Nooit meer Groen Links

Mahalingam

Re: Nooit meer Groen Links

Bericht door Mahalingam »

Tofik Dibi loopt leeg in een interview bij Vrij Nederland.
Veel wetenswaardigheden zoals
Dibi had het idee dat hij in zijn eentje GroenLinks kon redden. ‘Het kinderpardon zag ik als een kans om te laten zien waar GroenLinks voor stond, zeker in een tijd dat het alleen maar over de politiemissie naar Kunduz ging. Ik was populair, ik voelde me verantwoordelijk, ook voor de toekomst van de partij. Ik dacht: als ik bij Pauw & Witteman een bevlogen verhaal tegen Leers houd, dan krijgen we er vast een zetel bij. Zo redeneerde ik.’
Een tijdsbeeld:
‘Ik werd Kamerlid op het hoogtepunt van de mediahypes die zijn begonnen in de tijd van Pim Fortuyn,’ herinnert Dibi zich. ‘Er heerste een opgewonden sfeer. Ik weet niet beter dan dat Kamerleden ’s ochtends eerst op GeenStijl keken, dat deden ze echt allemaal. Als je op die site stond, was dat goed voor je naamsbekendheid.
Zo had ik er nog niet tegenaan gekeken:
Zijn grote doorbraak kwam toen Pauw en Witteman hem in 2009 uitnodigden voor een debat met de Arabist en fanatieke islamcriticus Hans Jansen. Het ging over Fitna, de film van Geert Wilders. De jonge parlementariër bleef overeind tegenover Jansen, die twee keer zo oud was en een ervaren debater. Onverstoorbaar diende hij de Arabist van repliek. Toen Jansen voor de zoveelste keer met een verwrongen gezicht riep hoe onverdraagzaam de Koran was, legde Dibi vriendelijk uit dat hij dat boek op zijn eigen manier interpreteerde. ‘Ook ik ken de donkere kanten van de islam,’ zei Dibi terwijl hij Jansen strak in de ogen keek, zo van: ik ben net zo goed een Nederlander, kom maar op. ‘Ik weet ook hoe Theo van Gogh is vermoord door Bouyeri. Ik zeg alleen tegen u dat u het ons, jonge moderne moslims, moeilijk maakt om onszelf te zijn. U zit zo met uw hoofd in Verweggistan.’

http://www.vn.nl/Archief/Samenleving/Ar ... r-ging.htm
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam

Van de minister mag 100 gereden worden op de Amsterdamse ringweg. Vroeger was dat 80. Dat moet het weer worden.

Bij die eis sluit GroenLinks zich aan. Tweede Kamerlid Liesbeth van Tongeren wil dat de snelheid direct omlaag gaat op de ringwegen. „Voor 44 seconden tijdswinst op de weg, sterven omwonenden gemiddeld 79 dagen eerder. Dat zal echt niemand acceptabel vinden”, aldus het Kamerlid.
Milieudefensie heeft eigenhandig dit wetenschappelijk onderbouwd
De concentratie stikstofdioxide komt volgens het rapport uit op 55 microgram per kubieke meter. Dat overschrijdt de Europese norm van 40 microgram per kubieke meter fors - een norm waar heel Nederland over een jaar aan moet voldoen, stelt de milieuorganisatie. „De bewoners van Amsterdam-West betalen met hun gezondheid voor de ambities van minister Schultz”, aldus Ivo Stumpe van Milieudefensie.
"Melanie Moordenaar ! " dus.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2209 ... er___.html
Mahalingam

Twitteren kan schadelijk zijn voor gezondheid en carrière. Zelfs re-twitteren is absoluut niet onschadelijk.

Afbeelding

Neem nu de olijke John de Laet, bestuurslid van afdeling Amsterdam-West van GroenLinks die iets re-twitterde over de dood van Mandela met het woord 'hoofdpiet'. En als blanke man kan je dat niet maken.
Verklaring bestuur afdeling GroenLinks Amsterdam West over John de Laet
Het bestuur van de afdeling Amsterdam-West laat weten dat haar lid John de Laet zich zaterdag heeft teruggetrokken als bestuurslid, naar aanleiding van zijn bericht op Twitter waarin hij de term “hoofdpiet” gebruikte in relatie tot Nelson Mandela. Het gebruik van deze term was volstrekt ongepast. John heeft hiervoor eerder zijn excuses aangeboden. Het was beslist niet zijn intentie om mensen te kwetsen, noch om een racistisch statement te maken.
Ja alle racisten zeggen dat ze geen racist zijn, nietwaar? Q.E.D.
http://amsterdam.groenlinks.nl/node/105193
Mahalingam

Afbeelding

Dit was Albert Moens (GroenLinks) van 2003 tot 2008 lid van Gedeputeerde Staten van Noord-Holland. Kortgeleden is hij overleden. Over de doden niets dan goeds, maar toch...
Gedrag gedeputeerde schokt Noord-Holland
Uit een woensdag verschenen verslag van de curatoren van het groene energiebedrijf Econcern blijkt dat Albert Moens voor het bedrijf diensten in rekening bracht terwijl hij gedeputeerde was en de provincie een relatie had met Econcern.

Dit is een bekende methode van zakkenvullen.
Zou het er iets mee te maken hebben ? (waar je mee omgaat daar wordt je mee besmet)
Moens zat in hetzelfde college als oud-VVD-gedeputeerde Ton Hooijmaijers. Die werd vorige week dinsdag door de rechtbank in Haarlem veroordeeld tot een celstraf van 3 jaar wegens onder meer ambtelijke corruptie.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Bin ... land.dhtml
Wat hij deed kan met de mantel der liefde bedekt worden. Hij deed het voor een goed en nobel doel.
Over 2007 presenteerde Econcern een omzet van 443 miljoen euro en een nettowinst van bijna 86 miljoen euro. In werkelijkheid lag de omzet volgens de curatoren rond de 200 miljoen euro en leed het bedrijf enkele tientallen miljoenen euro’s verlies.[...]
Uit het 11e openbare verslag dat de curatoren woensdag naar buiten brachten, blijkt verder dat schuldeisers in totaal voor zo´n 1 miljard euro aan vorderingen hebben ingediend. [...]
De circa 250 miljoen euro die de aandeelhouders SHV, Rabobank en Delta Lloyd als kapitaal in de onderneming hebben gestoken, moet als verloren worden beschouwd.
http://www.z24.nl/economie/pwc-ging-in- ... ren-414078
Mahalingam

Gr. Links kocht in betere tijden een partijgebouw voor 2 miljoen.
Dat gebouw is beleend bij de bank en is nu veel minder waard dan de lening. Dus moeten ze bijstorten.
En er komt nog een grote strop: de inkomsten uit de raadsleden en wethouders (500 stuks nu nog met 10% salaris afdracht). De leden moeten nu 24 ipv. 12 euro per jaar gaan betalen. Sinds Kunduz zijn ze 5000 leden kwijt geraakt (van de 27.000)
http://www.trouw.nl/tr/nl/4492/Nederlan ... inks.dhtml

Bij Geen Stijl wordt ingekopt met:
Bijna failliet GroenLinks zoekt gratis fotograaf
GroenLinks zit op hete kolen (haha). Morgen is er een partijcongres, maar er is nog geen fotograaf. Dat komt omdat GroenLinks op zwart zaad zit. Het geld is opperdepop. Door de beroerde uitslag bij de landelijke verkiezingen moesten er zo veel mensen op straat gezet worden dat de grootste kostenpost van GroenLinks momenteel ontslagvergoedingen bedraagt.[...]
Dat wordt dus morgen een congres met hapjes van de kiloknaller, goedkope slaafchocolade en slobberwijn uit kartonnen wegwerppakken.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... money.html
Mahalingam

Tim Engelbart is ook niet blij met Gr. Links.
Hij merkt op:
Vervolgens werd de volstrekt nietszeggende en bij de vleet blunderende ambtenaar Bram van Ojik benoemd tot de nieuwe politieke leider. Wat verder hilarisch is, is dat de partij die het bij uitstek moet hebben van jonge en vlotte mensen de oudste en meest grijze fractievoorzitter uit de hele Tweede Kamer heeft. Zelfs Norbert Klein van 50PLUS heeft twee lentes minder meegemaakt dan Van Ojik.
En gaat verder met de ruzie in hun europarlement fractie.
Volgens betrokkenen in Brussel en Den Haag speelde de kwestie zich af na het grote zetelverlies van GroenLinks bij de Tweede Kamerverkiezingen. In de driekoppige EU-delegatie ontstond onvrede over delegatieleider Sargentini: zij zou de anderen slecht hebben geïnformeerd, maar wel namens hen standpunten hebben ingenomen over de positie van GroenLinksleider Jolande Sap.
Na een serie gesprekken legde Sargentini in december het leiderschap neer, Eickhout nam het over.
En als een duiveltje uit een doosje:
De hoofdrolspelers in die crisis, Bas Eickhout en Judith Sargentini, staan nu op nummer één en twee van de kandidatenlijst van GroenLinks.
Hij haalt nog herinneringen op aan zijn tijd in Leiden. (bekende overlevenden van die slangenkuil die gemeenteraad heet: Pechtold (is hem aan te zien) en Melanie Schultz)
En ik heb van dichtbij meegemaakt hoe leden van GroenLinks in Leiden elkaar de tent uitvochten om een verkiesbaar plekje op de kieslijst voor de aankomende gemeenteraadsverkiezingen. Uiteindelijk werden zittende gemeenteraadsleden (waarvan sommigen daadwerkelijk werden gewaardeerd door andere partijen in de Leidse raad) vervangen door aanstellerige en rellerige snotneuzen met een Calimero-complex.
http://www.dagelijksestandaard.nl/2013/ ... an-gedacht
Mahalingam

Donderdag 1 maart 2012:
Eerste GroenLinks-burgemeester in Brabant
De gemeenteraad van Steenbergen heeft Saskia Bolten woensdagavond unaniem voorgedragen als nieuwe burgemeester.
http://organisatie.groenlinks.nl/node/80049
En oooh wat waren ze blij met haar 'verkiezing'.
Inmiddels is Saskia Bolten het lachen wel vergaan. Ze werd als burgemeester niet vrolijk van haar werk. Het was niet leuk. Zie haar brief aan de gemeenteraad :
http://www.omroepbrabant.nl/media/uploa ... rabant.pdf
Burgemeester Steenbergen 'is het beu' en stopt
Ze concludeert dat er geen steun is te verwachten voor een verbetering in cultuur. „Ik heb geen zin meer om aan deze vertoning mee te werken. Ik kan door gebrek aan steun mijn ambt niet goed vervullen. Ik ben het beu dat er met mij gesold wordt.”

In de verklaring constateert ze dat wethouders op een respectloze manier communiceren over raadsleden en ambtenaren. „Ik heb daar onvoldoende verandering in kunnen brengen. In plaats daarvan ontstond een sfeer van irritaties en verwijten.”
[...]
Eerder stipte Bolten het probleem aan bij de Commissaris van de Koning. Die liet een onderzoek verrichten, maar het rapport met de bevindingen bleef geheim, zelfs voor de burgemeester.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2214 ... opt__.html
Het grootste deel van de gemeenteraad bestaat uit 1- en 2-mans fracties van de diverse 'gemeentebelangen'-partijen.
Mahalingam

Carrière maken.
Soms komt het voor dat een politicus door in de gevangenis te belanden, extra lof krijgt van zijn aanhang. Neem nu de (Nederlandse) Faiza Oulahsen. De partij vroeg haar bij thuiskomst om op de lijst te gaan staan voor de Europese verkiezingen.

Hoe anders gaat het voor de activistische anarchist Arend Hamstra.
Die was door de commissaressen van het verkiezingslijst commitee op 3 december als lijsttrekker aangewezen. Maar helaas: de leden besloten anders. Hier de lijst van Amsterdam Zuid Groen Links: http://amsterdamzuid.groenlinks.nl/node/105574
Hij staat er niet op. Zodoende is hij boos op de partij die hem aan de kant heeft gezet. Ondankbare honden. Hij geeft de Pijp aan Maarten, maar heeft zijn inkomsten voor de komende vier maanden wel veilig gesteld. Hij mag dan wel sinds die fatale datum niet meer gezien zijn, maar dat komt omdat hij elders goed werk gaat verrichten de komende vier maanden en zodoende is het terecht dat hij zijn vergoeding van 1557 euro per maand behoud.
Volgens eigen email:
Beste collega's,
ik schrijf jullie gezien de ontstane situatie in mijn partij GroenLinks omtrent de verkiezingen.[...]
Echter, gezien de omstandigheden, heb ik ervoor gekozen om deze twee maanden op een andere manier te benutten. Ik zal dan ook bezig gaan met een vakbondsproject in Myanmar.
Dit betekend dat ik niet aanwezig kan zijn tijdens de commissievergaderingen en raadsvergaderingen. Ik vind dat ik jullie daarvan op de hoogte moet stellen als raadsvoorzitter, commissievoorzitter en fractievoorzitters.

Ik wens jullie voor zover er campagne gevoerd gaat worden veel succes en dank jullie voor de prettige samenwerking de afgelopen jaren.

Met vriendelijke groet,
Arend Hamstra
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... .html#more
Nieuws over hem uit 2008:
Arend Hamstra, Groenlinks-raadslid in Oud-Zuid, is zondagochtend rond 03.30 uur aangehouden omdat hij tijdens een preventieve foulieeractie in een snackbar niet meewerkte met de politie.
Het raadslid had zijn bedenkingen bij de actie en vroeg om uitleg. Deze kreeg hij echter niet.
http://www.at5.nl/artikelen/7641/gl-raa ... a-opgepakt
Vanzelfsprekend heeft hij een klacht ingediend. Politie die een Groenlinks-raadslid in Oud-Zuid lastig valt: dat mag niet.
Mahalingam

Als Grien Pies een demo doet, komen er altijd veel groene linksers opdraven.
Maar niet bij deze demo.
Afgelopen maandag was het omgekeerd. Er was een demonstratie tégen Greenpeace bij het hoofdkantoor van de organisatie in Amsterdam.
U weet dat deze organisatie een zetel in Amsterdam heeft en dat onze regering wellicht bereid is geweest om haar ethische principes over homoseksualiteit overboord te gooien om die relschoppers van Greenpeace vrij te krijgen (dit is geen vaststelling maar een veronderstelling – ik heb hier geen zekerheid over)
Extra interessant was dat nota bene de oprichter van Greenpeace, Patrick Moore, aanwezig was bij de opstand en dat zo langzamerhand duidelijk wordt dat Greenpeace met haar verzet tegen (genetisch gemanipuleerde) Gouden Rijst behoorlijk wat doden op haar geweten heeft.
http://www.elsevier.nl/Nederland/blogs/ ... -1448629W/
Afbeelding
Mahalingam

Gr. Links verschiet van kleur in Almere. Ze gaan van milieu-groen naar profeet-groen. En dat vanwege de profeet-groene PVV-sticker. En de komende verkiezingen.
GroenLinks benadrukt dat de partij voor de vrijheid van meningsuiting is, maar vindt dat de sticker niet binnen de fatsoensnormen van het stadhuis valt. De fractiekamers van de partijen bevinden zich op een plek die tijdens de Politieke Markt ook toegankelijk is voor het publiek. Mensen met een islamitische achtergrond kunnen volgens GroenLinks aanstoot nemen aan de sticker.
Boze Moslims in het stadhuis tijdens de Politieke Markt (1 maal in de vier jaar). Dat mag niet !

http://www.omroepflevoland.nl/Nieuws/10 ... an-de-deur
Ariel

Bericht door Ariel »

Er was eens een Groenlinkser die met een bord in Amsterdam stond met een tekst die ook niet binnen de fatsoensnormen viel. Maar ja, dat is natuurlijk heel anders.

Afbeelding
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Mahalingam

Je woont in Zeist en je ziet deze agitprop aan. Waar ga je dan op stemmen?
Zou je willen dat deze mensen het voor het zeggen krijgen? Zo ja, dan is er een steekje bij je los.
Er is een excuus: koortsdelirium vanwege vervroegd ingetreden verkiezingskoorts.

Schepsel!

Bericht door Schepsel! »

Och wat koddig en ludiek.
(^v^)
Ariel

Bericht door Ariel »

Zijn mini jurken weer in de mode? :ohmy2:
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Mahalingam

De enige politieke partij die leden erbij krijgt is 50+. De rest zit al jaren in een dalende lijn. Hier een tabelletje:
Afbeelding

De daling van Gr. Links is 6,3 % het afgelopen jaar. En het jaar daarvoor was de daling 7,1 % . Dat telt toch wel door op den duur.
Mahalingam

Is Groen Links meer pedofiel-vriendelijk dan de andere partijen? En zoja, zou dat komeen door het gedachtegoed uit de 70-er jaren? Een gedachtegoed dat de Grünen in Duitsland de laatste tijd nagedragen wordt?
Until 1987, the Greens comprised a faction involved in pedophile activism, the SchwuP short for Arbeitsgemeinschaft "Schwule, Päderasten und Transsexuelle" (approx. working group "Gays, Pederasts and Transsexuals"). This faction campaigned for repealing § 176 of the German penal code, dealing with child sexual abuse.
http://en.wikipedia.org/wiki/Alliance_%2790/The_Greens

Ik kom hierop omdat er roering is in de gemeenteraad van Leiden. Daar zitten de lokale partijen achter een cordon sanitaire van de landelijke partijen. Een niet ongewone situatie voor Nederlandse gemeenten.
Dit is ook de slangenkuil waar Pechtold in is opgegroeid wat je nog steeds aan hem kan zien.

De baas van Gr. Links, Pieter Kos weet dit te zeggen over Leefbaar Leiden (enigste partij tegen tegen moskeebouw) baas Sloos:
Volgens Kos heeft Sloos in zestien jaar raadslidmaatschap nog nooit een motie of amendement ingediend. ,,Hij probeert alleen maar zichzelf groter te maken door anderen te kleineren. Het zou een heel goed statement zijn als de hele raad onze afkeuring voor Sloos deelt.''
Moties of wat dan ook van Leefbaar zijn volkomen kansloos. Dus waarom de moeite? Symbolisch gebaar?
En hier de kwestie:
GroenLinks keert zich tegen Leefbaar Leiden over Benno L.
Vooral uitingen van duo-raadslid Tomas Kok van Leefbaar schieten Kos in het verkeerde keelgat. Omdat Kok geen lid is van de gemeenteraad zelf, spreekt hij Sloos erop aan.

Zelf uitzetten
,,Kok zei zelf: we trappen hem de stad uit'', licht Kos toe. ,,In Pauw & Witteman sloot hij zich aan bij de uitspraak van een andere gast, dat ze Benno L. zaterdagochtend zelf de stad uitzetten als hij niet weg is. Dat brengt mensen in gevaar. Inclusief de Leidse burgemeester Henri Lenferink.''
Lenferink is PvdA. Benno L. is een beruchte pedofiel die gehuisvest is geraakt in een kinderrijke buurt. (met ook veel allahtone kinderen, maar die ouders blijven stil tot nu toe.)
http://www.leidschdagblad.nl/regionaal/ ... lref=vptop
Mahalingam

Gr. Links bij ons is een toevluchtsoord gebleken voor de (ex-?) milieu- en antikapitaal terroristen.
Ik geloof dat Groen! in België eenzelfde soort lieden heeft aangetrokken.
Ook daar zijn die activisten 'fatsoenlijk' geworden en hebben fijne banen gekregen waar ze veel in te zeggen hebben.
Bij Groen! en Oxfam zijn terroristen welkom
Passtoors bekent: Oxfam heeft een ex-terrorist als voorzitter.
Guido van Hecken, de voorzitter van Oxfam-Solidariteit, is een ex-terrorist die actief betrokken was bij de vreselijke terreuraanslag van het ANC in Pretoria in 1983, die 19 doden en honderden gewonden maakte.
Er waren al langer vermoedens in die richting, maar zijn medeplichtige, Helene Passtoors, heeft het onlangs bekend in HUMO. Dat een vereniging voor ontwikkelingshulp door een ex-terrorist geleid wordt, is naar ons weten een Europese primeur.
http://www.golfbrekers.be/bij-groen-en- ... /#comments
Dit artikel beval een gedetailleerde beschrijving hoe Guido de bomauto hielp binnensmokkelen.
  • Naast de twee ANC-terroristen sterven bij die klap onmiddellijk 19 mensen, waarvan 7 militairen. Er vallen 217 gewonden, waarvan velen voor het leven verminkt zijn. De ravage is enorm.
De terroristische activiteiten van Van Hecken waren hoegenaamd geen rem op zijn verdere carrière. Hij was actief bij Agalev, later Groen!, en werd kabinetsmedewerker van staatssecretaris Eddy Boutmans die, aldus VanHecken, perfect op de hoogte was van zijn verleden als terrorist. Van Hecken kon later probleemloos aan de slag in de diensten van het Europees Parlement. De Belgische staatsveiligheid had al die tijd blijkbaar geen bezwaren.
King George

Bericht door King George »

Afbeelding
Het morele gelijk ligt bij het volk

Respectabele fora de moeite van een bezoek meer dan waard:
Haarlems Vrije Mening Forum Uitingsvrij 3.2

Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam

De een doet aan nivelleren, de ander aan 'Werk eerlijk delen',
Gr. Links wil dat we 32 uur gaan werken. (of dat met behoud van salaris moet staat nergens) Dan komen al die werkelozen tenminste aan werk.
"Maar er is helemaal geen werk. En het kabinet staat erbij en kijkt ernaar. We moeten nu in actie komen voor meer banen."[...]
Door het beschikbare werk eerlijker te delen, kunnen meer mensen aan de slag blijven. "In tijden waarin massaontslagen aan de orde van de dag zijn, is voor veel werknemers de keuze voor iets minder werk maar met meer zekerheid op baanbehoud aantrekkelijk", staat in het plan.
http://www.powned.tv/nieuws/politiek/20 ... _week.html
Maar een salaris achteruitgang vanwege minder moeten werken, zullen velen niet zien zitten. De vaste lasten blijven hetzelfde dus het vrij besteedbaar inkomen loopt terug.

Mag ik even het massa ontslag van Aldel Delfzijl aankaarten? Die kapot ging door de hoge energieprijzen? Voor die arbeiders was er geen keus om minder te werken.
Mahalingam

De Duitse Groenen. Affiche voor de EU verkiezingen.

Afbeelding

Mij is het een raadsel. Wat doet die kat daar op die affiche?
mercator

Bericht door mercator »

Mahalingam schreef:Mag ik even het massa ontslag van Aldel Delfzijl aankaarten? Die kapot ging door de hoge energieprijzen? Voor die arbeiders was er geen keus om minder te werken.
Groenen zijn als tomaten, als ze onrijp zijn groen en als het zonnetje erop schijnt rood. Wat zich groen noemt zijn in feite extreme communisten. En die hebben juist alle belang bij een kapotte economie. Een succesvolle ondernemer of een goed betaalde arbeider die bij die ondernemer werkt zal nooit communist stemmen. Maar een luiaard, een allochtoon, een junk, een pedofiel, een gevangene etc. wél, dus die moeten er voor de groenen zoveel mogelijk komen. Als er niet genoeg witte werklozen zijn voeren ze wel wat bruine in.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Manon

Bericht door Manon »

Groenen zijn als watermeloenen Mercator: dun laagje groen vanbuiten maar veel rood vanbinnen, en vooral héél waterachtig.
Niks rijpe tomaten!

Afbeelding
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
mercator

Bericht door mercator »

Manon schreef:Groenen zijn als watermeloenen Mercator: dun laagje groen vanbuiten maar veel rood vanbinnen, en vooral héél waterachtig.
Niks rijpe tomaten!
Dat kan ook, maar ik houd het bij mijn vergelijking. GROEN zijn ze als ze iets nutteloos als geschiedenis of filosofie studeren en drugs zitten te blowen in het studentenhuis, ROOD worden ze als het financiële zonnetje van de vaste benoeming in ambtenarij of onderwijs erop begint te schijnen.
Geen enkele groene heeft ooit een fabriek van binnen gezien en loopt rap weg als het over WERKEN gaat.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
H.Numan

Bericht door H.Numan »

Groen Links is groen links geworden omdat ze op die manier de samenleving kunnen veranderen in de door hen gewenste richting. Anders hadden ze zich waarschijnlijk Rood Links of iets sociaals genoemd.
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Hans v d Mortel sr

Groen Links. Wanneer je niet serieus genomen wilt worden.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

H.Numan schreef:Groen Links is groen links geworden omdat ze op die manier de samenleving kunnen veranderen in de door hen gewenste richting. Anders hadden ze zich waarschijnlijk Rood Links of iets sociaals genoemd.
Of: Linksaf Onder de Zoden door. Of: Achteruit Links de Hoek om. Of: Linke Soep. [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben gelovig atheïst en verkondig uitsluitend eigen dogma's wegens gebrek aan de vrije wil.
Plaats reactie