderdag aan Omroep WNL gaf provocerend. In het interview werd vanuit de Zoetermeerse wijk Palenstein gesproken over de onrust in de stad. GroenLinks Zoetermeer heeft volgens de omroep vrijdag contact met de redactie gezocht en aangegeven teleurgesteld te zijn wegens een ’eenzijdig beeld’ dat zou zijn neergezet in het item.


Afbeelding

WNL-verslaggever Joost Karreman en Lijst Hilbrand Nawijn (LHN) voorzitter Hilbrand Nawijn werden tijdens de opnames belaagd en bedreigd, schrijft WNL. Twintig jongeren verzamelden zich op het plein en het interview moest onder politiebegeleiding worden afgemaakt.

Jordy Boerboom, GroenLinks-fractievoorzitter, stelt tegenover WNL dat er een onderliggend probleem is: „We moeten meer inzetten op preventie en het bestrijden van de armoedeproblematiek.”


’Afvragen of een interview effectief is’

Boerboom stelt dat het geven van interviews provocerend werkt wanneer rust in de wijk moet worden gecreëerd. Want rust, dat heeft Palenstein in Zoetermeer nodig, zo staat in een statement van GroenLinks te lezen. Een argument als persvrijheid veegt Boerboom van tafel: „Ja, natuurlijk maar je kunt je afvragen of een interview geven effectief is. Meneer Nawijn is altijd zo bezig met citymarketing. Dit draagt niet bij aan een positief beeld van Zoetermeer.”

Nawijn zegt tegen Omroep WNL: „Provocerend? Schei nou toch uit! Ik geef gewoon een interview en dat wordt op een onjuiste manier onderbroken.” Daarnaast spreekt Nawijn klare taal over het wel of niet geven van interviews: „Ik laat mij niks voorschrijven door GroenLinks. Ik heb een eigen partij. Het lijkt mij verstandig dat de heer Boerboom zich ook met zijn eigen partij bezighoudt.”


De Telegraaf
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Ali Yas »

Die "rust" hè? Het is toch helemaal de taak van de overheid niet om die te garanderen? Het gaat om het garanderen van de veiligheid. Als het om rust ging, kun je net zo goed een avondklok instellen voor de hele dag.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24943
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door King George »

En rust houdt in zwijgzaam als de doofpot?
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ali Yas
Berichten: 7662
Lid geworden op: zo apr 15, 2012 3:24 pm
Contacteer:

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Ali Yas »

King George schreef:En rust houdt in zwijgzaam als de doofpot?
Zoiets. Het gaat om het niet storen van de broedende kip. Helaas zit die kip niet op gouden maar op loden eieren.
Truth sounds like hate to those who hate truth.
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12512
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door sjun »

De totalitaire geest van GroenLinks wordt uitstekend zichtbaar in dit issue van Martin Bosma.

Martin Bosma: GroenLinks beknot vrijheid van meningsuiting
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Plaats reactie