Nooit meer Groen Links

Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Pilgrim »

GroenLinks-kandidaat Maya van der Steenhoven stapt op vanwege belastingparadijs constructie

10-03-2017

Afbeelding

Verzweeg directeurschap - Wordt genoemd in Panama Papers

Kandidaat-Kamerlid Maya van der Steenhoven trekt zich terug van de GroenLinks-lijst. Van der Steenhoven komt voor in de zogenoemde Panama Papers, melden Trouw en het Financieele Dagblad vrijdag. Ze is mededirecteur van een bedrijf van haar vader dat op de Seychellen, een bekend belastingparadijs, is gevestigd.

Van der Steenhoven stond op de 24e plaats van de kandidatenlijst. Dat lijkt volgens opiniepeilers vooralsnog geen verkiesbare plaats. Maar als GroenLinks deelneemt aan een nieuw kabinet en hogergeplaatste kandidaten in de regering zouden belanden, zou ze misschien toch aanspraak kunnen maken op een Kamerzetel.

Lees verder>>>
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52148
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Mahalingam »

Een lezenswaardig stuk tekst over de messiaanse kant van het wereldbeeld van Jesse Klaver.

De kitsch van Jesse Klaver
'De Grote Mars' van Klaver zal op een farce uitlopen
http://politiek.tpo.nl/2017/03/16/kitsch-jesse-klaver/
waaruit ik nu citeer:
“De Grote Mars”, schrijft Kundera, “dat is die schitterende weg voorwaarts, de weg naar broederschap, gelijkheid, rechtvaardigheid, geluk en nog verder, over alle hindernissen heen, want hindernissen hebben we nodig, pas dan wordt de mars de Grote Mars.” Het is deze betovering van de Grote Mars die linkse mensen samenbindt, in alle tijden en richtingen, aldus Kundera. De Grote Mars is, kortom, de illusie van een zingevend en holistisch narratief, dat verandering en vooruitgang belooft.
[...]
Klaver wil net als Franz de fantasie aan macht, ze zoeken in de politiek wat er niet te vinden is: de romantiek van het avontuur, de zucht naar intensiteit en lyriek, de ongebroken eenheid van liefde, de utopie van een gelukzalig leven kortom. Maar de hartstochten van de romantiek botsen uiteindelijk onontkoombaar op de weerbarstige politieke realiteit, vooral in ons technocratisch coalitiestelsel, waar het primair draait om compromissen sluiten en gezamenlijk besturen, oftewel: polderen. Politiek gaat niet om de zin van het leven.
[...]
Empathie alleen leidt niet tot concrete oplossingen in het belang van de samenleving. Karikaturaal kun je het wereldbeeld van Klaver, in de taal van Kundera, dan ook in één zin samenvatten:
‘Wat mooi om samen met het hele mensdom ontroerd te zijn door kinderen die over een grasveld rennen!’.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52148
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Mahalingam »

Het is lastig om een Gr. Links partijlid te vinden die zonder blaam is. Altijd is er wel een link naar links-extremisme. Neem nu Jesse Klaver in 2007.
Bomonderdelen in pand GroenLinks-jongeren
Een deel van de Oude Gracht in Utrecht is dinsdag afgezet geweest na de vondst van een verdacht pakketje. Het zou gaan om een pand waar de jongerenorganisatie van GroenLinks 'Dwars' huist

Volgens een buurman was het nieuwe bestuur van Dwars de boel aan het opknappen toen het pakketje werd gevonden, compleet met ontstekingsmechanisme. De omgeving is toen direct afgezet en het Explosieven Opruimings Commando is ter plaatse gegaan. Ook zijn er speciale honden van Schiphol aan te pas gekomen.
De stoffen zijn inmiddels geborgen en worden onderzocht. Er zijn nog geen verdachten in beeld.
En wie zaten er in het bestuur? Secretaris: Jesse Klaver.

http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/159686
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:Een lezenswaardig stuk tekst over de messiaanse kant van het wereldbeeld van Jesse Klaver.
Vandaag kwam de zeer oude Jan Terlouw op de Vlaamse teevee de lof zingen van Jesse Klaver. Dàt is pas een politicus met visie! Die zou de Global Warming pas echt aanpakken! Helaas: VVD en CDA zijn besmet geworden door de racist Wilders die dus eigenlijk toch gewonnen heeft.
Klaver wekt bij nogal wat oudere linkse vrouwtjes het moeder instinct op . En de jonge vrouwtjes zien hem wel zitten omdat hij er zo leuk uitziet en zelfs wat exotisch dank zij zijn Marokkaanse papa.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Mahalingam
Berichten: 52148
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Mahalingam »

Ik kwam er zojuist achter dat Klaver de oorzaak van de migratiestroom legt bij de klimaatsverandering. Dit even terzijde.

Er bestaat een boerenrock band geheten 'Mooi Wark' (plattelands voor 'mooi werk').
Komt ten tonele Henk Nijmeijer (56), een Statenlid voor GroenLinks in Drenthe en sinds 1984 bekennend homo.
Hij was tot nu toe vooral begaan met het lot van de weidevogels.
Maar hij voelt zich ook lid van de groep van LHGBTQASP mensen (worden dat steeds meer letters of verbeeld ik me dat?) met bijbehorende gekwetstheid.
Hier hebben we een voorbeeld van de kloof tussen de platteland- en de stadsmensen.
Ergernis over Mooi Wark’s mietjes
De titel van de tournee van Mooi Wark - Niet veur mietjes - , veroorzaakt ergernis bij homoseksuelen. ,,Alsof homo’s niet welkom zijn’’, zegt Henk Nijmeijer.

,,Mietjes is namelijk een scheldnaam voor homo’s.’’ Nijmeijer is Statenlid van Groen Links in Provinciale Staten en maakt zich sterk voor de acceptatie van LHBT’ers (lesbiennes, homoseksuelen, biseksuelen en transgenders).

Nijmeijer zegt te begrijpen dat Mooi Wark een andere bedoeling heeft met het woord mietjes, namelijk slappeling. ,,Zij hebben geen enkele intentie om te kwetsen, maar er zijn mensen die zich er aan storen.’’ Hij nam contact op met Mooi Wark om te vragen of zij iets aan de titel wilden doen. ,,Maar ik kreeg niet echt een reactie.’’

Hans de Jonge, lid van het managementteam van Mooi Wark, benadrukt dat iedereen meer dan welkom is bij Mooi Wark. Verder wil hij er niet te veel over zeggen. ,,Wat je ook zegt, het is toch nooit goed. Maar het is absoluut niet onze bedoeling iemand te kwetsen. Wij gebruiken het woord vaak in de context van slappeling.”
http://www.dvhn.nl/drenthe/Ergernis-ove ... 83078.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Pilgrim »

Yasser Feras/Jesse Klaver

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52148
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Mahalingam »

De jonge hondjes van de jeugdbeweging blaffen vanwege coalitiebesprekingen:
Bij DWARS, de jongeren van GroenLinks, gaat de eerste voorkeur niet uit naar deze optie. Alleen verbeteringen op duurzaamheid binnenhalen is niet genoeg; ook het vluchtelingenbeleid moet humaner en de inkomensverschillen mogen niet groeien, zegt voorzitter Noortje Blokhuis. 'Groen en links zijn voor ons niet los van elkaar te zien.' Toch vindt DWARS het goed dat Jesse Klaver de gesprekken aangaat, vooral omdat hij tijdens de campagne al aangaf verantwoordelijkheid te willen nemen. Van breekpunten wil Blokhuis niet spreken, 'omdat het daar nog te vroeg voor is.'
http://www.volkskrant.nl/binnenland/-ru ... ~a4478204/
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Maarten
Berichten: 975
Lid geworden op: di mar 21, 2017 3:00 pm
Locatie: Twente

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Maarten »

Ik denk dat een toekomstig kabinet met GL toch geen lang leven beschoren is...
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Pilgrim »

GroenLinks wil gasloos Hilversum in 2040...

Afbeelding

www.hilversumsnieuws.nl
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
sjun
Berichten: 12549
Lid geworden op: zo mei 11, 2014 8:29 pm
Locatie: Visoko

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door sjun »

GroenLinks past de kleur groen wonderwel. Een ander totalitair idealisme bedient zich van dezelfde kleur en hetzelfde principe van een omhooggeschreven onaanraakbaar verklaarde voorman. Zou Moehammad ibn 'Abd Allah ibn 'Abd al-Moettalib ibn Hasjim ibn 'Abd Manaf al-Koeraisji ook kritiekloos volgende groupies gehad hebben?
:rolleyes:
Het recht op vrije meningsuiting wordt algemeen geaccepteerd, totdat iemand er daadwerkelijk gebruik van wil maken.
Mahalingam
Berichten: 52148
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Mahalingam »

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door King George »

Plaatje geeft de totale staat van degeneratie bij links weer.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
mercator
Berichten: 19672
Lid geworden op: do nov 06, 2008 1:36 pm
Locatie: Vlaanderen

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door mercator »

King George schreef:Plaatje geeft de totale staat van degeneratie bij links weer.
En die degeneratie zal heel Nederland naar de ondergang leiden. Dit waren écht de verkiezingen van de laatste kans. Wilders zou er beter mee ophouden en nog iets van zijn eigen leven maken dan verder aan dat dood paard te sleuren. De massa heeft gekozen voor de eigen ondergang, wat wil je daar nu aan doen ?
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Ariel »

Dit is Linda Voortman (GroenLinks) . Ze zit in de tweede kamer. En hier zie je haar bij een extreem-linkse AFA demonstratie.

Afbeelding
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door King George »

Groen Links is en blijft de vergaarbak van politiek vuilnis. Nooit anders geweest.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Pilgrim »

Jeugdige onbezonnenheid...

Geplaatst op 31 maart 2017

Afbeelding

Begin deze week werd een jong ‘alternatief’ meisje (foto) bedreigd wegens haar toch behoorlijk domme uitspraken. Activiste, jong, weinig levenservaring, niet al te intelligent leek het en ook nog erg koppig… Aanleiding; een uitspraak van een vrouw op het sociale media forum, die stenen wil gooien naar een moskee, betrekken op uitspraken van Geert Wilders en Thierry Baudet en oproepen om 500 stenen naar Wilders te gooien... ik zie persoonlijk de logica niet.

Bedreigingen

Misschien heeft de betreffende tweet-mevrouw wel heel veel last van die moskee. Qua oproepgeluid, qua verkeer en/of parkeergedrag of van moslims in het algemeen? Bijvoorbeeld in haar buurt of op haar werk, en voelt zij zich, of wordt zij daadwerkelijk, door hen bedreigd. Waarom wordt dit afgeschilderd als een actie voortvloeiend uit uitspraken van Wilders of Baudet? Alsof mensen zelf geen mening kunnen hebben en/of niet vanuit zichzelf zouden kunnen handelen. Waarom wordt sowieso iedereen die iets tegen de steeds irritantere, opdringerigere en overheersendere moslimcultuur heeft, afgeschilderd als fascist of racist? Ook hier begrijp ik de logica niet. Blijkbaar mag je niet opkomen voor jezelf, je kinderen, kleinkinderen of de cultuur van je land… De islam is een regelrechte bedreiging voor onze westerse vrijheden en zou hier openlijk verboden en geweerd moeten worden. Vreemd genoeg zijn het veelal de ‘vrijgevochten/feministische’ vrouwen en meisjes die opkomen voor deze alles en iedereen onderdrukkende ‘religie’... die gaan het nog zwaar krijgen onder de moslimoverheersing. Ook van de bedreigingen aan het adres van de betreffende ‘activiste’ begrijp ik overigens niets. Ze zet openlijk aan tot haat en geweld jegens Geert Wilders. Dan is aangifte tegen haar doen ruim voldoende en veel efficiënter dan haar te gaan bedreigen.

Verwrongen beeld
De ‘activiste’ in kwestie heeft haar actie ingezet om aan te tonen dat er een steeds sterker opkomend fascisme heerst in Nederland… Met de bedreigingen die zij nu krijgt, toont ze dat aan en heeft zij gelijk, zegt ze. Dat zij zelf oproept tot haat en zelfs tot fysiek geweld, (en dan óók nog tegen iemand van wie evident is dat hij al jarenlang ècht bedreigd wordt vanuit diezelfde moordzuchtige en geweld verheerlijkende moslim cultuur), begrijpt ze niet. Ze neemt er zelfs geen woord van terug. *Dat geeft mijns inziens wederom aan dat jonge mensen in een bepaalde leeftijd en zonder al te veel levenservaring, niet rationeel denken en gemakkelijk beïnvloedbaar zijn en daarin door derden (politiek leiders, imams en andere charlatans) veelal ge/misbruikt worden.

Het ‘activisten meisje’ ziet zichzelf in al haar dwaasheid als heldin tegen het ‘fascisme’ in Nederland, ik zeg; mensen doe aangifte tegen deze onbezonnen dwaas en laat haar opsluiten. Gedwongen opname, psychiatrische hulp en/of TBS voor deze ‘activiste’ en haar verwrongen wereld – en zelfbeeld.

*Jonger mogen stemmen?
Doorgaand op dit thema gaan er in Nederland stemmen op om jongeren al vanaf hun 16e te mogen laten stemmen. Bij onderzoeken daarin is al aangetoond wat dat heeft betekent bij de laatste peilingen. Het stemgedrag van deze jongere doelgroep (veelal ook bij 18-jarigen en ouder overigens) wordt namelijk bepaald door wat zij op dat moment op school (door veelal links georiënteerde docenten) aangeleerd krijgen – een of ander onrealistisch idealisme – of waar zij op dat moment het meeste interesse voor hebben, maar niét wegens rationele overwegingen en/of inzicht in lange termijn belangen.

Meisjes stemden veelal op Klaver (met zijn inhoud-loze, onrealistische roze bril-‘visie’) omdat hij jong en ‘zo knap is’... veel jongens stemden op een partij waar papa ook op stemt en anderen hebben vol overtuiging op een partij gestemd, maar als je ze vroeg waarom, dan bleven zij het antwoord schuldig. En dàt is een groep die in getale veel invloed zou kunnen hebben op de toekomstige Nederland...

Mensen, deze doelgroep zit vol in de puberale fase en is volop bezig met het ontdekken van zichzelf, met jongens of meisjes en met seks, uitgaan, drugs en studie en kunnen veelal helemaal geen weloverwogen stem uitbrengen, gewoon omdat hun hersenen nog niet volgroeid zijn en zij beïnvloed worden door hormonaal gedrag. Overigens valt, mijns inziens, stemmen op iemand met ‘charisma’ in plaats van op iemand met een goed inhoudelijk verhaal en een goed onderbouwde toekomst visie, ook in deze categorie van onbezonnen stemgedrag.

Stemmen vanaf 30
Persoonlijk zou ik er, in tegenstelling tot jonger mogen stemmen, juist de voorkeur aan geven om de mogelijkheid tot mogen stemmen pas vanaf het 30e levensjaar te laten ingaan. Van de meeste mensen van die leeftijd mag je verwachten dat de ‘wilde jaren’ en de hormonen grotendeels voorbij en uitgewerkt zijn en dat zij daarnaast al enige werk- en levenservaring hebben opgedaan en dus een wijzer stemgedrag zouden tonen.

Door: Drs. E.N. Schilder

https://ejbron.wordpress.com/2017/03/31 ... onnenheid/
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door King George »

Groen Links begint steeds meer op een psychiatrische inrichting vol gekken te gaan lijken. De wanhoop moet er behoorlijk diep zitten.

Censuur: GroenLinks-raadslid noemt DDS “extreemrechts”, vindt dat wethouder ons niet mag retweeten

Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Ariel »

Dit is de brief die Anne Fleur naar Groen Links gestuurd heeft.
Hallo GroenLinks bestuur,

zoals jullie weten, heb ik op zijn zachts gezegd nogal een hetze achter mij aan gehad de afgelopen dagen. Ik kan jullie vertellen: onderduiken is niet leuk. Wat je in zo’n situatie nodig hebt is dat je bondgenoten solidair met je staan. Die bondgenoten stonden dat gelukkig ook, maar kwamen niet uit de leiding mijn eigen partij voort. Het beeld en de populariteit van de partij lijken boven solidariteit met individuele leden te staan. Mijn democratische grondrecht op vrijheid van meningsuiting en ook mijn recht op bescherming wordt door GroenLinks door deze handelswijze geweld aangedaan.

Volgens jullie berichten in de media zou er intensief contact tussen mij en de partij hebben plaatsgevonden. Dit was, tot vandaag, slechts 2x. Ik verwachtte evengoed wel dat jullie achter me zouden staan, maar jullie lieten expliciet via de media weten dat niet te doen. Op zijn zachts gezegd is het nogal pijnlijk om een dolksteek van je eigen partij te krijgen. Jullie kunnen een voorbeeld nemen aan onafhankelijk DWARS, wat zich wel 100% achter mij schaarde. Het bestuur hield dagelijks intensief contact met me en was openlijk solidair met mijn situatie. Ik hoop oprecht dat de gedreven politieke toptalenten die in het DWARS bestuur zitten of gewoon lid zijn op termijn de koers van GroenLinks kunnen bijsturen. Voor hen dus niets dan goeds.

Bovendien zitten we al langere tijd niet meer op één lijn. GroenLinks kan zich, door zijn haast liberale stemgedrag, beter GroenRechts noemen. Zo is het bijvoorbeeld pijnlijk om mensen uit te moeten leggen waarom een linkse partij zou stemmen voor de afschaffing van de studiefinanciering. Bovendien ga je een groene wereld, waar ik zo hard naar streef, niet bereiken met liberale middelen. Je moet consumenten niet pakken met bijvoorbeeld een vleestaks. Pak de hardwerkende burger niet in zijn portemonnee, maar pak bedrijven aan. En zo kan ik nog wel even door gaan. De huidige koers van de partij, zowel individueel als collectief, is niet de mijne. Het is daarom ook onontkoombaar dat ik mijn lidmaatschaap moet beëindigen. Een scheiding is altijd pijnlijk en ik ga een groot deel van de fantastische leden die hard voor hun idealen strijden missen. Maar in deze situatie houd liever de eer aan mijzelf.

Anne Fleur Dekker
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89716
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Ariel »

Jesse blijft een naieve kleuter. :scratch:
Jesse Klaver wilde PVV-stemmers naar links lokken

Jesse Klaver zou geprobeerd hebben ‘mensen van de PVV naar het linkse hok trekken’. Daar is de GroenLinks-leider echter niet in gelukt en dat vindt hij jammer, liet hij vanavond weten in De Wereld Draait Door.

Klaver liet ook weten dat zijn droom om de grootste partij van Nederland te worden op 15 maart niet uitkwam. “Ik was ergens wel teleurgesteld ja, je wilt natuurlijk het beste resultaat boeken, maar ik kan hier goed mee leven hoor”, zei de Roosendaalse politicus. GroenLinks won op 15 maart 14 zetels, het hoogste aantal ooit in de geschiedenis van de partij.

Geen uitspraken over coalitie-onderhandelingen

Over de coalitie-onderhandelingen was Klaver minder spraakzaam aan tafel bij Van Nieuwkerk. “Ik mag er niks over zeggen. We zijn nog amper begonnen, om eerlijk te zeggen. Volgende week starten we pas echt”, aldus de GroenLinks-politicus.

Niet alleen vanuit de VVD-achterban wordt negatief gekeken naar een kabinet met GroenLinks. Ook veel CDA’ers zien een coalitie met de linkse partij niet zitten.

Dat zei Wouter de Winther, politiek commentator bij De Telegraaf, vanochtend in Goedemorgen Nederland op NPO 1. “In het land zijn toch veel mensen in die CDA-achterban die echt een hekel hebben aan GroenLinks”, aldus De Winther, verwijzend naar gesprekken met CDA’ers in Den Haag.

“Al die standpunten met verpakkingen, plannen over milieu en over het boerenbedrijf natuurlijk, ook heel belangrijk voor het CDA. Die zien het gewoon niet zitten”, vervolgt De Winther.

Top-ondernemer Annemarie van Gaal, opiniemaker bij WNL, moet ook niet denken aan een ‘GroenRechts’-kabinet. “Ik krijg er echt buikpijn van”, zegt ze bij Goedemorgen Nederland. “Het opheffen van het kraakverbod… Ik woon in Amsterdam. Blijf met je poten van andermans bezit af.”
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Pilgrim »

Arafat Feras/Jesse Klaver...

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52148
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Mahalingam »

Denk je Rood en voel je Groen (of omgekeerd) dan is het stekkerdoos/stekker een aantrekkelijk aanschouwelijk voorbeeld voor het rood/groene denken.
We kennen uit de tweede kamer deze:

Afbeelding

en nu kwam ik dit tegen uit de USA:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Pilgrim
Berichten: 51240
Lid geworden op: wo jan 17, 2007 1:00 pm
Locatie: Dhimmistad

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Pilgrim »

Afbeelding
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
Mahalingam
Berichten: 52148
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Mahalingam »

  • Mensen die zo achterlijk zijn om zich aan te sluiten bij die griezels, onze soldaten die dat doen, zijn totaal mataglap. […]’, aldus Mark Rutte donderdag tijdens de Algemene Beschouwingen.
Gr. Links in Oostenrijk is al net zo mataglap als die clubs elders.
Austrian Greens teach women to pee standing up
A local section of the Green Party in Lower Austria has invited women to a breakfast meeting where they will learn how to pee standing up.

The Green Party in Perchtoldsdorf, Lower Austria, have been quietly organizing “women’s breakfasts” for 12 years to discuss political and social themes of the day.
And for 12 years the events passed without causing more than a ripple. But the event scheduled for May 6th is set to be different. The theme is apparently so provocative, it has even made headlines in neighbouring Germany.

In a discussion on “everything that concerns the pelvic base”, women who attend the meeting are set to discuss how to pee standing up while partying at a festival, during sport, or while in care.
An expert on female pelvic exercises will be in attendance and there will also be a practical component, with attendees building their own one-use-only peeing devices.
https://www.thelocal.at/20170503/austri ... tanding-up
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie