We gaan beroemd worden...

Plaats reactie
H.Numan

We gaan beroemd worden...

Bericht door H.Numan »

Amsterdam Post schreef: Meer Mo-films onderweg naar rel schoppende MoTowners

Misschien als er genoeg rellen zijn, zullen ze hun eigen land platbranden en besparen ze iedereen de moeite. Mosab Hassan Yousef, een Palestijn die een aantal jaren geleden verhuisde naar Los Angeles verhuisde, zei dat hij in het verhaal een boeiende film ziet en alvast een 'prominente Hollywoodacteur' heeft gecast voor de titelrol in zijn film "Mohammed", met een voorgesteld budget van 30 miljoen dollar. De film zal het verhaal van de profeet vanaf de leeftijd van 12 tot en met zijn dood vertellen en zal de "look and feel" hebben van Mel Gibson's "The Passion of the Christ", zei Yousef. "Mijn doel is om deze grote spiegel te creëren om de islamitische wereld het ware beeld van de leider te laten zien," zei Yousef.

Een tweede film in voorbereiding is het werk van Ali Sina, een atheïst en opgevoed als moslim in Iran. Een prominente criticus van de islam, hij onderhoudt websites om wat hij noemt "de waarheid" over de religie te bevorderen. Tot op heden heeft hij naar zijn zeggen voor de film 2 miljoen dollar binnengehaald van investeerders uit Zuid-Californië, de film die nog niet over een titel beschikt, maar de profeet zal afschilderen als een sekteleider in de stijl van David Koresh of Jim Jones. Hij hoopt over een totaal van $ 10 miljoen te kunnen beschikken, zei hij en het volgend jaar met filmen te beginnen. Nu een inwoner van Canada, begon Sina een tiental jaren geleden te denken aan een documentaire over Mohammed, maar heeft in de afgelopen twee jaar zijn inzet vergroot omdat de technologische vooruitgang het mogelijk maakt om de overheidscensuur en op hun hoede zijnde exploitanten te omzeilen. "We kunnen de bioscopen volledig omzeilen en de film online met winst verkopen aan een groot aantal mensen, vooral moslims," ​​zei Sina. "Ze kunnen het downloaden en het bekijken, zelfs als ze leven in Karachi, Mekka of Medina."

Ali Sina's project lijkt meer haalbaar, omdat het budget kleiner is en Sina heeft een jarenlange reputatie van kritiek op de islam, maar er is ruimte voor beide films. Echt belangrijk is het om een aantal van deze films op het witte doek te krijgen om het idee van islamisten en hun linkse nuttige idioten te laten verdampen dat een film over Mo "off limits" is op het witte doek. Paradoxaal genoeg vermoed ik dat de reactie van moslims op "Innocence of Muslims" een Streisand-effect heeft veroorzaakt dat meer belangstelling voor Mo-films genereert dan anders het geval zou zijn geweest. En de mensen zijn misschien klaar voor een hogere kwaliteit filmische productie van de beroemde pedo sekteleider.

"Hier wordt een grens overschreden", aldus Akbar Ahmed, een voormalig Pakistaans ambassadeur in het Verenigd Koninkrijk en nu professor in islamitische studies aan de Amerikaanse Universiteit. "Als een acteur Mohammed fysiek gaat uitbeelden, zal er een heftige reactie volgen."

En als het ramadan is en iedereen zich verveelt, zal er ook een heftige reactie zijn.

Auteur: Daniel Greenfield.

Amsterdam Post
een volk dat voor korannen zwicht
zal meer dan lijf en goed verliezen
dan dooft het licht….
Anoniem
Ariel

Re: We gaan beroemd worden...

Bericht door Ariel »

Beroemd, maar ook onzichtbaar. Onze webmaster maakt zich nu al zenuwachtig over hoe hij de site in de lucht moet houden als deze film uitkomt.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Pilgrim

Bericht door Pilgrim »

Waren wij destijds ook niet van plan zo'n film te maken? icon_e_biggrin.gif
De Islam is een groot gevaar!
Jezus leeft maar Mohammed is dood (en in de hel)
mercator

Bericht door mercator »

H.Numan schreef:"Als een acteur Mohammed fysiek gaat uitbeelden, zal er een heftige reactie volgen."
Ik had gedacht aan een heftige allergische reactie, ev. gevolgd door een anafylactische shock voor alle moslims die de film te zien krijgen.

Als acteur die de Profeet moet uitbeelden had ik gedacht aan Paul de Leeuw, die doet dat wel. De rol van Aisha doet Carice van Houten wel, met wat schmink maken we daar een 8-jarige van en politiek correct is ze genoeg.
De Ideale Mens is een negroïde transsexueel in een rolstoel
Schepsel

Bericht door Schepsel »

Als we echt aangevallen gaan worden kunnen die fondsen die hij blijkbaar kan genereren daarvoor gebruikt worden? En anders zie ik geen andere optie dan overstappen naar en improviseren met Facebook ofzo. Die hebben vast een sterke beveiliging waar wij dan automatisch ook onder vallen. Ik kan geen honderden euro's doneren. Zoals het de laatste tijd ging is ook geen doen, als dat constant het geval zou zijn.

Ik ben oprecht benieuwd hoe hij zich erover voelt dat er door die film, als die er komt, er doden zullen vallen.
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Dhana

Bericht door Dhana »

Schepsel schreef:
Ik ben oprecht benieuwd hoe hij zich erover voelt dat er door die film, als die er komt, er doden zullen vallen.

Dat is altijd een dilemma, Schepsel. Zoals in de laatste wereldoorlog hier. Wel of niet aanslagen plegen tegen de Duisters met alle gevolgen van dien?
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Schepsel

Bericht door Schepsel »

Dhana schreef:
Schepsel schreef:

Dat is altijd een dilemma, Schepsel. Zoals in de laatste wereldoorlog hier. Wel of niet aanslagen plegen tegen de Duisters met alle gevolgen van dien?
Ja, ook dat. Ik vind dat we ons niet de mond moeten laten snoeren. Al die doden is de vrijheid wel waard, maar aan de andere kant zijn die doden zo ''vruchteloos''. Nu was er een filmpje over Mo, maar het volgende filmpje over Mo zal hetzelfde effect geven. Oftewel: De beschaving en situatie zullen nooit verbeteren.

Net als de gewelddadigheden na de spotprenten, elke keer weer sneuvelen er gebouwen en mensen. Wakkert het massaal bewustzijn aan in Europa? Dat kan ik niet peilen. Mijn enige hoop is dat de mensen steeds meer in gaan zien dat de islam geen toevoeging is en zijn volgelingen ook niet: Ze zijn geschiedeniscuriositeiten en hebben geen plek of nut in onze wereld.

Maar voor mij is het makkelijk praten dat de doden het waard zijn. Ik ben geen familie van ze, EN ik ben niet een filmmaker die voor zo'n keuze staat en dus een gigantische gewetenskwestie heeft. Voor zo'n persoon komt het zoveel dichterbij....!
Ik heb de beste feiten. Het zijn alternatieve feiten. Niemand respecteert de feiten meer dan ik. De rest is FAKE NEWS. SNEU. Net als ''zogenaamde rechters'' en scheiding der machten, SNEU.
Ariel

Bericht door Ariel »

Schepsel schreef:
Maar voor mij is het makkelijk praten dat de doden het waard zijn. Ik ben geen familie van ze, EN ik ben niet een filmmaker die voor zo'n keuze staat en dus een gigantische gewetenskwestie heeft. Voor zo'n persoon komt het zoveel dichterbij....!
Het zielige is dat het meestal moslims zijn die sneuvelen als er doden vallen tijdens de demonstraties . Ze geven er zelfs niet om om hun "eigen" mensen dood te maken.
Stumpers.
De geest van de wijze richt zich naar rechts, maar de geest van de dwaas naar links.
Ozes

Bericht door Ozes »

Ik vind het geen dilemma, of er nou een paar mensen tegelijk worden vermoord vanwege een spotprent of dat ze iets langzamer te werk gaan, Islam vind altijd excuses om te moorden en terroriseren.
"There is no need to exaggerate the part played in the creation of Bolshevism and in the actual bringing about of the Russian Revolution, by these international and for the most part atheistical Jews, it is certainly a very great one; it probably outweighs all others.

~Winston Churchill.
gerard_m

Bericht door gerard_m »

Ik zou dit niet vergelijken met aanslagen op de Duitsers, maar eerder een stapje terug nog. Als in de jaren '30 massaal films waren uitgebracht die Hitler ontmaskerden, was de geschiedenis wellicht wat minder bloederig afgelopen. Ook al zou nazi Duitsland heftig aan het rellen zijn geslagen.

Daarbij zit er nog iets raars in die vergeldingsaanslagen. Ook zonder die films vinden die namelijk plaats. Het is toch wat koddig dat de taliban ineens de Mohammedfilm als reden erbij sleept om aanslagen te plegen? Het is hun dagelijkse werk.. Nog koddiger is dat het westen het gelooft, alsof de aanslagen ineens zouden stoppen als wij onszelf gaan censureren.

Een hele goede zaak dus waar Ali Sina mee bezig is !
Three things cannot be long hidden: the sun, the moon, and the truth.
(Buddha)
Eliabe

Bericht door Eliabe »

H.Numan schreef: En als het ramadan is en iedereen zich verveelt, zal er ook een heftige reactie zijn.
Ramadan 2012 is voor de moslims het jaar 1433. Beter bewijs dat de islam honderden jaren achter ligt op ons kun je niet krijgen.
God schiep mens en dier, maar welke idioot bracht de islam hier?
Manon

Bericht door Manon »

Eliabe schreef:
H.Numan schreef: En als het ramadan is en iedereen zich verveelt, zal er ook een heftige reactie zijn.
Ramadan 2012 is voor de moslims het jaar 1433. Beter bewijs dat de islam honderden jaren achter ligt op ons kun je niet krijgen.
Klopt! ze zitten dus midden in de donkere middeleeuwen, met inquisitie, martelingen en beeldenstormen....

tiens.... klinkt zo bekend hé. Binnen tweehonderd jaar misschien de muzelmaanse verlichting?
More diversity always means "less white people"
Diversity is a codeword for white genocide.
Schepsel

Bericht door Schepsel »

Ik denk het niet eigenlijk.

Als kind had ik het naieve idee dat moslims hier aangepast zijn (kende er niet veel) omdat toen ze hier kwamen, ze natuurlijk hebben gezien hoe fijn onze vrijheden zijn, vrouwen-en homo-emancipatie en al die dingen. Toen ik een jaar of 12 was. Ik ging uit van leervermogen en het vermogen tot waarnemen en het omarmen van nieuwe, betere, logische dingen. Zo zijn er hier ook mensen die leren en kijken naar andere religies als het boeddhisme. We kijken om ons heen en leren van dingen die beter zijn.

Aangezien moslims dat totaal niet doen, en nauwelijks ontvankelijk lijken voor nieuwe alternatieven, heb ik er weinig vertrouwen in. Die verlichting zou er nu al moeten zijn, in ieder geal bij westerse moslims. Ze ZIEN wat verlichting hier doet voor persoonlijk geluk. Ze KENNEN de logische, rationele agumenten die we hebben voor al onze vrijheden. Er is geen speld tussen te krijgen, hoogstens met 'God'. Dat ze nu nauwelijks vooruitkomen terwijl de filosofieen en de praktijk op een dienlaadje worden gepresenteerd en ze het niet eens, zoals wij, zelf uit moeten denken en vinden schept weinig hoop voor mij.
Ariel

Bericht door Ariel »

We zijn er weer...MAAR
Arme maar moedige webmaster. Hij heeft nu weer in zijn ééntje een gevecht moeten leveren met Irak.
We got another attack from Iraq this time. I'm going to block that whole country for a while now.
Maar goed dat het kan. Het zou leuk zijn als in echte oorlogen wij oorlogzuchtige landen konden blocken en op ignore zetten.

Een nadeel....Straks heeft geen enkel moslim land meer toegang tot de site, en dat is natuurlijk ook niet de bedoeling. Ze moeten wel kunnen lezen hoe we over Islam denken.
Schepsel

Bericht door Schepsel »

Irak?! Is de levensstandaard zo hoog dat ze daar in groten getale internet hebben, en dan een 'onbenullig' Nederlands forum kunnen vinden en aan gaan vallen?
Ariel

Bericht door Ariel »

Schepsel schreef:Irak?! Is de levensstandaard zo hoog dat ze daar in groten getale internet hebben, en dan een 'onbenullig' Nederlands forum kunnen vinden en aan gaan vallen?

:shock: Ho.ho.ho...'onbenullig' Nederlands forum. Ga jij eens snel je mond spoelen jongedame...

icon_e_biggrin.gif Nee, nee...Als wij er niet zijn is de hele site plat. http://www.faithfreedom.org/category/news/
En dat is niet één site, maar heel veel sites.
Plaats reactie