Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Grensrechter verstaat geen Pools en heeft nu losse tanden.

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Ik zit altijd vol ideeën en oplossingen.

Voor de wedstrijd Poolse en Marokkaanse teams verplicht laten blazen voor een alcoholtest. [icon_lol.gif]

Afbeelding
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Bericht door Mahalingam »

ESA uit Arnhem voetbalde tegen SCH uit Nijmegen . Het werd 4-4.
Iemand van ESA zei na afloopt tegen iemand van SCH 'Ga nu maar weer bananen eten.' En die iemand was een neger.
....en sloeg de vlam in de pan. Ouders stormden het veld op. Sommigen probeerden vechtersbazen te scheiden en dat werd weer uitgelegd als agressie,' vertelt ESA-voorzitter Jaap Breur in het AD. Ruim twintig spelers, vaders én moeders gingen met elkaar op de vuist. Volgens getuigen gingen 'ouders en kids volledig los'. Niemand raakte daarbij overigens ernstig gewond
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... lers.dhtml
Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Wat is er mis met het woordgebruik 'bananen'?

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Mahalingam schreef:ESA uit Arnhem voetbalde tegen SCH uit Nijmegen . Het werd 4-4.
Iemand van ESA zei na afloopt tegen iemand van SCH 'Ga nu maar weer bananen eten.' En die iemand was een neger.
Jeetje nog aan toe wat zijn die negers, net zoals moslims overigens, gauw op hun pikkie getrapt als iemand het over bananen, of de Amsterdamse schoenenzaak Zwartjes heeft. http://www.zwartjes.nl/Over-ons/home.html

Ook op de markt kan de neger voor problemen zorgen wanneer hij voorbij een groentestal loopt en de stalhouder roept: "Lelijke bananen voor de halve prijs."

Je moet ook oppassen met het Engelse taalgebruik wanneer je met een neger in je nabijheid de opmerking plaatst: "If you don't pay me this month, I realy go bananas." (go bananas = boos worden)

De blanke discrimineert niet. Nee! Dat doet de neger en iemand die in God gelooft. Dat soort wezens legt ons namens Darwin of God restricties op.
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Bericht door Mahalingam »

En maandag was het de Dag van de Leraar. Er werd het nodige vuil gespuit op video, via twitters enz. over niet in de smaak vallende leraren en/of leraressen.

Nu is het de Week van De Scheidsrechter. Vorig jaar in deze tijd werd scheidsrechter Jack Ligtvoet het ziekenhuis in geschopt door leden van een voetbalclub. De KNVB had 12 getuigen en bande de vereniging ( Zaans-Turkse voetbalclub VV ZTS) uit het voetbal (voor enige tijd).
En verder nieuws over dat 'akkefietje' van een jaar (ja een jaar!) geleden is:
Het openbaar Ministerie van het arrondisementparket Noord-Holland heeft besloten dat de speler van ZTS, die de Amsterdamse scheidsrechter Jack Ligtvoet op 7 oktober 2012 aanviel, niet verder strafrechterlijk zal vervolgen.
http://www.hetamsterdamschevoetbal.nl/j ... eler-vrij/
Reden: ze kunnen het bewijs niet rond krijgen. Alle daders beschuldigen elkaar en zo is individuele verantwoordelijkheid niet te bepalen en collectieve verantwoordelijkheid kennen we niet in ons recht.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Bericht door Mahalingam »

Jeugdvoetbal in Vught. Dan staan ouders langs de lijn hun kinderen aan te moedigen.
En zo kwam het dat een toeschouwer met een grote bek door een welgerichte mep van een grensrechter de mond werd gesnoerd.
Hierna gingen de ouders van de spelers van de twee clubs met elkaar op de vuist.
Afbeelding
Grensrechter slaat toeschouwer
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2196 ... wer__.html
VV Haarsteeg 8 was in mei ook al betrokken bij een massale vechtpartij tijdens de kampioenswedstrijd tegen RWB 6.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Bericht door Mahalingam »

Amsterdam zaterdag midddag amateurs. De wedstrijd WV-HEDW 8 - Overamstel 2 in sportpark Middenmeer.

De doelman van Overamstel slaat een speler van de tegenpartij die ziekenhuis-rijp wordt weggebracht.
De scheidsrechter geeft de doelman hiervoor een rode kaart.
Dan breekt de hel los.

Arrestatie na vechtpartij op Amsterdams voetbalveld
Een amateurvoetbalwedstrijd in het Amsterdamse sportpark Middenmeer is vandaag uitgemond in een vechtpartij tussen spelers. De politie heeft een speler gearresteerd. Dat heeft de politie laten weten.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Bericht door King George »

Zijn de teams nog zichtbaar op hun site? Iets zegt mij dat er weer Marokkanen in het spel waren.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Bericht door Mahalingam »

Turken zou ook kunnen. AT5 geeft:
Een getuige vertelt aan AT5 dat het team van Overamstel al de hele wedstrijd aan het mopperen en schelden was. 'Toen WV-HEDW aan het eind van de wedstrijd een penalty kregen, gingen de Overamstel-spelers door het lint. De keeper kreeg rood na een slaande beweging en viel de scheidsrechter aan met een karatetrap in de rug. Daarna sloegen ze op alles wat blauw was.'
De scheidsrechter was blij met de bescherming die hij kreeg van de WV-HEDW-spelers. 'Ze gingen om me heen staan maar kregen daardoor wel alle klappen te verduren.[...]
Volgens dezelfde getuige kreeg een WV-HEDW-speler ook enkele flinke tikken. 'Toen een reservespeler, die dus al geblesseerd was, op de grond lag werd er meerdere malen op hem in getrapt, daarbij werd hij ook op het hoofd geschopt.
http://www.at5.nl/artikelen/113688/sche ... lwedstrijd
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Bericht door Mahalingam »

Die Overamstel club heeft een 'reputatie'. Ze zijn al eens een keer uit de zondag competitie gezet door vergelijkbare 'akkefietjes'.
http://www.at5.nl/tv/at5-nieuws
"Zonder respect geen voetbal". Zou de KNVB er voor gaan zorgen dat ze dus niet meer voetballen? Of zouden ze dit voetbal jaar op dezelfde tolerante voet verder gaan?
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Bericht door Ariel »

Nog meer voetbal ellende. Misschien moet de KNVB het hele amateurvoetbal afschaffen.

Amboina is een Molukse vereniging, en SVZ is lelie blank
Opnieuw gewelddadig einde voetbalwedstrijd

De amateurvoetbalwedstrijd SVZ 1-Amboina 1 in het Drentse Zeijen is zondagmiddag volledig uit de hand gelopen. Drie spelers en de grensrechter van de thuisclub werden gemolesteerd door twee spelers en supporters van de bezoekers uit Assen.

"Het stond 3-0 voor ons, en het was een minuut voor tijd, toen een speler van Amboina onze speler ineens een kopstoot gaf," vertelt SVZ-hoofdtrainer Albert Noord aan het Dagblad van het Noorden. "Daarop kreeg hij een rode kaart, maar toen ging hij helemaal door het lint."

Hierna brak een vechtpartij waarbij de vier leden van SVZ werden getroffen door klappen, schoppen en kopstoten, meldt RTV Drenthe. Het bleef gelukkig bij lichte verwondingen. Er is aangifte gedaan bij de politie.
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Bericht door Mahalingam »

We vergeten het wel eens, maar in de deftige Wassenaar wonen ook tokkies. En die doen ook aan voetballen.
En zo gebeurde het dat sportclub Wassenaar en Haagse Hout tegen elkaar gingen spelen. Wat na afloop vechten werd.
Tijdens de wedstrijd aan de Charlottestraat in Wassenaar kreeg een van de betrokken spelers een rode kaart omdat hij zijn tegenstander een kopstoot gaf. Toen het duel was afgelopen en de spelers naar de kleedkamer liepen, raakten spelers met elkaar in een gevecht. Bij aankomst van de politie was het knokken voorbij.[...]
Twee spelers zijn met hoofdletsel naar het ziekenhuis vervoerd. Vooralsnog is niemand aangehouden.
http://www.leidschdagblad.nl/regionaal/ ... lref=vptop
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
Hans v d Mortel sr
Berichten: 17462
Lid geworden op: za jun 18, 2011 7:07 pm

Explosief onnadenkend onbeheersbaar gedrag

Bericht door Hans v d Mortel sr »

Alle bijdragen op deze topic bewijzen dat de mens geen vrije wil heeft. Hoe dat zo? Omdat uw hersenen uitsluitend werken via waarneming en vooral herinnering. Hoe meer bekend wordt met het nieuws of in de krant over (dagelijks) geweld, hoe meer van dit soort 'onschuldig' tijdverdrijf de revue passeert. Ik ben er van overtuigd dat de doodstraf op dit soort geautomatiseerde geweldsexplosies het geweld niet zal uitsluiten, WEL in ruime mate zal doen verminderen.

Dwaze spelregels
Weet ik niks anders te verzinnen? Jazeker wel! Het overigens prachtige voetbalspel moet qua spelregels bij overtredingen vereenvoudigd worden. Bij de opkomst van zaalvoetbal in Nederland was ik van de partij. LICHAMELIJK CONTACT WAS SOWIESO VERBODEN! En dat werkte prima. Commentaar op de scheidsrechter kwam zelden of nooit voor. Want . . . je mocht er direct voor vijf minuten uit. Elk lichamelijk contact met je tegenstander werd 'beboet' met een vrije trap. Het elkaar schoppen tegen de onderste ledematen bij voetbal is een gevolg van domme spelregels die juist tot geweld uitlokken wanneer het bij het karakter en boosaardige inventiviteit (DNA) van de mens past. Ik heb met zaalvoetbal en veldvoetbal vaak genoeg iemand geraakt. Had te maken met mijn onvermoeibare werklust en onkunde. Niet met mijn voorkeur om een negatieve uitstraling neer te zetten.

Opzettelijk
Als scheidsrechter leerde ik de theorie dat een gele kaart gegeven moet worden - let goed op nu - wanneer er sprake is van opzet in het spel. Nu blink ik niet bepaald uit in intelligentie, maar ik kan wel normaal LOGISCH denken. Bij een overtreding is er namelijk ALTIJD sprake van opzet. In ieder geval van voorbedachte rade. Of niet natuurlijk. In dat geval heeft de mens logischerwijze geen vrije wil. En zou hiervoor God verantwoordelijk zijn - veel donker gekleurde (prof) voetballers zie ik altijd een kruisje over hun borst slaan - dan is die god vanzelfsprekend een eersteklas hufter in mijn ogen.

In het betaalde voetbal zijn gewelddadige overtredingen
zonder meer verplichte kost. Het gaat immers om grof geld.


Afbeelding
Verdediger Nigel de Jong in actie tijdens de finale van het WK voetbal drie jaar geleden. Het hoofd van de tegenstander
werd er bijna afgeschopt. De corrupte scheidsrechter gaf de 'kickbokser' geen rode maar nietszeggende gele kaart.


Het is niet voor niets dat iemand met ernstig opgelopen letsel in de rechtbank zijn zaak verder uitvecht.

Waarom verandert de verantwoordelijke instantie UEFA dan niet de spelregels?

Ik laat het antwoord open. Ik weet het niet. Ik weet zoveel niet. Ik weet net zo min het antwoord op de vraag waarom zoveel mensen een god als Jezus in hun leven nodig hebben om vrede te aanbidden.

:thinking: [icon_lol.gif]
Ik weet niks met zekerheid. Ik ben ontoerekeningsvatbaar gelovig atheïst wegens gebrek aan de vrije wil.
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Bericht door Mahalingam »

De leden van de voetbalclub VV Meeuwenplaat uit de Rotterdamse deelgemeente Hoogvliet kijken elkaar wantrouwig aan.
Een paar zware jongens zijn er met de 40 kilo zware kluis waarin 9000 euro zat verdwenen. Het lijkt op een inside job. Wie heeft ze de weg gewezen?
Roof kluis voetbalclub omgeven door raadsels
De kluis is spoorloos. Alsof het veertig kilo wegende gevaarte niet zwaarder woog dan een veertje. 'Hoe kan het?' herhaalt de voorzitter, die ervan overtuigd is dat de daders wisten wat ze kwamen halen.
. 'We zijn heel boos. Maar we weten niet op wie. We moeten uitkijken dat er 'in' de club geen sfeer ontstaat van wantrouwen. De roof kan ook toeval zijn.'
http://www.ad.nl/ad/nl/1016/Nederlands- ... sels.dhtml
Een team van de voetbal club:

Afbeelding
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Bericht door Mahalingam »

Al heel lang is het zaterdag amateur voetbal zeer opwindend voor de (meestal de zondagsrust respecterende) deelnemers.
En dat is nog altijd zo.
Zo'n 20 Rijnsburgse Boys strompelden ladderzat uit de bus op het dorpsplein van Spakenburg om te gaan kijken naar het voetballen.
De politie was er op tijd bij om ongerief te bestrijden.
Toen het dronken gezelschap lallend bij het speelveld aan kwam, mochten ze met hun zatte koppen er niet in. Dus ging alles en iedereen maar met elkaar vechten.
De politie won. De voetbal liefhebbers moesten terug naar huis zonder een bal gezien te hebben.
De wedstrijd eindigde in 1-1.
Fans Rijnsburgse Boys met elkaar op vuist
http://www.ad.nl/ad/nl/11966/Dossier-Vo ... uist.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Bericht door Dhana »

Het duurt niet lang totdat verstandige ouders hun kinderen niet meer op voetbal zullen doen. Dan kan je al een beetje inschatten wat het gemiddelde voetballer over 15, 20 jaar zal zijn. Hoogstwaarschijnlijk zal de Hollandse naam voor de sport dan ook nog in de Arabische vertaald zijn. Alhoewel het natuurlijk wel weer zo is dat die jochies zich weliswaar aan hele andere zaken vergrijpen maar niet aan de drank.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Bericht door Mahalingam »

Het lijkt er op dat de KNVB echt gaat doen wat ze beloofd hebben: probleem clubs uit de competitie zetten.
Maar de vraag bij twee vechtende clubs is dan wel: wie van de twee of allebei?
SV Wassenaar (die met bebloede koppen afdroop) is het haasje.
Eerste team SV Wassenaar uit competitie gezet
De KNVB heeft het eerste voetbalteam van SV Wassenaar uit de competitie gezet vanwege een vechtpartij 2 weken geleden. Dat heeft het bestuur van de club zaterdag laten weten.[...]
Pas als de club de onderzoeksrapportage van de voetbalbond heeft ingezien, besluit SV Wassenaar of ze in hoger beroep gaat. Mogelijk legt de club zelf ook nog een straf op aan betrokken spelers.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2206 ... zet__.html
En dit was een wedstrijd in de 4e klasse A.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Bericht door Mahalingam »

De amateurvoetbalclub FC Hoensbroek speelde een jeugdvoetbal wedstrijd. Langs de kant stond een 69-jarige man opmerkingen te maken. De jeugdleider van Hoensbroek en een grensrechter sloegen hem het ziekenhuis in.
De jeugdleider is in het dagelijkse leven politieagent.
Een politieagent in Limburg wordt verdacht van het ernstig mishandelen van een toeschouwer tijdens een jeugdvoetbalwedstrijd. Het slachtoffer hield hier gescheurde en gekneusde ribben aan over. Ook plaste hij bloed, zo is tijdens ziekenhuisonderzoek gebleken.[...]
Tegen de politieman is aangifte gedaan. Hij zit ziek thuis.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2206 ... int__.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Bericht door King George »

Mahalingam schreef:Het lijkt er op dat de KNVB echt gaat doen wat ze beloofd hebben: probleem clubs uit de competitie zetten.
Maar de vraag bij twee vechtende clubs is dan wel: wie van de twee of allebei?
SV Wassenaar (die met bebloede koppen afdroop) is het haasje.
Eerste team SV Wassenaar uit competitie gezet
De KNVB heeft het eerste voetbalteam van SV Wassenaar uit de competitie gezet vanwege een vechtpartij 2 weken geleden. Dat heeft het bestuur van de club zaterdag laten weten.[...]
Pas als de club de onderzoeksrapportage van de voetbalbond heeft ingezien, besluit SV Wassenaar of ze in hoger beroep gaat. Mogelijk legt de club zelf ook nog een straf op aan betrokken spelers.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2206 ... zet__.html
En dit was een wedstrijd in de 4e klasse A.
Uit welk hout is Haagse Hout gesneden? Teamfoto's geven altijd een goede eerste aanblik.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Bericht door King George »

Mahalingam schreef:De amateurvoetbalclub FC Hoensbroek speelde een jeugdvoetbal wedstrijd. Langs de kant stond een 69-jarige man opmerkingen te maken. De jeugdleider van Hoensbroek en een grensrechter sloegen hem het ziekenhuis in.
De jeugdleider is in het dagelijkse leven politieagent.
Een politieagent in Limburg wordt verdacht van het ernstig mishandelen van een toeschouwer tijdens een jeugdvoetbalwedstrijd. Het slachtoffer hield hier gescheurde en gekneusde ribben aan over. Ook plaste hij bloed, zo is tijdens ziekenhuisonderzoek gebleken.[...]
Tegen de politieman is aangifte gedaan. Hij zit ziek thuis.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2206 ... int__.html
Weer minder blauw op straat. Misschien kan hij nog als vrijwilliger als blauw langs de lijn.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Bericht door Mahalingam »

El Hassan D., de enige meerderjarige verdachte in de strafzaak (hoger beroep na 6 jaar cel) rond de gewelddadige dood van grensrechter Richard Nieuwenhuizen zegt: 'Ik ben onschuldig, ik heb niets gedaan. Ik heb juist geprobeerd mensen uit elkaar te halen.'. En nu is hij veroordeeld wegens een mens in elkaar schoppen. Wat een misverstand !

Ja, hij duwde jongens opzij omdat die hem in de weg stonden bij het doodschoppen.
http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/a ... daan.dhtml
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Dhana
Berichten: 7962
Lid geworden op: do nov 27, 2008 10:15 am

Re: Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Bericht door Dhana »

Natuurlijk. Iedereen weet toch dat Nederlander geboren leugenaars zijn die geen leugen schuwen om niet Nederlands in een kwaad daglicht te stellen. Ze gaan daarbij zelfs zo ver dat ze de boel bij elkaar liegen over de dood van een kindervoetbalscheidsrechter.
Wil je in het leven werkelijk leren, moet je in staat zijn buiten het eigen ego te schouwen.
Gebruikersavatar
Ariel
Berichten: 89715
Lid geworden op: wo apr 07, 2004 10:30 pm

Re: Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Bericht door Ariel »

Het voetbaltuig is hardleers, en denken heer en meester te zijn, ook in de rechtzaal. Hun aanzien in hun vriendenkring zal stijgen met dit gedrag, maar hun respecteloosheid zal niet goed vallen in de samenleving.
Meerdere verdachten die de afgelopen twee weken in hoger beroep terechtstonden in het grensrechterproces naar aanleiding van de dood van Richard Nieuwenhuizen, hebben zich opnieuw respectloos gedragen.

Verschillende minderjarige jongens verstoorden gisteren de laatste zittingsdag door in plaats van te luisteren naar hetgeen gezegd werd naar elkaar lacherig te doen, te knipogen en seinen. Ook had één van hen de brutaliteit om tijdens de pleidooien contact te zoeken met een journaliste, die hij trachtte te versieren.

Het kwam ze op een reprimande te staan van het gerechtshof, maar de jongens gaven niet de indruk daarvan onder de indruk te zijn. Ook vorige week moest het hof de minderjarige verdachten al tot de orde roepen. Tijdens het hoger beroep stelden veel advocaten van verdachten dat hun cliënt onschuldig zou zijn aan de fatale mishandeling.

Maandag is het exact een jaar geleden dat Nieuwenhuizen op het veld van Buitenboys het ziekenhuis in werd geschopt, waar hij een dag later overleed. Weduwe Xandra en zoons Jamie, Alain en Mykel volgden het gehele strafproces over de dood van hun man en vader.

BRON
The heart of the wise inclines to the right,
but the heart of the fool to the left.
Gebruikersavatar
King George
Berichten: 24951
Lid geworden op: zo sep 11, 2011 1:22 pm

Re: Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Bericht door King George »

Hoe valt die houding in de samenleving? Ik zou er graag beeldmateriaal van willen zien. En waarom moet dit weer angstvallig worden verzwegen in de MSM? Ik zie dit niet zo gauw in het Hans Laroes hoernaal gepresenteerd worden. Het zou eens kunnen stigmatiseren... Dat deden ze m.i. zelf.
Het morele gelijk ligt bij het volk




Citaten van Mustafa Kemal Atatürk over de Islam
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Bericht door Mahalingam »

In ieder geval valt het bij hun oude school niet in goede aarde.
En ze zaten al in hun maag met dit :
Het Huygens College raakte vorig jaar in opspraak toen medeleerlingen het op Twitter opnamen voor hun schoolgenootjes toen die werden aangehouden op verdenking van het mishandelen van Nieuwenhuizen. Twee leerlingen werden door de schoolleiding geschorst nadat zij ’Free Yassin’ hadden gepost op het wereldwijde berichtenmedium.
en nu dus geven ze duidelijkheid:
Roy de Haan, directeur van het Huygens College in Amsterdam, sluit uit dat de twee grensrechterschoppers terugkeren op de school waar zij voor de fatale mishandeling een opleiding volgden.
„Dat is uitgesloten”, stelt hij zonder enige twijfel tegenover De Telegraaf.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2211 ... ers__.html
Nou, uitgesloten. Daar ben ik niet zo zeker van. Een stel rechtszaken later en de directeur is weg en de kopschoppers zitten weer op school.
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Mahalingam
Berichten: 52144
Lid geworden op: za feb 24, 2007 8:39 pm

Re: Grensrechter dood getrapt, en ander voetbal leed.

Bericht door Mahalingam »

het hoger beroep heeft niet geholpen, de straffen zijn nagenoeg hetzelfde gebleven.
Straffen tot 6 jaar voor dood grensrechter
LEEUWARDEN - De Amsterdamse voetbalvader die was betrokken bij de gewelddadige dood van grensrechter Richard Nieuwenhuizen, heeft donderdag in hoger beroep 6 jaar cel gekregen.

Het gerechtshof in Leeuwarden veroordeelde de zes minderjarige verdachten tot maximaal 2 jaar jeugddetentie, waarvan een deel voorwaardelijk. De straffen zijn nagenoeg gelijk aan die de rechtbank in Lelystad eerder dit jaar oplegde.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/2215 ... ter__.html
Wie in de Islam zijn hersens gebruikt, zal zijn hoofd moeten missen.
Plaats reactie